Gewoon een leuke tweede handse kopen met wat leuke opties erbij van je crypto gains.Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:43:
[...]
Wat moet ik er dan mee doen? Een peperduur mausoleum van kopen?
Overigens heb ik binnenkort wel een auto nodig omdat de huidige op begint te raken. Maar dan ga ik netjes voor een tweedehands. Daar kun je ook genoeg leuks vinden.
Helemaal mee eens. Ik had altijd redelijke auto's, en toen kwam Tesla met de model 3, en ook al is het geen bijzondere auto voor mij was het op dat moment de auto om te hebben. Heb hem gekocht en hoewel ik er elke dag nog in plezier in rijd is de afschrijving mega geweest en het eigenlijk niet waard.Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Als ik jullie een tip mag geven wat auto's betreft. Doe het niet.
Toen ik in 2017 op de top verkocht had ik een week later een dikke Audi A4 Cabrio op de stoep staan. Wat een gevoel was dat. Episch.
Maar zoals de meeste wel zullen herkennen is het plezier van een nieuwe auto van korte duur. Na enkele maanden ben je er wel aan gewend.
En wat blijft er dan over? Hoge kosten. Wegenbelasting, brandstof, onderhoud en natuurlijk de wekelijkse wasstraat. Tevens verdamt de waarde van je bolide als sneeuw voor de zon. Voor je het weet is er een nieuw model. Je auto slijt en de killometerstand loopt alsmaar op.
Een mooie auto koop je om indruk te maken op mensen die je niet kent. Terwijl je gains op deze manier in rap tempo in waarde afnemen.
Iedereen moet lekker doen waar hij zich gelukkig bij voelt. Maar in mijn beleving win je als je jezelf kan behoeden voor deze val. De meeste mensen verliezen het geld-spelletje omdat ze meegaan in de maatschappijke druk om in zo mooi mogelijke auto gezien te worden.
Just my 2 sats
Heb ook nieuwe BMW's en Audi's gehad overigens maar daar idem dito.
Nu genoeg geld om een lambo cash af te tikken (dankzij crypto) maar heb besloten om lekker in de Tesla te blijven rijden en de winsten in ETF's te stoppen en zodoende vervroegd met pensioen te gaan.
Ieder zijn ding natuurlijk maar vrijheid is voor mij belangrijker dan een "dikke" auto, en dat zeg ik als mega auto liefhebber.
Was denk ik wel een ander verhaal geweest als je miljoenen binnenhaalt met crypto, maar tot 1 mil zou ik het lekker herinvesteren.
Ben het grotendeels met je eens. Als die dikke audi slechts 0.5% tot 1% van je totale winst is, waarom zou je het dan niet doen? Als jij zelf gelukkig wordt van een nieuwe auto en je nog meer dan voldoende hebt om te investeren!Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Toen ik in 2017 op de top verkocht had ik een week later een dikke Audi A4 Cabrio op de stoep staan. Wat een gevoel was dat. Episch.
Maar zoals de meeste wel zullen herkennen is het plezier van een nieuwe auto van korte duur. Na enkele maanden ben je er wel aan gewend.
En wat blijft er dan over? Hoge kosten. Wegenbelasting, brandstof, onderhoud en natuurlijk de wekelijkse wasstraat. Tevens verdamt de waarde van je bolide als sneeuw voor de zon. Voor je het weet is er een nieuw model. Je auto slijt en de killometerstand loopt alsmaar op.
Een mooie auto koop je om indruk te maken op mensen die je niet kent. Terwijl je gains op deze manier in rap tempo in waarde afnemen.
Iedereen moet lekker doen waar hij zich gelukkig bij voelt. Maar in mijn beleving win je als je jezelf kan behoeden voor deze val. De meeste mensen verliezen het geld-spelletje omdat ze meegaan in de maatschappijke druk om in zo mooi mogelijke auto gezien te worden.
Just my 2 sats
Hier trouwens ook een schrale atser die zo goedkoop mogelijk van A naar B hoopt te komen. Het is dat de woon werkafstand niet te overbruggen is met een spartamet, maar anders..
@bones was een tikkie sneller _
Stack Sats
YouTube: New Kids Feat. Corry Konings & Ronnie - Hoeren Neuken Nooit Meer Wer...Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:43:
[...]
Overigens heb ik binnenkort wel een auto nodig omdat de huidige op begint te raken. Maar dan ga ik netjes voor een tweedehands. Daar kun je ook genoeg leuks vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door BeyondThunder op 04-12-2024 14:51 ]
Koop tijd en herinneringen, geen dingen.Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:43:
[...]
Met geld maak je geld, dus probeer vooral die sneeubal hard te laten rollen.
Daarna, uit veelvuldig onderzoek is gebleken dat geluk vaak zit in leuke dingen doen. Uitjes, vakanties etc.
En tijd. Hoe lager je lasten zijn, en hoe meer geld je kan halen uit rente/divident hoe minder tijd je hoeft uit te geven aan werk.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Totdat je voldoende geld hebt om je dromen waar te maken is een auto de slechtste investering die je kunt doen.Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Just my 2 sats
Behalve natuurlijk als je droom een lambo is..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/drJaYkbRTJHOKb8n8Oglqvut.gif?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 04-12-2024 14:54 ]
Maar zelfs als je droom een lambo is, kom je er waarschijnlijk snel achter (nadat je hem gekocht hebt) dat het eigenlijk niet je droom is.Nopheros schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:53:
[...]
Totdat je voldoende geld hebt om je dromen waar te maken is een auto de slechte investering die je kunt doen.
Behalve natuurlijk als je droom een lambo is..
hey nieuwlingen.. Grap is overgevlogen vanuit topic #27
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Oh vast. Kan het je niet vertellen, nu niet en in de toekomst niet.bones schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:54:
[...]
Maar zelfs als je droom een lambo is, kom je er waarschijnlijk snel achter (nadat je hem gekocht hebt) dat het eigenlijk niet je droom is.
Ik snap die drang naar een Lamborghini of een Porsche hier ook niet zo.Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Just my 2 sats
Maar ja, zij snappen mijn drang naar een traprenovatie ook niet zo dus ik hou maar mijn mond.
Mooie gains heren!
Ik ben wel het spoor bijster, voor mijn gevoel is deze alt opleving in deze fase van de cycle weer prematuur?
En dan zie ik Verge, Tron en allerlei meuk vliegen alsof we in de laatste week van de bullcycle zitten en ETH doet niks.
Nu heb ik geen ETH overigens.
Ik ben wel het spoor bijster, voor mijn gevoel is deze alt opleving in deze fase van de cycle weer prematuur?
En dan zie ik Verge, Tron en allerlei meuk vliegen alsof we in de laatste week van de bullcycle zitten en ETH doet niks.
Verschil zit hem in of je autoliefhebber bent of niet. Daarnaast telt je persoonlijke huis/familie/werk situatie ook uiteraard. Ieder zijn ding natuurlijk. Ik gun iedereen hier van harte een dikke bolide!Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:56:
[...]
Ik snap die drang naar een Lamborghini of een Porsche hier ook niet zo.
Maar ja, zij snappen mijn drang naar een traprenovatie ook niet zo dus ik hou maar mijn mond.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Nickchange naar ETH1K2025 al overwogen?BTC100K2021 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:57:
Mooie gains heren!
Straks gaan we echt rekt!elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:41:
[...]
We moeten Anti Ellpa hebben voor een prijs die stijgt. Jij brengt het omgekeerde teweeg
Zou het helpen?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
We are at the beginning of the end
— cevo (@cryptocevo) 4 december 2024
Prepare your exit strategy pic.twitter.com/Fkg8iHAjGs
Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:56:
[...]

Tip: Buy it for life - investeren in goede spullen vergemakkelijkt je leven echt goed. En/of een schoonmaker. https://www.reddit.com/r/BIFLNL/Laurens1970 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:46:
[quote]Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Aanvulling,
Of keuken, meubels, tuin of wat dan ook.
Koop lekker alleen de dingen waar jij zelf blij en gelukkig van word, niet om mee te pronken voor de straat of vrienden.
==
hoi
Tijd om te verkopen als ik dit zo allemaal lees
Ben het wel eens dat een auto een super belabberde investering is. Maar als je er gelukkig van wordt in een dikke bak te rijden moet je dat gewoon doen. Alles bewaren voor later is leuk, maar als later nooit komt...Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Just my 2 sats
Vandaag heb je, morgen kun je krijgen. Hier ook jarenlang alleen schrale atser stijl uitgaven voor kostenbesparing gedaan totdat mijn vrouw ineens een melanoom had. Alles met een sisser afgelopen gelukkig maar nu toch wel een keertje voor de niet meest zuinige en economische keuze van auto gegaan en wat meer opties en fun.
Als het puur aan mij had gelegen hadden we weer de meest economische saaie pauperbak gekocht die het internet ons te bieden had. Ik had voor 15k minder ook iets degelijks kunnen hebben. Maar soms moet je ook een beetje genieten.
50/50 plezier/verstandig is hier nu the way to go.
Lekker genieten van het nu, met één oog op de toekomst.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ah hoi Tom WaesWispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:56:
[...]
==
hoi
Goh, zo lang geleden dat het woord dividend (aandelen) hier weer eens gevallen is, wie heeft het daar toch ook weer altijd over? Krijg spontaan zin in soep uit blik.Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:51:
[...]
En tijd. Hoe lager je lasten zijn, en hoe meer geld je kan halen uit rente/divident hoe minder tijd je hoeft uit te geven aan werk.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
If you want these kind of dreams it’s CalifornicationWispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:56:
[...]
Mooi man. Die discussies over investeringen. De beste investering is uitstappen met winst en wachten op de bear die ongetwijfeld gaat komen.
Maar koop ook wat leuks, mooie vakantie met vrouwtje/gezin/maten. Geniet er van!
Maar koop ook wat leuks, mooie vakantie met vrouwtje/gezin/maten. Geniet er van!
Mochten er nog Matic (POL) aanhangers zijn.
https://blockonomi.com/po...y-with-150-monthly-gains/Polygon (POL) Price: Shows Strong Recovery with 150% Monthly Gains
MATIC has demonstrated strong market performance with a 150% price increase over the past month, rising from $0.29 to $0.75, with current stability around $0.71 and projections suggesting moderate growth potential for the remainder of December.
150% op maandbasis is toch niet strongGipsy King schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:15:
Mochten er nog Matic (POL) aanhangers zijn.
[...]
https://blockonomi.com/po...y-with-150-monthly-gains/
Wat een clickbait.
Zie dat wel emer het schrijven inderdaad :WhySoSerious schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:17:
[...]
150% op maandbasis is toch niet strong
Wat een clickbait.
https://newsbit.nl/polygo...0-wat-brengt-de-toekomst/
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het lievelingsbier van Wipse?
spoiler:
Dit is dus waarom. Beefy Q3 2024 earnings report. Veel rooskleuriger dan dat gaat het niet worden qua geldstromen. Is gewoon een goed lopend bedrijf - uitstekende en snelle customer support, grote reserves, goede reputatie en heeft de bear market goed weerstaan. Is nu de #1 yield optimiser ter wereld en heeft Yearn Finance (van de welbekende André Cronje) nu achter zich gelaten. Het BIFI token krijgt al jaren 10-20% APY (% van fees van het platform). Maken hun eigen innovatieve code (bijv. CLM), ondersteunen een regenboog aan chains, protocollen en tokens.Alpina schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:54:
[...]
@majic was 1 van de grootste bifi shillers met glenn dus volg deze niet helemaal
Uit de earnings report (Sorry voor het Engels, ga niet vertalen)
Total Revenue Generated: $1,398,526 (+170.9% Year-on-Year ("YoY"))
Treasury Strategy Income: $701,378 (+100.6% YoY)
Non-vault Income: $250,957 (+473.9% YoY)
Governance Incentives: $374,993 returned to holders (+205.0% YoY)
Adjusted Net Income: $75,257 (vs -$176,812 in Q3 2023)
Net Assets: $6,564,152 (vs $5,026,548 in Q3 2023)
Kortom, echt product. Nuttig token (governance & dividend). Extreem minimale max mint (80,000 waarvan 100% gemint, zelfs geen vested meer) Al 5 jaar in de markt. Beste ter wereld in de sector. Ik durf hier wel volmondig van te beweren dat het zwaar, zwaar ondergewaardeerd is op dit moment qua prijs.
Als ik ergens kritisch over wil zijn dan is dat ze alleen EVM chains ondersteunen (scheelt een hele berg ontwikkeltijd, bijv SOL/SEI doen ze niet) & dat ze hun BIFI token niet snoeihard marketen. T' zijn devs, geen verkopers.
Dankuuu!
[ Voor 13% gewijzigd door majic op 04-12-2024 15:38 ]
Klopt dit is pas het begin. Gewoon volgens het boekje. De alts hadden ook heel veel in te halen. Slechts een hobbeltje op de charts. Bitcoin is ook nog lang niet klaar. En die correctie van 30% op de alts is dichtbij. Maar is na een paar dagen weer opgekocht.BTC100K2021 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:57:
Mooie gains heren!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zo, USA is weer open ;-)
My body is ready, majic.majic schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:30:
[...]
Dit is dus waarom. Beefy Q3 2024 earnings report. Veel rooskleuriger dan dat gaat het niet worden qua geldstromen. Is gewoon een goed lopend bedrijf - uitstekende en snelle customer support, grote reserves, goede reputatie en heeft de bear market goed weerstaan. Is nu de #1 yield optimiser ter wereld en heeft Yearn Finance (van de welbekende André Cronje) nu achter zich gelaten. Het BIFI token krijgt al jaren 10-20% APY (% van fees van het platform). Maken hun eigen innovatieve code (bijv. CLM), ondersteunen een regenboog aan chains, protocollen en tokens.
Uit de earnings report (Sorry voor het Engels, ga niet vertalen):
Total Revenue Generated: $1,398,526 (+170.9% Year-on-Year ("YoY"))
Treasury Strategy Income: $701,378 (+100.6% YoY)
Non-vault Income: $250,957 (+473.9% YoY)
Governance Incentives: $374,993 returned to holders (+205.0% YoY)
Adjusted Net Income: $75,257 (vs -$176,812 in Q3 2023)
Net Assets: $6,564,152 (vs $5,026,548 in Q3 2023)
Kortom, echt product. Nuttig token (governance & dividend). Extreem minimale max mint (80,000 waarvan 100% gemint, zelfs geen vested meer) Al 5 jaar in de markt. Beste ter wereld in de sector. Ik durf hier wel volmondig van te beweren dat het zwaar, zwaar ondergewaardeerd is op dit moment qua prijs.
[...]
Dankuuu!
DIKKE PAAAAAL
Voor een half uurtje dan gaat t weer omlaag.
Voor een half uurtje dan gaat t weer omlaag.
Pump alles naar de fucking maan!
Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:43:
[...]
Omdat Tom Waes een ongeluk had met zijn Porsche en denk eerder nu een traplift nodig heeft
/f/image/nkdg5zqy3Ibun3hkfzWV3s8z.webp?f=fotoalbum_large)
memes maken moet je niet aan AI overlaten
DIT KAN DUS NIET HE!Steady schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:47:
[...]
[Afbeelding]
Dit is idd wat tomtom "memes van niveau'tje waardeloos" zou noemen.WhySoSerious schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:47:
DIT KAN DUS NIET HE!
Kleine tip: als je AI gebruikt, voeg zelf je meme-teksten toe want daar snapt AI geen reet van. Soms vraag ik ook bewust om op een specifieke plek een leeg vlakje te laten voor een eigen tekst.
VAMOS!Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:56:
Eth god candle, let's go
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fV6sx4PtOztppltI4I8ft61z.gif?f=user_large)
Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:56:
Eth god candle, let's go
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W4xEjCRV50HRA82yaOaMzYC7.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Haha ik weet dat dit echt super waardeloos was om te posten, maar dit is 2024, dit is het jaar van acceptatie, gelijkheid, eerlijke rechten voor iedereen, LHBQTABC+++ ach laat maar, ik ga weer naar charts kijken en hopen op meer gainsGuere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:55:
[...]
Dit is idd wat tomtom "memes van niveau'tje waardeloos" zou noemen.
Kleine tip: als je AI gebruikt, voeg zelf je meme-teksten toe want daar snapt AI geen reet van. Soms vraag ik ook bewust om op een specifieke plek een leeg vlakje te laten voor een eigen tekst.
Aan de euforie gaan we zo hard naar beneden.
Zouden er geen cijfers komen? Laat dan die $100k maar komen!
Zouden er geen cijfers komen? Laat dan die $100k maar komen!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Idd, kan daarna hard gaan. Ik refereer nog maar eens aan april/mei 2021. Zoiets kan zomaar weer gebeuren.Blik1984 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:00:
Eth/btc op weg naar 0,04, werd eens tijd
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5cFFVGOykwz7Q85c71A0RzRo.jpg?f=user_large)
Er gaat niets boven de Njeg Goeg trap!Steady schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:47:
[...]
[Afbeelding]
Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:07:
[...]
Het heeft effe geduurd maar ik sta in het groen met Mode
Nou, dat laatste sowiesobones schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:34:
[...]
DOT gaat juist top man. Of heb je ingekocht voor meer?

Maar dankzij alle parachain muntjes die ik ermee heb gekocht staat ik in het dotsama ecosysteem vandaag weer...
...kiet
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:07:
[...]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Loopt je PRIME long nog?Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:07:
[...]
Ja ik wil wel een take profit doen een keer maar wacht tot de $20. Moet lukken
Knip, referall
[ Voor 42% gewijzigd door tomtom901 op 04-12-2024 16:40 ]
Allemaal instappen op de ETH raket!
Echte test ligt rond de 0,05. Dan breekt ie uit z'n downward trend.Blik1984 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:00:
Eth/btc op weg naar 0,04, werd eens tijd
Geef even een gil als we er bijna zijnWhySoSerious schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:23:
[...]
Echte test ligt rond de 0,05. Dan breekt ie uit z'n downward trend.
BTC €94.837,08
Ik kijk alleen naar mijn eigen top 10 en daar zie ik hem nog niet tussen staanSteady schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:22:
Allemaal instappen op de ETH raket!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Gewoon dit topic bookmarkenkoelebobes schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:24:
[...]
Geef even een gil als we er bijna zijn
Bookmarken?! Constant open houden, elke minuut checken en voor de zekerheid refreshen! Zo kom je de bull door.
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 04-12-2024 16:27 ]
$20 moet lukken idd.Mr Ronman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:20:
[...]
Ja ik wil wel een take profit doen een keer maar wacht tot de $20. Moet lukken
[Afbeelding]
Dus.. nog iets gemist? Oh dikke ETH
Waarom denk je dat anti zo stil isAntifon schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:30:
BTC dominance ook een mooie glijbaan deze week.
Het vuur is weer gaan branden.
Voor het eerst een ETH perp long positie geopend.
Benieuwd waar de trein ons heen brengt
Voor het eerst een ETH perp long positie geopend.
Benieuwd waar de trein ons heen brengt

[ Voor 135% gewijzigd door voil op 04-12-2024 16:37 ]
tomtom901 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:30:
Dus.. nog iets gemist? Oh dikke ETH
:strip_exif()/f/image/dTBR4U6dae29e7OYkZPLYXqu.png?f=user_large)
BTC €94.837,08
Patience is key. We zijn er nog niet.Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:38:
En bitcoin doet niets. Wat een shitcoin.
Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:38:
En bitcoin doet niets. Wat een shitcoin.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XhA3RhEX10tULu1RogR5z679.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Wat helpt bij zulke nieuwe projecten is een DCA toepassen. Gooi er een bult in en houdt wat achter de hand voor het alsnog REKT gaat. Dan kun je altijd bijkopen om de gemiddelde koers omlaag te brengen.Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:25:
[...]
Had ik maar m’n hebben en houden in MODE gestopt.
Als je iets echt WILT hebben dan niet te zuinig zijn in het begin.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja hoor.. alles pompt, behalve SUI
wen x1000
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoe staat het hier met de gedachte dat we nog steeds niet in altseason zitten?
Ether nieuwe ath eerst.keanu_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
Inderdaad, maar toch begint het te borrelen. We zijn de komende dagen op een punt waar mensen naar gaan refereren dat ze te vroeg verkocht hebben.
Nou, prima. Ik blijf erbij dat dit gewoon is, even bijtrekken bij BTC, want laten we wel zijn, het gros stijgt echt niet kneiterhard hoor.keanu_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
In vergelijking met maart.. kan er nog heeeeeel wat bij.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 04-12-2024 17:07 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is ook nog maar het begin, niet alles gaat tegelijk ofc.St@m schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:06:
[...]
Nou, prima. Ik blijf erbij dat dit gewoon is, even bijtrekken bij BTC, want laten we wel zijn, het gros stijgt echt niet kneiterhard hoor.
BTC gaat ntl straks ook weer omhoog, maar relatief gezien dan minder hard dan de alts (even los van retrace die mss nog gaat komen
Kijk eens naar de top 100 coins op coinmarketcap... Is het troep? Vast. Maar bijna alle altcoins gaan een stuk harder dan bitcoin op het moment.St@m schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:06:
[...]
Nou, prima. Ik blijf erbij dat dit gewoon is, even bijtrekken bij BTC, want laten we wel zijn, het gros stijgt echt niet kneiterhard hoor.
Of we gaan vanaf hier knetterrekt.
Ja... of we gaan vanaf nu 8 jaar alleen horizontaal. De dubbele platte cycle!FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:10:
Of we gaan vanaf hier knetterrekt.

Poh ik merk toch dat ik het spannend vindt. Alles voelt dat we (te) vroeg toch naar een soort van alt season gaan. Niets mis mee, ik gun iedereen zijn winst maar ik heb toch wel de hoop dat BTC meer in het vat heeft zitten en daarmee dus ook meer voor de Alts... maar dan wat later in 2025St@m schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:06:
[...]
Donderdag dipdag komt misschien wel vroeg
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hbar heeft zijn mooie bitchslap te pakken.
En weer terug naar de bodem van de driehoek @ 94.5k? De range is inmiddels ook niet zo groot meer natuurlijk: 94.5 - 97k
[ Voor 38% gewijzigd door Guere op 04-12-2024 17:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!