[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.063 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Big if true.

Na Binance alles verkopen heeft een wijze @knakworst mij ooit verteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Ray_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 08:41:
[...]

Ik heb de notulen niet gelezen. Ik dacht dat voorheen 100k reden was voor een nieuwe auto, nu dus 120k. Wat hebben jullie met al dat geld gedaan dan?
Krimpflatie, die 911 is een 910 geworden. Moeten nog even doorsparen voor een echte 911 dus,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
MicroStrategy Expands Its Bitcoin Empire: Acquires 11,000 BTC For $1.1 Billion

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Guere schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 08:48:
[...]

@MrMrq is doorgaans van de notulen :)
Ik kan het ook niet goed bijhouden.

Van wat ik las is president Musk met een memecoin genaamd Trump gekomen. Gipsy King heeft nog wat ADA. Kol Nedra is terug. Zelfs voor Verwijderd69 is het te politiek geworden hier. Taro verdient nu meer met zijn elektra installatie. De 911 moet geloof ik nog worden uitgezocht.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:41:
[Embed]

Big if true.

Net zoals Virtuals daar al een maand staat en ai16z. Maar nog steeds niet gelist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Alpina schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:41:
[Embed]

Big if true.

Het zou wat prijsactie kunnen doen als je price entry goed is, laatst ook binance listing gehad met aixbt die ging ook als een raket.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:55:
[...]

Het zou wat prijsactie kunnen doen als je price entry goed is, laatst ook binance listing gehad met aixbt die ging ook als een raket.
Alleen als je er voor die tijd in zat. :) Bij de listing ging ie down. Maar later wel mooie stijging. Bij de listing zelf zie je vaak eerst een dump de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
zwembroek schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:43:
MicroStrategy Expands Its Bitcoin Empire: Acquires 11,000 BTC For $1.1 Billion
Misschien een domme vraag maar waar koop Microstrategy infeite al die bitcoins ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Rebbelx schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:08:
[...]

Misschien een domme vraag maar waar koop Microstrategy infeite al die bitcoins ?
Sorry, ik moet niet typen als ik drinken achter het stuur zit

[ Voor 18% gewijzigd door MrMrq op 22-01-2025 10:12 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Rebbelx schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:08:
[...]

OTC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:27
Ff m’n 20 dollar cadeau in een short gestoken van de hoogste stijger op MEXC.

Morgen kan ik met pensioen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJRfjp3BHAMjqQ4WS-yHyZbNNt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mjhFpcvjtSsiHRPCu5oKkrJG.png?f=fotoalbum_large

BTC in de "graag hier higher low box"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
BREAKING: MicroStrategy shareholders vote to increase the total number of shares to buy more #Bitcoin 🎉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:25:
BREAKING: MicroStrategy shareholders vote to increase the total number of shares to buy more #Bitcoin 🎉
Vraag me écht af of wat deze dude allemaal doet goed is voor BTC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:32:
[...]

Short term perfect. Maar long term betwijfel ik. Ik zie het in de beer market niet goed komen. Zou een mooie black swan kunnen worden voor goedkope sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
RSI ook mooi aan de lage kant op je plaatje. Ik zeg kopuh kopuh kopuh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
[...]

Op welke manier dan ook zou het goed zijn als 1 partij een groot deel van de markt in handen heeft? Hoeveel hebben die inmiddels al niet, tegen de 500.000 BTC meen ik? Dat gaat richting 1/40 deel van de supply :X

Die zullen een bear market niet "aankijken" maar ervoor zorgen dat het serieuze bear market wordt!?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 21:05
zwembroek schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:34:
Short term perfect. Maar long term betwijfel ik. Ik zie het in de beer market niet goed komen. Zou een mooie black swan kunnen worden voor goedkope sats.
Inderdaad, short term voor ons is het vast bullish als ze op nog grotere schaal Bitcoins gaan vergaren. Maar als er een (heavy) bear komt dan kan MSTR echt zwaar in de problemen komen, hun GAK ligt nu fors hoger dan een paar jaar geleden. Wellicht dat ze het nog wel redden hoor, maar met zoveel geleend geld op dit moment in de cycle nog massaal Bitcoin gaan inslaan klinkt natuurlijk als een kaartenhuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:33
[...]

Waar ban je bang voor dan? Een mega dump? Op basis van wat hij zegt lijkt hij mij meer een holder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:38:
[...]

Inderdaad, short term voor ons is het vast bullish als ze op nog grotere schaal Bitcoins gaan vergaren. Maar als er een (heavy) bear komt dan kan MSTR echt zwaar in de problemen komen, hun GAK ligt nu fors hoger dan een paar jaar geleden. Wellicht dat ze het nog wel redden hoor, maar met zoveel geleend geld op dit moment in de cycle nog massaal Bitcoin gaan inslaan klinkt natuurlijk als een kaartenhuis.
Zou perfect scenario zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach als we er nu een hogere top door krijgen en later een dieper dal kunnen we er van mee profiteren. Dus geen hodl. Weak hands unite! :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
dylan_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:40:
[...]

Waar ban je bang voor dan? Een mega dump? Op basis van wat hij zegt lijkt hij mij meer een holder.
Je snapt het niet. Je moet kijken naar MSTR.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
dylan_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:40:
[...]

Nou, verschillende invalshoeken.

1 - decentralisatie is het niet echt meer als 1 partij zo'n kannibaal is voor BTC
2 - die toko is overleveraged tot zijn tits, als daar een keer tegenwind komt kan het een liquidatie cascade opleveren
3 - hij heeft een soort BTC ETF gecreerd, maar ook weer niet echt waardoor hij zich niet aan de regelgeving voor een echte ETF hoeft te houden zoals een BlackRock dat wel moet (bijbv bewaarbedrijf voor de assets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:02

DatraxZ

TrueCrypts Everything

[...]

Die "heavy bear" zou dan een BTC prijs moeten inhouden sub 10K tegen dan MSTR in de problemen komt. Ik die dat soort prijzen echt niet meer terugkomen hoor. Je moet je maar eens inlezen over hun strategie. De BTC prijs mag gerust een flink eind onder hun GAK komen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
Veel ongeïnformeerde mensen de laatste tijd. Net als het XRP army. Gister ook op kantoor. Allemaal collega's die het over XRP hadden. Ik schrok ervan. Toen vroeg ik ze naar hun verkoopplan. Ze hadden nog nooit van de cycles gehoord. Waarom verkopen? We houden dit jaren vast. Je verkoopt je aandelen toch ook niet? Ik heb ze succes gewenst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1uVyPSceEAy45e_kW9BSZ-9g-Sw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zXicBjK3sm5ezMqxTFlkbNNC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
DatraxZ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:44:
[...]

Die "heavy bear" zou dan een BTC prijs moeten inhouden sub 10K tegen dan MSTR in de problemen komt. Ik die dat soort prijzen echt niet meer terugkomen hoor. Je moet je maar eens inlezen over hun strategie. De BTC prijs mag gerust een flink eind onder hun GAK komen.
Bron? Hij koopt zoveel bij dat dat level me niet meer juist lijkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
DatraxZ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:44:
Ehh ja, ik heb er genoeg over gelezen hoor. Die sub $10k figures werden tijdens de afgelopen bear genoemd. Dat scenario geldt natuurlijk nu niet meer, aangezien hun gemiddelde aankoopprijs nu fors hoger is: $63,610 inmiddels. Natuurlijk kunnen ze daar nog wel iets onder komen, maar ze gaan nu echt wel in de problemen komen ver boven die $10k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:47:
[...]

Ehh ja, ik heb er genoeg over gelezen hoor. Die sub $10k figures werden tijdens de afgelopen bear genoemd. Dat scenario geldt natuurlijk nu niet meer, aangezien hun gemiddelde aankoopprijs nu fors hoger is: $63,610 inmiddels. Natuurlijk kunnen ze daar nog wel iets onder komen, maar ze gaan nu echt wel in de problemen komen ver boven die $10k.
Nou dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
zwembroek schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:41:
[...]

Je snapt het niet. Je moet kijken naar MSTR.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FxGBZ33vXsiXjBNTQg2Lj6_d978=/x800/filters:strip_exif()/f/image/b1YGZ8M85TX0LLhGJD0ZiYjC.png?f=fotoalbum_large

Koers ziet er goed uit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:38
Ik wil dus deze ronde ook 80% (misschien wel 100%) van mijn BTC verkopen. ik ben holder voor jaaaaaren en ben nu van plan om winst te nemen.

Hoe ver van te voren versturen jullie het van ledger naar b.v. een bitvavo? ik wil eigenlijk niet teveel op bitvavo hebben staan maar wil ook niet de boot missen zodra er ineens flinke prijsstijging is die in de richting van mijn 1e TP komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Je hebt gelijk. Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:37:
[...]

RSI ook mooi aan de lage kant op je plaatje. Ik zeg kopuh kopuh kopuh.
5M chart dus niet teveel waarde aan hechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DatraxZ

DatraxZ

TrueCrypts Everything

tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:45:
[...]

Bron? Hij koopt zoveel bij dat dat level me niet meer juist lijkt.
Hier kan je er iets meer over lezen.

"Unlike at other times in MicroStrategy’s history, all of the company’s debt is now unsecured. Its creditors don’t hold any BTC as collateral and they have no power to force Saylor to sell any of it.

Lenders have simply accepted MicroStrategy’s promise to repay and most have accepted two types of principal repayment upon maturity: cash or MSTR shares.

Moreover, they have agreed to multiple years of debt term, delaying principal repayment for many years provided that MicroStrategy services the loans with small, quarterly interest payments.

So far, Saylor has been able to raise plenty of this type of debt at increasingly favorable interest rates — all the way to 0% on one of its recent rounds.

Using the proceeds of these debt offerings to buy BTC has so far been an excellent choice. With the currency trading near all-time highs, MicroStrategy’s outperformance recently earned the NASDAQ 100’s blessing as a new index "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:50:
[...]

5M chart dus niet teveel waarde aan hechten.
Belangrijk detail. Die ha dik gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:42:
[...]

1 - decentralisatie is het niet echt meer als 1 partij zo'n kannibaal is voor BTC
2 - die toko is overleveraged tot zijn tits, als daar een keer tegenwind komt kan het een liquidatie cascade opleveren
3 - hij heeft een soort BTC ETF gecreerd, maar ook weer niet echt waardoor hij zich niet aan de regelgeving voor een echte ETF hoeft te houden zoals een BlackRock dat wel moet (bijbv bewaarbedrijf voor de assets)
Wat is de GAK van MSTR op dit moment?

Bij een liquidatie kunnen we voor de aller laatste keer misschien goedkoop bijkopen voordat we echt niet meer onder de 70-100K komen in volgende bears.

Of MSTR verliest door een fout alle keys en dus coins. Uber bullish.

Misschien ben ik te positief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Japan gaat vrijdag de rente verhogen. Ben echt benieuwd of dit nog wat complicaties oplevert ten aanzien van de Yen carry trade. Omdat ze dit eigenlijk al in december hebben aangegeven lijkt mij dat het is ingeprijsd.

The yen carry trade for equities is dead - pretty clear from the CFTC data that yen shorts peaked in July, followed by massive deleveraging.

Although many people will probably forewarn about a round #2 when they hike next week, it won't happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Guere schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:47:
[...]

Zie het artikel wat ik hierboven gepost heb. De schulden die zijn aangegaan om BTC aan te kopen, zijn unsecured.
Waarom denk je dat ze in de problemen gaan komen ver boven 10KUSD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
ETH / BTC moon.
+0.29%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zie niet veel moonachtigs gebeuren iig

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat nou als MSTR alle bitcoins op alle exchanges op koopt en er vervolgens niks meer valt te verhandelen.
Interessante ontwikkeling dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:54
nou mn altjes tonen ook wat groenigheid.. nog niet op niveau voor het weekend en de liquidatie ontrekking, maar het vloeit beetje terug.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
DatraxZ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:54:
Zie het artikel wat ik hierboven gepost heb. De schulden die zijn aangegaan om BTC aan te kopen, zijn unsecured.
Waarom denk je dat ze in de problemen gaan komen ver boven 10KUSD?
Omdat:

A: Hun leningen natuurlijk wel expiration dates hebben, zo te lezen de meeste vanaf 2027-2029. MSTR kan dan wel geen verplichting hebben om Bitcoins te verkopen, maar als hun geldschieters geld willen zien, moeten ze alsnog (fors) Bitcoins gaan dumpen om aan cash te komen. In de tussentijd moeten ze ook gewoon rente ontvangen voor die leningen.

En wat denk je dat er met de prijs van Bitcoin gebeurd als zij massaal Bitcoins gaan dumpen om aan cash te komen? Niet alleen de hoeveelheden die ze dan op de markt gooien, maar ook wat het met het sentiment doet als MSTR gaat verkopen? Kan zomaar een cascade effect geven, waardoor ze nog meer moeten verkopen. Denk nooit dat zoiets niet kan gebeuren, want:

B: Als de geschiedenis ons iets geleerd heeft is dat 'erop vertrouwen dat het wel goed gaat' met dit soort constructies niet echt de zekerheid geeft die je denkt dat het geeft. We hebben in het verleden mooie voorbeelden gehad van crypto constructies die volledig zijn ingestort.

Edit: voor de volledigheid, de belangrijkste quote:
In this structure, there is no set price for MicroStrategy to be required to sell its Bitcoin to cover loans, though the firm could consider doing so in an unforeseen case of a cascade of redemptions in a market panic or cash crunch.

Redemptions happen when lenders decide to accept repayment in cash instead of equity in a sign that they lack confidence in the company’s future potential or when the company fails to hit the share price target at the maturation of the note.

[ Voor 17% gewijzigd door Guere op 22-01-2025 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
SURFivor schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:04:
Wat nou als MSTR alle bitcoins op alle exchanges op koopt en er vervolgens niks meer valt te verhandelen.
_O-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:05:
[...]

Omdat:

A: Hun leningen natuurlijk wel expiration dates hebben, zo te lezen de meeste vanaf 2027-2029. MSTR kan dan wel geen verplichting hebben om Bitcoins te verkopen, maar als hun geldschieters geld willen zien, moeten ze alsnog (fors) Bitcoins gaan dumpen om aan cash te komen. In de tussentijd moeten ze ook gewoon rente ontvangen voor die leningen.

En wat denk je dat er met de prijs van Bitcoin gebeurd als zij massaal Bitcoins gaan dumpen om aan cash te komen? Niet alleen de hoeveelheden die ze dan op de markt gooien, maar ook wat het met het sentiment doet als MSTR gaat verkopen? Kan zomaar een cascade effect geven, waardoor ze nog meer moeten verkopen. Denk nooit dat zoiets niet kan gebeuren, want:

B: Als de geschiedenis ons iets geleerd heeft is dat 'erop vertrouwen dat het wel goed gaat' met dit soort constructies niet echt de zekerheid geeft die je denkt dat het geeft. We hebben in het verleden mooie voorbeelden gehad van crypto constructies die volledig zijn ingestort.
Ik dacht dat jij van de memes was maar je weet daadwerkelijk wél wat je doet :+ nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:34:
[...]

Hij hoeft natuurlijk niet terug te betalen die aandelen. Alleen die leningen en dat is ook beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:58
dan verkoop ik pas bij 100 miljard :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Omdat:

En wat denk je dat er met de prijs van Bitcoin gebeurd als zij massaal Bitcoins gaan dumpen om aan cash te komen?
Dan krijgt deze kerel misschien gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Laatst online: 19:11
[...]

Omdat:

Edit: voor de volledigheid, de belangrijkste quote:

[...]
Kan best gaan samenvallen met de diepte van de bear tegen die tijd. Het idee van MSTR is natuurlijk om dan maar een fractie van de BTC te hoeven verkopen, omdat de waarde als het goed is hoger is dan de waarde ten tijde van de aankoop (waarvoor ze de lening hebben afgesloten). Of wellicht herfinancieren, als we wisten hoe het precies moest, zaten we niet hier denk ik :9

Als er echt serieus werk wordt gemaakt van die strategic reserve (o.a. US) is het verhaal al weer anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Er zullen altijd wel verkopers zijn......voor de juiste prijs uiteraard! :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Nu online
Dan krijg je de een nieuwe goud-standaard. Is ook helemaal niets mis mee, want crypto is voor jan met de pet toch veel te complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:42:
[...]

1. Dat klopt natuurlijk niet helemaal. Net als met de BTC ETF's is het eigendom verspreid onder de aandeelhouders. En die aandeelhouders zijn in veel gevallen weer fondsen die de aandelen aanhouden als onderpand voor verschillende ETF's.
2. Overleveraged, ja. Qua tijdshorizon voorlopig niet iets om direct over in paniek te raken. Zijn stelling is dat BTC op langere termijn (meer dan één cyclus) stijgt. Ook zonder leverage is het aandeel afhankelijk of de markt daar ook in gelooft.
3. Deels waar, maar voor beursgenoteerde fondsen (en zeker in de VS) is de regelgeving voldoende streng dat het bewaarrisico m.i. geen extra risico is t.o.v. van een BTC ETF. Dat extra risico zit met name in het risico vanuit punt 2. Als MSTR omvalt, dan heb je net als bij elk ander bedrijf als aandeelhouder een probleem. Het verschil is dat je met MSTR een aandeel koopt, de BTC ETF is een participatie in een commodity fund.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-01-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Pexow schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:28:
[...]

Dan krijg je de een nieuwe goud-standaard. Is ook helemaal niets mis mee, want crypto is voor jan met de pet toch veel te complex.
Kun je het Jan kwalijk nemen... het is ook veel te complex allemaal...

Ik ben gisteren bezig geweest om al mijn altcoins van de eigen wallets naar de exchanges te sturen, dus dat zou een simpele transactie per keer moeten zijn... nou ik heb voor 3 van de 4 transacties moeten Googlen "hoe doe ik....", want elke keer moest ik wel iets extra's doen wat totaal niet voor de hand liggend was of het was de vorige keer niet nodig.

Dat weerhoudt Jan er wel van om met veel geld te gaan spelen in dit wereldje waar je zo makkelijk alles kwijt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:36:
[...]

1. Dat klopt natuurlijk niet helemaal. Net als met de BTC ETF's is het eigendom verspreid onder de aandeelhouders. En die aandeelhouders zijn in veel gevallen weer fondsen die de aandelen aanhouden als onderpand voor verschillende ETF's.
Dat eigendom is niet verspreid, want zij (=MSTR) hebben de onderliggende asset toch?
BTC100K2021 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:36:
[...]
3. Deels waar, maar voor beursgenoteerde fondsen (en zeker in de VS) is de regelgeving voldoende streng dat het bewaarrisico m.i. geen extra risico is t.o.v. van een BTC ETF. Dat extra risico zit met name in het risico vanuit punt 2. Als MSTR omvalt, dan heb je net als bij elk ander bedrijf als aandeelhouder een probleem. Het verschil is dat je met MSTR een aandeel koopt, de BTC ETF is een participatie in een commodity fund.
Mm, weet niet. Een fund heeft toch wel degelijk andere regelgeving dan een stock.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hodl je alts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:43:
[...]

Dat eigendom is niet verspreid, want zij (=MSTR) hebben de onderliggende asset toch?

[...]

Mm, weet niet. Een fund heeft toch wel degelijk andere regelgeving dan een stock.
Als bedrijf X 100 BTC heeft, de aandelen zijn 100% vrij verhandelbaar, het aantal uitstaande aandelen is 100 aandelen en jij hebt 10 aandelen. Dan heb jij 10% van het bedrijf in handen, dat bestaat uit activa en passiva waaronder dus de BTC positie van 100.

De IFRS en SOX wetgeving is zeer strikt. De beschikkingsmacht en wijze van opslag van die BTC zal bij de jaarrrekeningcontrole van MSTR topprioriteit zijn. Zullen ze vast over rapporteren (zowel MSTR als de accountant).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
ik snap nogsteeds niet dat AERO zo achterblijft in mcap...

zelfs met een blackswan waarbij geheel cryptotwitter naar solana ging bridgen is het de afgelopen 7 dagen gewoon netto minder dan base... wat draait op aerodome als liquidity hub/amm defacto DEX munt van coinbase..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eshR1LkxtdcqbJothLzzrTmIVMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EnWkXxaw9URGQvJS5nVvxkKG.png?f=fotoalbum_large

dominance van base is 3%.. solana is 10%. ADA is <0.5%
en qua 24h volume op plek #4. achter ETH,SOL en BSC.
https://defillama.com/chains

heeft ook tegenwoordig meer verhandelde volume dan uniswap (#29/8b mcap) met revenue-share.

dit was mn rant over mn 800m mcap shitcoin wat wordt verhandeld voor 1.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Aeronaut schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:48:
ik snap nogsteeds niet dat AERO zo achterblijft in mcap...

zelfs met een blackswan waarbij geheel cryptotwitter naar solana ging bridgen is het de afgelopen 7 dagen gewoon netto minder dan base... wat draait op aerodome als liquidity hub/amm defacto DEX munt van coinbase..

[Afbeelding]

dominance van base is 3%.. solana is 10%. ADA is <0.5%
en qua 24h volume op plek #4. achter ETH,SOL en BSC.
https://defillama.com/chains

heeft ook tegenwoordig meer verhandelde volume dan uniswap (#29/8b mcap) met revenue-share.

dit was mn rant over mn 800m mcap shitcoin wat wordt verhandeld voor 1.10.
Ik heb een zakje van de beste en de laatste (AERO en ARB), mooie spreiding van de PF dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:47:
[...]

Als bedrijf X 100 BTC heeft, de aandelen zijn 100% vrij verhandelbaar, het aantal uitstaande aandelen is 100 aandelen en jij hebt 10 aandelen. Dan heb jij 10% van het bedrijf in handen, dat bestaat uit activa en passiva waaronder dus de BTC positie van 100.
Ja snap ik natuurlijk, maar ging mij er om dat die 10% controle je geen toegang heeft tot de BTC's zelf. Dat is bij een ETF niet anders maar bij MSTR begint het toch wel (imo) wat zorgwekkende vormen aan te nemen. Ik volg het in elk geval vanaf de zijlijn, daar brand ik me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
nog een maandje dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5lq3fqGataDZtpNf5S9U7HGyKM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bWGOy8aYY8EteTr9L7l5VyLj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Aeronaut op 22-01-2025 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
tomtom901 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:51:
[...]

Ja snap ik natuurlijk, maar ging mij er om dat die 10% controle je geen toegang heeft tot de BTC's zelf. Dat is bij een ETF niet anders maar bij MSTR begint het toch wel (imo) wat zorgwekkende vormen aan te nemen. Ik volg het in elk geval vanaf de zijlijn, daar brand ik me niet aan.
Dat klopt natuurlijk. Ik heb momenteel ook geen MSTR, af en toe wel leuk als swing trade door de beweeglijkheid.

Tot voor kort konden ze de coupons voor de obligaties nog uit de kasstromen van de IT-activiteiten betalen, dat zal inmiddels wel niet meer kunnen. Dus ja, het risicoprofiel is aan het schuiven.

Er wordt binnenkort ook gestemd om het aantal aandelen van 300 miljoen te verhogen naar 10,3 miljard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
blow-off top en dan richting $15k?
ik snap zijn TA wat hij uitlegt, maar wow $15k kan ik mij gewoon niet voorstellen

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
En voordat we ETH blijven afschrijven. Als je een TA believer bent, is dit een geweldige setup.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7CGzlImibIBVZio39gFLVkEJCk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/T7gCfjDwCW3CQoZnXyqOp2AH.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:21
keanu_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:56:
En voordat we ETH blijven afschrijven. Als je een TA believer bent, is dit een geweldige setup.

[Afbeelding]
Wordt de ETH hier afgeschreven? Ik lees vooral dat de ETH achterblijft op BTC en er daarom weinig reden was om te switchen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMlSd7qg-VHAL4RJIPxbKegS_i4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dTFL1m2G41GZ2XcpStnm4ao3.jpg?f=fotoalbum_large

jaja, een mooie stablecoin :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:56:
[...]

ik snap zijn TA wat hij uitlegt, maar wow $15k kan ik mij gewoon niet voorstellen
Als dat gebeurt, dan word ik wel een multiplecoiner :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

[Afbeelding]
Die van ADA ook , Inverse head and shoulders almost completed... Je zou een mega pump verwachten gister... Maar dat hooop ik al weken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qB3cbqTR-_aXCqoIVBuLA63S5Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U05NWtkwT2oGZsSvoutReZvG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DatraxZ

DatraxZ

TrueCrypts Everything

[...]

Omdat:

ALS hun geldschieters USD willen zien... Er zijn meerdere opties.

The firm can either repay the loan and interest in USD, or allow the bondholder to convert its USD value into common shares. The implied conversion price of these loans into MSTR shares — i.e. their call-like strike prices — range from $39.80 to $672.40 per share.

De meeste BTC zijn overigens verkregen door ATM's, niet (convertible) debt. De ratio ATM/DEBT is ongeveer 5:1 op moment van schrijven.

De eerste terug te betalen lening is due 02/2027. 1050M USD (uitgegeven aan 0% intrest rate). Als je dat uitzet tegen hun MC is dat ong. 1%.

In het meest extreme geval dat ze dat 100% met gedwongen verkoop van BTC moeten terugbetalen
(bvb hele zware crash BTC, icm stockprice die valt, gigantische algemene beurs crash, black swan event... you name it ...) , zijn dat 42K BTC aan , laat ons zeggen 25KUSD/BTC (nogal worst case..). Ze hebben er 461K op balans. Ze kunnen dus wel tegen een stootje. En dat is nog los van hun andere activiteiten, want die zijn er ook nog.
En wat denk je dat er met de prijs van Bitcoin gebeurd als zij massaal Bitcoins gaan dumpen om aan cash te komen? Niet alleen de hoeveelheden die ze dan op de markt gooien, maar ook wat het met het sentiment doet als MSTR gaat verkopen? Kan zomaar een cascade effect geven, waardoor ze nog meer moeten verkopen. Denk nooit dat zoiets niet kan gebeuren
Ik zeg niet dat de mogelijk niet bestaat dat ze ooit BTC zullen moeten verkopen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar het moet al echt heel erg fout gaan (op macro schaal), wil zoiets plaatsvinden.Overigens , "massaal bitcoins verkopen" : afgelopen maanden/jaar zijn er veel grotere hoeveelheden BTC op de markt gekomen dan wat ik hierboven als voorbeeld aanhaalde. De BTC verkoop van Duitsland alleen al was 50KBTC. En inmiddels staat de koers >100K USD.

Beleggen is nooit zonder risico, dat weet ik wel ;)
, want:

Daar ben ik me ten zeerste van bewust. Ik ben dan ook al bezig met crypto/beleggen sinds 2013 :).
Er is gewoon zo enorm veel FUD die de ronde doet ivm MSTR. En dat is storend.

Dit is een goed begin om in te lezen : click

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Wat, een inverse H&S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
LegeBoekenkast schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:58:
[...]

Wordt de ETH hier afgeschreven? Ik lees vooral dat de ETH achterblijft op BTC en er daarom weinig reden was om te switchen...
Er schijnen mensen de bodem hebben gepakt met de sell low!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Hopium in de charts voor ETH is leuk, maar wat is de trigger dat dit gaat gebeuren.

De actie vindt tegenwoordig met name plaats op de SOL-chain en BASE (?).

Daar profiteert SOL bijvoorbeeld dus direct van, dat zag je met de TRUMP coin ook direct. Mensen kopen SOL, zodat ze TRUMP kunnen kopen.

In 2017 zag je dat met ETH ook. ETH werd gekocht om ICO's te kopen.

Wat heeft ETH nu, behalve resultaten uit het verleden dat het de #2 is? Traag netwerk en dus snel oplopende fees. Wisseling van PoW naar PoS heeft ook niks gebracht en heeft wat mij betreft de kansen op echte adoptie vernietigd.

Feit is dat ETH alleen maar dalende is. Qua volume, qua "nummer 2 positie", op het BTC paar, qua chainactiviteit ten opzichte van andere alts.

Wat blijft er dan over? Hopium van bagholders dat ETH stijgt zodat ze eindelijk kunnen verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-01-2025 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:55:
[...]

Dat klopt natuurlijk. Ik heb momenteel ook geen MSTR, af en toe wel leuk als swing trade door de beweeglijkheid.

Tot voor kort konden ze de coupons voor de obligaties nog uit de kasstromen van de IT-activiteiten betalen, dat zal inmiddels wel niet meer kunnen. Dus ja, het risicoprofiel is aan het schuiven.

Er wordt binnenkort ook gestemd om het aantal aandelen van 300 miljoen te verhogen naar 10,3 miljard :P
Ja, allemaal wel wat zorgwekkende dingen. Voor een swing trade is het idd wel grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:58
[...]

Zou wel een mooie correctie zijn.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Hier nog één
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kkslLanGgJx3N-DiFeC-Ys9anw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CKgNAz5cD0dExzaWsGhsldNK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
[...]

Ja laat maar komen. Dit zou betekenen dat het vertrouwen volledig wegvalt. Dus dat zie ik niet gebeuren. Genoeg opportunisten die het ruim voor die tijd zullen opkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Alles is in principe gereed voor de next leg up, inclusief het tergende emotionele bearish sentiment ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Kijken we nou tegen z’n gezicht aan of achterhoofd? Want dan zijn de left en right shoulder omgewisseld. Graag verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ

DatraxZ

TrueCrypts Everything

BTC100K2021 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:55:
[...]

Geeft, naast nieuwe uitgifte om BTC mee te kunnen kopen, ook ruimte voor (opnieuw) een stock split. Vermoedelijk bij ~1000$/share, althans, dat is de consensus op verschillende platformen die ik volg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:37
gebruikershaes schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:20:
[...]

Ja laat maar komen. Dit zou betekenen dat het vertrouwen volledig wegvalt. Dus dat zie ik niet gebeuren. Genoeg opportunisten die het ruim voor die tijd zullen opkopen.
Dat denk ik ook.
Plus, het is nu makkelijk lullen dat we bij 15k allemaal multicoiner worden, maar als hij daar staat (-90% vanaf top) dan ben je toch wel een stoere kerel als je even 30k EURO erin gooit. (en wacht je waarschijnlijk gewoon op 12k of 7k...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
DaWayne schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:25:
[...]

Dat denk ik ook.
Plus, het is nu makkelijk lullen dat we bij 15k allemaal multicoiner worden, maar als hij daar staat (-90% vanaf top) dan ben je toch wel een stoere kerel als je even 30k EURO erin gooit. (en wacht je waarschijnlijk gewoon op 12k of 7k...)
maar 30k?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
Als BTC 15k wordt dan ga ik all in. Verkoop ik m’n huis, auto, vrouw en kinderen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
gebruikershaes schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:20:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDwwKNGUwXkFQmrR6sE5WnTJ6jg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7ilhIWFSjMfti5TJfXS95pMu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
@bsmpower nog je VTHO verkocht en terug naar je bank gesluisd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
gebruikershaes schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:31:
[...]

Als BTC 15k wordt dan ga ik all in. Verkoop ik m’n huis, auto, vrouw en kinderen.
En de honden niet vergeten. Ik doe er mn buren ook nog bij voor 5k

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
DatraxZ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:23:
Geeft, naast nieuwe uitgifte om BTC mee te kunnen kopen, ook ruimte voor (opnieuw) een stock split. Vermoedelijk bij ~1000$/share, althans, dat is de consensus op verschillende platformen die ik volg.
Speculatie zal binnenkort wel wegvallen, want beide voorstellen zijn gisteren al aangenomen met 56% van de stemmen. Dus dat gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Nu online

[Afbeelding]
Alleen TA’s ten opzichte van BTC doen ter zake.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:38:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBItzDHRNDPx9g1sjfhCeQp7skM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vRbtYU0QrXAHL0Rp9XGCC3C3.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pexow schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:44:
[...]

Dat is niet waar natuurlijk. BTC leidt, maar er is zat ruimte op de andere coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
gebruikershaes schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:31:
[...]

Kijk even de BTC prijs van November in 2022.

Of had je toen nog geen crypto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Helemaal mee eens. Beetje afhankelijk van waar de top komt te liggen is 60k als bodem niet onwaarschijnlijk. Dan zal alle winst weg zijn, niet moeilijk om te raden hoe blij de "investeerders" zullen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wgu2u5WVhS7tQEW25MZ82GVm0oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xoWNHhQ5An0FLWnJXYgsZc4S.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Numbers op 22-01-2025 13:01 ]

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pexow schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:44:
[...]

Niveautje weer haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Numbers schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:59:
[...]
Helemaal mee eens. Beetje afhankelijk van waar de top komt te liggen is 60k als bodem niet onwaarschijnlijk. Dan zal alle winst weg zijn, niet moeilijk om te raden hoe blij de "investeerders" zullen zijn.

[Twitter]
60-70k zou vrij normaal zijn denk ik ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 20:07
Aeronaut schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:38:
Ja, het was dat ik hier toevallig een bericht las over VTHO anders had ik het niet geweten. Kijk eigenlijk alleen naar Vechain aangezien VTHO niet zo spannend is qua prijs. Gisteren naar Bitvavo gesluisd en verkocht. Voor 0.006 alleen, zie dat het alweer hoger staat. Gaat ook maar om een kleine 300,- dus ga er nu een beetje mee handelen voor de leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 22-01-2025 13:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:04:
[...]

Ja, het was dat ik hier toevallig een bericht las over VTHO anders had ik het niet geweten. Kijk eigenlijk alleen naar Vechain aangezien VTHO niet zo spannend is qua prijs. Gisteren naar Bitvavo gesluisd en verkocht. Voor 0.006 alleen, zie dat het alweer hoger staat. Gaat ook maar om een kleine 300,- dus ga er nu een beetje mee handelen voor de leuk.
Prima gedaan. Alleen kan je dat stukje zie dat het alweer hoger wel weglaten. Alsof iemand de top verkoopt. En doet vermoeden alsof je weer spijt hebt. Net zoals je niet verkoopt en zegt nu staat het alweer lager. Gewoon winst nemen. :)

Gaat goed met Ethereum.
⚡ LATEST: Ethereum core developer Eric Conner exits, citing Vitalik Buterin’s leadership decisions, and shifts focus to building AI tools.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
bsmpower schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:04:
Na verkoop eigenlijk nooit terugkijken. Je hebt een prima beslissing gemaakt en verkocht. Koers van die token sluiten, is voor jou niet meer relevant.

Sowieso, de kans dat de koers nog wat verder omhoog gaat is na iedere verkoop doorgaans groter dan dat 'ie direct zakt, want het hele idee van verkopen is dat je juist verkoopt vóórdat de koers de top bereikt en instort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Iemand een idee wat Bybit van plan is met $mnt? Die worden normaal gesproken gebruikt voor de launchpools, echter gebruiken ze nu voor de laatste twee pools $bbsol.

Heb een klein zakje overgehouden uit eerder genoemde launchpools, maar die kan wel weg indien ze compleet overstappen op bbsol.

@Kol Nedra ?
Pagina: 1 ... 232 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!