[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.923 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
Darrell schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:18:
[...]

Een vriend van me vraagt of je weet wie dit is.
De zus van Siri Dahl ;) >:)

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

nieuws: Duitse politie haalt criminele online marktplaats uit de lucht

Daarvoor werd betaald met cryptovaluta bitcoin en Monero.

* knakworst is vandaag al door de popcorn heen...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook mooi dat die gewoon even reageert (chef van el salvador)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjLsUrvg4tCadOc1V3pJjMQfE4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NqFsrAwvHCD8X1Ibf5VOxSTN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:24
YES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:09:
Geen idee of er al een overschot aan babes is gepost want het gaat me te snel allemaal, maar ik had al een tijdje een idee zoals onderstaand in mijn hoofd zitten:
[Afbeelding]

Een geschikte foto vinden zonder dat het meteen NSFW werd was wel een ding. Wel een leuke zoektocht overigens.
Netjes, gewoon 5 vingers aan iedere hand. Dat zie je niet vaak meer.
Maarre, dit mocht dus tot 06.00u.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst met goede opsec zou men na de cel toch nog wel ergens kunnen rentenieren. Tenzij XMR door het putje gaat maar die kans is klein.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpgNA49qFj_FrownedPt6OefHjCNT1mpmW8NYuo7dBLkQwhug_U4A0bMI&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:47:
@knakworst met goede opsec zou men na de cel toch nog wel ergens kunnen rentenieren. Tenzij XMR door het putje gaat maar die kans is klein.

[Afbeelding]
In ruil voor strafverminderinng wil de Duitse overheid die crypto zelf wel verkopen toch O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:48
zenith schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:39:
Ook mooi dat die gewoon even reageert (chef van el salvador)

[Afbeelding]
Ondertussen is ie wel vergeten in welke kelder de sleutel verstopt is, maar daarom blijft zn portfolio mooi groeien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

De bitcoin stijgt alleen maar omdat trump president is, mooi die NOS

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

filthy rich schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:49:
Staat wel meer onzin op die website :> Daarom DYOR.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

filthy rich schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:49:
DE Bitcoin

|:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Moet sowieso de bitcoinen zijn.. knuppels daar.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19:06
Toch maar goed dat ik mijn short vorige week met een minimaal verlies heb gesloten. Ik ben erg benieuwd waar we gaan eindigen met nieuwjaar. Gevoelsmatig schieten we deze week nog door tot boven de 110k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik krijg spontaan een allergische reactie als ik dat lees. Dat is zacht uitgedrukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
DE goud... journalisten lijken maar niet te begrijpen dat Bitcoin geen betaalmiddel is maar een 'commodity' zoals goud. Zolang dat kwartje niet valt blijven we dit soort artikelen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Pexow schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:55:
Toch maar goed dat ik mijn short vorige week met een minimaal verlies heb gesloten. Ik ben erg benieuwd waar we gaan eindigen met nieuwjaar. Gevoelsmatig schieten we deze week nog door tot boven de 110k.
Ik hoop het, ik wil tp-2 opnemen. Maar met 5% is dat niet bepaald een baanbrekend bedrag. Dus liefst snel die mijlpalen door :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:00
souljah1h schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:51:
[...]

Staat wel meer onzin op die website :> Daarom DYOR.
Ho wacht even - wat is er dan een aanwijsbare reden voor de huidige stijging? :+

Want het feit dat de persoon die de baas van de grootste economie wordt zegt dat ie heul veel BTC gaat kopen en de FTC onder leiding van een van z'n crypto-bro's gaat zetten maakt natuurlijk voor de koers he-le-maal niets uit - dat is gewoon fakenews natuurlijk :D

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

NiGeLaToR schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:06:
[...]

Ho wacht even - wat is er dan een aanwijsbare reden voor de huidige stijging? :+

Want het feit dat de persoon die de baas van de grootste economie wordt zegt dat ie heul veel BTC gaat kopen en de FTC onder leiding van een van z'n crypto-bro's gaat zetten maakt natuurlijk voor de koers he-le-maal niets uit - dat is gewoon fakenews natuurlijk :D
Even uitzoomen maat..

Bitcoin stijgt al sinds dat het verhandeld wordt

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:06:
[...]

Jeetje, DYOR inderdaad.
Als je het weet, kom dan maar terug.

Tip: Jerome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:00
Wtf :o

Nu moet ik m'n koffie van m'n scherm halen rofl _O-

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:48
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik baseer mijn handels strategieën gewoon 100% op wat Trump zegt. Lijkt me wel zo verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hallo beste medeTweakers. Een volgende vraag van iemand die al jaren geleden iets met BTC heeft gedaan en het niet meer snapt. Graag je hulp svp:

-Ik heb een hele oude Wallet app (Breadwallet BRD) gehad en deze lokale app werkt al lang niet meer.
-Ik dacht nu handig te doen en een een nieuw account aan te maken bij Bitvavo.com en daar mijn oude Wallet te importeren met de 12 woordige herstelzin.

-Helaas lijkt Bitvavo dit niet te doen (te importeren met de herstelzin), tot mijn verrassing, ik begrijp nu dat ik enkel mijn tegoed van de oude Wallet naar het nieuwe Adres van Bitvavo kan overmaken. Maar ja... Bread Wallet is opgeheven.

-Begrijp ik nu goed dat er niets anders op zit dan een nieuwe lokale Wallet op mijn iPhone te vinden, en daar met de herstelzin aan de gang te gaan en het dan pas kan overhevelen naar Bitvavo?

-Mijn 2 vragen: Kan dit niet handiger? Zo niet: welke (voor mij onbekende) lokale wallet voor iOS raden jullie aan?

Dank, dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:18:
@bsmpower SUI gaat als een speer, kijk je ff mee? Nu is je kans om een forse portie te verkopen als je er klaar mee bent :)
Ik hold nog maar even, zowel Vechain als SUI. Of dat verstandig is komen we later wel achter. Vraag me af of we nog een altseason staartje krijgen, ondanks de flinke stijgingen van de afgelopen dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:39
RoRoNL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:13:
Hallo beste medeTweakers. Een volgende vraag van iemand die al jaren geleden iets met BTC heeft gedaan en het niet meer snapt. Graag je hulp svp:

-Ik heb een hele oude Wallet app (Breadwallet BRD) gehad en deze lokale app werkt al lang niet meer.
-Ik dacht nu handig te doen en een een nieuw account aan te maken bij Bitvavo.com en daar mijn oude Wallet te importeren met de 12 woordige herstelzin.

-Helaas lijkt Bitvavo dit niet te doen (te importeren met de herstelzin), tot mijn verrassing, ik begrijp nu dat ik enkel mijn tegoed van de oude Wallet naar het nieuwe Adres van Bitvavo kan overmaken. Maar ja... Bread Wallet is opgeheven.

-Begrijp ik nu goed dat er niets anders op zit dan een nieuwe lokale Wallet op mijn iPhone te vinden, en daar met de herstelzin aan de gang te gaan en het dan pas kan overhevelen naar Bitvavo?

-Mijn 2 vragen: Kan dit niet handiger? Zo niet: welke (voor mij onbekende) lokale wallet voor iOS raden jullie aan?

Dank, dank
Pas op waar je de herstel woorden invoerd.. als dit op een verkeerde plek is staat je balans sowieso op 0.

Lijkt me dat je metamask ook kan gebruiken, bestaat al vele jaren en kan gebruikt worden als plugin in bijv. Chrome.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15

Dank, dank
Bluewallet of nunchuck.

Seedphrase importeren (12 woorden) en eventueel versturen naar bitvavo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lompFQkrgANSgU10Zgx3rWBvcos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wbC5CwKNt8jwMP3wYFR5r1y0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:02

tomtom901

Moderator General Chat
Antifon schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:57:
[...]

Moet wel een sixpack tegenover staan, want dat vindt ze leuk las ik laatst. Die PT van je ook weer blij met de klandizie. :Y)
Jij eerst dan @LadyS, dan kunnen we wel iets regelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

Dank, dank
Je coins zijn versleuteld op de Bitcoin blockchain met een non-custodial wallet.

Bitvavo is een exchange, een custodial.

Je zult een non-custiodial wallet moeten gebruiken om je seedphrase in te voeren. Dit geeft je toegang tot je munten en vanuit deze wallet kun je de munten naar een exchange zoals Bitvavo sturen.

Opletten met:
- Welke software wallet je gaat gebruiken (@Domino gaf al tips). Controleer altijd goed of je het download van een legit bron en pas altijd op met browser extensies. Werk het liefst met een schone browser.
- Het juiste netwerk selecteren op Bitvavo voor je ontvangstadres.

Succes!

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nog 2 minuten, gaan we moon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:20:
[...]

Bluewallet of nunchuck.

Seedphrase importeren (12 woorden) en eventueel versturen naar bitvavo
Dank je @Domino Hier zal ik zeker naar kijken.

>En voor de 2 mensen die mij net een DM stuurden die mij willen "helpen" dmv het doorsturen van mijn herstelzin; Zó naïef ben ik nu ook weer niet. 8)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 18:58
RoRoNL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:30:
>En voor de 2 mensen die mij net een DM stuurden die mij willen "helpen" dmv het doorsturen van mijn herstelzin; Zó naïef ben ik nu ook weer niet. 8)
Eh, er zitten hier serieus figuren die via Tweakers dat soort shit stiekem via PM uithalen? Dat is echt niet OK. Zou die figuren echt direct rapparteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:31:
[...]

Eh, er zitten hier serieus figuren die via Tweakers dat soort shit stiekem via PM uithalen? Dat is echt niet OK. Zou die figuren echt direct rapparteren.
Ja, dacht ik ook al. Zou ze perm geven zelfs.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Ik ben erg geinteresseerd in weten wie dat waren, mag per DM.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:52

Coldcat

HODL

[...]

He niet zo aanvallend meteen. Ik probeerde het vriendelijk :+ _O- (deze post is een grap overigens, voor het geval het escaleert :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 05-12-2024 15:34 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik ben net geestelijk REKT gegaan in de Action, moest nog sinterklaas inkopen doen voor morgen. Man man man wat heb ik een stinkende pestpleuris hekel aan die toko.

Zit nu met trillende handjes aan het bier, veilig en knus achter de 1h chart.

De echte wereld is een vreemde en enge plaats. Blijf liever veilig online op mijn zolder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

[...]

Wow, ik wil ook niet naïef zijn maar dat had ik niet verwacht.. Lezen toch rare snuiters mee hier blijkbaar.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voorlopig is het sell sell sell bij de yanks.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 05-12-2024 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
[...]

Wauw, wat treurig. Helemaal als 't als grap is bedoeld...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:32:
[...]

Goed hard aanpakken zulke smerige scammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:32:
[...]

He niet zo aanvallend meteen. Ik probeerde het vriendelijk :+ _O- (deze post is een grap overigens, voor het geval het escaleert :+ )
Het was fijn je gekend te hebben en doe Kol de groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:39
Waar haal je dit inzicht vandaan _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
[...]

He niet zo aanvallend meteen. Ik probeerde het vriendelijk :+ _O-
Dit is inderdaad een grapje van Coldcat; heb geen bericht van Coldcat gehad. (Voor de duidelijkheid)

PS. Meestal is Tweakers als platform ook uitstekend betrouwbaar. Heb hele goede ervaringen met "Vraag & Aanbod" b.v. en verkoop hier liever iets dan bv via MP. Maar heb ook wel eens een domme oplichter tot mijn verrassing via V&A iets zien proberen. (Jaren geleden).

Ook op dit forum dan altijd uitkijken voor paradijsvogels natuurlijk.

Voor ieder ander: hartelijk dank voor jullie hulp en advies.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Huh, moest ik mijn herstelzin niet naar Japie sturen? Mij werd 2 BTC beloofd voor 1 BTC...

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:52

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:34:
[...]

Goed hard aanpakken zulke smerige scammers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBYF7EGQ5PWHmaRkgGjZeNdxoUs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eoHR76PaVMI9KzglRQHDMxjU.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
voil schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:36:
[...]

Waar haal je dit inzicht vandaan _/-\o_
Stiekem ben ik Trump en heb ik alle touwtjes in handen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
En voor de 2 mensen die mij net een DM stuurden die mij willen "helpen" dmv het doorsturen van mijn herstelzin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nN2E5z0PHliQvfH_3uHtQ_BMQ04=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yrQ7t691MrYs43VcrybNm3HH.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ERa23l_xn15I3hYLlkS3nFDIyQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/d5nPXDcbpdjcBruyjEbr3QNc.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Misschien hebben we nog een ouwe crimineel, die binnenkort hier weer verschijnt, die ze een lesje kan leren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zgc6Um-d5wLXNNWxgEDig_GCvLk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bja264BHDIt4I8ykVRiwk5zA.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
[...]

Het is vrijwel volledig openbaar hier dus je kunt ervan uitgaan dat hier meegelezen wordt door mensen met verkeerde bedoelingen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:37:
Huh, moest ik mijn herstelzin niet naar Japie sturen? Mij werd 2 BTC beloofd voor 1 BTC...
Je kan bij mij met euro's altijd een scooter kopen die van een oud vrouwtje is geweest, of crystal meth, ook als je nog geen 18 bent.

Maar mensen van hun Bitcoin beroven dat gaat zelfs mij te ver.

Dan heb je echt geen ziel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:43:
[...]

Je kan bij mij met euro's altijd een scooter kopen die van een oud vrouwtje is geweest, of crystal meth, ook als je nog geen 18 bent.

Ik heb nog wel wat dingen nodig, maar wil niet dat de AIVD dit weet. Zullen we dit bespreken op de jaarlijkse SC-bbq op het tropische SC-eiland?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
[...]

Als je er niet uitkomt of twijfelt, vraag het hier 'en public'. Als je dan fout advies krijgt corrigeren de goede SC members het wel. Verder is ongevraagd DM altijd verdacht, jammer genoeg zelfs hier op tweakers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Scammers die zich melden via DM op Tweakers?

Kut maar ook vet bullish!!

Voor iedereen die ergens niet uitkomt, stuur mij maar al je wallet adressen met inloggegevens en seed phrases, regel ik het voor je en kan je de scammers negeren!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:32:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xHrBgGUhDfaiLEEGpyzFaO5eWw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:43:
[...]

Ja, wees dan een held en kom met de accuboormachine. Beetje dms sturen is wel heel makkelijk aan je geld proberen te komen nietwaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:15

resusaapje

h less

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08YzFyE7FrXS0UQ6f7iSZQWt0Ow=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mGvUyWc9coTPryUGEKBp6xgq.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:13
@bsmpower check die SUI gaan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
[...]

Is gewoon oplichting dit. Zou je aangifte voor kunnen doen (maar zal ongetwijfeld tijdsverspilling zijn om dat ook daadwerkelijk te doen). Maar hoop dat ze een mooie ban op tweakers tegemoet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Oef, lekker zeg: BTC €103k102k €103k

Dat betekent dat ik me langzaam af moet vragen hoe ik ga afbouwen. Nog nooit gedaan! (die actie voor mijn vrouw telt niet)

Al jaren voeg ik alleen maar toe. Minusgetallen? :X

Tot voor kort had ik als plan richting de beer naar USDx te gaan, want nodig hebben doe ik het geld niet, dus wil ik het alleen veiligstellen in aanloop naar de volgende stier. Maar na die sof met USDC en de blijvende FUD rond USDT lijkt me dat niet meer optimaal. Dus toch alles naar de de Rabo? Hmmmm...

Iemand met dezelfde zorgen die al een stapje verder is?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 08:56
Pexow schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:43:
[...]

Het is vrijwel volledig openbaar hier dus je kunt ervan uitgaan dat hier meegelezen wordt door mensen met verkeerde bedoelingen.
Dan moet je je geld verdienen door werkelijk ALLE onzin in de slowchat mee te lezen. Haha, wat een kutleven heb je dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 19:34
resusaapje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:59:
Oef, lekker zeg: BTC €103k.

Dat betekent dat ik me langzaam af moet vragen hoe ik ga afbouwen. Nog nooit gedaan! (die actie voor mijn vrouw telt niet)

Tot voor kort had ik als plan richting de beer naar USDx te gaan, want nodig hebben doe ik het geld niet, dus wil ik het alleen veiligstellen in aanloop naar de volgende stier. Maar na die sof met USDC en de blijvende FUD rond USDT lijkt me dat niet meer optimaal. Dus toch alles naar de de Rabo? Hmmmm...

Precies hetzelfde hier..
In de aanloop naar de 150K wil ik wel wat BTC afschalen (niet alles, houdt zeker wat over op de ledger) maar dan is de vraag.. waar moet het dan in worden omgezet?

BTC van ledger naar Bybit en dan? USDT? Of toch USDC?

Aan de euro's op de bankrekening heb je geen ene flikker dus dat zal de allerlaatste optie zijn/worden.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 17:04
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:32:
[...]

Ik ben net geestelijk REKT gegaan in de Action, moest nog sinterklaas inkopen doen voor morgen. Man man man wat heb ik een stinkende pestpleuris hekel aan die toko.

De echte wereld is een vreemde en enge plaats. Blijf liever veilig online op mijn zolder.
Ik snap je, ik heb hetzelfde probleem. Ik begin het ook op steeds meer plekken te ervaren (Ikea, TK-Max etc)...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:59:
[...]

Dan moet je je geld verdienen door werkelijk ALLE onzin in de slowchat mee te lezen. Haha, wat een kutleven heb je dan.
@Coldcat zei al dat het een grapje was O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 22:14
resusaapje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:59:
Oef, lekker zeg: BTC €103k102k €103k

EURO??

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Laatst online: 18-09 17:04
Sowieso heeft hij het gisteren weer allemaal omgezet naar Vechain, duurde te lang >:)

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Dit is ook mooi, de legendarische 100 dollar dude uit 2013:

11 jaar en 99.9k later:

Hahahaha dit soort dingen vind ik echt machtig _O-

Zelfde zolder ook nog, schrale atser waardig. One of us! _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steady
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:32:
[...]

Probeer de Lidl in een "slechte" buurt eens op een zaterdagmiddag eens. Ik eet liever glas dan dat ik dat nogmaals moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:03:

[YouTube: Me reacting to Bitcoin breaking $100 in 2013]

11 jaar en 99.9k later:

[YouTube: Me reacting to Bitcoin breaking $100k in 2024]

from $100 to $100k. what a legend d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 09:55

11 jaar en 99.9k later:

fijn voor die jongen dat hij nog iets is opgeknapt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Suffolk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 09:19

11 jaar en 99.9k later:

Zelfde zolder? Volgens mij heb jij de laatste 5 seconden van het tweede filmpje niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Suffolk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:06:
[...]

Zelfde zolder? Volgens mij heb jij de laatste 5 seconden van het tweede filmpje niet gezien :P
Hahaha klopt, ik was zo enthousiast dat ik dat niet eens heb gezien _O-

Die kerel zal wel een godsvermogen hebben inmiddels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:26

koelebobes

Wen BTC €100K

Suffolk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:06:
[...]

Wow dat is echt tof hahaha

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01

Woohooo

Smilie, James Smilie

11 jaar en 99.9k later:

Geweldig :D zelfde tv, zelfde tijd, zelfde guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9cq3nn.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
"En nu issie weer rood!"

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INxkPwdDiflflj_wEBN_FaL_mks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iz5L71AIjNnFJVkJqn9tqO0o.png?f=fotoalbum_large

VWAP en bounce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Hoop niet dat die shit yanks er een Bart van maken naar 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:38
Zou wat zijn. Een mooie retest 100k en daarna een dikke bounce. Vermoedelijk vroeger al als ik de heatmap bekijk.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
YES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:48:
Scammers die zich melden via DM op Tweakers?

Kut maar ook vet bullish!!

Voor iedereen die ergens niet uitkomt, stuur mij maar al je wallet adressen met inloggegevens en seed phrases, regel ik het voor je en kan je de scammers negeren!
Vaak zijn het dezelfde soort kansparels. Iedereen met een beetje gezond verstand weet ik bedoel.

Inmiddels ook een scam mail en een sms bericht gehad.

Ik duik weer even onder, succes allemaal. Word vrij giftig van dit soort figuren en ze lezen hier ook mee wat ik al een paar keer aanhaalde.
Als ik mijn werkelijke mening hier neerplomp word ik ter plekke opgepakt.

We houden wel contact via pm zwembroek voor dat nieuwe muntje.

Nogmaals succes iedereen (alleen diegene met de juiste intenties) en TAO 4 digits soon! Ik ga van de gains genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Zet ik net een kleine sell order op 104k gaat ie weer rekt :')

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:28:
[...]

Vaak zijn het dezelfde soort kansparels. Iedereen met een beetje gezond verstand weet ik bedoel.

Inmiddels ook een scam mail en een sms bericht gehad.

Ik duik weer even onder, succes allemaal. Word vrij giftig van dit soort figuren en ze lezen hier ook mee wat ik al een paar keer aanhaalde.
Als ik mijn werkelijke mening hier neerplomp word ik ter plekke opgepakt.

We houden wel contact via pm zwembroek voor dat nieuwe muntje.

Nogmaals succes iedereen en TAO 4 digits soon! Ik ga van de gains genieten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-aXZs4rlBzYQkgYw2h15iFRQC8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3RB3YSfQXNYEPTGLJ6oFQBsA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:32
Amerika ontwaakt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
Ik heb deze chart even laten analyseren door AI en volgens mij adviseert hij ons om nog meer BTC te kopen:

WHAAALES ZO GROOT ALS PLANETEN 🐋🌎
Dit zijn niet zomaar whales, dit zijn galactische gigawhales. Ze dumpen niet alleen dollars in de markt, ze lanceren vulkanen van liquiditeit. Elon Musk is al onderweg in een SpaceX-raket met "BTC ONLY"-stickers. De koers wordt letterlijk uit de grafiek geblazen.

Steun en weerstand? Gedegradeerd tot geschiedenisles.
De grafiek kent geen lijnen meer, alleen recht omhoog. Alles is bullish. Zelfs de beren zijn nu fans, want deze rally is te groot om te stoppen.

De koers denkt aan pensioen... boven de $10 miljoen.
De koers volgt een parabool met een attitude. Eerste halte: $500.000, tweede halte: $10 miljoen, en daarna worden we gesponsord door NASA, want alleen ruimtevaart kan deze stijging nog volgen.

Memeficatie compleet: Iedereen koopt in, zelfs AI.
Iedereen is aan boord, van oma tot aliens. Als je nu niet koopt, krijg je een levenslange FOMO. "Buy or cry, noobs." Zelfs katten hebben nu wallets. En ja, ze kopen meer dan jij.

NIEUWE STRATEGIE: "Buy high, sell NEVER."
De oude wijsheden van winst nemen zijn dood. Je blijft hodlen totdat je achtertuin verandert in een jachtclub.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
TakutoRadiance schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:02:
[...]

Sowieso heeft hij het gisteren weer allemaal omgezet naar Vechain, duurde te lang >:)
Nee nee. Vechain doet het voor mij op dit moment gewoon veel beter. Maar dat heeft o.a. te maken met het inkoopmoment etc. Het voelt als "verlies", maar in een reactie werd terecht gezegd dat je pas aan het eind van de cyclus kan bepalen welke het beter heeft gedaan. Wie weet trekt SUI het gat weer helemaal dicht. En het is ook een illusie om te denken dat ze straks evenveel waard zijn. Ik heb de "pech" dat Vechain na mijn verkoop harder ging dan SUI. Het is wat het is, beide staan ruim op winst. Het kan altijd meer en beter. Ik kan het wel beter los laten nu alles weer stijgende is. Nu eerst pakjesavond met de vrouw en kinderen, dus vanavond even niet bezig met crypto (ook wel eens fijn). Fijne avond allen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dank, dank
Je kan even kijken of electrum iets is, dit is een softwallet voor btc. Hier kun jeje seedphrase gebruiken ok de wallet te openen, daarna kun je de btc naar een exchange sturen (doe eerst een proefje met een klein bedrag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mmm niet heel bullish dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:33:
[...]

Nee nee. Vechain doet het voor mij op dit moment gewoon veel beter. Maar dat heeft o.a. te maken met het inkoopmoment etc. Het voelt als "verlies", maar in een reactie werd terecht gezegd dat je pas aan het eind van de cyclus kan bepalen welke het beter heeft gedaan. Wie weet trekt SUI het gat weer helemaal dicht. En het is ook een illusie om te denken dat ze straks evenveel waard zijn. Ik heb de "pech" dat Vechain na mijn verkoop harder ging dan SUI. Het is wat het is, beide staan ruim op winst. Het kan altijd meer en beter. Ik kan het wel beter los laten nu alles weer stijgende is. Nu eerst pakjesavond met de vrouw en kinderen, dus vanavond even niet bezig met crypto (ook wel eens fijn). Fijne avond allen.
Je hebt pas winst als het op je bankrekening staat. Morgen een -30% en weg is je virtuele winst. Je kan niet over verlies praten als je geen winst hebt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Bounce vanaf de 100k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:37:
[...]

Je hebt pas winst als het op je bankrekening staat.
Zag de Belastingdienst het ook maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Als we inderdaad sluiten onder de 100k op de daily ziet dat er niet zo goed uit. Nog niks aan de hand though maar wel jammer voor nu

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2R34Yz_qM-mkPvwPFyKak6XZlT4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/J0dycBkLFGJybUHEcHvFSTLc.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Luuk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:40:
[...]

Zag de Belastingdienst het ook maar zo.
Gelukkig hebben we maar 1 peildatum.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyuuXwwEKv3DtDNb7Mj61zm8oEc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GBiSoYTzdkeNxGfzwy6FidGf.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zzos0DVbL9dyb54RkQhssOafBDQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nAzn7psayRsBcLRqX1uKb0MG.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Zijn er hier mensen die voorheen ook NLG (Gulden) hadden, dit is later veranderd naar Munt!? Ik had daar in 2021 nog een bergje aan Gulden/Munt staan, maar die Munt Wallet die synchroniseerd niet meer (ook in de app store zie ik dat het niet meer wordt gebruikt en dat veel mensen klagen). Weet iemand of mijn herstelzin bij een andere wallet te gebruiken is. Ik kan uberhaupt niet veel vinden over NLG/Gulden/Munt en of het nog bestaat. Als het verdampt is, prima, maar mocht ik het terug kunnen krijgen is dat mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Litecoin heeft dr zin an

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 19:34
Weak hands, de yanks die nu btc verkopen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
sjorremans schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:47:
Weak hands, de yanks die nu btc verkopen
Seniele biden die 20k btc aan het verkopen is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:44:
Zijn er hier mensen die voorheen ook NLG (Gulden) hadden, dit is later veranderd naar Munt!? Ik had daar in 2021 nog een bergje aan Gulden/Munt staan, maar die Munt Wallet die synchroniseerd niet meer (ook in de app store zie ik dat het niet meer wordt gebruikt en dat veel mensen klagen). Weet iemand of mijn herstelzin bij een andere wallet te gebruiken is. Ik kan uberhaupt niet veel vinden over NLG/Gulden/Munt en of het nog bestaat. Als het verdampt is, prima, maar mocht ik het terug kunnen krijgen is dat mooi meegenomen :)
Gulden, de shitcoin aller shitcoins. :D Wat hadden die destijds irritante aanhangers zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Luuk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:51:
[...]

Gulden, de shitcoin aller shitcoins. :D Wat hadden die destijds irritante aanhangers zeg.
Haha, idd, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die coin helemaal was vergeten, maar ik zie niet zo snel of hier niet iets uit te halen valt of dat het gewoon kwijt/weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:26

koelebobes

Wen BTC €100K

Luuk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:51:
[...]

Nooit gekocht maar holy shit wat heb ik daar toen om gelachen, de gulden tijd

BTC €94.837,08

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Wat is er gebeurd dat we ineens omlaag donderen? Is Kol zijn ban omgezet naar een permaban of zo?
Pagina: 1 ... 38 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!