Gefeliciteerd allemaal!!!
De eerste boze anti coiner op de FP :
nieuws: Bitcoin is voor het eerst meer dan 100.000 dollar waard
nieuws: Bitcoin is voor het eerst meer dan 100.000 dollar waard
Komt de baas ff goed weg dat vandaag mijn vaste vrije dag is
Wat er in ruim 15 uur kan veranderen zegRaaafie schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:05:
Tijd om te verkopen als ik dit zo allemaal lees

==
hoi
Jij ook een fijne dag, probeer jezelf niet teveel te kwellen met zaken en zorgen die je niet direct kunt veranderen.CornermanNL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:14:
De vrolijkste groep tweakers zijn deze morgen in dit topic te vinden, altijd feest natuurlijk hier maar dit is mooi op een anderzijds druilerige ochtend in een wereld die naar de klote gaat.
Fijne dag iedereen en dank voor al het vertier al die topics lang.
Ook hier vaak een uitdaging.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Jongens 100k, gefeliciteerd 🙏
BTC €94.837,08
Ik herleid hieruit dat je had willen verkopen op $4. Zet dan nu die sell order. Je hoeft niet wakker te zijn om een sell order af te laten gaan hè.bsmpower schreef op donderdag 5 december 2024 @ 06:49:
[...]
Toen ik sliep, nu alweer terug bij af.
Gefeliciteerd trouwens aan alle BTC holders, mooie mijlpaal 🎉
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ben wel benieuwd naar wat @anti elppa denkt dat de komende week/maand gaat gebeuren.
Helaas vandaag een dagopname in het ziekenhuis, maar een mooie kans om hier bij wat boomers en zusters het woord te verspreiden
Zero.
Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:34:
Ik ben wel benieuwd naar wat @anti elppa denkt dat de komende week/maand gaat gebeuren.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WwlCD1fOUaEBTub9uAZdPaiK.gif?f=user_large)
Hoppa! BTC100K2024, altijd al gedacht!
Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:34:

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zit ik de hele tijd al m'n zak te vullen omdat het vanavond pakjesavond is, gaan jullie al die mooie babes posten. Nouja bij deze iedereen van hartje gefeliciteerd met de 100k. Dat we het maar gouw vergeten zijn.
Ja zuster .. deze man hierBTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:38:
Hoppa! BTC100K2024, altijd al gedacht!
==
hoi
Goede morgen,
Wie lief is krijgt lekkers (100k) en wie stout (Kol) is de roe.
Gefeliciteerd allen opweg naar het zetten vandagelijks historische momenten
Wie lief is krijgt lekkers (100k) en wie stout (Kol) is de roe.
Gefeliciteerd allen opweg naar het zetten vandagelijks historische momenten
:strip_exif()/f/image/yDvisELG8bTt5Ao53zO8ek80.png?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Bij de 420k pas.
Ik ben natuurlijk meer waard dan die 100k.
Wel een schitterende mijlpaal! Gefeliciteerd iedereen

En ik weet niet wie er over gaat, maar Free @KolNedra. Heeft nu wel lang genoeg geduurd en dit feestje moet samen gevierd worden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gswsmL3VdRPkkyct9Cn2Mq71.gif?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
week naar 115k tot 120k. Dan dikke dump. Dan naar 150k, dikke dump. Dan naar 200k dikke dump. Dan een blowof naar 280 en bear.Wispe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:34:
Mijn top voorspelling staat in het top gok topic. Geloof iets van 245k ofzo
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vrouw vindt dat ik meteen moet verkopen nu we boven de 100k staan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Congrats guys 'n gals. Ik keek op mijn telefoon, geen tp notificaties van een ETH niveau waarop ik hoopte. Lichte teleurstelling. Open ik de SC, 4 nieuwe pagina's sinds 23u, Insert what the f... meme.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Sterkte & spread the word. ETF inflows will be massive!Pelox schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:37:
Helaas vandaag een dagopname in het ziekenhuis, maar een mooie kans om hier bij wat boomers en zusters het woord te verspreiden
Vooralsnog lijkt de eerste support op 101.500 te ligggen, netjes het gezette level opgezocht en naar boven gebounced.
Fantastische mijlpaal, gefeliciteerd allemaal!

Da's wel een beetje voorbarig als je het mij vraagt. Die bounce zie ik trouwens ook niet. Of kijken we naar de 1m?Jelmer schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:45:
Vooralsnog lijkt de eerste support op 101.500 te ligggen, netjes het gezette level opgezocht en naar boven gebounced.
Trouwens, tijd voor popcorn: nieuws: Bitcoin is voor het eerst meer dan 100.000 dollar waard
[ Voor 22% gewijzigd door Ray_ op 05-12-2024 07:54 ]
Bedankt Sinterklaas. Mooier kado had ik niet kunnen krijgen.
GEFELICITEERD ALLEMAAL ! ! !
Heerlijk die afgunst reacties onder de tweakers 100k bitcoin nieuws

Heerlijk die afgunst reacties onder de tweakers 100k bitcoin nieuws

[ Voor 3% gewijzigd door Q_7 op 05-12-2024 07:56 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Tweakers trekt tegenwoordig ander publiek dan alleen de tech minded mensen van jaren geleden. Onder heel veel nieuwstopics is dit te merken.Ray_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:52:
[...]
Da's wel een beetje voorbarig als je het mij vraagt. Die bounce zie ik trouwens ook niet. Of kijken we naar de 1m?
Trouwens, tijd voor popcorn: nieuws: Bitcoin is voor het eerst meer dan 100.000 dollar waard
Kruidnoten! En espressoJoosie200 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:56:
Tijd om de frontpage door te nemen. En nu jij.
Met een bak pepernoten en koffie!
Dat is helaas op elk forum zo.PWSteal schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:57:
[...]
Tweakers trekt tegenwoordig ander publiek dan alleen de tech minded mensen van jaren geleden. Onder heel veel nieuwstopics is dit te merken.
Zijn een hoop boze mensen tegenwoordig die zelf maar weinig doen om het eigen leven leuker te maken en de hele dag op een nieuwssite of forum zitten te klagen.
Maar wij horen daar gelukkig niet bij.
Party-time 💃🍾
Ik doe even een cmd+f. (Sorry @anti elppa, jij mag CTRL gebruiken)PWSteal schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:57:
[...]
Tweakers trekt tegenwoordig ander publiek dan alleen de tech minded mensen van jaren geleden. Onder heel veel nieuwstopics is dit te merken.
"ponzi"
Check.
"tulp"
Check.
"gebakken lucht"
Check.
Ik ben er weer klaar mee
Zonder KolRaaafie schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:03:
Dat we dit mogen meemaken jongens
Ik ben er kapot van.
@Wispe Kol is gewoon 1 van de miljard nieuwe leden die hier binnen zijn gespoeld. Die plust straks deze post en dan weten we zijn nieuwe handle
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee. Ik reageerde alleen op de reactie dat SUI even de $4 had aangetikt.Sandyman538 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:34:
[...]
Ik herleid hieruit dat je had willen verkopen op $4. Zet dan nu die sell order. Je hoeft niet wakker te zijn om een sell order af te laten gaan hè.
Kol is niet een gewoon iemand.sh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:07:
@Wispe Kol is gewoon 1 van de miljard nieuwe leden die hier binnen zijn gespoeld. Die plust straks deze post en dan weten we zijn nieuwe handle

Op de FP zijn er nog mensen met vertrouwen in de dollar. We zijn nog steeds vroeg!
Ik denk dat die niet meer terugkomt. Die is allang binnen met al zijn shitcoinbags.
Hebzucht? We zitten hier voor te tech he!
Volgende keer die ledger iets minder diep inbrengen.Pelox schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:37:
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:11:
[...]
Volgende keer die ledger iets minder diep inbrengen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel je mag maar 1 account hebben officieel, maar misschien zit hij hier toch inKolnito ergg incognito mee te vieren en babes te posten
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je zou maar net gister zijn uitgestapt op 98k en weer wat winst genomen. Nou ja, volgende dip stap ik weer in. Winst op xrp, tron waren ook lekker. 😋
420k vind ik anders nog wel veel mooierdudescool schreef op donderdag 5 december 2024 @ 07:54:
Bedankt Sinterklaas. Mooier kado had ik niet kunnen krijgen.
Ik ben benieuwd wat er nu gebeurt, of het echt losgaat in een paar dagen/weken of dat het toch voorzichtig blijft.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Je ziet het vaak dat er even een moment van rust is na belangrijke levels. En daarna de bak vol open gaat. Kan vanmiddag zijn of in de komende dagen.ByteMe_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:12:
[...]
420k vind ik anders nog wel veel mooier
Ik ben benieuwd wat er nu gebeurt, of het echt losgaat in een paar dagen/weken of dat het toch voorzichtig blijft.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maareh over Kolletje gesproken,
De 100k is al bereikt.
Is ie al unbanned of krijgt ie nu een maand extra?
De 100k is al bereikt.
Is ie al unbanned of krijgt ie nu een maand extra?
:strip_exif()/f/image/nj5ZRmkG7ibXLqNuFQnN5qOp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 95% gewijzigd door Guere op 05-12-2024 08:18 ]
Afgelopen weken meermaals winst gepakt. Winst = winst.Cougar schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:12:
Je zou maar net gister zijn uitgestapt op 98k en weer wat winst genomen. Nou ja, volgende dip stap ik weer in. Winst op xrp, tron waren ook lekker. 😋
125k als target om grote bulk te verkopen, komt wel erg dichtbij zo!
Historisch gezien zijn het vrij vlakke weken rondom kerst. De eerste week van januari is dan wel weer vaak veelbelovend.ByteMe_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:12:
[...]
420k vind ik anders nog wel veel mooier
Geen idee.
Mocht je deze pump al impressive vinden. Hier een paar headlines:
When Modi?
Europe ....
You have seen nothing yet
"Fed Chair Powell: Bitcoin Is 'Like Gold, It's Just Virtual And Digital"
When Xi Jin Ping?"Putin Declares Bitcoin Unstoppable Amid Dollar's Waning Global Grip"
When Modi?
Europe ....

Scherp blijven @Don Guacamole
"Worlds largest Bitcoin miner restructuring toward Bittensor"
— JJ (@JosephJacks_) 4 december 2024
Pay attention folks. https://t.co/slgXDYRLOg
Bitvavo:
BTC orders boven de € 100.000
Voer bij BTC orders boven de € 100.000 een prijs in die op een 0 eindigt (bijv. € 100.010, € 100.020, € 100.030, etc.). Prijzen die afwijken van dit patroon worden momenteel niet door het systeem geaccepteerd. Binnenkort heb je wel de vrijheid om elk bedrag te kiezen.
Voer bij BTC orders boven de € 100.000 een prijs in die op een 0 eindigt (bijv. € 100.010, € 100.020, € 100.030, etc.). Prijzen die afwijken van dit patroon worden momenteel niet door het systeem geaccepteerd. Binnenkort heb je wel de vrijheid om elk bedrag te kiezen.
Dat is al paar weken zo.Trichoglossus schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:23:
Bitvavo:
Kunnen beter opschieten dan.
Ja enorm. Je merkt sowieso al ja jaren een steeds groter nivo- en denkverschil tussen de gebruikers in de diverse subfora en het fp publiek.
Het is maar goed dat Kol nog even vakantie heeft

It's ironic that #Bitcoin only hit $100k by buying off politicians and getting in bed with government. Without expected government intervention, this milestone never would have been hit. What couldn't be done in a free market was achieved through the cohesive power of the state.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 5 december 2024
...zegt de voorstander van een andere asset (goud) die juist massaal door overheden wordt 'gesteund' door middel van gigantische goudreserves
Duitsland is slim geweest en heeft bij 60k snel alles verkocht.sh4d0wman schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:19:
Mocht je deze pump al impressive vinden. Hier een paar headlines:
[...]
[...]
When Xi Jin Ping?
When Modi?
Europe ....![]()
![]()
Ga je je naam renamen naar: btc100k2024?BTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:11:
[...]
Volgende keer die ledger iets minder diep inbrengen.
BTC420K2025 klinkt mooier. 100k is al gehaald.
Lols in El SalvadorDarrell schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:34:
[...]
Duitsland is slim geweest en heeft bij 60k snel alles verkocht.
Ik dacht hetzelfde. Alleen is dat mss een enorm jinx, gezien 100k in 2021 ook niet echt gehaald werd.ByteMe_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:45:
BTC420K2025 klinkt mooier. 100k is al gehaald.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
"This time its different"Bushalte schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:50:
[...]
Ik dacht hetzelfde. Alleen is dat mss een enorm jinx, gezien 100k in 2021 ook niet echt gehaald werd.
100k staat zelfs op teletekst
Overal 100k in de media, lets go Henk en Ingrid het is bijna kerst knal je geld in crypto haha.
Wat een rollercoaster zeg... Tijd is zo snel gegaan. Kan mij nog herinneren dat ik hier in 2017 voor het eerst postte. Bijzondere mijlpaal! Nu BNB nog naar de 100k
#BNBSlut
#BNBSlut
Staan serieuze liquidaties te wachten op 103 en 104K (275 miljoen totaal).
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-12-2024 09:06 ]
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:06:
/f/image/VocQ7FTtLhTDKcky6azs5nGA.png?f=fotoalbum_large)
Shorts die geliquideerd worden?BTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:06:
Jup
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationMap
600 miljoen trouwens, 275 is alleen op Binance
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-12-2024 09:09 ]
Geen shill of advies maar als ik puur kijk naar de top 20 coins denk ik dat LTC en ADA nog wat pumpjes krijgen. SOL en DOGE zijn al hard gegaan. Ga wat gore drek omwisselen naar LTC en ADA.
Moet Bitcoin natuurlijk wel stabiel blijven anders gaat het dubbel rekt.
Moet Bitcoin natuurlijk wel stabiel blijven anders gaat het dubbel rekt.
Total open interest is ook weer omhoog geschoten (van ~$58 miljard naar $65 miljard). Iedereen is weer hyped om een leveraged gokje te wagen maar zoals gewoonlijk gaan ze gewoon allemaal equally rektBTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:06:
:strip_exif()/f/image/p9QOQuNZcru9vAYrcGmp8RZl.png?f=user_large)
Ik voel stiekem ook wel een mega whale dump aankomen, laatste keer dat we zo'n pump hadden was BTC overal in het nieuws, en ging Tesla BTC als betaalmiddel accepteren. Toen liet Elon een scheet en werd het allemaal extreem rekt
Dat is een bak geld, je zou maar short zitten nu.BTC100K2021 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:08:
[...]
Jup
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationMap
600 miljoen trouwens, 275 is alleen op Binance
Ja, het wordt wel lekker volgespamd
TP-3 is bereikt, maar omdat het een groter % is dan 1 en 2 durf ik niet op die sell knop te rammen. Wat is het nut van een uitstapladder als ik m`n gevoel niet uit kan zetten? bah.
Fomo is a bitchSpelFaut schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:15:
TP-3 is bereikt, maar omdat het een groter % is dan 1 en 2 durf ik niet op die sell knop te rammen. Wat is het nut van een uitstapladder als ik m`n gevoel niet uit kan zetten? bah.
Zero.
same here. Lets goScuL schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:11:
Op basis van mijn charts gaan BTC en ETH nog even door
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Putin is in the game, ik hoop dat hij zijn olie ipv dollar of eigen shitmunt met BTC gaat verkopenSpelFaut schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:15:
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!