Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:26:
Radar zo over Bitcoin - Nevermind, gaat weer over een scam
Zero.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Haha, zou het? Ik heb nog geen een van die dingen en bonussen kunnen claimen. Dan staat er dat je bijvoorbeeld vanaf 8 dec 10 USDT kunt claimen... Mooi, dan komt ik 9 december, is het op.Wispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:21:
Wat mij betreft gaan we nog meer omlaag tot morgenochtend ca 08:00 uur, want dan kan ik mijn Bybit punten omwisselen voor BTC.
Y'24
Next restock is morgenochtend om 8 uurRvV schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:23:
[...]
Haha, zou het? Ik heb nog geen een van die dingen en bonussen kunnen claimen. Dan staat er dat je bijvoorbeeld vanaf 8 dec 10 USDT kunt claimen... Mooi, dan komt ik 9 december, is het op.
Met punten bedoel ik die van 10/15% cashback.
[ Voor 6% gewijzigd door Wispe op 09-12-2024 21:27 ]
Goeie deal, paar duizend eraf wensen zodat je paar dollar kan claimenWispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:21:
Wat mij betreft gaan we nog meer omlaag tot morgenochtend ca 08:00 uur, want dan kan ik mijn Bybit punten omwisselen voor BTC.
Als je daar op hoopt zal je zien dat we morgen weer op 101k staan..Wispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:21:
Hoe meer sats hoe beter heb ik geleerd van onze grootmeester @knakworst.JoebarRC schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:27:
[...]
Goeie deal, paar duizend eraf wensen zodat je paar dollar kan claimen
Is er iets mis met de auto cashback optie/vinkje? Krijg je dan slechtere wisselkoers oid?Wispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:26:
[...]
Next restock is morgenochtend om 8 uur![]()
Met punten bedoel ik die van 10/15% cashback.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat zijn dat dan, soort koopzegels?Wispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:21:
Volgens mij krijg je dan 1/2% minder btc dan als je via die markt koopt.twit schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:30:
[...]
Is er iets mis met de auto cashback optie/vinkje? Krijg je dan slechtere wisselkoers oid?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Totnutoe hebben ze een aanbieding voor 2250 punten 5 dollar aan btc, ipv 2500 punten. 10% meer sats dus.twit schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:30:
[...]
Is er iets mis met de auto cashback optie/vinkje? Krijg je dan slechtere wisselkoers oid?
Deman23 schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:28:
[...]
Als je daar op hoopt zal je zien dat we morgen weer op 101k staan..
Maktub
Alle shitcoins op CMC zie ik dieper in het rood dan de king. Die chart van je past zich wel aan soon.
Tevens als die bounce van BTC komt gaan de alts harder kapot.
[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 09-12-2024 22:00 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoelang doet een gewone computer over het kraken van een private key? Ik las ergens 0.65 miljard jaar. Heeft dit iets met de dip te maken vandaag 😅
Die chart is al bullish. Die laatste candle is een hammerVis schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:59:
[...]
Alle shitcoins op CMC zie ik dieper in het rood dan de king. Die chart van je past zich wel aan soon.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je hebt wel gelijk. Zat vanavond even te scrollen door comments in dit topic uit 2021. (Kwam Kol wel vaak tegen overigensVis schreef op maandag 9 december 2024 @ 21:59:
[...]
Als crypto je dag zo laat beïnvloeden, moet je er wellicht mee stoppen.bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:04:
Wat een k-dag... Alles weer kwijt
Snap je nu mijn opmerkingen ook wat beter? Elke 4 jaar exact hetzelfde. Rinse and repeatMoiety schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:02:
[...]
Je hebt wel gelijk. Zat vanavond even te scrollen door comments in dit topic uit 2021. (Kwam Kol wel vaak tegen overigens). Daar werd exact hetzelfde gezegd als nu. Mensen die balen dat de King het zo goed doet, en dan een week later juichen dat altcoins het veel beter doen.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Stack Sats
Jep. Iets met tranfer of coins tussen weak hands en grote jongens.juiced01 schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:07:
Zelfde als vorige week?
Mooie candle op de 15min ondertussen
Volgende keer gaat het je lukken. Dat hoop ik echt voor je.ScuL schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:07:
Account staat weer op 0 dus ik kan weer met een schone lei beginnen.
Stack Sats
Dat kwam iets eerder dan verwachtzwembroek schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:04:
Mensen die wensen dat de shitcoins door het putje gaan en daarmee dus ook dat mijn posities naar de vinkentering gaan kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen. Misselijke egoïstische figuren.
En voor de rest is dit gewoon een correctie die er al tijden aan zat te komen. Als dit als een verassing voor je komt dan ben je een dikke domme ezel. Reken er maar op dat er een moment komt waarbij er 30% van de alts af gaat. Maar we zitten in de bull. Dus de dips zijn er om te kopen. Heb je geen geld meer liggen om de dip te kopen dan had je maar winst moeten nemen op de weg omhoog. Neem je geen winst op shitcoins omdat je denkt dat het alleen maar hoger kan dan is het je eigen domme schuld.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Jaanti elppa schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:06:
[...]
Snap je nu mijn opmerkingen ook wat beter? Elke 4 jaar exact hetzelfde. Rinse and repeat
Saai eigenlijk. Dat hele cryptogebeuren
Haha dit heb je inderdaad wel letterlijk 3 x herhaald de afgelopen week. Het moment is daar: REKTanti elppa schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:06:
[...]
Snap je nu mijn opmerkingen ook wat beter? Elke 4 jaar exact hetzelfde. Rinse and repeat
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lijkt er wel op, al ging het toen wel wat heftiger nogjuiced01 schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:07:
Zelfde als vorige week?
Als in: weer ‘rekt’, of als in: weer ‘even’ na de verliezen van laatst?ScuL schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:07:
Account staat weer op 0 dus ik kan weer met een schone lei beginnen.
Maktub
Maar goed, misschien was die laatste wick het einde voor nu
En dan?Wispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:05:
[...]
Als crypto je dag zo laat beïnvloeden, moet je er wellicht mee stoppen.
JaloersRvV schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:12:
Dankzij die laatste wick weer lekker ingekocht en nu weer in de plus.
Op naar de volgende dip.
Dan heb je een zee van rust en voel je je weer helemaal zen.
Ik wacht ondertussen wel weer tot het weer up gaat.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Niet de hele dag, wel veel. In mijn hoofd dan, want ik handel niet.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja had toch al mijn shitcoins moeten verkopen ipv een plukje. Fomo wint het maar heb toch 20 a 25% verkocht nabij de top.
Nu wel wat teruggekocht in de dip. Meestal dipt het dan nog harder 😅
Zet je realistische verkooporders alvast en kom terug over 4 maanden. 100% dat ze vullen.bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:14:
[...]
Niet de hele dag, wel veel. In mijn hoofd dan, want ik handel niet.
Voor onrealistische 1 dags piek ath prijs (en die ga he missen) moet je wel helaas dagelijks kijken en zo blijf je bezig
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Precies, doe een zwembroekje en kom ná de feestdagen hier weer terugAeronaut schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:18:
[...]
Zet je realistische verkooporders alvast en kom terug over 4 maanden. 100% dat ze vullen.
Voor onrealistische 1 dags piek ath prijs (en die ga he missen) moet je wel helaas dagelijks kijken en zo blijf je bezig
Maar ook wel wat altcoin longs laten ploffen vandaag, door stop losses iets boven entry niveau. Niet echt een ramp dit keer.
Vroeger zou ik bijna mijn hele account hebben opgeblazen.
Er is op dit moment een reanimatie gaande, maar het ziet er somber uit.
Heb maar wat extra nachtdiensten aangevraagd.
Ach, zo erg is het toch allemaal ook weer niet? Ene moment zeggen we hier tegen elkaar dat er tijdens de bull vast nog wel 20% tot 30% correcties komen. Dat we dat kunnen en moeten handlen. En dan komt er een correctietje en is het weer paniek bij sommigen
Ik zie alleen mooie aankoopmomentjes.Guere schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:28:
Zat lekker met vrouwlief een serie te kijken, helemaal gemist deze actie!
Ach, zo erg is het toch allemaal ook weer niet? Ene moment zeggen we hier tegen elkaar dat er tijdens de bull vast nog wel 20% tot 30% correcties komen. Dat we dat kunnen en moeten handlen. En dan komt er een correctietje en is het weer paniek bij sommigen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
En is het een kutdag en laat dat z’n leven beïnvloeden.Guere schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:28:
Zat lekker met vrouwlief een serie te kijken, helemaal gemist deze actie!
Alleen die vervelende toon en woordkeuze hoeft niet.Steady schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:30:
Geen disrespect naar @zwembroek, hij maakt een goed punt vind ik.
[Afbeelding]
:{ ²
Ja want het gaat om veel geld. En omdat ik te hebberig ben en blijkbaar niet in staat om een dergelijke drop aan te zien komen laat ik mezelf en mijn gezin in de steek.Wispe schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:30:
[...]
En is het een kutdag en laat dat z’n leven beïnvloeden.
Th1x4nG schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:38:
[...]
Alle LTC is weg aan $137.![]()
Zal je zien dat het nu doorstormt naar $300.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Je legt jezelf gelukkig geen druk opbsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:36:
[...]
Ja want het gaat om veel geld. En omdat ik te hebberig ben en blijkbaar niet in staat om een dergelijke drop aan te zien komen laat ik mezelf en mijn gezin in de steek.
Die naam alleen al..Nougat schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:41:
Gaat weer lekker bij Finst... #NOT, de boel weer plat
Finst.
#facepalm
Kan je het huis niet herhypothekeren om er wat extra in te knikkeren?bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:36:
[...]
Ja want het gaat om veel geld. En omdat ik te hebberig ben en blijkbaar niet in staat om een dergelijke drop aan te zien komen laat ik mezelf en mijn gezin in de steek.
Wel financieel advies uiteraard.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:36:
[...]
Je doet mij denken aan de mensen die echt compleet rekt gingen vroeger, dan las je hier een verhaal van die persoon dat hij alles verkocht heeft en een behoorlijk verlies geïncasseerd heeft en nooit meer terugkomt. Ben dat nou aub niet, verkoop wat je er duidelijk te veel in hebt zitten en ga voor wat minder winst. Dan ben je er pas echt voor je gezin.
Lichtpuntje...
Dit is financieel advies!
Wen duidelijk?
bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:36:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iDyZbLrh5c0u9EK1HEKRUcS0.jpg?f=user_large)
Ff serieus, als je zoveel geld erin hebt en deze enorme druk ervaart, stop het dan in een indexfondsje.
Het leven is meer waard dan stressen om geld in risicovolle assets.
Schaal wat af en neem een mooie vakantie zou ik zeggen.
Das niet volatiel genoeg! Shitcoins geven veel meer rendamant!Vis schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:49:
Investeer in Bitcoin ONLY
Dit is financieel advies!
Wen duidelijk?
Anderen hier wel is iets mee gedaan?
https://www.ccn.com/educa...ns%20in%20small%20pieces.
[ Voor 18% gewijzigd door zenith op 09-12-2024 22:54 ]
100 punten!FrambozenTaart schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:50:
[...]
Schaal wat af en neem een mooie vakantie zou ik zeggen.
Zero.
Nog geen 12% omlaag, waar praten we over?Steady schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:05:
Haha kijk XRP op de hourly dan, Henk en Ingrid in paniek!
Het loopt uit de hand als je het echt zo ervaart. Wel zorgelijk.bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:36:
[...]
Ga asjeblieft lekker knuffelen met je gezin en mooie herinneringen samen maken. Die fysieke momenten zijn zoveel meer waard dan die virtuele winsten en verliezen.
"Morgen BTC op 40k"
Nah, ik zal maar niks jinxen
bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:36:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pFgwx0Mv9uCl7ZbOhinAdWFh.jpg?f=user_large)
Jokes aside- idd makker, dit is part of the game. Dit is afkoelen in de bull. Niks aan de hand. De bear, dat is pas kut. Dit is een hobbeltje voor de volgende leg.
En die wordt glorious!
Ik zit iets te diep in de tunnel vrees ik… in het scherpe plaatje zie ik nog steeds die k**kikker😳😂
Maar hoe krijg je die borden weer op hun plek zonder de deur te openen?Don Guacamole schreef op maandag 9 december 2024 @ 23:00:
[...]
[Afbeelding]
Jokes aside- idd makker, dit is part of the game. Dit is afkoelen in de bull. Niks aan de hand. De bear, dat is pas kut. Dit is een hobbeltje voor de volgende leg.
En die wordt glorious!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Y8I1sKLRwkV1AVX4DpDqvsx2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/09IiKiB1olI9ZNTCeYJYOrpK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9qxe2hyitIajTlWIDzrM87a6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CFQiCwhVzvTSiCoB0bIM9dwF.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CBeHoCPQ1uZHTXMpBlZSduc5.gif?f=user_large)