[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.007 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:22
tomtom901 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 08:56:
[...]

Wie het kleine niet eert.. Ik geef graag zo min mogelijk aan exchanges :)
Aan de andere kant, een goed werkende stabiele exchange is ook wat waard natuurlijk. Van mij mogen ze best wat luizige centen verdienen als ik uitcash ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 09:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Bp0FJQvHRK71rBLaRk96GDIE3E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wAWVfiikJFwH4jZgQfcg9Ms9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:16

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:42:
[...]

Aan de andere kant, een goed werkende stabiele exchange is ook wat waard natuurlijk. Van mij mogen ze best wat luizige centen verdienen als ik uitcash ;)
Dan moet je sowieso niet op kraken zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
tomtom901 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:49:
[...]

Dan moet je sowieso niet op kraken zijn.
Kraken werkt hier anders prima. Vorige bull was het drama maar nu echt 0 problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:09
xileS schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:38:
[...]

Hier een account op Coinmerce met alts en op BL3P (wat op 20 december naar Bitonic wordt verplaatst) wat BTC. En een leeg Bitstamp account.

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar uitcashen via de Coinmerce en Bitonic leek mij vrij duur en dacht bv een extra Bybit account aan te maken. Of gaat het hier echt om een paar eurotjes verschil en kan het prima via 1 van deze exchanges/broker?
Ik ken Coinmerce niet, heb de gegevens die ze van Binance kregen laten verwijderen. Als je Bitonic hebt kun je toch nakijken wat de fees (ze gebruiken spread en zijn heel transparant) gaan zijn voor jouw soort bedragen? Als je een nieuwe exchange wil gebruiken ben je ook fees kwijt aan het verplaatsen. Ik weet niet of Bybit ook nog EUR withdrawal/bankkosten rekent... kortom, het is niet eenvoudig vast te stellen hoeveel euro's of tientjes je kan besparen, dan moet je de hele keten nalopen. Of denken, die 20 euro heb ik destijds voor 20 cent gekocht...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:16
MrMrq schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:04:
[...]

Ja, ik snap dat je niet klaagt over fees als je 1498 euro krijgt wanneer je voor 500 euro aan ETH verkoopt!
Ja nice he, Bitvavo is toppiejoppie _/-\o_

Nee wat 2 TP's ter waarde van respectievelijk 500€ en 1000€ helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:58
Poeh Taro kan gewoon zijn boodschappen betalen met referral inkomsten :D

Wel een beetje jaloers hoor. Lekker lijkt mij dat. Ik heb na 3,5 jaar serieus nog 0 referrals. Niemand in deze ponzi getrokken. Wel een vriend die heel blij is met de referral van mij, want ik buy en sell redelijk wat spot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:42
Iemand had hier een paar maanden geleden zo’n lijstje met alts die allemaal op $100,- stonden. Wie was dat ook al weer? Ben benieuwd naar de stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
2 alts verkocht, nog 2 of 3 die ik deze maand hoop eruit te gooien. Wifhat doet ook weinig, Floki/Mog gaan nog wel mooi door. Pepe was mn favo, maar ik heb t idee dat die voorlopig weinig actie gaat tonen.

Helaas nog 2 bags die zwaar in de min zitten. Maar verkopen vind ik t ook niet niet waard voor die paar Schulten braus

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Wiley99 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:06:
[...]

Wanneer is dat gebeurt? Of doel je op hun DCG exposure, waar de halve wereld laat van had?
Met dat Genesis gebeuren destijds

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
AlterBridge schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:53:

Wel een beetje jaloers hoor. Lekker lijkt mij dat. Ik heb na 3,5 jaar serieus nog 0 referrals. Niemand in deze ponzi getrokken. Wel een vriend die heel blij is met de referral van mij, want ik buy en sell redelijk wat spot :P
Toen DOT en KSM nog hoog stonden betaalde ik wekelijks de boodschappen van de staking rewards. Dat waren nog eens tijden. Nu nog een fractie van het aantal over, dus boormachines kunnen achterwege blijven. Door de hele bear het restant wel in staking laten staan maar dat kan alsnog niet op tegen de waardedaling -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
STIMPPYYY schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:07:
[...]

Heb nog altijd de hoop dat Binance terugkeert. Zag onlangs wel dat ze flink aan het werven zijn in Nederland via Linkedin (legal mensen). Geen idee of dat een relatie heeft met elkaar.
Uit nieuwsgierigheid even in de vacature lijst zitten scrollen, wel de nodige vacatures te vinden in Amsterdam, al staat er meestal hybride bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwnxqoxLbHsiGt4jjr0AVPxF-M4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syZ8DBgKjMsiTRnVptXitHDy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sbPpM0IzcHSjBonOX1sONdkwBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YO1ntjDw5HEWV0A6tr3jDSSq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d94a2qZDOCImqNqzMWT__sJe31Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VRi7LGI42fnhLF2FdyDgOlCp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Moiety schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:04:
Iemand had hier een paar maanden geleden zo’n lijstje met alts die allemaal op $100,- stonden. Wie was dat ook al weer? Ben benieuwd naar de stand.
@Gelukszoekr denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:09
Moiety schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:06:
[...]

Met dat Genesis gebeuren destijds
Ja precies, DCG is de eigenaar van Genesis. Uit de tijd dat enorm veel exchanges daar last van hadden, alles hing/hangt enorm aan elkaar van de lending en staking.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ByteMe_ schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:04:
2 alts verkocht, nog 2 of 3 die ik deze maand hoop eruit te gooien. Wifhat doet ook weinig, Floki/Mog gaan nog wel mooi door. Pepe was mn favo, maar ik heb t idee dat die voorlopig weinig actie gaat tonen.

Helaas nog 2 bags die zwaar in de min zitten. Maar verkopen vind ik t ook niet niet waard voor die paar Schulten braus
PEPE heb ik van de week ook eruit gegooid. 7 euro winst op mijn inleg en in BTC gestopt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
En check deze vavature, stel je voor dat we ooit mogen traden met derivatives op binance

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwnK0fkqenRNXGoz7kN0q2iQNX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ESm2xrn7iQYaaO4qKbyDriMN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Mr Ronman op 07-12-2024 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Ray_ schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:07:
[...]

Toen DOT en KSM nog hoog stonden betaalde ik wekelijks de boodschappen van de staking rewards. Dat waren nog eens tijden. Nu nog een fractie van het aantal over, dus boormachines kunnen achterwege blijven. Door de hele bear het restant wel in staking laten staan maar dat kan alsnog niet op tegen de waardedaling -O-
Ik heb die twee ook de bear door gehodld op Crypto.com. DOT tegen 11,16% en KSM tegen 14,51% nu. Unlocken duurt 28 dagen, dus ik denk erover na om dat nu voor de zekerheid alvast te gaan doen. Heb jij het nog vast staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Doopiecash niet vies van een beetje hopium met een target van 200k.

[ Voor 43% gewijzigd door tomtom901 op 07-12-2024 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
AlterBridge schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:16:
[...]

Ik heb die twee ook de bear door gehodld op Crypto.com. DOT tegen 11,16% en KSM tegen 14,51% nu. Unlocken duurt 28 dagen, dus ik denk erover na om dat nu voor de zekerheid alvast te gaan doen. Heb jij het nog vast staan?
Wil ten alle tijden voorkomen dat ik ze nog een bear moet hodlen. Ik heb het op Kraken staan en heb een maand geleden alles wat bonded was naar flexible staking gezet. KSM was 7 dagen, DOT 28 dagen. GRT had ik ook in bonded staan, dat is nu ook een mooi potje geworden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IyB6BZwDPBcJHqHj99cphlvOflw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9AEJlrzKXzh3QNrFrutgCQR4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ray_ schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:25:
[...]

Wil ten alle tijden voorkomen dat ik ze nog een bear moet hodlen. Ik heb het op Kraken staan en heb een maand geleden alles wat bonded was naar flexible staking gezet. KSM was 7 dagen, DOT 28 dagen. GRT had ik ook in bonded staan, dat is nu ook een mooi potje geworden.
En @AlterBridge hetzelfde hier. Het gaat slechts om een flufje DOT maar die is nu aan het unstaken. Heeft me uiteindelijk niets opgeleverd dan hoofdpijn. Maar zie nu dat DOT langzaam stijgt. Tegen de tijd dat het ge-unstaked is misschien wel hoog genoeg. Daarom: op tijd doen. De winst die je krijgt met doorstaken weegt niet op tegen het feit dat je moet kunnen verkopen op tijd.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Lijkt me fake. Je werkt in finance en je partner kan privé even 175k in vermogen wegzetten? Hoewel ik soms stommere beslissingen heb gezien.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 13:05
Pelox schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 08:24:
[...]

Ik zou persoonlijk een Kraken of Coinbase pakken. Puur voor het gemak. Bitvavo kan ook, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Kraken was het goedkoopste laatste keer dat ik keek, en werkt prima bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:11
Eusebius schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:32:
[...]

Lijkt me fake. Je werkt in finance en je partner kan privé even 175k in vermogen wegzetten? Hoewel ik soms stommere beslissingen heb gezien.
Er staat dat hij het geld eerder heeft vergaard met andere meme coins. Het lijkt mij eerder dat het initieel maar een paar k was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 doopiecash: niet ondenkbaar als Trump verder geen rare draai maakt of omvalt tijdens zijn termijn. Als je ziet dat landen beginnen in te stappen en fondsen/wealth managers/etc. die steeds "mag niet" aan clienten moesten verkopen.... Dan zijn 21 18 miljoen stuks zo op oOo

Maarre iets belangrijkers. Heb je naast je Porsche nog een speeltje gekocht en ons stiekem niets verteld?

https://www.telegraaf.nl/...anaf-nu-in-nederland-rond

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:54:
Maarre iets belangrijkers. Heb je naast je Porsche nog een speeltje gekocht en ons stiekem niets verteld?
Was het maar, voor de 911 ook nog op jacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Zo weer 100.000 MODE toegevoegd aan de pf. LFG.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
En straks met intrede van de bear staat de Suicide Hotline weer gepinned op r/cryptocurrency

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Alsof de laatste print van een paar dagen terug nog niet genoeg was. Printen we gewoon nog een keer het dubbele daar van. Raise your bet. Much higher!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:25:
[...]

En straks met intrede van de bear staat de Suicide Hotline weer gepinned op r/cryptocurrency
Sommige mensen vragen er ook echt om. Lekker all-in gokken met je huis op een alt coin die waarschijnlijk al vele honderden procenten is gestegen inmiddels _O-

Mijn Bitcoin pf is inmiddels gegroeid tot 75% van m'n vermogen (uitgezonderd huis) terwijl m'n gak rond de 27k Bitcoin ligt. Op papier zou ik moeten verkopen maar ik zie dit als een van de weinige kansen (misschien wel de enige) om vele jaren eerder te stoppen met werken.

Als het mis gaat dan is dat jammer maar dan verlies ik virtuele winst.. als het goed gaat stop ik op m'n 50ste met werken. Vind ik het risico wel waard d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
zwembroek schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:28:
Alsof de laatste print van een paar dagen terug nog niet genoeg was. Printen we gewoon nog een keer het dubbele daar van. Raise your bet. Much higher!

[Twitter]
Hoe moet je dit duiden t.a.v. prijs van BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58
Nopheros schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:32:
[...]

Sommige mensen vragen er ook echt om. Lekker all-in gokken met je huis op een alt coin die waarschijnlijk al vele honderden procenten is gestegen inmiddels _O-

Mijn Bitcoin pf is inmiddels gegroeid tot 75% van m'n vermogen (uitgezonderd huis) terwijl m'n gak rond de 27k Bitcoin ligt. Op papier zou ik moeten verkopen maar ik zie dit als een van de weinige kansen (misschien wel de enige) om vele jaren eerder te stoppen met werken.

Als het mis gaat dan is dat jammer maar dan verlies ik virtuele winst.. als het goed gaat stop ik op m'n 50ste met werken. Vind ik het risico wel waard d:)b
Nooit een moment gehad dat je zegt, ik verkoop een kwart of de helft? Die bear komt wel, kan je goed terugkopen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
STIMPPYYY schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:35:
[...]

Nooit een moment gehad dat je zegt, ik verkoop een kwart of de helft? Die bear komt wel, kan je goed terugkopen.
21 November op 98k 5% verkocht.

Op 5 december in de dip maar snel weer teruggekocht op 93k :P

Verder heb ik geen drang om een deel te verkopen, ben erg tevreden met m'n leven eerlijk gezegd. Ik hoef geen dure smartwachtes, auto's of andere dingen. Het geld wat m'n vrouw en ik verdienen is voldoende om de dingen te doen die we graag willen, meer is eigenlijk niet nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 07-12-2024 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Staat BTC nu idle te draaien op 94k euro? Dat voelt voor mij alsof hij vandaag naar boven gaat knallen 🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:45:
Staat BTC nu idle te draaien op 94k euro? Dat voelt voor mij alsof hij vandaag naar boven gaat knallen 🤞
Weekend, weinig kans, maar het kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Nopheros schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:38:
[...]

Verder heb ik geen drang om een deel te verkopen, ben erg tevreden met m'n leven eerlijk gezegd. Ik hoef geen dure smartwachtes, auto's of andere dingen. Het geld wat m'n vrouw en ik verdienen is voldoende om de dingen te doen die we graag willen, meer is eigenlijk niet nodig.
Netjes! Ik zou eerlijk gezegd nu ook niet verkopen als je hodl'd, maar richting Mei bekijken (walk away, je weet wel) en dan even aankijken hoe okt/nov/dec 2025 gaan en daarna mogelijk dikke bear in?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:15
Nopheros schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:38:
[...]

Herkenbaar. Voel totaal geen behoefte om een deel van BTC te verkopen op dit moment. Sterker nog neem met enige regelmaat winst vanuit alt's richting BTC en DCA ook altijd nog wekelijks. Heb verder voldoende inkomen om een goed leven te leiden en leuke dingen te doen.

Mijn doel is ook om een bepaalde mate van financiële onafhankelijkheid te behalen en wellicht een leuk optrekje in een warmer klimaar dan Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:47

Vis

STIMPPYYY schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:46:
[...]

Netjes! Ik zou eerlijk gezegd nu ook niet verkopen als je hodl'd, maar richting Mei bekijken (walk away, je weet wel) en dan even aankijken hoe okt/nov/dec 2025 gaan en daarna mogelijk dikke bear in?
Of dunne bear...

Who knows? Met Strategic Bitcoin Reserves wordt alles zo opgekocht.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:46:
[...]

Bitcoin kun je ook gewoon hodlen natuurlijk.

Kijk, verkopen/terugkopen is mooi als het goed uitpakt.

Maar kan ook verkeerd uitpakken als je de top/bodem totaal niet goed inschat.

Hoeveel procent van de traders kunnen nu nog de oorspronkelijke hoeveelheid Bitcoin terugkopen die ze ooit hadden?

Is dat meer, heb je de markt verslagen. Is dat minder, had je beter kunnen hodlen.

Ongeacht welke dingen je ermee hebt gedaan of hebt bekostigd in de tussentijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:51
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:52:
[...]

Of dunne bear...

Who knows? Met Strategic Bitcoin Reserves wordt alles zo opgekocht.
Dit is iets wat idd een vraagteken is voor komende bear. Dat er een bear komt dat geloof ik wel. En dat we dan significant gaan dalen ook, al is het maar omdat retail sowieso weer gaat panicsellen. Maar ik ben er niet zo zeker van dat de bear net zo diep en lang gaat zijn als in de vorige cyclussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
AlterBridge schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:53:

In deze periode lukt dat inderdaad. Verdeel het normaal gesproken over de coins die ik op Bitvavo heb staan.

Kreeg destijds ook veel referralinkomsten op Binance, maar helaas.... :(

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Antifon schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:58:
[...]

Dit is iets wat idd een vraagteken is voor komende bear. Dat er een bear komt dat geloof ik wel. En dat we dan significant gaan dalen ook, al is het maar omdat retail sowieso weer gaat panicsellen. Maar ik ben er niet zo zeker van dat de bear net zo diep en lang gaat zijn als in de vorige cyclussen.
Denk ik dus ook.
Stel hè, we gaan echt een dikke blow of top krijgen volgend jaar, waar echt alle face ripping candles van de schermen aftikken en alle exchanges uitvallen. Dan hebben we wel die 500k aangetikt die gemiddeld nodig is deze cycle.

Daarna kan er een harde crash komen die ons in een korte bear duwt en we vallen weer terug naar 150/100k area.

Dit zie ik wel als een waarschijnlijkheid. Nou niet persee die blow of tot 500k, maar eerder tot max 280/300k

Worden leuke tijden volgend jaar, indien er geen extreme schokken gaan plaatsvinden als in oorlogen, Trump die toch nog 180 graden draait en alles ontkent wat betreft crypto.

We gaan het zien. Als de normale cycle zich kan ontwikkelen worden het nog interessante maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:59
bones schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:51:
[...]

Kraken werkt hier anders prima. Vorige bull was het drama maar nu echt 0 problemen.
De vraag is dan wel of het tijdens de tulpenmanie nog steeds goed werkt of dat het platform down gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Zegt me zo niks eigenlijk

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-09 14:46
Hoe zorgen jullie voor een beetje evenwicht in jullie leven nu de bull full on is?

Prijzen/coins checken, limitorders bijstellen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Op de 4uur ziet het er spannend uit. Krijgen we aktie dit weekend?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• troje
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Berry powel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:08:
Hoe zorgen jullie voor een beetje evenwicht in jullie leven nu de bull full on is?

Niet. Screentime staat op een ATH.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

troje schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:09:
Op de 4uur ziet het er spannend uit. Krijgen we aktie dit weekend?
105k still in play

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:59

Zero fucks geven :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Ik kijk net zoveel naar de ontwikkelingen nu als in de bear. Alleen in bulls kan je het niet allemaal bijhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:04:
[...]

Denk ik dus ook.
Stel hè, we gaan echt een dikke blow of top krijgen volgend jaar, waar echt alle face ripping candles van de schermen aftikken en alle exchanges uitvallen. Dan hebben we wel die 500k aangetikt die gemiddeld nodig is deze cycle.

Daarna kan er een harde crash komen die ons in een korte bear duwt en we vallen weer terug naar 150/100k area.

Dit zie ik wel als een waarschijnlijkheid. Nou niet persee die blow of tot 500k, maar eerder tot max 280/300k

Worden leuke tijden volgend jaar, indien er geen extreme schokken gaan plaatsvinden als in oorlogen, Trump die toch nog 180 graden draait en alles ontkent wat betreft crypto.

We gaan het zien. Als de normale cycle zich kan ontwikkelen worden het nog interessante maanden!
500k ATH en dan nieuwe bodem 150/100k lijkt me veels te hoog. De top zit relatief steeds lager en was de bodem van de bear niet de vorige ATH (dus 60k?) https://www.decentrader.com/charts/bull-market-comparison/

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BVqnXgCwdBrzue0PM0058zNQ0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kGOJuyIxziaGUjpg9VVePWil.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zgc6Um-d5wLXNNWxgEDig_GCvLk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bja264BHDIt4I8ykVRiwk5zA.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Eusebius schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:19:
[...]

500k ATH en dan nieuwe bodem 150/100k lijkt me veels te hoog. De top zit relatief steeds lager en was de bodem van de bear niet de vorige ATH (dus 60k?) https://www.decentrader.com/charts/bull-market-comparison/
Dan ga je er vanuit dat het verschijnsel "diminishing returns" ook deze cycle blijft bestaan. En daarvan zegt hij dus, tussen de regels door, dat dat niet perse het scenario is waar hij rekening mee houdt.

Maar dat is inderdaad de vraag waar iedereen antwoord op wil: volgen we de rainbow chart of de stock-to-flow prijs.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tussenstand. Geen. Ik heb het niet volgehouden. Eindstand - rekt dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Gelukszoekr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:31:
[...]

Tussenstand. Geen. Ik heb het niet volgehouden. Eindstand - rekt dus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bs4x43CORPfvGURXdLSkJsiUnns=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fx0LfsHwlN707rpCcaFWV3jd.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 03:54
SOL staat toch echt te stuiteren tegen die trendlijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sLpCksh3nHzT2HGISjHllDv58gU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XSeNppJOmVNtHVHdKF4IJCnv.png?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
Taro schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:03:
[...]

In deze periode lukt dat inderdaad. Verdeel het normaal gesproken over de coins die ik op Bitvavo heb staan.

Kreeg destijds ook veel referralinkomsten op Binance, maar helaas.... :(
Haha ja op Binance was ik er één van

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UACBkaUbcGhnbIqIuBwAs-D677A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TF2AOn0KnVYsL5BcfO8jqNwc.jpg?f=user_large

Jammer dat Binance voor NL weg is. Toen je even gratis tegen BUSD kon traden was het wel leuk om een beetje te spelen met kleine spot trades.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
ScuL schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:34:
SOL staat toch echt te stuiteren tegen die trendlijn

[Afbeelding]
Er zijn er meer die niet kunnen wachten…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnWHwO9N_gBYuwNioUz9TjJO_MI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jjryxX0fxtp9szxcflOaxXKN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
AlterBridge schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:36:
[...]

[Afbeelding]

Jammer dat Binance voor NL weg is. Toen je even gratis tegen BUSD kon traden was het wel leuk om een beetje te spelen met kleine spot trades.
Binance vond ik vooral onoverzichtelijk. En elke keer als je inlogde, wéér een nieuwe functie.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik verzin nog wel eens wat. En dan een maandje later besluit ik het toch weer anders te doen.

Je kan het makkelijk zelf een keer doen. De Bitcoin cycle verloopt heel nauwkeurig. Als je eind 2026 begint. Ez game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Gelukszoekr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:38:
[...]

Ik verzin nog wel eens wat. En dan een maandje later besluit ik het toch weer anders te doen.

Je kan het makkelijk zelf een keer doen. De Bitcoin cycle verloopt heel nauwkeurig. Als je eind 2026 begint. Ez game
Wel een leuk idee. Op een aparte ledger. En dan 2 jaar later een keer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
Moiety schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:37:
[...]

[Afbeelding]
twijfel ernstig om doge eruit te gooien, voelt beetje verzadigd. fiat dan parkeren in aave/uni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Heb ik idd ook nog in de wacht. Alle winst is meegenomen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 03:54
[...]

Target voor DOGE is $0.65

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Berry powel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:40:
[...]

twijfel ernstig om doge eruit te gooien, voelt beetje verzadigd. fiat dan parkeren in aave/uni
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZDsjsgMArjJPM5MnNfcyEnkAcw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dNP72KRBJ2UYkA1dFhfId40j.jpg?f=fotoalbum_large
En dan krijg je dit soort tweets van die Elon… Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Elon doelt natuurlijk op zijn nieuwe baan, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
Moiety schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]
En dan krijg je dit soort tweets van die Elon… Tja
alleen doen zijn tweets de laatste tijd niet veel meer met de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Berry powel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:45:
[...]

alleen doen zijn tweets de laatste tijd niet veel meer met de prijs
Klopt. Dogemarkt lijkt idd beetje verzadigd. Ben wel benieuwd wat de prijs van bijvoorbeeld Shib doet, als die een keer wordt genoemd door hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Head and shoulders pattern op de hourly? O f zie ik dat omdat ik toevallig onder de douche sta lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
PHPResource schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:53:
Head and shoulders pattern op de hourly? O f zie ik dat omdat ik toevallig onder de douche sta lol
Geen cup and handle?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Berry powel ik heb chatgpt een scriptje laten schrijven wat de prijs via een exchange api checkt. Daar zet ik een onder- en bovengrens. Zolang ik geen geluid hoor kan ik in de SC rond hangen. *O* en toch nog af en toe de koers F5'en :+

Hmm ik moet er eigenlijk eens een jankende baby in zetten als het weer janken met de Yanken is.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Moiety schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:48:
[...]

Klopt. Dogemarkt lijkt idd beetje verzadigd. Ben wel benieuwd wat de prijs van bijvoorbeeld Shib doet, als die een keer wordt genoemd door hem.
Sinds de vorige ATH van, laten we zeggen, 4,5 jaar geleden zijn er met 10k DOGE blockrewards per minuut ook grofweg 23.652.000.000 DOGE bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:57:
[...]

Sinds de vorige ATH van, laten we zeggen, 4,5 jaar geleden zijn er met 10k DOGE blockrewards per minuut ook grofweg 23.652.000.000 DOGE bijgekomen.
Oja, iets met inflatoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Berry powel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:40:
[...]

Heb juist een flufje nog erin gestopt. We zijn nog niet bij 20 januari.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Knip, de website lijkt niet helemaal veilig...

[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 07-12-2024 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STIMPPYYY
AlterBridge schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:36:
[...]

[Afbeelding]

Idd, dat was altijd relaxed. Dat ze eerst iedereen pushte naar BUSD om het vervolgens weer eruit te gooien heb ik nooit begrepen.

Was ook wel fijn met je trading bots die zero fees.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
PHPResource schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:34:
[...]

Hoe moet je dit duiden t.a.v. prijs van BTC crypto?
Moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
sh4d0wman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:54:
@tomtom901 doopiecash: niet ondenkbaar als Trump verder geen rare draai maakt of omvalt tijdens zijn termijn.
Of zoiets: https://www.theguardian.c...owards-damascus-continues

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:12:
@Aeronaut Heb je al een huisje op de Bahamas gekocht? _O-

Wel netjes gedaan man, hodl pakt goed uit, bijna ATH! d:)b

Congrats
Heel netjes, ging best laag op een gegevent moment.

Zag m net nog staan volgens mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_-S3cLLNXmeTdWVT3MTPygE7P8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BB2I3S36hhdBi77rJcgy2rCE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 06:33

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7PqoehQDIVuXG8EgLLOULA5OZA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oqj4oeJ6s8YhnybdaVAEYeXv.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:57:
[...]

Wat ik dan niet begrijp is hoe de koers dan zelfs in de bear zolang op een bepaald punt kan blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

zwembroek schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:23:
[...]

Wat ik dan niet begrijp is hoe de koers dan zelfs in de bear zolang op een bepaald punt kan blijven.
Maaaaniieeeeeepuuulaaaziiieeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Weet iemand een goede plek voor het verkopen en/of swappen van MCADE?
Indien ik bv. ga naar uniswap (MCADE - ETH), dan krijg ik de volgende melding te zien: "This transaction will result in a -100.00% price impact on the market price of this pool and will result in a loss of funds."
Of kan ik dit toch uitvoeren en hopen dat het een keer wordt opgepakt? (of is die kans dan nihil?

[ Voor 14% gewijzigd door Odrai op 07-12-2024 14:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9cyk7n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Odrai schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:26:
Weet iemand een goede plek voor het verkopen en/of swappen van MCADE?
Indien ik bv. ga naar uniswap (MCADE - ETH), dan krijg ik de volgende melding te zien: "This transaction will result in a -100.00% price impact on the market price of this pool and will result in a loss of funds."
Of kan ik dit toch uitvoeren en hopen dat het een keer wordt opgepakt? (of is die kans dan nihil?
Niet met een market order, alleen limit sell. Heb je geen ander pair. Ziet ernaar uit dat er geen liquiditeit voor het pair is. USDT proberen?

Kortom, op dit pair niet doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Hawk Tuah’-vrouw, die beroemd werd met vulgaire opmerking, verdacht van miljoenenfraude met cryptomunt
https://www.ad.nl/buitenl...-met-cryptomunt~a8bf47ea/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:23:
[...]

Vraag en aanbod, als niemand zijn muntjes goedkoper wil dumpen dan zakt het niet verder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• keanu_
Die is natuurlijk zelf ook gemanipuleerd. Deze meid is iets moois voorgehouden, met betaling van 125k vooraf.. de rugpull is ntl niet door haar geniale brein bedacht..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Doe mij maar een lekkere TET.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dd_rF_Iha0P0dXvMuFFNOAc-wVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSpPa2VLOsF1iKxxSQAIkVPq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcBdSPMHc-J7PVIrxR__KzpqvuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TwlLpDpkQdTHUXitYMYr7Wn2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3NLBKYVpW551e2-zi9NDKZtrRM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qsrRCzOpkJVuKppGetUU87hr.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MN0MP06DosCBaWfBNUkFfMtC84c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Qc6dB1cXxMPyCWEW0gSAbr7j.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:53

YES

Moderator General Chat
Pagina: 1 ... 49 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!