Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Haha jij loopt duidelijk nog niet zo lang mee
Ben met je strekking eens hoor.. maar tikken eerst 150k voordat we terug naar 110 landen.. terugtrek van 25% kan prima in the bullBartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:55:
[...]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Denk je dat Bitcoin dit nog jaren blijft doen en je geen problemen hebt om een bear volledig uit te zitten. En je verder ook niet echt een andere optie ziet om in te investeren.
HODL
In ieder geval al je Bitcoin verkopen dan kom je van een andere planeet. Mijn bescheiden mening.
90k ja, 80k, oké, 70k, realistisch, maar lager gaan we niet meer zien.Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:55:
[...]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Net even een appje ontvangen van Trump. Hij heeft SC beloofd dat vanaf nu alle maanden groen blijven.Joosie200 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:59:
Als november groen kleurt gebeurt dat ook in december zoals de vorige keren. Dus ik zie geen reden om nu al te cashen. Januari is traditioneel gezien wel vaker dan een rode maand om op adem te komen.
[Afbeelding]
Oud screenshot maargoed. Januari 50/50, februari up, maart 50/50 etc etc.
Tsja, als ik naar de historie kijk was de bearmarkt van 2018 de koers -83%. Als je eerder kijkt waren de bearmarkets zelfs nog heftiger (vooral die van 2011 maar toen was bitcoin nog bijna niet bekend). Ik ben zelf heel bullish voor bitcoin op de lange termijn, maar ik heb zeker ook een plan om op deze pieken te verkopen.Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:58:
[...]
90k ja, 80k, oké, 70k, realistisch, maar lager gaan we niet meer zien.
Stel we rekenen met een bearmarket van -70%, als we dan op 90K zouden moeten uitkomen zou de koers moeten pieken op 300K. Zou zeker leuk zijn maar weet niet of dat realistisch is voor deze cycle.
Met mn post wil ik vooral aangeven dat ik denk dat er weer een flinke bearmarkt gaat komen. Maar misschien ben ik inderdaad te pessimistisch op dit moment
Eerste take profit is er eindelijk door.
Nu graag mega altseason.
Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:49:
[...]
Ik zou sowieso wat winst pakken nu. Je kan niet teveel op het verleden leunen maar tot nu toe is er altijd na zo'n grote stijging weer een flinke daling gekomen. De kans dat we dan weer onder de 100K gaan lijkt me vrij aanzienlijk. Mogelijk weer richting een niveau van 40K of lager. Als echte hodler overleef je dat natuurlijk, maar het zou zonde zijn nu geen winst te pakken.
:strip_exif()/f/image/W5ZANT6kaYHV0EFERp75A7Vi.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/D94RnUW7fXe3r0cfp3bgxGGp.png?f=user_large)
Lol dit topic gaat zó hard. Niet bij te benen
Weet je, ik heb de hele 2021 run up verziekt door greed en het helemaal laten gaan naar de 15k. Niets mee gedaan. Nu had ik echt het plan om te verkopen, dus TP1 85, TP2 89, TP3 99.Slonzo schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:46:
Iedereen heeft het altijd maar over "don't marry your shitcoins" (en terecht).
Gisteren 30 tot 50% van de meeste shitcoin zakjes gedumpt, dat voelt gewoon goed.
Maar ik heb vooral last met BTC te verkopen.
5% van mijn BTC PF is er ondertussen uit. Met mooie winst.
En nog zit ik te twijfelen of dat nu wel een goede zet was
Mijn greed meter staat alvast dik in het rood, maar volgens 'el plan' moet er minstens 66% uit tegen mei.
Hoe zit het met jullie plan? Houden jullie je er aan?
Hebben jullie er uberhaupt 1?
Te vroeg verkocht?, nee plan had ik en voelt onwijs goed. Ok TP4 staat echt serieus hoger de rest staat op de cold storage.
Maakt me niet meer uit, voelt goed, al een berg geld eruit, nieuw dak, nieuwe warmtepomp is gratis en de rest gaat voor extra aflossing.
Al 1000x gezegd hier, van winst nemen wordt je niet armer, hooguit minder rijk als zou kunnen
BTC 100k checkSlonzo schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:46:
Iedereen heeft het altijd maar over "don't marry your shitcoins" (en terecht).
Gisteren 30 tot 50% van de meeste shitcoin zakjes gedumpt, dat voelt gewoon goed.
Maar ik heb vooral last met BTC te verkopen.
5% van mijn BTC PF is er ondertussen uit. Met mooie winst.
En nog zit ik te twijfelen of dat nu wel een goede zet was
Mijn greed meter staat alvast dik in het rood, maar volgens 'el plan' moet er minstens 66% uit tegen mei.
Hoe zit het met jullie plan? Houden jullie je er aan?
Hebben jullie er uberhaupt 1?
Per 10k verder profit nemen.
Qua alts niet echt een plan. Denk wel de komende 2 tot 3 maanden er volledig uit te stappen.
Selling on the way up is nooit een slecht plan, laat niemand u iets anders wijs maken.
De afgelopen bear was - 70%. Tijd technisch hebben we nog tot oktober - december ish volgend jaar van de bull mania fase. Als de 4 jaar cycle in tact blijft. Dus we gaan het wel zien tegen oktober - december 2026 waar de bodem ligt. Beetje vroeg om nu al de bear te verkondigen. Betekent niet dat er geen pull backs kunnen zijn van 20% tot volgend jaar. Want dat gebeurde ook vaak tussen november 2020 en april 2021. Op 100k level + is - 20% alleen absoluut een hardere pull back dan toen we nog rond 20/40/60k bungelden.Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:06:
[...]
Tsja, als ik naar de historie kijk was de bearmarkt van 2018 de koers -83%. Als je eerder kijkt waren de bearmarkets zelfs nog heftiger (vooral die van 2011 maar toen was bitcoin nog bijna niet bekend). Ik ben zelf heel bullish voor bitcoin op de lange termijn, maar ik heb zeker ook een plan om op deze pieken te verkopen.
Stel we rekenen met een bearmarket van -70%, als we dan op 90K zouden moeten uitkomen zou de koers moeten pieken op 300K. Zou zeker leuk zijn maar weet niet of dat realistisch is voor deze cycle.
Met mn post wil ik vooral aangeven dat ik denk dat er weer een flinke bearmarkt gaat komen. Maar misschien ben ik inderdaad te pessimistisch op dit moment
Dus voor mijn gevoel zitten we nu in dezelfde trend als december 2020 tot april 2021. En toen knalde het ook langer door voor er iets van een afkoel moment kwam.
JuistemJoebarRC schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:07:
[...]
Al 1000x gezegd hier, van winst nemen wordt je niet armer, hooguit minder rijk als zou kunnen
Het blijft lastig, heb net ook weer wat profit genomen. Heb dit al eerder gedaan, voelt een beetje als vreemdgaan.tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:11:
[...]
Juistem(ik blijf dit soort berichten herhalen want ik deel je mening 100%)
Hoe weet je dat dat zo voelt?thierry1982 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:15:
[...]
Het blijft lastig, heb net ook weer wat profit genomen. Heb dit al eerder gedaan, voelt een beetje als vreemdgaan.
We zitten toch al bijna 2 jaar in een bullmarkt (vanaf januari 2023), dus dan lijkt het me niet te vroeg om over een piek te praten?Joosie200 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:11:
[...]
De afgelopen bear was - 70%. Tijd technisch hebben we nog tot oktober - december ish volgend jaar van de bull mania fase. Als de 4 jaar cycle in tact blijft. Dus we gaan het wel zien tegen oktober - december 2026 waar de bodem ligt. Beetje vroeg om nu al de bear te verkondigen. Betekent niet dat er geen pull backs kunnen zijn van 20% tot volgend jaar. Want dat gebeurde ook vaak tussen november 2020 en april 2021. Op 100k level + is - 20% alleen absoluut een hardere pull back dan toen we nog rond 20/40/60k bungelden.
Dus voor mijn gevoel zitten we nu in dezelfde trend als december 2020 tot april 2021. En toen knalde het ook langer door voor er iets van een afkoel moment kwam.
Ik heb er net sells ingezet waarbij ik verwacht, als hij er daarna weer onderduikt koop ik terugthierry1982 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:15:
[...]
Het blijft lastig, heb net ook weer wat profit genomen. Heb dit al eerder gedaan, voelt een beetje als vreemdgaan.
Toch voelt het kut omdat soort sells erin te zetten maar sta op 22% profit dus waar zeik ik over
BTC €94.837,08
Dat is het een beetje, je weet dat het verder omhoog gaat. Maar beetje risicomanagement is wel belangrijk.koelebobes schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:23:
[...]
Ik heb er net sells ingezet waarbij ik verwacht, als hij er daarna weer onderduikt koop ik terug
Toch voelt het kut omdat soort sells erin te zetten maar sta op 22% profit dus waar zeik ik over
Hopelijk niet te druk daaro nu
En als dat niet gebeurt?koelebobes schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:23:
[...]
als hij er daarna weer onderduikt koop ik terug
Als het antwoord daarop nee is, stap dan stapsgewijs uit. Net zoals je stapsgewijs ingestapt bent, omdat je de absolute bodem ook niet hebt kunnen timen.
Logica wint dit spel, emoties zorgen voor verlies.
Heb ik +22% winst gepakt op 40% van mijn bag
De andere 60% raak ik nog lang niet aan
BTC €94.837,08
Plak niet vastDaWayne schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:25:
Ik ben nog ff onderweg naar de Bruna voor een Sinterklaas kadootje.
Hopelijk niet te druk daaro nu

Edit: sorry, is hier avond en zit aan het bier
[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 05-12-2024 13:27 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Huilie huilie in dit topic en heel veel leedvermaak

De 1.618 na het ATH staat op $418tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:23:
SOL heeft het gaspedaal inmiddels ook gevonden.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
En nog een prima take profit gehit op 101.000$.
Mijn jonge, de bullmarkt is pas 1 maand bezigBartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:23:
[...]
We zitten toch al bijna 2 jaar in een bullmarkt (vanaf januari 2023), dus dan lijkt het me niet te vroeg om over een piek te praten?
Zou wat zijn, denk dat ik dan al uitgeschaald ben.
Nah dat geloof ik niet. Zijn echt al wel een aantal maanden onderweg.Aeronaut schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:31:
[...]
Mijn jonge, de bullmarkt is pas 1 maand bezig
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wil je de periode daarvoor dan een bearmarket noemen? In principe komen we gewoon vanuit de vorige bearmarket uit een koers van 15K (euro).Aeronaut schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:31:
[...]
Mijn jonge, de bullmarkt is pas 1 maand bezig
/f/image/Fw5o7Acq4xRj2UAxflqDVnSG.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben dus niet te enige.Mr Ronman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:27:
Zo effe hele topic weer bijgelezen vanaf 2 uur vannacht tot nu. Meestal skip ik wel wat pagina's maar op deze historische dag netjes alles van jullie gelezen. Vooral die euforische posts vanaf rond een uur of 4 erg mooi
En nog een prima take profit gehit op 101.000$.
Heerlijk toch met een kop koffie op het werk.
Het zijn misschien mijn laatste weken hier als dat zo blijft doorgaan
Nee nee, alleen even checken of ik het ooit kan verkopen.sh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:35:
@Pelox je wilde niet verkopen toch? TOCH?
Heretic!
Hodl... pssst Bitonic
Het werkt weer trouwens!
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 05-12-2024 13:38 ]
Zero.
Ophouden nu, anders mag je even ergens anders gaan posten.Pelox schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:31:
Uuuhmm.. ik kan ineens geen btc of eth meer versturen naar Kraken.
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 05-12-2024 13:42 ]
Mijn definitie is vorige ATH slachten en niet schuren en penetreren om toch te zeggen ik vind dit eng.tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:31:
[...]
Nah dat geloof ik niet. Zijn echt al wel een aantal maanden onderweg.
Vanuit TA kun je zeggen dat 49k startschot van de run is.
Alles tussen 15k en 70k is terugkomen naar vorige top.. aka herstel. Echt bullmarkt moet je even inzoomen naar 2020 toen we die 19k doorbraken en hoe snel het relatiefook ging. Daar zitten we dus nuBartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:35:
[...]
Wil je de periode daarvoor dan een bearmarket noemen? In principe komen we gewoon vanuit de vorige bearmarket uit een koers van 15K (euro).
[Afbeelding]
bullmarkt begon dec 2022. Bij btc heb je 1 jaar bear, 2 jaar pre-bull, consolidatie met uptrent, 1 jaar bull met parabolische fasetomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:31:
[...]
Nah dat geloof ik niet. Zijn echt al wel een aantal maanden onderweg.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar schaal je dit in dan, begin van de parabolic?anti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:42:
[...]
bullmarkt begon dec 2022. Bij btc heb je 1 jaar bear, 2 jaar pre-bull, consolidatie met uptrent, 1 jaar bull met parabolische fase
Of pre-bull dan?tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:43:
[...]
Waar schaal je dit in dan, begin van de parabolic?
Als van dec 2022 t/m dec 2023 bull was en dec 2023 tot nu bear.
Aan de explosieve moves te zien durf ik dit toch wel bull / parabolic te noemen.LadyS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:47:
[...]
Of pre-bull dan?
Ik ook, daarom ook wel benieuwd naar het antwoord van @anti elppatomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:48:
[...]
Aan de explosieve moves te zien durf ik dit toch wel bull / parabolic te noemen.
Deze is toch niet zo lelijk?tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:46:
Ik heb overigens wel eens lelijkere bull flags gezien
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oUfrBHYLimf0kW4kMvywr6iA.jpg?f=user_large)
ja, 2 jaar na bodem, oct nov dit jaar is start en duurt normaal 1 jaar ongeveertomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:43:
[...]
Eind 2022 vanaf september ongeveer mega alt winsten gemaakt. Was zeker wel een soort pre-bull inderdaad. Daarna veel ingestort om nu weer (parabolish?) bij te trekken.LadyS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:47:
[...]
Of pre-bull dan?
dit iddtomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:48:
[...]
Aan de explosieve moves te zien durf ik dit toch wel bull / parabolic te noemen.
Ik wel. Dus we zitten nu in 1 jaar parabolic price discovery sinds oktober. We hebben hiervoor 2 jaar herstel / vorige ath slachten gehad na 1 jaar bear die eindigde op november 2022.tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:43:
[...]
En als je dit doortrekt de cyclus in, wanneer verwacht je dan de start van de volgende bear? Ik heb het plan om voor april uit de markt te zijn.Joosie200 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:52:
[...]
Ik wel. Dus we zitten nu in 1 jaar parabolic price discovery sinds oktober. We hebben hiervoor 2 jaar herstel / vorige ath slachten gehad na 1 jaar bear die eindigde op november 2022.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Moet wel een sixpack tegenover staan, want dat vindt ze leuk las ik laatst. Die PT van je ook weer blij met de klandizie.
Volgens mij wordt de koers(winst) nu bepaald door 1 iemand en 1 iemand alleen en betreedt die z'n nieuwe functie de eerste week van januari denk ik - vraag is of die op korte termijn na zeteling iets gaat doen wat de koers (wederom) gaat beinvloeden.thierry1982 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:53:
[...]
En als je dit doortrekt de cyclus in, wanneer verwacht je dan de start van de volgende bear? Ik heb het plan om voor april uit de markt te zijn.
Kweenie of er al meer duidelijk is over de plannen dan dat we allemaal al weten?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Het is 1 jaar bear, 2 jaar herstel, 1 jaar parabolic.thierry1982 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:53:
[...]
En als je dit doortrekt de cyclus in, wanneer verwacht je dan de start van de volgende bear? Ik heb het plan om voor april uit de markt te zijn.
Parabolic: nov 20 - 21
Bear: nov 21 - 22
Herstel: nov 22 - 24
Parabolic: nov 24 - 25
Bear: nov 25 - 26
Herstel: nov 26 - 28
Parabolic: nov 28-29
Als er geen super cycle optreedt en de 4 jaar cycle in tact blijft kun je nog wel even leunen op een paar maanden parabolica. Daarom voelt dit vandaag voor mij net zoals december 2020. Vier jaar cycle in repeat.
Maargoed we hebben voor de halving al 73k genoteerd. Putin en Trump doen een rondje armpje drukken wie het meest bitcoin kan hamsteren dus met landen nu die erop induiken na een Saylor en co kan de cycle ingekort afspelen. Dus tegen april/mei uitstappen kan geen gek idee zijn. De ETF werd gefrontrunned, waarom dan geen blow off top.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Mzj6MKrIOrarlu6N1FXylpcG.jpg?f=user_large)
Tijd voor een vergadering. Feest!
Waarschijnlijk nog meer groen.NiGeLaToR schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:59:
[...]
Volgens mij wordt de koers(winst) nu bepaald door 1 iemand en 1 iemand alleen en betreedt die z'n nieuwe functie de eerste week van januari denk ik - vraag is of die op korte termijn na zeteling iets gaat doen wat de koers (wederom) gaat beinvloeden.
Kweenie of er al meer duidelijk is over de plannen dan dat we allemaal al weten?
HODL.
.. of daytraden.
(vraag is wanneer de Trump sponsoren willen uitstappen, dat zou mooi zijn om te weten)
[ Voor 19% gewijzigd door NiGeLaToR op 05-12-2024 14:05 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
En op donderdag, alleen nu toevallig niet.Overgeef Dave schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:04:
[Afbeelding]
Zou die persoon geen aanwinst zijn voor het n&k topic?
Zero.
[ Voor 7% gewijzigd door Steady op 05-12-2024 14:09 ]
Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:06:
Mooie bullflag op de 1H BTC, net zoals gisteren, voordat die mooie pomp kwam. Let's go?!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/R3O43kN9FwnLVMuJV3d5Z9QR.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YxHC1YN4V63TMd5QUghDLeyF.jpg?f=user_large)
Een geschikte foto vinden zonder dat het meteen NSFW werd was wel een ding. Wel een leuke zoektocht overigens.
Great minds think alike.YES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:09:
Geen idee of er al een overschot aan babes is gepost want het gaat me te snel allemaal, maar ik had al een tijdje een idee zoals onderstaand in mijn hoofd zitten:
[Afbeelding]
Een geschikte foto vinden zonder dat het meteen NSFW werd was wel een ding. Wel een leuke zoektocht overigens.
Word je te oud voor dit topic?YES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:09:
Geen idee of er al een overschot aan babes is gepost want het gaat me te snel allemaal
Tempo gaat inderdaad erg hard hier maar nooit een babe teveel hier 🤪YES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:09:
Geen idee of er al een overschot aan babes is gepost want het gaat me te snel allemaal, maar ik had al een tijdje een idee zoals onderstaand in mijn hoofd zitten:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Vanmorgen heel vroeg. Is wel een aantal pagina’s terugNeoflexNL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:14:
Is de aangekondigde babe van Jaapio eigenlijk wel geplaatst? Ik heb 'm ff gemist..
Ja was een hele mooie.NeoflexNL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:14:
Is de aangekondigde babe van Jaapio eigenlijk wel geplaatst? Ik heb 'm ff gemist..
Een vriend van me vraagt of je weet wie dit is.YES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:09:
[Afbeelding]

Nice, gevonden. Pagina 127 voor de uitslapers..Deman23 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:17:
[...]
Vanmorgen heel vroeg. Is wel een aantal pagina’s terug
@FrambozenTaart 35e duimpje mogen uitdelen topper!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het was erg rustig, wellicht pas druk met juiners als Henk en Ingrid in de plus staansh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:26:
[...]
Plak niet vast
Edit: sorry, is hier avond en zit aan het bier
Gewoon via google maar het lijkt me een AI picDarrell schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:18:
[...]
Een vriend van me vraagt of je weet wie dit is.
Die is goed vertrokken inderdaad.Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:18:
@bsmpower SUI gaat als een speer, kijk je ff mee? Nu is je kans om een forse portie te verkopen als je er klaar mee bent
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!