En ik dacht vanmorgen nog: deel d'r uit! Had ik maar... haha
Dit moeten haast wel die US Gov coins zijn die gemarket dumpt werden idd
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat zei jeColdcat schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:04:
Zie hier een vieze candle uit de vorige run:
[Afbeelding]
De blauwe box is er ook 1 van 10% amplitude op de daily.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
WTF...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nou vanaf 90 naar 95 in 2 minuten. Dan ben je snel bij de 420.juiced01 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:32:
Gaan we op dit tempo naar de 420k? :-D
Van 104k in de ochtend naar 90600 in de avond iemand heeft flink zitten dumpen.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Stapte net het warme bedje in. Ik zag notificaties dat 5 buy orders getriggered waren en wist helaas meteen wat het slechte nieuws was…
Had nog een oudere buy op 92,5k open staan, prachtig!
En de daily ziet er ook gelijk een stuk minder zorgwekkend uit.Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:36:
Tjah, misschien wel ff goed geweest? 1D MA25 teruggetest, bijna weer bovenop het patroon. Dan kunnen we weer makkelijker door...
[Afbeelding]
Wel een mooie reset van sentiment, fake out, naar beneden en naar boven (vooralsnog). Komende dagen richting bepalen, wel lekker om nog even een paar bullish weekjes te hebben voor een echte dip. Maar als het komt, komt het.Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:36:
Tjah, misschien wel ff goed geweest? 1D MA25 teruggetest, bijna weer bovenop het patroon. Dan kunnen we weer makkelijker door...
[Afbeelding]
Gewoon even een testje voor de echte long squeeze begint
Insert volatiel avondje tegel
Is te verwachten natuurlijk. Overal in het nieuws dat bitcoin door 100k is, vervolgens stapt het 'gewone volk' in en dan wordt door de walvissen het tapijt weggetrokken.
Even bijna 10k in een paar minuten eraf. Naar beneden is dat altijd zo gebeurd. Dan wel!
Ik wil niet met de vinger naar exchanges wijzen maar.. iemand is hier een slaatje aan het slaan
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik zie nu pas wat ik een geluk gehad heb, ik heb dus om 22:20 een 5x leverage positie gesloten (Rode pijltje bovenin), die was niet geliquideerd ivm beschikbare marge, maar die had wel heel dik in de min gestaan.... Pfoe.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/G3vuZVgEl7F0jUccy6yCeMHn.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Want het kon alleen omhoog? Hopelijk geen 50x long rekt?ScuL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:44:
[...]
Ik wil niet met de vinger naar exchanges wijzen maar.. iemand is hier een slaatje aan het slaan
🚨 NEW: The entire crypto market has seen over $1 BILLION in liquidations in the past 24 hours. pic.twitter.com/BdRMHc9nxH
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 5 december 2024
Aaaaaah, zo kennen we crypto weer. Lekker hoor 😎
Deai, masa best sterk.Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:45:
[...]
Want het kon alleen omhoog? Hopelijk geen 50x long rekt?
ScuL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:44:
[...]
:strip_exif()/f/image/7WbYW0r5zyaxWdqau7WLnzXz.png?f=user_large)
Dan doe ik het wel.
Eindelijk die God CandleDarrell schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:43:
Even bijna 10k in een paar minuten eraf. Naar beneden is dat altijd zo gebeurd. Dan wel!
Taro had inside information!!!1Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:44:
Ik zie nu pas wat ik een geluk gehad heb, ik heb dus om 22:20 een 5x leverage positie gesloten (Rode pijltje bovenin), die was niet geliquideerd ivm beschikbare marge, maar die had wel heel dik in de min gestaan.... Pfoe.
[Afbeelding]
Ik zie de dump nu pas en niet eens geliquideerd, paar limit buy orders gehit. Wel te hoog maar goed, dit was even de funding reset denk ik.
En extra fijn dat ik best veel take profits heb gehad, waarvan de hoogste 101.000
En extra fijn dat ik best veel take profits heb gehad, waarvan de hoogste 101.000
[ Voor 23% gewijzigd door Mr Ronman op 05-12-2024 23:49 ]
De flashscrash..zo ken ik de bullmarkt weer😆
Ik blijf het zeggen. BTC is zo schizofreen als de nete.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Kol krijgt nog een kans om de 100k te vieren met ons. Mooi toch!
Nee het gaat er niet om dat koersen omhoog en omlaag gaan maar de mate en intensiteit. Dit wordt natuurlijk veroorzaakt door het orderboek. Uiteindelijk bij zo'n drop gaan er tientallen stoplosses en sell orders af, en dat wordt vervolgens gecompenseerd door de buy orders die klaar staan.Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:45:
[...]
Want het kon alleen omhoog? Hopelijk geen 50x long rekt?
Maar nog geen vijf minuten later staat de koers weer pal op de lijnen waar veel mensen mee traden en ondertussen vullen alle liquidaties mooi de kas van de exchanges
One of the biggest bull traps I've ever seen.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 12 januari 2023
Gewoon spot trading en daarnaast HODL, dan is er weinig aan de hand.
Als je greedy bent en met leverage wil traden hoort dit er gewoon bij. Het blijft gokken.
Als je greedy bent en met leverage wil traden hoort dit er gewoon bij. Het blijft gokken.
[ Voor 4% gewijzigd door oNo op 05-12-2024 23:55 ]
Ik vermoed dat 1 of meerdere grotere sells een aantal stop losses en daarmee long liquidaties hebben getriggered en dat de koers daardoor ineens zo ver is gekelderd. Als die keten van events stopt, dan kopen mensen gretig weer in want bullmarkt. En dan sta je zo weer op de oude koers. Exchanges doen dit zelf echt niet.ScuL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:52:
[...]
Nee het gaat er niet om dat koersen omhoog en omlaag gaan maar de mate en intensiteit. Dit wordt natuurlijk veroorzaakt door het orderboek. Uiteindelijk bij zo'n drop gaan er tientallen stoplosses en sell orders af, en dat wordt vervolgens gecompenseerd door de buy orders die klaar staan.
Maar nog geen vijf minuten later staat de koers weer pal op de lijnen waar veel mensen mee traden en ondertussen vullen alle liquidaties mooi de kas van de exchanges
Hopelijk geen leverage posities geliquideerd en dat je daarom zo reageert?
HODL SUI, en alles komt goed, zegt Sinterklaas.
Still in the game?ScuL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:44:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
No nuts, no glory. Heb ik hier geleerdoNo schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:54:
Gewoon spot trading en daarnaast HODL, dan is er weinig aan de hand.
Toch denk ik dat dit soort leverage flushes wel deels bewust worden getriggered door bepaalde exchanges, het is ook een verdien model.Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:55:
[...]
Ik vermoed dat 1 of meerdere grotere sells een aantal stop losses en daarmee long liquidaties hebben getriggered en dat de koers daardoor ineens zo ver is gekelderd. Als die keten van events stopt, dan kopen mensen gretig weer in want bullmarkt. En dan sta je zo weer op de oude koers. Exchanges doen dit zelf echt niet.
Ik ben met deze dump ongeveer de helft van mijn portfolio kwijt geraakt en toevallig had ik 5 minuten voor de dump een long op BTC geopend omdat 98300 een mooie supportlijn is (nu dus weerstand),Taro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:55:
[...]
Ik vermoed dat 1 of meerdere grotere sells een aantal stop losses en daarmee long liquidaties hebben getriggered en dat de koers daardoor ineens zo ver is gekelderd. Als die keten van events stopt, dan kopen mensen gretig weer in want bullmarkt. En dan sta je zo weer op de oude koers. Exchanges doen dit zelf echt niet.
We zitten nu precies op het puntstuk van de pennant sinds 21 november, als dit onder de 95.500 breekt dan gaat de koers nog een stuk lager
ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:02:
[...]
Ik ben met deze dump ongeveer de helft van mijn portfolio kwijt geraakt en toevallig had ik 5 minuten voor de dump een long op BTC geopend omdat 98300 een mooie supportlijn is (nu dus weerstand),
We zitten nu precies op het puntstuk van de pennant sinds 21 november, als dit onder de 95.500 breekt dan gaat de koers nog een stuk lager
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aiTkK2vacoXkyLJyCcd6SpDs.jpg?f=user_large)
Om even een misverstand uit de wereld te helpen dit voorvalletje vanmiddag stond compleet los van de SC. Kreeg al bezorgde priveberichten.filthy rich schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:13:
[...]
Ik heb anders mijn seed phrase net vet goedkoop laten lasersnijden in staal via een goeie gozert in mijn DM
Sorry voor de verwarring.
De waarschuwing om toch een beetje op te letten was wel gemeend. Snap nog steeds niet dat dit geen members only topic is maar goed daar ga ik niet over.
Krijg ook wel regelmatig priveberichten voor advies etc. maar dat laat ik even aan me voorbij gaan. Zelf al genoeg te doen.
Mand.
En doooorrr
Fuck man. Gelukkig nog de helft over. Doe voorzichtig. Ik gun het jou na die vorige deceptie.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:02:
[...]
Ik ben met deze dump ongeveer de helft van mijn portfolio kwijt geraakt en toevallig had ik 5 minuten voor de dump een long op BTC geopend omdat 98300 een mooie supportlijn is (nu dus weerstand),
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Saylor zit gewoon wat te spelen met zijn 400k BTC stack.. dit soort bewegingen ga je mijns inziens veel vaker zien, en des te heftigere impacts op de markt naarmate de prijzen stijgen.
Als er entiteiten zijn die een paar procenten bezitten van de supply wordt het een speeltje. Dan is leverage als kleine speler zeer risicovol, daarom spot en HODL is the way to go. Ride the waves.
Als er entiteiten zijn die een paar procenten bezitten van de supply wordt het een speeltje. Dan is leverage als kleine speler zeer risicovol, daarom spot en HODL is the way to go. Ride the waves.
@Taro gaf gisteren nog een heads up. Vorig jaar afgesproken zelfs. Maar goed, ik gun het ook zeker!zwembroek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:09:
[...]
Fuck man. Gelukkig nog de helft over. Doe voorzichtig. Ik gun het jou na die vorige deceptie.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Herman op 06-12-2024 00:18 . Reden: Nvm... ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nee, geen betaalmiddel maar digitaal goud/spaarmiddel.
Jerome Powell heeft het zelfs uitgelegd gisteren wat het exact is.
Ik had dat afgelopen jaar op 3 januari, daarna wel even wat voorzichtiger geworden, maar dit is wel part of the game.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:02:
[...]
Ik wil nu heel veel zeggen op die mod reactie Vis, maar ik laat het zoVis schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:19:
[...]
Nee, geen betaalmiddel maar digitaal goud/spaarmiddel.
Jerome Powell heeft het zelfs uitgelegd gisteren wat het exact is.

Hij kan ook gewoon zeggen; dit brood kost 0,0000017 btc maar als jij er liever meer of minder dollars voor wil kopen is dat ook prima
(Wat n onnozele no coiner opmerking zeg)
Ik lul ook zomaar wat
Ik ben geen mod, hoorAlpina schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:21:
[...]
Ik wil nu heel veel zeggen op die mod reactie Vis, maar ik laat het zo
Maar mijn reactie was inderdaad niet zo tactisch dus ik heb 'm leeggehaald
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hier net als Taro toch ook wel een gelukje gehad.
Wilde op een verjaardag in de dip naar 98K ff snel 6K inzetten voor een long. Dus ik kijk vrijwel direct erna en zie +500 in het groen en denk “huh.. dat klopt niet gezien de koers”. Bleek dat ik per ongeluk een nulletje te veel had ingetoetst.
Snel gesloten met een extra centje, maar dit had met zo’n dump ook vervelend af kunnen lopen. Eerste en laatste fat finger hopelijk haha.
Wilde op een verjaardag in de dip naar 98K ff snel 6K inzetten voor een long. Dus ik kijk vrijwel direct erna en zie +500 in het groen en denk “huh.. dat klopt niet gezien de koers”. Bleek dat ik per ongeluk een nulletje te veel had ingetoetst.

Snel gesloten met een extra centje, maar dit had met zo’n dump ook vervelend af kunnen lopen. Eerste en laatste fat finger hopelijk haha.
Geen probleemHerman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:22:
[...]
Ik ben geen mod, hoor![]()
Maar mijn reactie was inderdaad niet zo tactisch dus ik heb 'm leeggehaald
Ik snap echt helemaal niets meer van dit topic

Dat is klote zeg. Maar ik vraag me toch af; is je positie geliquideerd? En heb je dan geen stoploss geplaatst, eindje onder die supportlijn/jouw entry? Of heb je een erg hoge leverage gebruikt? De helft eraf is eigenlijk veel te veel als je een beetje riskmanagement toepast.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:02:
[...]
Morgenochtend gewoon weer boven de 100k wakker worden joh.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4WzQj5ZKfpYLOcUw0XBdvPsK.jpg?f=user_large)
Ik had 12 posities open staan, het gros heb ik handmatig gesloten. 1 positie is geliquideerd (was niet zo groot)toilet_paper schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:27:
[...]
Dat is klote zeg. Maar ik vraag me toch af; is je positie geliquideerd? En heb je dan geen stoploss geplaatst, eindje onder die supportlijn/jouw entry? Of heb je een erg hoge leverage gebruikt? De helft eraf is eigenlijk veel te veel als je een beetje riskmanagement toepast.
3 van de posities stonden op moment van sluiten nog in groen (heb dus winst gepakt daarop maar de winst is weer vervlogen in de verliezen van de overigen)
50x leverage + geen/onvoldoende risk management = 0.toilet_paper schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:27:
[...]
Dat is klote zeg. Maar ik vraag me toch af; is je positie geliquideerd? En heb je dan geen stoploss geplaatst, eindje onder die supportlijn/jouw entry? Of heb je een erg hoge leverage gebruikt? De helft eraf is eigenlijk veel te veel als je een beetje riskmanagement toepast.
Het gaat allemaal veel te snel. Dus 3 kwart van de reacties op gebeurtenissen van eerder op de dag kan ik al niet plaatsen en dan wordt er ook nog gretig gereageerd op een post met alleen een puntje.Vis schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:28:
[...]
Morgenochtend gewoon weer boven de 100k wakker worden joh.
[Afbeelding]
Haha wut, een naald naar 90500 op Binance? Die Bitcoin liep sneller leeg dan de zak van Sinterklaas.
Een reminder om meer bodemvis-orders te zetten. LFG
Up... that is 
Edit: @ScuL auw, sterkte. Ik zat er rond die koers ook terug in maar speel zonder leverage.
Een reminder om meer bodemvis-orders te zetten. LFG

Edit: @ScuL auw, sterkte. Ik zat er rond die koers ook terug in maar speel zonder leverage.
[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 06-12-2024 00:44 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
12 posities, kerel. Hoe doe je dat. En waarom.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:29:
[...]
Ik had 12 posities open staan, het gros heb ik handmatig gesloten. 1 positie is geliquideerd (was niet zo groot)
3 van de posities stonden op moment van sluiten nog in groen (heb dus winst gepakt daarop maar de winst is weer vervlogen in de verliezen van de overigen)
Dit soort dumps komen af en toe voor. Als je daarmee met jouw manier van traden het risico loopt om de helft van je PF te verliezen lijkt het me dat je wat aan je strategie zou moeten sleutelen.
Zaten er ook spot trades tussen of allemaal margin?
De helft van je trading account is al veel maar de helft van je PF is helemaal veel.
Zal aan mij liggen maar ik kan het niet helemaal plaatsen.
Vind het jammer om zoiets te zien namelijk, er is kennis genoeg in deze SC om dit soort dingen voor te leggen en ervan te leren zodat het je niet nog eens overkomt.
Greed.toilet_paper schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:57:
[...]
12 posities, kerel. Hoe doe je dat. En waarom.
Dit soort dumps komen af en toe voor. Als je daarmee met jouw manier van traden het risico loopt om de helft van je PF te verliezen lijkt het me dat je wat aan je strategie zou moeten sleutelen.
De helft van je trading account is al veel maar de helft van je PF is helemaal veel.
Vind het jammer om zoiets te zien namelijk, er is kennis genoeg in deze SC om dit soort dingen voor te leggen en ervan te leren zodat het je niet nog eens overkomt.
Eens met bovenstaande verder
toilet_paper schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:57:
[...]
Mwa, als je naar de grote traders kijkt dan hebben ze soms wel 40 tot 60 posities open. 12 valt nog mee.toilet_paper schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 00:57:
[...]
Ik open met name posities op grotere coins, memecoins ga ik niet mee kloten en aangezien we in een bullmarkt zitten én in een uptrend gaat me dat vrij goed af.
Mijn profiel was 2 dagen geleden ongeveer de helft dus ik ben nu eigenlijk weer 48 uur terug bij af. Als de markt hersteld zit ik over 2 dagen weer op hetzelfde saldo. Verdubbelen is vrij eenvoudig
Ik doe nagenoeg nul met spot, ik heb wel wat diverse rommel maar mijn PF is 99% leverage.Zaten er ook spot trades tussen of allemaal margin?
De kennis om de koersen en patronen te herkennen heb ik. Het probleem onstaat vaak als de koers iets totaals onverwachts doet zoals zojuist.
Blijft desondanks een extreem risico gezien het feit dat je nu "genoodzaakt" ben je verlies elke keerweer goed te maken..
Ik heb het gevoel dat je grenzen en scherpte kan gaan verliezen.
Wens je vooral sterkte binnen deze chaos en pas vooral op jezelf.. ik kan het helaas niet langs me laten gaan als ik de berichten van de afgelopen pagina's lees..
Ik heb het gevoel dat je grenzen en scherpte kan gaan verliezen.
Wens je vooral sterkte binnen deze chaos en pas vooral op jezelf.. ik kan het helaas niet langs me laten gaan als ik de berichten van de afgelopen pagina's lees..
En weer met zn allen de bear in. Tot over een paar jaar. Was me weer een waar genoegen!
TAO is een prima spot munt. Misschien zelfs met een kleine leverage als je echt niet zonder kan.ScuL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 01:17:
[...]
Mwa, als je naar de grote traders kijkt dan hebben ze soms wel 40 tot 60 posities open. 12 valt nog mee.
Ik open met name posities op grotere coins, memecoins ga ik niet mee kloten en aangezien we in een bullmarkt zitten én in een uptrend gaat me dat vrij goed af.
Mijn profiel was 2 dagen geleden ongeveer de helft dus ik ben nu eigenlijk weer 48 uur terug bij af. Als de markt hersteld zit ik over 2 dagen weer op hetzelfde saldo. Verdubbelen is vrij eenvoudig
[...]
Ik doe nagenoeg nul met spot, ik heb wel wat diverse rommel maar mijn PF is 99% leverage.
De kennis om de koersen en patronen te herkennen heb ik. Het probleem onstaat vaak als de koers iets totaals onverwachts doet zoals zojuist.
Kan ook zijn omdat het half 5 smorgens is.Boinkie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 04:21:
Stil hier na de dump
Je weet het niet.
Dames place your bets... zoet na zuur of zoutzuur deze vrijdag?
$100500 of $93800
Early morning src. https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap + Taro in het serieuze topic.
De Sint heeft een fiat airdrop gedaan dus nog een wikje lig ik niet wakker van.
$100500 of $93800
Early morning src. https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap + Taro in het serieuze topic.
De Sint heeft een fiat airdrop gedaan dus nog een wikje lig ik niet wakker van.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit soort stijgingen en dalingen hoort bij de crypto markt. Als je daar moeite mee hebt, kun je beter gaan beleggen in aandelen of je geld op een spaarrekening zetten.
We zitten momenteel in een bull cycle. Ik zie vrij weinig signalen om je zorgen te maken. BTC gaat wel weer omhoog de komende maanden.
Er zit genoeg druk achter om alles omhoog te stuwen. De alts gaan nu vrolijk verder omhoog. BTC volgt vanzelf wel weer.
Het enige dat roet in het eten kan gooien is een serieuze internationale kwestie, zoals een flinke escalatie in Oekraïne of het Midden Oosten.
We zitten momenteel in een bull cycle. Ik zie vrij weinig signalen om je zorgen te maken. BTC gaat wel weer omhoog de komende maanden.
Er zit genoeg druk achter om alles omhoog te stuwen. De alts gaan nu vrolijk verder omhoog. BTC volgt vanzelf wel weer.
Het enige dat roet in het eten kan gooien is een serieuze internationale kwestie, zoals een flinke escalatie in Oekraïne of het Midden Oosten.
Gewoon een donderdag, weinig gemist zie ik.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Beetje hoger dan de 96k woensdag. Wanneer komt de actie.
Hahaha die naald naar 90k. Gelukkig sliep ik al
Je had toch gelijk dat het naar 98k ging!tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:11:
tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:46:
Verwacht dat dit richting 98k gaat bewegen.
[ Voor 27% gewijzigd door FrambozenTaart op 06-12-2024 06:28 ]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Beetje drop hoort er wel bij toch, hebben wel erger meegemaakt.
En ADA en DOT staan zelfs nog hoger dan mijn initiele tp.
ETH ook nog best overeind dus niks aan het handje.
Heb zelfs weer wat bijgekocht.
En ADA en DOT staan zelfs nog hoger dan mijn initiele tp.
ETH ook nog best overeind dus niks aan het handje.
Heb zelfs weer wat bijgekocht.
https://www.telegraaf.nl/...ltijd-kwijt-dit-is-waarom20% van alle bitcoins voor altijd kwijt: dit is waarom
05 dec.
Video
De waarde van cryptomunt bitcoin brak in de nacht van woensdag op donderdag voor het eerst door de magische grens van $100.000. Waar komt bitcoin vandaan en hoe werkt het? Verslaggever Max van den Broek legt het uit.
Niet bewogen sinds de dip enkel wat kleine posities in alts omgezet naar ETH en Sol. Op BTC nog geen winst gepakt, heb er wel vertrouwen in dat we weer gaan pompen. Waar moeten al die bonussen en 13e maandjes anders naartoe?
Heerlijk man die hourly buys via Strike. Geen stress, geen leverage, geen analyses. Af en toe lekker naar de prijs kijken en beetje wat meelezen voor de lol. Lekker relaxed bakkie doen zo en eens kijken wat we dit weekend gaan doen.
Haha ja solide TA toch. Eens kijken wat we vandaag gaan doen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:26:
[...]
Je had toch gelijk dat het naar 98k ging!
[...]
ik ook. echt top geslapen. Wat een spektakel!!!!tomtom901 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:11:
Hier niets aan de hand, die x20 long loopt nog gewoon. Koerst staat exact hetzelfde als toen ik naar bed ging

Maar wel mooi dit, boel is echt ff volledig schoon geveegd nu, alle nieuwe (en oude greedy) degens ff op hun plek gezet. Funding was ook gewoon skyhigh voor dit punt in de run. Nu staat echt alles weer op 0,01
Was iig heel erg typisch een btc move dit. Vanmiddag nieuwe ATH?
etf's hebben iig stevig ingekocht gisteren
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nee. is ook niet nodig. Dit is btc. En er waren te veel mensen met idiote long posities. Die zijn er ff uitgetickt door wat grote ("slimme") spelersTristan schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:13:
Is er een verklaring voor die drop?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat een dikke ecam wick, niet normaal
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
anti elppa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:14:
[...]
nee. is ook niet nodig. Dit is btc. En er waren te veel mensen met idiote long posities. Die zijn er ff uitgetickt door wat grote ("slimme") spelers
:strip_exif()/f/image/K8wofUdZWeb78chmS4BpLRTm.jpg?f=fotoalbum_large)
I blame Cramer
Mooi en aardig dat 24 uur handelen, maar zo mis ik telkens alle actie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!