[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 256 Laatste
Acties:
  • 872.128 views

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is het nog mogelijk om als Nederlander ergens met leverage te traden?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:53

tomtom901

Moderator General Chat

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
A little bit of Monica ?

• zwembroek
Dit.
Afbeeldingslocatie: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/26/97/43/07/700_FO26974307_8eba2c46cc2ca0c11921b655866beae4.jpg,700,467,cms:2018/10/5bd1b6b8d04b8_220x50-watermark.png,over,480,417,jpg)/stickers-beautiful-bikini-butt-adult-model-walking-beach-holding-hat.jpg.jpg

• MrFX
  • Laatst online: 08-01 14:40

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJetvaXahZ8ZwlP4S5Tn9i_19HE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4HWtDdCV15upUVn3ObRs68m5.jpg?f=user_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://s5.ezgif.com/tmp/ezgif-5-8a0216e5ca.gif

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GeMp6Yxa8AA5-06?format=jpg&name=900x900

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GeM_lvKXAAAddD_?format=jpg&name=900x900

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:31

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gXdJ1Qz5HCO_p2LB3m5CyRii-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LVKZwPIcbGCg9wH6f42s76cq.jpg?f=fotoalbum_large

LFG!

• Alpina
FlipFlink schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:49:
Is het nog mogelijk om als Nederlander ergens met leverage te traden?
Ik zie dit op mexc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_3u9SLKWp3q1v1draGY-3nD0ZI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VKanyr8WkJaeN1FDEQT99RwQ.png?f=fotoalbum_large

Inderdaad aan de lage kant maar het is niet anders :+

• Wispe
  • Niet online
Beetje aan de late kant hè jongen.
grgr mij met al 500 euro cb

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:56:
[...]

Beetje aan de late kant hè jongen.
grgr mij met al 500 euro cb
Was een beetje klaar met die kaarten. Binance die ineens moest stoppen. Plutus waar ik na 2 jaar wachten en contact te hebben gehad nog niets van ontvangen heb.

Bybit ging wel vlekkeloos en snel.

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:02:
[...]

Was een beetje klaar met die kaarten. Binance die ineens moest stoppen. Plutus waar ik na 2 jaar wachten en contact te hebben gehad nog niets van ontvangen heb.

Bybit ging wel vlekkeloos en snel.
Ja, er stond dat 1 maand ging duren om de fysieke kaart te krijgen maar had hem al binnen 2 dagen.
Wel beetje jammer van de enveloppe en dat duidelijk ‘crypto’ op staat, nu weten m’n buren dat ik in crypto zit.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:59
Wispe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:04:
[...]

Ja, er stond dat 1 maand ging duren om de fysieke kaart te krijgen maar had hem al binnen 2 dagen.
Wel beetje jammer van de enveloppe en dat duidelijk ‘crypto’ op staat, nu weten m’n buren dat ik in crypto zit.
Je buren is nog niet zo erg. Maar er schijnen postbodes te zijn met links naar duistere figuren.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
SOL eindelijk aan de breakout?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOpVsq-NmFrnsUvTVHazrqGfSyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fx3nuwgPKzFmh9DdYc1N4awJ.png?f=fotoalbum_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZXuAyvVlUgIJg9qp_r7fHV1TNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aj6GiU2LbgDQghM5v00APQWM.jpg?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:09
Wispe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:04:
[...]

Toen ik mijn brievenbus open maakte en de envelop zag was dat ook mijn gedachte. Lekker discreet. Had prima in een blanco enveloppe gekund.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:24
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met die familie.
Ook zijn kinderen, nu 19, 17 en 14, zijn opgevoed met zijn crypto-idealen en weten eigenlijk niet beter. Omdat ze de wereld over reisden, gingen ze niet naar school. Maar daar is Taihuttu ook niet per se voorstander van. "Het technologische tijdperk ontwikkelt zich zo snel; onze banen zijn er dadelijk niet meer.
Sorry, maar dat is toch dikke :') :') Als het ooit misgaat met de investering, of als het geld strakjes op is, of als er geruzie komt over de erfenis, wat dan ook: dan moet je toch gewoon iets kunnen? Die koters van hem kunnen dus gewoon helemaal niets behalve op papa's geld teren. Ze zullen zeker niet de eerste zijn die dat doen, maar doorgaans gaat het nageslacht van rijke mensen wel gewoon naar school.

In de alinea daarna ook nog even afgeven op iedereen die wel werkt voor de kost. Want ja, dan moet je wel echt heel dom zijn als je in deze tijd nog gewoon werkt. Maatschappij functioneert anders niet, hè, als iedereen gewoon op z'n luie reet ging zitten :N

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9cyt1u.gif

• Pinsa
  • Laatst online: 06-01 18:24
.

[ Voor 98% gewijzigd door Pinsa op 07-12-2024 16:25 ]

• Pinsa
Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:14:
[...]

[...]

Sorry, maar dat is toch dikke :') :') Als het ooit misgaat met de investering, of als het geld strakjes op is, of als er geruzie komt over de erfenis, wat dan ook: dan moet je toch gewoon iets kunnen? Die koters van hem kunnen dus gewoon helemaal niets behalve op papa's geld teren. Ze zullen zeker niet de eerste zijn die dat doen, maar doorgaans gaat het nageslacht van rijke mensen wel gewoon naar school.

In de alinea daarna ook nog even afgeven op iedereen die wel werkt voor de kost. Want ja, dan moet je wel echt heel dom zijn als je in deze tijd nog gewoon werkt. Maatschappij functioneert anders niet, hè, als iedereen gewoon op z'n luie reet ging zitten :N
Waarom klaar met de familie, vertel?

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11-2025
Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:14:
[...]

Jaloers?

• Guere
Pinsa schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:25:
Waarom klaar met de familie, vertel?
Ehh, ik geef net toch een van de redenen? :) Prima dat ze iedere dag in de media zijn hoor, als zij zo geilen op interviews moeten ze dat zelf weten. Maar als ze dan zonder enige tegenspraak of vragen van de journalist dat soort ondoordachte BS mogen spuien over dat 'alle banen verdwijnen' en hun koters daarom geen onderwijs nodig hebben... tsja, dan ben ik er wel een beetje klaar mee.
Oh gut, krijgen we dat soort makkelijke uitlok reacties. Nee, ik ben niet jaloers. Heb je mijn post überhaupt wel gelezen en het punt begrepen dat ik wilde maken?

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 07-12-2024 16:33 ]

• zwembroek
Ik had niet anders verwacht van een Amsterdammer.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-01 13:52
Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:32:
[...]

Ehh, ik geef net toch een van de redenen? :) Prima dat ze iedere dag in de media zijn hoor, als zij zo geilen op interviews moeten ze dat zelf weten. Maar als ze dan zonder enige tegenspraak of vragen van de journalist dat soort ondoordachte BS mogen spuien over dat 'alle banen verdwijnen' en hun koters daarom geen onderwijs nodig hebben... tsja, dan ben ik er wel een beetje klaar mee.

[...]

Oh gut, krijgen we dat soort makkelijke uitlok reacties. Nee, ik ben niet jaloers. Heb je mijn post überhaupt wel gelezen en het punt begrepen dat ik wilde maken?
Ik heb je redenen wel gelezen maar ben niet met je eens dat je zonder opleiding niks kunt bereiken.
Deze kinderen zijn misschien opgevoed met kansen zien en risico durven nemen. Daardoor misschien ook eerder geneigd om zelf iets op te zetten ipv veilig loonslaaf worden.
En mocht het inderdaad mis gaan misschien wel beter voorbereid zijn om te schakelen en opnieuw te beginnen.

Ik zeg niet dat opleidingen waardeloos zijn. Maar er zijn ook genoeg mensen die het zonder opleiding goed voor elkaar hebben.

Ik lul ook zomaar wat

• Pinsa
Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:32:
[...]

[...]

Excuses niet goed doorgelezen :) Heb het artikel niet uitbundig gelezen maar vond alleen het stukje mooi ‘nooit meer werken’, tijd lijkt me een van de waardevolste bezitten als je dat kunt bereiken op een of andere manier is toch tof. Dat media geil hoeft voor mij ook niet en zou er ook niet te koop mee lopen, maar toch nice dat zij dit dankzij Bitcoin voor elkaar hebben gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 07-12-2024 16:43 ]

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Allemaal prachtig hoe het met de bitcoin familie is verlopen, maar het is toch knettergek wat hij destijds heeft gedaan? Je dak boven het hoofd verkopen inclusief alle bezittingen, sorry hoor maar dan ben je gewoon niet goed snik. Er had maar iets even anders hoeven lopen en de familie was dakloos

• Guere
shovelhead1340 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:40:
Ik heb je redenen wel gelezen maar ben niet met je eens dat je zonder opleiding niks kunt bereiken.
Deze kinderen zijn misschien opgevoed met kansen zien en risico durven nemen. Daardoor misschien ook eerder geneigd om zelf iets op te zetten ipv veilig loonslaaf worden.
En mocht het inderdaad mis gaan misschien wel beter voorbereid zijn om te schakelen en opnieuw te beginnen.

Ik zeg niet dat opleidingen waardeloos zijn. Maar er zijn ook genoeg mensen die het zonder opleiding goed voor elkaar hebben.
Uiteraard is het mogelijk om het zonder opleiding ver te schoppen in het leven, maar gezien de leeftijd van de kinderen hebben we het niet over een vervolgopleiding, maar over de middelbare school (en waarschijnlijk zelfs basisschool bij die 14 jarige!).

Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar in de regel kun je toch wel stellen dat je daar wel iets van basale, algemene kennis opdoet die zeer nuttig is in het leven?

Edit: even opgezocht, ze hadden allemaal de basisschoolleeftijd toen ze van school werden gehaald. Dat kan ik echt met geen mogelijkheid verstandig vinden, sorry. Ze kennen bijna niets anders dan een beetje zorgeloos rondreizen. Ik ben niet van mening dat je daardoor juist beter kunt schakelen dan anderen wanneer het geld ineens op is. Integendeel.

[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 07-12-2024 17:01 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-01 14:54
kbuntu schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:43:
Allemaal prachtig hoe het met de bitcoin familie is verlopen, maar het is toch knettergek wat hij destijds heeft gedaan? Je dak boven het hoofd verkopen inclusief alle bezittingen, sorry hoor maar dan ben je gewoon niet goed snik. Er had maar iets even anders hoeven lopen en de familie was dakloos
Helemaal mee eens. Dit had zomaar heel anders kunnen af lopen en dan was tie vast niet zo euforisch als nu. Totaal onverantwoorde risk management in mijn ogen. Een beetje alsof je al je spaargeld in de Hawk Tuah token dondert

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Weer een mooie analyse / forecast van Sheldon van Crypto Banter over het verloop van de rest van de cycle. Sluit vrij nauwkeurig aan bij mijn eigen verwachting voor komend jaar. Altseason is nog niet begonnen jongens en meisjes, de +20-40% op dagbasis hebben we nog niet echt gezien.

YouTube: Bitcoin Signals WARNING To Altcoins! [New Entries Incoming!]

• zwembroek
kbuntu schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:43:
Ken je zijn hele verhaal plus achtergrond? Ik heb zijn docu gezien en ik snap het helemaal. Het is ook niet zo dat hij dat in zijn eentje heeft beslist. Misschien als je zelf eens door een ongekende burnout bent gegaan en je het leven niet meer ziet zitten kan je het misschien begrijpen. Dat gezin was hun vader al kwijt. Ik kan me goed in zijn situatie inleven en ik vind het prachtig hoe veel liefde er in dat gezin is. Het was voor hun de juiste beslissing.

• shovelhead1340
  • Laatst online: 07-01 13:52
PHPResource schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:48:
[...]

Helemaal mee eens. Dit had zomaar heel anders kunnen af lopen en dan was tie vast niet zo euforisch als nu. Totaal onverantwoorde risk management in mijn ogen. Een beetje alsof je al je spaargeld in de Hawk Tuah token donders
Dan was hij toch gewoon weer gaan werken en in n huurhuis gaan wonen. Dat doen echt heel veel mensen hoor.
Hij heeft inderdaad veel meer risico genomen dan 99%
Maar of dat het onverantwoord maakt.
Voor hem blijkbaar niet

[ Voor 6% gewijzigd door shovelhead1340 op 07-12-2024 17:02 ]

Ik lul ook zomaar wat

• zwembroek
JPS schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:57:
Weer een mooie analyse / forecast van Sheldon van Crypto Banter over het verloop van de rest van de cycle. Sluit vrij nauwkeurig aan bij mijn eigen verwachting voor komend jaar. Altseason is nog niet begonnen jongens en meisjes, de +20-40% op dagbasis hebben we nog niet echt gezien.

YouTube: Bitcoin Signals WARNING To Altcoins! [New Entries Incoming!]
Hou alsjeblieft op met die gast zeg. Sell your altcoins before the massive correction. Als hij bullish is moet je juist verkopen. En kopen wanneer hij bearish is. Sheldon zit er alleen voor Sheldon. Net zo onbetrouwbaar als zijn baas Ran Neuner. De enige analisten van dat bedrijf die ik volg zijn Dylon en Kyle.

• Mr Ronman
  • Laatst online: 05-01 15:52
Die Bybit card werkt ook met Apple Pay en Android, dus je hebt de fysieke pas zelfs niet eens nodig. Werkt echt geweldig

• Mr Ronman
Bitcoin reserves slinken razendsnel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_zp9JJl3DHfyxqYmRLuSh2t2Hk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uah3wdfXAtV9Rb6V5lu26RAf.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:43

knakworst

Get more sats!

Ik HAAT het als ze dat met die schaal zo doen dat 2.8M nul is...

• zwembroek

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:43

knakworst

Get more sats!

XRP is weer ontwaakt

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-01 16:25
Supply shock incoming!!

In other news
FTM breekt ook bijna uit

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

mayhem

Zo, dat zijn een boel hodlers erbij zeg!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:02

Vis

Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:44:
[...]

Uiteraard is het mogelijk om het zonder opleiding ver te schoppen in het leven, maar gezien de leeftijd van de kinderen hebben we het niet over een vervolgopleiding, maar over de middelbare school (en waarschijnlijk zelfs basisschool bij die 14 jarige!).

Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar in de regel kun je toch wel stellen dat je daar wel iets van basale, algemene kennis opdoet die zeer nuttig is in het leven?

Edit: even opgezocht, ze hadden allemaal de basisschoolleeftijd toen ze van school werden gehaald. Dat kan ik echt met geen mogelijkheid verstandig vinden, sorry. Ze kennen bijna niets anders dan een beetje zorgeloos rondreizen. Ik ben niet van mening dat je daardoor juist beter kunt schakelen dan anderen wanneer het geld ineens op is. Integendeel.
Dus in principe vind jij iedereen op deze aardkloot die niet naar school kan dan ook niet verstandig?

Er zijn complete stammen die niet eens een westerse school gedaan hebben en ze leven ook gewoon door hè.. het is niet zo dat Didi predikt dat iedereen dit moet gaan doen ofzo.

Het is ieders eigen verantwoordelijkheid en keuze om dit te doen imo, je recht om te leven zodra je geboren bent en je eigen pad wilt bewandelen vind ik juist ontzettend dapper en mooi.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
ADA ook mooie bulflag, target ±1.35$

• kbuntu
  • Laatst online: 06-01 20:24
Mooi ADA x 5

• JPS
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:05:
[...]

Hou alsjeblieft op met die gast zeg. Sell your altcoins before the massive correction. Als hij bullish is moet je juist verkopen. En kopen wanneer hij bearish is. Sheldon zit er alleen voor Sheldon. Net zo onbetrouwbaar als zijn baas Ran Neuner. De enige analisten van dat bedrijf die ik volg zijn Dylon en Kyle.
Je hebt het niet gezien aan je reactie te zien? Het gaat me vooral om het verloop van de Alts vs BTC cycle en ik denk dat hij een prima verhaal heeft.
Niet alles wat ze bij Crypto Banter (of waar dan ook) zeggen letterlijk nemen he, maar hun analyse gebruiken voor je eigen oordeelsvorming. Ik maak obv die verschillende invalshoeken mijn eigen exit plan en met deze analyses kan ik dat blijven valideren.

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11-2025
DOGE ziet er ook weer goed uit

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
keanu_ schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:20:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4xnBj4-2nRapLw7wyfnjuDCffkI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xIXFkT11D2CCkoni6O3LUbXr.gif?f=user_large

• zwembroek
JPS schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:25:
[...]

Je hebt het niet gezien aan je reactie te zien? Het gaat me vooral om het verloop van de Alts vs BTC cycle en ik denk dat hij een prima verhaal heeft.
Niet alles wat ze bij Crypto Banter (of waar dan ook) zeggen letterlijk nemen he, maar hun analyse gebruiken voor je eigen oordeelsvorming. Ik maak obv die verschillende invalshoeken mijn eigen exit plan en met deze analyses kan ik dat blijven valideren.
Ik volg hem al heel lang. En hij lult maar wat met zijn don't get drunk early on the party. Daarnaast roept die vent al een half jaar dat het altseason is. En nu ontkende hij het de laatste 3 weken. The big drop is going to happen within 48 hours lol. Kyle zit de hele cycle spot on. Hij gebruikt onder andere dezelfde metrics als Benjamin Cowen. Alleen was zijn voorspelling van de markt beter dan Benjamin en Cred.

• Guere
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:16:
Dus in principe vind jij iedereen op deze aardkloot die niet naar school kan dan ook niet verstandig?

Er zijn complete stammen die niet eens een westerse school gedaan hebben en ze leven ook gewoon door hè.. het is niet zo dat Didi predikt dat iedereen dit moet gaan doen ofzo.
Ik begrijp niet helemaal waarom je dat soort waarderingen in mijn mond probeert te leggen. We kunnen hier toch wel over discussiëren zonder dat soort onzinnige overdrijvingen erbij te halen? Ik snap heus wel dat onderwijs niet voor iedereen op aarde een vanzelfsprekendheid is. Als het voor een bepaalde groep niet mogelijk zou zijn om onderwijs te volgen, waarom zou ik hen daar dan voor veroordelen?

De beschikbaarheid van onderwijs staat toch los van het feit dat - zeker in het westen maar ook op zeer veel andere plekken op aarde - school een belangrijk onderdeel is van opvoeding in onze maatschappij. Veel landen (inclusief de onze) kennen dan ook een leerplicht. Komt nog bij dat kinderen uit ontwikkelingslanden die niet naar school kunnen gaan dit meestal maar al te graag zouden willen. Daarom is onderwijs voor kinderen (maar ook volwassenen) dan ook een belangrijke pijler van ontwikkelingshulp.
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:16:
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid en keuze om dit te doen imo, je recht om te leven zodra je geboren bent en je eigen pad wilt bewandelen vind ik juist ontzettend dapper en mooi.
In principe is het zijn eigen keuze, ja. Maar ook dat ligt dus wel iets ingewikkelder: normaal gesproken heeft hij niet de keuze om z'n kinderen van school te halen vanwege die eerder genoemde leerplicht. Natuurlijk is hij uit Nederland vertrokken waardoor dit niet meer geldig is, maar dan kan ik dat toch nog steeds een zeer onverstandige keuze vinden om een zeven jarig kind van school te halen om lekker rond te gaan reizen?

Tenslotte ben ik van mening dat de verwoording in de laatste alineas toch behoorlijk in de buurt komt van prediken, maar goed. Er staat letterlijk dit:
Didi probeert nu mensen te overtuigen om op dezelfde manier te leven.

• zwembroek
Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:42:
[...]

Ik begrijp niet helemaal waarom je dat soort waarderingen in mijn mond probeert te leggen. We kunnen hier toch wel over discussiëren zonder dat soort onzinnige overdrijvingen erbij te halen? Ik snap heus wel dat onderwijs niet voor iedereen op aarde een vanzelfsprekendheid is. Als het voor een bepaalde groep niet mogelijk zou zijn om onderwijs te volgen, waarom zou ik hen daar dan voor veroordelen?

De beschikbaarheid van onderwijs staat toch los van het feit dat - zeker in het westen maar ook op zeer veel andere plekken op aarde - school een belangrijk onderdeel is van opvoeding in onze maatschappij. Veel landen (inclusief de onze) kennen dan ook een leerplicht. Komt nog bij dat kinderen uit ontwikkelingslanden die niet naar school kunnen gaan dit meestal maar al te graag zouden willen. Daarom is onderwijs voor kinderen (maar ook volwassenen) dan ook een belangrijke pijler van ontwikkelingshulp.

[...]

In principe is het zijn eigen keuze, ja. Maar ook dat ligt dus wel iets ingewikkelder: normaal gesproken heeft hij niet de keuze om z'n kinderen van school te halen vanwege die eerder genoemde leerplicht. Natuurlijk is hij uit Nederland vertrokken waardoor dit niet meer geldig is, maar dan kan ik dat toch nog steeds een zeer onverstandige keuze vinden om een zeven jarig kind van school te halen om lekker rond te gaan reizen?

Tenslotte ben ik van mening dat de verwoording in de laatste alineas toch behoorlijk in de buurt komt van prediken, maar goed. Er staat letterlijk dit:

[...]
.
Heb jij zijn docu gezien? En ken je het hele verhaal? Want anders zou je denk ik deze zin "een zeven jarig kind van school halen om lekker rond te gaan reizen" anders formuleren denk ik. :) Ik vind dat niemand kan oordelen zonder het hele verhaal te kennen. Ben oprecht benieuwd. :)

• Vis

Vis

Guere schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:42:
[...]

[...]

[...]
.
Deels eens.

Echter alles waar plicht achter staat is al fout in principe. Er wordt je iets opgelegd nog voordat je uit de baarmoeder komt, en dat is gewoon niet hoe het zou moeten zijn vind ik.
Dienstplicht, leerplicht... Allemaal opgelegd door een ander persoon die jou pad al bepaald.

Ik ben ook van mening dat het hele onderwijs op de schop moet en dat er veel meer vrijheid moet komen wat betreft home schooling etc. Er moet veel meer gekeken worden per persoon wat diegene in zijn mars heeft en wat die wilt en gelukkig van wordt. De meeste mensen die ik ken die traditioneel studie hebben genoten is dood ongelukkig in wat ze uiteindelijk doen qua werk etc.

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:56
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:49:
[...]
De meeste mensen die ik ken die traditioneel studie hebben genoten is dood ongelukkig in wat ze uiteindelijk doen qua werk etc.
En mensen die geen studie hebben gedaan zijn over het algemeen gelukkiger?

• keanu_
Al een keer benoemd, maar ICE Open Network (ION) staat aan de vooravond van een mooie run. Nu uitbrekend na kleine maand.
Hun mainnet komt snel <1, hooguit 2 maanden.
Web3 L1 blockchain, dapps..
Uiteraard een van vele die er zijn, maar met de huidige gebruikers, ongoing adoptie met nieuwe projecten (waarbij token burns), zal de 50m mcap straks een kleinigheid zijn.

DYOR ofc
https://x.com/ice_blockch...&t=ZQvTJ2uuWCUVgDR_lefpMA

https://ice.io/#

https://explorer.ice.io/ 120 validators worden nu gescreend.

Bij honderd adressen (validators) zal de BSC-ION token swap gaan plaatsvinden.
:P

[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 07-12-2024 17:56 ]

• MrFX
  • Laatst online: 08-01 14:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wfb_Zt_TUADoLRbTZFrclNLETVc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TtGfJX8dqCLcSgAjMh0i68Yf.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Deels eens.

Echter alles waar plicht achter staat is al fout in principe. Er wordt je iets opgelegd nog voordat je uit de baarmoeder komt, en dat is gewoon niet hoe het zou moeten zijn vind ik.
Dienstplicht, leerplicht... Allemaal opgelegd door een ander persoon die jou pad al bepaald.

Ik ben ook van mening dat het hele onderwijs op de schop moet en dat er veel meer vrijheid moet komen wat betreft home schooling etc. Er moet veel meer gekeken worden per persoon wat diegene in zijn mars heeft en wat die wilt en gelukkig van wordt. De meeste mensen die ik ken die traditioneel studie hebben genoten is dood ongelukkig in wat ze uiteindelijk doen qua werk etc.
Per persoon kijken zou idd veel meer moeten gebeuren ipv alles op de lopende band. Er kan zoveel meer uit je kind gehaald worden.

Hier helaas ook 1 die niet de nodige aandacht heeft gehad terwijl dat extra hard nodig was. De reden is vooral: school moet school zijn en er is minder tijd voor 'aandacht'. En ook al zit je niet meer in het reguliere systeem, nog steeds is het een gedrocht waar je u tegen zegt. Anno 2024 zou het heel anders moeten/kunnen worden ingericht.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:07:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxqWeYP5QzrRxqhU8AURIGGY5Ig=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LJ4d0sJR8burjALayGegZpDE.gif?f=user_large

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-12-2025
[...]

Deels eens.

De leerplicht is natuurlijk ooit ontstaan als beschermingsmechanisme ipv een plicht.
De bescherming van kinderen tegen kinderarbeid en het recht op onderwijs en ontwikkeling.

Tegenwoordig is door andere wetgeving in principe de leerplicht zoals ooit bedoeld overbodig geworden.
Ik ben het ook wel met je eens dat meer maatwerk mogelijk zou moeten zijn afgestemd op de behoefte en leervermogen van het kind.

De andere kant is dat menig volwassene/ouder zelf niet instaat is om de kinderen zelf onderwijs te bieden, zelf geen verantwoordelijke keuzes kan maken of zelf geen passend pad uit kan stippelen voor de kinderen.
Dan is het maar goed dat een overheid daar wel in voorziet en de kennisontwikkeling van jongere generaties wel (verplicht) waarborgt.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eo0anvwA1kqfj1UGnL39SSqxBVM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/a0taZE9s7Jy6U7Ysw7prB8Y8.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Het Fantoom
Eindelijk, zojuist vol inkocht. Morgen nog wat rijker wakker worden O+

• Vis

Vis

Het Fantoom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:52:
[...]

En mensen die geen studie hebben gedaan zijn over het algemeen gelukkiger?
Dat zeg ik toch niet?

Voortborduren op wat iemand wel kan en wilt, dat is wat er moet gebeuren in het dagelijks onderwijs.
Ik denk ook wel dat bijvoorbeeld afgezonderde volksstammen uit de rimboe gelukkiger zijn dan westerse kinderen die nu door alle "social" media gek gemaakt worden en een slecht zelfbeeld krijgen.

Probeer dit er maar eens uit te krijgen in onze samenleving dat helpt al enorm en is imo al belangrijker dan basisonderwijs hoe dat op de dag van vandaag nog opgedeeld is.

• Alpina
De kinderen van Didi hebben altijd online les gehad, ze hebben gewoon een nomadenbestaan verder dankzij Bitcoin ik vind dat mooi en gedurfd.

Hij geeft verder alleen aan dat doorstuderen niet nodig is mochten ze dat niet willen.

Uit 2020:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3GsGzWg-l0-qgGuTRnHgZYswDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LXUbPxGwf7eHssWk3drsi6SP.jpg?f=fotoalbum_large

In context. Veel mensen maken die keuze wel voor een hoger inkomen en dus meer geld. Wat ook relatief is want de best verdienende persoon die ik in mijn vriendenkring heb is loodgieter en is meteen met 17,5 jaar gaan werken. Uiteindelijk wel zelfstandig geworden maar toch. ‘Let that sink in’ ;)

Handjes hebben we ook nodig.

Vrede.

• JPS
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:37:
[...]

Ik volg hem al heel lang. En hij lult maar wat met zijn don't get drunk early on the party. Daarnaast roept die vent al een half jaar dat het altseason is. En nu ontkende hij het de laatste 3 weken. The big drop is going to happen within 48 hours lol. Kyle zit de hele cycle spot on. Hij gebruikt onder andere dezelfde metrics als Benjamin Cowen. Alleen was zijn voorspelling van de markt beter dan Benjamin en Cred.
OK ik had Sheldon al een tijdje niet meer gevolgd en voor zover ik CB updates kijk, zijn het meestal idd Kyle en Dylan. Ran heb ik ook minder mee. Maar als gezegd, ik neem ze allemaal met de nodige hoeveelheid zout en handig om mijn plan aan te spiegelen. Ik kijk met een horizon van maanden, en niet wat er volgende week 'misschien' gaat gebeuren.

En op zich klopt de 'dronken' analogie van Sheldon wel want als er dadelijk dikke groen palen per dag/week zijn en je hebt geen uitgewerkt exit plan dan mis je veel profits. Daarom ben ik nu bezig met exit timing en koersen op een gedetailleerder nivo, daar is straks echt geen tijd voor als iedereen euforisch is en ik mezelf ongetwijfeld rijker ga rekenen dan realistisch is.

• Vis

Vis

LadyS schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:04:
[...]

De leerplicht is natuurlijk ooit ontstaan als beschermingsmechanisme ipv een plicht.
De bescherming van kinderen tegen kinderarbeid en het recht op onderwijs en ontwikkeling.

Tegenwoordig is door andere wetgeving in principe de leerplicht zoals ooit bedoeld overbodig geworden.
Ik ben het ook wel met je eens dat meer maatwerk mogelijk zou moeten zijn afgestemd op de behoefte en leervermogen van het kind.

De andere kant is dat menig volwassene/ouder zelf niet instaat is om de kinderen zelf onderwijs te bieden, zelf geen verantwoordelijke keuzes kan maken of zelf geen passend pad uit kan stippelen voor de kinderen.
Dan is het maar goed dat een overheid daar wel in voorziet en de kennisontwikkeling van jongere generaties wel (verplicht) waarborgt.
Zekers, vandaar ook geef iedereen de vrijheid om te kiezen hoe die met scholing wilt omgaan.
Vrijheid om te kiezen in welke valuta ze willen afrekenen, zonder een tegenpartij die de regels opsteld ;)
Net als blockchain.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Didi de smerige kindermishandelaar, kapot schieten die klote hippie.

Nee hoor geintje, lekker belangrijk allemaal. Mooi dat pa zo gek werd van de ratrace dat hij een degenerate gok deed die succesvol bleek.

Goed verhaal, lekker kort.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Belangrijker nieuws:

When moon?

• Het Fantoom
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:12:
[...]

Dat zeg ik toch niet?

Voortborduren op wat iemand wel kan en wilt, dat is wat er moet gebeuren in het dagelijks onderwijs.
Ik denk ook wel dat bijvoorbeeld afgezonderde volksstammen uit de rimboe gelukkiger zijn dan westerse kinderen die nu door alle "social" media gek gemaakt worden en een slecht zelfbeeld krijgen.

Probeer dit er maar eens uit te krijgen in onze samenleving dat helpt al enorm en is imo al belangrijker dan basisonderwijs hoe dat op de dag van vandaag nog opgedeeld is.
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, ik vraag alleen of je dat bedoelt.
Maar als je zegt dat de meeste mensen die je kent die een studie gedaan hebben nu doodongelukkig zijn, dan vraag ik me af of ze zoveel gelukkiger waren als ze enkel een MBO diploma hadden. En kinderen laten doen wat ze wel leuk vinden en willen lijkt me ook geen goed idee want dan komt er van leren sowieso niks meer terecht, dan zou ik vroeger heel de dag hebben zitten gamen ipv naar school gaan. En had ik ook geen studie afgerond, toch blij dat ik dat wel gedaan heb ook al had er toen geen zin in. Kinderen beetje discipline bijbrengen is niks mis mee.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:13:

Handjes hebben we ook nodig.

Vrede.
Behalve weak handjes.

• Alpina
Die kunnen we missen als kiespijn.

Maar genoeg gekibbel wanneer pompen we deze ponzi naar 420k?

• Mr Ronman
knakworst schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:07:
[...]

Is wel slecht inderdaad, valt me nu pas op

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, 30 euri rijker in sui, just chill?, solana en bitcoin. Mag ik mijzelf ook shitcoiner noemen. Mede mogelijk gemaakt omdat Coinmerce zieltjes wil winnen en 30 euro uitdeelt aan elke nieuwe gebruiker. Maar wat is die site traaaag.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Die agent weet totaal niet hoe je moet communiceren over de porto. Of deze voorstelling is fake of hij is heel snel zijn baan kwijt.

Zero.

• FrambozenTaart
  • Niet online
We zouden de volgende generatie greater fools juist veel beter moeten voorbereiden op het overnemen van onze bags. Daarom pleit ik altijd voor adoptie van crypto binnen het onderwijs.

Vroeg beginnen op de peuterspeelzaal, geen blokkendoos maar een blockchaindoos. Zodat ze al leren omgaan met een diversificatie van chains.

Daarna de basisschool waar ze leren omgaan met buy orders, percentages, APY, etc. etc. Voorzichtig beginnen met een stukje portfolio beheer. Weak hands gewoon weer bestraffen met een ouderwetse tik op de vingers. Die handjes moeten eelt kweken om te hodlen.

Dan het voortgezet onderwijs, hier leren ze de basisschool kennis toepassen in real life. Vol in de leverage met de kinderbijslag, traden traden traden. Uitgebreide technische analyse en volgers opbouwen op twitter/instagram. Om met die inkomsten ook weer flink risico te nemen.

MBO, HBO of studie hoeft dan helemaal niet meer. De kinderen die succesvol zijn, zijn scherp getraind om de samenleving af te romen. Emotieloos je buren shorten tot ze failliet zijn.

De kinderen die tijdens het voortgezet onderwijs al REKT gaan, kunnen zo de mining fabrieken in. Daar krijgen ze een spoedcursus ASICS herstarten, en door.

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 08:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9acy9IXe1InlxCqGOD3yBo0uwic=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uL4TfrEDFvuikzM08RGv5m7F.gif?f=user_large

• Vis

Vis

Het Fantoom schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:23:
[...]

En kinderen laten doen wat ze wel leuk vinden en willen lijkt me ook geen goed idee want dan komt er van leren sowieso niks meer terecht, dan zou ik vroeger heel de dag hebben zitten gamen ipv naar school gaan.
Dan snap je de insteek niet als ik dit zo lees.
Als jij als hobby hebt om te gamen wil je misschien wel iets in de gaming industrie doen, zoals een game bouwen of iets technisch daarin.
Door dit speels aan te pakken van jongs af aan ga je de jeugd de goede kant op sturen ipv achter een schoolbankje de topografie of geschiedenis van het Romeinse Rijk te leren. De kids willen de toekomst kennen, niet het verleden.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-01 21:33
Kleine 10 dagen en 200 pagina's verder 8)7

Ik ben heel benieuwd naar de eindejaarslijst en op welke prijs wij dan proosten! *O*

Lichtpuntje...

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:38
Pepe!

Shitcoins gonna shitcoin.

Stack Sats

• Pinsa
FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:39:
We zouden de volgende generatie greater fools juist veel beter moeten voorbereiden op het overnemen van onze bags. Daarom pleit ik altijd voor adoptie van crypto binnen het onderwijs.

Vroeg beginnen op de peuterspeelzaal, geen blokkendoos maar een blockchaindoos. Zodat ze al leren omgaan met een diversificatie van chains.

Daarna de basisschool waar ze leren omgaan met buy orders, percentages, APY, etc. etc. Voorzichtig beginnen met een stukje portfolio beheer. Weak hands gewoon weer bestraffen met een ouderwetse tik op de vingers. Die handjes moeten eelt kweken om te hodlen.

Dan het voortgezet onderwijs, hier leren ze de basisschool kennis toepassen in real life. Vol in de leverage met de kinderbijslag, traden traden traden. Uitgebreide technische analyse en volgers opbouwen op twitter/instagram. Om met die inkomsten ook weer flink risico te nemen.

MBO, HBO of studie hoeft dan helemaal niet meer. De kinderen die succesvol zijn, zijn scherp getraind om de samenleving af te romen. Emotieloos je buren shorten tot ze failliet zijn.

De kinderen die tijdens het voortgezet onderwijs al REKT gaan, kunnen zo de mining fabrieken in. Daar krijgen ze een spoedcursus ASICS herstarten, en door.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYcjW8AEMQJ4x7VQueGrWVlr4RY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g2HbuukcKPp3REzCjPLuCrtq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46gBxR89hclZr9mpqV_w8apX84E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6goPn3UulY6IrHPgaBZhD7jw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 07-12-2024 18:59 ]

• Alpina
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:50:
[...]

Als jij als hobby hebt om te gamen wil je misschien wel iets in de gaming industrie doen, zoals een game bouwen of iets technisch daarin.
Door dit speels aan te pakken van jongs af aan ga je de jeugd de goede kant op sturen ipv achter een schoolbankje de topografie of geschiedenis van het Romeinse Rijk te leren. De kids willen de toekomst kennen, niet het verleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d30Vl79ZvNokWZ2HD61LI9Jdbtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3fK3L8xOvnaYbohXG5LNKEUC.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik zelf heb geleerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h29rQOCPrfhSHvmoVQgItTMWPnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nq6yJmiZQdScyGd58YP43LDV.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
Hij gaat lekker *O*

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:00
Ik hodl sinds 0.96 eu en we gaan nog ff door tot 3 eu hodlen.

Heb alleen een sell order staan voor mijn algorand.

discogs

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:50:
[...]

Klinkt inspirerend maar alles is fun en games tot de huur betaald moet worden.

Didi had ook geen keus met 3 dochters. Die hadden hem vroeg of laat financieel genekt. Kinderen zijn duur, maar 3 dochters zijn onbetaalbaar, letterlijk.

Kan ie mooi lullen met z'n burnout, was gewoon pure stress van alle make-up kosten, shampoos, conditioners, iPhones, iPads, MacBooks, abbo's etc. Etc.

Een jongen geef je een steen en een stok of een erwtenschieter en zie je vervolgens 5 dagen niet weer.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:38:
Zo, 30 euri rijker in sui, just chill?, solana en bitcoin. Mag ik mijzelf ook shitcoiner noemen. Mede mogelijk gemaakt omdat Coinmerce zieltjes wil winnen en 30 euro uitdeelt aan elke nieuwe gebruiker. Maar wat is die site traaaag.
Goooo SUI *O*

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die chili zooi heb ik al eruit geknikkerd en verspreid tussen Sol en Sui. Als er twee zijn die ik continu hier voorbij zie komen zijn het die wel.

Nu nog dubben: hodlen tot eindejaars en swappen voor een oudjaarslot voor nop. Of swappen voor bitcoin want tina.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:42
FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:39:

So it begins

https://www.rtl.nl/nieuws...les-op-school-heb-al-1000

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Vis

Vis

FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:03:
[...]

Klinkt inspirerend maar alles is fun en games tot de huur betaald moet worden.

Didi had ook geen keus met 3 dochters. Die hadden hem vroeg of laat financieel genekt. Kinderen zijn duur, maar 3 dochters zijn onbetaalbaar, letterlijk.

Kan ie mooi lullen met z'n burnout, was gewoon pure stress van alle make-up kosten, shampoos, conditioners, iPhones, iPads, MacBooks, abbo's etc. Etc.

Een jongen geef je een steen en een stok of een erwtenschieter en zie je vervolgens 5 dagen niet weer.
Als iedereen nou gewoon Bitcoin koopt hoef je je ook niet druk te maken om de huur te betalen.

#insert tokkie met bierblik

• FrambozenTaart
  • Niet online

• ByteMe_
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:13:
[...]

Als iedereen nou gewoon Bitcoin koopt hoef je je ook niet druk te maken om de huur te betalen.

#insert tokkie met bierblik
Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/2-22-2018/e3EBG6.gif

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:31

• keanu_
gelukkig vaar een voorbode voor de rest vd markt ;)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:31
[quote]Moiety schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:24:
[...]

Oeps, verkeerde plaatje

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pagina: 1 ... 50 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!