Ik ben een successupporter.
:{ ²
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een andere keer dat zo iets gebeurde en Musk doge bij naam noemde in een of ander groot interview zakte de prijs, als ik mij het goed herinner. Het hoeft dus niet altijd zo te werken ; )thierry1982 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:01:
Vriend van mij heeft al zijn crypto verkocht en daarna alles in DOGE gepompt. Er schijnt een of andere persconferentie te zijn morgen waarin DOGE gepromoot gaat worden door Musk. Ik weet niet hoeveel waarde zijn portfolio had maar, lef heeft ie wel.
Niks tegen je vriend maar ik hoop dat hij en DOGE keihard rekt gaan.thierry1982 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:01:
Vriend van mij heeft al zijn crypto verkocht en daarna alles in DOGE gepompt. Er schijnt een of andere persconferentie te zijn morgen waarin DOGE gepromoot gaat worden door Musk. Ik weet niet hoeveel waarde zijn portfolio had maar, lef heeft ie wel.
Dit dus. Crypto krijgt een slechte rep door alle zinloze hypetokens. Het is erg genoeg dat dat soort meuk miljoenen aan TVL heeft, maar zodra shittokens ook echt top10 van de wereld uit gaan maken dan kost dat gewoon een hoop credibiliteit. En ja XRP, ik kijk ook naar jou.tomtom901 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:36:
[...]
Niks tegen je vriend maar ik hoop dat hij en DOGE keihard rekt gaan.
Welkom terug @majicmajic schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:36:
[...]
Een andere keer dat zo iets gebeurde en Musk doge bij naam noemde in een of ander groot interview zakte de prijs, als ik mij het goed herinner. Het hoeft dus niet altijd zo te werken ; )
En dan van zo'n knakker of knakkin te horen krijgen dat je minder moet eten en zuipen zekertomtom901 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:29:
[...]
Haha, best besteedde geld ever. Kan geen shitcoin tegenop om in goede fysieke conditie te zijn en blijven.
Valt wel mee, meer dan 90% van de mensen die in crypto investeren geloven er sowieso niet in.majic schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:38:
[...]
Dit dus. Crypto krijgt een slechte rep door alle zinloze hypetokens. Het is erg genoeg dat dat soort meuk miljoenen aan TVL heeft, maar zodra shittokens ook echt top10 van de wereld uit gaan maken dan kost dat gewoon een hoop credibiliteit. En ja XRP, ik kijk ook naar jou.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Klassiek voorbeeld van 'wife changing, while spending, money', jammer dat het ook de helft van je stack kost.
Waarom? Nooit in gemeenschap van goederen trouwen of helemaal niet trouwen.Domino schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:43:
[...]
Klassiek voorbeeld van 'wife changing, while spending, money', jammer dat het ook de helft van je stack kost.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En ftm en bifi?majic schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:38:
[...]
Dit dus. Crypto krijgt een slechte rep door alle zinloze hypetokens. Het is erg genoeg dat dat soort meuk miljoenen aan TVL heeft, maar zodra shittokens ook echt top10 van de wereld uit gaan maken dan kost dat gewoon een hoop credibiliteit. En ja XRP, ik kijk ook naar jou.
Eensgelijks, zolang ze nog met een fictief rendement rekenen valt het wel meeAlpina schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:48:
[...]
Is al voorsorteren op nog strengere regeltjes. Geef het hier al jaren netjes aan, mocht iemand dat nog niet doen zou ik alvast beginnen.
Wat is er mis met bifi? Ik zit slechts een haar bij de rapportaarknop vandaan dus denk goed na.
Ik weet niet of ik zoveel TV's wel kwijt kan. 1 per 2 kamers vind ik wel genoegRichh schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:04:
[...]
Gewoon rond de kerst een fluf verkopen, een paar 75" OLED's kopen en die in de week na de jaarwisseling weer retourneren![]()
Maar hoe dan ook een beetje een raar verhaal. Sowieso is er een behoorlijke vermogensvrijstelling, zeker voor stellen mag je behoorlijk wat sats bezitten voordat je je er druk over hoeft te maken. Daarna is de belasting nog steeds minimaal.
Het schijnt dat zo'n 10% van de Nederlandse huishoudens crypto bezit. Nou zou dit meestal gaan om een paar honderd, misschien eens enkele duizenden euro's? Dat is allemaal vrijgesteld. Maar stel eens dat al die huishoudens een whopping 2 BTC zou bezitten, en dit állemaal niet zouden opgeven bij de Belastingdienst.
Dat is nu 184k eur waard en dan moeten die huishoudens maar liefst €236 betalen. Dat komt neer op zo'n 19 miljoen euro aan gemiste inkomstenbelasting. Zelfs dat zijn dus nog geen 'tientallen miljoenen'.
Maar bovenal; komende belastingaangifte geef je je vermogen op van 1 januari 2024 - toen BTC nog een hele klap lager stond. Dat er in zo'n artikel wordt gerelateerd aan de huidige koersen slaat nergens op, dat is pas bij de aangifte van 2026 relevant.
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 04-12-2024 12:50 ]
Rapportaar, is dat nieuw?Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:48:
[...]
Wat is er mis met bifi? Ik zit slechts een haar bij de rapportaarknop vandaan dus denk goed na.
Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:48:
[...]
Dus het gaat eigenlijk doen wat Ripple inc. doet met XRP?Q_7 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:07:
[...]
Dit ga je toch niet menen... AI POWERRR
[Afbeelding]
https://www.binance.com/en/square/post/17020468908097
dit idd. Hier kan ik me ook echt in vinden. En ik acht de kans op door de 100k knallen groter dan eerst nu terug naar 85kColdcat schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:58:
[...]
De basis die nu gelegd wordt is denk ik een support regio mocht er weer een leg up komen, gevolgd door een retracement. $85k in de komende weken voor we naar de $100k gaan zie ik wel gebeuren, maar als we er eenmaal doorheen zijn niet heel snel. De koopdruk zal fors zijn bij de eerste retracement.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
I don't care eerlijk gezegd, gewoon met de hype mee, hopelijk wat winst uitcashen, that's itelektriekert schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:52:
[...]
Dus het gaat eigenlijk doen wat Ripple inc. doet met XRP?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
@majic was 1 van de grootste bifi shillers met glenn dus volg deze niet helemaalDarrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:48:
[...]
Het ligt gevoelig, Darrell en ik zijn bagholders.Alpina schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:54:
[...]
@majic was 1 van de grootste bifi shillers met glenn dus volg deze niet helemaal
Maar dat betekent dat jouw berekening dus wel klopt als je op 31 december al je crypto verkoopt en op 2 januari weer inkoopt, want dan is het op 1 januari spaargeld en geen overige bezittingen.Richh schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:35:
[...]
Mja, my bad, blijkbaar vind de BD crypto's niet 'sparen' maar 'overige bezittingen'. Fair enough
Persoonlijk zie ik dat oprecht ook anders
Nee, want peildatum arbitrage.Thy... schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:58:
[...]
Maar dat betekent dat jouw berekening dus wel klopt als je op 31 december al je crypto verkoopt en op 2 januari weer inkoopt, want dan is het op 1 januari spaargeld en geen overige bezittingen.
Roelf van Cryptocoiners zegt dat als we december onder de 85k sluiten, 60k next is. Dat, of 106k.anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:52:
[...]
dit idd. Hier kan ik me ook echt in vinden. En ik acht de kans op door de 100k knallen groter dan eerst nu terug naar 85k
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kleine 20 jaar te laat met dat adviesJumpman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:45:
[...]
Waarom? Nooit in gemeenschap van goederen trouwen of helemaal niet trouwen.
Heb deze ook gehad uiteraard. Zelfs de 2de meme in het archief:FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:55:
[...]
Het ligt gevoelig, Darrell en ik zijn bagholders.
Dus in fullblown cognitieve dissonantie doen we nu alsof BIFI pontentie heeft.
80k supply enzo.
Ik voorzie mooie kansen rond de jaarwisselingThy... schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:58:
[...]
Maar dat betekent dat jouw berekening dus wel klopt als je op 31 december al je crypto verkoopt en op 2 januari weer inkoopt, want dan is het op 1 januari spaargeld en geen overige bezittingen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet doen. Google op peildatum arbitrage.Richh schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:00:
[...]
Ik voorzie mooie kansen rond de jaarwisseling
Toch leuk wakker wordenknakworst schreef op woensdag 4 december 2024 @ 06:13:
Tron organische stabiele groei.
Bestaat govert nogFrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:55:
[...]
Het ligt gevoelig, Darrell en ik zijn bagholders.
Dus in fullblown cognitieve dissonantie doen we nu alsof BIFI pontentie heeft.
80k supply enzo.
Terug zeggen: Als jij dat denkt, dan vindt jij dus ook dat de relatie niet 100% is?Alpina schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:00:
[...]
Jezus wat een gescroll, mijn vrouw vraagt of ik stiekem op Tinder zit nu. Bedankt he!
Hahaha govert
Geintje uiteraard, ik ben mijn lunchtrommeltje aan het maken en mag zo weer 8u dom kijken in de grauwe, geen daglicht hebbende fabriek. Desalniettemin gaan we er weer voor de volle 30 procent tegenaan!Jumpman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:03:
[...]
Terug zeggen: Als jij dat denkt, dan vindt jij dus ook dat de relatie niet 100% is?
Dit is nu het seizoen van ''I sold too early''FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:09:
De vraag is hoelang dit nog zo doorgaat.
Werd vanmorgen wakker zonder gevoel in mijn vingertoppen, ik voel aan mijn lijf dat ik weak hands begin te krijgen met mijn shitcoins.
Maar als BTC nog richting de 150k gaat pumpen dan is dit slechts het begin.
Wat te doen, wat te doen. De greed in mij is wakker.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ah, satéstokjes zonder saté van jou dus.Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:06:
NO WAYYYYYY
https://www.binance.com/e...fe69d5e5c45f9d60343?hl=en
AERO op binance FUTURES.
Als het begint te vliegen is de BBQ op mijn kosten
hoe oud is roelf op deze foto? 25? net als die vd popp.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:59:
[...]
Roelf van Cryptocoiners zegt dat als we december onder de 85k sluiten, 60k next is. Dat, of 106k.
[Afbeelding]
Roelf is een scalper die claimt 90% succesrate te hebben.
Wat vind jij daarvan als BTC whale?
Ik vind dat we Roelf met een touw aan de auto over de rondweg moeten slepen.
Alpina schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:00:
Jezus wat een gescroll, mijn vrouw vraagt of ik stiekem op Tinder zit nu. Bedankt he!
bijna 10ct voor 1 GVT!FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:05:
[...]
Hahaha govertNiet zover ik weet
Was ook een pareltje. Vooral toen ze op hun trading strategie platform ineens alle crypto als fee's accepteerden en de usecase van hun eigen token compleet overbodig maakten
De halve supply is hier door de sc tot onder de brug gehoddeld en nu er weer een teken van leven dreigt kom jij even langs.Alpina schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:54:
[...]
@majic was 1 van de grootste bifi shillers met glenn dus volg deze niet helemaal
Iemand met 90% succes-rate heeft geen extra inkomsten nodig en zal zich zoveel mogelijk op de achtergrond houden.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:59:
[...]
Roelf van Cryptocoiners zegt dat als we december onder de 85k sluiten, 60k next is. Dat, of 106k.
[Afbeelding]
Er staat hier zelfs nog ergens ‘remember 80k supply’ op de muren gekerfd als het goed is.Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:13:
[...]
De halve supply is hier door de sc tot onder de brug gehoddeld en er weer een eteken van leven dreigt kom jij even langs.
Edit: oh, alleen ik en @FrambozenTaart hebben de memo gemist
Ik zou mijzelf er ook niet druk om makenQ_7 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:53:
[...]
I don't care eerlijk gezegd, gewoon met de hype mee, hopelijk wat winst uitcashen, that's it
JeeejAeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:06:
NO WAYYYYYY
AERO op binance FUTURES.
PS5
Het is niet dat ik super veel verstand heb van TA maar waar haalt zo iemand dat vandaan ? Al zouden we echt naar 85k gaan is er nog helemaal niks aan de hand.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
Het is natuurlijk wel dat steeds meer mensen geleerd hebben van hun fouten uit de vorige bullmarkt. Toen bleef het merendeel zitten want het kon nog wel eens +782% gaan..keanu_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:06:
[...]
Dit is nu het seizoen van ''I sold too early''.
Maar goed, winst is winst...
Geen idee, heb er zelf ook helemaal niets mee.Deman23 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:21:
[...]
Het is niet dat ik super veel verstand heb van TA maar waar haalt zo iemand dat vandaan ? Al zouden we echt naar 85k gaan is er nog helemaal niks aan de hand.
Was benieuwd naar de mening van mensen maarja dit topic gaat weer eens hypersonic.FrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:11:
Ik ben gisteren in een fuik gelokt door @Dhr. Satoshi.
Na vele jaren van succesvol crypto content weten te ontwijken werden er gisteren ineens YouTube video's afgespeeld van Cryptocoiners.
Met trader Roelf in de hoofdrol:
[Afbeelding]
Roelf is een scalper die claimt een 90% succesrate te hebben en heeft heul veul inzichten en meningen over de koers van Bitcoin.
Cryptocoiners heeft een podcast en andere kanalen, ze bieden ook een basiscursus trading aan.
Zelf heb ik echt 100% compleet schijt aan de mening van anderen als het om crypto gaat, ik trek liever mijn eigen plan.
Het lijkt mij opzich wel een legit partij maar toch krijg ik altijd jeuk van mensen die zichzelf belangrijk genoeg vinden om er veel content aan te wijden. Dan krijg ik meteen het gevoel dat het allemaal wat tegenvalt met de succesrate van trading en de inkomsten vooral uit het genereren van content komen.
Maar ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die Cryptocoiners kennen en wat ze er van vinden.
Roelf is een hele schrale atserFrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:59:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb die kerel jaren gelden wel eens bekenen. Maar kon mij niet echt boeien. Ik kijkFrambozenTaart schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:11:
Ik ben gisteren in een fuik gelokt door @Dhr. Satoshi.
Na vele jaren van succesvol crypto content weten te ontwijken werden er gisteren ineens YouTube video's afgespeeld van Cryptocoiners.
Met trader Roelf in de hoofdrol:
[Afbeelding]
Roelf is een scalper die claimt een 90% succesrate te hebben en heeft heul veul inzichten en meningen over de koers van Bitcoin.
Cryptocoiners heeft een podcast en andere kanalen, ze bieden ook een basiscursus trading aan.
Zelf heb ik echt 100% compleet schijt aan de mening van anderen als het om crypto gaat, ik trek liever mijn eigen plan.
Het lijkt mij opzich wel een legit partij maar toch krijg ik altijd jeuk van mensen die zichzelf belangrijk genoeg vinden om er veel content aan te wijden. Dan krijg ik meteen het gevoel dat het allemaal wat tegenvalt met de succesrate van trading en de inkomsten vooral uit het genereren van content komen.
Maar ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die Cryptocoiners kennen en wat ze er van vinden.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dan heb je al geld genoeg, MR WelvaartMicroWhale schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:35:
Nutteloze mededeling:
![]()
![]()
Ik geloof dat ik beter ben.
![]()
![]()
![]()
Ik merk namelijk dat ik totaal onverschillig/immuun geworden ben voor FOMO bij altcoins. Het interesseert me geen snars dat mensen daar in 5 minuten rijk van worden (of arm) en heb totaal geen behoefte om ze te kopen om de boot niet te hoeven missen.
Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:06:
NO WAYYYYYY
AERO op binance FUTURES.
Ik stopte met lezen toen in je lijstje ALGO genoemd werd...Q_7 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:07:
[...]
Dit ga je toch niet menen... AI POWERRR
[Afbeelding]
https://www.binance.com/en/square/post/17020468908097
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
MicroWhale schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:35:
Nutteloze mededeling:
![]()
![]()
Ik geloof dat ik beter ben.
![]()
![]()
![]()
Ik merk namelijk dat ik totaal onverschillig/immuun geworden ben voor FOMO bij altcoins. Het interesseert me geen snars dat mensen daar in 5 minuten rijk van worden (of arm) en heb totaal geen behoefte om ze te kopen om de boot niet te hoeven missen.
Dus nu op je Ledger zetten en na Februari weer terug en dan telt het niet mee ofzo?
==
hoi
As #Binance announces the listing of $AERO in its Perp Contract, a whale has received $4M $USDC and bought 2,321,268 $AERO.
— Onchain Lens (@OnchainLens) 4 december 2024
0x0918ceb05457136559aed4d7df1285b80d56fac2 pic.twitter.com/grcEN8904g
Nee dat werkt dus niet:Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:41:
[...]
Dus nu op je Ledger zetten en na Februari weer terug en dan telt het niet mee ofzo?
*geen belastingontwijkingsadvies
Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:41:
[...]
*geen belastingontwijkingsadvies
Damn, ik wist dat er wat addertjes ergens lagen. Nu ja, het rendament is vele malen hoger dan een potentiële besparing, dus maar even door de zure komkommer heen bijten.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
6% ipv 0,6%. Mwa!Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:51:
Geef gewoon op dat je crypto hebt bij je aangifte. Het gaat immers toch om de peildatum van afgelopen jaar. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen als je het niet doet, en de belasting in box3 stelt echt niet veel voor
Ik zit helemaal niet in de materie van belastingen, maar wordt 100k aan beleggingen / crypto anders belast dan 100k aan spaargeld?resusaapje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:51:
[...]
Damn, ik wist dat er wat addertjes ergens lagen. Nu ja, het rendament is vele malen hoger dan een potentiële besparing, dus maar even door de zure komkommer heen bijten.
Jammer dat ik verwacht dat 1e helft 2025 ook groen wordt, want anders zou je kunnen verkopen eind december en weer in crypto gooien op 1 april (kikker, bil, maak een zin), maar ja, dan missen we de party van 60 kaa naar 2 ton. Moeilijk moeilijk
==
hoi
Wacht! Heb je koopadvies?Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:51:
gvd, deze adrenaline rush heb ik gemist man...
JaEusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:54:
[...]
Ik zit helemaal niet in de materie van belastingen, maar wordt 100k aan beleggingen / crypto anders belast dan 100k aan spaargeld?
Overigens zit ik onder de drempel. Ver eronder
Nou dit, belasting ontwijken is gewoon niet opgeven bij de belastingdienst. Simpel als dat, maar als je dan wat jaren verder bent en je denkt lekker die miljoenen op te nemen komen de haken en ogen. Probeer dan maar rijker te leven als je volgens de bd hoort te hebben, jaren uitkering trekker en dan plots dikke auto, groter huis... Door de mand vallen en probleemGelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:51:
Geef gewoon op dat je crypto hebt bij je aangifte. Het gaat immers toch om de peildatum van afgelopen jaar. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen als je het niet doet, en de belasting in box3 stelt echt niet veel voor
Nee, het gaat om je totale vermogen, waar/hoe het staat is niet relevant volgens mij.Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:54:
[...]
Ik zit helemaal niet in de materie van belastingen, maar wordt 100k aan beleggingen / crypto anders belast dan 100k aan spaargeld?
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 04-12-2024 13:56 ]
Lijkt me niet, enige waar het om gaat is of het wel of niet 'verkregen uit werk' is voor box 1 / 3.Eusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:54:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het ontwijken van belasting is een legale constructie. Het ontduiken van belasting is niet legaalDoeEensGek schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:55:
[...]
Nou dit, belasting ontwijken is gewoon niet opgeven bij de belastingdienst. Simpel als dat, maar als je dan wat jaren verder bent en je denkt lekker die miljoenen op te nemen komen de haken en ogen. Probeer dan maar rijker te leven als je volgens de bd hoort te hebben, jaren uitkering trekker en dan plots dikke auto, groter huis... Door de mand vallen en probleemvoor wat? Je doet niets illegaals, dus geef t gewoon op. Krijg je goeie wegen voor terug enzo, goed voor je Porsches.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
DYOR, volg de getijden, seizoenen, smaken
Ik hoop hetresusaapje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:59:
Voor 2024 is het forfaitaire rendementspercentage op beleggingen 6,04% en het voorlopige forfait voor spaargeld staat op 1,03%
Jaar Heffingsvrij vermogen zonder fiscale partner Heffingsvrij vermogen met fiscale partner
2024 € 57.000 € 114.000
Nou, die grens overschrijden we hier allemaal toch wel vanaf vrijdag de 13e?
==
hoi
Ok. Ik heb zojuist een emmer $ANKR gekocht.Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:00:
[...]
DYOR, volg de getijden, seizoenen, smaken
Dat moet je ook opbouwen voordat je kinderen krijgt. Dan kan het aantal jaar rendamenteren en wanneer ze na 15 jaar uit huis gaan ben je ver op weg om rustig aan te doenEusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:00:
[...]
Ik hoop hetHeb alleen geld ingelegd wat ik kan missen. Met opgroeiende kinderen heb ik dat niet zo veel ..
Ah gefeliciteerd met de aankomende geboorte van de eerste? fiatbron voor BTCWhySoSerious schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:04:
[...]
Dat moet je ook opbouwen voordat je kinderen krijgt. Dan kan het aantal jaar rendamenteren en wanneer ze na 15 jaar uit huis gaan ben je ver op weg om rustig aan te doen
Hakt er inderdaad hard in. Gelukkig gaat kinderbijslag hier straks met €281,- per kwartaal omhoog
==
hoi
Nee nr 2 is er sinds augustus. Alleen net te laat om daar afgelopen kwartaal de kinderbijslag al van te krijgenEusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:06:
[...]
Ah gefeliciteerd met de aankomende geboorte van de eerste? fiatbron voor BTC
Net als die cursus verkopers op youtubePexow schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:16:
[...]
Iemand met 90% succes-rate heeft geen extra inkomsten nodig en zal zich zoveel mogelijk op de achtergrond houden.
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 04-12-2024 14:16 ]
Ah je hebt je rode candle vorig jaar december gepomptWhySoSerious schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:10:
[...]
Nee nr 2 is er sinds augustus. Alleen net te laat om daar afgelopen kwartaal de kinderbijslag al van te krijgen
==
hoi
Precies dit las ik laatst ook, aangezien ik wel een fiscaal partner heb moet ik (wij samen) dus al meer dan een ton hebben om belasting te moeten betalen toch. Nou daar kom ik (nog) niet aan.resusaapje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:59:
Voor 2024 is het forfaitaire rendementspercentage op beleggingen 6,04% en het voorlopige forfait voor spaargeld staat op 1,03%
Jaar Heffingsvrij vermogen zonder fiscale partner Heffingsvrij vermogen met fiscale partner
2024 € 57.000 € 114.000
Nou, die grens overschrijden we hier allemaal toch wel vanaf vrijdag de 13e?
[ Voor 99% gewijzigd door Antifon op 04-12-2024 14:19 ]
Belasting ontwijken is hartstikke legaal, je bedoelt belasting ontduikenDoeEensGek schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:55:
[...]
Nou dit, belasting ontwijken is gewoon niet opgeven bij de belastingdienst.
Vet. Ik moet het hiermee doen. DOT gaat niet zo lekker...Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:15:
heb net de dealer gebeld..
volgende is het geworden: Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE Edition 1
Dikke plug-in 4 cilinder jonguh, goed voor de bpm
[ Voor 40% gewijzigd door resusaapje op 04-12-2024 16:10 ]
niks mis met de id7... oke de touch knoppen bij de deur en touch bediening van de ventilators na.resusaapje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:23:
[...]
Vet. Ik moet het hiermee doen. DOT gaat niet zo lekker...
[Afbeelding]
DOT gaat juist top man. Of heb je ingekocht voor meer?resusaapje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:23:
[...]
Vet. Ik moet het hiermee doen. DOT gaat niet zo lekker...
[Afbeelding]
Als je bij die 2% zit....The disclosure comes days after Socket warned of a bogus Solana-themed npm package named solana-systemprogram-utils that's designed to sneakily reroute a user's funds to an attacker-controlled hard-coded wallet address in 2% of transactions.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Aeronaut schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:06:
NO WAYYYYYY
AERO op binance FUTURES.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Bits aan wijsheid deze postGelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Als ik jullie een tip mag geven wat auto's betreft. Doe het niet.
Toen ik in 2017 op de top verkocht had ik een week later een dikke Audi A4 Cabrio op de stoep staan. Wat een gevoel was dat. Episch.
Maar zoals de meeste wel zullen herkennen is het plezier van een nieuwe auto van korte duur. Na enkele maanden ben je er wel aan gewend.
En wat blijft er dan over? Hoge kosten. Wegenbelasting, brandstof, onderhoud en natuurlijk de wekelijkse wasstraat. Tevens verdamt de waarde van je bolide als sneeuw voor de zon. Voor je het weet is er een nieuw model. Je auto slijt en de killometerstand loopt alsmaar op.
Een mooie auto koop je om indruk te maken op mensen die je niet kent. Terwijl je gains op deze manier in rap tempo in waarde afnemen.
Iedereen moet lekker doen waar hij zich gelukkig bij voelt. Maar in mijn beleving win je als je jezelf kan behoeden voor deze val. De meeste mensen verliezen het geld-spelletje omdat ze meegaan in de maatschappijke druk om in zo mooi mogelijke auto gezien te worden.
Just my 2 sats
Wat moet ik er dan mee doen? Een peperduur mausoleum van kopen?Gelukszoekr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:40:
Als ik jullie een tip mag geven wat auto's betreft. Doe het niet.
Toen ik in 2017 op de top verkocht had ik een week later een dikke Audi A4 Cabrio op de stoep staan. Wat een gevoel was dat. Episch.
Maar zoals de meeste wel zullen herkennen is het plezier van een nieuwe auto van korte duur. Na enkele maanden ben je er wel aan gewend.
En wat blijft er dan over? Hoge kosten. Wegenbelasting, brandstof, onderhoud en natuurlijk de wekelijkse wasstraat. Tevens verdamt de waarde van je bolide als sneeuw voor de zon. Voor je het weet is er een nieuw model. Je auto slijt en de killometerstand loopt alsmaar op.
Een mooie auto koop je om indruk te maken op mensen die je niet kent. Terwijl je gains op deze manier in rap tempo in waarde afnemen.
Iedereen moet lekker doen waar hij zich gelukkig bij voelt. Maar in mijn beleving win je als je jezelf kan behoeden voor deze val. De meeste mensen verliezen het geld-spelletje omdat ze meegaan in de maatschappijke druk om in zo mooi mogelijke auto gezien te worden.
Just my 2 sats
==
hoi
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq