[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 253 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.799 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

BeyondThunder

Lost Lightning

@lucatoni Misschien is YouTube en oplossing voor dit audio fragment? Super waardevol man.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37

Er ligt nog een berg liquiditeit plus een CME gap te wachten op 78k. Place your bets.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Zou een mooie dca zijn @Pinsa if that happens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:09:
[Twitter]

[Twitter]

Er ligt nog een berg liquiditeit plus een CME gap te wachten op 78k. Place your bets.
Dat zou wel rekter dan rekt zijn.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:11:
Zou een mooie dca zijn @Pinsa if that happens.
For sure! Dan ga ik er ook serieus over nadenken of maybe toch nog wat alts oppikken, maar dan krijg ik geen seal of approvel :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pinsa op 27-01-2025 19:15 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9i4n0d.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:17
[Twitter]

[Twitter]

2024 high is 108k. Welke kalender gebruikt cowen?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:33
Aeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:19:
[...]

Maya-kalender naar het schijnt, helemaal kut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GiUU23_WMAEOZZ1?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:12:
[...]

Dat zou wel rekter dan rekt zijn.
Stel je eens voor waar SUI en Vechain dan op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Ha mensen, ik had eerder hier mijn ervaringen gedeeld van crypto Helpdesk fraude, en hoe professioneel deze lui te werk gaan. Er werd hier recent een artikel gedeeld, van iemand die veel geld verloren had via deze fraude. Ik had toen het idee gekregen om een gesprek op te nemen, maar helaas werken ze met tijdelijke nummers, die ook na een paar dagen niet meer werken. Tot het moment, dat ik vandaag een SMS ontving, dat er een KuCoin verificatiecode was gegenereerd om geld op te nemen, en als ik dat zelf niet had gedaan, of ik de helpdesk kon bellen (uiteraard bel je dan niet met de echte helpdesk, maar kom je bij deze scammers, die in dit geval een 020 nummer gebruiken). Overigens heb ik zelf helemaal geen Kucoin.

Hierbij deel ik het fragement met jullie. Zou iedereen, zeker die net in crypto zit, aanraden om eens te horen hoe een dergelijk gesprek loopt. In dit geval ben ik fictief persoon Wes Kater (dacht moet toch een mooie naam verzinnen...) die een gevulde Kucoin wallet heeft van 28000 dollar. Overigens ook zinvol voor iedereen die wel zn beveiliging op orde heeft, alleen maar om deze manier van fraude dit te delen in zn netwerk

Hieronder het fragment
https://jumpshare.com/s/Of98bOabFEpclpb9dBLQ (mocht iemand een betere share website hebben, hoor ik het graag...)
Bandwith exceeded... Zet maar op youtube ofzo, die kunnen de bandbreedte beter aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Lol zegt hij dat ook altijd _O- niks met voetbal dus puur toeval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 16:52
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:28:
[...]

Gast... Waar slaat dit op. Totaal onnodig om nog meer zout in de wonden te strooien terwijl je weet dat ik zwaar in de stress zit nu. Wat een vreselijke persoonlijkheid heb je dan.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pinsa
@bsmpower Had je mijn en andere hun tips nog gelezen? Ben trouwens zowel virtuele als volledige winst kwijt geraakt dus ik lul niet uit mijn nek ofzo :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:38
bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:35:
[...]

Gast... Waar slaat dit op. Totaal onnodig om nog meer zout in de wonden te strooien terwijl je weet dat ik zwaar in de stress zit nu. Wat een vreselijke persoonlijkheid heb je dan.
Doodnormale mogelijkheid, je kunt ook gewoon alles verkopen als je het risico niet wil lopen 8)7
Knip

[ Voor 16% gewijzigd door tomtom901 op 27-01-2025 19:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
wow, die blauwe stablecoin is toch even uit zijn stable status gegaan

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Er zijn ook personen die uit hun stable status gaan...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
The Redman schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:39:
[...]

Doodnormale mogelijkheid, je kunt ook gewoon alles verkopen als je het risico niet wil lopen 8)7

[...]
Dit is gewoon pestgedrag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:28:
[...]

Was deze speciaal voor @bsmpower ? Die heeft net de bodem verkocht man, niet netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:35
Pelox schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:55:
[...]

Kan hem helaas niet meer afspelen, maar goed dat je dit deelt. Kan niet vaak genoeg mensen op de hoogte brengen van dit soort helpdeskfraude.

Ik zou het idd ook even melden bij de politie. Daarbij zoveel mogelijk gegevens meegeven, telefoonnummer, datum, tijd etc etc. Grote kans dat er al een onderzoek loopt waar dit als extra bewijs kan dienen in een mogelijk toekomstig proces.

En dat er dan weer snel een dergelijke video mag volgen:

[YouTube: Miljoenen buit en luxe spullen in beslag - Internationaal Cybercrime netwerk opgerold]
Thanks!! Heb overigens net de link aangepast naar Google Drive, werkt ook gewoon...inderdaad gewoon goed om dit soort manieren te delen met elkaar. Oplichting zijn niet alleen maar Zuid Afrikaanse scammers....

[ Voor 7% gewijzigd door lucatoni op 27-01-2025 19:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:40:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TsU21htJD3uLDSDfK0rhOj6bOJk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pGEUlO4WT78lfOxBejheRIwP.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

tomtom901

Moderator General Chat
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
0900 - 1450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Geef gewoon toe dat je aan het pesten bent. Je voelt je nu het mannetje omdat je een goede call hebt gemaakt. En mij nu lekker kleineren. Grote jongen 👍🏻

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
Is dit dat nummer van Kucoin?

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Ik ga toch ff reageren, vanochtend niet gedaan omdat ik weg zat te kwijnen in een Landal huisje maar het is nu wel een beetje genoeg. Je roept het ook deels over jezelf af. Jij bent echt niet de enige die met zo'n terugtest wat winst ziet verdampen, for good measure, mijn portfolio is ook 100k+ gezakt sinds de high van gisteren dus ik herken echt wel waar je mee zit, maar dat is echt deel van het investeren.

Of je dat nou in crypto doet of in stocks (zie ff een NVDA met -20% waar ik een hit op pak). Je mag echt wel zeggen dat je baalt van het feit dat het ff de andere kant op gaat, maar jij doet dat met zo'n regelmaat dat de leden zich hier ook gewoon een beetje tegen je keren en dat je een beetje op de hak genomen wordt.

Je moet echt eens goed gaan nadenken of een spaarrekening geen beter idee voor je is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:46:
[...]

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Ik weet het niet. Prepare for the worst hope for the best. Het is nog een hele stap hier vandaan. Een echte flash crash van -20k hebben we nog niet gezien deze cycle. In de vorige cycle zag ik het gebeuren en dan ben je er ook zomaar. Ik heb zelf het gevoel dat de power er uit is op deze levels. Als we de 90k weer verliezen dan gaan we door die kant op denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01:08
lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:29:
[...]

Thanks!! Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als iemand zn stem herkent. Maarja, dat is vrij lastig. Kan er gewoon niet bij dat dit soort mensen bestaan. Goed Abn praten, en gewoon geld proberen te stelen, van onwetenden.
Mooie voor op Dumpert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:53:
[...]

Is dit dat nummer van Kucoin?
Ik denk de Bierkoerier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:32
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:55:
[...]

Ik weet het niet. Prepare for the worst hope for the best. Het is nog een hele stap hier vandaan. Een echte flash crash van -20k hebben we nog niet gezien deze cycle. In de vorige cycle zag ik het gebeuren en dan ben je er ook zomaar. Ik heb zelf het gevoel dat de power er uit is op deze levels. Als we de 90k weer verliezen dan gaan we door die kant op denk ik.
Bij dit soort berichten krijg ik altijd de neiging de hele shit te verkopen en daarop te gaan wachten. Meestal gebeurt het dan niet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
Voor een kratje van deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKYrQ-Moh_STMIiO3RWl91y6nhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsjfytlCfYVM71uegBtKNh8t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Zet btc en zijn vriendjes ook maar op dumpert...

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:38
De vorige 2 cycles waren veel leuker want de dalingen deze cycle zijn wel heel klein vergeleken met eerdere cycles. Eigenlijk pas 1 (van ~75k naar ~49k). Was wel fun in de eerdere cycles, het weak hands vs diamond hands narrative :+ eerste x dips gingen de weak hands rekt (veel te vroeg verkocht in de bull market), de volgende x dips gaan de diamond hands rekt (hodl in de bear market). Leuke dynamiek was dat.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:44
bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:52:
[...]

Geef gewoon toe dat je aan het pesten bent. Je voelt je nu het mannetje omdat je een goede call hebt gemaakt. En mij nu lekker kleineren. Grote jongen 👍🏻
Grappig hoe de reacties met goede inhoudelijke informatie en adviezen nooit lijken binnen te komen bij jou. Maar als je op de hak wordt genomen, dan reageer je meteen

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:52:
[...]

Hou toch op man. Ik ben door mijn hodl strategie sowieso een dikke Porsche verloren. Dus nee ik voel me zeker niet het mannetje. Integendeel zelfs. Maar ik heb er wel van geleerd. Ik geef niet alles weer terug aan de markt. Als ik denk zwakte in de charts te zien dan neem ik maatregelen. Dat zou jij ook kunnen doen. En zit ik ernaast dan is het ook prima. Genoeg kansen om weer in te stappen. Ik ga me niet druk maken om ongerealiseerde winsten. Maar ik probeer wel graag mijn virtuele verliezen te beperken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:17
Kol Nedra schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:40:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DS4ZqmkJnm1z84SshpzqbqAL9hI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aY9yp0AL8wjJE6gXRXnQV84k.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
@elektriekert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:13
Kan iemand dat fragment even ergens anders delen. Bandwith is exceeded van die Jumpshare.
Ben wel benieuwd eigenlijk 😅

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:03:
[...]

Dat weten wij, maar zij zijn altijd tegen crypto, kopen vanuit fomo toch op de top, verkopen op de bodem en dan kan je alleen maar minder gadgets kopen en verzuurd op de frontpage reageren.

[...]

Ja, al heb ik wel met mijzelf afgesproken per 1-1 te stoppen met nutteloos big spenden. Zo bespaar ik nu 200 Euro/maand op iets waar ik 4-5x per week online aan mee deed, ipv daarvan doe ik nu achterstallige klusjes in huis of extra sporten. En bestel ik op vrijdag, zaterdag en zondag nooit meer iets op Amazon. Ik moet het écht nodig hebben, of het moet een investering zijn (PV/accu/etc.), maar denk dat ik hierdoor in totaal wel zo'n 5-6/k per jaar bespaar :)
Hier is het iets anders gegaan :X .
Ik ga hier altijd goed met mijn geld om maar de laatste maand is toch een flinke uitgave geweest.
-EV voor de deur $$$
-Laadpaal 1K
-Elektra kabels + ethernet 0,6K
-Groepenkast uitbreiding 0,8K
-Ubiquiti apparatuur uitbreiding incl. camera 0,9K

Aankomende maanden nog wat verbouwen + kasten aanschaffen 2K+
En dit voorjaar de tuin aan laten pakken $

Nu zijn een aantal uitgaven hier wel nodig. De EV had ook minder kunnen zijn maar goed, heb ff de geldboom leeg geschud _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
@keanu_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25
lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Ha mensen, ik had eerder hier mijn ervaringen gedeeld van crypto Helpdesk fraude, en hoe professioneel deze lui te werk gaan. Er werd hier recent een artikel gedeeld, van iemand die veel geld verloren had via deze fraude. Ik had toen het idee gekregen om een gesprek op te nemen, maar helaas werken ze met tijdelijke nummers, die ook na een paar dagen niet meer werken. Tot het moment, dat ik vandaag een SMS ontving, dat er een KuCoin verificatiecode was gegenereerd om geld op te nemen, en als ik dat zelf niet had gedaan, of ik de helpdesk kon bellen (uiteraard bel je dan niet met de echte helpdesk, maar kom je bij deze scammers, die in dit geval een 020 nummer gebruiken). Overigens heb ik zelf helemaal geen Kucoin.

Hierbij deel ik het fragement met jullie. Zou iedereen, zeker die net in crypto zit, aanraden om eens te horen hoe een dergelijk gesprek loopt. In dit geval ben ik fictief persoon Wes Kater (dacht moet toch een mooie naam verzinnen...) die een gevulde Kucoin wallet heeft van 28000 dollar. Overigens ook zinvol voor iedereen die wel zn beveiliging op orde heeft, alleen maar om deze manier van fraude dit te delen in zn netwerk

Hieronder het fragment
https://drive.google.com/...pkiiTHC_QWCdPPt0McUJ/view

edit: aanpassing naar Google drive
Pfoe, hier gaat je bloed toch van koken zeg B-)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:07:
[...]

Ik ga hier altijd goed met mijn geld om maar de laatste maand is toch een flinke uitgave geweest.
-EV voor de deur $$$
-Laadpaal 1K
-Elektra kabels + ethernet 0,6K
-Groepenkast uitbreiding 0,8K
-Ubiquiti apparatuur uitbreiding incl. camera 0,9K

Aankomende maanden nog wat verbouwen + kasten aanschaffen 2K+
En dit voorjaar de tuin aan laten pakken $

Nu zijn een aantal uitgaven hier wel nodig. De EV had ook minder kunnen zijn maar goed, heb ff de geldboom leeg geschud _O-
Dat is dus zo'n mooi iets: Heb hier welgeteld 30 Ubiquiti producten, allemaal natuurlijk keihard nodig ;), maar mooie bodemloze put is dat spul. Ach jah, je moet toch iets om mensen met boormachines tijdig te kunnen spotten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• DaWayne
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/halWO0IeHo-wBob7zakt924TDFQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L2wwNCyVG19KD0I4IkCUUHCI.png?f=fotoalbum_large
Haha, zelfs de reclame zijn groene palen op dit moment.
Hoe Bullish is dat dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Zoals BC Backer zou zeggen:
Double tap on top of all time high, bull flag, breakout, back test into the bull flag, V-bottom to new all time highs
Het zou mooi zijn als dit de V-bottom is…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

DaWayne schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:15:
[Afbeelding]
Hoe Bullish is dat dan!
Je weet dat dit targeted ads zijn? ... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

DaWayne schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:15:
[Afbeelding]
Hoe Bullish is dat dan!
Wat een schaamteloze objectivering van het mannelijk geslachtsdeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

[...]

Zit zelf ook nog met 15% in SUI en VET.
Nou nee, tis nu kleiner percentage, want die zijn beide meer gezatk dan BTC. :+

Loop dus vandaag zelf ook een xx maandslarissen achter de wagen.. Zit ik er mee? Nee, geen minuut. Ben lekker gaan wandelen...

OF je bljft HODL omdat je er van uit gaat dat er een mooi altseizoen komt, of onderneem actie.

---
En @lucatoni ; Dank voor delen van dat scam gesprek, weer een reminder. Gedeelt in mn netwerk.

[ Voor 7% gewijzigd door Lentehoofdje op 27-01-2025 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:07:
[...]

-EV voor de deur $$$

Welke EV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
knakworst schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:29:
[...]

Gewoon een perfect sprekende Nederlander die als beroep heeft de hele dag mensen oplichten. Hij zou zich rot moeten schamen. Hopelijk sterft hij snel een nare dood. Of ben ik nu te hard.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:13:
[...]

Dat is dus zo'n mooi iets: Heb hier welgeteld 30 Ubiquiti producten, allemaal natuurlijk keihard nodig ;), maar mooie bodemloze put is dat spul. Ach jah, je moet toch iets om mensen met boormachines tijdig te kunnen spotten.
Hier is het elke keer gehannes als de stroom eraf is geweest.
Ziggo modem start traag op, moet je dus een voor een opstarten (modem, switch, 2x AP’s)
En dan nog gaan de AP’s soms naar hun standaard IP adres toe omdat het modem uit z’n neus loopt te vreten.
30 stuks is ook wel heul veul!

Ik vind het wel mooi als dat UI spul draait je er nooit omkijken naar hebt.
Ik verwacht dat het allemaal een stuk beter is als hier een fatsoenlijke router van Ubi tussen zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:20:
[...]

Ziggo modem start traag op, moet je dus een voor een opstarten (modem, switch, 2x AP’s)
En dan nog gaan de AP’s soms naar hun standaard IP adres toe omdat het modem uit z’n neus loopt te vreten.
30 stuks is ook wel heul veul!

Ik vind het wel mooi als dat UI spul draait je er nooit omkijken naar hebt.
Ik verwacht dat het allemaal een stuk beter is als hier een fatsoenlijke router van Ubi tussen zit.
Werkt ook heerlijk! Hier ook huis vol 25+ devices van hen. Mooi dashboard, top camera's, switches, dreammachine etc. En zoals @Taro zegt;; heel erg nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:55:
[...]

Het kan. Iets met onvervuld cme gap. En vanaf de 108k is het al snel bij - 25% raak natuurlijk richting de 80k. Ook niets wat we in vorige bulls niet gezien hebben. En het opent de optie tot kwakkelen nu, pieken in april, go away in may en nog een keertje pieken in november. Zoals elke cycle zich heeft gedragen.

En toch voelt nu het zien stokken als gek aan. ETF zijn aan boord, die mafkees in het witte huis komt nog eerder met een eigen shitcoin dan dat ze een bitcoin reserve beginnen. Het enige wat ontbreekt is dat de printer nog niet volop aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb 2 Linksys Velop mesh routers staan en ben daar echt blij mee. Hele huis plus tuin dekking en sinds september 2022 misschien 3 keer gereboot en dat was voornamelijk aan het begin.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:14
Ach ja, het gaat hier weer over dingen, spullen. En natuurlijk prijsactie, zoals het hoort in dit topic.
Vandaag weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat veel van deze dingen er niet toe doen. Weliswaar 'maar' met een huisdier, maar toch. Mijn kat heeft FIP. Een normaal gesproken dodelijke ziekte, maar met illegale medicijnen gelukkig wel te genezen. 5 jaar geleden had een andere kat van mij deze ziekte. De kans dat twee, niet gerelateerde katten deze kutziekte krijgen is 0.01%. Yay me. Weer het proces in van dure medicijnen, dat 3 maanden lang.

Het is maar een kat, I know. Maar voor mij zijn zij wel de enigen die op mij zitten te wachten wanneer ik thuiskom, dus betekent wat. Je krijgt echt een band met die beesten.

Wen moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:03
Lentehoofdje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:22:
[...]

Werkt ook heerlijk! Hier ook huis vol 25+ devices van hen. Mooi dashboard, top camera's, switches, dreammachine etc. En zoals @Taro zegt;; heel erg nodig.
Ja prachtig spul! Nog nooit issues mee gehad op 1 incident na. Ik had een USG waarvan de voeding na jaaaren stuk is gegaan. Die vervangen en het draait weer stabiel als de nete.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Lentehoofdje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:17:
[...]

Zit zelf ook nog met 15% in SUI en VET.
Nou nee, tis nu kleiner percentage, want die zijn beide meer gezatk dan BTC. :+

Loop dus vandaag zelf ook een xx maandslarissen achter de wagen.. Zit ik er mee? Nee, geen minuut. Ben lekker gaan wandelen...

OF je bljft HODL omdat je er van uit gaat dat er een mooi altseizoen komt, of onderneem actie.
Jij gelooft er dus nog wel in?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:20:
[...]
Klopt, morgen ligt hier in de straat de hele dag de stroom eruit ivm vervangen transformatorhuis, ik zie er nu alweer naar uit om morgenavond alles te gaan resetten. Misschien dat ik het vanavond alvast maar netjes afsluit. De vriezer werkt in ieder geval lekker door op de accu's, en ja ontopic, want deels betaald met Euro's die rond 105k uit BTC zijn gehaald 8)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Durpstick schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:24:
Ach ja, het gaat hier weer over dingen, spullen. En natuurlijk prijsactie, zoals het hoort in dit topic.
Vandaag weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat veel van deze dingen er niet toe doen. Weliswaar 'maar' met een huisdier, maar toch. Mijn kat heeft FIP. Een normaal gesproken dodelijke ziekte, maar met illegale medicijnen gelukkig wel te genezen. 5 jaar geleden had een andere kat van mij deze ziekte. De kans dat twee, niet gerelateerde katten deze kutziekte krijgen is 0.01%. Yay me. Weer het proces in van dure medicijnen, dat 3 maanden lang.

Het is maar een kat, I know. Maar voor mij zijn zij wel de enigen die op mij zitten te wachten wanneer ik thuiskom, dus betekent wat. Je krijgt echt een band met die beesten.

Wen moon?
Ik herken dat wel.
Hier doen we ook alles voor onze hond.
Huisdieren worden deel van de familie bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:26:
[...]

Klopt, morgen ligt hier in de straat de hele dag de stroom eruit ivm vervangen transformatorhuis, ik zie er nu alweer naar uit om morgenavond alles te gaan resetten. Misschien dat ik het vanavond alvast maar netjes afsluit. De vriezer werkt in ieder geval lekker door op de accu's, en ja ontopic, want deels betaald met Euro's die rond 105k uit BTC zijn gehaald 8)
Nog geen spijt dat je niet voor Victron ben gegaan?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa

Wen moon?
Sterkte man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Haha, Nice.
Hier komt ook alles uit de crypto, inclusief automobiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Misschien dat sommigen hun huisdier zo zien, voor mij zijn mijn honden niet 'maar een hond'. Ze laten je niet in de steek als het even tegenzit zoals veel mensen, maar zoals je zegt, ze wachten altijd op je.

Ok, die band heb ik dan niet met onze valkparkieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 09:26
[...]

https://www.solaredge.com...en/home-back-up-interface

Zoiets niet wat voor jou @Taro ? Met een beetje royale thuisaccu kun je je accu ook ala backup gebruiken. Nooit meer stroom uitval. Zeker niet bij geplannede dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwarsdrijver
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-06 21:11
Danjel schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:25:
[...]

Ja prachtig spul! Nog nooit issues mee gehad op 1 incident na. Ik had een USG waarvan de voeding na jaaaren stuk is gegaan. Die vervangen en het draait weer stabiel als de nete.
Toch een kwaaltje, want ik had hetzelfde. Nu een after market adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
Slonzo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:16:
[...]
Je weet dat dit targeted ads zijn? ... :X
Ah, nou snap ik het, krijg ook elke keer reclame voor blauwe pillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:04

Wen moon?
Och, wat een pech! Arme kat ;( Wist niet dat het met illegale medicatie te genezen was, kun je daar dan wel aankomen? Sterke ermee in ieder geval!

Natuurlijk heb je voor je huisdieren bijna alles over! Mijn ava zegt eigenlijk al genoeg - ben opgegroeid met katten en vrouwlief en ik zouden geen huis meer zonder willen O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:27:
[...]

Nog geen spijt dat je niet voor Victron ben gegaan?
Nee, ben hier superblij mee en helemaal voor wat het mij heeft gekost _O-
WarsemaW schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:29:
[...]
https://www.solaredge.com...en/home-back-up-interface

Zoiets niet wat voor jou @Taro ? Met een beetje royale thuisaccu kun je die ook al backup gebruiken. Nooit meer stroom uitval. Zeker niet bij geplannede dingen.
Ben 1,5 jaar geleden met SolarEdge in contact geweest om gratis een 10 kW PV omvormer te ontvangen en mogen testen icm thuisaccu en SolarEdge One, dus ken de producten ;)

In een nieuw huis zou ik dat direct regelen, maar ik vind het prima zo, heb nu 17 kWh incl. off-grid mogelijkheden (niet het hele huis, wel aparte stopcontacten) + direct DC gekoppelde zonnepanelen die ook werken als er geen netaansluiting is.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 27-01-2025 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Ja zag het, nice. Wie weet wordt mn SNEK meme nog een 50-100x zo met Tier1 listings ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit kan nog positief uitpakken, maar vermoedelijk toch nog wel wat lager de komende dagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6BHeudP6yrpKluFuKxBU3Oj-gE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D5cW3QF28IUs1B3uJH0FlEOW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:57

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZcaITXoxcDrS6kiZTGYPC4OFGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdZ7JEXprZZtWCzT1S2CQJ1z.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:46:
[...]

Nee, ben hier superblij mee en helemaal voor wat het mij heeft gekost _O-

[...]

Ben 1,5 jaar geleden met SolarEdge in contact geweest om gratis een 10 kW PV omvormer te ontvangen en mogen testen icm thuisaccu en SolarEdge One, dus ken de producten ;)

In een nieuw huis zou ik dat direct regelen, maar ik vind het prima zo, heb nu 17 kWh incl. off-grid mogelijkheden (niet het hele huis, wel aparte stopcontacten) + direct DC gekoppelde zonnepanelen die ook werken als er geen netaansluiting is.
Dat is wel een serieus systeem Taro 🤩

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxqnYauKOWbBa727tT8TuXCbRNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6sbFAPl2qt3gD3yRVEFQ8JZP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:10
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:49:
Dit kan nog positief uitpakken, maar vermoedelijk toch nog wel wat lager de komende dagen:
[Afbeelding]
De rechte groene lijn, de oplopende groene lijn (zo geschat rond 100k, 94,5k) en de paarse en groene levels (98,9 en 98,7) lijken me de belangrijke levels nu? Keurig op gebounced tot nu toe toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WarsemaW schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:54:
[...]

Dat is wel een serieus systeem Taro 🤩
@John245 heeft het pas goed voor elkaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
brothermaynard schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:58:
[...]

De rechte groene lijn, de oplopende groene lijn (zo geschat rond 100k, 94,5k) en de paarse en groene levels (98,9 en 98,7) lijken me de belangrijke levels nu? Keurig op gebounced tot nu toe toch?
Ja, inderdaad. Als dit het was, dan was het een mooie terugtest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:14
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:40:
[...]

Och, wat een pech! Arme kat ;( Wist niet dat het met illegale medicatie te genezen was, kun je daar dan wel aankomen? Sterke ermee in ieder geval!

Natuurlijk heb je voor je huisdieren bijna alles over! Mijn ava zegt eigenlijk al genoeg - ben opgegroeid met katten en vrouwlief en ik zouden geen huis meer zonder willen O+
Ja, het kromme is dat er een erkend (lees: peer reviewed backed up by science) medicijn beschikbaar is hiervoor. Maar dit is in Europa niet goedgekeurd, dus moet het illegaal. Maar ja, illegaal betekent wel meteen dat er geen regulatie is, dus meer risico. Ach ja, met een 100% doodsvonnis is het wel het risico waard.

Is toch wel gek hoe ver we willen gaan soms met het nemen van risico. Hetzij voor onze huisdieren, of een maandsalaris dumpen in shitcoin nummer zoveel.

But again, wen moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015

Wen moon?
Mensen die dat zeggen hebben geen huisdieren denk ik. Wij hebben zelf 2 labradors en "vroeger" thuis hadden wij ook altijd honden. Voor ons zijn zij gewoon onderdeel van het gezin en zien we ze meer als familie . Ik zou mijn gehele PF opgeven voor die honden als het zou moeten.

Met met het hele gedoe in China zou je toch zeggen dat de Amerikaanse AI projecten wel weer gaan groeien. Ik geloof niet dat zij er zich bij neer leggen nu, maar verwacht dat er alleen maar meer met geld gesmeten gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 27-01-2025 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
038Zwolle schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:08:
[...]

Mensen die dat zeggen hebben geen huisdieren denk ik. Wij hebben zelf 2 labradors en "vroeger" thuis hadden wij ook altijd honden. Voor ons zijn zij gewoon onderdeel van het gezin en zien we ze meer als familie . Ik zou mijn gehele PF opgeven voor die honden als het zou moeten.
Hier hetzelfde. December afgelopen jaar 1 van de twee honden verloren (bijna 15 jaar). Respectabele leeftijd, maar we hadden er veel voor over gehad om zijn even te verlengen (hadden al veel gedaan om zijn leven te verlengen maar op een gegeven moment kan de hond niet meer).

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004

BeyondThunder

Lost Lightning

Nou, vooruit, omdat we het over Ubiquiti en huisdieren hebben.
Laatst was mijn wifi, maar ook mijn UTP connecties zwaar ruk.

Bleek dat mijn "huisdieren" de (PoE) UTP kabel hadden doorgeknaagd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_keCN9PVllenyAHGJPOAtCN5eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dyeywdk2FyGtZa8jSAWZuDvK.jpg?f=fotoalbum_large

Dus ik die kabel vervangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbNaWHbLvi8yMNoUJDJ40CsrRj8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sb58pcHFFlvOAByxqvlnSKfS.jpg?f=fotoalbum_large

De muizen hadden de volledige kabel naar de klote gevroten die op de tussenvloer lag.

Dus ik een muizenvallen + camera met nachtzicht op de tussenvloer geplaatst.
We zitten inmiddels op 10 muizen.
Ik zal jullie de beelden (en gifjes) besparen...

Nooit wat gehoord, nergens aangevroten voedsel verpakkingen, geen keutels gevonden. (Behalve in het AP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:59:
[...]

@John245 heeft het pas goed voor elkaar _/-\o_
Had hij die plaatjes een tijdje terug met die OCD installatie? Man ik mocht willen dat ik het geduld had om zo mijn elektra aan te leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:27:
Hier komt ook alles uit de crypto, inclusief automobiel
Oké, maar wélke automobiel?
Boormachinewaardig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Slonzo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:24:
[...]

Boormachinewaardig?
Afbeeldingslocatie: https://im.ziffdavisinternational.com/ign_nl/screenshot/default/1_nac2.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• John245
WarsemaW schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:22:
[...]

Had hij die plaatjes een tijdje terug met die OCD installatie? Man ik mocht willen dat ik het geduld had om zo mijn elektra aan te leggen!
Als je dit OCD vindt wel :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rfm0gzrAcr3u5dabmg8_tbyBAqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uz9MvqewlVEiTcg5ZE8geYBR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Slonzo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:24:
[...]

Boormachinewaardig?
Geen boormachine waardig, gewoon eentje uit de VAG group.

Ik ben tenslotte een gewone arbeider

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LgZ14z0Fa6mgfPmC1uM-_jHfDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ZeNmgMUMxPNdFse3aOuUjxI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCueyID1XKTrqcwx_91BTHN_LAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Av787JOfMwQplSs9oSP5g3zu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Darrell op 27-01-2025 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Damn!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4z-UDDsP3HQWHnhiBx71hRZ-S4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k5w5WyHxuKOBT6OB5x040ytG.jpg?f=fotoalbum_large
Bij jou thuis?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:27:
[...]

Geen boormachine waardig, gewoon eentje uit de VAG group.
Ja, Porsche dus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, want dan had je 3x3 accu's in het midden ipv links staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-01-2025 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:24
Yeah boy bounce incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
_O- oja k*t!

Nee hoor, Tayqan is de vanaf prijs al 2x zo duur

[ Voor 14% gewijzigd door elektriekert op 27-01-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25
elektriekert schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:30:
[...]

_O- oja k*t!

Nee hoor, Tayqan is de vanaf prijs al 2x zo duur
Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/3-09-2021/uBhzwH.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
Dat is toch geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Dit is chaos. Hetzelfde product staat op verschillende plaatsen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Nee, want dan had je 3x3 accu's in het midden ipv links staan.
Rechts wordt nog aangevuld en dan netjes 4 x 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
We zijn er ook heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:43:
[...]

We zijn er ook heel blij mee.
Begrijp ik. Gas nooit gemist tussendoor? Geen idee, bij -15 C na een paar gure grijze weken.
Pagina: 1 ... 253 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!