[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.002 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Ether rekt.

Valt mee ik keek op de minuut grafiek.

[ Voor 68% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:59
Lfg enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bybit grafieken laden traag. Bullish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

101

Wen nieuwe ath :?

[ Voor 77% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Een kleuterschool is er niets bij hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

mayhem

Trichoglossus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:51:
Een kleuterschool is er niets bij hier
Je bedoelt waarschijnlijk een kletherschool?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:52
101k is also back on the menu boys

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Superprachtig gebounced op de bovenste lijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hinoDshPOGKJZJxbgWi6dIyLvyk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O3AK8q5zqkoSTsBI4YYeY1nL.png?f=fotoalbum_large

En op naar de 115k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chiF_mB7xi4plwDKBPo0T96Xh_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1OpDeUBrbQW7D6gvgxvzgxxe.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Lekkere weekend pompert

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je ziet wel in die stijgingen dat alts lopen te shaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34

WhySoSerious

Be the change.

When ATH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
De vraag voor nu is, When ETH ATH?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:15
Taro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:53:
Superprachtig gebounced op de bovenste lijn:
[Afbeelding]

En op naar de 115k:
[Afbeelding]
vakwerk idd. Funding is ook gewoon nog strak neutraal. Zeer mooie setup om stevig door te pompen aankomende week

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:00:
[...]

2021

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loOOLNBL2DJbIy51ZJIkbqfWd_E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/5JWsRhnzLsiBZBOX3xJHdexI.webp?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:42
DonJunior schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:10:
[...]

Ik heb even geprobeerd terug te zoeken en te lezen in dit topic. Heb ik iets gemist? Wat is er precies mis met Bitvavo? Als in.. moet ik hier iets mee daar ik mijn crypto's al jaren daar heb staan (maar eigenlijk een beetje passief 'beleg' zeg maar)
Het zit hier vol met vooroordelen over allerlei onderwerpen (hetzelfde wat we no coiners ook verwijten) en n=1 ervaringen, dus probeer een beetje door meningen van individuen op een forum heen te prikken.
Bitvavo is een Nederlandse partij en vermeend een van de grootste in Europa die zich aan Europese en Nederlandse wetgeving houdt. Krijg je ooit een geschil met hen als bedrijf, dan kun je er wel iets mee.
Ik begrijp die voorkeur voor Amerikaanse of andere onduidelijke partijen niet zo, volgens mij zijn dat geen mensen die ooit serieuze problemen met bedrijven in zo'n land hebben gehad. Of die zich druk maken om buitenlandse wetgeving die dan opeens op hen van toepassing is (Celcius claw backs, anyone?).

Dat gezegd hebbende, je geld krijg je nooit zomaar terug en met beleggingen en crypto zijn er nog een stuk minder garanties. Daarom is spreiden een goed idee, nooit al je (ganzen)eieren in één mandje. En bepaal altijd met welk bedrag je je comfortabel voelt op een bepaalde plek. Alles bij één partij is niet erg als het om een paar flufjes gaat, maar wat voor de een flufjes zijn, zijn voor de ander levensbelangrijke bedragen.
Mijn advies: laat je niet gek maken, verdeel je risico en gebruik wat boerenverstand en kennis die je kan verifiëren op meer dan één website of forum.

tldr: mand.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08 15:07
Begin nu toch wel een beetje het vertrouwen te verliezen dat ik nog laag kan in kopen. Gisteren leek het lekker te gaan (voor mij dan) maar we zitten al weer veel te hoog naar mijn zin :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-09 18:12

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:19
Passie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:01:
Begin nu toch wel een beetje het vertrouwen te verliezen dat ik nog laag kan in kopen. Gisteren leek het lekker te gaan (voor mij dan) maar we zitten al weer veel te hoog naar mijn zin :O
Hè? Die volg ik even niet. Vannacht major shake out gehad tot ~$90k, had je dan geen buy orders klaarstaan waardoor je nu nog steeds geen positie hebt?

Hoe laag had je verwacht dat we nog gingen droppen, dan :D

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiituFmSvcw0lq_dRIwB_x2fTcE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QOq3cL4XxVMEi2OJXh1NJdjk.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Sorry luitjes, ben sinterklaas aan het vieren _O-

Fijne avond! Geniet van de pumperino's <+:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D
C
A

In een beer kun je wachten. Nu moet je al balls deep zitten en aan verkoop denken...

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 06-12-2024 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:03:
Sorry luitjes, ben sinterklaas aan het vieren _O-

Fijne avond! Geniet van de pumperino's <+:)
Zit je dan in België. Of doet Snitserklaas Fryslan pas aan op 6 december. Sint is alweer op naar Spanje, op tijd om milfs te hunten aan de rand van het zwembad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04
knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:58:
Je ziet wel in die stijgingen dat alts lopen te shaken.
Ja ik zie het idd. :+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:02:
[...]

Hè? Die volg ik even niet. Vannacht major shake out gehad tot ~$90k, had je dan geen buy orders klaarstaan waardoor je nu nog steeds geen positie hebt?

tja dit soort posts gaan we nog ongekend veel zien aankomende maanden. volledig de bus, trein, boot, vliegtuig, bruna gemist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:15:
De Ledger zelf hoeft niet in een kluis, da's alleen maar extra risico mocht iemand dat ding in handen krijgen.

Kan je beter je seed verwerken in een tekst. Met hulp van chatgtp bijvoorbeeld. Daar zal niemand waarde in zien
Dat zou ik niet doen, om redenen die al genoemd zijn maar ook omdat het aantal zaadwoorden enorm beperkt is. Die vis je zo uit een tekst en dan is brute forcen enorm makkelijk.
Dan is gewoon die woorden thuis plain text bewaren op een veilige plek veel handiger (nooit op een computer typen of foto's maken). Dan wel altijd een passphrase gebruiken (13e/25e 'woord'), lang genoeg om niet makkelijk te raden. Die kan je dan zelfs in je passwordmanager stoppen.

Anyway, enough with the Ed Friday.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:04:
[...]

D
C
A

In een beer kun je wachten. Nu moet je al balls deep zitten en aan verkoop denken...
dit dus

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:05:
tja dit soort posts gaan we nog ongekend veel zien aankomende maanden. volledig de bus, trein, boot, vliegtuig, bruna gemist
Niet de trein maar de Bruna gemist _O- Die gaan we erin houden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Gister was je kans. Krijg je niet veel in een bullmarkt. Had gewoon een order gezet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
Met alleen al het materiaal van vandaag kun je gewoon een hele rits instant classic memes maken. Men zegt altijd dat de bear het beste materiaal voor memes oplevert, maar de bull kan er ook wat van hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08 15:07
[...]

Mijn orders ataan op 85 en lager. Wacht het wel even af nu. Ga nu niet alsnog fomo instappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 08:51

mayhem

Passie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:10:
[...]

Mijn orders ataan op 85 en lager. Wacht het wel even af nu. Ga nu niet alsnog fomo instappen.
Maar dan staat je fiat dus niks te doen :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
Wispe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:34:
[...]

Jouw keuzes, we hebben je gewaarschuwd. ;)
Niet alles is een lolletje, ik vind het jammer dat serieuze vragen zo afgeserveerd worden. Ook nog omdat ik denk dat het alleen napraterij is. Sorry als je slechte ervaringen had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:30

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Waar zit jij aan de laatste tijd man, ik hoef echt nìks te posten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Passie(f) schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:10:
[...]

kans op sub 90 is na 2 pogingen daarop in 2 weken in een bullmarkt gewoon ongeveer 0.

Ik gok dat we nu in een rechte lijn richting de 115 a 120k zone gaan. Daarna pullback van 10 a 15k.

GFA

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
mayhem schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:11:
[...]

Maar dan staat je fiat dus niks te doen :X
De echte cryptobelegger mist z'n entry, fomo'd op de top en gaat 4 jaar in de wachtkamer zitten. :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:35

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:06:
[...]

Gister was je kans. Krijg je niet veel in een bullmarkt. Had gewoon een order gezet.
Weet je nog?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dixo0hc5WzWmMbidfCdVEkIclBQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tO5wsxskXQbnOKn4q2wV3lOk.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrKAbDA1iQILfRaLh3iBa-BjyyU=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/xHM2VxrmjvXGFfzp2AKgzgX1.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
Oh jee @zwembroek, wellicht dat hij jouw woorden iets te serieus heeft genomen? :) Kan het niet meer quoten, maar je liet wat liquidation levels zien en daar kwam die $85k vandaan.

Nou ja, zoals altijd is het wel weer een wijze les: niet zomaar random één niveau nastreven omdat sommige influencers op X daar om roepen. Als je al fors lagere niveaus uitkiest, kies dan op z'n minst verschillende niveaus, ook een paar hogere erbij zelfs als je denkt dat die makkelijk gehaald worden.

@tomtom901: sorry, ik zal weer gaan focussen op memes en onzin :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:00
RedHat schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:13:
[...]

De echte cryptobelegger mist z'n entry, fomo'd op de top en gaat 4 jaar in de wachtkamer zitten. :+
Sowieso. Buy high sell low. Hoort erbij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Voelt toch wel lekker om die 100k weer te zien

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 23:57
When Google flippening

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Rte54XFyrR9OvJZ5abCRkmU6oU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YqcfO4a4diqqpixZxVwIWgtn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 16:07
Eusebius schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:03:
[...]

In het kader van "buy the rumour, sell the news" - wie heeft er ervaring met het muntje WLFI? Er zijn nog 16.307B tokens over.
@EnderQ je zegt dat deze van Trump is, maar op de site staat onderaan "None of World Liberty Financial, Inc., its affiliates or the World Liberty Financial platform is owned, managed, or operated, by Donald J. Trump, any of his family members,"

- edit: Solana-gebruikers let op!

net op FP nieuws: Hackers stelen keys door JavaScript-library van Solana-apps over te n...
@Eusebius

Ik ben agnostisch naar dit initiatief omdat het doel in praktijk niet erg duidelijk is maarja groot deel crypto meuk valt onder enjoy the ride.

mijn eevaring alleen was de aanschaf van oud studie huisgenoot die wat gekocht had. En dat de link via coingecko klopt en de artikelen die hier over publiceerde, met de context onverhandelbaar en governance token.

Blijkbaar kun je met 4 Trump familie leden in het team zitten je financieel isoleren maar toch winst grabbelen.

Na jouw gequote deel onderaan de pagina volgde dit

Financial platform are offered and sold solely by World Liberty Financial or its affiliates. DT Marks DeFi, LLC and its affiliates, including Donald J. Trump has or may receive approximately 22.5 billion tokens from World Liberty Financial, and will be entitled to receive 75% of net protocol revenues as defined in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb geen idee wat dat betekent...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:17:
[...]

Sowieso. Buy high sell low. Hoort erbij
Ik heb gisteren gewoon zonder emotie nog wat fiat erin gesmeten wanneer het op 101k stond, omdat het kon. Heeft in de min gestaan tot nu, hodl

[ Voor 4% gewijzigd door Mathias9956 op 06-12-2024 19:23 ]

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:39
Irritant zeg, net probeerde iemand me weer te scammen (phising via sms), ik wordt daar stiekem toch altijd wat zenuwachtig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:12
Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]

Je vergeet het plaatje met dezelfde strekking maar dan voor @LadyS! We zouden inclusief gaan doen.

[Afbeelding]
Inclusief Alts, note niet gehad?:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Tjoek tjoek the train is leaving!

You get Bitcoin at the price you deserve

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCJyYepvHr6hy6QwdKOlPq4SbW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z8LiDpkL2mKSOgj5280HLltp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:17:
Oh jee @zwembroek, wellicht dat hij jouw woorden iets te serieus heeft genomen? :) Kan het niet meer quoten, maar je liet wat liquidation levels zien en daar kwam die $85k vandaan.

Nou ja, zoals altijd is het wel weer een wijze les: niet zomaar random één niveau nastreven omdat sommige influencers op X daar om roepen. Als je al fors lagere niveaus uitkiest, kies dan op z'n minst verschillende niveaus, ook een paar hogere erbij zelfs als je denkt dat die makkelijk gehaald worden.

@tomtom901: sorry, ik zal weer gaan focussen op memes en onzin :+
Het was op die dag zeker een grote mogelijkheid. Maar je moet het per dag bekijken. Ik heb de 85k vaker genoemd en daarbij gezegd dat ik er verder niets mee doe. Ik blijf rustig zitten als ik geschoren wordt omdat in de bull een dergelijk daling binnen een paar dagen is opgekocht. Zie gister. De eerste 5k in minuten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Zeker. Mooi op tijd ingestapt. :) Maar we zitten nu in de parabolische fase. Je speelt met vuur om nu uit te stappen met het doel om later lager terug te kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
RedHat schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:13:
[...]

Is dat je echte profielfoto? Ik vraag het voor @Wispe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Had je die wallet nog even bekeken @Darrell? Die ik vanmiddag stuurde? Ik dacht die wallet wordt wel even gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

C-c-c-combobreaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

bones schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:00:
[...]

Denk nooit meer. Weer nog niet op welk niveau, of wanneer ik ze er uit moet gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Ik heb hier nog een pareltje liggen trouwens.. Iemand wat Cypherium kopen?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
WhySoSerious schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:48:
[...]

Denk nooit meer. Weer nog niet op welk niveau, of wanneer ik ze er uit moet gooien...
De vorige resistance is doorbroken, dus ik zie ETH wel 20% stijgen. Jahoorzekerwel. BTC naar 120k, ETH naar 5k. Zie ik wel gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:12

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:46:
Had je die wallet nog even bekeken @Darrell? Die ik vanmiddag stuurde? Ik dacht die wallet wordt wel even gechecked.
Welke chain moet ik m op zoeken, ben nu wel ff benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Wat gebruikt men hier voor exchange. Na sluiten van Binance, Kucoin, Gate en noem maar op heb ik wat spul op Bitvavo, maar mis leverage, margin opties en vooral wat small caps en volume. Fees zijn ook aan de hoge kant.

Bybit of OKX oid?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011

koelebobes

Wen BTC €100K

gebruikershaes schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:00:
[...]

De vorige resistance is doorbroken, dus ik zie ETH wel 20% stijgen. Jahoorzekerwel. BTC naar 120k, ETH naar 5k. Zie ik wel gebeuren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VR1RW46syGVyNR9nouS1E8P4Pu8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2gAP5qZCJ6TrwC6pjFud6Zvv.jpg?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:17
Don Guacamole schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:23:
Irritant zeg, net probeerde iemand me weer te scammen (phising via sms), ik wordt daar stiekem toch altijd wat zenuwachtig van..
Ik kreeg van ledger gisteren een e-maildat ik acuut mijn ledger live moest updaten :7
Heb lekker iet op die update link gedrukt...
Hebben ze mooi niet van terug

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Stokstaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:56:
Ik heb hier nog een pareltje liggen trouwens.. Iemand wat Cypherium kopen?
Die oplichters bende hahaha bestaat dat nog

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ByteMe_ schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:21:
[...]

Ik heb geen idee wat dat betekent...
@Taro

Voor de first post in de afkortingenlijst

You
Are
Not
Bullish
Enough

Satoshi Radio's vriendelijkere variant van have fun staying poor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:54
anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:32:
[...]

Ik zelf coins kwijt bij btc-e, cryptsy en bter
Geen Mintpal om het kwartet compleet te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 16:33
Zijn misschien wat ‘rookie’ vragen, maar de piek van de bull is meestal niet aan het einde van de bull? Begrijp ik goed dat het winst nemen op verschillende momenten ook is om te voorkomen dat je met de hele investering de hoogste momenten mist?

Verder is dit de 1e keer dat ik ook wat alts heb. Op internet zouden deze in de bull dan x 3-5 minimaal gaan. Ik zie dat nu nog niet gebeuren, maar lijkt me dus ook niet heel waarschijnlijk, alleen misschien onderschat ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 21:55
VELO O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
kbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:20:
Zijn misschien wat ‘rookie’ vragen, maar de piek van de bull is meestal niet aan het einde van de bull? Begrijp ik goed dat het winst nemen op verschillende momenten ook is om te voorkomen dat je met de hele investering de hoogste momenten mist?

Verder is dit de 1e keer dat ik ook wat alts heb. Op internet zouden deze in de bull dan x 3-5 minimaal gaan. Ik zie dat nu nog niet gebeuren, maar lijkt me dus ook niet heel waarschijnlijk, alleen misschien onderschat ik het?
Oef jij moet nog heel wat lezen.
Begin met de 4 year cycle van bob loukas op youtube :).
De top en het dal kun je nooit timen, dus ja tijdig winst nemen.

Op internet lees je genoeg roeptoeters die tot 100x roepen.. ligt erg welke alts je hebt, of ze al een cyclus meedraaien, hoe de tokenomics zijn.. veel variabelen. Maar als je instagram hobo's volgt die dit roepen. Snel ontvolgen, je wordt hun exit liquidity.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 18:45

St@m

@ Your Service

Je kan de top niet timen, daarom kun je beter richting de top gefaseerd winst nemen. Iedereen gaat daar anders mee om, niemand weet waar de top ligt. Ik begrijp niet precies wat je met piek en einde bull bedoelt verder.
Ook dit kan niemand voorspellen, maar 'minimaal' is sowieso geen zekerheid.

Op persoonlijke noot: ik denk dat we vollop in de bull zitten en dat we richting het voorjaar de top zien van BTC en daarna nog een volle bak altseason waarin de huidige prijzen nog wel minimaal keer 5 gaan. Maar daar ga ik niet op wachten met mijn zakken.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:46:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFtBUGx7SXkbDbky0F9g11_fUHg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3v2jTKt80DFIfYFQXhwouE0d.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:15:
[...]

@Taro

Voor de first post in de afkortingenlijst

You
Are
Not
Bullish
Enough

Satoshi Radio's vriendelijkere variant van have fun staying poor.
Toegevoegd d:)b

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 17:03
Guere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:21:
[...]

Je vergeet het plaatje met dezelfde strekking maar dan voor @LadyS! We zouden inclusief gaan doen.

[Afbeelding]
Wordt zeer gewaardeerd en niet verkeerd.

Maar als er dan toch rekening met mij wordt gehouden, ik vind de onderstaande type mannen een betere objectivering die vaker uitgelicht mogen worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrcvMlavT7vCLXjTWx9YLC7frUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0aTm4uj0LJfC4yMK2hDvFTjr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3TC_04aGs45j7dFgC2UkdnoeLQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/R79mRrVlpF1ErTYDxSaG9ekf.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZItHyhxZFBrxSN2wbSlXutLPh8w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/vImvq5boPQzPYiR7W3DkITvA.webp?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:33:
[...]

Maar als er dan toch rekening met mij wordt gehouden, ik vind de onderstaande type mannen een betere objectivering die vaker uitgelicht mogen worden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wil je mijn foto met mijn kitten hier niet plaatsen aub.. :-(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:33:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hmm moet ik dit gaan knippen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 17:03
tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:38:
[...]

Hmm moet ik dit gaan knippen?
Ligt eraan.
Kunt het ook eerst laten zien aan je PT.
Weet je waar je naartoe moet werken voor dat 420K plaatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:04:
[...]

Nee sorry. Maar dit is zijn wallet adres: 609d3e1e45103a82adc97d4f88c51f78dedb25701e8e51e8c4fec53448aadc29
Ah deze ;) . Afblijven he.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Er kunnen meerdere pieken zijn en het piekmoment kan per token verschillen. Meestal is het eerst BTC, dan de grote alts daarna de shitcoins.

Ik ben inmiddels begonnen met DCA out, nu bijna 10% gecashed. Winst is winst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:05:
Wat gebruikt men hier voor exchange. Na sluiten van Binance, Kucoin, Gate en noem maar op heb ik wat spul op Bitvavo, maar mis leverage, margin opties en vooral wat small caps en volume. Fees zijn ook aan de hoge kant.

Bybit of OKX oid?
Mexc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:40:
[...]

Ligt eraan.
Kunt het ook eerst laten zien aan je PT.
Weet je waar je naartoe moet werken voor dat 420K plaatje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O28rg3gPCmQEQpUu6chYKHilpbY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/gmyMGr7JtydAGKjHjeDL366j.webp?f=user_large

PT ziet er wel zo uit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:11
je mag natuurlijk niet klagen over ADA met de dikke gains maar het zou leuk zijn als ADA ook even wat serieuze actie laat zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
ICP whale jonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Kwam er idd net op uit na wat uitzoekwerk. Geen KYC ook dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:15:
[...]

Dat klopt inderdaad, het is wel even wennen tov bybit qua futures traden maar ik ben er wel content mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLeEpMS-ZYerDs7yyhaiTptbH5s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hvRyR7jRvil2pm9CZCydLQzZ.jpg?f=user_large

Ik mis bybit wel hoor met die handige opties….. 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Nou ETH, lets go, ff de high van maart doorbreken nu!

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Waar @LadyS op hoopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cy-hnAgQCc7L5OebMhn7tTKTYA0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/rf1lIj72lzTbXfRXIoRnF2wi.webp?f=user_large

De gemiddelde SC-er:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rf5aJn-8OPAuCt7FBgd_Y0O7S3U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XVp2Pi6bJc2NHeufpI9yiMzM.png?f=user_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
@YES graag mijn foto weghalen. Die onderste.

==
hoi

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Eusebius schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:24:
@YES graag mijn foto weghalen. Die onderste.
Moet je me maar niet je nudes DM-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
jeppekroezen schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:58:
je mag natuurlijk niet klagen over ADA met de dikke gains maar het zou leuk zijn als ADA ook even wat serieuze actie laat zien.
Had gisteren hetzelfde met DOGE. Nog een flufje over en (nog wat) DOGE toegevoegd aan PF. Nu wachten op een scheet van Elon en de koers springt weer omhoog. Zolang een coin nog een marketvolume van 9 cijfers heeft, durf ik het wel aan.

Het is één keer misgegaan en daar ben ik nu bagholder van :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NNFEXtxVLc6AgKecij4pV0rgog=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3ea6cvnMAuOBSdG587Av4eVR.png?f=user_large

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:25:
[...]

Moet je me maar niet je nudes DM-en!
Gelukkig heb je deze dan gedaan

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:25
Tegen de tijd dat de Bitcoin 0.420M waard is zit @LadyS midden in haar menopauze :+

Laat die belofte maar zitten. Toch liever een unban voor @KolNedra.

Waar kan de ban appeal heen gestuurd worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
RUNE moet er toch ook wel uitklappen een deze dagen zou je zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Eusebius schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:31:
[...]

Gelukkig heb je deze dan gedaan
Ja die anderen waren permaban-waardig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Tering ETH fees. Blijft een kut chain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:25
zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:42:
Tering ETH fees. Blijft een kut chain.
Not your keys not your fees ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJc_AG3dCWRAf1mxIElyOov1qjc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DlvYhwmkZhVvddcIEEfzfJAr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 10:52
STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:15:
[...]

Ik zou gewoon even netjes die Mexc KYC door lopen, kan best wat potentieel gedoe voorkomen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
dylan_ schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:43:
[...]

Not your keys not your fees ;)
In dit geval wel mijn keys en ook betaal ik die tyfus fees.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:44:
[...]

In dit geval wel mijn keys en ook betaal ik die tyfus fees.
Gewoon wat biertjes achterover tikken, dan boeit het je minder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:46:
[...]

Gewoon wat biertjes achterover tikken, dan boeit het je minder.
Morgen half 7 uit bed. Kwart over 8 naast het voetbalveld staan. Pff leuk kinderen op een sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 16:17
zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:48:
[...]

Morgen half 7 uit bed. Kwart over 8 naast het voetbalveld staan. Pff leuk kinderen op een sport.
Die van mij sport nog niet eens en ik heb een vergelijkbaar ritme. Ik hoef niet langs het veld, maar om half 8 verplicht Bumba kijken… zullen we ruilen?😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

Fet

en aans löpt wa vast

Pagina: 1 ... 46 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!