Shitcoin speelkwartier is weer begonnen.
En ik had pas tp-1 bereikt...SpelFaut schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:15:
TP-3 is bereikt, maar omdat het een groter % is dan 1 en 2 durf ik niet op die sell knop te rammen. Wat is het nut van een uitstapladder als ik m`n gevoel niet uit kan zetten? bah.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hebben jullie ook zo'n last van ETF-manie?
:strip_exif()/f/image/lZ8x9ixJk8fO0fnHbcqDMno8.png?f=user_large)
Voor de eerste 10 mensen gratis te lezen:
https://fd.nl/financiele-...rned&utm_content=20241205
:strip_exif()/f/image/lZ8x9ixJk8fO0fnHbcqDMno8.png?f=user_large)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Every Bitcoin Holder right now 🥂🎉 pic.twitter.com/J97Q4QqDla
— ₿itcoin Meme Hub 🔞 (@BitcoinMemeHub) 5 december 2024
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:06:
Staan serieuze liquidaties te wachten op 103 en 104K (275 miljoen totaal).
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IR6rapzPlUsdCfh3a5Ndffmw.jpg?f=user_large)
Tulpenmanie eerder.spartacusNLD schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:17:
[Afbeelding]
Klinkt goed hè die subtiele hint naar tulpenbollen. Een redacteur met te weinig sats wachtende op een dip die niet meer kwam.spartacusNLD schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:17:
[Afbeelding]
Ik hoop vooral dat die smerige massamoordenaar uitglijdt en met zijn oogbal op een punthekje valt.Q_7 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:16:
[...]
Putin is in the game, ik hoop dat hij zijn olie ipv dollar of eigen shitmunt met BTC gaat verkopen
Maar ik ben niet kieskeurig, een stukje lood tussen zijn ogen mag ook.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Door de $100k euforie is de ETF flow van gisteren volgens mij nog niet gedeeld? Hierbij dan: niet heel speciaal maar toch vrij aardig 
:strip_exif()/f/image/lLreFsYYxGEZOaofBrwaBD7g.png?f=user_large)
Nee slechts een half miljardje bij ibit. Zunige boomers.Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:21:
Door de $100k euforie is de ETF flow van gisteren volgens mij nog niet gedeeld? Hierbij dan: niet heel speciaal maar toch vrij aardig
[Afbeelding]
ETH gaat nu ook eindelijk mee. Als die ook de ATH verbreekt dan is het hek van de dam.
Goedemorgen boys! BAM! 100k jonge!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x97Z9o0tvV3BzJic5talMh2R.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x97Z9o0tvV3BzJic5talMh2R.jpg?f=user_large)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ben jij dit?zwembroek schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:34:
Goedemorgen boys! BAM! 100k jonge!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moeten we dan Hansje Brinker bellen?gebruikershaes schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:33:
ETH gaat nu ook eindelijk mee. Als die ook de ATH verbreekt dan is het hek van de dam.
Sterkte vandaag! Ter opvrolijking:Pelox schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:37:
Helaas vandaag een dagopname in het ziekenhuis, maar een mooie kans om hier bij wat boomers en zusters het woord te verspreiden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/coFEEslTi1P4bs59bEVhJGGH.jpg?f=user_large)
Wat een kleurenkots, mijn hemel.Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:30:
Happy 0.1 MIL, proost!
Wat een mooie timing, bedankt Sint!
Als iemand mij 2 jaar geleden had verteld dat BTC de 100k grens zou passeren op een donderdag had ik ze voor gek verklaard.
Zero.
Waarom zijn die Ai plaatjes momenteel zo ontzettend lelijk?
het nieuws berijkt Henk en Ingrid nu 100% Confirmed.
Mijn vader weet echt 0.0 van crypto....
Die apped me net, Hey, heb jij nou ook van dat bitcoins gekocht ooit ?
FOMO is on guys ! Moon SOON !
Vaak is dat juist een slecht tekenGipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:41:

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Klopt pa, hier heb je een referral.Gipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:41:
Zero.
die 100k ga je vandaag pas zien als fomo bij de etf'sGuere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:21:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vaak is het een verkoopsignaal, niet per definitie goed of slecht.
Gewoon een teken dat de top weer eens in zicht komt.
Drie jaar terug schonken mijn ouders alle kids een mooi bedrag:Gipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:41:
"doe er wat leuks mee, liefst iets verstandigs maar je moet het zelf weten. Zolang je er maar niet van die Bitcoin van koopt"

Uiteindelijk in de hypotheek gepompt zodat ik de maandelijkse inleg die we voor versnelde aflossing als DCA in BTC kon drukken
Ach we zullen zien, hopelijk gaat het nu helemaal los, die boomers hebben geld, die moeten er allemaal inFrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:45:
[...]
Vaak is het een verkoopsignaal, niet per definitie goed of slecht.
Gewoon een teken dat de top weer eens in zicht komt.
Voor iedereen die de afgelopen tijd winst heeft lopen afromen, de rente bij Bybit voor USDT is al dagen rond de 40% , heb daar nu 4k USDT gestald, 4 USDT per dag aan rente, pakken die kans !
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Het is een teken van je AI!Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:30:
Happy 0.1 MIL, proost!
Wat een mooie timing, bedankt Sint!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/d4S9ouLZfrIu6dDRJNsdMeaT.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet niet gekker worden.. ze zijn dogecoin aan het shillen op RTL Z..
Zero.
Say WhutPelox schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:49:
Moet niet gekker worden.. ze zijn dogecoin aan het shillen op RTL Z..
Als het ze al berijkt heeft drukken ze natuurlijk op de sell knopGipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:41:
@Q_7 en die rente prak je dan weer in shitcoins welke tientallen procenten pompt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
MODI zou kunnen, maar heb nog een shitcoin bag gevonden op Gate.io hele gezeur om erbij te komen maar zit nu op 80+ shitcoins, vind het wel leuk geweest zosh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:58:
@Q_7 en die rente prak je dan weer in shitcoins welke tientallen procenten pompt.
Jazeker! Speciaal gisteravond nog gemaakt voor de 100k. De hele straat was wel wakker door het vuurwerk maar who the fuck cares! Bitcoin is boven de 100K!
Om @Kol Nedra er toch een beetje bij te houden: deze komt uit zijn foto-gallerij. Doet ie toch een beetje mee
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1oKLTAuaFYV4qYRGtszuf8jt.jpg?f=user_large)
==
hoi
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Volgens mijn AI vriendin zou ik op 3950 en 4050 een sell order moeten plaatsen om later goedkoper terug te kopen, dat zij ze ook over 3850 en die kwam nog uit ook, toch durf ik nietYES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:03:
BTC in price discovery dus maar eens naar ETH kijken. Zit op de weekly wel op een belangrijk punt:
[Afbeelding]
3850 is maar 5% lager he. Als je actieve daytrader bent kun je het proberen maar dan weet je ook dat je winst kunt zien verdampen.Q_7 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:06:
[...]
Volgens mijn AI vriendin zou ik op 3950 en 4050 een sell order moeten plaatsen om later goedkoper terug te kopen, dat zij ze ook over 3850 en die kwam nog uit ook, toch durft ik niet.
==
hoi
Guys hoe heet die site ook alweer wat praktisch een kopie van coinmarketcap is, maar waar alle altcoins shit is?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een reject/retrace na 4k is niet heel gek maar ik ga daar niet op spelen/gokken voor een marginale winst (zoals @Eusebius ook al zegt hierboven).Q_7 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:06:
[...]
Volgens mijn AI vriendin zou ik op 3950 en 4050 een sell order moeten plaatsen om later goedkoper terug te kopen, dat zij ze ook over 3850 en die kwam nog uit ook, toch durf ik niet.
Ja ETH heb ik ook al een tijdje focus opYES schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:03:
BTC in price discovery dus maar eens naar ETH kijken. Zit op de weekly wel op een belangrijk punt:
[Afbeelding]
Zie de chart van @YES , je moet hem niet horizontaal tekenen maar diagonaal, en dan zie je hem daar steeds afketsen. Nu lijkt hij er boven te breken, betekent dat we verder omhoog kunnen kijken.mprkooij schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:14:
Even voor mij als leek. Waarom is dit perse een belangrijk punt voor ETH?
[Afbeelding]
Coinmarketcrap.Richh schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:09:
Guys hoe heet die site ook alweer wat praktisch een kopie van coinmarketcap is, maar waar alle altcoins shit is?
https://coinmarketcrap.co/
Weerstandje gezet op 12-03-2024 eerder dit jaar , zoom out.mprkooij schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:14:
[Afbeelding]
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/ethereum/
En de toenadering van de ATH in 2021... (zie aanvulling knakworst below)
[ Voor 3% gewijzigd door Gipsy King op 05-12-2024 10:19 ]
Geweldige watchlist!FrambozenTaart schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:15:
[...]
Coinmarketcrap.
https://coinmarketcrap.co/
En dan naar dollars. Top in maart was toen 4.092 dollar.Gipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:16:
[...]
Weerstandje gezet op 12-03-2024 eerder dit jaar , zoom out.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/ethereum/
De de toenadering van de ATH in 2021...
Eens in de zoveel tijd verandert er iets in de maatschappij waardoor ander gedrag kan ontstaan. In de 19e eeuw kregen mensen meer vrije tijd. Toen zijn (in Nederland) veel verenigingen zoals lokale harmonieën, koren en wandelclubs ontstaan.
Nu hebben we weer een shift, namelijk de hele wereld in je handpalm. En: we kunnen veel dingen zelf. Je huis verhuren (AirBNB), auto zoeken (Autoscout), X'en met een expert in zijn/haar vakgebied etc. Bitcoin en crypto valt ook in dat straatje. Het is niet gereguleerd door de overheid (maar langzamerhand begint het besef te dagen: KYC, box 3 etc). Vanuit het oude gedacht is het inderdaad niet houdbaar. Maar dan vergeet je dat er in de geschiedenis steeds dingen bijkomen. En vaak vindt iets zijn weg via de enthousiastelingen en voorlopers naar de middenmoot en dan de wetgeving.
==
hoi
Gemaakt door iemand die een hekel had aan apple hoorde ik laatst. Oh en hij drinkt azijn bij zijn ontbijt.
Ben heel benieuwd wat er met de prijzen gaat gebeuren als de Amerikanen wakker worden, big pump inc??
Wie wil er nu FIAT op Bybit niets hebben staan doen? Zoveel kansen.Q_7 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:47:
[...]
Ach we zullen zien, hopelijk gaat het nu helemaal los, die boomers hebben geld, die moeten er allemaal in
Voor iedereen die de afgelopen tijd winst heeft lopen afromen, de rente bij Bybit voor USDT is al dagen rond de 40% , heb daar nu 4k USDT gestald, 4 USDT per dag aan rente, pakken die kans !
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
2025: lege bankrekening? checkgravit0n_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:48:
Hey jongens, ik wil beginnen met crypto, wat is een goede plek om ze te kopen?
Geintje, ik duik wel weer op als we de 100k aantikken. Niks beters om 2021 te beginnen met een lege bankrekening en onverstandig veel bitcoin.
You will understand energy and you will be happy.
Want als hij nu omhoog gaat hebben we meer winst dan als hij omlaag gaat.mprkooij schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:14:
[Afbeelding]
Geldt die ban alleen voor het Forum? Ik die dat hij wel reacties op de FP kan plaatsen.Eusebius schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:02:
Om @Kol Nedra er toch een beetje bij te houden: deze komt uit zijn foto-gallerij. Doet ie toch een beetje mee
[Afbeelding]
In augustus kon je bitcoin nog voor onder de 50k kopen en in oktober onder de 60k. Dat nieuwsmedia Trump aanhalen kan ik enigszins begrijpen. 100k was onvermijdelijk, maar het heeft alles wel versneld.
Laat Trump deze move lekker claimen. There ain't such thing as bad publicity.
Anti-coiners zijn vooral no-coiners.Gipsy King schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:18:
De eerste boze anti coiner op de FP :
nieuws: Bitcoin is voor het eerst meer dan 100.000 dollar waard
Hoeveel bitcoin zou trump hebben dat hij het zo zit te pluggen met al z'n benoemingen?
Toch nog even uit mn comfortzone gehaald en de FP bezocht en de reacties bekeken. Jezus. "Sluit FP weer"Nopheros schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:30:
nieuws: Bitcoin is voor het eerst meer dan 100.000 dollar waard
Ik heb zojuist de comments even doorgenomen m.b.t. bovenstaand nieuwsbericht en de conclusie is dat er in alle comments maar weinig comments zijn die daadwerkelijk 100% ontopic zijn en een 3 rating verdienen.
De comment die er in kwaliteit ver bovenuit steekt en iedereen zou moeten lezen is onderstaande maar krijgt echter nog een 0 rating:
[Afbeelding]
Ik stel voor dat dat we deze post massaal de juiste waardering geven zodat iedereen die het nieuwsbericht opent direct up-to-date is?
@zenith
Het begint langzaam steeds duidelijker te worden dat Trump eigenlijk Satoshi Nakamoto isBartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:36:
Hoeveel bitcoin zou trump hebben dat hij het zo zit te pluggen met al z'n benoemingen?
Daarnaast lijkt hij te vergeten dat het juist zo laag is gebleven door verstoringen vanuit de overheden. Zeer sneu deze poging om het goed te lullen.Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:33:
[Twitter]
...zegt de voorstander van een andere asset (goud) die juist massaal door overheden wordt 'gesteund' door middel van gigantische goudreserves

Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:36:

Ik zet in op 3999 en daarna pas op 4250. En bij 4500 verkoop ik de rest eth op 1 a 2 eth na.Q_7 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:06:
[...]
Volgens mijn AI vriendin zou ik op 3950 en 4050 een sell order moeten plaatsen om later goedkoper terug te kopen, dat zij ze ook over 3850 en die kwam nog uit ook, toch durf ik niet.
Mocht 4500 niet gehaald worden dan kan ik het altijd nog verkopen voor minder. Heb in alle gevallen winst.
Hij heeft *eigen* coin uitgebracht, nog niet verhandelbaar, waar artikelen over die coin waarschijnlijk in de Google ranking worden suppressed als ze een link plaatsen de pagina zelf is helemaal moeilijk te vinden. Een scam pagina daarentegen staat redelijk hoog.Bartske schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:36:
Als je naar de coin toe wil kun je het beste de preview entry van coingecko gebruiken. https://www.coingecko.com/en/coins/world-liberty-financial.
Dit alleen geeft al motivatie, buiten al het economische verkeer rond een groei markt zoals crypto.
Denk aan Kol Nedra mensen. In dit topic is alles wat losser dan de rest van het forum. De frontpage is totaal anders qua moderatie. Laten we elkaar beschermen voor die boze wereld.Nopheros schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:45:
[...]
In principe vraag ik alleen om deze post de correct rating te geven die een ieder zelf mag invullen maar ik zal m'n post toch hier en daar wat tweaken idd
Daarnaast wordt hier zoveel gepost, daar gaat geen mod tussen zoeken
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maar is dus nog niet te krijgen? Volgens mij wordt dit gewoon een klassieke pump- en dump coinEnderQ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:47:
[...]
Hij heeft *eigen* coin uitgebracht, nog niet verhandelbaar, waar artikelen over die coin waarschijnlijk in de Google ranking worden suppressed als ze een link plaatsen de pagina zelf is helemaal moeilijk te vinden. Een scam pagina daarentegen staat redelijk hoog.
Als je naar de coin toe wil kun je het beste de preview entry van coingecko gebruiken. https://www.coingecko.com/en/coins/world-liberty-financial.
Dit alleen geeft al motivatie, buiten al het economische verkeer rond een groei markt zoals crypto.
==
hoi
Die rente schommelt harder dan Kol die zenuwachtig op een bureaustoel zit te wippen totdat ie weer los mag in de SC.Q_7 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:47:
[...]
Ach we zullen zien, hopelijk gaat het nu helemaal los, die boomers hebben geld, die moeten er allemaal in
'Voorlopig', lekker smart geformuleerd...
Joh, laat die frontpage voor wat het is. Heb in een ver verleden ook ooit geprobeerd om daar wat nuttige dingen te posten wanneer er in de comments weer complete onzin werd verkocht. Maar er is niet tegenop te werken. Dat sfeertje daar ben je héél gauw zat. Er zitten zo ontzettend veel betweters wiens hersentjes slechts in staat zijn om een feitenvrije brij van van bullshit te posten dat er sinds jaar en dag geen vaststaand feit meer wordt geaccepteerd.
Oproepen tot het beinvloeden van de frontpage moderatie zijn uitdrukkelijk niet toegestaan. Ik heb diverse reacties die hier over gingen verwijderd.
Graag terug ontopic.
Graag terug ontopic.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 05-12-2024 11:03 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bor schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:59:
[mbr]Oproepen tot het beinvloeden van de frontpage moderatie zijn uitdrukkelijk niet toegestaan. Ik heb diverse reacties die hier over gingen verwijderd.
Graag terug ontopic.
[/mbr]

Haha @tomtom901 die FP mod heeft geen gevoel voor humor. Kan ie hier weg? 
@Nopheros pas maar op straks is je post ook weg.
@Wispe hier hetzelfde... zure FP crew.

@Wispe hier hetzelfde... zure FP crew.
[ Voor 39% gewijzigd door sh4d0wman op 05-12-2024 11:06 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als je mijn reactie verwijdert, dan weet je totaal niet hoe het hier aan toe gaat.Bor schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:59:
[mbr]Oproepen tot het beinvloeden van de frontpage moderatie zijn uitdrukkelijk niet toegestaan. Ik heb diverse reacties die hier over gingen verwijderd.
Graag terug ontopic.
[/mbr]
Tomtom en Taro worden door Bor op de vingers getikt: Willen jullie die aanhangers van jullie die pyramidespelen promoten onder controle houden en hen wat manieren bijbrengen?
[ Voor 28% gewijzigd door Steady op 05-12-2024 11:07 ]
GEwoon allemaal op rapparteer drukkensh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:05:
Haha @tomtom901 die FP mod heeft geen gevoel voor humor. Kan ie hier weg?

Hehe Je suis Kolanti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:07:
[...]
GEwoon allemaal op rapparteer drukken
zwembroek perma ban incoming, 3... 2... 1...
Jammer, 100k komt iemand het feestje weer verpesten. When “barst de bubble” en when “btc heeft geen onderliggende waarde” ?
Is Kol niet zo alleen meer, gun ik hem ook wel.Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:08:
[...]
wahahahhaahhah heerlijk.
Crypto deel is ondertussen ook zo groot, en by far populairste hier op tweakers. We zouden prima ons eigen forum op kunnen zetten. Dan stort tweakers in kwa bezoeken en sponsor geld. Daarna komen ze met hangende pootjes terug. Wij eisen dan ban van die mod. En stellen Taro en Tom tom aan als bezemcrew voor de FP. Eind goed al goed
Best mooi idee eigenlijk
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 05-12-2024 11:10 ]
Steady schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:08:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fPUU7W7i1D5d9hissB9rC3kX.gif?f=user_large)
Daar heeft hier toch niemand tijd voor, waar moeten al die memes vandaan komen dan?anti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:09:
[...]
wahahahhaahhah heerlijk.
Crypto deel is ondertussen ook zo groot, en by far populairste hier op tweakers. We zouden prima ons eigen forum op kunnen zetten. Dan stort tweakers in kwa bezoeken en sponsor geld.
Best mooi idee eigenlijk
We gaan gewoon met de hele bulk SC ineens naar het nieuwe forum. Die gaan gewoon door met miems maken.....maar dan op nieuwe locatie. Business as usualCornermanNL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:10:
[...]
Daar heeft hier toch niemand tijd voor, waar moeten al die memes vandaan komen dan?
Klinkt mij als muziek in de oren!anti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:09:
[...]
wahahahhaahhah heerlijk.
Crypto deel is ondertussen ook zo groot, en by far populairste hier op tweakers. We zouden prima ons eigen forum op kunnen zetten. Dan stort tweakers in kwa bezoeken en sponsor geld. Daarna komen ze met hangende pootjes terug. Wij eisen dan ban van die mod. En stellen Taro en Tom tom aan als bezemcrew voor de FP. Eind goed al goed
Best mooi idee eigenlijk
Zit hier hardop te lachen, altijd +1 voor deze meme

Je kan er een boek over schrijven.anti elppa schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:09:
[...]
wahahahhaahhah heerlijk.
Best mooi idee eigenlijk

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!