Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:36:
zullen iig vast een hoop nieuwkomers spot gepanic selled hebben. Of mensen die denken dit spot te kunnen traden![]()
. die kopen straks iig op 105k weer terug. classic
Probeer me nog wel eens te voor te stellen hoe dit soort moves moeten voelen voor nieuwe mensen. Moet echt als extreme emotionele achtbaan voelen, knoop in je maag, gooien met dingenruzie met vrouw etc
Daar verkopen ze toch alleen ventilatoren?sh4d0wman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:34:
[...]
Ecam? @sjorremans zit veel fiat te sprokkelen op Onlyfans....![]()
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Professioneel Heftruck Syndroom
Mijn vrouw nuBushalte schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:43:
Vrouw vindt dat ik meteen moet verkopen nu we boven de 100k staan
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
die mafklappers ga ik natuurlijk niet op klikken
Dat "the only way is up"-gedrag begon al saai te worden
Ja BTC Will be BTC, mensen die al door een cycle zijn gestruikeld kennen dit welanti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:13:
[...]
Maar wel mooi dit, boel is echt ff volledig schoon geveegd nu, alle nieuwe (en oude greedy) degens ff op hun plek gezet. Funding was ook gewoon skyhigh voor dit punt in de run. Nu staat echt alles weer op 0,01
https://www.coinglass.com/pro/dashboard/bitcoin
Ik heb je recent nog gewaarschuwd ivm de x50's en nav je vorige wallet wipe. Daarnaast merk ik dat je een bullish bias hebt, dat is een zeer gevaarlijke combinatie. Als het down gaat vind je dat moeilijk te accepteren en is er sprake van "manipulatie".ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 01:17:
[...]
Mwa, als je naar de grote traders kijkt dan hebben ze soms wel 40 tot 60 posities open. 12 valt nog mee.
Ik open met name posities op grotere coins, memecoins ga ik niet mee kloten en aangezien we in een bullmarkt zitten én in een uptrend gaat me dat vrij goed af.
Mijn profiel was 2 dagen geleden ongeveer de helft dus ik ben nu eigenlijk weer 48 uur terug bij af. Als de markt hersteld zit ik over 2 dagen weer op hetzelfde saldo. Verdubbelen is vrij eenvoudig
[...]
Ik doe nagenoeg nul met spot, ik heb wel wat diverse rommel maar mijn PF is 99% leverage.
De kennis om de koersen en patronen te herkennen heb ik. Het probleem onstaat vaak als de koers iets totaals onverwachts doet zoals zojuist.
Balen voor je dat je de helft van je pf bent kwijtgeraakt, maar uiteraard wel gewoon een gevolg van je eigen handelen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik was daar 3000 jaar geleden, maar weet nog als de dag van gisteren hoe het voelt. Groene kaarsen najagen en vervolgens stort de boel in elkaar onder m’n buying punt. Dan denken shit is verlies en in paniek verkopen. Natuurlijk is dat dan meteen de bodem. Balen en weer hoog instappen om vervolgens weer hetzelfde te doen. Heeft me iets van 3 btc gekost. Nu doet het me niets meer en ben ik voorzichtig aan het uitcashen terwijl de rest in een euforie leeft.anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:36:
zullen iig vast een hoop nieuwkomers spot gepanic selled hebben. Of mensen die denken dit spot te kunnen traden![]()
. die kopen straks iig op 105k weer terug. classic
Probeer me nog wel eens te voor te stellen hoe dit soort moves moeten voelen voor nieuwe mensen. Moet echt als extreme emotionele achtbaan voelen, knoop in je maag, gooien met dingenruzie met vrouw etc
Ik gebruik de methodes die voor mij werken en af en toe horen mindere dagen daar bij. Ik lig hier verder niet wakker van omdat er nog veel meer rek in de markt zit. Sinds vanochtend heb ik inmiddels al weer 1.5 ETH terug gesprokkelt.Taro schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:35:
[...]
Ik heb je recent nog gewaarschuwd ivm de x50's en nav je vorige wallet wipe. Daarnaast merk ik dat je een bullish bias hebt, dat is een zeer gevaarlijke combinatie. Als het down gaat vind je dat moeilijk te accepteren en is er sprake van "manipulatie".
Balen voor je dat je de helft van je pf bent kwijtgeraakt, maar uiteraard wel gewoon een gevolg van je eigen handelen.
Koersen gaan omhoog en omlaag, dat is het probleem niet. Het probleem is dit:
/f/image/BGDEYQ3896xBfb2L9WnXpn2L.png?f=fotoalbum_large)
In minder dan 5 minuten. En zelfs al zet je stop losses dan ben je nog steeds de sigaar omdat die in de regel op marktwaarde afgaan, en tegen de tijd dat de exchange je marktwaarde sellt staat de koers 4k lager en maak je nog meer verlies dan waar je op gerekend had.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Als BTC hier nu wat kan blijven rangen, gaan we meer vuurwerk krijgen imo.
De Grand Seiko is hier weer even naar de achtergrond verdampt.
Maar ach, heb gelukkig nog een pak kaassoufflés en 3 blikjes Hertog Jan, ijskoud.
Meer heb ik vandaag niet nodig.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Niets van die hele dip meegekregen, toen ik bijna weer op één oor kon nog snel even de actuele stand gekeken en die leek me niet erg schokkend gezien we al onder de 100k gedoken waren.
Zo zie je maar, niet kijken geeft ook gewoon rust. Onwetend rekt gaan for the win
Mocht het nog weer ietsje stijgen dan heeft de Aldi nog goede, pittige kippenpootjes in het vriesvak. Misschien iets voor met kerst of zo, luxe leven!FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:50:
Ja jongens, het gaat soms even mal met de muntjes.
Maar ach, heb gelukkig nog een pak kaassoufflés en 3 blikjes Hertog Jan, ijskoud.
Haha, herkenbaar, hier was het om 3:00 feest. Ik dacht toen nog zal ik even kijken naar de koers, wellicht een enorm bijkomend voordeel van de slaaponderbreking door even een trade te doen, gelukkig niet gekeken en verder gaan slapen 😎YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:51:
Damn, wat een dip was dat om 23:00 uur. Ik lag heerlijk te slapen, een uurtje later toen we alweer een stuk hoger stonden maakte mijn jongste dochter ons (weer eens) wakker om vervolgens tot 4 uur wakker te blijven en ons ook wakker te houden.
Niets van die hele dip meegekregen, toen ik bijna weer op één oor kon nog snel even de actuele stand gekeken en die leek me niet erg schokkend gezien we al onder de 100k gedoken waren.
Zo zie je maar, niet kijken geeft ook gewoon rust.
Onwetend rekt gaan for the win
Of is het probleem dat je gewoon buitensporig veel risico neemt met x50's en daarbij de helft van je PF kwijt raakt? Overigens was die zone die reageerde gewoon zichtbaar op de heatmaps. Met alle respect, en daar mag je anders over denken, als je met 1 move de helft van je PF kwijt raakt ben je niet aan het traden, maar aan het gokken. Ik probeer je oprecht niet voor het hoofd te stoten en zou het zonde vinden als je niets meer deelt, maar ik begrijp hier écht niks van. Zeker als je al een keer 500k geblowd hebt.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:49:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door tomtom901 op 06-12-2024 08:57 ]
Ach die van ons die laat ons gemiddeld één a twee nachten in de week doorslapen, de rest van de tijd hebben we gebroken nachten. Op het werk vermoeden ze inmiddels dat ik fanatiek trade met crypto, zo verlept zie ik eruit.kbuntu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:55:
[...]
Haha, herkenbaar, hier was het om 3:00 feest. Ik dacht toen nog zal ik even kijken naar de koers, wellicht een enorm bijkomend voordeel van de slaaponderbreking door even een trade te doen, gelukkig niet gekeken en verder gaan slapen 😎
Maar ik trade dus helemaal niet, ik kijk maar wat naar die koersen maar handel er niet naar, door eerdere misstappen heb ik mezelf opgelegd dat voorlopig niet te doen
Voor de kerst had ik al wat winst genomen, er wordt op dit moment een Wagyu koe naar NL gevlogen middels privé vlucht.YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:52:
[...]
Mocht het nog weer ietsje stijgen dan heeft de Aldi nog goede, pittige kippenpootjes in het vriesvak. Misschien iets voor met kerst of zo, luxe leven!
Dan zelf slachten, scheelt weer wat sats. En lekker gourmetten.
TP-1 heb ik verteld dat ik zijn money bij elkaar aan het traden ben en daarvoor mijn slaap nodig heb. Slaapt al maanden doorYES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:57:
[...]
Ach die van ons die laat ons gemiddeld één a twee nachten in de week doorslapen, de rest van de tijd hebben we gebroken nachten. Op het werk vermoeden ze inmiddels dat ik fanatiek trade met crypto, zo verlept zie ik eruit.
Ah ja, slim. Wagyu voor de gourmet, dan kan je het gewoon flink kapot grillen zonder dat het meteen zo taai als een schoenzool wordt.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:57:
[...]
Voor de kerst had ik al wat winst genomen, er wordt op dit moment een Wagyu koe naar NL gevlogen middels privé vlucht.
Dan zelf slachten, scheelt weer wat sats. En lekker gourmetten.
Ik herken mezelf hierin. Toch de 'ikke' van 2 à 3 jaar geleden. Het was nooit mijn fout, altijd de schuld van de markt. Stoplosses deed ik ook niet aan mee. Recipe voor disaster, bro.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:49:
[...]
Ik gebruik de methodes die voor mij werken en af en toe horen mindere dagen daar bij. Ik lig hier verder niet wakker van omdat er nog veel meer rek in de markt zit. Sinds vanochtend heb ik inmiddels al weer 1.5 ETH terug gesprokkelt.
[Afbeelding]
In minder dan 5 minuten. En zelfs al zet je stop losses dan ben je nog steeds de sigaar omdat die in de regel op marktwaarde afgaan, en tegen de tijd dat de exchange je marktwaarde sellt staat de koers 4k lager en maak je nog meer verlies dan waar je op gerekend had.
Daarna futures vaarwel gezegd. Ik kon geen betere keuze gemaakt hebben. Portfolio op ongekende hoogtes, minder stress, geen slapeloze nachten, betere algemene gemoedsrust. Ik kan het alleen maar aanraden van gewoon een spot portfolio aan te houden.
Ik heb het nog al gezegd. Futures/leverage is vergif. Er zij er héél weinig die dit profitable kunnen doen in de long run.
Je hebt hier waarschijnlijk niets aan, en ik doe dit ook niet om het er extra in te wrijven bij jou, maar het moet me toch van het hart. Hopelijk maak je ooit ook de 'switch'.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Grote traders traden maar met een heel beperkt percentage van hun liquiditeit, bovendien is het meeste niet geleveraged op een manier die je zou verwachten. Met andere woorden, van de posities is nooit een x50 of andere multiplier ingesteld. Als er iets onverwachts (wat altijd gebeurd) voorkomt is de positie gedekt en weet men exact wat de verliezen zijn, of hoe ze zichzelf uit de penarie moeten krijgen.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 01:17:
[...]
Mwa, als je naar de grote traders kijkt dan hebben ze soms wel 40 tot 60 posities open. 12 valt nog mee.
Ik open met name posities op grotere coins, memecoins ga ik niet mee kloten en aangezien we in een bullmarkt zitten én in een uptrend gaat me dat vrij goed af.
Mijn profiel was 2 dagen geleden ongeveer de helft dus ik ben nu eigenlijk weer 48 uur terug bij af. Als de markt hersteld zit ik over 2 dagen weer op hetzelfde saldo. Verdubbelen is vrij eenvoudig
[...]
Ik doe nagenoeg nul met spot, ik heb wel wat diverse rommel maar mijn PF is 99% leverage.
De kennis om de koersen en patronen te herkennen heb ik. Het probleem onstaat vaak als de koers iets totaals onverwachts doet zoals zojuist.
De goeie dan, en die zijn ook zat op hun bek gegaan. Maar hebben geleerd dat wat ze doen vooral risico management is en het proces voorop stellen in plaats van trades na te jagen.
Lees de serie boeken van https://www.bol.com/nl/nl/b/jack-d-schwager/733270/ eens. Zeer veel inzicht in hoe grote traders het benaderen, the market wizards, the hedgefund market wizards enzovoorts zijn niet alleen gericht op de successen maar vooral ook op de fouten en hoe men ervan geleerd heeft.
Ontwikkel een proces, jaag niets na.
Die van ons kan het inmiddels al wel vergeten, die krijgt helemaal niets van mij. De oudste is met afstand de favoriet en dat benadruk ik ook bij elke mogelijke gelegenheid tegen de jongste. En maar huilen, ik snap het niet hoor. Je zou toch denken dat ze wel snapt dat als ze nog een beetje wil inlopen qua ranking op de oudste, dat ze eens met dat gejank moet stoppen.tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:58:
[...]
TP-1 heb ik verteld dat ik zijn money bij elkaar aan het traden ben en daarvoor mijn slaap nodig heb. Slaapt al maanden door
Ik snap het inderdaad, irritant die kinderen.YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:03:
[...]
Die van ons kan het inmiddels al wel vergeten, die krijgt helemaal niets van mij. De oudste is met afstand de favoriet en dat benadruk ik ook bij elke mogelijke gelegenheid tegen de jongste. En maar huilen, ik snap het niet hoor. Je zou toch denken dat ze wel snapt dat als ze nog een beetje wil inlopen qua ranking op de oudste, dat ze eens met dat gejank moet stoppen.
Futures is wel geinig hoor, maar niet als met teveel aan het traden bent en de gevolgen te groot. Ik doe het nu alleen nog met tientjes. Voor de leuk. De rest is gewoon spot.Nubtrix schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:00:
[...]
Ik herken mezelf hierin. Toch de 'ikke' van 2 à 3 jaar geleden. Het was nooit mijn fout, altijd de schuld van de markt. Stoplosses deed ik ook niet aan mee. Recipe voor disaster, bro.
Daarna futures vaarwel gezegd. Ik kon geen betere keuze gemaakt hebben. Portfolio op ongekende hoogtes, minder stress, geen slapeloze nachten, betere algemene gemoedsrust. Ik kan het alleen maar aanraden van gewoon een spot portfolio aan te houden.
Ik heb het nog al gezegd. Futures/leverage is vergif. Er zij er héél weinig die dit profitable kunnen doen in de long run.
Je hebt hier waarschijnlijk niets aan, en ik doe dit ook niet om het er extra in te wrijven bij jou, maar het moet me toch van het hart. Hopelijk maak je ooit ook de 'switch'.
Waarschijnlijk onbedoeld maar referrals zijn niet togestaan.. [/URL]
[ Voor 26% gewijzigd door tomtom901 op 06-12-2024 11:23 ]
Ik had vroeger een maat die ook meteen zijn maandloon in de gokkast tyfde, is ook helemaal goedgekomen.
Heeft nu een kast van een huis waar zelfs treinen aankomen en vertrekken.
Dit is klets natuurlijk. Gaat allemaal om risico.Nubtrix schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:00:
[...]
Ik heb het nog al gezegd. Futures/leverage is vergif.
Dit niet.Nubtrix schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:00:
[...]
Er zij er héél weinig die dit profitable kunnen doen in de long run.
+1 voor de usernamegebruikershaes schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:05:
[...]
Futures is wel geinig hoor, maar niet als met teveel aan het traden bent en de gevolgen te groot. Ik doe het nu alleen nog met tientjes. Voor de leuk. De rest is gewoon spot.
Waarschijnlijk onbedoeld maar referrals zijn niet togestaan..
[ Voor 24% gewijzigd door tomtom901 op 06-12-2024 11:23 ]
Zo, ja, dat is ook wat zeg
Want jij doet het niet voor het geld.anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:13:
[...]
Maar wel mooi dit, boel is echt ff volledig schoon geveegd nu, alle nieuwe (en oude greedy) degens ff op hun plek gezet.
OK
Haters everywhere but I don’t really care
Mijn huis voor verkocht natuurlijk.
(Echt bizar dat mensen daar nog intrappen)
Tuurlijk wel, maar dit is karakteristiek voor BTC, nog meer dan een traditionele asset. Het gaat explosief omhoog maar ook net zo hard omlaag. Late longers (greedy) worden dan uit de positie gekickt en dat geeft weer leverage om verder te stijgen.matthijst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:12:
[...]
Want jij doet het niet voor het geld.
OK
Tussen greed en erin zitten voor het geld zit nog wel wat ruimte hèmatthijst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:12:
[...]
Want jij doet het niet voor het geld.
OK
Ja maar ik kan ook met 1 move mijn PF verdubbelen.tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:56:
[...]
Of is het probleem dat je gewoon buitensporig veel risico neemt met x50's en daarbij de helft van je PF kwijt raakt? Overigens was die zone die reageerde gewoon zichtbaar op de heatmaps. Met alle respect, en daar mag je anders over denken, als je met 1 move de helft van je PF kwijt raakt ben je niet aan het traden, maar aan het gokken. Ik probeer je oprecht niet voor het hoofd te stoten en zou het zonde vinden als je niets meer deelt, maar ik begrijp hier écht niks van. Zeker als je al een keer 500k geblowd hebt.
Dit zou dan toch reden zijn er ver van weg te blijven.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:15:
[...]
Echter het kapitaal gaat niet in rook op, het blijft bij de exchanges in de kas hangen. De gemiddelde crypto exchange heeft (tien)duizenden BTC én volledig inzicht wat er bij hun users aan orders en posities open staat. Het zou me niet verbazen als hierop ingespeeld wordt.
You say the game might be rigged but you keep playing it
Ah Hertog Jan, de bull is nog steeds aan. Ik wordt weer bearish als mensen weer 'Klok' moeten gaan drinken. Het aloude gezegde: een echte gladiator, drinkt Klok van de radiator!FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:50:
ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:15:
een markt van 2 biljoen (is dat de correcte NL term?)
(miljoen > miljard > biljoen > biljard > triljoen > triljard)
A87 reworded.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:15:
[...]
Ja maar ik kan ook met 1 move mijn PF verdubbelen.Mijn grootste streven is op dit moment zes cijfers te bereiken daarmee kan ik dan iets doelgerichter te werk gaan en het risico wat terug schroeven. Op het moment ben ik zeker gretig in de posities die ik in neem maar zoals je uit ervaring weet zijn in een bullmarkt de dalingen vaak van korte duur. Het punt dat ik wilde maken is dat in een asset met een markt van 2 biljoen (is dat de correcte NL term?) het toch frappant blijft dat dit soort acties zo veel kapitaal in rook doen opgaan. Dat zie je bij andere assets veel minder. Echter het kapitaal gaat niet in rook op, het blijft bij de exchanges in de kas hangen. De gemiddelde crypto exchange heeft (tien)duizenden BTC én volledig inzicht wat er bij hun users aan orders en posities open staat. Het zou me niet verbazen als hierop ingespeeld wordt.
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Ik bedoel maar te zeggen, dit zegt niets over de bullrun an sich naar mijn mening en de panicsellers zijn zichzelf hiermee te gek af denk ik.
Pullbacks zullen er altijd zijn, ook in deze run. Echter heb ik het gevoel dat ze minder zwaar zullen zijn en ook sneller zullen opgekocht worden.YES schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:22:
Voor de goede orde, in januari '21 (vorige bullrun, enigszins vergelijkbare fase als je het mij vraagt), ging er in 2 dagen even 25% van de waarde van BTC af, van 40k naar 30k. Gisteren ging er bijna 13k vanaf maar procentueel is dat een stuk minder heftig dan die daling toen.
Ik bedoel maar te zeggen, dit zegt niets over de bullrun an sich naar mijn mening en de panicsellers zijn zichzelf hiermee te gek af denk ik.
Voor spot is crypto al volatiel genoeg en komt de lambo vanzelf.
Ah, dus Januari gaan we naar naar 100triljoentriljard!Slonzo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:19:
[...]
![]()
![]()
![]()
(miljoen > miljard > biljoen > biljard > triljoen > triljard)
Dan hodl ik nog wel even.
EDIT: kijk die dip naar 92k dan van 23:30, die ging hard!
[ Voor 9% gewijzigd door ByteMe_ op 06-12-2024 09:30 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

https://charts.bitbo.io/price-prediction/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ByteMe_ schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:29:
[...]
Ah, dus Januari gaan we naar naar 100triljoentriljard!
Dan hodl ik nog wel even.
EDIT: kijk die dip naar 92k dan van 23:30, die ging hard!
:strip_exif()/f/image/vbhl9LFW6E3uPmraqwamzMD2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik snap dat schoonvegen niet echt. Ja, dat is gebeurd, maar letterlijk paar uurtjes later komen de leverage traders weer terug als vliegen op een verse drol. Dus wat is het nut van zo'n korte schoonveegactie? Is funding neutraal echt zo belangrijk? Bovendien, was dat schoonvegen gisteren wel aan de orde?anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:13:
[...]
Maar wel mooi dit, boel is echt ff volledig schoon geveegd nu, alle nieuwe (en oude greedy) degens ff op hun plek gezet. Funding was ook gewoon skyhigh voor dit punt in de run. Nu staat echt alles weer op 0,01
/f/image/39IitvWi0r3jtxNV9k3i1kgt.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie hier wel wat plukjes die weggevaagd zijn, maar vooral in de die spike van 94k tot 90ish k niet. Dus hoe zit dat dan? En je ziet ook dat er nu alweer nieuwe levels zijn aangemaakt.
Sorry voor de non meme/babe/boormachine/auto of trap post. Maar ik niet snap, iemand leg uit, plix.
Risk / reward.
Niet anders dan mensen die spot vol in de alts gaan i.p.v. BTC. Die nemen meer risico in een poging meer gains te verkrijgen.
Moet iedereen zelf weten, iedereen koopt uiteindelijk spot BTC op de prijs die hij verdient.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-12-2024 09:35 ]
Pro tip: ga scheiden! zijn ze de helft van de tijd (of nog meer) bij de moeder en heb je alle tijd voor de hobbies zoals groene palen najagentomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:04:
[...]
Ik snap het inderdaad, irritant die kinderen.
Had je maar op moeten letten tijdens de @zwembroek's trading cursus:FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:50:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wM0Sdrk5RHureDR8kRNzPgBD.jpg?f=user_large)
Had je nu een GS aan de linker- en de rechterpols gehad!
Gisterochtend blij aan mijn vriendin verteld dat ons pyramidespel 104K heeft bereikt. Vroeg ze tijdens pakjesavond of ik haar ook wel vertel als het fout gaat. Ja hoor schatje, kijk maar, nog steeds over de 100K. Lagen we in bed, allemaal notificaties van de dip ofc, oh kak het zakt als een gek, 90K nu. Kijkt zij op haar telefoon staat de koers een minuut later weer op 96K. Zegt ze: geloof er niks meer van, je lult weer uit je nek, ga maar weer je online vriendjes voor de gek houden.
Heb tijdens het dipje wel mooi wat BTC kunnen bijkopen, maar de tijden van de orders waren pas interessant:
Buy @ 94K om 23:28:26
Buy @ 93K om 23:28:41
Buy @ 92K om 23:28:55
Buy @ 91K om 23:29:10
Dat is allemaal binnen 1 minuut tijd haha

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
https://www.investing.com...industrial-production-135
knakworst schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:32:
Lijkt erop dat bitcoin omhoog kabbelt en de alts verdwaasd achterlaat.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qtuF2Vw0G1h8se3j9LZh3VQ6.gif?f=user_large)
Komt omdat elke manager vandaag de dag in een Tesla rijdt in plaats van een VW of Audi.BTC100K2021 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:37:
De schnitzels gaan echt heel slecht:
Vervolgens gaat de economie kapot en het bedrijf waar ze werken rekt, maar ach, dan rijdt je wel een Elon mobiel.
In de bull zijn mensen erg hardleers. Vandaar dat je direct weer nieuwe leverage op de heatmaps ziet verschijnen: men blijft gewoon gokken. Hell, de total open interest is zelfs alweer ietsje hoger dan 'ie gisteren was, dus het resultaat zo'n 'schoonveegactie' is inderdaad maar van korte duur.Durpstick schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:31:
Ik snap dat schoonvegen niet echt. Ja, dat is gebeurd, maar letterlijk paar uurtjes later komen de leverage traders weer terug als vliegen op een verse drol. Dus wat is het nut van zo'n korte schoonveegactie? Is funding neutraal echt zo belangrijk? Bovendien, was dat schoonvegen gisteren wel aan de orde?
Niet helemaal waar natuurlijk, met spot (tenzij spot margin) ga je niet met geleend geld aan de slag. Voor de rest eens.BTC100K2021 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:31:
Dat wat hij verliest heeft ie ook opgebouwd door zoveel leverage risico te nemen (gelukkig).
Risk / reward.
Niet anders dan mensen die spot vol in de alts gaan i.p.v. BTC. Die nemen meer risico in een poging meer gains te verkrijgen.
Domino schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:35:
[...]
Had je maar op moeten letten tijdens de @zwembroek's trading cursus:
[Afbeelding]
Had je nu een GS aan de linker- en de rechterpols gehad!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gGdPzSGG403IGO4DDKp2OMXR.jpg?f=user_large)
Net wat ik niet kan. Het is zwart of wit. Alles of niets.gebruikershaes schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:05:
[...]
Futures is wel geinig hoor, maar niet als met teveel aan het traden bent en de gevolgen te groot. Ik doe het nu alleen nog met tientjes. Voor de leuk. De rest is gewoon spot.
Waarschijnlijk onbedoeld maar referrals zijn niet togestaan..
Ik heb dit alsnog geprobeerd met kleinere bedragen (voor de leuk), maar ik vond er niets aan en dat werden dan weer grotere bedragen. Met de gekende gevolgen: mailtjes in de ochtend
Voor mij was het beter om futures echt volledig vaarwel te zeggen.
[ Voor 14% gewijzigd door tomtom901 op 06-12-2024 11:23 ]
exact that. gok verslaving. insert jambers memeGuere schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:41:
[...]
In de bull zijn mensen erg hardleers. Vandaar dat je direct weer nieuwe leverage op de heatmaps ziet verschijnen: men blijft gewoon gokken. Hell, de total open interest is zelfs alweer ietsje hoger dan 'ie gisteren was, dus het resultaat zo'n 'schoonveegactie' is inderdaad maar van korte duur.
Het bedrag past niet meer in het hokje. Luie programmeurBTC100K2021 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:37:
:strip_exif()/f/image/AS10kdOP8tD2r1iPgI4BTwuO.jpg?f=fotoalbum_large)
Schnitzel? Bratwurst!BTC100K2021 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:37:
En dan geldt, ‘in the end the house always wins’anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:51:
[...]
exact that. gok verslaving. insert jambers meme
De helft van mijn vermogen af geven? Nu? Nee, dan liever in de bear.Firestorm schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:34:
[...]
Pro tip: ga scheiden! zijn ze de helft van de tijd (of nog meer) bij de moeder en heb je alle tijd voor de hobbies zoals groene palen najagen
Ik kan in het casino ook mn portfolio verdubbelen..ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:15:
[...]
Ja maar ik kan ook met 1 move mijn PF verdubbelen.Mijn grootste streven is op dit moment zes cijfers te bereiken daarmee kan ik dan iets doelgerichter te werk gaan en het risico wat terug schroeven. Op het moment ben ik zeker gretig in de posities die ik in neem maar zoals je uit ervaring weet zijn in een bullmarkt de dalingen vaak van korte duur. Het punt dat ik wilde maken is dat in een asset met een markt van 2 biljoen (is dat de correcte NL term?) het toch frappant blijft dat dit soort acties zo veel kapitaal in rook doen opgaan. Dat zie je bij andere assets veel minder. Echter het kapitaal gaat niet in rook op, het blijft bij de exchanges in de kas hangen. De gemiddelde crypto exchange heeft (tien)duizenden BTC én volledig inzicht wat er bij hun users aan orders en posities open staat. Het zou me niet verbazen als hierop ingespeeld wordt.
Het is al benadrukt door anderen en ik zeg het ook maar, pas hier mee op, dit soort flashcrashes gebeuren vaker in de bull. En nee dat is niet perse altijd manipulatie maar op deze niveau’s kunnen er ook best wat grote spelers zijn met veel BTC die het mooi geweest vinden en alles verkopen.
Ik ben vorige bull ook 6k kwijt geraakt in een kwartier door een domme actie, al wist ik zelf helemaal niet wat ik deed toen (bij jou heb ik het gevoel dat je dat wel wat meer weet) maar was er behoorlijk zuur van, ook al klinkt 6k misschien als kinderspel.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:15:
[...]
Ja maar ik kan ook met 1 move mijn PF verdubbelen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/U7B5ZQz1OnIV5fdkIrNYsOlJ.gif?f=user_large)
Uncut Gems, kijktip mbt gokverslaving
Voor nu “vertrouw” ik op Trump wat betreft de bitcoin. 😂
Ik was even op een welverdiende vakantie van mijn XRP winsten ben vanochtend terug gekomen uit Urk

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
98.2k zit ik ook ongeveer iddCougar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:02:
Ik zit sinds gisteravond laat (98,2) er ook weer in. We gaan het zien. maar het is wel blijven opletten en soms beetje spelen met andere coins om snel winst te pakken. Ik heb nog steeds winst, maar merk wel dat het ook zomaar weg kan zijn.
Voor nu “vertrouw” ik op Trump wat betreft de bitcoin. 😂

Elon is dat probleem zelf aan het oplossen, hij is aan het experimenteren met eigen batterijcellen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:40:
[...]
Komt omdat elke manager vandaag de dag in een Tesla rijdt in plaats van een VW of Audi.
Vervolgens gaat de economie kapot en het bedrijf waar ze werken rekt, maar ach, dan rijdt je wel een Elon mobiel.
Dat gaat tot nu toe zeer slecht, maar hij is zo gebrand op kostenbesparingen dat hij dit gaat doordrukken.
Zodra de relatief hoge betrouwbaarheid van de Tesla (tenminste dat ik mijn perceptie op basis van een tiental waarnemingen in mijn omgeving) wegvalt dan is het klaar.
Dan kun je 10-20K goedkoper zijn dan de concurrentie, maar dan kiest iedereen (gestuurd door de leasemaatschappijen die Tesla's dan qua maandlast uit de markt prijzen) weer voor de traditionele merken.
Lekker makkelijk..SpelFaut schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:04:
Is der nog wat gebeurt gisteren dan? Zie zo snel ook geen gekke dingen.
[Afbeelding]

Tja, VW en Audi kunnen dit dus niet.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:40:
[...]
Komt omdat elke manager vandaag de dag in een Tesla rijdt in plaats van een VW of Audi.
:strip_exif()/f/image/mZIOFNdqzznd9UUsur6Xjonq.jpg?f=fotoalbum_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je moet hem afstoffen.Richh schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:10:
[...]
Tja, VW en Audi kunnen dit dus niet.
[Afbeelding]
Ha, een echte bodemvisser!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Oude foto
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja maar dat is als je blind op zwart of rood speelt. Ik zie dat parallel met gokken totaal niet.Deman23 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:59:
[...]
Ik kan in het casino ook mn portfolio verdubbelen..
Als trader heb je toch meer indicaties om een overwogen keuze te maken. Je kunt kijken naar de koersontwikkeling over een bepaalde periode, marktsentiment, verhoudingen tussen verschillende munten en zelfs valuta. Je kunt kijken naar orderboeken, liquiditeit.
Ik denk dat veel leken hier hun vingers aan branden, zo was ik vier jaar geleden ook. "Op goed geluk, het zal vandaag wel omhoog gaan". dit boek heeft me veel geholpen.
Ik kijk sinds 2019 vrijwel continu naar cryptokoersen, en de marktontwikeling; iedere dag. Als ik aan het werk ben heb ik een extra monitor ernaast en af en toe teken ik daar eens een patroon in.
Dat wil absoluut niet zeggen dat ik gelijk een grote positie open op het moment dat ik een groene kaars zie. Ik laat veel dingen ook varen.
Ik wilde wat extra BTC verkopen gisteren maar de $104k was niet genoeg en ik hoopte op de $106/$107k. Dat er een pull-back zou komen was zeer zeker. Zo'n dikke naald had ik ook niet verwacht. Maar de $98k opzoeken voor we verder zouden gaan is niet vreemd.
Had ik verkocht zoals ik van plan was dan had ik er meer uit kunnen halen. Enkel door GREED paste ik wat orders aan en kon ik het spel dat ik bedacht had niet uitspelen. Aan de andere kant had ik verwacht dat de altcoins nog veel harder rekt zouden gaan tijdens zo'n drop. Dat valt dan weer heel erg mee.
HODL is toch gewoon het makkelijkste, en geen stress.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
"That what she..."
Weer in een lekkere vrijdag mood gaan denk ik.
Herkenbaar, als t omhoog gaat wil je je DCA-out uitstellen. Terwijl je juist gevoelloos de knaken moet overmaken naar de rekening, ies moeilijk.Coldcat schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:14:
De markt is daar om je te bespelen en je verkeerde keuzes te laten maken. Je moet echt je emoties uitzetten om in deze wereld goede keuzes te maken. Het gaat altijd net anders dan je denkt.
Ik wilde wat extra BTC verkopen gisteren maar de $104k was niet genoeg en ik hoopte op de $106/$107k. Dat er een pull-back zou komen was zeer zeker. Zo'n dikke naald had ik ook niet verwacht. Maar de $98k opzoeken voor we verder zouden gaan is niet vreemd.
Had ik verkocht zoals ik van plan was dan had ik er meer uit kunnen halen. Enkel door GREED paste ik wat orders aan en kon ik het spel dat ik bedacht had niet uitspelen. Aan de andere kant had ik verwacht dat de altcoins nog veel harder rekt zouden gaan tijdens zo'n drop. Dat valt dan weer heel erg mee.
De tijd leert of het tij keert
Dit soort acties zijn opzich prima maar stick to the plan. Als jij op 104k wilde uitstappen moet je dat doen en niet dan ineens denken, ah die 106k halen we ook nog wel. Want dan staan we ineens op 98k.Coldcat schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:14:
De markt is daar om je te bespelen en je verkeerde keuzes te laten maken. Je moet echt je emoties uitzetten om in deze wereld goede keuzes te maken. Het gaat altijd net anders dan je denkt.
En het is lastig, ik weet er alles van helaas..
Dat is écht het enige wat ik mis aan mijn Tesla. Oja, en die phone key.Richh schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:10:
[...]
Tja, VW en Audi kunnen dit dus niet.
[Afbeelding]
Heb zelf in ieder geval wat posities afgeschaald, i know weak hands
Ho ho, we zijn er nog niet. Dat kan je pas stellen als heel dat level teruggeclaimd wordt. Meestal worden dat soort gekke wicks namelijk wel gevuld met echte candles (doe met die info wat je wil)Deman23 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:17:
Hier 2 screenshots van vorige keren toen dit gebeurde. De koers bleef toen veel lager hangen en ging zelfs langzaam richting de wick. Nu hersteld die een stuk beter. Bullish!
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!