Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Net boven de 94k kleurt het wat geler op de heatmaps. 94,5k met een wick naar 94k zie ik wel gebeuren!Guere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:26:
En weer terug naar de bodem van de driehoek @ 94.5k? De range is inmiddels ook niet zo groot meer natuurlijk: 94.5 - 97k
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ts0ZUsZyzHoGBBNjj3SrSD8B.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Vaste prik is op dit moment normaal gesproken zo'n bemoedigend speechje van @anti elppa. Over dat het gewoon een klein dipje is. Ruis. Alts gaan heus wel rekt, en als BTC het op z'n heupen krijgt zit 'ie zo ver boven de 100k.Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:28:
Tot over 4 jaar!
Maar ja, vandaag met sabbatical ofzo...
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IrekFvW2N5gdtkSr7yRHV16z.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Steady schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:32:
Haha wat een huillie huillie hier zeg. We zitten middenin een bull market, zoom eens wat uit. Mocht dit "het einde" zijn en je hebt geen winsten gepakt, dan heb je dat aan jezelf te danken lol. En anders heb je 4 jaar tijd voor DCA. Ik heb net bij 95K bijgekocht, want there is no second best!
:no_upscale():strip_exif()/f/image/jdp2hJRknVUzA4oD58p5RtQg.webp?f=user_large)
Men zit maar een beetje trollen, hè
Ja snap ik, ik ook hoor, misschien kwam ik iets te serieus overGuere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:35:
[...]
[Afbeelding]
Men zit maar een beetje trollen, hèIs gewoon standaard gemekker om elkaar even op te jutten tijdens zo'n mini dipje.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Niet reageren, rapparteren!Guere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:35:
[...]
[Afbeelding]
Men zit maar een beetje trollen, hèIs gewoon standaard gemekker om elkaar even op te jutten tijdens zo'n mini dipje.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Niet raar, wel jammmer, maar het ziet er verder niet dramatisch uit hoorColdcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:29:
Jammer? Er zat nog een hoop liquiditeit onder ons.
Natuurlijk is de weg omhoog het beste. Maar dit is totaal niet raar.
Wat is jullie definitie van dipdag?sjorremans schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:22:
Donderdag dipdag komt misschien wel vroeg
Waarde PF stijgt met minder dan 5% die dag?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Behalve aan @Darrell, die krijgt een roe.
Zou Aero nu eindelijk up gaan?Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:54:
Aero up, btc haalt het weer omlaag
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sterkte daarmee. Dat valt altijd zwaar.John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
up of down het maakt mij allemaal niks uit, het zijn maar muntjes. Vandaag moeten besluiten om onze hond van 14 jaar en 8 maanden in te laten slapen. [Afbeelding]
Sterkte! Altijd enorm klote die dingen. Als het leven om de hoek komt kijken maken die getallen totaal niets meer uit.John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
up of down het maakt mij allemaal niks uit, het zijn maar muntjes. Vandaag moeten besluiten om onze hond van 14 jaar en 8 maanden in te laten slapen. [Afbeelding]
NeeeJohn245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Ugh, altijd super naar. Zowel de beslissing als het laten inslapen zelf.John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Veel sterkte!

We houden gelukkig nog wel een Appenzeller Sennenhond van 6 jaar over. Zal zwaar zijn voor hem want die was eerst met drie, nu met twee en straks alleen.Coldcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:00:
[...]
Sterkte! Altijd enorm klote die dingen. Als het leven om de hoek komt kijken maken die getallen totaal niets meer uit.
Veel sterkte John in deze lastige periode!John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Sterkte, dat is altijd vervelendJohn245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Sterkte. Wat een lieverd trouwens.
Paniekzaaier. Open net de slowchat dacht nu zal daar die -30% zijn. Staan we nog steeds boven de $94k.Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:39:
Maar we hadden het gewoon kunnen weten.
Extreem bearish @zwembroek => number goes up
Extreem bullish @zwembroek => number goes down
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dankjewel.
[ Voor 99% gewijzigd door Pinsa op 04-12-2024 18:19 ]
Op de foto wel. Als pup was het een monster en de trainster (die alleen dit ras traint) zei als jullie hem niet aan kunnen moet hij waarschijnlijk inslapen (later van haar gehoord dat ze hem dan geadopteerd had).
Sterkte @John245!John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Op welke termijn heb je dit doel?Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:20:
[...]
Ja ik wil wel een take profit doen een keer maar wacht tot de $20. Moet lukken
[mbr]Knip, referall[/mbr]
Ik heb vroeger ook een Sennenhond gehad, hele mooie hondenJohn245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:05:
[...]
We houden gelukkig nog wel een Appenzeller Sennenhond van 6 jaar over. Zal zwaar zijn voor hem want die was eerst met drie, nu met twee en straks alleen.
On topic jong Martin Gaus.Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:26:
[...]
Ik heb vroeger ook een Sennenhond gehad, hele mooie hondenNormaal ben ik meer van de katten, maar vorige week voor het eerst opgepast op een Dwergpoedel pup (morgen weer
) en sindsdien wil ik ook een pup
Had je een appenzeller sennenhond, een grote zwitser, een entelbucher of een berner sennenhond? Zijn hele mooie beesten met elk hun eigen karakter.Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:26:
[...]
Ik heb vroeger ook een Sennenhond gehad, hele mooie hondenNormaal ben ik meer van de katten, maar vorige week voor het eerst opgepast op een Dwergpoedel pup (morgen weer
) en sindsdien wil ik ook een pup
Wij hadden ooit 3 appenzeller sennenhonden.
Berner. Uiteindelijk weg moeten doen omdat m’n ouders gingen scheiden.John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:30:
[...]
Had je een appenzeller sennenhond, een grote zwitser, een entelbucher of een berner sennenhond? Zijn hele mooie beesten met elk hun eigen karakter.
Wij hadden ooit 3 appenzeller sennenhonden.
Maar terug ontopic, straks wordt @zwembroek boos op me.
Ik heb een duimpje gegeven, als blijk van steun.John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Heel veel sterkte met het verlies.
Sterkte!John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Zero.
Heb net het kenteken doorgekregen, waarbij de cijfers 69 zijn.
Sowieso bullish op veel vlakken, maar had toch ook graag 420k gezien als onderdeel van het kenteken.
Straks komt @Darrell nog vertellen dat hij vroeger een hamster had.Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:31:
[...]
Berner. Uiteindelijk weg moeten doen omdat m’n ouders gingen scheiden.
Maar terug ontopic, straks wordt @zwembroek boos op me.
ADA / DOT / BNB / ATOM
En tot mijn grote schrik zie je hier helemaal geen 30% correcties terug op de grafieken. Tuurlijk zijn die er geweest maar ze vallen in het niet bij de extreme stijgingen. Datzelfde zie je nu ontvouwen. Coins die +20% omhoog springen op een dag, en daarna nog een keer 10%. Gaat er dan 30% vanaf dan zie je dat gewoon niet terug op de weekly. Het wordt zo weer bijgekocht.
Op de daily kan een scalp misschien wat lonen als het hard gaat. Echter stopt de bus voor niemand!
Enkel HOLD werkt in de banana zone! Lekker makkelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 04-12-2024 18:42 ]
December is toch altijd heel erg votal.. volta .. valto .. heeft op- en neergaande groene en rode kaarsen in vergelijking met andere maanden?Steady schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:32:
Haha wat een huillie huillie hier zeg. We zitten middenin een bull market, zoom eens wat uit. Mocht dit "het einde" zijn en je hebt geen winsten gepakt, dan heb je dat aan jezelf te danken lol. En anders heb je 4 jaar tijd voor DCA. Ik heb net bij 95K bijgekocht, want there is no second best!
==
hoi
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xYHFF4fs0lC7EwddxkbIjCcD.jpg?f=user_large)
We leven nog steeds.
PS @John245 niks persoonlijks tegen over jou.
Vorige week ging het over accu’s en wasmachines.pletter schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:43:
Sja BTC doet niks gaan we over auto en honden hebben?[Afbeelding]
We leven nog steeds.
PS @John245 niks persoonlijks tegen over jou.
Coldcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:42:
Aan de hand van de 30% correctie heb ik eens wat grafieken bekeken van de vorige run.
ADA / DOT / BNB / ATOM
En tot mijn grote schrik zie je hier helemaal geen 30% correcties terug op de grafieken. Tuurlijk zijn die er geweest maar ze vallen in het niet bij de extreme stijgingen. Datzelfde zie je nu ontvouwen. Coins die +20% omhoog springen op een dag, en daarna nog een keer 10%. Gaat er dan 30% vanaf dan zie je dat gewoon niet terug op de weekly. Het wordt zo weer bijgekocht.
Op de daily kan een scalp misschien wat lonen als het hard gaat. Echter stopt de bus voor niemand!
Enkel HOLD werkt in de banana zone! Lekker makkelijk.

Is wel zo. Brammetje heette die.zwembroek schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:40:
[...]
Straks komt @Darrell nog vertellen dat hij vroeger een hamster had.
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 04-12-2024 18:45 ]
Ja, dat wilde ik ook schrijven!Guere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:31:
[...]
Vaste prik is op dit moment normaal gesproken zo'n bemoedigend speechje van @anti elppa. Over dat het gewoon een klein dipje is. Ruis. Alts gaan heus wel rekt, en als BTC het op z'n heupen krijgt zit 'ie zo ver boven de 100k.
Maar ja, vandaag met sabbatical ofzo...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Goudhamster? Of zo'n Russische dwerg hamster? Dat waren pas nare beesten. Altijd de baas spelen en steeds meer ruimte opeisen. Nee die goudhamsters dat waren pas beste beestjes..
Heren en dames, bestudeer de grafieken uit het verleden en kweek je eigen overtuiging in welke richting het opgaat. Die $100k is even een taaie maar daarna gaat het gewoon keihard omhoog.
@Darrell en xhamster zijn geen vreemden van elkaarzwembroek schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:40:
[...]
Straks komt @Darrell nog vertellen dat hij vroeger een hamster had.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
John245 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:58:
Heel veel sterkte!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bedankt anti-el.... eh ColdcatColdcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:48:
[...]
Heren en dames, bestudeer de grafieken uit het verleden en kweek je eigen overtuiging in welke richting het opgaat. Die $100k is even een taaie maar daarna gaat het gewoon keihard omhoog.
Ik vind het sowieso allemaal prima. Omlaag is bijkopen. Omhoog is lachen en stapsgewijs uitstappen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bushalte op 04-12-2024 18:54 ]
I think the #ETH / #BTC collapse is over (or nearly over) and it should go higher over the next 6-12 months.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 4 december 2024
I said my worst case scenario was 0.03 and #ETH / #BTC went to 0.03187.
Historically #ETH / #BTC usually starts going up in either December/January.
So if it's… https://t.co/rwqj5u4n8A pic.twitter.com/YhJRTM4nB7

Haha, true, op dat vlak.pletter schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:43:
Sja BTC doet niks gaan we over auto en honden hebben?
Maar ik stap dus straks elke dag met een glimlach in mijn 69-Kia. Die is geleased en gewoon met hard werken voor een baas gefixed.
Als we met oud en nieuw met het gezin naar de Franse Alpen gaan wintersporten, betaald met de Bybit-debitcard van crypto winsten dan is de glimlach nog minstens zo groot.
Kern van het verhaal: " stay in school and Hodl"
In terms of YTD ROI in prior halving years, #BTC is basically doing what it always does around this time pic.twitter.com/LnWEeX7aR8
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 4 december 2024
Ik dacht dat jij een grote bever thuis had zitten?
==
hoi
Het kan niet iedere dag een 10% candle zijn.Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:14:
Prime vind ik een beetje achterblijven is het de nieuwe BiFi geworden? Zelfs mijn Luna bag stijgt nog harder.
Sorry, heb je de memo gemist?Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:14:
Prime vind ik een beetje achterblijven is het de nieuwe BiFi geworden? Zelfs mijn Luna bag stijgt nog harder.
Prime is van vorige week, $MODE moet je hebben.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HLW3rWdkyQQaSvVr7xJH2Yf4.jpg?f=user_large)
Dacht er staat rektGuere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:12:
[...]
Yes kapitein Taro!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tja Mode .. ik zit bij de verkeerde traderDon Guacamole schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:21:
[...]
Sorry, heb je de memo gemist?
Prime is van vorige week, $MODE moet je hebben.
[Afbeelding]
==
hoi
Prachtig al die bsmpowers. Ik snap ook niet waar die verwachtingen vandaan komen.Coldcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:19:
[...]
Het kan niet iedere dag een 10% candle zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 04-12-2024 19:37 ]
Snel verkopen en groene candles najagen.Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:14:
Je mist de boormachines.reshi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:22:
En we zitten weer in het shitcoin topic, mooi die organische transitie van witgoed, auto’s, trap renovatie, shitcoins en weer terug naar bitcoin.
Dan heb je slowchat-bingo
Is ook zo.MrFX schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:48:
[...]
@Darrell en xhamster zijn geen vreemden van elkaar
https://gathering.tweaker...message/78313726#78313726
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
lonehitman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:58:
Na vandaag weer een stable coin erbij? Ditmaal van jullie favo muntje xrp?!
:strip_exif()/f/image/XFEvoiPOYnt7YIAvnwiCsDON.png?f=user_large)
Zoom uit op de grafieken mensen!
/f/image/BVIg0HsyQNTkwbvkD2lWmqns.png?f=fotoalbum_large)
Kut stable coins ook na een 500%. Trage bende.Coldcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:06:
[...]
[Afbeelding]
Zoom uit op de grafieken mensen!
[Afbeelding]
HPowell nog wat nuttigs gemeld. kerstbomen op de charts?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Darrel kijkt xhamster.anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:14:
was ff druk vandaag, nog wat gemist?
Zet je hem weer in de achteruit?Guere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:12:
[...]
Yes kapitein Taro!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/NgNVCGVPlgDiezgbYqOO8JcO.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
en aans löpt wa vast
BREAKING: 🇺🇸 Fed Chair Jerome Powell says #Bitcoin is a competitor to gold, not the US dollar.anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:14:
was ff druk vandaag, nog wat gemist?
BREAKING: U.S. FEDERAL RESERVE CHAIR JEROME POWELL SAYS $BTC IS "JUST LIKE GOLD ONLY IT'S VIRTUAL, IT'S DIGITAL... IT'S REALLY A COMPETITOR FOR GOLD"
— DEGEN NEWS (@DegenerateNews) 4 december 2024
pic.twitter.com/Bqa2BiWucA
Presearch ponzi trekt ook aan. Wellicht gaat mijn node na 2.5 jaar toch nog winstgevend worden 😂
JP bezorgt ons de 100k zo
[ Voor 22% gewijzigd door keanu_ op 04-12-2024 20:42 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En weer rekt
En weer moon
En weer rekt

Kan t nou eens gewoon heel lang up?
[ Voor 24% gewijzigd door ByteMe_ op 04-12-2024 20:50 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee, helaas. Het schijnt dat we ergens rond mei 2025 weer gaan dalen.ByteMe_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:49:
En weer moon
En weer rekt
En weer moon
En weer rekt
Kan t nou eens gewoon heel lang up?
En daar zijn we dan, kent u hem nog, TP-1.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!