[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.750 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
Guere schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:56:
Het is toch gewoon BS engagement farming? Enige wat die eerste gozer doet is een grafiekje pakken en dezelfde move up kopiëren & spiegelen zodat het op exact dezelfde wijze weer naar beneden gaat, naar een random gekozen target. Nu ineens naar $31k is toch zo absurd dat je z'n hele tweet (en account) toch meteen kan afschrijven?

Komt nog bij dat je nooit weet of 'ie überhaupt wel echt al z'n Bitcoin heeft verkocht.
ja beetje fractals copy pasten gaat 9vd10 nergens over als je geen idee hebt wat je doet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52
BTC100K2021 schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:58:
Voor de geïnteresseerden, hier staat in het Nederlands in relatieve Jip en Janneke taal de strategie van MSTR uitgelegd:

https://www.deaandeelhoud...strategy-de-anti-buffett/
anti buffet, is dat de all-you-can-eat hatende broer van @anti elppa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
gok dat we de 97.5k wel gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Guere schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:56:
Het is toch gewoon BS engagement farming? Enige wat die eerste gozer doet is een grafiekje pakken en dezelfde move up kopiëren & spiegelen zodat het op exact dezelfde wijze weer naar beneden gaat, naar een random gekozen target. Nu ineens naar $31k is toch zo absurd dat je z'n hele tweet (en account) toch meteen kan afschrijven?

Komt nog bij dat je nooit weet of 'ie überhaupt wel echt al z'n Bitcoin heeft verkocht.
Klopt idd geen reet van die lijn die hij heeft getrokken. Die zal dan eerder rond de 55k liggen met zijn theorie. Verder is het natuurlijk ook de reinste onzin, gebaseerd op niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 09-12-2024 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:01:
gok dat we de 97.5k wel gaan halen.
De onderste lijn van het kanaaltje zit nu op ongeveer $97k, zie 'm dat ook nog wel aantikken. Rond die plek wel graag bouncen of kanaal opwaarts volgen.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
Mensen die wensen dat de shitcoins door het putje gaan en daarmee dus ook dat mijn posities naar de vinkentering gaan kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen. Misselijke egoïstische figuren.

En voor de rest is dit gewoon een correctie die er al tijden aan zat te komen. Als dit als een verassing voor je komt dan ben je een dikke domme ezel. Reken er maar op dat er een moment komt waarbij er 30% van de alts af gaat. Maar we zitten in de bull. Dus de dips zijn er om te kopen. Heb je geen geld meer liggen om de dip te kopen dan had je maar winst moeten nemen op de weg omhoog. Neem je geen winst op shitcoins omdat je denkt dat het alleen maar hoger kan dan is het je eigen domme schuld.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:04:
Mensen die wensen dat de shitcoins door het putje gaan en daarmee dus ook dat mijn posities naar de vinkentering gaan kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen. Misselijke egoïstische figuren.

En voor de rest is dit gewoon een correctie die er al tijden aan zat te komen. Als dit als een verassing voor je komt dan ben je een dikke domme ezel. Reken er maar op dat er een moment komt waarbij er 30% van de alts af gaat. Maar we zitten in de bull. Dus de dips zijn er om te kopen. Heb je geen geld meer liggen om de dip te kopen dan had je maar winst moeten nemen op de weg omhoog. Neem je geen winst op shitcoins omdat je denkt dat het alleen maar hoger kan dan is het je eigen domme schuld.
geen probleem dat de shitcoins rekt gaan. Gewoon geen panic sell doen. Je weet ook dat het echte shitcoin season nog moet komen. Dus die dikke winsten gaan sowieso nog komen. Dit was maar een voorproefje.
Maar om daar te komen moet BTC echt nog 2 a 3 trappen hoger komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32

I'm with you; $MODE bagholder 4 life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 21:30
anti elppa schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:44:
[...]

ben je nu serieus?

Beide kanalen zijn extreme bagger. Vooral die eerst man. Dit is wellicht 1 vd meest idiote "analyses" die ik heb gelezen sinds il chapo met zijn shit rond de 20k.

Waar komt al die paniek ineens vandaan trouwens?

Het is super bullish dat BTC-D weer stijgt en dat shitcoins rekt gaan. We hebben brandstof nodig om naar de 120k te komen, dat word nu uit vloeibare gier getrokkken
Ach, het is gewoon weer zo'n depri maandag. Koud/kill/donker herfstweer, einde weekend, weer moeten werken, alts in het rood en wat ander gezeik. Combi van vanalles dus. Straks even sporten, misschien helpt dat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:45
Guere schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:59:
[...]

anti buffet, is dat de all-you-can-eat hatende broer van @anti elppa?
Ik dacht de adoptiebaby van Warren Buffet en Anti Elppa O+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQEWboXS9efT6t8x3KM4I7Ek_6w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dNNX8DaX2vX8y6RXXnhIZEgF.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58

Ik wens dat omdat ik denk dat het nodig is in deze fase, niet omdat ik mensen hun gains niet gun.

Alts rekt, BTC nieuwe leg omhoog, alts moon.

Mijn eigen tasjes met gure munten hangen er nu ook zielig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:10:
[...]

Ik wens dat omdat ik denk dat het nodig is in deze fase, niet omdat ik mensen hun gains niet gun.

Alts rekt, BTC nieuwe leg omhoog, alts moon.

Mijn eigen tasjes met gure munten hangen er nu ook zielig bij.
dit dus

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
anti elppa schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:08:
[...]

geen probleem dat de shitcoins rekt gaan. Gewoon geen panic sell doen. Je weet ook dat het echte shitcoin season nog moet komen. Dus die dikke winsten gaan sowieso nog komen. Dit was maar een voorproefje.
net een mooie krat btc ingeladen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdHeKfrTXqDcO-RRpO4QfeoDM9U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YrKv2nDZ8zGJm1OoFwcGeuy2.png?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:08:
[...]

geen probleem dat de shitcoins gaan. Gewoon geen panic sell doen. Je weet ook dat het echte shitcoin season nog moet komen. Dus die dikke winsten gaan sowieso nog komen. Dit was maar een voorproefje.
Zeker ik zit daar niet over in. Plus het is het risico als je balls deep in altcoins zit. Je kan niet alleen maar juichen als het omhoog gaat en janken als het naar beneden gaat. En met alts kan je gewoon net zo snel weer rekt gaan dan dat je er virtueel op kan verdienen. Dat is hoe het met de shitcoins werkt. En als je geen winst neemt dan doet de markt dat wel voor jou. Maar mensen die serieus een ander naar de tering wensen ben ik echt helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 15-09 09:03
Leute zoom uit, niks aan het handje. Laatste maand om onder de 100K te kopen B)
Over een maandje gaat Trumpie een paar keer het woord crypto noemen en de schapen zullen volgen.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:00
Geen paniek en ook geen afgunst! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hpd4BVCwxRgC3lGEeJbWpFuRsl4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cQQ7VqpwNVaytR7AcPvVDe5l.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Raaafie

Je shitcoin verkopen op de top betekent dat iemand anders jouw shitcoin overneemt en mogelijk bagholder wordt. Dus wie er is egoistisch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:13:
Maar mensen die serieus een ander naar de tering wensen ben ik echt helemaal klaar mee.
Rustig aan man, zo opgefokt raken van een beetje grootspraak in random shitposting...
In dit topic laat je je frustratie beter aan de deur achter :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Raaafie schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:17:
[...]

Je shitcoin verkopen op de top betekent dat iemand anders jouw shitcoin overneemt en mogelijk bagholder wordt. Dus wie er is egoistisch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rg-MuyUQrCKDjVbtp-Q--bMEvbE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/phGjXlcwAif6cd58fRj6kaZs.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:13:
[...]

Zeker ik zit daar niet over in. Plus het is het risico als je balls deep in altcoins zit. Je kan niet alleen maar juichen als het omhoog gaat en janken als het naar beneden gaat. En met alts kan je gewoon net zo snel weer rekt gaan dan dat je er virtueel op kan verdienen. Dat is hoe het met de shitcoins werkt. En als je geen winst neemt dan doet de markt dat wel voor jou. Maar mensen die serieus een ander naar de tering wensen ben ik echt helemaal klaar mee.
klopt. Maar volgens mij gunt iedereen hier elkaar dikke winsten, lambo's en koude schulterbrau.

Als ik schrijf dat shitcoins waarschijnlijk rekt gaan, en dat dat goed is, is dat ook goed voor shitcoins in de longrun en dus jou PF. Ik zeg dus nergens dat ik je een plek onder de brug bij slux gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Dit is dé grafiek om Bitcoins koerstop te voorspellen
https://www.crypto-inside...-koerstop-te-voorspellen/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Wat een paniek allemaal weer om niets, of ik ben totaal emotieloos geworden door de jaren heen. Kan volgend jaar wel extra FIAT of winst gebruiken, omdat ik over twee weken ga trouwen ^)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Afbeeldingslocatie: https://imgproxy.cryptojobslist.com/sig0x23/q:75/resize:fill/dpr:3/width:720/height:1412/plain/gs:/cjl-strapi-media/crypto_boyfriend_crying_meme_e54ef9fa46/crypto_boyfriend_crying_meme_e54ef9fa46.png

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:09:
[...]

Ach, het is gewoon weer zo'n depri maandag. Koud/kill/donker herfstweer, einde weekend, weer moeten werken, alts in het rood en wat ander gezeik. Combi van vanalles dus. Straks even sporten, misschien helpt dat.
Het is juist een prachtige dag! Grijze lucht en bakken bloed door de straten. Languit op de bank, kacheltje op 23 graden. Vannacht pas werken, nog 2 nachtjes en dan 4 dagen weekend. Daarna nog 6 daagjes en dan heerlijk 2 weken vakantie. Straks nog even naar de supermarkt voor een mooie nachtdienst tas vol hapjes.

Kerst en oud en nieuw voor de deur, genieten van goed eten en mooie drankjes met dierbare mensen, helemaal zin in!

En natuurlijk een bult vuurwerk oppikken met die kleine, en een paar oudejaarsloten, want je weet het nooit.

Mooi man. Wat de crypto intussen doet is irrelevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Mooie TA voor de remaining ADA hodlers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
haha das de vieze meme opa :P

Komt hier ook veel voorbij : https://www.kakhiel.nl/

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• zwembroek
Vanochtend ontving ik een dm van een OG hier. Ik laat in het midden waar het over ging. Maar laat ik zeggen dat het er niet leuker op word hier. Ik neem dan ook even een break van de slowchat. Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01:01
STIMPPYYY schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:14:
Een gezonde correctie tot 10k gaat gewoon gebeuren toch.
Van 0.01 mio naar 0.00985=0.01 mio is natuurlijk een correctie van niks. Als de 0.1 mio notatie de norm wordt dan is er zo'n sterk ankerpunt dat de prijs niet meer onder 0.1 mio gaat zakken. We kunnen alleen maar omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 22:53
Pexow schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:34:
[...]

Van 0.01 mio naar 0.00985=0.01 mio is natuurlijk een correctie van niks. Als de 0.1 mio notatie de norm wordt dan is er zo'n sterk ankerpunt dat de prijs niet meer onder 0.1 mio gaat zakken. We kunnen alleen maar omhoog.
deze woorden ga je in 2026 eten.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:30:
Vanochtend ontving ik een dm van een OG hier. Ik laat in het midden waar het over ging. Maar laat ik zeggen dat het er niet leuker op word hier. Ik neem dan ook even een break van de slowchat. Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen.
Take it slow , jij idem !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0yBc02Rx_RoqGJrGqyp02IlffA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tRmG2BaPVWl2dLLSypJ6Ks3h.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
en zwembroek/alpina. Laat bitcoiners hun ding doen. lekker stoomafblazen wanneer het een weekje niet goed gaat, maar daarna zitten we met de shitcoins weer driedubbel qua stijging hoger (percentueel). Standaard bull geleuter.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017

NeoflexNL

Forever young

Fijne dagen Zwembroek!

En laat je niet zo opnaaien joh, nergens voor nodig

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Rustig aan ouwe strijder! Doe vooral wat goed voelt, ik, en velen met mij hebben je in elk geval hoog zitten!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30
;( Spijtig om te lezen

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/Nh5RGgdZp8RucVpneW/giphy.gif?cid=6c09b95262ikeqz49zqy5pdzweyh4jgybwvz1mxa8lysrj2t&ep=v1_internal_gif_by_id&rid=giphy.gif&ct=g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
Nou ben ik wel benieuwd naar de strekking van die dm :/.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:54

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86YK3ha0toSw1if6dnLiJ55ir5A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/n54XvBAna2p1B9l8cQwh9DZz.gif?f=user_large

Haha.. nou kop omhoog kerel en we zien je weer bij de 120k

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:36
Wie/wat is er even weg?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xg745VxFHUvT0hsOGuu1SJnoxwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lgIkMDJ1uSJOeFGPCZsQzugC.gif?f=user_large
Tijdens de bearmakrket is het hier inderdaad gezelliger.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxZLyHke6wlaR7h1B4NLB2BtQ2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WjQYxkpnyQWD3mn0XAcNBuVv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door FrambozenTaart op 09-12-2024 12:12 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
Ik snap dat je met die andere shit in je leven het even voor gezien houdt. Maar de slowchat heeft ook een helende werking. Don't let them win!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GR9gjmkD2VDqEgYcZMTBHpMXDCI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dRGUT1qjo9qSiGKuFnSeqn3e.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:42
Slowchat in de bull en er verschijnt wat rood op de borden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w34NQ0mh-5o_78aeZRCSDop-uh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vj9KT7umZrLwa04b6DVT2NC6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 23:26

tomtom901

Moderator General Chat
Balen man, fijne dagen iig. Zonde, hopelijk zien we je snel weer. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22
Ik lees hier allerlei zaken over alts die rekt aan het gaan zijn, maar bijna alles op CMC staat nog double digits in het groen de laatste week. Ben wat in de war. :/

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Geen paniek mensen. Over een half uurtje horen we weer dat MSTR iets van 30k Bitcoins heeft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:31:
Geen paniek mensen. Over een half uurtje horen we weer dat MSTR iets van 30k Bitcoins heeft gekocht
Hoelang gaat die vent nog door? Hij heeft nu al 2% van alle beschikbare BTC. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

This time is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 13:08
Allemaal koopmomenten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Die Saylor kan beter zeggen dat hij eraan denkt om te verkopen. Koers -30%, inkopen, bounce, winst.

Alleen natuurlijk wel funest voor de rest van zijn stack _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
FrambozenTaart schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:05:
[...]

Die Saylor kan beter zeggen dat hij eraan denkt om te verkopen. Koers -30%, inkopen, bounce, winst.

Alleen natuurlijk wel funest voor de rest van zijn stack _O-
dat heet een dump en pump.. SEC zal er bovenop zitten met MSTR dan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmxWqMF5mdbZXaRBIV_LsgPID-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LVdit1BBcwY7x43i4V9xfTKU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:35
Grappig is dit, ik voel me juist vandaag een enorme winnaar.
Vanmorgen ging ik ergens heen en vond een 2 euro muntstuk. Dikke gains in de pocket.
Daarna ging ik naar de supermarkt en vond ik nog een keer een 1 euro muntstuk. 3 hele euro's in de plus.
Grappig dat dit mij meer doet dan de -10% op mijn pf welke uiteraard een veelvoud is in waarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 21:30
Th1x4nG schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:28:
Ik lees hier allerlei zaken over alts die rekt aan het gaan zijn, maar bijna alles op CMC staat nog double digits in het groen de laatste week. Ben wat in de war. :/
Klopt, maar mag je dan alsnog niet even balen als je op deze gure maandagochtend en weer een saaie eerste werkdag na het weekend, je portfolio met 10% naar beneden ziet kelderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
Don Guacamole schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:17:
Grappig is dit, ik voel me juist vandaag een enorme winnaar.
Vanmorgen ging ik ergens heen en vond een 2 euro muntstuk. Dikke gains in de pocket.
Daarna ging ik naar de supermarkt en vond ik nog een keer een 1 euro muntstuk. 3 hele euro's in de plus.
Grappig dat dit mij meer doet dan de -10% op mijn pf welke uiteraard een veelvoud is in waarde.
Dat komt omdat Euro's écht geld is en crypto slechts gebakken lucht is.

/s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:58
bsmpower schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:20:
[...]

Klopt, maar mag je dan alsnog niet even balen als je op deze gure maandagochtend en weer een saaie eerste werkdag na het weekend, je portfolio met 10% naar beneden ziet kelderen?
Knip, laten we dat maar hier buiten laten

[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 09-12-2024 13:56 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Guere
Kop op!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJPw6NmkcWm_Or4-mB-_ayKexNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qMEyydxLMu8Vf8gCHwXsYgrc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32
[...]

Heel eerlijk, ik denk niet dat jij hiervoor in de wieg gelegd bent. Of je zit er te diep in, met teveel floes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:54
[...]

Je bent pas begonnen met crypto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Don Guacamole als je met een bivakmuts op naar de kassas was geweest had je nog meer geld gevonden. Helaas niet meer zo veel als vroegah. Nu allemaal vieze pasjes en kuurrrrr codes ofzo.

Ik mis de postkoets overvallen nog steeds. En dan snel wegwezen voor Lucky Luke kwam. Dat waren tijden ;(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOJS7oykWY4KidLan2Zcz-3DdGM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nttAixlll2V92La8Ao4z0NTN.jpg?f=user_large

Ja, dat mag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:15:
[...]

dat heet een dump en pump.. SEC zal er bovenop zitten met MSTR dan.
Misschien nu nog wel, maar straks echt niet meer hoor. Wordt 1 groot corruptie feest met dat nieuwe Amerikaanse bestuur. Trump heeft ook gewoon een dikke scam munt met bizarre voorwaarden uitgebracht.

Alle moraal overboord, het casino is geopend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Denk op dat soort dagen aan Madelon, alles komt goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLuO4Shgg5XjJH-wItMGgUlnYjM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/m339b9HVNZyBgPJE4mT8zRjT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
Vis schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]
Technisch gezien had ze wel gelijk, het was alleen een hele diepe langdurige correctie.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7frcMlSQleyyhz6QXmvh5EBZV4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S5YACjb1GuekTDXaq0bcW6gx.png?f=fotoalbum_large

Niks aan de hand jongens, komt allemaal goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:09
Moiety schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:09:
Wie/wat is er even weg?
[Afbeelding]
Tijdens de bearmakrket is het hier inderdaad gezelliger.
Ik vond de bearmarket veel minder stressvol ondanks dat m’n portfolio bij elke oogwenk minder waard werd, nu ligt het geld voor het opraken en mn brein draait overuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
[...]

[Afbeelding]
Ah we hebben nog 38k te gaan tot de “Madelon support level”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deman23
[...]

Waarom werken ? Je kan ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlirRG0C57j1NvPVDDOc0JCHigE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9NxcjUaZq7zBJ3b8WSK6w0xg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Deman23 werken?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR85zITC1ZELesrtEYe3sYTJE9-GMcesmNwFelrdd6cuw__DrBRz14CrMor&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 13:05
hoe zie je de toekomst? wat is je middellange termijn verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Bloody monday maar eens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
Jongens nog een klein jaartje buffelen en dan kunnen we weer rustig in winterslaap. Dca-en in de bear is wanneer je weer helemaal tot rust komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:49
[...]

[Afbeelding]
En gelijk had ze, wat een mooie instapprijs was dat! :9

PS5

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oké, ik zat er een uurtje en een paar duizend BTC naast, maar toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Laat de FOMO bij de grote jongens maar beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:24:
[...]

[Twitter]
Waarom quote je het eerste bericht niet? Met die 10k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:50:
[...]

Ik durf er wel 10k sats op te zetten, straks tussen 13:05 en 13:15 komt de tweet van Saylor
Zet die 10k sats maar opzij voor de SC BBQ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 13:05
[...]

Haha wat een bedrijf zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 00:04
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:51:
Geef gewoon op dat je crypto hebt bij je aangifte. Het gaat immers toch om de peildatum van afgelopen jaar. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen als je het niet doet, en de belasting in box3 stelt echt niet veel voor
Het stelt nóg niet veel voor.. Het is gewoon een fuik waar je in loopt. De eerste paar jaar zorgen ze dat ze zoveel mogelijk inzicht krijgen in de cryptobezittingen van de burgerbevolking. Op het moment dat ze dat inzichtelijk hebben komen de belastingverhogingen / beperkingen / etc.

Ga dan nog maar eens ontkennen dat je je sats nog hebt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

[Twitter]
Bitcoin, het schaarse digitale goud van de toekomst. Decentraal en zonder leiderschap, waarvan de koers in de bullmarket voor alsnog afhangt of een exentrieke miljardair munten koopt met zijn ponzi stonk constructie.

10 jaar geleden zou dit een lachwekkende meme zijn geweest, vandaag is het de realiteit waarin we leven.

Wat een dystopie is dit aan het worden joh.

Volgende DCA gaat weer in een noodpakketje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
Stokstaart schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:35:
[...]

Het stelt nóg niet veel voor.. Het is gewoon een fuik waar je in loopt. De eerste paar jaar zorgen ze dat ze zoveel mogelijk inzicht krijgen in de cryptobezittingen van de burgerbevolking. Op het moment dat ze dat inzichtelijk hebben komen de belastingverhogingen / beperkingen / etc.

Maar op het moment dat het zover is zijn we allemaal allang millionair en doen we hetzelfde als de rest van de 1%. Geen belastingontduiking maar legale ontwijking :)

Ik ga het risico niet lopen voor een paar euro iig. Wanneer ik zoveel geld heb dat het daadwerkelijk pijn doet betaal ik wel iemand om legaal 100 ofshore bedrijfjes op te zetten of hoe dat tegenwoordig ook precies werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
Geduldig blijf ik mijn bitcoin vasthouden totdat het aanbod rond 100k is opgedroogd @Gelukszoekr Dit moet toch op gegeven moment tot een serieuze prijsstijging gaan leiden? Ik snap werkelijk niet waarom je zou verkopen met de koopzucht van dit soort partijen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Stokstaart schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:35:
[...]

Zo lang we rechts stemmen valt het wel mee met die belasting op vermogen. En wat wil je dan? Je wil op een moment wel iets met je winsten doen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
FrambozenTaart schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:37:
[...]

Bitcoin, het schaarse digitale goud van de toekomst. Decentraal en zonder leiderschap, waarvan de koers in de bullmarket voor alsnog afhangt of een exentrieke miljardair munten koopt met zijn ponzi stonk constructie.

10 jaar geleden zou dit een lachwekkende meme zijn geweest, vandaag is het de realiteit waarin we leven.

Wat een dystopie is dit aan het worden joh.

Volgende DCA gaat weer in een noodpakketje.
Het dubbele zit er voor mij in dat retail en dus gewone mensen de kans hadden om het grote geld voor te zijn. Maar nooit zijn ingestapt. En dat degenen die wel zijn ingestapt nu verkopen aan het grote geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Valt mee, mn alts gaan nu weer up.

Het is redelijk stabiel zonder erge pieken zoals vorige week van BTC.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

ByteMe_ schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:44:
[...]

Valt mee, mn alts gaan nu weer up.

Het is redelijk stabiel zonder erge pieken zoals vorige week van BTC.
Op de dag chart ziet het er wel rood uit hier.
Als ik naar de weekresulaten kijk, nog niks aan de hand gelukkig.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlwrBQsoPNymeEOGaBsGnY5caE0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vhB5j2m3HKvmo0GSHjUZNecT.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door mayhem op 09-12-2024 14:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Magpie schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:44:
[...]

Het dubbele zit er voor mij in dat retail en dus gewone mensen de kans hadden om het grote geld voor te zijn. Maar nooit zijn ingestapt. En dat degenen die wel zijn ingestapt nu verkopen aan het grote geld.
Maar het grote geld wil ook zijn rendament.

Met deze logica is het dus best onverstandig om te verkopen, het grote geld zit tenslotte in de accumulatie fase.

En ik denk eigenlijk dat dit wel eens zou kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
fce773febc139c7 schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:09:
[...]

hoe zie je de toekomst? wat is je middellange termijn verwachting?
Dat hele ecosysteem pampt altijd ineens, dus ook KSM, GLMR etc.. weet niet wat dat is, maar dan springt iedereen er opeens op. Voor de rest ben ik er niet mee getrouwd (ondanks dat het imo wel een van de betere projecten is). Ik verwacht van elke alt dat ze nog wel een keer (minimaal) over de kop gaan als de bull aanhoudt. Die infinite supply is wel hardnekkig vind ik.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Magpie schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:40:
Geduldig blijf ik mijn bitcoin vasthouden totdat het aanbod rond 100k is opgedroogd @Gelukszoekr Dit moet toch op gegeven moment tot een serieuze prijsstijging gaan leiden? Ik snap werkelijk niet waarom je zou verkopen met de koopzucht van dit soort partijen.
Al maanden is de koopdruk vele malen hoger dan wat er gemint wordt. Aan de andere kant heeft iedereen een prijs waarop ie wel wil verkopen. Maar lekker blijven hodlen idd. Gaat vanzelf omhoog.

De Bloomberg terminal, een boomer marktoverzicht dingetje geeft Bitcoin al aan in 0.1m...
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XtFXV8c/Ge-JP5-Em-XAAAezt3.jpg

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 15-09 09:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jK2r4FrWLDyQuEyZo4p9LuKuC3c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Dw3hUFmFPy69Gbe3H68x3gul.png?f=user_large

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
Ik had natuurlijk gewoon meteen Google kunnen gebruiken m.b.t. de funding rates, weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Nopheros schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:39:
[...]

Maar op het moment dat het zover is zijn we allemaal allang millionair en doen we hetzelfde als de rest van de 1%. Geen belastingontduiking maar legale ontwijking :)

Ik ga de moeite hier niet doen voor een paar euro iig. Wanneer ik zoveel geld heb dat het daadwerkelijk pijn doet betaal ik wel iemand om legaal 100 ofshore bedrijfjes op te zetten of hoe dat tegenwoordig ook precies werkt :P
Bij de Raad van State ligt nu een voorstel om per 1 januari 2027 vermogen te gaan belasten op basis van het werkelijke rendement. Die datum gaan ze niet halen, maar dat geeft ons niet heel veel tijd om multimiljonair te worden ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:51:
[...]

Al maanden is de koopdruk vele malen hoger dan wat er gemint wordt. Aan de andere kant heeft iedereen een prijs waarop ie wel wil verkopen. Maar lekker blijven hodlen idd. Gaat vanzelf omhoog.

De Bloomberg terminal, een boomer marktoverzicht dingetje geeft Bitcoin al aan in 0.1m...
[Afbeelding]
Tja en bitvavo werkt alleen met tientjes vanaf 100k.

Mijn 'terminal' is tot 1 miljoen gewoon OK. Sowieso tot volgend jaar zit ik dus gebakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_BRWcgzLNXqJzBTIhYKhStEl-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H73V8abGgbjhTpanADSirXUR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:43:
[...]

Zo lang we rechts stemmen valt het wel mee met die belasting op vermogen. En wat wil je dan? Je wil op een moment wel iets met je winsten doen toch?
Ooit wel ja, tot die tijd gaat het naar de plek waar de rendementen het hoogste zijn en waar zo min mogelijk aan de strijkstok van de overheid blijft hangen. Als ik kijk hoeveel belastingen de overheid binnen harkt en hoe ze daarmee omgaat wil ik daar zo min mogelijk aan mee doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
Stokstaart schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:04:
[...]

Bij de Raad van State ligt nu een voorstel om per 1 januari 2027 vermogen te gaan belasten op basis van het werkelijke rendement. Die datum gaan ze niet halen, maar dat geeft ons niet heel veel tijd om multimiljonair te worden ;)
Dat wordt krap inderdaad. Gelukkig hebben we onze belastingdienst nog, ze kunnen daar alle wijzigingen vanuit de politiek helemaal niet bijhouden. 2030 lijkt me realistischer maar we gaan het zien.

https://samengevat.net/ni...ienst-vertraagd-tot-2029/

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 09-12-2024 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:42
Gelukszoekr schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:43:
[...]

Belasting op vermogen gaat er op een gegeven moment gewoon komen. Met een steeds kleiner wordende beroepsbevolking in combinatie met het zorgstelsel dat steeds duurder wordt, een "degrowth" beweging in Europa die tegen elke vorm van innovatie is, is het een kwestie van wanneer en niet of. Tenzij het tij wordt gekeerd zie ik het somber in voor Europa.

Tot die tijd zorgen dat je voldoende vermogen hebt, dan heb je straks opties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
[...]

ben je nu serieus?

Beide kanalen zijn extreme bagger. Vooral die eerst man. Dit is wellicht 1 vd meest idiote "analyses" die ik heb gelezen sinds il chapo met zijn shit rond de 20k.

Het is super bullish dat BTC-D weer stijgt en dat shitcoins rekt gaan. We hebben brandstof nodig om naar de 120k te komen, dat word nu uit vloeibare gier getrokkken
Echt dit, btc wil amper zakken. Zometeen hapt een Microsoft of Amazon. En dan is het hek van de dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 23:26

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

ben je nu serieus?

Dat wickje vullen is nog wel een optie die op tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:31:
[...]

Dat wickje vullen is nog wel een optie die op tafel ligt.
welk wickje? Naar 97.5K bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
jvel92 schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:26:
[...]

Belasting op vermogen gaat er op een gegeven moment gewoon komen. Met een steeds kleiner wordende beroepsbevolking in combinatie met het zorgstelsel dat steeds duurder wordt, een "degrowth" beweging in Europa die tegen elke vorm van innovatie is, is het een kwestie van wanneer en niet of. Tenzij het tij wordt gekeerd zie ik het somber in voor Europa.

Tot die tijd zorgen dat je voldoende vermogen hebt, dan heb je straks opties.
Tot ze de vermogensvlucht ook onmogelijk gaan maken, bijvoorbeeld in combinatie met de komst van CBDC's. Dan zeggen ze gewoon "U wilt verhuizen naar Dubai met uw vermogen dat hier is verdiend? Wij denken van niet.."

Pagina: 1 ... 56 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!