[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 236 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:42
BTC100K2021 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:41:
[...]

De nuance ligt hem denk ik in het feit dat hij vergeleken met gebruikers die de daadwerkelijke overtredingen zijn begaan een enorm zware straf heeft gekregen.

Plus dat het platform hoogstwaarschijnlijk in eerste instantie nooit is opgezet voor deze doeleinden maar om anoniem (en gebruikmakend van BTC als P2P betaalmiddel) te kunnen handelen.
Quote van de wiki:
Ulbricht alluded to Silk Road on his public LinkedIn page, where he discussed his wish to "...use economic theory as a means to abolish the use of coercion and aggression amongst mankind..." and claimed, "I am creating an economic simulation to give people a first-hand experience of what it would be like to live in a world without the systemic use of force."
https://en.wikipedia.org/wiki/Ross_Ulbricht

Dus hij had er niet direct kwade bedoelingen mee zoals ik het lees, dat het daarvoor gebruikt ging worden is ergens wel logisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:27
zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:21:
Ik heb net een rondje macro economisch nieuws gelezen. Maar ik denk dat we vandaag een flinke correctie krijgen. Investeerders op de stock market lijken te gaan derisken voor de BOJ interest rate beslissing van morgen. Er heerst nog steeds angst onder de investeerders voor de Yen carry trade. Ik wacht alles rustig af. En Ik ga zeker niet in full hodl modes zitten voordat de FOMC achter de rug is.
Cowen verwachte toch binnen nu en 4 weken een altseason? Misschien zijn dit de laatste shakeoffs? Als het tegen die tijd niet zou beginnen ga je natuurlijk wel 2x nadenken of het nog goed gaat komen, of is het aannemelijk dat de hele cycle zich gaat verplaatsen wat ik me kwa volume bijna niet kan voorstellen… Wen bullish zwembroek?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxWWlrbI50R_jME_21xbNmRmKJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s0AElJCvgiQjudp2Y3EuBq4X.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Pinsa op 23-01-2025 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:51:
[...]

Ik heb echt 0 idee waar dit over gaat :9
Dikke tech maar een wat minder solide project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
ETH weer lekker rekt, ongekend, gaat weer een ouderwetse donderdag dipdag worden!

[ Voor 45% gewijzigd door sjorremans op 23-01-2025 11:01 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:42
Gipsy King schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:35:
[Twitter]

Ripple zit inmiddels elbow deep in de Trump Guys.
Je zou maar moeten aanhoren wat voor wilde plannen die allemaal doorvoert zeg, ik zou per direct emigreren…

OF:

_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
bones schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:48:
[...]

Ja bij volgende memecoin moet ik all in om echte gainz te pakken, ipv hodlen voor 4+ jaar.
En dan pik je nét die ene rugpull of munt die naar f*cking zero gaat op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
koelebobes schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:41:
[...]

Ik blijf bij mijn strategie om mijn ETH pas om te zetten naar BTC als hij procentueel hoger staat in profit...

maar dat is toch even knap lastig als hij zo verschrikkelijk under performed

[Afbeelding]
ik voorspel dat het over een aantal weken alweer gaat over de "flippening"
sterker... nu al
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95-OKmBc4YitwYVtGF8WJiM5TL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6TdlhGLf8y5HdBhsnwWJoroW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Moiety op 23-01-2025 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:55
Ik relatief kort, sinds 2023 pas. Sta zeker op winst, maar ik hoop natuurlijk nog op een echte klapper!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Specy schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:51:
[...]

Is de mogelijkheid om polls op te zetten eigenlijk weg? Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier nu uiteindelijk winst maken op dit alles tov verlies. In mijn IRL omgeving is bijna iedereen die in 2017 hiermee begon bijna alles kwijtgeraakt, aan scams, hacks, alt coins die naar 1% gingen e.d.. Sowieso ben ik ook wel benieuwd hoeveel mensen met welke strategie (ik zie al die analyses langskomen) erin slagen om redelijk consequent winst te pakken.
Ik heb eind 2017 voor het eerst gekocht, veel met alts liggen klooien en daardoor mijn inleg van 100% naar 9% (2019/2020 meen ik, ik ben in juli 2020 pas alles bij gaan houden) naar 500% (september '21) zien gaan. Helaas nooit wat verkocht op die top, want alles stond inmiddels op de Ledger voor lange termijn HODL.
Momenteel staat de inleg op 185%, dus ik klaag niet. Alleen met een glazen bol of minder greed had m'n winst hoger kunnen zijn :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47
Specy schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:51:
[...]

Is de mogelijkheid om polls op te zetten eigenlijk weg? Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier nu uiteindelijk winst maken op dit alles tov verlies. In mijn IRL omgeving is bijna iedereen die in 2017 hiermee begon bijna alles kwijtgeraakt, aan scams, hacks, alt coins die naar 1% gingen e.d.. Sowieso ben ik ook wel benieuwd hoeveel mensen met welke strategie (ik zie al die analyses langskomen) erin slagen om redelijk consequent winst te pakken.
Als je hier al meerdere jaren mee bezig bent, dan doe je toch ècht zelf iets verkeerd als je geen winst maakt imo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb pas sinds kort weer de originele sats waarde uit 2016 behaald. :P Is gelukkig wel *iets* meer waard dan in 2016.

Alt coins hodl was niet zo goed voor de Bitcoin GAK... :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
sjorremans schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:01:
ETH weer lekker rekt, ongekend, gaat weer een ouderwetse donderdag dipdag worden!
* ByteMe_ gaat maar 5 zakken doritos kopen, dipuari is weer lekker bezig

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Vind het nog wel meevallen. Doet het niet veel beter of slechter dan andere alts?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Moiety schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:04:
sterker... nu al
[Afbeelding]
Pff, hij heeft zeker weer wat nieuwe engagement nodig. Wat een bullshit, die Cred is me er wel een. Dan lijkt hij eventjes een tijdje serieus te zijn met gedegen en evenwichtige analyses/opmerkingen, maar dan gooit hij er ineens weer zoiets in. Had vorige week al gezien dat hij ineens begon over nieuwe ATH op ETH/BTC, maar hij ging er niet verder op in. Nu wel dus...

Totale onzin dat ETH nu ineens BTC zou gaan flippen. Meneer haalt als enige onderbouwing dan 2017 aan, toen ETH nog relatief nieuw was en er veel minder shitcoins waren.

XRP die ETH flipt zie ik nog veel eerder gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:51:
[Afbeelding]

Toch verder teruggetest en het middelpunt van de range afgewezen. Onderkant van de range wordt nu waarschijnlijker..
Slow bleeds lopen vaak niet goed af idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:21:
[...]

Pff, hij heeft zeker weer wat nieuwe engagement nodig. Wat een bullshit, die Cred is me er wel een. Dan lijkt hij eventjes een tijdje serieus te zijn met gedegen en evenwichtige analyses/opmerkingen, maar dan gooit hij er ineens weer zoiets in. Had vorige week al gezien dat hij ineens begon over nieuwe ATH op ETH/BTC, maar hij ging er niet verder op in. Nu wel dus...

Totale onzin dat ETH nu ineens BTC zou gaan flippen. Meneer haalt als enige onderbouwing dan 2017 aan, toen ETH nog relatief nieuw was en er veel minder shitcoins waren.

Of DOGE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
[...]

sterker... nu al
[Afbeelding]
Dus vandaag laatste kans om ETH onder de 3K te kopen?? ;) :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blijft bijzonder dat crypto. Ja, Ethereum presteert slecht na verwachting. Toch lees je vaak dat mensen zoiets kopen "voor de lange termijn". Dan heb je nu na 5 jaar toch niet echt reden om te klagen
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SrqL0d8/test.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:37
Ethereum is gewoon dikke drek.

Zou me niets verbazen als dat niet eens meer zijn oude all time high haalt.

Systeem is broken. Je kan nog zoveel updates doen of L2's launchen die als 'oplossing' zouden moeten dienen.
Als je architectuur nergens op trekt, blijft het water naar de zee dragen.

Vroeger had je nog de ERC20 -en NFT hype waardoor mensen de hoge fees bleven slikken.
Tegenwoordig heb je chains waar je transacties kunt doen binnen de seconde en voor cents.

Komende van iemand die 13% van zijn portfolio in ETH heeft steken.
Alle groene kaarsen zullen hier alleszins onmiddellijk verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnC
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23-01 11:40
Gelukszoekr schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:28:
[...]

Blijft bijzonder dat crypto. Ja, Ethereum presteert slecht na verwachting. Toch lees je vaak dat mensen zoiets kopen "voor de lange termijn". Dan heb je nu na 5 jaar toch niet echt reden om te klagen
[Afbeelding]
Absoluut. De volatiliteit op korte termijn kan soms ontmoedigend zijn, maar op de lange termijn kan crypto nog steeds interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

Dikke paniek toen ik dat las. Valt wel mee toch.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

kbuntu schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:06:
Ik relatief kort, sinds 2023 pas. Sta zeker op winst, maar ik hoop natuurlijk nog op een echte klapper!
Soort van same hier: sinds eind 2023 begonnen met wat speelgeld op low cap alts, daardoor veels te veel greed gekregen en domme moves gemaakt met alts switchen. Gelukkig geen leverage gedaan. Net voor de piek van de vorige bullrun nog wat omgezet naar ETH en ADA en daarna veeeeeels te lang gehodled.

Dus ik sta gelukkig boven break even maar het was me wel een dikke deprimerende bear. :F

This time it's different, toch?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:40:
[...]

Tomtom die bullish is en 6 emoticons gebruikt. Was dit niet gewoon een nieuw top signaal? :)
Was midden in de nacht dus daar is iets voor te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blaim schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:34:
[...]
This time it's different, toch?!
Dat ligt er helemaal aan waar je in zit

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:57
Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:21:
[...]

Ik neem hem niet meer serieus. Check zijn XRP voorspelling.

Ik verwacht nog steeds een altseason en een nieuwe ATH voor Bitcoin en voor Ethereum in USDT.
Maar dan moeten we wel echt in februari goed los gaan. Als ik kijk naar de historische charts dan start altseason twee weken na de inauguratie van een president. In die twee weken ervoor is het sentiment dat ETH dood is en er nooit meer een altseason komt. (Toch grappig als je dit nu ook ziet m.b.t. altseason.)
Dat zou timing wise net na de FOMC zijn. (Al starten we dit jaar iedere eerste week van de nieuwe maand in het rood.) Onderstaande plaat geeft het prachtig aan. Dus short term ben ik nog afwachtend. Maar nog steeds bullish voor februari en de maanden erna. Ik heb vast wat stinky bids geplaatst just in case. (Hij mag weer @Darrell)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gh5CmLGXEAAVre6?format=jpg&name=4096x4096

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 22:20
Wil het liefst voor de zomervakantie een nieuwe (2e hands) auto kopen. Dus hup hup met dat altseason...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:14
[...]

sterker... nu al
[Afbeelding]
8)7

Deze man heeft zijn medicijnen niet genomen of heeft bags met ETH waar hij nog vanaf hoopt te geraken.

Lijkt wel een patroon te zijn, dat die "twitter analisten" na verloop van tijd doordraaien en rare dingen gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik het liefst morgen al, maarja, dikke vette pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:42:
Ik neem hem niet meer serieus. Check zijn XRP voorspelling.
Pff, die was mij even niet opgevallen tussen al z'n overige posts. Mjah, die kunnen we voorlopig weer even afschrijven dan.

Hoop met je mee dat het in februari echt aantrekt. Moet bijna wel, hopium houdt 't niet eeuwig uit en komt een moment dat een hoop mensen uitchecken.

Vandaag zal nog wel wat roder worden, sub $100k lijkt bijna zeker. Futures ook nog steeds rood, dus vanaf 15:30 vast ook wel wat verkoop.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:28:
[...]

[Afbeelding]
Ik kocht de dip hier
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/230vkKHF5Q2pC8gH5KBN88KIIMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/unbfeiQWtMb6I2MnebiXruMW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htAtmOaWMJn1eeUXyYwq3CI4SoM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dRgIEnx6sIcNv3SeQo7hudOY.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:47:
[...]

Pff, die was mij even niet opgevallen tussen al z'n overige posts. Mjah, die kunnen we voorlopig weer even afschrijven dan.

Hoop met je mee dat het in februari echt aantrekt. Moet bijna wel, hopium houdt 't niet eeuwig uit en komt een moment dat een hoop mensen uitchecken.

Vandaag zal nog wel wat roder worden, sub $100k lijkt bijna zeker. Futures ook nog steeds rood, dus vanaf 15:30 vast ook wel wat verkoop.
De beste markt analist deze cycle is voor mij Kyle geweest. Bitcoin, aandelen en alts. Hij is spot on. Ook de nieuwe van vandaag is weer goed. Heel realistisch. Hij heeft het ook even over de Yen carry trade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04:22

koelebobes

Wen BTC €100K

zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:53:
[...]

De beste markt analist deze cycle is voor mij Kyle geweest. Bitcoin, aandelen en alts. Hij is spot on. Ook de nieuwe van vandaag is weer goed. Heel realistisch. Hij heeft het ook even over de Yen carry trade.
Kan je hem eens linken dan drop ik een subje :)

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:14
zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:53:
[...]

Embed ze hier gerust, ik heb geen twitter namelijk :X Zonder inloggen kun je geen recente tweets zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
koelebobes schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:56:
[...]

Kan je hem eens linken dan drop ik een subje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
SOS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GH0mzHvA_yAr5E2YhY4KM-GTmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gzWMx1ao44sQdUiFeOPc0BNW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEQgcgnltNyOLq9cBluAWGt_cso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2nuldtXNmMKKkGExfjlZa2U.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wel bij dat @Gelukszoekr moment ongeveer.

Why only x20 ser?

Can I speak dev ser.

Can I speak Vitalik?

Al een tijdje geen Ethereum meer maar vind het ook wel erg zwak allemaal deze run.

Kan nog komen natuurlijk hoop ik voor de holders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kan iemand mij vertellen of het donderdag dipdag is toevallig? Man man....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPFyD8Ur7ubq7PBEYN9uHt3dPi4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nEuiQSjN9ODs1NVYQ2m1n7WX.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:01:
[...]

[Afbeelding]

Ik wel bij dat @Gelukszoekr moment ongeveer.

Why only x20 ser?

Can I speak dev ser.

Can I speak Vitalik?

Al een tijdje geen Ethereum meer maar vind het ook wel erg zwak allemaal deze run.

Kan nog komen natuurlijk hoop ik voor de holders.
Mooie entries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Ben ik blij dat mijn XRP portefeuille op
Gemiddeld 2,38 zit. Mag van mij nog wel even dalen voordat we echt gaan knallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kom op bitcoin. Wanneer ATH!

Moraaldrank!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qasmVzHeHapDy3h0BH9zk_83z7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7NwiLgH31enDxTnBZNKyjwSo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Cougar schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:21:
Gemiddeld 2,38 zit. Mag van mij nog wel even dalen voordat we echt gaan knallen.
Je bent wel je XRP flink aan het shillen man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:49
Mag van mij ook wel gelijk knallen. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
we zitten gewoon net in de twilight zone, economie niet al te best, maar mogelijk wel een undercut tbv crypto door ome Trump.. gaan het snel meemaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
Ripple Army on the loose overal zie ik :)

Krijg wel een beetje fomo nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

De ethereum etf inflows zijn gewoon mooi positief de laatste dagen. Je zou het niet zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Zeker. Maar dat is ook alweer bijna 5 jaar geleden wat in crypto natuurlijk een eeuwigheid is.

Te vroeg verkocht, te laat verkocht zelfs een aantal kwijt geraakt (lang verhaal), geruild voor gure shitcoins…

Heb de berekening niet gemaakt maar als ik op dat punt gewoon Bitcoin kocht en niet meer omkeek had ik het beter gedaan.

Maar als je alles van te voren weet. En winst is winst natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Alpina schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:26:
[...]

Heb de berekening niet gemaakt maar als ik op dat punt gewoon Bitcoin kocht en niet meer omkeek had ik het beter gedaan.
Hier hetzelfde. Kocht 1 bitcoin eind 2022. Na een verdubbeling 2 maanden later verkocht voor SOL. toen geen slechte beslissing, daarna volgde er wel een aantal :)
Als ik die bitcoin niet had verkocht en vandaag pas weer mijn pc had aangezet, had ik het beter gedaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Live and learn he. Enige wat we kunnen doen is nu het beste er van maken met de cards we're dealt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Moiety schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:29:
[...]

Hier hetzelfde. Kocht 1 bitcoin eind 2022. Na een verdubbeling 2 maanden later verkocht voor SOL. toen geen slechte beslissing, daarna volgde er wel een aantal :)
Als ik die bitcoin niet had verkocht en vandaag pas weer mijn pc had aangezet, had ik het beter gedaan.
Als ik dit zo lees kan de poll eerder vragen: hoeveel BTC cycles kostte het je om gains te behalen? O+

Gisteren was payday dus ik ga mijn DCA een paar dagen naar voren halen en na 15.30u een nieuwe positie kiezen. Denk dat het een memecoin wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:05
Ben op het moment best blij met mijn BTC maar verkoop van afgelopen zondag. Maar goed, waarschijnlijk staan we volgende week op 120K en dan heb ik weer spijt ;) :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
CHRlS schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:41:
Ben op het moment best blij met mijn BTC maar verkoop van afgelopen zondag. Maar goed, waarschijnlijk staan we volgende week op 120K en dan heb ik weer spijt ;) :+
Je kan altijd weer terugkopen toch ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 op 140k dan he? 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik kon het ook niet laten :+ Eruit op 109k de maandag, net een flufje op 101.5 gekocht, maar nooit de hele positie. Winst = winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
tomtom901 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:33:
Live and learn he. Enige wat we kunnen doen is nu het beste er van maken met de cards we're dealt :)
Of zoals mijn vader zei: If you listen to the people you want to listen to, there can't be any things that you don't want to have yourself. So, invest, stack your money. It all seems so simple. But just get up, and do it. Live your life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik ga vandaag een plukje winst nemen; vandaag tanken my de ByBit kaart.

daarna de fiatwaarde gaat richting DeGiro

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
ByteMe_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:02:
[...]

In dat geval doe ik hier een jaar lang een rondje. Of laat ik zelfs elke [SC] gebruiker kiezen uit een Porsche, Lambo of fuck it, 5 van elk.
25 jaar later:

"ehhh, daar heb ik geen actieve herinnering meer aan"

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Raaafie schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:48:
[...]

Of zoals mijn vader zei: If you listen to the people you want to listen to, there can't be any things that you don't want to have yourself. So, invest, stack your money. It all seems so simple. But just get up, and do it. Live your life.
Mooi.

Hier was het:

Dan hadde maar een vak moeten leren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:05
tomtom901 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:43:
[...]

Je kan altijd weer terugkopen toch ;)
Kort na de verkoop wel wat serieuze fomo om weer terug te kopen. Nu geen last meer van.
Heb gelukkig nog een mooi potje op de ledger staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Alpina schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:56:
[...]

Mooi.

Hier was het:

Dan hadde maar een vak moeten leren!
en... gij zijt net zo lui als uw moeder

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
D_Jeff schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:54:
[...]

25 jaar later:

"ehhh, daar heb ik geen actieve herinnering meer aan"
Tegen die tijd hoop ik op een afgelegen plaats te wonen zonder internet, geen buren, alles afbetaald en op 5 hectare als een hillbillie naakt rond te rennen en alleen de vogels schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Moiety schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:59:
[...]

en... gij zijt net zo lui als uw moeder
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
CHRlS schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:58:
[...]

Kort na de verkoop wel wat serieuze fomo om weer terug te kopen. Nu geen last meer van.
Heb gelukkig nog een mooi potje op de ledger staan.
Lekker hoor d:)b

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Meest recente video van Ben is ook redelijk nuchter en prima te doen. Wederom even een samenvatting voor degene die liever niet kijken ;)

- De verschillende ROI grafiekjes zijn nu nog prima in lijn met vorige cycles
- Als we de reguliere cycle volgen moeten we vanaf februari wel ècht de volgende leg up krijgen, willen we niet deviaten van de vorige cycles
- Schetst twee mogelijke scenario's:
A: waarin we vanaf feb/maart de range high doorbreken en naar de regio tussen de $120k en $130k stijgen, tijdens de zomer weer een slow bleed terug richting de $100k, en dan in Q4 eventueel nog een forse spurt omhoog.
B: waarin het niet lukt om de range high te doorbreken en we terug gaan naar de bekende dalende breakout lijn die dan rond de $60k zal liggen, waarna er een zeer forse bounce volgt terug naar $100k, en in Q4 weer verder omhoog.

- Uiteraard geeft hij de disclaimer dat 'ie het volledig mis kan hebben, maar hij acht dit wel als de twee meest waarschijnlijke scenario's. Onafhankelijk van welke het wordt komen we uiteindelijk in Q3 op hetzelfde niveau uit, waarna een verdere stijging mogelijk is in Q4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 16:18
Nubtrix schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:29:

Vroeger had je nog de ERC20 -en NFT hype waardoor mensen de hoge fees bleven slikken.
Tegenwoordig heb je chains waar je transacties kunt doen binnen de seconde en voor cents.
Dat was toen toch ook al zo. Er waren genoeg alternatieven die sneller en goedkoper waren. Dat gezegd hebbende heeft Eth het op dit moment wel moeilijk en de concurrentie heeft niet stil gezeten. En het hele gedoe omtrent de EF doet het project ook niet veel goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l09FwMFy8xd-wwCFG8hMwbQXOB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnHF22MMtpJ5RoX9bLevk93v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5tUWGLdRERqLUGx41wv2WE9OUZc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tJc6B7YYv78wvXryKAP1qkw3.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ByteMe_ schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:01:
[...]

Tegen die tijd hoop ik op een afgelegen plaats te wonen zonder internet, geen buren, alles afbetaald en op 5 hectare als een hillbillie naakt rond te rennen en alleen de vogels schrikken.
ah ik loop in de zomer al naakt rond thuis hoor, maar wel met bitcoin sokken aan

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Eerst zelf flink inkopen doen en dan een paar pro bitcoin executive orders eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Afca_020 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:19:
[...]

[...]

Eerst zelf flink inkopen doen en dan een paar pro bitcoin executive orders eruit gooien.
Tja, dat is hoe een zakenman rolt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afca_020 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:19:
Gezien de bedragen die in dat wereldje voorkomen en wat we ook al bij de Bitcoin ETFs voorbij zien komen vind ik $10 miljoen eigenlijk heel magertjes klinken :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:23:
[...]

Gezien de bedragen die in dat wereldje voorkomen en wat we ook al bij de Bitcoin ETFs voorbij zien komen vind ik $10 miljoen eigenlijk heel magertjes klinken :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0POmMX_P1xFX4sDDkUEt1ZWKsc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/95xiSP6TTxa4aTM5BQSMHt0b.gif?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Moiety op 23-01-2025 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Gipsy King schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:25:
[...]

[Twitter]

[Twitter]

Ok alle ADA en ETH verkopen en XRP kopen dus.... check.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bones schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:30:
[...]

Ok alle ADA en ETH verkopen en XRP kopen dus.... check.
En je btc natuurlijk ook. Yolo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bones
knakworst schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:42:
[...]

En je btc natuurlijk ook. Yolo!
Hahah nee shitcoins inruilen voor shitcoins durf ik nog wel aan, maar BTC is heilig voor mij (helaas kom ik daar dit jaar pas echt achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 12:25:
[...]

[Twitter]

[Twitter]

Nog 5 cent en 3 dollar will be history indeed. Voor altijd eronder. Weet niet of dat bedoeld werd in de bovenste tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bones schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:43:
[...]

Hahah nee shitcoins inruilen voor shitcoins durf ik nog wel aan, maar BTC is heilig voor mij (helaas kom ik daar dit jaar pas echt achter).
Insert anti stempel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Laten we eens uitzoomen naar 7 dagen. Zo slecht gaat het niet.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:23:
[...]

Hij leest mee… kratje hier… kratje daar!

Mine baby mine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
knakworst schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:44:
[...]

Nog 5 cent en 3 dollar will be history indeed. Voor altijd eronder. Weet niet of dat bedoeld werd in de bovenste tweet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXhwcED43M8VjmeZAf6iNBZJ2TU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kfEFDk0pN3c1P9FJDKUhEC2r.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OeGVbHB9i95xR6wZbQOG310JDIQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bAkIB5PHMKMtCCXadO7M2vT5.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
tja de markt hoopt enkel nu op een uitspraak van trump, niets anders kan nu de markt nog positief beinvloeden lijkt het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Gelukszoekr schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:09:
[...]

Als je hier al meerdere jaren mee bezig bent, dan doe je toch ècht zelf iets verkeerd als je geen winst maakt imo
Eens. Maar ik ken een hoop mensen die tegelijk met mij zijn ingestapt toen, bijna niemand is er meer mee bezig omdat ze bijna alles wat ze eringestopt hebben kwijt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
Als trumpie vandaag nou even wat executive orders omtrent crypto ondertekent zijn wij allemaal blij 🤓

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
Ik merk hier veel negativiteit rondom Ethereum (ETH). Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom er zoveel kritiek is. Als we kijken naar de afgelopen jaren, hebben de ontwikkelaars van Ethereum indrukwekkende vooruitgang geboekt in vergelijking met andere blockchains. Denk bijvoorbeeld aan EIP-1559 tijdens de London hard fork, waar het burnen van ETH werd geïntroduceerd, en de overgang van Proof of Work (PoW) naar Proof of Stake (PoS) tijdens "The Merge". Dit zijn mijlpalen die de technologie en het ecosysteem aanzienlijk hebben versterkt.

Op sommige vlakken vind ik Ethereum zelfs superieur aan Bitcoin (BTC). Natuurlijk, het vergelijken van BTC en ETH is als appels met peren vergelijken. Het simpele maar sterke narratief van Bitcoin maakt het krachtig als store of value. Toch zie ik op de lange termijn veel meer potentiële toepassingen voor het Ethereum-netwerk dan voor Bitcoin.

Wat me ook opvalt, is de opkomst van zogenaamde 'Ethereum killers'. Eerst was er EOS, daarna ADA, en nu SOL. SOL presteert momenteel prijs-technisch beter dan veel concurrenten, vooral dankzij de hype rondom memecoins. Deze munten geven de voorkeur aan snelle en goedkope transacties, maar dat gaat ten koste van de decentralisatie van het netwerk. Ethereum daarentegen volgt een elegantere route door gebruik te maken van Layer 2-oplossingen, die schaalbaarheid verbeteren zonder de kernprincipes van decentralisatie op te offeren.

Wat betreft de prijsontwikkeling van ETH maak ik me minder zorgen. Tijdens eerdere cycli daalde de ETH/BTC-ratio ook flink, om vervolgens een van de best presterende activa te worden in de maanden erna. De recente ETF-inflows en aankopen door grote spelers zoals WLFI lijken mij een voorbode van een ongekende bullrun voor Ethereum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
sjorremans schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:47:
Als trumpie vandaag nou even wat executive orders omtrent crypto ondertekent zijn wij allemaal blij 🤓
Zeker. Net mijn salaris in BTC omgezet. Dus een stijging is wel gewenst. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:13
symen89 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:50:
Ik merk hier veel negativiteit rondom Ethereum (ETH). Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom er zoveel kritiek is. Als we kijken naar de afgelopen jaren, hebben de ontwikkelaars van Ethereum indrukwekkende vooruitgang geboekt in vergelijking met andere blockchains. Denk bijvoorbeeld aan EIP-1559 tijdens de London hard fork, waar het burnen van ETH werd geïntroduceerd, en de overgang van Proof of Work (PoW) naar Proof of Stake (PoS) tijdens "The Merge". Dit zijn mijlpalen die de technologie en het ecosysteem aanzienlijk hebben versterkt.

Op sommige vlakken vind ik Ethereum zelfs superieur aan Bitcoin (BTC). Natuurlijk, het vergelijken van BTC en ETH is als appels met peren vergelijken. Het simpele maar sterke narratief van Bitcoin maakt het krachtig als store of value. Toch zie ik op de lange termijn veel meer potentiële toepassingen voor het Ethereum-netwerk dan voor Bitcoin.

Wat me ook opvalt, is de opkomst van zogenaamde 'Ethereum killers'. Eerst was er EOS, daarna ADA, en nu SOL. SOL presteert momenteel prijs-technisch beter dan veel concurrenten, vooral dankzij de hype rondom memecoins. Deze munten geven de voorkeur aan snelle en goedkope transacties, maar dat gaat ten koste van de decentralisatie van het netwerk. Ethereum daarentegen volgt een elegantere route door gebruik te maken van Layer 2-oplossingen, die schaalbaarheid verbeteren zonder de kernprincipes van decentralisatie op te offeren.

Wat betreft de prijsontwikkeling van ETH maak ik me minder zorgen. Tijdens eerdere cycli daalde de ETH/BTC-ratio ook flink, om vervolgens een van de best presterende activa te worden in de maanden erna. De recente ETF-inflows en aankopen door grote spelers zoals WLFI lijken mij een voorbode van een ongekende bullrun voor Ethereum.
Helemaal mee eens! Maar het sentiment is nu low bij ETH. Dit was de vorige bull run ook, toen verklaarde iedereen ook dat ETH helemaal zou gaan sterven, tot de opleving kwam en iedereen weer zeiden dat ze niet meer gekocht hadden.. Had ik maar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:55
micmulder schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:53:
[...]

Helemaal mee eens! Maar het sentiment is nu low bij ETH. Dit was de vorige bull run ook, toen verklaarde iedereen ook dat ETH helemaal zou gaan sterven, tot de opleving kwam en iedereen weer zeiden dat ze niet meer gekocht hadden.. Had ik maar :+
Be greedy when others are fearful

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

kbuntu schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:58:
[...]

Be greedy when others are fearful
Dankjewel ik heb net een hele stack XVG en Loopring gekocht!

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
symen89 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:50:
De kritiek komt voort uit het gegeven dat de prijs in verhouding achterblijft. Dat er technisch veel vooruitgang is geboekt is waar. Maar dit wordt niet "beloond" in de prijs.
Ik denk ook dat Ethereum tecnhisch superieur is aan Bitcoin. Echter is dat in deze wereld niet het belangrijkste. Bitcoin is veel betrouwbaarder. Door de minimale upgrades, en alles moet 100% backwards compatibel zijn. Ik denk dat het een nadeel is als je veel aanpassingen doorvoert. Technisch zijn het upgrades. Maar als klant/investeerder weet je niet waar je aan toe bent, en ben je afhankelijk van wat de foundation besluit te doen.
De term Ethereum-killer wordt niet meer zoveel gebruikt. Er zijn veel projecten gekomen, en weer gegaan. Toch denk ik dat Sol nu wel een geduchte tegenstander kan zijn. Uiteindelijk blijven de echte usecases van crypto maar zeer beperkt. Wat blijft er over? Een markt voor het handelen van al deze leuke muntjes. En dat kan sneller en goedkoper op Solana. Ook heeft Solana laten zien bij de Trump gekte afgelopen weekend dat het deze drukte kan verwerken. Dat is uiteindelijk wat de gokkers willen. Dat het minder decentraal is boeit de meerderheid niks.
Het kan, maar het is geen zekerheidje. Ethereum moet het ook vooral hebben van de activiteit op het netwerk. En als je hier naar kijkt heeft Ethereum het gewoon niet meer zo makkelijk als vroegâh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Guere schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:08:
Meest recente video van Ben is ook redelijk nuchter en prima te doen. Wederom even een samenvatting voor degene die liever niet kijken ;)

- De verschillende ROI grafiekjes zijn nu nog prima in lijn met vorige cycles
- Als we de reguliere cycle volgen moeten we vanaf februari wel ècht de volgende leg up krijgen, willen we niet deviaten van de vorige cycles
- Schetst twee mogelijke scenario's:
A: waarin we vanaf feb/maart de range high doorbreken en naar de regio tussen de $120k en $130k stijgen, tijdens de zomer weer een slow bleed terug richting de $100k, en dan in Q4 eventueel nog een forse spurt omhoog.
B: waarin het niet lukt om de range high te doorbreken en we terug gaan naar de bekende dalende breakout lijn die dan rond de $60k zal liggen, waarna er een zeer forse bounce volgt terug naar $100k, en in Q4 weer verder omhoog.

- Uiteraard geeft hij de disclaimer dat 'ie het volledig mis kan hebben, maar hij acht dit wel als de twee meest waarschijnlijke scenario's. Onafhankelijk van welke het wordt komen we uiteindelijk in Q3 op hetzelfde niveau uit, waarna een verdere stijging mogelijk is in Q4.

[YouTube: Bitcoin: Post-Halving Year]
Heeft ie ook gelijk de winnende staatsloterij combinatie voor me in die glazen bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
metallicattim schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 15:05:
Heeft ie ook gelijk de winnende staatsloterij combinatie voor me in die glazen bol?
Je hoeft niet te kijken of lezen, hè.

Natuurlijk moet je voorspellingen niet 100% letterlijk nemen of volgen, maar op HTF zit Ben behoorlijk vaak goed, vandaar dat z'n inzichten nuttig kunnen zijn. Ik deel het voor wie interesse heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 23-01-2025 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17
ETH is geen BTC.

Ik postte vorig jaar al ergens een keer dat de ETH hype op een gegeven moment voorbij is (heeft al veel langer geduurd dan ik had verwacht) en dat er beter BTC gekocht kan worden.

Kijkend naar de koers die al vele jaren naar beneden gaat in vergelijking met BTC, daarnaast nog niet eens in de buurt gekomen van de ATH, lijkt het wel aardig te kloppen.

ETH blijft een altcoin en die wil je gewoon niet eeuwig aanhouden. Winst maken en verkopen dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 23-01-2025 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Krijg net een SMS van de Rabobank.

Geachte heer ****,

Wij willen graag met u in contact komen inzake uw bankzaken. Morgen nemen wij telefonisch contact met u op om **** uur. U heeft hier ook bericht over ontvangen in de Rabobank App. Mvg - Rabobank.

Heb inderdaad (dit) bericht ontvangen als ik veilig inlog op mijn eigen Rabobank omgeving.

Meer mensen die dit bericht hebben ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:05
Souljah is een grote vis

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
souljah1h schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 15:25:

Geachte heer ****,

Wij willen graag met u in contact komen inzake uw bankzaken. Morgen nemen wij telefonisch contact met u op om **** uur. U heeft hier ook bericht over ontvangen in de Rabobank App. Mvg - Rabobank.

Heb inderdaad (dit) bericht ontvangen als ik veilig inlog op mijn eigen Rabobank omgeving.

Misschien kan je het hier ook nog rondvragen?

Rabobank vraagt gedetailleerde informatie over mijn crypto

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Geachte heer ****,

Ja, KYC. Doe ze de groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Krijg net een push notificatie van Bitvavo dat USDT wordt gedelist op 31 jan }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThEDgtL-vnx2r8WCllE3qzmoYa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G9kkhGHBsgBoGO6dZmYSiAnj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:29

Geachte heer ****,

Ze vragen je het hemd van het lijf is mijn ervaring..
Pagina: 1 ... 236 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!