This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
DeepSeek gebruikt de H800 (H100 die MSFT en co gebruiken is de meest geavanceerde chip en die is niet leverbaar in China vanwege sancties) en die is substantieel goedkoper dan de H100.kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Er staat nergens dat DeepSeek het zonder Nvidia heeft gedaan toch? Zegt meer iets over OpenAI
Bij de H100 wordt ongeveer een blanco cheque overhandigd aan NVDA, dus dit heeft wel degelijk een negatief effect op de marges die NVDA maakt in de toekomst. En dus de waardering en dus de aandelenkoers.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-01-2025 15:19 ]
Ze hebben het juist wel met Nvidia gedaan. Maar niet de meest geavanceerde en duurste tech. Dat laat mensen nu dus denken dat het ook met goedkopere apparatuur/chips/mensen kan. Ik snap echter niet waarom het zo'n heftig effect op de beurs heeft. Het nieuws komt uit China en het is ook helemaal niet bewezen dat het echt zo goedkoop was volgens mij.kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Er staat nergens dat DeepSeek het zonder Nvidia heeft gedaan toch? Zegt meer iets over OpenAI
B00bs only.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:20:
[...]
Wie heeft jou vernieuwd dan? En wat is er vernieuwd? Gewoon complete make-over? Permanentje, liftje hier, botoxje daar, paar neptieten erin en gaan?
En dat allemaal omdat zwembroek zegt dat er een higher low aankomt?
Ik overweeg om een deel van mijn zakelijk vermogen om te zetten in BTC (bijv. €500 per maand DCA), maar ben er nog niet uit of het beter is om het geld privé te onttrekken en dan privé te beleggen of het in de zakelijke pot te houden.
Ik heb al beetje onderzoek gedaan
Zakelijk beleggen:
- BOX 1 belasting
- Alle resultaat heeft rechtstreeks invloed op de hoogte van je IB (37%) en dus geen fictief rendementspercentage
- BOX 3 belasting
- Wordt pas belast na de drempel van €57k of €114k vermogen
- 5,88 % fictief rendementspercentage / 37% belasting over van het rendementspercentage
Zonder individueel advies te geven, is hier iets zinnigs over te zeggen?
Het ging om zwembroek. Die heeft een T verwijderd.YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:20:
[...]
Wie heeft jou vernieuwd dan? En wat is er vernieuwd? Gewoon complete make-over? Permanentje, liftje hier, botoxje daar, paar neptieten erin en gaan?
En dat allemaal omdat zwembroek zegt dat er een higher low aankomt?
Klopt pertinent dus niet. Eerdere modellen zijn getraind op H800 (en H100) met ondersteuning van Huawei Ascend 910b/c. Huidige versies zijn op de Ascend 910b en C getraind.BTC100K2021 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:16:
[...]
DeepSeek gebruikt de H800 (H100 die MSFT en co gebruiken is de meest geavanceerde chip en die is niet leverbaar in China vanwege sancties) en die is substantieel goedkoper dan de H100.
Bij de H100 wordt ongeveer een blanco cheque overhandigd aan NVDA, dus dit heeft wel degelijk een negatief effect op de marges die NVDA maakt in de toekomst. En dus de waardering en dus de aandelenkoers.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ze moeten toch ergens heen met hun geld. Zal helaas wel niet crypto worden
Niet te vroeg juichen uiteraard, maar dit gaat de goede kant op momenteel.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
@Taro Topic mag op slot, we zijn weer boven 102kAeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 13:55:
@Taro Topic mag op slot, we zijn weer boven 100k
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Richboy!zenith schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:10:
[Afbeelding]
En nu een oefening met je tengels eraf blijven
Het viel me al op dat er vorige week heel wat volume was maar dit niet in de koers vertaalde in positieve zin.
Blijkt dat er volgens mij toch wat whales ingeslagen hebben om nu te pompen.
Wat een herstel vandaag!
Niet te vroeg juichen inderdaad, maar na een dump van 8k is het zelfs voor Amerikanen wel een buy the dip moment lijkt mij.Steady schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:44:
BTC heeft de opening overleefd?
Niet te vroeg juichen uiteraard, maar dit gaat de goede kant op momenteel.
Dat Nvidia zal toch ook wel snel opkrabbelen met dip buyers.
Ja, ik heb hem net gesloten en was een hele mooie trade (15 TAO x7)Masstje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:52:
[...]
Richboy!
Het viel me al op dat er vorige week heel wat volume was maar dit niet in de koers vertaalde in positieve zin.
Blijkt dat er volgens mij toch wat whales ingeslagen hebben om nu te pompen.
Wat een herstel vandaag!
M'n DeGiro met enkel AI en Quantum computing aandelen staat letterlijk -35% dus laat maar komen die pump...Mr Ronman schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:56:
[...]
Niet te vroeg juichen inderdaad, maar na een dump van 8k is het zelfs voor Amerikanen wel een buy the dip moment lijkt mij.
Dat Nvidia zal toch ook wel snel opkrabbelen met dip buyers.
Mijne staat nog open met een entry van 478zenith schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:56:
[...]
Ja, ik heb hem net gesloten en was een hele mooie trade (15 TAO x7)
Masstje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:00:
[...]
Mijne staat nog open met een entry van 478
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bsWEPYnoafcCiqkLvGoZSg2g.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XHCBwlt7ZhFIjVSpGtR8yOcs.jpg?f=user_large)
Met wat fantasie is dat deepseek ook goed nieuws voor decentralized open source AI zoals TAO.
Kan ook pure hopium zijn die ik nu tot mij neem maar we gaan het zien. Sterke stijging iig.
Ze zouden alleen de oude H800 chips gebruiken. Maar het is de vraag of dat waar is of dat ze toch op een bepaalde manier de H100 op de kop getikt hebben.kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Klopt, de rumor die nu rondgaat is dat ze gewoon 50.000 H100's hebben gebruikt, maar dat ze dit verhullen vanwege de export restricties die er zijn. Als het niet mogelijk zou moeten zijn om aan die units te komen [terwijl men ze toch heeft gebruikt] kun je maar beter je mond houden?knakworst schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:09:
Ze zouden alleen de oude H800 chips gebruiken. Maar het is de vraag of dat waar is of dat ze toch op een bepaalde manier de H100 op de kop getikt hebben.
Wat de waarheid overigens echt is zal wel lastig worden om te bewijzen.
[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 27-01-2025 16:14 ]
Misschien nog even het FOMC geneuzel en daarna weer verder up?tomtom901 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:00:
Ik zie eigenlijk geen reden waarom dit niet naar 105k terug kan..
Lekker wat angst in de markt, longs rekt gegaan, shorts ruiken hun kans op die verdere daling, iedereen denkt dat er niks gaat gebeuren voor de FOMC?
Het perfecte moment om in één streep naar de 115/120K te rammen deze week.
Veel mensen verwachten het nu niet, dus het moment is perfect. Binance top traders zitten gewoon grotendeels long.
BTC100K2021 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:16:
Het perfecte moment om in één streep naar de 115/120K te rammen deze week.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0ac4reN0kD42t40nDGbGLwVG.gif?f=user_large)
(oke, ik hou ermee op

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2025 16:28 ]
nothing stops this train
The first Fed meeting of 2025 drops Wednesday, Q4 2024 GDP data hits Thursday, and December PCE inflation data wraps it up Friday.Mr Ronman schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:12:
[...]
Misschien nog even het FOMC geneuzel en daarna weer verder up?
Volatility is almost guaranteed, with Trump-era echoes likely influencing the Fed meeting.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ok nog een weekje rood.. en vanaf volgende week weer groene kaarsen hopelijk.zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:32:
[...]
The first Fed meeting of 2025 drops Wednesday, Q4 2024 GDP data hits Thursday, and December PCE inflation data wraps it up Friday.
Volatility is almost guaranteed, with Trump-era echoes likely influencing the Fed meeting.
Ps, mijn einddoel was al mijn ALTS te verkopen en deel in BTC, rest in ETF's. Maar nu met de nieuwe VRH plannen weet ik dat zo net nog niet. Dan moet je straks BTC of ETF's gaan verkopen om je belasting te kunnen betalen bij gains, en verliezen mag je niet compenseren.
Voorbeeld:
1 januari 2027: 500k aan BTC
1 januari 2028: 600k aan BTC
Dan wil de overheid 35856 euro belasting ontvangen omdat je 100k vermogen erbij hebt gekregen. Nou als je dat niet cash kunt betalen (is best een bedrag) dan moet je dus een deel BTC verkopen.
Stel in 2028 crasht BTC en je vermogen gaat van 600k naar 400k, dan krijg je niks terug. Maar stel in 2029 gaat het van 400k naar 500k, dan moet je weer betalen.

Hoe gaan de andere Hodlers hier mee om?
[ Voor 48% gewijzigd door bones op 27-01-2025 16:45 ]
bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:35:
[...]
Ok nog een weekje rood.. en vanaf volgende week weer groene kaarsen hopelijk.
Ps, mijn einddoel was al mijn ALTS te verkopen en deel in BTC, rest in ETF's. Maar nu met de nieuwe VRH plannen weet ik dat zo net nog niet. Dan moet je straks BTC of ETF's gaan verkopen om je belasting te kunnen betalen bij gains, en verliezen mag je niet compenseren.
Vrh plannen?
Ik vermaak me optimaalanti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:28:
lekker zonnetje vandaag. Gisteren ook al lekker motor gereden. Heerlijk.
Vermaken mensen zich hier nog een beetje?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2gCnqXGr5DoSX1hVEj6hVqBZ.jpg?f=user_large)
Dit lijkt me vrij crimineel als het zo ingericht wordt zonder het recht om verliezen te compenseren.bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:35:
[...]
Voorbeeld:
Dan wil de overheid 35856 euro belasting ontvangen omdat je 100k vermogen erbij hebt gekregen. Nou als je dat niet cash kunt betalen (is best een bedrag) dan moet je dus een deel BTC verkopen.
Stel in 2028 crasht BTC en je vermogen gaat van 600k naar 400k, dan krijg je niks terug. Maar stel in 2029 gaat het van 400k naar 500k, dan moet je weer betalen.![]()
Het nieuwe belastingstelsel was toch uitgesteld? Of is dit voorbeeld berekend op box3bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:35:
[...]
Voorbeeld:
Stel in 2028 crasht BTC en je vermogen gaat van 600k naar 400k, dan krijg je niks terug. Maar stel in 2029 gaat het van 400k naar 500k, dan moet je weer betalen.![]()
https://github.com/deepse.../main/docs/anda/README.md
Volgens mij mag je verliezen het daaropvolgende jaar verrekenen, maar voorlopig is het hele nieuwe systeem uitgesteld.Blik1984 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:56:
[...]
Dit lijkt me vrij crimineel als het zo ingericht wordt zonder het recht om verliezen te compenseren.
ojeewatnu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:06:
Wat wel een leuk weetje is voor de ICP hodlers (voorzover die hier nog zijn...) is dat de AI agent die op de deepseek-ai github staat op ICP smart contracts draait:
https://github.com/deepse.../main/docs/anda/README.md
:strip_exif()/f/image/uYDkHdvTw1hgB19voIWlb6HR.jpg?f=fotoalbum_large)
Never ever financial advice...
Ja zit ook al jaartje of 20 in een groepje. Minimaal 1x per ja lang weekend naar Duitsland of Frankrijk. En dan nog de nodige dagjes. Idd echt heerlijkNeoflexNL schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:56:
[...]
Ja, is ook zo. Mooi man. Ik maak er veel te weinig tijd voor, maar het blijft geweldig, zeker met een cluppie maten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Na elk dipje neem ik er nog 1 en loop ik een rondje
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja lees dat je in toekomst wel verliezen mag compenseren. Maar los daarvan, moet je alsnog wat BTC gaan verkopen op een gegeven moment om belasting te kunnen betalen lijkt me. En als het erna inzakt heb je misschien geen fiat om het terug te kopen.GabberPiet schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:07:
[...]
Volgens mij mag je verliezen het daaropvolgende jaar verrekenen, maar voorlopig is het hele nieuwe systeem uitgesteld.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hij heeft wel lef....knakworst schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:28:
XRP vecht met de 3 dollar.
Slow weekend, anything exciting happen?
— Brad Garlinghouse (@bgarlinghouse) 26 januari 2025
Hierbij deel ik het fragement met jullie. Zou iedereen, zeker die net in crypto zit, aanraden om eens te horen hoe een dergelijk gesprek loopt. In dit geval ben ik fictief persoon Wes Kater (dacht moet toch een mooie naam verzinnen...) die een gevulde Kucoin wallet heeft van 28000 dollar. Overigens ook zinvol voor iedereen die wel zn beveiliging op orde heeft, alleen maar om deze manier van fraude dit te delen in zn netwerk
Hieronder het fragment
https://drive.google.com/...pkiiTHC_QWCdPPt0McUJ/view
edit: aanpassing naar Google drive
[ Voor 8% gewijzigd door lucatoni op 27-01-2025 19:43 ]
[ Voor 14% gewijzigd door kbuntu op 27-01-2025 17:39 ]
Bizar hoe echt het lijkt. Gewoon een gedesinteresseerde admin die een beetje mee loopt te klikken.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
… en als ik dat zelf niet had gedaan, of ik de helpdesk kon bellen (uiteraard bel je dan niet met de echte helpdesk, maar kom je bij deze scammers, die in dit geval een 020 nummer gebruiken). Overigens heb ik zelf helemaal geen Kucoin.
De enige red flag die ze echt weggeeft is dat de helpdesk al opneemt na 5x overgaan.
Maktub
En nu, mag ie dicht?Aeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:51:
[...]
@Taro Topic mag op slot, we zijn weer boven 102k
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bizar man, dank voor het delenlucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Ha mensen, ik had eerder hier mijn ervaringen gedeeld van crypto Helpdesk fraude, en hoe professioneel deze lui te werk gaan. Er werd hier recent een artikel gedeeld, van iemand die veel geld verloren had via deze fraude. Ik had toen het idee gekregen om een gesprek op te nemen, maar helaas werken ze met tijdelijke nummers, die ook na een paar dagen niet meer werken. Tot het moment, dat ik vandaag een SMS ontving, dat er een KuCoin verificatiecode was gegenereerd om geld op te nemen, en als ik dat zelf niet had gedaan, of ik de helpdesk kon bellen (uiteraard bel je dan niet met de echte helpdesk, maar kom je bij deze scammers, die in dit geval een 020 nummer gebruiken). Overigens heb ik zelf helemaal geen Kucoin.
Hierbij deel ik het fragement met jullie. Zou iedereen, zeker die net in crypto zit, aanraden om eens te horen hoe een dergelijk gesprek loopt. In dit geval ben ik fictief persoon Wes Kater (dacht moet toch een mooie naam verzinnen...) die een gevulde Kucoin wallet heeft van 28000 dollar. Overigens ook zinvol voor iedereen die wel zn beveiliging op orde heeft, alleen maar om deze manier van fraude dit te delen in zn netwerk
Hieronder het fragment
https://jumpshare.com/s/Of98bOabFEpclpb9dBLQ (mocht iemand een betere share website hebben, hoor ik het graag...)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Onder 100kAeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:51:
[...]
@Taro Topic mag op slot, we zijn weer boven 102k
Yes. 99.9k
MicroStrategy has acquired 10,107 BTC for ~$1.1 billion at ~$105,596 per bitcoin and has achieved BTC Yield of 2.90% YTD 2025. As of 1/26/2025, we hodl 471,107 $BTC acquired for ~$30.4 billion at ~$64,511 per bitcoin. $MSTR https://t.co/UM5dGUS9Ma
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 27 januari 2025
Heyyyy bijna weer babes. 5x babes per dag is ook leuk.Moiety schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:54:
99,6 doe maar dicht
Super dat je dit deelt. Is mij ook overkomen met Bitvavo. Kreeg een SMS van "Bitvavo" afzender waar ik eerder ook echte Bitvavo SMS-jes van kreeg. Mijn account was "gehackt", Ik gelijk alle wachtwoorden van mail en Bitvavo veranderd en dat nummer gebeld.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Ha mensen, ik had eerder hier mijn ervaringen gedeeld van crypto Helpdesk fraude, en hoe professioneel deze lui te werk gaan. Er werd hier recent een artikel gedeeld, van iemand die veel geld verloren had via deze fraude. Ik had toen het idee gekregen om een gesprek op te nemen, maar helaas werken ze met tijdelijke nummers, die ook na een paar dagen niet meer werken. Tot het moment, dat ik vandaag een SMS ontving, dat er een KuCoin verificatiecode was gegenereerd om geld op te nemen, en als ik dat zelf niet had gedaan, of ik de helpdesk kon bellen (uiteraard bel je dan niet met de echte helpdesk, maar kom je bij deze scammers, die in dit geval een 020 nummer gebruiken). Overigens heb ik zelf helemaal geen Kucoin.
Hieronder het fragment
https://jumpshare.com/s/Of98bOabFEpclpb9dBLQ (mocht iemand een betere share website hebben, hoor ik het graag...)
Super professioneel, zelfde verhaal. Mijn assets moest overmaken naar een andere wallet. Bullshit natuurlijk. Iemand die iets minder technisch onderlegd is zou er zomaar in kunnen trappen.
Perfect, accentloos Nederlands.
Hang em high ! #bastards.BeyondThunder schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:58:
[...]
Super dat je dit deelt. Is mij ook overkomen met Bitvavo. Kreeg een SMS van "Bitvavo" afzender waar ik eerder ook echte Bitvavo SMS-jes van kreeg. Mijn account was "gehackt", Ik gelijk alle wachtwoorden van mail en Bitvavo veranderd en dat nummer gebeld.
Super professioneel, zelfde verhaal. Mijn assets moest overmaken naar een andere wallet. Bullshit natuurlijk. Iemand die iets minder technisch onderlegd is zou er zomaar in kunnen trappen.
Perfect, accentloos Nederlands.
Ben net ook gebeld combinatie Rabo en crypto hoge bedragen.
Laat ik kort zijn dat ze nooit meer terug bellen.
Was overduidelijk een scam.
Heb je gevraagd wat ze aan hadden?Alpina schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:00:
[...]
Ben net ook gebeld combinatie Rabo en crypto hoge bedragen.
Laat ik kort zijn dat ze nooit meer terug bellen.
Was overduidelijk een scam.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Had AI dit niet kunnen zien aankomen ofzo?
echt mega goed dat je dit deelt!lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
Je speelt ook goed mee, kudo's!
ze gaan echt geraffineerd te werken en inderdaad met accentloos Nederlands.
De oplichter "Joost" klinkt vrij jong.
Geweldig dat je dit hebt opgenomen!lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
@Taro @tomtom901 dit moet toch gewoon bovenaan de OP?
Ik lul ook zomaar wat
Heerlijk gewerkt vandaag, voor de fiat airdrop om in de volgende bull all in te zitten.anti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:28:
lekker zonnetje vandaag. Gisteren ook al lekker motor gereden. Heerlijk.
Vermaken mensen zich hier nog een beetje?
In de pauze lekker een rondje in het zonnetje gelopen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gewoon een perfect sprekende Nederlander die als beroep heeft de hele dag mensen oplichten. Hij zou zich rot moeten schamen. Hopelijk sterft hij snel een nare dood. Of ben ik nu te hard.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
Thanks!! Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als iemand zn stem herkent. Maarja, dat is vrij lastig. Kan er gewoon niet bij dat dit soort mensen bestaan. Goed Abn praten, en gewoon geld proberen te stelen, van onwetenden.Nordcore schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:15:
[...]
echt mega goed dat je dit deelt!![]()
![]()
Je speelt ook goed mee, kudo's!
ze gaan echt geraffineerd te werken en inderdaad met accentloos Nederlands.
De oplichter "Joost" klinkt vrij jong.
Mooi dat ze zich zorgen maken over je yoghurt. Waarom dat zo dringend is snap ik niet.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
Jammer dat ze niet ook melden over welke smaak Activia het gaat.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Thanks for sharing. Dikke plus.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
Ik hoor al regelmatig dat de TS te lang is en het type persoon dat juist de TS zou moeten lezen moet dus ook op die link gaan klikken, ik zie dat persoonlijk niet gebeuren. Maar goed, zal hem wel opnemenshovelhead1340 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:22:
[...]
Geweldig dat je dit hebt opgenomen!
@Taro @tomtom901 dit moet toch gewoon bovenaan de OP?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nee.knakworst schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:29:
[...]
Gewoon een perfect sprekende Nederlander die als beroep heeft de hele dag mensen oplichten. Hij zou zich rot moeten schamen. Hopelijk sterft hij snel een nare dood. Of ben ik nu te hard.
Weer de top gekocht. En bizar van die helpdesk. Een mooie voor in de topic start. Wat een naaiers zijn dat zeg. Er is geen straf te hoog voor dergelijke misbaksels.
Natuurlijk. Ik meet alleen de waarde van mijn portfolio in sats. Dus tijdelijke dippen zijn alleen maar een mooi moment om extra sats te verdienen.sh4d0wman schreef op maandag 27 januari 2025 @ 15:15:
@Pexow
[Afbeelding]
Nog een kwartiertje en we gaan Yanken/Janken....
Ik zou hiermee naar de politie gaan.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:29:
[...]
Thanks!! Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als iemand zn stem herkent. Maarja, dat is vrij lastig. Kan er gewoon niet bij dat dit soort mensen bestaan. Goed Abn praten, en gewoon geld proberen te stelen, van onwetenden.
Kunnen we niet met alle Tweakers gewoon 5% van de BTC's opkopen?zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:39:
[...]
Weer de top gekocht. En bizar van die helpdesk. Een mooie voor in de topic start. Wat een naaiers zijn dat zeg. Er is geen straf te hoog voor dergelijke misbaksels.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Je schat ons te hoog in denk ik.John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:44:
[...]
Kunnen we niet met alle Tweakers gewoon 5% van de BTC's opkopen?
Ja ja, dat ken ik nog van de basisschool. “We springen er allemaal in.” Ik trap er niet meer in.John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:44:
[...]
Kunnen we niet met alle Tweakers gewoon 5% van de BTC's opkopen?
Maktub
Ja, in maart/april was het ons wel gelukt, maar nu helaas niet meer.
Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:46:
[...]

Gewoon het clubje wat uitbreiden. Er zijn heel veel Tweakers.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Je bedoeld de mensen die reageren op de frontpage. Succes daarmee.John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:47:
[...]
Dan ga ik maar door met mijn VA strategie.Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:46:
[...]
Geloof mij: De mensen die op de frontpage komen gaan echt niet kopen, die uit de aandelen topics ook niet. De rest geeft zijn geld liever uit aan gadgets en elektronica, dus veel valt er vermoedelijk niet te halen.John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:47:
[...]
Als ze BTC kopen kunnen ze uiteindelijk meer gadgets/electronica kopen.Taro schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:49:
[...]
Geloof mij: De mensen die op de frontpage komen gaan echt niet kopen, die uit de aandelen topics ook niet. De rest geeft zijn geld liever uit aan gadgets en elektronica, dus veel valt er vermoedelijk niet te halen.
Jij en ik doen beiden
Ik kom zelden op de frontpage.zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:48:
[...]
Je bedoeld de mensen die reageren op de frontpage. Succes daarmee.
Kan hem helaas niet meer afspelen, maar goed dat je dit deelt. Kan niet vaak genoeg mensen op de hoogte brengen van dit soort helpdeskfraude.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
Ik zou het idd ook even melden bij de politie. Daarbij zoveel mogelijk gegevens meegeven, telefoonnummer, datum, tijd etc etc. Grote kans dat er al een onderzoek loopt waar dit als extra bewijs kan dienen in een mogelijk toekomstig proces.
En dat er dan weer snel een dergelijke video mag volgen:
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 27-01-2025 18:59 ]
Zero.
-President launches a memecoin
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 27 januari 2025
-Prior BTC maxis were launching memecoins
-Talking about ALTs in a strategic reserve
Sometimes we lose our way, and the market punishes us
Je linkje is door zijn bandbreedte heen helaas.lucatoni schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:35:
Hieronder het fragment
Dat weten wij, maar zij zijn altijd tegen crypto, kopen vanuit fomo toch op de top, verkopen op de bodem en dan kan je alleen maar minder gadgets kopen en verzuurd op de frontpage reageren.John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:52:
[...]
Als ze BTC kopen kunnen ze uiteindelijk meer gadgets/electronica kopen.
Ja, al heb ik wel met mijzelf afgesproken per 1-1 te stoppen met nutteloos big spenden. Zo bespaar ik nu 200 Euro/maand op iets waar ik 4-5x per week online aan mee deed, ipv daarvan doe ik nu achterstallige klusjes in huis of extra sporten. En bestel ik op vrijdag, zaterdag en zondag nooit meer iets op Amazon. Ik moet het écht nodig hebben, of het moet een investering zijn (PV/accu/etc.), maar denk dat ik hierdoor in totaal wel zo'n 5-6/k per jaar bespaarJij en ik doen beiden
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!