”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BTC is bipolairByteMe_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:49:
En weer moon
En weer rekt
En weer moon
En weer rekt
Kan t nou eens gewoon heel lang up?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha ja echt he?! Ongekend. Als et hier 4h stil staat is iedereen in paniek of is aan het klagen dat het te lang duurt allemaal
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2024 21:02 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als ik daarvoor had getekend was ik wel in stocks gegaan.anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:02:
[...]
Haha ja echt he?! Ongekend. Als et hier 4h stil staat is iedereen in paniek of is aan het klagen dat het te lang duurt allemaal
Zelfs fucking XRP een stable coin noemen na een 500% stijging.anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:02:
[...]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nope.Wispe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:09:
Vanavond toch écht 100k?
Ik zou die fles champagne sowieso halen, ook als het een rugpull is.zwembroek schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:07:
Als mijn shitcoin 500% doet dan verkoop ik meteen alles en haal ik een fles champagne op.
Het leven is kort en we moeten er sowieso het beste van maken.
Ik heb vandaag mijn ex uitgekocht en sta daardoor 6 digits meer in de min. Rekter kan niet.
Die fles champagne ga ik komende dagen sowieso leeg drinken, mark my words..
Ik ook. Hoera.WhySoSerious schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:11:
PF ATH jooooow
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Maar je hebt nu wel een huis. (Ik weet het is behoorlijk fucked up maar glas halfvol enzo.) En lekker die fles leeg drinken! Ik drink eigenlijk liever bier maar voor de jackpot maak ik een uitzondering en haal ik een fles nectar imperial.Don Guacamole schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:11:
[...]
Ik zou die fles champagne sowieso halen, ook als het een rugpull is.
Ik heb vandaag mijn ex uitgekocht en sta daardoor 6 digits meer in de min. Rekter kan niet.
Wilde eigenlijk op tijd naar bed, maar blijf toch nog maar ff hangen.
Weer.
Aan de muren te zien ga je die niet voor de 115 a 120k zienDeman23 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:18:
100k ligt voor het grijpen. Ik ben ook wel benieuwd naar de pullback die dan volgt. Of die volgt..
Zullen we langskomen met een fles champagne?Don Guacamole schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:11:
[...]
Ik zou die fles champagne sowieso halen, ook als het een rugpull is.
dan kunnen we je de andere helft ook nog ontfutselen gap
==
hoi
Inderdaad, dan voel je jezelf ineens heel nietig met al die tonnen en miljoenen die voorbij vliegen..cooLopke schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:13:
Wow, https://aggr.trade gaat tekeer niet normaal

Ik heb mijn eerste plukje ETH al klaar staan op de 4k.. aangekocht op 78.
Maar die kunnen binnen een paar seconde opgegooid worden..anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:19:
[...]
Aan de muren te zien ga je die niet voor de 115 a 120k zien
Btc tikt 250k+ met gemak deze run.
En trouwens eth is bijna
:gifsicle():strip_exif()/f/image/J5ZzWD8Z2HMz3rrYC2WUU3Hc.gif?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

En dan op 99.9k weer zakken
Zrker. Not gonna happen thoughtomtom901 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:21:
[...]
Maar die kunnen binnen een paar seconde opgegooid worden..
Nfa
Omg, waar _haal_ je ze weer vandaan
RepresentPeterre schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:27:
Wow, de kans op een historisch moment, één ton voor een btc en niemand hier
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Ja allemaal even wachten met ETH verkopen tot de 4K aub... mijn sell order staat op 3999
Of toch nietEusebius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:14:
Prime vind ik een beetje achterblijven is het de nieuwe BiFi geworden? Zelfs mijn Luna bag stijgt nog harder.

Praat me er niet vankeanu_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:33:
No sleep season.
Just like gold? Wat een belediging!
Let's goooo!anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:19:
[...]
:strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large)
Trust me when I say this is only the beginning.

Ik juich dat alleen maar toeanti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:19:
[...]

Na 4 cycles doet et niets meer helaas. Beetje zoals een gezichtsuitdrukking na 20jaar botoxGuere schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:28:
Haha, de mood hier is echt bipolairNu weer ultra bullish!

Hoezo als er daardoor bij jou flink wat alts naar de tyfus gaan vindt je dat echt wel mooi 😎anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:42:
[...]
Na 4 cycles doet et niets meer helaas. Beetje zoals een gezichtsuitdrukking na 20jaar botox
[ Voor 4% gewijzigd door filthy rich op 04-12-2024 21:43 ]
en aans löpt wa vast
Haha kut, nu val ik door de mandkbuntu schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:43:
[...]
Hoezo als er daardoor bij jou flink wat alts naar de tyfus gaan vindt je dat echt wel mooi 😎
Nee, dat staat los van die cycles maar die fles azijn die je elke ochtend door je koffie spoelt begint effect te hebbenanti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:42:
[...]
Na 4 cycles doet et niets meer helaas. Beetje zoals een gezichtsuitdrukking na 20jaar botox
==
hoi
Bij de FIA zijn er voor minder wedstrijdleiders vervangentomtom901 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:44:
[...]
Nee, dat staat los van die cycles maar die fles azijn die je elke ochtend door je koffie spoelt begint effect te hebben

99,1k
Hoe zit het met het de heatmap? Dikke muren bij 100k?

RLUSD is uitgesteld dus waarschijnlijk weer een typisch geval van “buy the rumour, sell the news”Schuimpje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:59:
[...]
Straks gaan we echt rekt!
Zou het helpen?

Wat weegt meer een kilo goud of een kilo bitcoin?Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:48:
Slechts een x9 nog voor we van een mogelijke top kunnen spreken.
[Afbeelding]
en aans löpt wa vast
We zijn nog niet bullish genoeg dus...Darrell schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:48:
Slechts een x9 nog voor we van een mogelijke top kunnen spreken.
[Afbeelding]
Op naar de 10000000000000000000000000, ZEGGE honderdmiljoenmiljard
Sell orders ja, maar die kunnen ook zo weg zijn. Liquidation valt reuze mee.Bushalte schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:46:
[...]
99,1k
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bijna niets. Spot ook niet gruwelijk veel meerBushalte schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:46:
[...]
99,1k
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bZ40RlqBv5qpaiCJsukG8ky5.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
En al weer bijna helemaal opgekochtDacuuu schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:52:
Pohh dikke drop.
Dacuuu schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:52:
Pohh dikke drop.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3v2jTKt80DFIfYFQXhwouE0d.jpg?f=user_large)
en aans löpt wa vast
Nog 980btc op coinbase tot 100k
anti elppa schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:56:
Spot loopt extreem ver voor op margin. Zeer bullish.
Nog 980btc op coinbase tot 100k

tomtom901 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:58:
Geloof niet dat die er vannacht al aan gaat.
:strip_exif()/f/image/tz0GcKkeT3ZuLJsPC6rBeqdz.png?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!