Ik lul ook zomaar wat
Over Bitcon praten als onderdeel van je financiële onafhankelijkheids plan in het financiële onafhankelijkheid topic.YES schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:18:
[...]
Moon roepen in een topic waar men over de maan praat
Bullish zijn in een topic over met uitsterven bedreigde beren
Over Bitcoin ETFs praten in het passief beleggen topic (waar ETFs veel besproken worden).
Grappig hoe dat eigenlijk werkt, als mensen geen Bitcoin hebben dan lijken ze er ook direct allergisch voor te zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 10-12-2024 11:26 ]
Ja maar dat is ook valsspelen. Beetje als op je buurtvoetbal toernooi aan komen zetten met Messi in je team.Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:21:
[...]
Over Bitcon praten als onderdeel van je financiële onafhankelijkheids plan in het financiële onafhankelijkheid topic.
YES schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:25:
[...]
Ja maar dat is ook valsspelen. Beetje als op je buurtvoetbal toernooi aan komen zetten met Messi in je team.
Wispe schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:17:
[Afbeelding]
Laat dit een les zijn. Doe nooit een Kolletje.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:21:
[...]
Over Bitcon praten als onderdeel van je financiële onafhankelijkheids plan in het financiële onafhankelijkheid topic.
Over Bitcoin ETFs praten in het passief beleggen topic.
Grappig hoe dat eigenlijk werkt, als mensen geen Bitcoin hebben dan lijken ze er ook direct allergisch voor te zijn.
YES schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:25:
[...]
Ja maar dat is ook valsspelen. Beetje als op je buurtvoetbal toernooi aan komen zetten met Messi in je team.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik postte afgelopen week in een topic wat over financiële buffers ging..Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:27:
Ik ben er ook heel terughoudend in geworden buiten dit topic ergens op Tweakers een reactie achter te laten. Je doet al heel snel iets verkeerd, laat maar dan.
Zodra ik begon over Bitcoin moest ik me alweer verdedigen
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 10-12-2024 11:32 ]
Daar was ik al snel weer wegNopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:31:
[...]
Ik postte van de week in een topic wat over financiële buffers ging..
Mooi man, mensen die voor een grijpstuiver hun vermogen vastzetten op een deposito voor 10 jaar maar crypto waar je elk moment bij kan is gevaarlijk omdat het wat volatieler is…Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:31:
[...]
Ik postte afgelopen week in een topic wat over financiële buffers ging..
1ste post: Doel van dit topic is om een strategie te ontwikkelen om z.s.m. FO te bereiken d.m.v. Bitcoin.
2ste post: Koop Bitcoin voor de lange termijn en koop d.m.v. DCA op regelmatige basis bij.
3de post: MOD BREAK: aangezien alles nu wel zo ongeveer gezegd is gaat hier een slotje op..
1a. yolo alles in alts of memes en ga x1000Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:36:
Ik zat serieus na te denken over het maken van een FO topic in het crypto forum, echter bedachte ik me dat het een heel kort topic ging worden..
1ste post: Doel van dit topic is om een strategie te ontwikkelen om z.s.m. FO te bereiken d.m.v. Bitcoin.
2ste post: Koop Bitcoin voor de lange termijn en koop d.m.v. DCA op regelmatige basis bij.
3de post: MOD BREAK: aangezien alles nu wel zo ongeveer gezegd is gaat hier een slotje op..
Dan noem ik persoonlijk eerder financieel depressief, met uitzonderingen daargelaten natuurlijkSTIMPPYYY schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:39:
[...]
1a. yolo alles in alts of memes en ga x1000
Hoop verder dat al jullie altcoins en memecoins x100 gaan verder, no offense.
Maar met Altcoins moet er teveel getrade worden om de winst te behouden, lijkt me erg lastig om daar FO mee te worden, maar het kan natuurlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 10-12-2024 11:42 ]
Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:40:
[...]
Dan noem ik persoonlijk eerder financieel depressief
Ik spreek uit ervaring. Ook ik ben all-in in alts gevlogen.STIMPPYYY schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:48:
[...]
![]()
![]()
en jij vind het erg als andere je aanspreken over je btc fo. Leave my alts alone
. Maar ja rekterino ga je er zeker op als je niet oplet
Sterker nog, ik heb ze vervolgens ook nog voor 8 jaar vastgezet waardoor ik ze nog dagelijks zie in m'n pf
Had er misschien even bij moeten zetten dat ik over mezelf sprak..
Ik ken het, je voelt je net een soort discipel die zijn geloof probeert over te brengen…Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:27:
Ik ben er ook heel terughoudend in geworden buiten dit topic ergens op Tweakers een reactie achter te laten. Je doet al heel snel iets verkeerd, laat maar dan.
8 jaar vastgezet? gelokt met 1000% APY ?Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:50:
[...]
Ik spreek uit ervaring. Ook ik ben all-in in alts gevlogen.
Sterker nog, ik heb ze vervolgens ook nog voor 8 jaar vastgezet waardoor ik ze nog dagelijks zie in m'n pf![]()
Had er misschien even bij moeten zetten dat ik over mezelf sprak..
Dat zou je denkenSTIMPPYYY schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:53:
[...]
8 jaar vastgezet? gelokt met 1000% APY ?
Maar nee het ging over 20% wat ook nog elk jaar minder wordt.
Gaat hier over ICP trouwens.
Dit krijg je als je een 3 uur durende live stream kijkt van de launch met een paar biertjes erbij. Alcohol maakt meer stuk dan je lief is oid?
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 10-12-2024 11:56 ]
Dat sowieso. Ga maar na hoeveel bitcoin je had kunnen kopen van het geld dat je aan alcohol hebt gespendeerd en wat dat nu waard zou zijn.Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:54:
[...]
Dat zou je denken![]()
Maar nee het ging over 20% wat ook nog elk jaar minder wordt.![]()
Dit krijg je als je een 3 uur durende live stream kijkt van de launch met een paar biertjes erbij. Alcohol maakt meer stuk dan je lief is oid?
Hier al bijna een jaar geen druppel meer gehad.
Even gekeken, bijna 200% winst zou ik nu gehad hebben.Wispe schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:03:
[...]
Dat sowieso. Ga maar na hoeveel bitcoin je had kunnen kopen van het geld dat je aan alcohol hebt gespendeerd en wat dat nu waard zou zijn.
Hier al bijna een jaar geen druppel meer gehad.
Realiteit: -82,21%.
Ooooh ICP. Komt goed. Die heb ik ook ingeslagen vanaf 7,5. ICP is DE nieuwe bitcoinNopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:54:
[...]
Dat zou je denken![]()
Maar nee het ging over 20% wat ook nog elk jaar minder wordt.![]()
Mag toch ook? Verder geen issue alleen ben ik er zelf niet meer voor te porren maar ieder z'n ding.Pexow schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:09:
Ik snap het gedoe rond alt-coins in dit topic niet. Volgens mij begrijpt iedereen in dit topic dat BTC aanhouden voor de lange termijn de beste keuze is. Echter is het toch ook volkomen normaal dat mensen een gokje willen wagen waarbij ze hopen een DOGE-klapper te kunnen maken. BTC HODLEN en speculeren met alt-coins sluit elkaar niet uit!
Laatste 2 weken werden er meer berichten over alts gepost dan Bitcoin volgens mij.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 10-12-2024 12:11 ]
Waarom? Wanneer de straten rood zijn… koop de fucking dip
[ Voor 26% gewijzigd door Aeronaut op 10-12-2024 12:17 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
mag ook zeer zeker. Helaas gaan er mensen rekt (gros), die dan gaan piepen en zeuren en de rode palen niet begrijpen. Tja......Pexow schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:09:
Ik snap het gedoe rond alt-coins in dit topic niet. Volgens mij begrijpt iedereen in dit topic dat BTC aanhouden voor de lange termijn de beste keuze is. Echter is het toch ook volkomen normaal dat mensen een gokje willen wagen waarbij ze hopen een DOGE-klapper te kunnen maken. BTC HODLEN en speculeren met alt-coins sluit elkaar niet uit!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je mag een gokje wagen, be my our guest.Pexow schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:09:
Zodra je alts gaat hodlen als waren het bitcoinen dan breekt de hel los hierzo. Als je dat dan uberhaupt nog kan lezen door je tranen heen omdat je PF -90% doet.
LFG
YANBE
[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 10-12-2024 12:54 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ze lijken niet bepaald overtuigd...Vis schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:52:
Vandaag gaan de Microsoft aandeelhouders stemmen voor Bitcoin investeringen!
LFG
YANBE
12% kans dat het erdoor komt volgens polymarket.Vis schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:52:
Vandaag gaan de Microsoft aandeelhouders stemmen voor Bitcoin investeringen!
LFG
YANBE
[ Voor 5% gewijzigd door _superboer_ op 10-12-2024 13:06 ]
Kan je ook met 50x leverage op die 12% gokken? Ik vraag dit voor een vriend._superboer_ schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:05:
[...]
12% kans volgens polymarket dat het erdoor komt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En terecht dat ben ik ook niet als aandeelhouder, voor de bitcoin houders wel leuk want de bitcoin zal stijgen. Maar als die onderuit gaat kan dat de aandelen beïnvloeden. Bitcoin is en blijft een stukje code een aandeel is gekoppeld aan een echt product.
Het heeft ook wel met sentiment te halen. Nu de BTC.D al een tijd aan het oplopen is is men er van overtuigd dat Bitcoin the way to go is. Dat kan ook zo weer omdraaien.Pexow schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:09:
En als ze zouden stemmen voor het aanhouden van goud, zou dat een ander gevoel geven?Bintzak schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:07:
[...]
En terecht dat ben ik ook niet als aandeelhouder, voor de bitcoin houders wel leuk want de bitcoin zal stijgen. Maar als die onderuit gaat kan dat de aandelen beïnvloeden. Bitcoin is en blijft een stukje code een aandeel is gekoppeld aan een echt product.
Ja, want goud is niet schaars en BTC wel.Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:14:
En als ze zouden stemmen voor het aanhouden van goud, zou dat een ander gevoel geven?
[de waarde van] Aandelen zijn vooral gekoppeld aan toekomstplannen en wat iets mogelijk in de toekomst waard gaat worden. Veelal gebouwd op luchtkastelen en dingen die nooit bereikt gaan worden.Bintzak schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:07:
Bitcoin is en blijft een stukje code een aandeel is gekoppeld aan een echt product.
De hoogste aandeelwaarde wordt toegekend aan bedrijven die jarenlang verlies maken onder het mom van groei en marktaandeel. Daar hoeft veelal geen enkel product of winstgevend businessplan aan ten grondslag te staan.
Als een bedrijf geld nodig heeft, dan geven ze doodleuk meer aandelen uit. Daarmee zou in theorie de waarde van ieder aandeel moeten dalen - maar heel vaak gebeurd dit niet of maar in lichte mate (omdat maar weinig mensen aandelen willen verkopen met verlies). En zie hier een money printer waar talloze bedrijven gretig gebruik van maken om prachtige plannen mee te financieren.
Bij Bitcoin is het 'echte product' wellicht discutabel - maar je weet 1 ding zeker: er gaan er nooit meer komen.
De echte vraag is: wat maakt een asset waardevol? Het beoogde doel, of de schaarste? Afhankelijk van je keuze daarin, kan je een keuze maken tussen stonks of BTC.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Minimaal 100x, met 50x schiet het niet op.. En ik zou het niet gokken noemen, het is gecalculeerd risico nemen.Jumpman schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:06:
[...]
Kan je ook met 50x leverage op die 12% gokken? Ik vraag dit voor een vriend.
Edit: inmiddels al op 13% ipv 12%, dus als je daar TP-1 met 100x had gezet had je al 100% winst!
[ Voor 13% gewijzigd door _superboer_ op 10-12-2024 13:22 ]
BTC maxis mogen ook gewoon normaal doen. En niet alle alts over dezelfde kam scheren. Er zijn er wel degelijk die BTC outperformen op de langere termijnPexow schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:09:
Nou Jomanda!Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:24:
[...]
BTC maxis mogen ook gewoon normaal doen. En niet alle alts over dezelfde kam scheren. Er zijn er wel degelijk die BTC outperformen op de langere termijn
Brand los!
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
https://coinmarketcrap.coNubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:24:
[...]
BTC maxis mogen ook gewoon normaal doen. En niet alle alts over dezelfde kam scheren.
Er zijn iedere maand ook staatsloten die BTC outperformenEr zijn er wel degelijk die BTC outperformen op de langere termijn
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Noem er eens een paarNubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:24:
[...]
Er zijn er wel degelijk die BTC outperformen op de langere termijn
"There is no second best"Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:24:
[...]
BTC maxis mogen ook gewoon normaal doen. En niet alle alts over dezelfde kam scheren. Er zijn er wel degelijk die BTC outperformen op de langere termijn
VRSC, BNB.
BTC = the second best.
Boom, schiet mij maar neer voor 'shiller'.
Ik vind lange termijn wel iets langer dan het afgelopen jaar. BTC is ook ooit begonnen op 5 cent
Ik snap 'm niet?Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:41:
[...]
VRSC, BNB.
[...]
BTC = the second best.
Op welk interdimensionale tijdframe heb je de grafiek ingeteld dat het zo uitkomt dat BNB harder stijgt dan BTC?
Wat wil je dan? Je kan niet meer doen dan op all time high staan (in BTC waarde). Coin van 2018.Blik1984 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:49:
[...]
Ik vind lange termijn wel iets langer dan het afgelopen jaar. BTC is ook ooit begonnen op 5 cent
Dat is de definitie van outperformen, of niet dan?
Ik wil absoluut geen pluimen op de hoed steken van BNB, maar kijken gewoon naar de grafiek.Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:49:
[...]
Ik snap 'm niet?
Op welk interdimensionale tijdframe heb je de grafiek ingeteld dat het zo uitkomt dat BNB harder stijgt dan BTC?
https://www.tradingview.com/symbols/BNBBTC/
Mensen die in 2018, 2019, 2020 gekocht hebben (met BTC) zijn er niet slechter van geworden, toch?
BNB wil ik je wel geven. Als de volgende optie een shitcoin is op pagina 3 van Coingecko, dan moet je dus nog wel aardig gelukkig hebben gehad om net deze 2 er uit te hebben gekozen. Er zit er ongetwijfeld nog wel een tussen, maar over het algemeen kan je toch wel stellen dat bijna niks longterm Bitcoin outperformed.
Is eigenlijk wel grappig, wat is een 'echt product'? Microsoft is (voornamelijk) een softwarehuis, en wat is software... jawel: code!Bintzak schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:07:
[...]
Uiteraard heel simplistisch en gechargeerd gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door STIMPPYYY op 10-12-2024 14:05 ]
Nee, jij gaat door 2 knollen uit elkaar getrokken worden!Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:41:
[...]
VRSC, BNB.
[...]
BTC = the second best.
Ahzo, je pakt de launch mee van BNB waar de waarde bijna 0 is. Dan klopt het idd.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:57:
[...]
Ik wil absoluut geen pluimen op de hoed steken van BNB, maar kijken gewoon naar de grafiek.
Mensen die in 2018, 2019, 2020 gekocht hebben (met BTC) zijn er niet slechter van geworden, toch?
Ik las gisteren wel een leuke vergelijking (imo):Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:21:
[...]
Bitcoin is financiële koriander, sommigen vinden het smerig, anderen kunnen het wel waarderen.
The ability to see Bitcoin is almost a biological receptor-thing. Some folks have the receptor, some don't. Maybe Bitcoin is financial cilantro.
— gvictor (@gvictor808) 8 december 2024
BNB wil ik je wel geven. Laat me niet lachen, ok? Verus is as real as it gets.Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:58:
[...]
BNB wil ik je wel geven. Als de volgende optie een shitcoin is op pagina 3 van Coingecko, dan moet je dus nog wel aardig gelukkig hebben gehad om net deze 2 er uit te hebben gekozen. Er zit er ongetwijfeld nog wel een tussen, maar over het algemeen kan je toch wel stellen dat bijna niks longterm Bitcoin outperformed.
Of mag je pas praten als je op pagina 1 staat, tussen de andere VC-infested shitcoins en memecoins? Jammer dat dit is wat er geworden is van crypto. Er zijn wel degelijk projecten die wél de juiste richting uitgaan, met de bedoeling effectief iets bij te dragen aan het crypto landschap. Niet makkelijk te vinden inderdaad, tussen al het (betaald) gezever van kols op x.
Mijn punt is gemaakt en je zegt het zelf nu ook goed. BTC outperformed BIJNA alles longterm.
Grappig hoe dat eigenlijk werkt, als mensen geen alts hebben dan lijken ze er ook direct allergisch voor te zijn.Nopheros schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 11:21:
[...]
100% dezelfde tunnelvisie. Crypto is meer dan bitcoin.
Als ik hier 10 keer per pagina moet lezen dat btc alles outperformed, dan piekt dat na een tijdje. That's all.elektriekert schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:07:
[...]
Nee, jij gaat door 2 knollen uit elkaar getrokken worden!
[ Voor 3% gewijzigd door juiced01 op 10-12-2024 14:19 ]
Verus betekent echt in het Latijn. Maar de afgelopen 24 uur is er 119.000 dollar aan Verus verhandeld. In btc is er 100.000 keer zoveel verhandeld. Oftewel. In een uurtje of 2, is er meer in btc verhandeld, dan in Verus' gehele bestaan. Dus ja, betere performance dan btc. Maar zodra mensen gaan verzilveren, zal btc niet instorten. Verus wel.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:14:
[...]
BNB wil ik je wel geven. Laat me niet lachen, ok? Verus is as real as it gets.
Of mag je pas praten als je op pagina 1 staat, tussen de andere VC-infested shitcoins en memecoins? Jammer dat dit is wat er geworden is van crypto. Er zijn wel degelijk projecten die wél de juiste richting uitgaan, met de bedoeling effectief iets bij te dragen aan het crypto landschap. Niet makkelijk te vinden inderdaad, tussen al het (betaald) gezever van kols op x.
Mijn punt is gemaakt en je zegt het zelf nu ook goed. BTC outperformed BIJNA alles longterm.
Edit: kleine verrekening. 100.000 keer zo veel moet 1.000.000 keer zo veel zijn. En 119.000 dollar duurt geen 2 uur maar 2 miliseconden.
Kortom, ja, Verus outperformt bitcoin, maar is een volstrekt nietig project - momenteel.
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 10-12-2024 14:25 ]
Volgens mij is dat niet wat er bedoelt wordt. Volgens mij bedoelt @Gelukszoekr dat de paar coins in die lijsten die BTC outperformen de uitzonderingen zijn die de regel bevestigen.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:14:
[...]
Of mag je pas praten als je op pagina 1 staat, tussen de andere VC-infested shitcoins en memecoins?
En dat is volgens mij dus ook precies wat Gelukszoeker óók wil zeggen.Mijn punt is gemaakt en je zegt het zelf nu ook goed. BTC outperformed BIJNA alles longterm.
Hier tijdens de bear mijn GAK op die zooi flink kunnen verlagen en recent allemaal de deur uit gedaan. Was even bang dat ik te vroeg was, maar gezien de huidige shitcoin charts, net op tijd..juiced01 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:19:
Ik heb nog wat alts, en ben d'r ook wel allergisch voor geworden, die zooi wat omhoog en weg d'r mee, haha
Back to the basic en een ladder ingesteld op BTC, waarvan de eerste op 94.5 al gehit is.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verus wordt voor 95% verhandeld buiten de exchanges. In het protocol zelf.knakworst schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:20:
[...]
Verus betekent echt in het Latijn. Maar de afgelopen 24 uur is er 119.000 dollar aan Verus verhandeld. In btc is er 100.000 keer zoveel verhandeld. Oftewel. In een uurtje of 2, is er meer in btc verhandeld, dan in Verus' gehele bestaan. Dus ja, betere performance dan btc. Maar zodra mensen gaan verzilveren, zal btc niet instorten. Verus wel.
Als uw research niet verder gaat dan 1 site te checken en dan nog eens te denken dat die site de volledige info geeft, dan kan ik beter niets meer zeggen
Er heeft gisteren nog iemand 200k gedumpt, prijs ging 2 cent naar beneden. Probeer nog eens.
Als je nou de tijd had genomen om daadwerkelijk mijn posts te lezen dan had je gelezen dat dit zeker niet direct is gebeurd en een reden heeftNubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:17:
[...]
Grappig hoe dat eigenlijk werkt, als mensen geen alts hebben dan lijken ze er ook direct allergisch voor te zijn.
100% dezelfde tunnelvisie. Crypto is meer dan bitcoin.
Snap je reactie niet echt.
Verder:
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 10-12-2024 14:30 ]
Doe maar.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:28:
[...]
...... dan kan ik beter niets meer zeggen....
[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 10-12-2024 14:32 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En volgens mij is de consensus ook wel dat het verstandig is niet volledig in alts te zitten, net als dat er maar heel weinig zogenaamde maxi's echt 100% BTC hebben of nooit alts hebben gehad.
En dan nog, als je wel 100% in alts of juist 100% in BTC wilt zitten, en je maakt die keuze weloverwogen en bewust, wat boeit het dan dat hier mensen roepen dat je roekeloos of dom bent. Maar goed, nu maak ik me dus ook druk om mensen die het één of het ander betogen dus misschien moet ik het "maak je niet druk om wat anderen vinden" statement niet maken
HEX heeft ook een eigen blockchain. De pulsechain. Ook moeilijk te tracken.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:28:
[...]
Verus wordt voor 95% verhandeld buiten de exchanges. In het protocol zelf.
Als uw research niet verder gaat dan 1 site te checken en dan nog eens te denken dat die site de volledige info geeft, dan kan ik beter niets meer zeggenDe bekende (pay to play) sites tracken het volume en de liquiditeit inderdaad niet. (coinpaprika doet beter, maar trackt ook niet alles)
Er heeft gisteren nog iemand 200k gedumpt, prijs ging 2 cent naar beneden. Probeer nog eens.
Overigens heb ik de omzet van coingecko.
Daar staan safetrade, tradeogr, en Komodo Wallet (Atomic DEX) tussen. Verus zelf is ook nog een bridge. Dan heb je alle exchanges gehad volgens https://verus.io/exchanges
Dus zou niet weten welke omzet dan nog ontbreekt.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 10-12-2024 14:41 ]
Kijk, we gaan het weer over solide projecten hebben. Fijn
Over the years, some altcoins have outperformed Bitcoin in terms of percentage growth, market adoption, or innovation. Key examples include:
Ethereum (ETH): Often considered the most successful altcoin, Ethereum introduced smart contracts and decentralized applications (dApps), enabling a wide array of use cases. Its price performance and adoption, especially during DeFi and NFT booms, have outpaced Bitcoin at various times【17】【18】.
Binance Coin (BNB): Originating as a utility token for Binance exchange, BNB expanded to power the Binance Smart Chain, a popular alternative to Ethereum. Its price skyrocketed during the DeFi and altcoin seasons of 2020-2021【19】.
Solana (SOL) and Avalanche (AVAX): These "Ethereum killers" demonstrated significant growth by offering faster and cheaper transactions, appealing to developers and users during blockchain congestion on Ethereum【17】【19】.
Ripple (XRP): XRP's unique focus on banking and international payments led to significant adoption and price spikes, especially during legal clarity efforts in recent years【19】.
Dogecoin (DOGE) and Shiba Inu (SHIB): These meme coins gained massive popularity and outperformed Bitcoin in short-term rallies driven by community support and celebrity endorsements【17】【19】.
Such altcoins periodically outperform Bitcoin during "altcoin seasons," marked by decreased Bitcoin dominance and a focus on newer blockchain narratives like decentralized finance, gaming, or artificial intelligence【19】.
While Bitcoin remains the dominant cryptocurrency by market cap and influence, several altcoins have demonstrated greater all-time percentage gains, primarily due to starting from lower initial prices and benefitting from innovative features that captured market trends during their growth phases. However, Bitcoin's resilience and first-mover advantage still make it the anchor of the cryptocurrency market.
No offence, maar kunnen we misschien iets minder van die nietszeggende AI tekstjes dumpen? Want volgens mij is er kennis & kunde genoeg in dit topic om dit soort inhoudelijke discussies te voeren. Daar hebben we geen tekstgenerator voor nodig die telkens met hetzelfde lijstje altcoins komt.STIMPPYYY schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:42:
Conclusion:
While Bitcoin remains the dominant cryptocurrency by market cap and influence, several altcoins have demonstrated greater all-time percentage gains, primarily due to starting from lower initial prices and benefitting from innovative features that captured market trends during their growth phases. However, Bitcoin's resilience and first-mover advantage still make it the anchor of the cryptocurrency market.
Ja, die klopt, moest je er wel heel vroeg bij zijn geweest. De afgelopen 3.5 jaar is BNB niet de betere keuze geweest op een paar dagen december 2023 na.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:57:
[...]
Wat wil je dan? Je kan niet meer doen dan op all time high staan (in BTC waarde). Coin van 2018.
Dat is de definitie van outperformen, of niet dan?
[...]
Ik wil absoluut geen pluimen op de hoed steken van BNB, maar kijken gewoon naar de grafiek.
Neem het niet zo serieus allemaal.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:18:
[...]
Als ik hier 10 keer per pagina moet lezen dat btc alles outperformed, dan piekt dat na een tijdje. That's all.
Neemt niet weg dat BTC de richting van de koers zo'n beetje bepaald.
Daar had ik ook 2 bullruns nodig om achter te komen.
Nu heb ik BTC en altcoins.
Laag risico en hoog risico
Nu alEusebius schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:03:
[...]
He hij zou vandaag toch vrijkomen? Of de 12e?
Toen hij gebanned was (in de eerste dagen) kon ik hem nog taggen. Nu niet meer. Account removal?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nee hoor, die is er nog. Ik rekende die 4 weken vanaf z'n laatste post (11 november), maar wellicht dat de timing allemaal net ff wat anders isMrFX schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:13:
Toen hij gebanned was (in de eerste dagen) kon ik hem nog taggen. Nu niet meer. Account removal?
Zo, en is die ook fair gelaunced, geen ico, geen premine, geen dev tax, geen VC's, community driven?knakworst schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:33:
[...]
HEX heeft ook een eigen blockchain. De pulsechain. Ook moeilijk te tracken.
Overigens heb ik de omzet van coingecko.
Daar staan safetrade, tradeogr, en Komodo Wallet (Atomic DEX) tussen. Verus zelf is ook nog een bridge. Dan heb je alle exchanges gehad volgens https://verus.io/exchanges
Dus zou niet weten welke omzet dan nog ontbreekt.
Dare I say it: in the spirit of bitcoin?
Neen. HEX is ruk en een ponzi. Komt niet in de buurt van wat Verus is.
Wel fijn dat je tenminste nog probeert wat te zoeken.
Waarom is het gelist zijn op exchanges uberhaupt een graadmeter voor de legitimiteit van een project? Dit is werkelijk alles wat fout is aan crypto. Exchanges hebben juist NIETS te maken met crypto, of toch de oorspronkelijke gedachtegang achter crypto. Verus heeft ook helemaal geen exchanges nodig. Het is de exchange. P2P. Een grote exchange zou wel kunnen helpen voor meer reach en misschien ook meer algemeen vertrouwen. Maar is verder overbodig. Maar dus community project. Wie gaat de listing fee en bijhorende marketmaker sponsoren? Juist, niemand.
Kijk hier eens:
https://raw.verus.trading/ (voor de leek geen interessante website)
https://veruswisdom.com/
https://coinpaprika.com/coin/vrsc-verus-coin (beperkte tracking)
https://cryptodashboard.faldt.net/ (site is down momenteel, maar is één van de betere)
Klopt, ben triggeredelektriekert schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:50:
[...]
Neem het niet zo serieus allemaal.
Neemt niet weg dat BTC de richting van de koers zo'n beetje bepaald.
Daar had ik ook 2 bullruns nodig om achter te komen.
Nu heb ik BTC en altcoins.
Laag risico en hoog risico
Oh ja, ik ben gewoon hetzelfde hoor:
/f/image/vivyCJjugJWpzLsglcVJJiKy.png?f=fotoalbum_large)
Sorry voor de shill, boys. Ik ga terug onder mijn steen.
[ Voor 8% gewijzigd door Nubtrix op 10-12-2024 15:33 ]
Het is inderdaad wat @YES al aangaf, Ik bedoel dat er maar bar weinig muntjes het longterm beter doen dan Bitcoin.Nubtrix schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 14:14:
[...]
Ik denk dat er heel veel serieuze projecten zijn. Ongetwijfeld is Verus dat ook! Niks ten nadele daarvan. Ik ben meer er van overtuigd geraakt dat Bitcoin zich onderscheid van de rest. En los van hoe serieus een project is, qua prijs is het dus blijkbaar heel lastig het beter te doen dan Bitcoin. Hoe serieus je het ook bezig bent
Leugenaar
/f/image/1TpQQ4H4rLLpoIDM7ZmNktVs.png?f=fotoalbum_large)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jij verkoopt hier ^
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 10-12-2024 15:34 ]
Kom op BTC houd stand tegen de yanks
Aeronaut schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:29:
[...]
Leugenaar
[Afbeelding]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jij verkoopt hier ^
Ja, hebben ze ingesteld want we gingen hem teveel taggen.MrFX schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:13:
[...]
Microsoft is van de software, Intel de hardwarePeterre schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:50:
Is er al intel over de aandeelhouders vergadering Microsoft ? , BTC stijgt weer
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/dRJEPGN0MuJHBEX48w2NrQVx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fS4YyCMaOhV6jesE4WeE9Jbp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Yq3mkGASpg8LQfMjfRu401Tw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3MgnDWN2r0WPuHgZsjuvISSZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wSovFV14lZQ8kmZAmhL13PJe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/87ZOwtFGOEF3h5wf5eR3oUfi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/09m3WhkwdgXmAvPGcvYNfstR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J1ZOa4jLfWCfAu3ELQ77BTR5.jpg?f=fotoalbum_large)