Ether rekt.
Valt mee ik keek op de minuut grafiek.
Valt mee ik keek op de minuut grafiek.
[ Voor 68% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 18:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 68% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 18:47 ]
Je bedoelt waarschijnlijk een kletherschool?Trichoglossus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:51:
Een kleuterschool is er niets bij hier
vakwerk idd. Funding is ook gewoon nog strak neutraal. Zeer mooie setup om stevig door te pompen aankomende weekTaro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:53:
Superprachtig gebounced op de bovenste lijn:
[Afbeelding]
En op naar de 115k:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het zit hier vol met vooroordelen over allerlei onderwerpen (hetzelfde wat we no coiners ook verwijten) en n=1 ervaringen, dus probeer een beetje door meningen van individuen op een forum heen te prikken.DonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:10:
[...]
Ik heb even geprobeerd terug te zoeken en te lezen in dit topic. Heb ik iets gemist? Wat is er precies mis met Bitvavo? Als in.. moet ik hier iets mee daar ik mijn crypto's al jaren daar heb staan (maar eigenlijk een beetje passief 'beleg' zeg maar)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
LINK!
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Hè? Die volg ik even niet. Vannacht major shake out gehad tot ~$90k, had je dan geen buy orders klaarstaan waardoor je nu nog steeds geen positie hebt?Passie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:01:
Begin nu toch wel een beetje het vertrouwen te verliezen dat ik nog laag kan in kopen. Gisteren leek het lekker te gaan (voor mij dan) maar we zitten al weer veel te hoog naar mijn zin
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
DPassie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:01:
Begin nu toch wel een beetje het vertrouwen te verliezen dat ik nog laag kan in kopen. Gisteren leek het lekker te gaan (voor mij dan) maar we zitten al weer veel te hoog naar mijn zin
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 19:05 ]
Zit je dan in België. Of doet Snitserklaas Fryslan pas aan op 6 december. Sint is alweer op naar Spanje, op tijd om milfs te hunten aan de rand van het zwembad.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:03:
Sorry luitjes, ben sinterklaas aan het vieren![]()
Fijne avond! Geniet van de pumperino's
Ja ik zie het idd.knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:58:
Je ziet wel in die stijgingen dat alts lopen te shaken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
tja dit soort posts gaan we nog ongekend veel zien aankomende maanden. volledig de bus, trein, boot, vliegtuig, bruna gemistGuere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:02:
[...]
Hè? Die volg ik even niet. Vannacht major shake out gehad tot ~$90k, had je dan geen buy orders klaarstaan waardoor je nu nog steeds geen positie hebt?
Hoe laag had je verwacht dat we nog gingen droppen, dan
Dat zou ik niet doen, om redenen die al genoemd zijn maar ook omdat het aantal zaadwoorden enorm beperkt is. Die vis je zo uit een tekst en dan is brute forcen enorm makkelijk.Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:15:
De Ledger zelf hoeft niet in een kluis, da's alleen maar extra risico mocht iemand dat ding in handen krijgen.
Kan je beter je seed verwerken in een tekst. Met hulp van chatgtp bijvoorbeeld. Daar zal niemand waarde in zien
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
dit dusknakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:04:
[...]
D
C
A
In een beer kun je wachten. Nu moet je al balls deep zitten en aan verkoop denken...
Niet de trein maar de Bruna gemistanti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:05:
tja dit soort posts gaan we nog ongekend veel zien aankomende maanden. volledig de bus, trein, boot, vliegtuig, bruna gemist
Gister was je kans. Krijg je niet veel in een bullmarkt. Had gewoon een order gezet.Passie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:01:
Mijn orders ataan op 85 en lager. Wacht het wel even af nu. Ga nu niet alsnog fomo instappen.Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:02:
[...]
Hè? Die volg ik even niet. Vannacht major shake out gehad tot ~$90k, had je dan geen buy orders klaarstaan waardoor je nu nog steeds geen positie hebt?
Maar dan staat je fiat dus niks te doenPassie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:10:
[...]
Mijn orders ataan op 85 en lager. Wacht het wel even af nu. Ga nu niet alsnog fomo instappen.
Waar zit jij aan de laatste tijd man, ik hoef echt nìks te postenGuere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:02:
[...]
kans op sub 90 is na 2 pogingen daarop in 2 weken in een bullmarkt gewoon ongeveer 0.Passie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:10:
[...]
Mijn orders ataan op 85 en lager. Wacht het wel even af nu. Ga nu niet alsnog fomo instappen.
De echte cryptobelegger mist z'n entry, fomo'd op de top en gaat 4 jaar in de wachtkamer zitten.
Weet je nog?zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:06:
[...]
Gister was je kans. Krijg je niet veel in een bullmarkt. Had gewoon een order gezet.
Sowieso. Buy high sell low. Hoort erbijRedHat schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:13:
[...]
De echte cryptobelegger mist z'n entry, fomo'd op de top en gaat 4 jaar in de wachtkamer zitten.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
@EusebiusEusebius schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:03:
[...]
In het kader van "buy the rumour, sell the news" - wie heeft er ervaring met het muntje WLFI? Er zijn nog 16.307B tokens over.
@EnderQ je zegt dat deze van Trump is, maar op de site staat onderaan "None of World Liberty Financial, Inc., its affiliates or the World Liberty Financial platform is owned, managed, or operated, by Donald J. Trump, any of his family members,"
- edit: Solana-gebruikers let op!
net op FP nieuws: Hackers stelen keys door JavaScript-library van Solana-apps over te n...
Ik heb geen idee wat dat betekent...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik heb gisteren gewoon zonder emotie nog wat fiat erin gesmeten wanneer het op 101k stond, omdat het kon. Heeft in de min gestaan tot nu, hodl
[ Voor 4% gewijzigd door Mathias9956 op 06-12-2024 19:23 ]
The only easy day is yesterday.
Inclusief Alts, note niet gehad?Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]
Je vergeet het plaatje met dezelfde strekking maar dan voor @LadyS! We zouden inclusief gaan doen.
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Het was op die dag zeker een grote mogelijkheid. Maar je moet het per dag bekijken. Ik heb de 85k vaker genoemd en daarbij gezegd dat ik er verder niets mee doe. Ik blijf rustig zitten als ik geschoren wordt omdat in de bull een dergelijk daling binnen een paar dagen is opgekocht. Zie gister. De eerste 5k in minuten.Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:17:
Oh jee @zwembroek, wellicht dat hij jouw woorden iets te serieus heeft genomen?Kan het niet meer quoten, maar je liet wat liquidation levels zien en daar kwam die $85k vandaan.
Nou ja, zoals altijd is het wel weer een wijze les: niet zomaar random één niveau nastreven omdat sommige influencers op X daar om roepen. Als je al fors lagere niveaus uitkiest, kies dan op z'n minst verschillende niveaus, ook een paar hogere erbij zelfs als je denkt dat die makkelijk gehaald worden.
@tomtom901: sorry, ik zal weer gaan focussen op memes en onzin
Zeker. Mooi op tijd ingestapt.
Is dat je echte profielfoto? Ik vraag het voor @Wispe.RedHat schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:13:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De vorige resistance is doorbroken, dus ik zie ETH wel 20% stijgen. Jahoorzekerwel. BTC naar 120k, ETH naar 5k. Zie ik wel gebeurenWhySoSerious schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:48:
[...]
Denk nooit meer. Weer nog niet op welk niveau, of wanneer ik ze er uit moet gooien...
Welke chain moet ik m op zoeken, ben nu wel ff benieuwdzwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:46:
Had je die wallet nog even bekeken @Darrell? Die ik vanmiddag stuurde? Ik dacht die wallet wordt wel even gechecked.
https://dashboard.interne...01e8e51e8c4fec53448aadc29YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:00:
[...]
Welke chain moet ik m op zoeken, ben nu wel ff benieuwd
gebruikershaes schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:00:
[...]
De vorige resistance is doorbroken, dus ik zie ETH wel 20% stijgen. Jahoorzekerwel. BTC naar 120k, ETH naar 5k. Zie ik wel gebeuren
BTC €94.837,08
Ik kreeg van ledger gisteren een e-maildat ik acuut mijn ledger live moest updatenDon Guacamole schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:23:
Irritant zeg, net probeerde iemand me weer te scammen (phising via sms), ik wordt daar stiekem toch altijd wat zenuwachtig van..
Die oplichters bende hahaha bestaat dat nogStokstaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:56:
Ik heb hier nog een pareltje liggen trouwens.. Iemand wat Cypherium kopen?
Zero.
@Taro
Geen Mintpal om het kwartet compleet te maken?anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:32:
[...]
Ik zelf coins kwijt bij btc-e, cryptsy en bter
Oef jij moet nog heel wat lezen.kbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:20:
Zijn misschien wat ‘rookie’ vragen, maar de piek van de bull is meestal niet aan het einde van de bull? Begrijp ik goed dat het winst nemen op verschillende momenten ook is om te voorkomen dat je met de hele investering de hoogste momenten mist?
Verder is dit de 1e keer dat ik ook wat alts heb. Op internet zouden deze in de bull dan x 3-5 minimaal gaan. Ik zie dat nu nog niet gebeuren, maar lijkt me dus ook niet heel waarschijnlijk, alleen misschien onderschat ik het?
Je kan de top niet timen, daarom kun je beter richting de top gefaseerd winst nemen. Iedereen gaat daar anders mee om, niemand weet waar de top ligt. Ik begrijp niet precies wat je met piek en einde bull bedoelt verder.kbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:20:
Zijn misschien wat ‘rookie’ vragen, maar de piek van de bull is meestal niet aan het einde van de bull? Begrijp ik goed dat het winst nemen op verschillende momenten ook is om te voorkomen dat je met de hele investering de hoogste momenten mist?
Ook dit kan niemand voorspellen, maar 'minimaal' is sowieso geen zekerheid.Verder is dit de 1e keer dat ik ook wat alts heb. Op internet zouden deze in de bull dan x 3-5 minimaal gaan. Ik zie dat nu nog niet gebeuren, maar lijkt me dus ook niet heel waarschijnlijk, alleen misschien onderschat ik het?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:46:
Had je die wallet nog even bekeken @Darrell? Die ik vanmiddag stuurde? Ik dacht die wallet wordt wel even gechecked.
Toegevoegdknakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:15:
[...]
@Taro
Voor de first post in de afkortingenlijst
You
Are
Not
Bullish
Enough
Satoshi Radio's vriendelijkere variant van have fun staying poor.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wordt zeer gewaardeerd en niet verkeerd.Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]
Je vergeet het plaatje met dezelfde strekking maar dan voor @LadyS! We zouden inclusief gaan doen.
[Afbeelding]
Wil je mijn foto met mijn kitten hier niet plaatsen aub..LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:33:
[...]
Wordt zeer gewaardeerd en niet verkeerd.
Maar als er dan toch rekening met mij wordt gehouden, ik vind de onderstaande type mannen een betere objectivering die vaker uitgelicht mogen worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zero.
Hmm moet ik dit gaan knippen?LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:33:
[...]
Wordt zeer gewaardeerd en niet verkeerd.
Maar als er dan toch rekening met mij wordt gehouden, ik vind de onderstaande type mannen een betere objectivering die vaker uitgelicht mogen worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ligt eraan.
Ah dezezwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:04:
[...]
Nee sorry. Maar dit is zijn wallet adres: 609d3e1e45103a82adc97d4f88c51f78dedb25701e8e51e8c4fec53448aadc29
Er kunnen meerdere pieken zijn en het piekmoment kan per token verschillen. Meestal is het eerst BTC, dan de grote alts daarna de shitcoins.kbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:20:
Verder is dit de 1e keer dat ik ook wat alts heb. Op internet zouden deze in de bull dan x 3-5 minimaal gaan. Ik zie dat nu nog niet gebeuren, maar lijkt me dus ook niet heel waarschijnlijk, alleen misschien onderschat ik het?
MexcSTIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:05:
Wat gebruikt men hier voor exchange. Na sluiten van Binance, Kucoin, Gate en noem maar op heb ik wat spul op Bitvavo, maar mis leverage, margin opties en vooral wat small caps en volume. Fees zijn ook aan de hoge kant.
Bybit of OKX oid?
LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:40:
[...]
Ligt eraan.
Kunt het ook eerst laten zien aan je PT.
Weet je waar je naartoe moet werken voor dat 420K plaatje.
ICP whale jonge.
Kwam er idd net op uit na wat uitzoekwerk. Geen KYC ook dacht ik.
Dat klopt inderdaad, het is wel even wennen tov bybit qua futures traden maar ik ben er wel content mee.STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:15:
[...]
==
hoi
Moet je me maar niet je nudes DM-en!
Had gisteren hetzelfde met DOGE. Nog een flufje over en (nog wat) DOGE toegevoegd aan PF. Nu wachten op een scheet van Elon en de koers springt weer omhoog. Zolang een coin nog een marketvolume van 9 cijfers heeft, durf ik het wel aan.jeppekroezen schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:58:
je mag natuurlijk niet klagen over ADA met de dikke gains maar het zou leuk zijn als ADA ook even wat serieuze actie laat zien.
==
hoi
Ja die anderen waren permaban-waardig
Not your keys not your feeszwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:42:
Tering ETH fees. Blijft een kut chain.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik zou gewoon even netjes die Mexc KYC door lopen, kan best wat potentieel gedoe voorkomen in de toekomst.STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:15:
[...]
In dit geval wel mijn keys en ook betaal ik die tyfus fees.
Gewoon wat biertjes achterover tikken, dan boeit het je minder.zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:44:
[...]
In dit geval wel mijn keys en ook betaal ik die tyfus fees.
Morgen half 7 uit bed. Kwart over 8 naast het voetbalveld staan. Pff leuk kinderen op een sport.Wispe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:46:
[...]
Gewoon wat biertjes achterover tikken, dan boeit het je minder.
Die van mij sport nog niet eens en ik heb een vergelijkbaar ritme. Ik hoef niet langs het veld, maar om half 8 verplicht Bumba kijken… zullen we ruilen?😝zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:48:
[...]
Morgen half 7 uit bed. Kwart over 8 naast het voetbalveld staan. Pff leuk kinderen op een sport.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq