Not your keys…Peterre schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:29:
[...]
Ik staak wat bij Bitvavo, BTC alleen, maar kan ieder moment naar mijn wil traden met BTC , zonder gevolgen voor mijn staking
Houd ik je aan 🥳ByteMe_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:02:
[...]
In dat geval doe ik hier een jaar lang een rondje. Of laat ik zelfs elke [SC] gebruiker kiezen uit een Porsche, Lambo of fuck it, 5 van elk.
Het staken van assets komt van het werkwoord “to stake” oftewel je zet assets in en er staat wat op het spel. Namelijk het verliezen van je assets. Je neemt een risico en daarvoor krijg je een beloning.Oepsje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:01:
[...]
Tot die partij gehacked wordt of gewoon stopt en je alles kwijt bent. Ik zeg niet dat 't gebeurd maar dyor. Oplossing is liquid staking zoals ada en misschien andere chains dat doen
Als je geen risico wilt lopen, dan moet je gewoon niet staken.
Wat heb ik me een potje zittenbl genieten zeg. Justin was geweldig. Santiago was geweldig. De hele ploeg was geweldig. Gestreden voor wat ze waard zijn. Als ik dan toch kritisch moet zijn, dan vind ik het jammer dat het nu wel kan en de afgelopen weken niet kon.
Heb toch ook wel te doen met Priske, die al ontslagen schijnt te zijn maar het officieel nog te horen moet krijgen.
ik vertrouw de cold storage en insurreance dekking van Bitvavo, ik gebruik mijn ledger met Btc niet
Echt kippenvel. 100% gegeven allemaal. En dan die invalbeurt van Mitchell (wie??) Alsof die al jaren CL speelt.YES schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:36:
[...]
Wat heb ik me een potje zittenbl genieten zeg. Justin was geweldig. Santiago was geweldig. De hele ploeg was geweldig. Gestreden voor wat ze waard zijn. Als ik dan toch kritisch moet zijn, dan vind ik het jammer dat het nu wel kan en de afgelopen weken niet kon.
Heb toch ook wel te doen met Priske, die al ontslagen schijnt te zijn maar het officieel nog te horen moet krijgen.
Ben niet zo van het protesteren maar als ze Priske er nu uitkegelen denk ik niet dat dat gepikt wordt.
Mitchell schijnen ze wel veel vertrouwen in te hebben, mede door hem hebben ze geen (tijdelijke) extra rechtsback gehaald volgens mij.Darrell schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:40:
[...]
Echt kippenvel. 100% gegeven allemaal. En dan die invalbeurt van Mitchell (wie??) Alsof die al jaren CL speelt.
Ben niet zo van het protesteren maar als ze Priske er nu uitkegelen denk ik niet dat dat gepikt wordt.
Ik hoorde dat Priske de boel zelf ook op de spits heeft gedreven door extra eigen stafleden te eisen en 'Feyenoord mensen' eruit te willen gooien. Als dat waar is snap ik het wel maar ik hoop dan toch dat ze na zo'n avond als vanavond nog even met een goed glas gaan zitten om het erover te hebben. Priske lijkt me echt geen hele verkeerde trainer maar aan de andere kant, het houdt ook echt nog niet over. Het blijft het seizoen na Slot, een onmogelijke klus.
Ok, kom je @YES ?Moiety schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:56:
@Darrell en @YES: neem een hotelkamer
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large)
Het is een grapje misschien, maar als je hier de afgelopen dagen gezien hebt hoe mensen elkaar in de haren vliegen over de ene bejaarde vs de andere bejaarde aan de overkant van de grote plas, dan moet het haast een opluchting zijn als mensen die offtopic gaan het voor de verandering eens met elkaar eens zijn.Moiety schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:56:
@Darrell en @YES: neem een hotelkamer
Voor de rest zou ik zeggen: rapporteer me dan, joh. En:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GvyQM1SzMsJVh2CmwsqDDsy1.jpg?f=user_large)
Gerapporteerd.YES schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:07:
[...]
Het is een grapje misschien, maar als je hier de afgelopen dagen gezien hebt hoe mensen elkaar in de haren vliegen over de ene bejaarde vs de andere bejaarde aan de overkant van de grote plas, dan moet het haast een opluchting zijn als mensen die offtopic gaan het voor de verandering eens met elkaar eens zijn.
Voor de rest zou ik zeggen: rapporteer me dan, joh. En:
[Afbeelding]
Maandje gedwongen vakantie in het verschiet
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vry01GrCH6JYmiDlZln0crdn.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja dat dacht ik al. Maar als je alles vantevoren weet....zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:17:
Nu baal ik toch wel dat ik die kaart heb afgezegd hahaha.
Dan was ik nu niet rekt geweest....Darrell schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:18:
[...]
Ja dat dacht ik al. Maar als je alles vantevoren weet....
Dan was ik nu niet rekt geweest....Ik had die long niet moeten openen om 16:00. Nu mijn short ook rekt straks zeker.Darrell schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:18:
[...]
Ja dat dacht ik al. Maar als je alles vantevoren weet....
Kijk POND eens vliegen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hmm ik zag een munt met de naam SATS voorbijkomen op Bybit incl een oranje logo. Lekker verwarrend voor de nieuwe investeerder. Zal vast per ongeluk zijn.
Oh ja goedemorgen deze rode morgen. Dat het maar weer snel vrijdag mag zijn.
Of niet ...
Oh ja goedemorgen deze rode morgen. Dat het maar weer snel vrijdag mag zijn.
Of niet ...
spoiler:

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Rood? Nouja, vooruit dan maar. Ik pak 'm er maar bij nu ik er toch ben.
* Stukfruit zwaait met zijn rode Vietnam-vlag
Het is ook heel mistig, maar na mist komt zonneschijn een dikke koersstijging.
* Stukfruit zwaait met zijn rode Vietnam-vlag
Het is ook heel mistig, maar na mist komt zonneschijn een dikke koersstijging.
[ Voor 21% gewijzigd door Stukfruit op 23-01-2025 04:10 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ze hebben ook wel pech met blessures. En Zerrouki (aankoop van Slot trouwens) is weggegooid geld. Dat hadden ze beter in BTC kunnen stoppen in de zomer van 2023.YES schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:52:
[...]
Mitchell schijnen ze wel veel vertrouwen in te hebben, mede door hem hebben ze geen (tijdelijke) extra rechtsback gehaald volgens mij.
Ik hoorde dat Priske de boel zelf ook op de spits heeft gedreven door extra eigen stafleden te eisen en 'Feyenoord mensen' eruit te willen gooien. Als dat waar is snap ik het wel maar ik hoop dan toch dat ze na zo'n avond als vanavond nog even met een goed glas gaan zitten om het erover te hebben. Priske lijkt me echt geen hele verkeerde trainer maar aan de andere kant, het houdt ook echt nog niet over. Het blijft het seizoen na Slot, een onmogelijke klus.
gm sc, we gaan terug naar 5 cijfers
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja idd, wat gebeurd?Aeronaut schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 05:32:
gm sc, we gaan terug naar 5 cijfers
Oh ja donderdag
[ Voor 5% gewijzigd door kbuntu op 23-01-2025 05:59 ]
Assuming "beta.cmegroup" is actually a beta/test version of the actual CMEGroup website -- looks like CME is expecting to launch SOL & XRP futures on Feb 10. But this isn't available on the actual website yet.
— James Seyffart (@JSeyff) 22 januari 2025
Honestly makes sense and largely to be expected if true IMO https://t.co/lfMGd8X9KE
gewoon netjes. Die slowbleed is best bijzonder
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/atXt1BSiOMWIsvFrZYGC3nW4.jpg?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nobel, maar de man had nog een Ledger liggen met 430 BTC (45m dollar)
Dus zo slecht vergaat het hem niet straks.
Wen moon?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
I found ~430 BTC across dozens of wallets associated with Ross Ulbricht that were not confiscated by the USGovt and have been untouched for 13+ years
— Conor (@jconorgrogan) 22 januari 2025
Back then these were probably dust wallets, now, collectively, they are worth about $47M.
Welcome back Ross pic.twitter.com/KmCp4xcrI7
Dat is nog eens een bizarre knipoog. Zo van: thanks dat je ons destijds zoveel geld hebt laten verdienen met fees van je gebruikers en vendors. Hier is een bedankje.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Zeg dat, aan de etf inflows ligt het nietanti elppa schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 06:36:
gewoon netjes. Die slowbleed is best bijzonder
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja bizar is dat zeker, je kan niet zeggen dat deze gozer een maatschappelijke verrijking is geweest. Snap niet dat Kraken dit statement maakt. Geeft wel weer aan wat een ongereguleerde cowboymarkt het toen zeker nog was.Liberteh schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 07:56:
[...]
Dat is nog eens een bizarre knipoog. Zo van: thanks dat je ons destijds zoveel geld hebt laten verdienen met fees van je gebruikers en vendors. Hier is een bedankje.
De drugs cowboys van toen zijn de market makers van het heden.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Volgens mij mis ik iets. Hij faciliteerde met zijn website drugs, wapens, huurmoorden en weet ik wat nog meer wat verboden is. Waarom drukken wij hier dan op plus? Puur en alleen vanwege Bitcoin? Als iemand Bitcoin een slechte naam heeft gegeven...
Trust me when I say this is only the beginning.
De nuance ligt hem denk ik in het feit dat hij vergeleken met gebruikers die de daadwerkelijke overtredingen zijn begaan een enorm zware straf heeft gekregen.Numbers schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:26:
[...]
Volgens mij mis ik iets. Hij faciliteerde met zijn website drugs, wapens, huurmoorden en weet ik wat nog meer wat verboden is. Waarom drukken wij hier dan op plus? Puur en alleen vanwege Bitcoin? Als iemand Bitcoin een slechte naam heeft gegeven...
Plus dat het platform hoogstwaarschijnlijk in eerste instantie nooit is opgezet voor deze doeleinden maar om anoniem (en gebruikmakend van BTC als P2P betaalmiddel) te kunnen handelen.
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-01-2025 08:42 ]
Moet ik nu ook weg bij Kraken?Numbers schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:26:
[...]
Want die faciliteren nu de man die met zijn website drugs, wapens, huurmoorden en weet ik wat nog meer wat verboden is. Waarom drukken wij hier dan op plus?
[ Voor 17% gewijzigd door Alpina op 23-01-2025 08:46 ]
Hoeveel jaar zou je hiervoor in NL krijgenAlpina schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:45:
[...]
Moet ik nu ook weg bij Kraken?
Want die faciliteren nu de man die met zijn website drugs, wapens, huurmoorden en weet ik wat nog meer wat verboden is. Waarom drukken wij hier dan op plus?
Weekje plantsoenendienst.knakworst schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:03:
[...]
Hoeveel jaar zou je hiervoor in NL krijgen
Saai! Ik ben toe aan de parabolische fase van de bullmarkt.. duurt lang allemaaltomtom901 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:51:
[Afbeelding]
Toch verder teruggetest en het middelpunt van de range afgewezen. Onderkant van de range wordt nu waarschijnlijker..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik snap wat je zegt, maar dat kan toch geen excuus zijn?BTC100K2021 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:41:
[...]
De nuance ligt hem denk ik in het feit dat hij vergeleken met gebruikers die de daadwerkelijke overtredingen zijn begaan een enorm zware straf heeft gekregen.
Plus dat het platform hoogstwaarschijnlijk in eerste instantie nooit is opgezet voor deze doeleinden maar om anoniem (en gebruikmakend van BTC als P2P betaalmiddel) te kunnen handelen.
Juist op zo'n moment moet je je verantwoordelijkheid nemen als websitehost en zodra het uit de hand begint te lopen het tot een halt roepen. Advertenties sluiten, website offline halen verzin het maar
Eerst de zwakke handen en ongeduldigen eruit schuddensjorremans schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:09:
[...]
Saai! Ik ben toe aan de parabolische fase van de bullmarkt.. duurt lang allemaal
Eens.Deman23 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 05:18:
[...]
Ze hebben ook wel pech met blessures. En Zerrouki (aankoop van Slot trouwens) is weggegooid geld. Dat hadden ze beter in BTC kunnen stoppen in de zomer van 2023.
Ja, maar andere reden. Not your keys, not your coinsAlpina schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:45:
[...]
Moet ik nu ook weg bij Kraken?
De markt is angstig. Misschien is het wachten op de FOMC. Dan rangen we nog wel even door en bloeden de alts verder. Morgen zien we of de Japanse Yen carry trade geen invloed meer heeft. Dit zou moeten zijn ingeprijst. Maar toch lees ik dat veel mensen daar op wachten. Het is tenslotte maar een dag.
Ik denk niet direct angstig, maar de liquiditeit raakt meer en meer verspreid. Iedere dag zien we nieuwe memes waar tegenwoordig ook direct veel volume in omgaat.zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:19:
De markt is angstig. Misschien is het wachten op de FOMC. Dan rangen we nog wel even door en bloeden de alts verder. Morgen zien we of de Japanse Yen carry trade geen invloed meer heeft. Dit zou moeten zijn ingeprijst. Maar toch lees ik dat veel mensen daar op wachten. Het is tenslotte maar een dag.
Mede door die spreiding lukt het BTC niet om door de weerstanden te beuken en een fatsoenlijke nieuwe high te zetten. BTC valt terug, alts vallen dan ook weer terug met dubbele percentages. Dat proces blijft zich nu herhalen, met tussendoor een willekeurige alt die door het dak gaat zoals met TRUMP.
Het playbook van "BTC eerst, dan big caps, dan small caps" wordt niet meer gerespecteerd. Traders rennen nu van memecoin naar memecoin op zoek naar rendement, maar dat versterkt juist de effecten uit de vorige alinea. De rest van de alts zijn dus nu aan het bloeden, BTC blijft redelijk stabiel door solide inflows onder andere vanuit de ETF's.
Eigenlijk hoop je op de grotere adoptie door de grote spelers/bedrijven/landen en niet op Henk & Ingrid die op de koffie komen en vertellen over hun SonikDogeSuperman coin die vannacht 50% omhoog is gegaan en vervolgens 99% kelderen over 3 uur.BTC100K2021 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:28:
[...]
Ik denk niet direct angstig, maar de liquiditeit raakt meer en meer verspreid. Iedere dag zien we nieuwe memes waar tegenwoordig ook direct veel volume in omgaat.
Door die spreiding lukt het BTC niet om door de weerstanden te beuken en een fatsoenlijke nieuwe high te zetten. BTC valt terug, alts vallen dan ook weer terug met dubbele percentages. Dat proces blijft zich nu herhalen, met tussendoor een willekeurige alt die door het dak gaat zoals met TRUMP.
Het playbook van "BTC eerst, dan big caps, dan small caps" wordt niet meer gerespecteerd. Traders rennen nu van memecoin naar memecoin op zoek naar rendement, maar dat versterkt juist de effecten uit de vorige alinea. De rest van de alts zijn dus nu aan het bloeden, BTC blijft redelijk stabiel door solide inflows onder andere vanuit de ETF's.
Maar goed. Eerlijk is eerlijk, ik heb ook een divers PF en 9 coins. Sommigen al jaren, zoals Luna (na de grote drop), doge al een poos en ook XRP. Ook ik heb last van greed, alleen minder extreem dat ik echt alles erin gooi en elke shitcoin pak die er is. Ik wil max 20% van mn pf alts, rest BTC.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Still riding high from all the Inauguration events in DC this weekend!
— Brad Garlinghouse (@bgarlinghouse) 21 januari 2025
From the Crypto Ball, to the VP dinner, to the POTUS dinner, to sitting in the Capitol yesterday - there’s palpable excitement for all the good that’s possible leveraging crypto and blockchain… here in the… pic.twitter.com/VzIVoYuo7v
Ripple zit inmiddels elbow deep in de Trump Guys.
Heb ik ook al vaak gezegd: de alt als vijand van BTC.BTC100K2021 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:28:
[...]
Iedere dag zien we nieuwe memes waar tegenwoordig ook direct veel volume in omgaat.
Mede door die spreiding lukt het BTC niet om door de weerstanden te beuken en een fatsoenlijke nieuwe high te zetten.
Maar laten we ook niet te somber zijn: dat heeft ons niet weerhouden om van 20k tot 110k te stijgen.
Maktub
Ik heb ook wel vertrouwen in een nieuwe high hoor. De alts zijn er nu eenmaal en 99% gaat rekt op het BTC paar op de langere termijn dus ik zie ze niet als bedreiging voor het succes van BTC.MrMrq schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:37:
[...]
Heb ik ook al vaak gezegd: de alt als vijand van BTC.
Maar laten we ook niet te somber zijn: dat heeft ons niet weerhouden om van 20k tot 110k te stijgen.
Vertel mij watsjorremans schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:09:
[...]
Saai! Ik ben toe aan de parabolische fase van de bullmarkt.. duurt lang allemaal

Ros die vine lanceerd.. john mcaffee opgestaan om zn reincarnatie als ai de wereld in te slingeren.. aparte nacht
hoe hoog gaan we, of misschien gaan we een nieuwe ATH niet meer meemaken dit jaar en zitten we nu in de bearmarket
nothing stops this train
Na halving 3 zwakt het wel wat af... hoop niet nu nog zwakker..
Bearmarket?Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:50:
[...]
hoe hoog gaan we, of misschien gaan we een nieuwe ATH niet meer meemaken dit jaar en zitten we nu in de bearmarket
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BqAPmmnu12At7oAknlKgA9oC.gif?f=user_large)
Yes, we zitten nu in een bearmarket met stabiele beren.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:50:
[...]
Daarom zijn er geen stieren meer nodig. Wist je nog niet dat beren heel goed kunnen beleggen? Vooral met broodjes.
Dat zit wel Schnorr.
Alleen met z'n 2en he.Stukfruit schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:56:
[...]
Yes, we zitten nu in een bearmarket met stabiele beren.
Daarom zijn er geen stieren meer nodig. Wist je nog niet dat beren heel goed kunnen beleggen? Vooral met broodjes.
Tja, eind 2022 zat ik vol goede moed. Die moed zakt nu aardig. Maar is dat vaak niet het begin van een parabolische run. Als iedereen zijn moed verliest?Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:50:
[...]
ligt aan de geldprinter, vorige keer was het helicopter geld van de covid pandemie, wat er nu komt geen idee, maar de stijging zou vast lager zijn.bones schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:51:
[...]
ik zie BTC echt niet hoger komen dan $130k dit jaar (en einde bullrun voor deze cycle)
kijk de ETF zorgt wel voor nieuwe inflow, maar veel van boomer beleggers zijn zoiezo vaak voorzichtiger met beleggen. die willen wel ETF kopen maar dat doen ze dan waarschijnlijk in de volgende run.
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 23-01-2025 10:10 ]
nothing stops this train
Het is bijzonder dat alle bekende top indicatoren nog op groen staan maar er genoeg signalen te vinden zijn dat de top inmiddels is bereikt. Als je kijkt naar de total chart dan vraag ik me serieus af waar nu nog nieuwe investeerders vandaan moeten komen. En dan heb ik het niet over Bitcoin. Er moet een nieuwe katalysator komen want we hebben alle narratieven al uitgemolken. Misschien is de start van QE een nieuwe katalysator. En de aankondiging van een SBR zal wel een pump geven. De markt raakt uitgeput.
beetje rangen rond die 100k en dan bij 99% de downfall.bones schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:51:
[...]
Ik denk dat het narratief (jeetje wat een lelijk woord) narrative ook echt wel veranderd is met de komst van de ETFs.zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:07:
Het is bijzonder dat alle bekende top indicatoren nog op groen staan maar er genoeg signalen te vinden zijn dat de top inmiddels is bereikt. Als je kijkt naar de total chart dan vraag ik me serieus af waar nu nog nieuwe investeerders vandaan moeten komen. En dan heb ik het niet over Bitcoin. Er moet een nieuwe kalysator komen want we hebben alle narratieven al uitgemolken. Misschien is de start van QE een nieuwe katalysator. En de aankondiging van een SBR zal wel een pump geven. De markt raakt uitgeput.
Yo, hebben we de afgelopen weekend het grootste retail instapmoment gemist ofzo?
Grotere exposure voor retail was er niet
zit te denken;
drill baby drill ---> zal de hashreet en dus adoptie van bitcoin nog sneller verhogen? want de energie die vrijkomt van een flare die constant aanstaat kunnen ze de energie gebruiken om Bitcoin te minen
drill baby drill ---> zal de hashreet en dus adoptie van bitcoin nog sneller verhogen? want de energie die vrijkomt van een flare die constant aanstaat kunnen ze de energie gebruiken om Bitcoin te minen
nothing stops this train
Klopt, maar lijkt niet echt alsof dat terugflowt naar BTC of de andere crypto's. Lijkt alsof retail vooral de memecoins achtervolgt, en alleen het netwerk (SOL) in dit geval echt profiteert.Aeronaut schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:14:
Yo, hebben we de afgelopen weekend het grootste retail instapmoment gemist ofzo?
Hoezo zou een hogere hashrate de adoptie verhogen?Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:15:
zit te denken;
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 23-01-2025 10:17 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De power of two!! Exponentiële groei bevestigd!

Maar goed, voorlopig is het waarschijnlijk nog even worteltrekken.
spoiler:
Ja ik weet dat het schieten is. Don't come at mijn flauwe woordgrap 
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb net een rondje macro economisch nieuws gelezen. Maar ik denk dat we vandaag een flinke correctie krijgen. Investeerders op de stock market lijken te gaan derisken voor de BOJ interest rate beslissing van morgen. Er heerst nog steeds angst onder de investeerders voor de Yen carry trade. Ik wacht alles rustig af. En Ik ga zeker niet in full hodl modes zitten voordat de FOMC achter de rug is.
Bearmarket?
Dat kan nog niet, ik heb mijn doel nog niet bereikt.
Dat kan nog niet, ik heb mijn doel nog niet bereikt.
Ibit heeft anders 569,343.23770 BTC in een jaar bijelkaar geharkt, en dat is nu USD 60 miljard waard bijelkaar. Niet echt een kopersstaking van de boomers toch. Eerder de retail degens zijn nu nog de grote afwezigen, de exchange apps zijn niet hoog genoteerd in de app stores.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:05:
[...]
ligt aan de geldprinter, vorige keer was het helicopter geld van de covid pandemie, wat er nu komt geen idee, maar de stijging zou vast lager zijn.
ik zie BTC echt niet hoger komen dan $130k dit jaar (en einde bullrun voor deze cycle)
kijk de ETF zorgt wel voor nieuwe inflow, maar veel van boomer beleggers zijn zoiezo vaak voorzichtiger met beleggen. die willen wel ETF kopen maar dat doen ze dan waarschijnlijk in de volgende run.
Er moet echt nog een grote investeerder (VS met SBR, staatsfonds Noorwegen, Qatar) tevoorschijn komen om in de bananenzone te geraken. Dat gaat zo'n fonds natuurlijk niet gelijk aankondigen, eerst een mooie stack vergaren. Ik verwacht dat dat deze cycle nog wel gaat gebeuren. En dan is >200k echt niet moeilijk.
Zolang het beleid van centrale banken niet wijzigt gaan risk assets op langere termijn omhoog.zwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:21:
Ik heb net een rondje macro economisch nieuws gelezen. Maar ik denk dat we vandaag een flinke correctie krijgen. Investeerders op de stock market lijken te gaan derisken voor de BOJ interest rate beslissing van morgen. Er heerst nog steeds angst onder de investeerders voor de Yen carry trade. Ik wacht alles rustig af. En Ik ga zeker niet in full hodl modes zitten voordat de FOMC achter de rug is.
En dan bedoel ik ik niet alleen BTC en alts maar risk assets in het algemeen.
Korte termijn kan er van alles gebeuren.
Wat meespeelt is dat menigeen hier zwaar overweight in crypto zit. Als je enig risicomanagement toepast zou je cryptopositie maximaal 25% van je risk assets moeten zijn. En van die 25% maar een klein deel in alts. En je risk assets positie zou dan weer een % van je totale assets moeten zijn (laten we zeggen max 50%).
Maak mij hier zelf ook wel schuldig aan, door de run van BTC zit ik zelf eigenlijk ook scheef (crypto t.o.v overige risk assets).
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-01-2025 10:37 ]
Stukfruit schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:18:
[...]
Maar goed, voorlopig is het waarschijnlijk nog even worteltrekken.
Don't come at mijn flauwe woordgrap
:gifsicle():strip_exif()/f/image/EtLswMNZDJN27RFE6HxkPjik.gif?f=user_large)
was vorige keren ook zo, niets nieuws. Niet zo panieken allemaal. Dippen we nog een keer tegen de 100 aan met een wick eronder. Boeiend, gaan we daarna weer up voor een nieuwe ATHzwembroek schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:07:
Het is bijzonder dat alle bekende top indicatoren nog op groen staan maar er genoeg signalen te vinden zijn dat de top inmiddels is bereikt. Als je kijkt naar de total chart dan vraag ik me serieus af waar nu nog nieuwe investeerders vandaan moeten komen. En dan heb ik het niet over Bitcoin. Er moet een nieuwe katalysator komen want we hebben alle narratieven al uitgemolken. Misschien is de start van QE een nieuwe katalysator. En de aankondiging van een SBR zal wel een pump geven. De markt raakt uitgeput.
Precies, wat een fear hierzo. Tuurlijk wil ik ook dat we nu richting de 120k gaan maar als dat pas in november zal gebeuren ook prima, verkoop toch geen BTC.anti elppa schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:34:
[...]
was vorige keren ook zo, niets nieuws. Niet zo panieken allemaal. Dippen we nog een keer tegen de 100 aan met een wick eronder. Boeiend, gaan we daarna weer up voor een nieuwe ATH
Die alts ben ik wel wat ongeduldiger om omdat ik die graag wil dumpen, maar ik HODL die zooi al 4 jaar en langer (bij ETH), dus die paar maandjes extra kunnen er ook wel bij.
Zo is het. En de Alts daar achteraananti elppa schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:34:
[...]
was vorige keren ook zo, niets nieuws. Niet zo panieken allemaal. Dippen we nog een keer tegen de 100 aan met een wick eronder. Boeiend, gaan we daarna weer up voor een nieuwe ATH
:strip_exif()/f/image/5PVlGr1Bll6LILr2yCSSmgQC.jpg?f=fotoalbum_large)
Tomtom die bullish is en 6 emoticons gebruikt. Was dit niet gewoon een nieuw top signaal?tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 01:00:
![]()
![]()
Aand it's a wrap, hoogste daily body close so far. Moeilijk om niet rete bullish te zijn zo
![]()
![]()
precies. Al blijf ik erbij dat alts het moeilijker gaan krijgen dan vorige cycles door de redenen die ik hier al vaak aangehaald hebMoiety schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:38:
[...]
Zo is het. En de Alts daar achteraan![]()
[Afbeelding]
Ik blijf bij mijn strategie om mijn ETH pas om te zetten naar BTC als hij procentueel hoger staat in profit...Moiety schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:38:
[...]
Zo is het. En de Alts daar achteraan![]()
[Afbeelding]
maar dat is toch even knap lastig als hij zo verschrikkelijk under performed
:strip_exif()/f/image/6DW6GA7yVi1mBxKqmQpw9xzw.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC €94.837,08
Mooi al die doom en gloom hier. Bijgekocht.
We zijn er nog lang niet, zonder een verder oordeel over de politiek in de VS te geven. De huidige president gaat vol voor bedrijfswinsten. De rest telt niet, alles voor hoge beurskoersen en waardes van bezit. Komende 4 jaar gaat alles daarop gericht zijn. Wat het daarna doet is van geen belang.
Dus zoals er hier veel gezegd wordt, we zijn nog steeds vroeg.
Dus zoals er hier veel gezegd wordt, we zijn nog steeds vroeg.
Zorgt zo wel voor extra fomo bij de uitstappers. Kunnen we goed gebruiken om die 420k te tikkenanti elppa schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:34:
[...]
Dat zit wel Schnorr.
Ergens denk ik ook als dit spelletje zo easy was dan zat iedereen wel vol in crypto. Er is een relatief kleine groep die echte gainz weet te pakken op deze assets
Ja bij volgende memecoin moet ik all in om echte gainz te pakken, ipv hodlen voor 4+ jaar.kbuntu schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:47:
Ergens denk ik ook als dit spelletje zo easy was dan zat iedereen wel vol in crypto. Er is een relatief kleine groep die echte gainz weet te pakken op deze assets
dit dus. 2 cycles zat ik met leverage ook in uit in uit in uit. 3 cycles terug met spot zelfde verhaal.kbuntu schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:47:
nu hang ik wat achterover en zie ik de ene dag mensen hier lijp van de fomo, andere dag overal fud en mensen die willen sellen......mooie show
Is de mogelijkheid om polls op te zetten eigenlijk weg? Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier nu uiteindelijk winst maken op dit alles tov verlies. In mijn IRL omgeving is bijna iedereen die in 2017 hiermee begon bijna alles kwijtgeraakt, aan scams, hacks, alt coins die naar 1% gingen e.d.. Sowieso ben ik ook wel benieuwd hoeveel mensen met welke strategie (ik zie al die analyses langskomen) erin slagen om redelijk consequent winst te pakken.kbuntu schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:47:
Ik heb echt 0 idee waar dit over gaatDarrell schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:40:
[...]
Echt kippenvel. 100% gegeven allemaal. En dan die invalbeurt van Mitchell (wie??) Alsof die al jaren CL speelt.
ik heb iig moddervette winsten. Leverage en spot hodl sinds 2013. Tegenwoordig btc only. Shitcoins alleen maar op verloren. Ondanks dat ik gigantische winsten op doge en eth heb gehad.........Specy schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:51:
[...]
Is de mogelijkheid om polls op te zetten eigenlijk weg? Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier nu uiteindelijk winst maken op dit alles tov verlies. In mijn IRL omgeving is bijna iedereen die in 2017 hiermee begon bijna alles kwijtgeraakt, aan scams, hacks, alt coins die naar 1% gingen e.d.. Sowieso ben ik ook wel benieuwd hoeveel mensen met welke strategie (ik zie al die analyses langskomen) erin slagen om redelijk consequent winst te pakken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!