[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.891 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:30
Eerlijk gezegd herken ik die manier over BTC praten op de frontpage, omdat ik eerder ook zo dacht. De reden dat ik zo dacht was dat ik destijds geen BTC had. Dat is gelukkig veranderd 😅

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:09:
[...]

wahahahhaahhah heerlijk.

Crypto deel is ondertussen ook zo groot, en by far populairste hier op tweakers. We zouden prima ons eigen forum op kunnen zetten. Dan stort tweakers in kwa bezoeken en sponsor geld. Daarna komen ze met hangende pootjes terug. Wij eisen dan ban van die mod. En stellen Taro en Tom tom aan als bezemcrew voor de FP. Eind goed al goed

Best mooi idee eigenlijk
Mooie gedachte maar denk niet dat Tweakers ook maar een stuiver verdient aan al die schrale atsers hier.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:20:
[...]

Mooie gedachte maar denk niet dat Tweakers ook maar een stuiver verdient aan al die schrale atsers hier.
De advertentie onder jouw bericht doet mij vermoeden van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Volgens mij zien anderen advertenties hier en die zorgen voor inkomsten O-)

==
hoi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4tBq_v6Cx7ikFHgKOBor5K3ICFs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jaTNRmcoN4CH6M1arVYBPNqM.jpg?f=user_large

Wat een parels in een half uur tijd! Heerlijk het sfeertje hier

[ Voor 14% gewijzigd door WarsemaW op 05-12-2024 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Ik heb een abonnement gekocht om van die kutadvertenties af te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:14
Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:21:
[...]

Dat lukt mij niet, al mn fiat zit in crypto. Dus maar een gratis ad-blocker gedownload.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
[...]

Haha maar 4k karma B)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
LegeBoekenkast schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:22:
[...]

Dat lukt mij niet, al mn fiat zit in crypto. Dus maar een gratis ad-blocker gedownload.
Pas op, er leest een powermod mee, die kan je bannen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:21

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Afbeeldingslocatie: https://bitcoincoaster.com/img/640/coasterflat-640.gif

Moon when?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Uiteraard ben ik net zoals jullie ontzettend blij met de 0.1m BTC, maar ondertussen gaat ETH nog steeds lekker. Misschien dat alle extra media aandacht door BTC ervoor zorgt dat ETH ook een mooie run gaat maken. We zitten maar 24% van de ATH en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren zodra de Amerikanen wakker worden en de BTC pomp zien.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gd_EuGDXsAA6FoD?format=jpg&name=large

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:14
Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:24:
[...]

Pas op, er leest een powermod mee, die kan je bannen.
Aiii. Als hij erachter komt dat ik vroeg of die ban van Kol alleen voor het Forum geldt? Omdat hij wel reacties op de FP kan plaatsen, zal ik wel helemaal de sjaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:26:
Uiteraard ben ik net zoals jullie ontzettend blij met de 0.1m BTC, maar ondertussen gaat ETH nog steeds lekker. Misschien dat alle extra media aandacht door BTC ervoor zorgt dat ETH ook een mooie run gaat maken. We zitten maar 24% van de ATH en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren zodra de Amerikanen wakker worden en de BTC pomp zien.
[Afbeelding]
Maar waarom profiteert de ETH van een ATH BTC? Die Amerikanen worden wakker, zien de koers en gaan dan met een andere munt handelen? Lijkt me niet logisch.

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
[...]

Doe maar duur. Dat abbo heeft je volgend jaar het 1232133020 gekost omdat je het niet in btc gestopt hebt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
kbuntu schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:19:
Eerlijk gezegd herken ik die manier over BTC praten op de frontpage, omdat ik eerder ook zo dacht. De reden dat ik zo dacht was dat ik destijds geen BTC had. Dat is gelukkig veranderd 😅
Er zitten genoeg nadelen aan Bitcoin, zo kost het netwerk enorm veel energie. Aan de ene kant is het daardoor super veilig, andere kant is natuurlijk discutabel of een magische boomer internet munt zoveel zou moeten verbruiken.

Het minen is over de jaren zo gecentraliseerd geworden als een louche winkelketen in hetzelfde dorp. Nog even en er staan 2 mining farms in 100km² hallen op de wereld.

En nu lijkt Bitcoin ook nog eens omarmt te worden door allerlei moordlustige dictators en een zooi criminele nazi's, ook niet echt een fijne ontwikkeling wat mij betreft.

Meeste luitjes zitten er ook in vanwege pure hebzucht.

Maar verder hele dikke tech natuurlijk en number goes up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
Eusebius schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:28:
[...]

Maar waarom profiteert de ETH van een ATH BTC? Die Amerikanen worden wakker, zien de koers en gaan dan met een andere munt handelen? Lijkt me niet logisch.
Typische retail gedachtes: we moeten nu wat kopen, oh nee, DE bitcoin is zo duur, oh kijk de nummer 2 is veel goedkoper.

Dit geldt ook voor andere coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:29:
[...]

Doe maar duur. Dat abbo heeft je volgend jaar het 1232133020 gekost omdat je het niet in btc gestopt hebt
Abovrij zijn is nog meer waard dan dat.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:35
Ik werd vandaag pas half 11 wakker, oops. Nu een uur alles bijgelezen en met een glimlach naar de BTC chart zitten staren.

100k *O* , gefeliciteerd allemaal!

Ik ben er altijd in blijven geloven. 80% overtuigd, want ik ben net niet helemaal all in gegaan… Toch heel blij mee. En met dit topic in de afgelopen 3,5 jaar :*) !

Fijne Sinterklaas allemaal <+:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:30:
[...]

Abovrij zijn is nog meer waard dan dat.
Ik heb je bericht +1 gedaan voor meer Karma :+

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Iemand anders die een correlatie ziet?
tijdschaal is min of meer hetzelfde (XRP)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwT59D8EJRFhBQ_NN_UE43sPNrU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MQQlMY5hSjI7XNSk3haASDdT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
Die $100k was natuurlijk weer een mooi moment om het in de media te brengen. Ik heb veel gelezen, zo ook net hier op de frontpage.

Bitcoin is een onderwep dat iets doet met geld, en tech. Van de economen wisten we al dat men behoorlijk sceptisch is.

En na het lezen van comments op het bericht van de frontpage blijkt maar weer dat het ook onder de goed geinformeerde techies het een dramatisch imago heeft.

Dit beeld gaat niet zomaar veranderen. Veel willen zich best ergens in verdiepen, maar als economen en technerds het afschrijven ben je al snel geneigd te stoppen.

Van de retailers hier, en waarschijnlijk in de hele EU hoeven we deze run niet veel te verwachten. Niet dat het veel uitmaakt. Genoeg partijen die dagelijks een veelvoud van de nieuwe supply opsnoepen.

We gaan uiteindelijk nog veel verder omhoog. Jammer dat je nu al weet dat de meeste mensen deze kans niet zullen aangrijpen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
Eusebius schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:28:
[...]

De hele markt profiteert van een Bitcoin boven de 100k. Zijn genoeg mensen die in deze fase een deel van hun Bitcoin omzetten naar ETH om meer Bitcoin te maken. Maar vooral de aanwas van nieuwe mensen doordat Bitcoin op 100k staat is heel erg belangrijk.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:35:
Die $100k was natuurlijk weer een mooi moment om het in de media te brengen. Ik heb veel gelezen, zo ook net hier op de frontpage.

Bitcoin is een onderwep dat iets doet met geld, en tech. Van de economen wisten we al dat men behoorlijk sceptisch is.

En na het lezen van comments op het bericht van de frontpage blijkt maar weer dat het ook onder de goed geinformeerde techies het een dramatisch imago heeft.

Dit beeld gaat niet zomaar veranderen. Veel willen zich best ergens in verdiepen, maar als economen en technerds het afschrijven ben je al snel geneigd te stoppen.

Van de retailers hier, en waarschijnlijk in de hele EU hoeven we deze run niet veel te verwachten. Niet dat het veel uitmaakt. Genoeg partijen die dagelijks een veelvoud van de nieuwe supply opsnoepen.

We gaan uiteindelijk nog veel verder omhoog. Jammer dat je nu al weet dat de meeste mensen deze kans niet zullen aangrijpen
Over 10 jaar zijn zij degenen die ontzettend balen dat ze naar hun werk moeten gaan terwijl wij de zoveelste BBQ hebben op ons privé-eiland. Ook dan zullen ze zuur reageren.

Die mensen zijn afgeschreven. Doen we helaas niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

CLV aan dikke paal begonnen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GeA2iTKXoAAJePf?format=jpg&name=large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:02

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Wel hoor, al die pageviews met advertenties van die levenloze mensen die hier elke 5 seconden lopen te spammen. En dan heb je ook nog die anti schrale atsers die betalen voor een abbo loos tweakers :+

Zou mijn nieuwe nick moeten zijn; "anti schrale atser"

[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 05-12-2024 11:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:37:
[...]
Die mensen zijn afgeschreven. Doen we helaas niets aan.
"Die mensen" is 98% van de mensen om je heen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32
Hij's lekker bezig, ja! Thanks for the tip, nog. Heb er toen direct een mooie zak van gepakt ;) Zag je gisteren praten over dat "$20 wel haalbaar is", maar gezien de huidige prijs/stijging gaat natuurlijk nog véél hoger... :9

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:47:
[...]

"Die mensen" is 98% van de mensen om je heen.
Komt wel dichtbij, zo heeft mijn vrouw bijvoorbeeld ook geen Bitcoin.

Als zij wakker wordt zeg ik ook altijd: 'Goeiemorgen smerige nocoiner. Lekker geslapen in je vuile fiat land?'

Maar zij geeft dan weer de euro's uit die ik verdien, dus eigenlijk is haar strategie nog veel genialer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:48:
[...]

Hij's lekker bezig, ja! Thanks for the tip, nog. Heb er toen direct een mooie zak van gepakt ;) Zag je gisteren praten over dat "$20 wel haalbaar is", maar gezien de huidige prijs/stijging gaat natuurlijk nog véél hoger... :9
Het is heel simpel. "ALS" we de recente ATH van maart gaan breken. Waar ik eigenlijk stiekem van uit ga. Dan is in price discovery dit gewoon mogelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4Uy5qd5onXm8r1_p069D1LInZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VQZU3JsFyoXQL6PBKHsV04tM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Zojuist maar eens een Kraken account aangemaakt, wat een gedoe zeg pfff en moet natuurlijk weer wachten totdat alles akkoord is...

Ik heb sinds einde Binance (daarvoor eigenlijk al) alles op de Ledger staan > HODL > maar het begint weer te jeuken om wat bij te kopen en de optie open te houden om het weer snel te kunnen verkopen :9

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 22:32
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:50:

Als zij wakker wordt zeg ik ook altijd: 'Goeiemorgen smerige nocoiner. Lekker geslapen in je vuile fiat land?'

Maar zij geeft dan weer de euro's uit die ik verdien, dus eigenlijk is haar strategie nog veel genialer.
Die van mij vroeg vanochtend na het lezen van $100k nieuws: "Zijn we nu rijk?" _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:20
[...]

Weet nu eindelijk wie deze meid is/was. Maar zij stayed dus helemaal niet poor, als ik jou zo lees
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPP2QZaEqnBGlQrNcR2Hb6E_q64=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XdLdOFHW3z5z0TljffmVgsLx.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:36:
[...]

De hele markt profiteert van een Bitcoin boven de 100k. Zijn genoeg mensen die in deze fase een deel van hun Bitcoin omzetten naar ETH om meer Bitcoin te maken. Maar vooral de aanwas van nieuwe mensen doordat Bitcoin op 100k staat is heel erg belangrijk.
Exact. Er komt dadelijk een fase waarin men het gevoel heeft dat BTC zijn grootste stijgingen van deze cycle heeft gehad. Dan zal er waarschijnlijk veel BTC omgezet worden in ETH, waarna die gaat vlammen. Of this time is different natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
when 70% correctie?

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:52:
[...]

Die van mij vroeg vanochtend na het lezen van $100k nieuws: "Zijn we nu rijk?" _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33XlEynTtKTYmPshWAG12-40LP0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iwJySrQSrD1sMIKZMTdVfSyN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWGaPvtM9crg9qDAiConIv0EVc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dWCgmq43cx1LQHP0UkVFRIBk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Enkel rapparteren bij Bor.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:13

filthy rich

löp wa los

Zijn er al bitcoin chocolademunten gesignaleerd bij sinterklaas?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:59:
[...]

Heb je de bearish pet op vandaag?
Heb mijn initiële inleg er sinds gisteren helemaal uit. Op de één of andere manier wordt het nu pas echt spannend. En daar word ik idd bearish van.

En de kinderen zijn over een half uur al uit. Door Snitserklaas. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Moiety op 05-12-2024 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Jarenlang er compleet doorgehaald op die frontpage, worden we nu op de vingers getikt _O-

Oh de ironie. Heerlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukcbhmAF7M5cs4SI42OSRt9d3mc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1flLZsP5EU8apxqBe8fhl89q.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Alpina schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:03:
Jarenlang er compleet doorgehaald op die frontpage, worden we nu op de vingers getikt _O-

Oh de ironie. Heerlijk.

[Afbeelding]
Vet punk! buttons maken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
filthy rich schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:01:
Zijn er al bitcoin chocolademunten gesignaleerd bij sinterklaas?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_E6AnszGnDn9EcKt9XckpLZZp0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WXhyuJTErBWfrIUzvSqoCiTx.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ja leuk en toepasselijk aangezien we complete Anarchisten zijn hier.

Maar kon niets anders vinden in het groen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Gaan we ETH 4000$ vandaag nog zien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VR1RW46syGVyNR9nouS1E8P4Pu8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2gAP5qZCJ6TrwC6pjFud6Zvv.jpg?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:03:

Oh de ironie. Heerlijk.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9cp68s.jpg

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Morgen: helft [SC] users gebanned wegens wangedrag.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Even terug naar de hoge $101k voordat de USA open gaat en daarna een moonshot?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIsS5KBZ-EOtAwJ0-mUnLXAUWR8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VTNtcQvIWCuY1VbKGRtoimHO.png?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
De afgelopen jaren was het gemakkelijk. Stomweg DCA vanaf eind 2022. Lekker dom fiat erin gooien bij elke dip. Maar nu weet ik het niet meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXfgN4j3aHOmEe5iz85b_OuAmio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MYJdPTAy07dXjd1Td8j5Ftqg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pv3QR_4C0P6Te2ppFwKDalGRawg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZ3yPyy7unOImcQ1LJGbIpvv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Moiety schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:12:
De afgelopen jaren was het gemakkelijk. Stomweg DCA vanaf eind 2022. Lekker dom fiat erin gooien bij elke dip. Maar nu weet ik het niet meer.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/busPF-ONi_YxMcpB3JntrDi75-8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XN8qvWLVeSoqrssiLpSpjd0L.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09
Moiety schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:12:
Komende tijd lekker niets doen en kijken wat er gebeurd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:12:
Even terug naar de hoge $101k voordat de USA open gaat en daarna een moonshot?

[Afbeelding]
Wat is een moonshot volgens jou?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
For example, my view of ETH/BTC going to 0.03-0.04 finally came true, but I was horribly wrong about ETH/USD going home.

Expressing opinions about financial markets daily is unforgiving. No one has a crystal ball, everyone get things wrong, and we are all just trying to figure everything out.

Groetjes Ben Cowen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

ZK grafiek is ook interessant. VC dump-coin, maar in een markt als deze kan het aardig gaan pumpen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pMV6-LN8E63qW3Q79NSAssC-TS8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O0tq9JJ2WQ9FH8lHcG7vGXMy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:16:
[...]

Wat is een moonshot volgens jou?
Dikke groene palen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52
POL/MATIC breekt uit... target $0.80

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y0ndNq1QJE2IkmyedqT6gjV7RjI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p2WaoKofhPYldGEBa5BLGoNb.png?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GeAxEkHXoAApV2L?format=png&name=900x900

Zelfs maxi Ben geeft aan dat het nu misschien een idee kan zijn om wat Bitcoin in alts te roteren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
Dinsdag gedumpt :’)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_NUV3HkVylnM3E2RCJwl0eABeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFvKKEqS28088Nzf3klmu0UX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
Eusebius schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:50:
[...]

Maar is dus nog niet te krijgen? Volgens mij wordt dit gewoon een klassieke pump- en dump coin :P
Zeker wel als je de link via coingecko volgt 0.015 dollarcent per token 20billion tokens uitstaand ongeveer 3.66 biljoen verkocht gelooft tron trx ceo Guy heeft 15miljoen dollar aan tokens gekocht. World liberty financial https://www.coingecko.com/en/coins/world-liberty-financial
Zit ook een zwaar verdien model achter voor fam Trump. Maar Trump is zelf redelijk meme guy. En nu alleen governance token structuur maar op gegeven moment wordt er wel voor gestemd om een of meerdere Exchanges op te gaan. Geen meme of financieel advies.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:19:
[...]

Je kan er een boek over schrijven.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhJ7AXprryati1N71LCBexx74zs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jADEpcNWDkJo36d0o2SSnJ9y.jpg?f=user_large

Deze past beter bij de dag 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
zenith schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:22:
[...]

[Afbeelding]

Deze past beter bij de dag 😀
Akkoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
Wat is je verwachting ? Laatste jaar ziet er niet sterk uit if u ask me.

wellicht door die fusie / name change ?

[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 05-12-2024 12:26 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
Man we zijn weer lekker druk in de SC, is natuurlijk ook logisch met zo'n mijlpaal.
Gelukkig moet ik werken, anders had ik het nooit allemaal kunnen lezen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:20:
[Twitter]
[Afbeelding]

Zelfs maxi Ben geeft aan dat het nu misschien een idee kan zijn om wat Bitcoin in alts te roteren.
Ik kan me hier wel in vinden. Echter verwacht ik zelf nog 1 grote move van Bitcoin omhoog. Sommige alts zullen het in BTC pair kunnen volgen, anderen zullen wat inleveren.

Ik verwacht nog wel wat volatiliteit komende dagen. Dat is het moment om je posities te bepalen voor de komende weken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:27:
[...]

Ik kan me hier wel in vinden. Echter verwacht ik zelf nog 1 grote move van Bitcoin omhoog. Sommige alts zullen het in BTC pair kunnen volgen, anderen zullen wat inleveren.

Ik verwacht nog wel wat volatiliteit komende dagen. Dat is het moment om je posities te bepalen voor de komende weken.
All locked and loaded sir.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
Gipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:22:
[...]

Wat is je verwachting ? Laatste jaar ziet er bijzonder droevig uit if u ask me.
Lange termijn? No idea. Het altseizoen is nog enorm pril.
Ik kijk meestal naar trade mogelijkheden op de korte termijn vandaar dat ik dit soort patronen deel

Het is ook lastig kijken omdat de wijziging van de ticker van MATIC naar POL op sommige vlakken de historische koersen heeft gewist. Voorheen was MATIC ergens rond de $3 geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
The hype is real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Coldcat schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:27:
[...]

Ben benieuwd wat er hiermee gaat gebeuren als we nog een beetje doorstijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDdhO5Llrlkt7MvzrgJr69_OaHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Q1Yky7X8J1YN3sxxZ0AUycr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
ScuL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:28:
[...]

Lange termijn? No idea. Het altseizoen is nog enorm pril.
Ik kijk meestal naar trade mogelijkheden op de korte termijn vandaar dat ik dit soort patronen deel

Het is ook lastig kijken omdat de wijziging van de ticker van MATIC naar POL op sommige vlakken de historische koersen heeft gewist. Voorheen was MATIC ergens rond de $3 geloof ik.
thanks for your hawk eye.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik heb nog zo'n 60% in BTC staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:29:
[...]

[Afbeelding]
110k soon...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
ByteMe_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:10:
Morgen: helft [SC] users gebanned wegens wangedrag.
Komt Kol terug

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/lx2WSGRk8bcAAAAM/pulp-fiction-john-travolta.gif

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:29:
[...]

[Afbeelding]
Ik ben geen TA kenner, maar moet je die grafiek niet op de logaritmische schaal bekijken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Meer brandstof. Much higher!
$1.34 BILLION WORTH OF SHORTS
WILL GET LIQUIDATED IF BITCOIN
HITS $115,000

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GeAjK9BWEAA1Fsm?format=jpg&name=large

[ Voor 28% gewijzigd door zwembroek op 05-12-2024 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Coldcat schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:33:
[...]

Ik ben geen TA kenner, maar moet je die grafiek niet op de logaritmische schaal bekijken?
Geen idee, ook onvoldoende kennis voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
BTC top 5 dit jaar nog!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2toeTvCUQaec5WyJ2EQ6FmoVMw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZLFwXajmbodZjqmWwe5hzybp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:17:
For example, my view of ETH/BTC going to 0.03-0.04 finally came true, but I was horribly wrong about ETH/USD going home.

Expressing opinions about financial markets daily is unforgiving. No one has a crystal ball, everyone get things wrong, and we are all just trying to figure everything out.

Groetjes Ben Cowen.
En dan host ie een live watch party: tekent ie geen huisje met schuur zoals vroegah!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12j7DFVPeM8rx3UmS6GK-05-i3Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ScuL
Account recovery 9% :) Gaat de goede kant op

Nog een positie. SOL breekt nu uit. Target minstens $275

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdiJ7_l9SVg5gq6QanenpklXwe8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tB2rYB9UxMDrWOgPuAgdfr78.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door ScuL op 05-12-2024 12:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Iedereen heeft het altijd maar over "don't marry your shitcoins" (en terecht).
Gisteren 30 tot 50% van de meeste shitcoin zakjes gedumpt, dat voelt gewoon goed.

Maar ik heb vooral last met BTC te verkopen.
5% van mijn BTC PF is er ondertussen uit. Met mooie winst.
En nog zit ik te twijfelen of dat nu wel een goede zet was :+

Mijn greed meter staat alvast dik in het rood, maar volgens 'el plan' moet er minstens 66% uit tegen mei.

Hoe zit het met jullie plan? Houden jullie je er aan?
Hebben jullie er uberhaupt 1? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Slonzo schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:46:
Gisteren 30 tot 50% van de meeste shitcoin zakjes gedumpt, dat voelt gewoon goed.

Mijn greed meter staat alvast dik in het rood, maar volgens 'el plan' moet er minstens 66% uit tegen mei.

Je hebt nog 95% van je Bitcoin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

is 10k realistisch voor ETH?

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Tot nu toe nog maar kleine plukjes verkocht, maar in deze regionen gaat dca uit beginnen (risk factor >0.6 volgens https://www.tradingview.com/script/K5YcHwKk-BTC-Risk-Metric/).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Nee totaal niet... $15k minimaal 8)7

Vorige top was rond de $5k. Als je kijkt dat BTC al ruim boven de ATH zit dan gaat ETH ook wel ergens volgen. Een x2 in een altseason is dan niet raar.

Vorige keer duurde het een maand of 1.5 maand nadat BTC uitbrak voordat ETH zijn ATH bereikt had.

[ Voor 39% gewijzigd door Coldcat op 05-12-2024 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53

Ik zou sowieso wat winst pakken nu. Je kan niet teveel op het verleden leunen maar tot nu toe is er altijd na zo'n grote stijging weer een flinke daling gekomen. De kans dat we dan weer onder de 100K gaan lijkt me vrij aanzienlijk. Mogelijk weer richting een niveau van 40K of lager. Als echte hodler overleef je dat natuurlijk, maar het zou zonde zijn nu geen winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ja waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wellicht ook 100k, als we toch losgaan

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Btc 100k -> Eth 10k

Nfa

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23

Het meest lastige is dat je niet goed kunt herverdelen omdat alles zo hoog staat of voelt momenteel. Stonks / goud / vastgoed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:49:
[...]

Ik zou sowieso wat winst pakken nu. Je kan niet teveel op het verleden leunen maar tot nu toe is er altijd na zo'n grote stijging weer een flinke daling gekomen. De kans dat we dan weer onder de 100K gaan lijkt me vrij aanzienlijk. Mogelijk weer richting een niveau van 40K of lager. Als echte hodler overleef je dat natuurlijk, maar het zou zonde zijn nu geen winst te pakken.
Dit soort pessimisme behoort op de FP niet in SC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01
[...]

Hier ook dikke greed, maarja december is vaak bullish en januari niet. Ergste is nog dat je gewoon weet dat je geduld moet hebben en dan de winsten komen. Maar als je dagelijkse die groene palen voorbij ziet komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb er eerlijk gezegd nog nooit zo mee gestruggled als nu. Ik overweeg 15% van mijn BTC te verkopen.
Probleem is dat het inmiddels een bedrag is wat ik niet meer kan negeren (zeker als je een bepaalde balans normaal spaargeld en crypto wil aanhouden), maar geld maakt geld en even je BTC verdubbelen in waarde gaat een stuk sneller dan jaren en jaren wachten op de S&P500..

Dus dan kom ik op 15% uit. Mooi stukje winst maar stel we gaan naar 200-300K dan niet te veel verloren aan potentiele winst. Stel het zakt ja dan HODLn we wel weer een paar jaar langer :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

40k of lager _O- wat heb je gesnoven?
Pagina: 1 ... 36 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!