[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.975 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:21
ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:14:
[...]

Ja maar dat is als je blind op zwart of rood speelt. Ik zie dat parallel met gokken totaal niet.
Als trader heb je toch meer indicaties om een overwogen keuze te maken. Je kunt kijken naar de koersontwikkeling over een bepaalde periode, marktsentiment, verhoudingen tussen verschillende munten en zelfs valuta. Je kunt kijken naar orderboeken, liquiditeit.

Ik denk dat veel leken hier hun vingers aan branden, zo was ik vier jaar geleden ook. "Op goed geluk, het zal vandaag wel omhoog gaan". dit boek heeft me veel geholpen.

Ik kijk sinds 2019 vrijwel continu naar cryptokoersen, en de marktontwikeling; iedere dag. Als ik aan het werk ben heb ik een extra monitor ernaast en af en toe teken ik daar eens een patroon in.
Dat wil absoluut niet zeggen dat ik gelijk een grote positie open op het moment dat ik een groene kaars zie. Ik laat veel dingen ook varen.
Natuurlijk is het niet helemaal blind gokken maar die lijntjes etc zijn ook niet veel waard als een grote speler met duizenden btc besluit een grote hoeveelheid te dumpen. Dat is wat gisteren gebeurde.
Die 98k zag ik ook wel aankomen toen we zakte van 104k naar 100,7k, maar die 90k dacht ik geeneens aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

STIMPPYYY schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:24:
Zou mij niks verbazen als we wel die wick op gaan zoeken.

Heb zelf in ieder geval wat posities afgeschaald, i know weak hands :)
Mooi, dan kunnen we nu door naar de maan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:25:
[...]
(doe met die info wat je wil)
300x leveraged short it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gebruikershaes schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:05:
[...]

Futures is wel geinig hoor, maar niet als met teveel aan het traden bent en de gevolgen te groot. Ik doe het nu alleen nog met tientjes. Voor de leuk. De rest is gewoon spot.

Waarschijnlijk onbedoeld maar referrals zijn niet togestaan..
Knip ff die referral eruit kerel. :)

[ Voor 23% gewijzigd door tomtom901 op 06-12-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
[...]

Ho ho, we zijn er nog niet. Dat kan je pas stellen als heel dat level teruggeclaimd wordt. Meestal worden dat soort gekke wicks namelijk wel gevuld met echte candles (doe met die info wat je wil)
Dat kan zeker, dat gebeurde die 2 keren ook. Al was het herstel toen op de lage time frames veel minder dan nu.
Nou was de ene screenshot na de voorjaarstop van 2021 en de andere relatief vlak na de top van november 2021. Dus ik hoop dat de rest niet gebeurt na het vullen van de wick…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:23
[...]

Ho ho, we zijn er nog niet. Dat kan je pas stellen als heel dat level teruggeclaimd wordt. Meestal worden dat soort gekke wicks namelijk wel gevuld met echte candles (doe met die info wat je wil)
Inderdaad, twee sells vanaf Binance Futures van 62 en 27,1 miljoen rollen net voorbij op aggr.trade.

Blijft nog even wennen dat dat in totaal "slechts" +- 1000 BTC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Deman23 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:17:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier 2 screenshots van vorige keren toen dit gebeurde. De koers bleef toen veel lager hangen en ging zelfs langzaam richting de wick. Nu hersteld die een stuk beter. Bullish!

En ja, niet elke situatie is met elkaar te vergelijken natuurlijk..
Je eerste voorbeeld lijkt op nu _O-

9 uur in de ochtend een piekje daarna weer dalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Ben benieuwd of de wick van afgelopen nacht nog gevuld gaat worden de komende tijd

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:34:
[...]

Je eerste voorbeeld lijkt op nu _O-

9 uur in de ochtend een piekje daarna weer dalen....
Niet helemaal eens, we zijn veel verder omhoog gegaan, bijna naar hetzelfde niveau als toen de dump begon zelfs. Dat de wick inderdaad nog kan vullen de komende dagen zoals @tomtom901 zei kan natuurlijk zomaar alsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
sjorremans schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:37:
Ben benieuwd of de wick van afgelopen nacht nog gevuld gaat worden de komende tijd
Ik heb liever dat die van gisterenochtend gevuld gaat worden 🙋🏻‍♂️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 22:13

Vis

sjorremans schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:37:
YANBE

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Vanmiddag 14:30 mogelijk nog wat vuurwerk:
Expected Previous
14:30 USD Unemployment Rate (Nov) 4.2% 4.1%
14:30 USD Nonfarm Payrolls (Nov) 202K 12K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

Steady schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:59:
Veel alts gaan nog steeds lekker, net profits gepakt op DRIFT, FET, IO en NEAR om de volgende BTC dip op te kopen. PRIME gaat ook nog lekker, thanks heren ;)
Specificeer dip?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:10:
[...]

Tja, VW en Audi kunnen dit dus niet.

[Afbeelding]
Wat niet? Rijden? _O-

Persoonlijk ga ik nog liever fietsen dan rijden in een Elon mobiel.

En dat zegt heel wat want ik heb echt een gruwelijke hekel aan fietsen :+

Maar ieder z'n ding :P

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
EnderQ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:47:
[...]

Hij heeft *eigen* coin uitgebracht, nog niet verhandelbaar, waar artikelen over die coin waarschijnlijk in de Google ranking worden suppressed als ze een link plaatsen de pagina zelf is helemaal moeilijk te vinden. Een scam pagina daarentegen staat redelijk hoog.
Als je naar de coin toe wil kun je het beste de preview entry van coingecko gebruiken. https://www.coingecko.com/en/coins/world-liberty-financial.
Dit alleen geeft al motivatie, buiten al het economische verkeer rond een groei markt zoals crypto.
In het kader van "buy the rumour, sell the news" - wie heeft er ervaring met het muntje WLFI? Er zijn nog 16.307B tokens over.
@EnderQ je zegt dat deze van Trump is, maar op de site staat onderaan "None of World Liberty Financial, Inc., its affiliates or the World Liberty Financial platform is owned, managed, or operated, by Donald J. Trump, any of his family members,"

- edit: Solana-gebruikers let op!
net op FP nieuws: Hackers stelen keys door JavaScript-library van Solana-apps over te n...

[ Voor 14% gewijzigd door Eusebius op 06-12-2024 11:07 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
zenith schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:27:
[...]

Knip ff die referral eruit kerel. :)
Next time, was me niet eens opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
BTC100K2021 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:40:
Vanmiddag 14:30 mogelijk nog wat vuurwerk:
Expected Previous
14:30 USD Unemployment Rate (Nov) 4.2% 4.1%
14:30 USD Nonfarm Payrolls (Nov) 202K 12K
Word het dan mooi siervuurwerk om naar te kijken of harde klappers ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SsrU5DOopExHRCcprQh0n6P7lH8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Zy1iDbA3Cxx0Nf4yQx3VDe50.jpg?f=user_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Zo, net de kerstbomen neergezet! Geheel in stijl met huidige run!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqEKuJCXX21F8nSjaREAxTi4vAc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KHLo8YgkLMg3v1ekGX12wrM4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Don Guacamole kek boompje. Die van mij is geinspireerd door de SC...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6BffTTriEqp4yCeQv43twhKT1HO1v1sFCMolgWgS7weU0sWX224JPKEI&s=10

Beetje skeer zonder ballen enzo maar ja all-in o<:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
Nog een reden om het gewoon bij Bitcoin / ledger te houden. Hoe minder mogelijkheden, hoe minder software, hoe minder kwetsbaarheden.

nieuws: Hackers stelen keys door JavaScript-library van Solana-apps over te n...

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 06-12-2024 11:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:19:
@Don Guacamole kek boompje. Die van mij is geinspireerd door de SC...

[Afbeelding]

Beetje skeer zonder ballen enzo maar ja all-in o<:)
Geitenbende die te hoog in de boom zitten. Ja ik zie de link met SC wel idd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik heb mijn kerstboom versierd met planken en een leuning als piek.

Ben er verliefd op. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Nopheros schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:20:
Nog een reden om het gewoon bij Bitcoin / ledger te houden. Hoe minder mogelijkheden, hoe minder software, hoe minder kwetsbaarheden.

nieuws: Hackers stelen keys door JavaScript-library van Solana-apps over te n...
Een HW heeft er weinig mee te zien; als jij met je Ledger transacties signt op een dApp die een malafide package binnengehaald heeft, ben je evengoed de sjaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:38

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:07:
[...]

Next time, was me niet eens opgevallen.
Nee, niet next time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:22:
[...]

Een HW heeft er weinig mee te zien; als jij met je Ledger transacties signt op een dApp die een malafide package binnengehaald heeft, ben je evengoed de sjaak.
En die zijn er net zoveel voor Bitcoin als voor ETH / Solana etc? Dat was het punt namelijk. Je neemt nu een deel van m'n reactie over, cherry picking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Korte PRIME update. Mooi op weg naar de ATH van $28. Eens zien of we daar kunnen komen. Ben benieuwd of we daar gaan afwijzen of in price discovery gaan. Video begint bij PRIME.

Voor een volledige marktupdate van Kyle kan ik de hele video aanraden. Vooral zijn visie en TA op Bitcoin is interessant. Video vanaf het begin.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 20:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-O3axixsONSYhu9krf2I_yy-RE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tWTA7gG2FVDjgYumQNMoXcvb.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Wat kun je nu dan het beste doen? Als je recent niets hebt verstuurd/ ondertekend even niks doen? Las op de FP al dat er een nieuwe package is om het lek te dichten.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Een HW kun je beter gewoon Bitcoin only houden, in plaats van er allemaal kermis munten op te drukken.

Je bewaart je gouden munten toch ook niet in de gangkast bij het WC papier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Nopheros schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:20:

Nog een reden voor jou misschien. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Numbers schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:36:
[...]
Wat kun je nu dan het beste doen? Als je recent niets hebt verstuurd/ ondertekend even niks doen? Las op de FP al dat er een nieuwe package is om het lek te dichten.
Niets doen tot je ergens bericht kan terugvinden dat de dApp die je wil gebruiken veilig is, dat lijkt me idd veiligst momenteel.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
Dit toont maar weer waarom ik toch wel vraagtekens heb bij crypto. Het algoritme kan nog zo "Secure" zijn, met zoiets als dit jatten ze toch maar mooi je geld. En waar een traditionele bank dat terug kan draaien of herstelt uit de grote verzekering pot of zo is dat met crypto een stuk moeilijker zo niet onmogelijk. En zelfs als het kan, wie vergoed het je?

Er zullen vast wel allerlei tegenargumenten komen op deze observatie, maar wat gebeurt er als iemand de bitcoin chain kraakt? Het is altijd onmogelijk tot iemand het doet. Wat gebeurt er dan. Wellicht is de kans klein, maar de moeite van het overdenken waard. Er word niet voor niets tijd gestoken in quantum secure encryption e.d.

Groetjes van een frontpage reageerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:01:
Dit toont maar weer waarom ik toch wel vraagtekens heb bij crypto. Het algoritme kan nog zo "Secure" zijn, met zoiets als dit jatten ze toch maar mooi je geld. En waar een traditionele bank dat terug kan draaien of herstelt uit de grote verzekering pot of zo is dat met crypto een stuk moeilijker zo niet onmogelijk. En zelfs als het kan, wie vergoed het je?

Er zullen vast wel allerlei tegenargumenten komen op deze observatie, maar wat gebeurt er als iemand de bitcoin chain kraakt? Het is altijd onmogelijk tot iemand het doet. Wat gebeurt er dan. Wellicht is de kans klein, maar de moeite van het overdenken waard. Er word niet voor niets tijd gestoken in quantum secure encryption e.d.

Groetjes van een frontpage reageerder.
Dan gaat Bitcoin naar 0 zou ik zeggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Nopheros schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESvwgtewlAgamPtnDKj7JkYpR0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ6CHHZsZ7pbP0QL6ALRTY2n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Denk eerlijk gezegd niet dat we ons daar de komende 20 jaar druk over hoeven te maken, wat we op dit moment quantum computing noemen zijn zwakke aftreksels die hele specifieke dingen goed kunnen en al het overige gewoon niet.

Het is nog maar de vraag of het ooit goed gaat werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:44:
Een HW kun je beter gewoon Bitcoin only houden, in plaats van er allemaal kermis munten op te drukken.
Nah, als je weet wat je doet kan je gewoon veilig werken met een HW en shitcoins. Je keys kunnen er nooit uit, het ergste wat je kan overkomen is dat je een smart contract signt waarbij een ander transacties in jouw naam kan doen. Of dat je een transactie tekent waarbij je het bedrag en doeladres niet nakijkt, en alles naar een scammer stuurt :P

Verschillende chains kan je niet aan elkaar linken, dus daar zit ook al geen gevaar is.

De enige reden waarom ik andere wallets gebruik voor shitcoins, is omdat ik te lui ben om telkens alles op de Ledger te signen :+ Maar ik heb mijn shitcoin portfolio nu zodanig afgebouwd dat ik daar zelfs geen last meer van heb.

Ik begrijp je insteek wel hoor. Zat er vroeger ook zo in. Maar het idee dat het veiliger is om op een HW enkel BTC te hodlen is gewoon onwaar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:03:
[...]

Toch niet :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Jongens jongens zitten even in de dip na het breken van een record en het gaat zelfs over het volledig instorten van de blockchain? Neem even snel lithium in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:07:
[...]

Nah, als je weet wat je doet kan je gewoon veilig werken met een HW en shitcoins. Je keys kunnen er nooit uit, het ergste wat je kan overkomen is dat je een smart contract signt waarbij een ander transacties in jouw naam kan doen. Of dat je een transactie tekent waarbij je het bedrag en doeladres niet nakijkt, en alles naar een scammer stuurt :P

Verschillende chains kan je niet aan elkaar linken, dus daar zit ook al geen gevaar is.

De enige reden waarom ik andere wallets gebruik voor shitcoins, is omdat ik te lui ben om telkens alles op de Ledger te signen :+ Maar ik heb mijn shitcoin portfolio nu zodanig afgebouwd dat ik daar zelfs geen last meer van heb.

Ik begrijp je insteek wel hoor. Zat er vroeger ook zo in. Maar het idee dat het veiliger is om op een HW enkel BTC te hodlen is gewoon onwaar.
Ok (y)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:22
[...]

Waarom niet? Je bankbiljetten liggen toch ook gewoon in het zicht.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nc7kSav.jpeg

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
kbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:08:
Jongens jongens zitten even in de dip na het breken van een record en het gaat zelfs over het volledig instorten van de blockchain? Neem even snel lithium in!
Voor de mensen die wat trager van begrip zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjAwOYOVyRpMzgXKQxNVfANdBw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uD61ZLBMQwQ0eMMOH8nLuJ7U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:09
Trichoglossus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:10:
[...]

Waarom niet? Je bankbiljetten liggen toch ook gewoon in het zicht.
[Afbeelding]
Precies
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWF0iiJhVM-Li_9xaxhcktcHgvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xu5Yg027nDkDCCmeRfQIyQ2A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:07:
[...]

Misschien domme vraag, maar kan dat ook gebeuren als je enkel met gewhiteliste adressen werkt? Van exchange naar HW en terug?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:11:
[...]

Voor de mensen die wat trager van begrip zijn:
[Afbeelding]
Gadver, was er bijna ingetrapt. Was al op mijn toetsenbord aan het meppen om te replyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daannh
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-09 12:01
Valt er nog iets zinnigs te zeggen (naast dat men het een shitcoin vindt) over XRP? Lijkt al enige tijd te hangen op 2,3.. stablecoin / 3+ realistisch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Eigenlijk geen gek idee. De gang kast waar je je WC papier bewaart is niet meteen de plek waar je een Ledger/Trezor verwacht :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Daannh schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:16:
Valt er nog iets zinnigs te zeggen (naast dat men het een shitcoin vindt) over XRP? Lijkt al enige tijd te hangen op 2,3.. stablecoin / 3+ realistisch?
Er valt al sinds 2012 niets zinnigs meer te zeggen over XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Daannh schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:16:
Neem je winst lijkt mij het enigste zinnige over XRP.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:35
Ik heb mijn seedphrase op het ons WC papier geschreven. Zo word ik bij elk stukkie papier weer herinnerd aan één van de woorden, maar kan ik het ook altijd meteen door de wc spoelen. Super veilig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWRn1NjgsMcDaNt2RFvQk30tH8k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jR4xpAKwxGdjGMS92InRsmlb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Numbers schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:14:
Misschien domme vraag, maar kan dat ook gebeuren als je enkel met gewhiteliste adressen werkt? Van exchange naar HW en terug?
Niets is uit te sluiten; als er malware op je pc staat kan die bvb. op de website van je exchange de adressen veranderen naar het adres van een scammer. Dat is waarom je altijd eerst een test-transactie stuurt met een klein bedrag, en na verificatie pas het echte bedrag :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:15:
[...]

Gadver, was er bijna ingetrapt. Was al op mijn toetsenbord aan het meppen om te replyen :P
EINDELIJK KAN IK ZWEMBROEK VAN REPLIEK DIENEN!! IK ZAL DIE IRRITANTE SPEEDO EENS EEN RODE CANDLE IN ZIJN GEZICHT GE.. o wacht

==
hoi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Steady schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:22:
[...]

Neem je winst lijkt mij het enigste zinnige over XRP.
In 2018 heb ik er €100,- ingestopt. Nu heb ik €101,-. Nu winst nemen dus???

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Moiety schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:26:
[...]

winst is winst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
Moiety schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:26:
[...]

Winst is winst. Kan je na de fees mooi een sausje bij de McDonald's mee kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

jvel92 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:18:
Eigenlijk geen gek idee. De gang kast waar je je WC papier bewaart is niet meteen de plek waar je een Ledger/Trezor verwacht :+
1 van mijn backup Ledgers ligt op zolder tussen de dode muizen.
De traditionele plaatsen zijn natuurlijk de eerste plaatsen waar een persoon met slechte bedoelingen zoekt.
Beetje creatief zijn helpt.

De kans is natuurlijk wel groot dat je je later rot gaat zoeken omdat je niet meer weet waar je dat onding weggemoffeld hebt :D

[ Voor 20% gewijzigd door Slonzo op 06-12-2024 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Check. Ik ga voor een euro snoep scheppen bij de kruidvat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Steady schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:28:
[...]

Winst is winst. Kan je na de fees mooi een sausje bij de McDonald's mee kopen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJZzaSena7yr4r9HPoMfYr0geW0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5kTHnNWtdRD1GgnQmXkTRGz8.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

Met inflatie meegenomen, zou dat pas >127 zijn. Los van je transactekosten ;)

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Slonzo en de ander draag je altijd in bij je? :P

Iemand de covid dip gemist? Hier komt de herkansing. O-)

https://www.bangkokpost.c...-dozens-died-in-dr-congo-

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:28:
[...]

1 van mijn backup Ledgers ligt ergens in een kast tussen de zeep en het scheermschuim. No joke :+
De traditionele plaatsen zijn natuurlijk de eerste plaatsen waar een persoon met slechte bedoelingen zoekt.
Liggen beiden Ledgers op dezelfde locatie? Met een beetje pech let je niet op je atser maaltijd en vliegt de woning in de fik en...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeyu6UWX2vPU-352x0cMdDipwmg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lQiuLbuk7RszpmdsrTtSmY4J.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:46

mayhem

MrFX schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:32:
[...]

Liggen beiden Ledgers op dezelfde locatie? Met een beetje pech let je niet op je atser maaltijd en vliegt de woning in de fik en...

[Afbeelding]
En daar komt een titanium seed phrase backup om de hoek kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrFX schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:32:
[...]

[Afbeelding]
Was er maar iets van een recovery code of een dergelijke mechanisme om er bij een dergelijke calamiteit bij te kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
mayhem schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:35:
[...]

En daar komt een titanium seed phrase backup om de hoek kijken.
Die ligt meestal ook in dezelfde woning. De kans dat hij niet meer gevonden wordt is aanwezig

[ Voor 10% gewijzigd door MrFX op 06-12-2024 12:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:35
MrFX schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:36:
[...]

Die ligt meestal ook in dezelfde woning
jet fuel cant melt steel beams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
MrFX schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:36:
[...]

Die ligt meestal ook in dezelfde woning. De kans dat hij niet meer gevonden wordt is aanwezig
Ja, maar is wel bestand tegen water en brand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jvel92 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:37:
[...]

Ja, maar is wel bestand tegen water en brand
Zal je net zien. Gaat er zo'n brandweerman mee aan de haal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Mijn ledger ligt tussen alle andere usb sticks in de lade

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:38:
[...]

Zal je net zien. Gaat er zo'n brandweerman mee aan de haal :+
Of het beland op de stort of een schrale atser gaat het inleveren bij de ijzerhandelaar. De kans op return is geen 100% :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxIz_k_6_Zur_lG9BXxv96eyH5Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XcwTkRD52CxJd9MXOpkrCq2x.gif?f=user_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ah7mYdouYc2M9tabvx7Fpga_020=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQKGBhjeqMX4u4xGcaxPWS9z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:22
MrFX schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:41:
[...]

Of het beland op de stort of een schrale atser gaat het inleveren bij de ijzerhandelaar. De kans op return is geen 100% :+

[Afbeelding]
Er belanden wel meer dingen op de stort
Stort uitgraven om harde schijf met 8.000 bitcoins terug te vinden of anders 597 miljoen euro schadevergoeding: rechter moet oordelen of het tot een proces komt
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241203_97425010

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
En op de frontpage weer een negatief artikel over crypto ipv een technisch inhoudelijk artikel waar deze website voor bedoeld is. De eerste reactie is wederom kenmerkend voor het effect dat dergelijke nieuwsberichten op het publiek hebben en het sterkt hen in het gevoel dat crypto niets anders is dan een geitenbende.

Zo jammer, weer een gemiste kans vanuit de Tweakers redactie.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Over ledgers gesproken, zijn er ook mensen die dit in een externe locatie (bijbv gehuurde kluis) doen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:00:
Over ledgers gesproken, zijn er ook mensen die dit in een externe locatie (bijbv gehuurde kluis) doen?
Nice try Belastingdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 21:44
Probleem is het als je het wilt uitbetalen naar euro's. Dan moet je je wallet registreren en dan weet de Belastingdienst dat ook. En dus als je een hodler bent en niet alles altijd hebt opgegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Taro de FP .... :') Als dat verdwijnt merk ik er iig niks van. Gisteren kwamen ze hier zelfs gezellig fanatiek mee modden. Ik vraag mij af hoeveel echte nerds/tech er nog echt op de FP werken. #vroegahbeter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Ik ga toch weer proberen een ritje MSTR mee te pakken. De NAV Premium is relatief laag momenteel. Sats per share groeit nog steeds. Als Bitcoin omhoog gaat, gaat dit harder omhoog.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
vortexnl1982 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:03:
[...]

Probleem is het als je het wilt uitbetalen naar euro's. Dan moet je je wallet registreren en dan weet de Belastingdienst dat ook. En dus als je een hodler bent en niet alles altijd hebt opgegeven....
Dat probleem heb ik niet. Was overigens een bloedserieuze vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:05:
Ik ga toch weer proberen een ritje MSTR mee te pakken. De NAV Premium is relatief laag momenteel. Sats per share groeit nog steeds. Als Bitcoin omhoog gaat, gaat dit harder omhoog.
Ik gun MSTR rektness, jou niet. Onzin dat die stock harder loopt dan BTC zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ja :) Net om te vermijden wat hierboven staat: je huis die affikt en al je backup Ledgers + seed phrase die in as veranderen.

Sommige mensen zouden vinden dat ik overdrijf dat ik dat alles doe om mijn 3 kratjes Schultenbrau aan BTC te beschermen, maar ik neem mijn Schultenbrau BTC erg serieus.

[ Voor 20% gewijzigd door Slonzo op 06-12-2024 13:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:04:
@Taro de FP .... :') Als dat verdwijnt merk ik er iig niks van. Gisteren kwamen ze hier zelfs gezellig fanatiek mee modden. Ik vraag mij af hoeveel echte nerds/tech er nog echt op de FP werken. #vroegahbeter
Haha ja echt he. Ik lees hier eigenlijk 0 techcontent, zit alleen in zo'n subforum met een stel degens over magic internet money te lezen. Oh en toen ons nieuwbouwhuis gebouwd werd was dat topic handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]

Ja :) Net om te vermijden wat hierboven staat: je huis die affikt en al je backup Ledgers + seed phrase die in as veranderen.
Externe locatie is dan een kluisje? Zo ja, welke partij (mag per DM evt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Ik overweeg dit al een tijdje. Locatie en prijs zijn bekend, maar heb nog niet uitgezocht hoe dit zit met garanties en dekkingen als het om crypto gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:05:
Gisteren op 404 ook een eerste pluk opgepikt.

Het is zeer volatiel dus volgende pluk pas rond 350 erbij.

Koop geen BTC terug die ik al verkocht heb, maar ik ben wel zo kinderachtig om net te doen alsof het DeGiro potje dan niet meetelt met die beslissing :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]

Ik gun MSTR rektness, jou niet. Onzin dat die stock harder loopt dan BTC zelf.
Ja, MSTR is niet echt de geachte van Bitcoin. Ik probeer simpelweg op mijn manier toch wat meer Bitcoin te vergaren. En aangezien ik geen trader ben.

Ik kan me voorstellen dat er heel wat stop loss-jes zijn afgegaan in de spike naar 91k trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gewoon full USA style met GPS coördinaten en graven maar.

Die zijn iets wantrouwiger naar instanties vandaar.

Verder heb je dnk natuurlijk waar half nederland zn klokkie of iets anders van waarde in bewaard. Zal vast hier en daar ook een ledger liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:08:
Externe locatie is dan een kluisje? Zo ja, welke partij (mag per DM evt)?
Gewoon bij de eerste de beste random bank die nog kluizen aanbiedt.
Ledger erin dumpen samen met de papieren waarin je wilsbeschikkingen, DNR, etc staan.
En dan hopen dat je Ledger binnen X jaar nog werkt in het onwaarschijnlijke geval dat je hem ooit nodig hebt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Knip, Doe maar niet, SFW overdag enzo.

[ Voor 105% gewijzigd door tomtom901 op 06-12-2024 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Je kunt het natuurlijk ook digitaal opslaan en bv bij je ouders stallen op een beveiligde usb stick zoals de onderstaande.

uitvoering: iStorage datAshur Pro USB3 256-bit 64GB Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De Ledger zelf hoeft niet in een kluis, da's alleen maar extra risico mocht iemand dat ding in handen krijgen.

Kan je beter je seed verwerken in een tekst. Met hulp van chatgtp bijvoorbeeld. Daar zal niemand waarde in zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

1 of 2 controversiële replies droppen, wachten tot de haters elkaar over de voeten struikelen en 100 reacties op je posts (en elkaar) geven. Nooit meer antwoorden. Altijd lachen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tweakers is al lang geen tech website meer, de frontpage is een verzameling van technische nieuwsberichten die je ook elders kunt vinden.

Met deze userbase zou je zulke mooie dingen kunnen bereiken. Betrek ze bij de inhoud en verdiepende artikelen, geef daar iets voor terug en dan kan het geheel weer floreren.

Je hoort natuurlijk bij heel veel onderwerpen dat het vroeger beter was, dat komt vaak door evolutie en mensen die moeilijk met verandering om kunnen gaan. Maar hier zie je dat het van een niche website naar een té breed publiek is gegaan. Vroeger was de doelgroep de innovators en early adaptors, nu betreft het voornamelijk de late majority en laggards. Een mooie uitdaging voor de aandeelhouders zullen we maar zeggen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:15:
De Ledger zelf hoeft niet in een kluis, da's alleen maar extra risico mocht iemand dat ding in handen krijgen.

Kan je beter je seed verwerken in een tekst. Met hulp van chatgtp bijvoorbeeld. Daar zal niemand waarde in zien
Een met het internet verbonden ChatGPT de opdracht geven om een tekst met "deze 24 woorden" te genereren lijkt mij ook niet direct een veilige optie :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros

Als ik ooit een kluis kraak en een brief vind met een vreemde korte tekst reken maar dat ik die even goed ga bestuderen, juist omdat het zo vreemd is :P

Maar ik zou idd ook eerder m'n seed dan een ledger in een externe kluis bewaren. Wil af en toe toch een paar procent verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Het is een bankkluis. Ik weet dat banken geen beste naam hebben in de crypto wereld, maar ergens moet je er wel een beetje vertrouwen in plaatsen dat een bankkluis beter beveiligd is dan de rommellade van de kast in je inkomhal. En zelfs al krijgt iemand je Ledger in handen, dan heb je nog de pincode waar ze voorbij moeten.

Het risico dat je met al die complexe grapjes je seed phrase nooit meer kan samenpuzzelen na vele jaren, lijkt me realistisch gezien een stuk groter dan dat iemand je Ledger uit een bankkluis weet te vissen + je pincode weet te gokken of met het Secure Element kan prutsen. Dat zijn state actor niveaus van operaties die veel meer geld kosten dan de paar sats die van mijn Ledger te vissen zijn _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:16:
[...]

Tweakers is al lang geen tech website meer, de frontpage is een verzameling van technische nieuwsberichten die je ook elders kunt vinden.
We zijn een lange weg gegaan.
Zouden de jongelui hier weten wie @Femme is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LyhOKh1FkIFxqELoV606rAu6JU=/x800/filters:fill(white)/i/1221244532.png

[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 06-12-2024 13:19 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Ik zit hier op mijn vrije dag met twee zieke kinderen en kut weer af te vragen welke domme altcoin trade ik nu weer eens kan doen

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 17:03
Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:32:

Ps. Ik heb niet alles gezien en meegekregen, maar zou een volgende keer wel tof (lees: normaal) zijn om iemand die hier doorgaans niet komt, maar wel een terechte mededeling heeft, respectvol te behandelen. Ik schaam mij er soms echt voor hoe losgeslagen men hier is.
Je boodschap en verzoek zijn niet meer dan logisch. Maar dat schamen hoeft niet hoor, uiteraard jouw gevoel, maar hoop toch echt dat je dit niet zo zwaar ziet.

Wat ik als 'buitenstaander' zag gebeuren:
Een wat crypto-kritische FP-mod, komt op een 'magische' dag, in een cryptoSC waar een nog grotere jubelstemming heerst dan normaal, een puur zakelijke boodschap brengen.

Boodschap was geheel terecht en moet ook gerespecteerd worden. Maar beetje inlevingsvermogen vanuit de moderatie had ook wel gekund toch? Zo van "heren, ik begrijp jullie enthousiasme, maar laten we wel even de regels blijven volgen".
Ofwel geef gewoon de boodschap en als je daar dan lollige reacties op krijgt laat het dan.

Als uiteindelijk @tomtom901 hierop wordt aangesproken achter de schermen en jij na terugkomst van een mooie verjaardag schaamte voelt en SC als losgeslagen wordt bestempeld dan wordt het wel heel zwaar gemaakt vind ik.

Samengevat: laten we er vooral geen wijvenbende van maken met onnodig emotioneel gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Moiety schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:28:
[...]

Check. Ik ga voor een euro snoep scheppen bij de kruidvat
eurotje, kon je vroeger een hoop snoep van halen bij kees kroket

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
LadyS schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:20:
[...]

Je boodschap en verzoek zijn niet meer dan logisch. Maar dat schamen hoeft niet hoor, uiteraard jouw gevoel, maar hoop toch echt dat je dit niet zo zwaar ziet.

Wat ik als 'buitenstaander' zag gebeuren:
Een wat crypto-kritische FP-mod, komt op een 'magische' dag, in een cryptoSC waar een nog grotere jubelstemming heerst dan normaal, een puur zakelijke boodschap brengen.

Boodschap was geheel terecht en moet ook gerespecteerd worden. Maar beetje inlevingsvermogen vanuit de moderatie had ook wel gekund toch? Zo van "heren, ik begrijp jullie enthousiasme, maar laten we wel even de regels blijven volgen".
Ofwel geef gewoon de boodschap en als je daar dan lollige reacties op krijgt laat het dan.

Als uiteindelijk @tomtom901 hierop wordt aangesproken achter de schermen en jij na terugkomst van een mooie verjaardag schaamte voelt en SC als losgeslagen wordt bestempeld dan wordt het wel heel zwaar gemaakt vind ik.

Samengevat: laten we er vooral geen wijvenbende van maken met onnodig emotioneel gedoe ;)
Gisterenavond laat kwam hier ook nog een FP mod een Bitcoin grapje maken _O-
Omgekeerde wereld. We en hij konden er uiteindelijk smakelijk om lachen. Het was een leuke dag.
Pagina: 1 ... 43 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!