Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja wat als..Wispe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:28:
[...]
Maar wat als morgen Bitvavo wordt gehackt en de hackers jouw crypto wegsluizen? Daarom zijn er Ledgers/Trezors.
Even zonder gekheid, mijn vraag was meer uit, "is er recent iets gebeurd waardoor Bitvavo niet meer te vertrouwen is". Ik krijg tot op heden alleen reacties als "je moet je geld niet daar bewaren" maar geen goede onderbouwing anders dan "wellicht als ze gehackt worden".. tja.. dat kan overal gebeuren.
Sowieso zijn mijn crypto's geen inkomen waar ik van moet leven en alleen een leuke bijvangst mocht er iets uit komen.
*sowieso
Jouw keuzes, we hebben je gewaarschuwd.DonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:33:
[...]
Ja wat als..
Even zonder gekheid, mijn vraag was meer uit, "is er recent iets gebeurd waardoor Bitvavo niet meer te vertrouwen is". Ik krijg tot op heden alleen reacties als "je moet je geld niet daar bewaren" maar geen goede onderbouwing anders dan "wellicht als ze gehackt worden".. tja.. dat kan overal gebeuren.
Sowieso zijn mijn crypto's geen inkomen waar ik van moet leven en alleen een leuke bijvangst mocht er iets uit komen.
Geen recente bijzonderheden omtrent Bitvavo bij mijn weten. Heb er zelf ook wel wat staan en bevalt primaDonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:33:
[...]
Ja wat als..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Das niet bijzonder. Sellmuur is gisteren opgegeten. Die 100 heeft nu dus geen waarde meer. Gelijk aan 99, 101 of 102Wispe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:30:
Zal je zien dat we nu moeiteloos en rustig door de 100k gaan terwijl we daar zo'n 4 jaar op hebben moeten wachten.
Ja, I know. Toch soort van grappig dat we daar zo lang op hebben gewacht en bij een 2de keer het moeiteloos zou gaan.anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:35:
[...]
Das niet bijzonder. Sellmuur is gisteren opgegeten. Die 100 heeft nu dus geen waarde meer. Gelijk aan 99, 101 of 102
Je zou je eigen youtube kanaal moeten hbebenanti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:35:
[...]
Das niet bijzonder. Sellmuur is gisteren opgegeten. Die 100 heeft nu dus geen waarde meer. Gelijk aan 99, 101 of 102
wat ? .. even serieus, je geeft toch geen antwoord op mijn vraag? Je roept wat standaard crypto-quotes maar een echt antwoord komt er niet. Schijnbaar dus niets met Bitvavo aan de hand anders dan wat persoonlijke voorkeuren. Dat is wat ik opmaak uit reacties van anderen.
*sowieso
...ik heb al wel ideeën voor een filmpje over anti elppa's youtube kanaaltomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:39:
Je zou je eigen youtube kanaal moeten hbeben

Maar goed, eerst was jij aan de beurt! Dus, wen Kol Nedra terug? Was het echt 10 december?
Bitvavo is prima. Wel een beetje duur, europaren, en als het alle kanten opschommelt, verwacht downtime. En bij wallet opnames moet je debiele videootjes doorsturen. Beter is bybit, of coinbase, daar hoef je dat soort grappen niet te doen.DonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:40:
[...]
wat ? .. even serieus, je geeft toch geen antwoord op mijn vraag? Je roept wat standaard crypto-quotes maar een echt antwoord komt er niet. Schijnbaar dus niets met Bitvavo aan de hand anders dan wat persoonlijke voorkeuren. Dat is wat ik opmaak uit reacties van anderen.
Ander nadeel van bitvavo, weinig chains als je withdrawals moet doen en soms is withdrawal niet eens beschikbaar. Ook hadden ze alles via staking bij DCG dat was wel een dingetje. Hadden ze opeens een gat van meer dan honderd miljoen.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 15:45 ]
wie?Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:43:
[...]
...ik heb al wel ideeën voor een filmpje over anti elppa's youtube kanaal
Maar goed, eerst was jij aan de beurt! Dus, wen Kol Nedra terug? Was het echt 10 december?
Huh, nooit gehad?knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:43:
[...]
En bij wallet opnames moet je debiele videootjes doorsturen.
Die reacties komen natuurlijk van het feit dat het niet de eerste crypto exchange zou zijn die “zomaar omvalt” en je alles kwijt bent. Dat er geen negatieve signalen zijn over bitvavo zegt misschien niet alles. In het verleden hadden ze ook ineens geld te kort en moesten de eigenaren geld bijstorten om de boel overeind te houden.DonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:40:
[...]
Ik heb voorheen coinbase gehad, daar moest ik op een gegeven moment ook foto's en alles doorsturen met mijn gezicht en id kaart en weet ik wat.knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:43:
[...]
Bitvavo is prima. Wel een beetje duur, europaren, en als het alle kanten opschommelt, verwacht downtime. En bij wallet opnames moet je debiele videootjes doorsturen. Beter is bybit, of coinbase, daar hoef je dat soort grappen niet te doen.
uiteindelijk is mij toen hier aangeraden om te switchen naar een nederlands bedrijf, zodoende kom ik bij bitvavo uit.
Maar dank voor de info verder
[ Voor 0% gewijzigd door DonJunior op 06-12-2024 15:45 . Reden: typo ]
*sowieso
goed puntreshi schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:44:
[...]
Die reacties komen natuurlijk van het feit dat het niet de eerste crypto exchange zou zijn die “zomaar omvalt” en je alles kwijt bent. Dat er geen negatieve signalen zijn over bitvavo zegt misschien niet alles. In het verleden hadden ze ook ineens geld te kort en moesten de eigenaren geld bijstorten om de boel overeind te houden.
*sowieso
Is niets met Bitvavo aan de hand.DonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:40:
[...]
Binnen het spectrum van gecentraliseerde beurzen geen gekke keus voor het simpele cryptowerk (af en toe traden, fiat gateway). Net als bij iedere andere beurs loop je een risico, je geeft je munten weg in ruil voor een schuldverklaring dat je die muntjes weer kan opnemen.
Verder is het een Nederlandse partij met vergunning DNB (maar dat hebben alle beurzen die NL klanten accepteren).
Tevens komen de meeste partijen pas in de proberen in de bearmarkt. Nu klotst het geld tegen de plinten door de hoge transactie-opbrengsten en zijn de inflows van munten veelal hoger dan de outflows.
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-12-2024 15:49 ]
Ik heb ook nog garnalen gekweekt (klinkt beter dan gefokt) en via Marktplaats verkocht. En Sea Monkeys (Brine Shrimp) gaf ik als eten aan de vissen (Ja ja, iets met karmakeizer #Aquarium
Maar uiteindelijk is gewoon wat geld in een crypto Earn potje stoppen lucratiever en minder werk dan al die berichten beantwoorden en voor 5 Euro weer iemand langs laten komen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 34 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
https://digitalcurrencyac...video-wallet-verificatie/
Dat doen ze niet meer sinds november 2023, gebruik het platform al een tijdje niet meer
Taro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:50:
[...]
Ik heb ook nog garnalen gekweekt (klinkt beter dan gefokt) en via Marktplaats verkocht. En Sea Monkeys (Brine Shrimp) gaf ik als eten aan de vissen (Ja ja, iets met karmakeizer #Aquarium).
Maar uiteindelijk is gewoon wat geld in een crypto Earn potje stoppen lucratiever en minder werk dan al die berichten beantwoorden en voor 5 Euro weer iemand langs laten komen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ah, 2 maandjes later begon ik.knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:52:
[...]
https://digitalcurrencyac...video-wallet-verificatie/
Dat doen ze niet meer sinds november 2023, gebruik het platform al een tijdje niet meer
Wat ik wel vervelend van Bitvavo vind is dat de uitbetalingen niet meer altijd direct op mijn bankrekening staan. Tot een paar weken geleden had ik het geld binnen 2-3 minuten (max), maar sindsdien duurt het 1-2 werkdagen (één keer een halve dag (halverwege 's middags uitbetaald, 's avonds laat stond het op mijn rekening)).
Ik heb nog geen ervaring met uitbetalen via Bybit, maar las ergens dat het 13 eurocent kost? Bij Bitvavo is dat wel gratis.
Pennywise, pound foolish.Wispe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:56:
[...]
Ah, 2 maandjes later begon ik.
Wat ik wel vervelend van Bitvavo vind is dat de uitbetalingen niet meer altijd direct op mijn bankrekening staan. Tot een paar weken geleden had ik het geld binnen 2-3 minuten (max), maar sindsdien duurt het 1-2 werkdagen (één keer een halve dag (halverwege 's middags uitbetaald, 's avonds laat stond het op mijn rekening)).
Ik heb nog geen ervaring met uitbetalen via Bybit, maar las ergens dat het 13 eurocent kost? Bij Bitvavo is dat wel gratis.
De transactiekosten bij bybit zijn een stuk lager dus verdient zich vanzelf terug.
Kweken klinkt inderdaad beter. Vooral dat laatste, die marktplaats mensenTaro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:50:
[...]
Ik heb ook nog garnalen gekweekt (klinkt beter dan gefokt) en via Marktplaats verkocht. En Sea Monkeys (Brine Shrimp) gaf ik als eten aan de vissen (Ja ja, iets met karmakeizer #Aquarium).
Samen lopen zij naar 100k/4k en leven nog lang en gelukkig.

PS5
Ether gaat zelfs even harder. Hoger inmiddels dan gisteren.kernie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:03:
Schattig, bitcoin pakt Ethereum z'n handje en zegt; "het is niet eng, volg mij".
Samen lopen zij naar 100k/4k en leven nog lang en gelukkig.
Je bedoelt 99.0 😉knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:00:
99.5 is nog even lastig aan het doen.
Flippening incoming!knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:05:
[...]
Ether gaat zelfs even harder. Hoger inmiddels dan gisteren.
4.000,00 aangetikt op bybit. Staan 1.000 ethers om opgekocht te worden.
Die zou er dan eerder geld uithalen ipv extra geld in stoppen neem ik aan?bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:13:
Wie is ETH aan het pompen zo voor het weekend? Whale die wat cash nodig heeft komend weekend?
Replace fear of the unknown with curiosity | 34 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
We zien de laatste tijd wel vaker grote beweging in en rond het weekend.bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:13:
Wie is ETH aan het pompen zo voor het weekend? Whale die wat cash nodig heeft komend weekend?
In de bear is het relatief voorspelbaar; vrijdagmiddagkoers = maandagochtendkoers (min of meer)
Misschien weer eens wat ETF inflow.bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:13:
Nee, whale pump en dump tactics. Met groepje whales inkopen waardoor anderen ook inkopen en de prijs omhoog gaat, dan verkopen als het hoger staat (net voor het weekend).Taro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:18:
[...]
Die zou er dan eerder geld uithalen ipv extra geld in stoppen neem ik aan?

Ach ach. Nu gaan we zeker niet verkopen. Toen kon ik nog op mn kop slaan

Verkooporder is al zichtbaar op de depth chart
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 06-12-2024 16:32 ]
Wat? Mn seed?zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:58:
[...]
Ik was het. Heb tot nu toe alleen die van @Darrell.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ww42ygm4a8y7kB91ldYnWT3p.gif?f=user_large)
Dit is daadwerkelijk een strategie van de laatste tijd?bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:22:
[...]
Nee, whale pump en dump tactics. Met groepje whales inkopen waardoor anderen ook inkopen en de prijs omhoog gaat, dan verkopen als het hoger staat (net voor het weekend).
Waar trade je? Die fee's zijn relatief laag.Mr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:41:
Vergeet geen winst te pakken boys, altijd stukjes weg doen, later vul je dat gewoon weer aan op een dip dag
[Afbeelding]
nehhh ik laat de boel gewoon door denderen. Heb al 2x winst eruit gehaald. Is al veel voor mij. vorige runs deed ik dat nietMr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:41:
Vergeet geen winst te pakken boys, altijd stukjes weg doen, later vul je dat gewoon weer aan op een dip dag
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/zSzZILGx2qAoEVWfcrCrXjGT.jpg?f=fotoalbum_large)
hij staat nog net 200 te laag..Mr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:41:
[Afbeelding]
Ik durf ook nog niet zo goed sells erin te zetten maar het topje voor vandaag lijkt weer behaald
ETH Maxi
Mexc, jij toch ook? Ik heb geen idee wat mijn fees precies zijn en waarom die laag zijn. Heb zelfs wel eens 0 fees gehad. Is dit bij jou hoger?
Edit: Dit is het volgens mijn account
:strip_exif()/f/image/8zzN5BgAuSAvh9r8eaQFYwqY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Mr Ronman op 06-12-2024 16:54 ]
Oh, ken die interface niet, vreemd. Heb op MEXC alles in spot gezet, nu alleen nog op Kraken wat leverage, maar dat is echt wel pittig aan de prijs en shit interface, denk dat ik ByBit weer eens ga proberen.Mr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:52:
[...]
Mexc, jij toch ook? Ik heb geen idee wat mijn fees precies zijn en waarom die laag zijn. Heb zelfs wel eens 0 fees gehad. Is dit bij jou hoger?
Yep still going strong, ga wel wat afromen richting iets onder de $20Pinsa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:48:
@Mr Ronman Still in Prime voor longterm? Gaat lekker zo soon uitbraak
:strip_exif()/f/image/nUgRnZ1zux2W53Jy0fTHilvK.jpg?f=fotoalbum_large)
Oké dit is de standaard iPhone interface van de MEXC app. Bybit kunnen we niet meer leverage traden toch.Taro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:56:
[...]
Oh, ken die interface niet, vreemd. Heb op MEXC alles in spot gezet, nu alleen nog op Kraken wat leverage, maar dat is echt wel pittig aan de prijs en shit interface, denk dat ik ByBit weer eens ga proberen.
Ik moet zeggen dat MEXC prima werkt als je het goed door hebt, maar blijft wel een wat obscure site natuurlijk
Lekker man dat doe je goed! Vanaf 15$ ligt het open, eerste target $20 ws al sneller als verwacht.Mr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:57:
[...]
Yep still going strong, ga wel wat afromen richting iets onder de $20
[Afbeelding]
Wel benieuwd waar Prime kan gaan komen

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Laten we hopen 100kPinsa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:01:
[...]
Lekker man dat doe je goed! Vanaf 15$ ligt het open, eerste target $20 ws al sneller als verwacht.
Wel benieuwd waar Prime kan gaan komen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ETH is echt een waardeloze coin hoor, wen ATH.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dan geef ik een bbq
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
#Cardano whales bought over 100 million $ADA in the last 24 hours! pic.twitter.com/IrZjA54tGy
— Ali (@ali_charts) 5 december 2024
@Guere Géén Selfie plaatsen a.u.b.Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]
Je vergeet het plaatje met dezelfde strekking maar dan voor @LadyS! We zouden inclusief gaan doen.
[Afbeelding]
En voor @kbuntuGuere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]
Je vergeet het plaatje met dezelfde strekking maar dan voor @LadyS! We zouden inclusief gaan doen.
[Afbeelding]
Zero.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/rgKJFTAS6lkpo8V1A1aBXEsY.webp?f=user_large)
CELR strong!
Een van mijn grootste miskopen ooit werd alleen maar erger door ‘middelen’, maar is vandaag in het groen geschoten!
Pak je winst bij bijvoorbeeld iedere 10 procent stijging? En dan om te beginnen met een kwart etc?Mr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:41:
[Afbeelding]
$40100, zo snel al?Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]
[Afbeelding]
2.5 uur eerder dan gedacht.koelebobes schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:29:
[...]
Zet ik in de agenda, als het niet zo is he
[Afbeelding]
Close enough
bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:22:
[...]
Nee, whale pump en dump tactics. Met groepje whales inkopen waardoor anderen ook inkopen en de prijs omhoog gaat, dan verkopen als het hoger staat (net voor het weekend).

Stokstaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:02:
[...]
Het origineel is betere kwaliteit![]()
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/52csfdgQ4mnO8ENy6Xbdt8a4.gif?f=user_large)
Zero.
Zit niet een idee achter, meer gevoel wat ik een mooie wist vindkbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:51:
[...]
Pak je winst bij bijvoorbeeld iedere 10 procent stijging? En dan om te beginnen met een kwart etc?
Idem hierAlterBridge schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:41:
[Afbeelding]
CELR strong!
Een van mijn grootste miskopen ooit werd alleen maar erger door ‘middelen’, maar is vandaag in het groen geschoten!

Helaas wordt celer nog overtroffen door de dikke glimmers ( die waren achteraf toch aan de dunne kant)
[ Voor 3% gewijzigd door rjong5 op 06-12-2024 18:26 ]
Mr Ronman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:57:
[...]
Yep still going strong, ga wel wat afromen richting iets onder de $20
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9MRa6WQefXBfD9OGJ5q1fISC.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Op naar 120!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:42:
100K, we kunnen weer helemaal loschhhhh!1!1!
Op naar 120!
:strip_exif()/f/image/tz0GcKkeT3ZuLJsPC6rBeqdz.png?f=user_large)
Ja dat level had je wel goed gezientomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:42:
99.5k gepakt en de trein is vertrokken. Wat een verrassing
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!