[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 222 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.975 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
matthijst schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:25:
[...]

Ja prima, maar om te denken dat die illegalen daar niet werken en het dus geen effect zal hebben is het andere uiterste :)
Het zal inderdaad wel wat effect hebben maar om dan te zeggen dat de economie klappen krijgt is wel heel erg overdreven. Daar staan ook weer heel veel andere maatregelen tegenover die een positief effect hebben op de economie. Je kan de maatregelen niet los van elkaar bekijken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:55
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:25:
Weekly close was wel spannend. Tering. Je kan op zo'n moment beter slapen. Daily gains naar zero en weer terug naar max profit in een uur.
Ik heb het nadeel (of voordeel) dat ik altijd wakker ben tijdens de daily close.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:17:
[...]

Lieve mensen laat je toch niet zo indoctrineren. Dat gaat heus niet gebeuren. Wat een termen. Alleen maar stemmingmakerij.
Zonder hier een discussie te willen starten, zijn dit niet echter wat geruchten, maar er zijn daadwerkelijk grootse plannen vanaf dinsdag die ook niet worden ontkend verder. Ik denk dat het wat prijsactie tot gevolg zal hebben. Daarom wat mij betreft relevant voor hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
ScuL schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:28:
[...]

Ik heb het nadeel (of voordeel) dat ik altijd wakker ben tijdens de daily close.
Ja het kan een nadeel of voordeel zijn. Vannacht een voordeel met betrekking tot nieuwe longs. Maar omdat ik niet gerust ben op mijn spot bags geeft het ook veel onrust. Iets dat ik al jarenlang niet meer heb ervaren. Maar de laatste 4 weken laat het mij niet meer los. Gelukkig handel ik niet in de emoties maar ik voel de onrust wel. Teveel roundtrips gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
kbuntu schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:30:
[...]

Zonder hier een discussie te willen starten, zijn dit niet echter wat geruchten, maar er zijn daadwerkelijk grootse plannen vanaf dinsdag die ook niet worden ontkend verder. Ik denk dat het wat prijsactie tot gevolg zal hebben. Daarom wat mij betreft relevant voor hier.
Ik geloof sowieso niet in prijsactie met dat soort events. Alleen als de raketten je om de oren vliegen kan het tijdelijke prijsactie geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Nu online
matthijst schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:18:
[...]

The American Immigration Council has estimated that a long-term deportation—deporting one million people each year until there is no undocumented population—could amount to a 4.2% to 6.8% loss in GDP (totaling $1.1 to $1.7 trillion in losses), with the effects felt most acutely in California, Florida, and Texas. To put this in context, the economy shrank by 4.3% during the Great Recession.
Het GDP wordt ook verdeeld over minder mensen. Gezamenlijk hebben ze 90 miljoen inwoners plus illegalen zo'n 100 miljoen. Als ze dan 4 miljoen illegalen verliezen komt is dat ook 4% minder inwoners. Kortom het effect is beperkt terwijl er wel andere voordelen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:21
RTLZ nieuws

Jawel hoor, het woord SHITCOIN is genoemd over de Trump coin :+
wat een wereld leven wij....

Lichtpuntje...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
118.5K next :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VYGEfKCRW_elu3JYW3-1Q2YEVIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TVekIt91Bl0XyQTAW2YorCm2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:38

tomtom901

Moderator General Chat
Kan wel ietsjes cleaner he, maar ik zag het ook idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:25:
Weekly close was wel spannend. Tering. Je kan op zo'n moment beter slapen. Daily gains naar zero en weer terug naar max profit in een uur.
Inderdaad, ik heb mijn trades maar even verzilverd. Zet geen trades meer open vandaag met die geitenponzibende. :)

Als BTC nog meer naar de moon gaat dan triggered het wel wat TP's uit mijn spot wallet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
BTC.D knetter hoog weer. Om het positief voor alts te houden. Hoe hoger de Dominance des te dieper de val. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:40:
[...]

Cleaner, cleaner..
Gewoon pompen die zooi.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_OaE3OB10Qmil89xSZd8_6fPqcA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3z2rffLta0uACWVQ0GuW2DJm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ah0g9n8DeYCbEDiZd3xmvHqcUfc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZjuzVG6Un4hBDNT6S2paC1D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-389vqQRKYvzlgJeBQb6QI-bmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6O83mN0RaKS7fa5dAe4fRzEX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dpcxx1HlAxqT3vtudkq5xSwMOko=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/Sa6leBPRu4oXOwLhSxi0ILtH.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/602xT653Cn3bYI05grOWX91dofQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z6DW0fZgMwVFfSaZYj7cLdjm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fF6A7l62_opwsSFYWPr0SbGeUbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08tgh7jVCUSjbNQrud0okFYs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nevSvqVWRYDeKyD_mhEHS9DOIbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1RmKTNbRXa0jjML2UuM59I20.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-MiOlivzAcprKJHJnGU3Mv-mYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NsbeFiuj0NtEW9zjKqewqUgL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Dx-oWMkDwJ9LPRycWi3Bym2Faw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HgskEnemTIPI8c1NlTdRZ2da.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Lucky0wn schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:11:
[...]

Hierzo, na 7 dagen rally 2 maanden terug 3 aandelen door liquiditeitsgebrek aangekocht voor 509 euro per stuk (Allemaal de schuld van de Rabobank!) Dat is pas een shitcoin!

Gaat de deur uit zodra deze dat aantikt.
Holy moly... 509 gaat nog wel even duren vrees ik, die Sailor verkoopt alles voor meer BTC dus prijs dropped continue. Maar ik had ook fomo en mijn gemiddelde aankoop koers is nu 407, zodra die dat aantikt gaat het er ook uit bij mij. Grootste shitcoin uit mijn PF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Nu online
bones schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding]

PS, nog meer MSTR bagholders hier? Die is ook eindelijk weer up.
Ik dacht dat MSTR drie keer zo hard steeg als BTC. Wat is er gebeurd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
XRP gaat lekker. Veel winst tot nu toe 😇✌️.

[ Voor 7% gewijzigd door Cougar op 20-01-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Pexow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:34:
[...]

Het GDP wordt ook verdeeld over minder mensen. Gezamenlijk hebben ze 90 miljoen inwoners plus illegalen zo'n 100 miljoen. Als ze dan 4 miljoen illegalen verliezen komt is dat ook 4% minder inwoners. Kortom het effect is beperkt terwijl er wel andere voordelen zijn.
Ook een bron, of is dat een mening :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Cougar schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:49:
XRP gaat lekker. veul winst tot nu toe 😇✌️.
Post percentages, voordat de boormachine crew je doxxt. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
tomtom901 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:40:
[...]

Zojuist een nieuwe BTC long geopend entry 108.4 en strakke stop op 107

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Cougar schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:49:
XRP gaat lekker. Veel winst tot nu toe 😇✌️.
Virtuele winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:41

NeoflexNL

Forever young

Prachtig wapperende bullflag zo..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Blaim schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:50:
[...]

Post percentages, voordat de boormachine crew je doxxt. :X
Ik ben daar niet zo bang voor. Laat ze maar komen. :)
Afbeeldingslocatie: https://media.istockphoto.com/id/1064733482/nl/foto/rottweiler.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=1J0OjxZrJCRiNWjoafjeS3ds4Tp_ngtpAkgBD_koSlI=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Pexow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:47:
[...]

Ik dacht dat MSTR drie keer zo hard steeg als BTC. Wat is er gebeurd?
Sailor verkoopt alle inkomsten van de aandelen om meer BTC te kopen. Beetje vreemde tactic maar zou over langer termijn goed moeten komen, maar ben te ongeduldig hiervoor en te grote prijsschommelingen voor een aandeel naar mijn idee. Dus verkoop die zooi zodra het kan (vandaag mijn sell order met 1 euro gemist helaas, nu weer naar beneden) en stop het liever in NVDIA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
ScuL schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:50:
[...]

Degen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:25
BTC en TRUMP coin gaan me toch een flinke pump geven tijdens de inauguratie. Riemen vastmaken aub.

Ik noem dat moment in de geschiedenis de trpump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:34
dylan_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:00:
BTC en TRUMP coin gaan me toch een flinke pump geven tijdens de inauguratie. Riemen vastmaken aub.

Hahahaha, ik heb eigenlijk het idee ergens dat $TRUMP juist keihard gaat kelderen. But who knows, mijn glazen bol is stuk momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@dylan_ BTC pump he? Dus als we vet dumpen krijg je een permaban voor dit topic. :> LFG *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SieHqAJbjl-RJzQR8PfcbPIJyX8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jE5D5CGi0iFlxG5Osks0dTFP.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tja, of een knetterharde sell the news.. Ik bedoel, we weten al sinds november dat ie vandaag geïnaugureerd wordt dus op zich weinig nieuws onder de zon. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er al wat cryptogerelateerde decreten op de agenda staan vandaag..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Vanavond nog een Elon coin en we zijn set for life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Nu online

#trumppump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Nu online
Silversin schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:05:
Ook via Solana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
NeoflexNL schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:05:
[...]

Tja, of een knetterharde sell the news.. Ik bedoel, we weten al sinds november dat ie vandaag geïnaugureerd wordt dus op zich weinig nieuws onder de zon. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er al wat cryptogerelateerde decreten op de agenda staan vandaag..
Waarom niet, veel executive orders, best mogelijk dat er wat wat crypto gerelateerd nieuws is. Na al die domme memes zou niks mij meer verbazen. Die pump van vanochtend ging ook ineens zo snel, het kan bijna even hard omhoog gaan als omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Lucky0wn schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:11:
[...]

Hierzo, na 7 dagen rally 2 maanden terug 3 aandelen door liquiditeitsgebrek aangekocht voor 509 euro per stuk (Allemaal de schuld van de Rabobank!) Dat is pas een shitcoin!

Gaat de deur uit zodra deze dat aantikt.
Lol _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

DarkShadow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:07:
[...]

Waarom niet, veel executive orders, best mogelijk dat er wat wat crypto gerelateerd nieuws is. Na al die domme memes zou niks mij meer verbazen. Die pump van vanochtend ging ook ineens zo snel, het kan bijna even hard omhoog gaan als omlaag.
Tja, we zullen zien! Wordt een leuk weekje iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik verwacht van heel dit clubje voor 2025 nog wel een meme coin. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYMcuMQu63mAdvjOzUTcuvBy5zg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/niMHgmty6kQYFWxZ9YcDFR4g.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:13

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77HMUnByeJXIxGq0vJKETnbDOb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQdrivy9x8BxQuVYm0Ak8oVh.jpg?f=fotoalbum_large

Meneertje is ook weer terug van zeiltocht. Moment van de waarheid.

Op naar 500k average.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
Collega's die anders nooit iets over crypto zeggen beginnen er nu spontaan over.

Welke 2 coins zijn het populairst? XRP en Trump coin uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Nu online
Rubberen schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:12:
Collega's die anders nooit iets over crypto zeggen beginnen er nu spontaan over.

Welke 2 coins zijn het populairst? XRP en Trump coin uiteraard...
Ik zie Trump (op papier) nog wel de rijkste man op aarde worden met de TRUMP. Dat gaat wrijving geven met Elon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Pexow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:13:
[...]

Ik zie Trump (op papier) nog wel de rijkste man op aarde worden met de TRUMP. Dat gaat wrijving geven met Elon :+
Elon heeft waarschijnlijk zelf ook zijn zakken vol met TRUMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Nope Doge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
Als Elon vandaag een coin lanceert ga ik all in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
@kbuntu How are you holding? Ws vanmiddag pas nieuw volume

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
Zoom.. hij is klein maar fijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vpYm6YKoF7MXrqktj4MGw9jPyzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5VEq08Axrfhh80SeFWR1oPDm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dar8mp1p6mgL9qD_YPaTcOFUWxs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QhUtMUgzgULZPwbpjIHLMPfF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIT5jCd-gaTcmHEtelh35QagL8Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gzN9PDa0MyZEfH5tnKqMRdKF.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Maarre, wat was er nou vanochtend?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Als je zo een burger vast kan houden, ben je ook echt wel de juiste man voor de job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ja, vlaggetje bijna klaar. 'merica wordt ook zo weer wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Dikke ochtendpaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Wen ENA Trump pump.

En wellicht gaat de hype met nieuwe memes nu naar Ethereum. Van Barron zijn inmiddels de meeste geruchten.

If you can't fight them join them. Ik zorg dat mijn phantom wallet loaded is just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:34
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:25:
Wen ENA Trump pump.

[Twitter]

En wellicht gaat de hype met nieuwe memes nu naar Ethereum. Van Barron zijn inmiddels de meeste geruchten.

[Twitter]

If you can't fight them join them. Ik zorg dat mijn phantom wallet loaded is just in case.
Grappig, ik zou juist verwachten dat ze alle focus leggen op de memecoins die ze nu zelf hebben uitgebracht. Of misschien is het nou juist opzet..... hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:25:
Wen ENA Trump pump.

[Twitter]

[Twitter]

hehe, net solana gekocht, wil verzenden naar mn Jupiter wallet, maar duurt nog 5 uur volgens coinbase

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Mmm kweenie of ik dat nu zou doen, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:13:
[...]

Huh wat bedoel je daar mee? Deportatie van wat? Illegale migranten? Want dat is alleen maar goed voor de economie.
Een goed deel van de lager betaalde banen wordt opgevuld door laten we zeggen seizoenarbeiders uit Mexico, en andere landen.

Daarnaast is er nog een deel wat al decennia in de VS woont werkt en belasting betaald maar nog niet aan het proces voor een verblijfsvergunning heeft kunnen beginnen. Het laag hangende fruit voor wat betreft Trump zijn belofte om eindelijk de VS te verlossen van het buitenlander probleem.

Alles bij elkaar genomen is dat een reëel economisch risico. En is het niet sec de illegalen zonder baan die hier gedeporteerd gaan worden. Immers die zijn een stuk lastiger te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
[...]

Dat is echt een yolo actie imho... wil je gewoon een trade open hebben staan voor je gevoel? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zenith schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:29:
[...]

Dat is echt een yolo actie imho... wil je gewoon een trade open hebben staan voor je gevoel? :)
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
DarkShadow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:27:
[...]

hehe, net solana gekocht, wil verzenden naar mn Jupiter wallet, maar duurt nog 5 uur volgens coinbase
5 uur? komt door Coinbase, want zoiets duurt normaal maar secondes....

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Plottwist. Trump toont hiermee aan dat memes onverantwoord zijn en worden gebanned onder zijn bewind. De aandacht gaat naar Bitcoin, ETH en utility projecten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:30:
Plottwist. Trump toont hiermee aan dat memes onverantwoord zijn en worden gebanned onder zijn bewind. De aandacht gaat naar Bitcoin, ETH en utility projecten.
_O-

Ik kijk ook nergens meer van op.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
zenith schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:29:
[...]

Als de stop geraakt wordt is het verlies minimaal, daarom staat het strak eronder en niet ruim.
Heb op het moment nog 7 andere trades lopen :+ (allemaal stop op entry dus geen verlies mocht het niet lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Pexow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:34:
[...]

Lastige is : Wel een GDP dat voor een deel(tje) word gecreeert door diezelfde illegalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mogelijk, maar hoe kun je zoiets reguleren? dat is niet te doen.
maar ondertussen mag de overheid wel staatsloten uitbrengen, dit is misschien wel een grotere rugpull dan bijv. memecoins kopen.

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Hahaha dat zou echt fantastisch zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:32:
[...]

mogelijk, maar hoe kun je zoiets reguleren? dat is niet te doen.
maar ondertussen mag de overheid wel staatsloten uitbrengen, dit is misschien wel een grotere rugpull dan bijv. memecoins kopen.
Er zijn weinig mensen die 20k in een staatslot gooien. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 21:32
Hahaha sure :D Gewoon dikke cashgrab straks. Dat met ETH is nog wel het meest opvallend. Eerst miljoenen aan ETH kopen, en dan nu blijkbaar van plan zijn om z'n kinderen memecoins op ETH te geven. Het gaat alle perken te buiten natuurlijk, bizarre clownworld dat dit mogelijk is.

Maar hey, Bitcoin is eindelijk ook up - en hopelijk strakjes nog een leg up richting de $120k - dus whatever :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kol Nedra schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:30:
[...]

5 uur? komt door Coinbase, want zoiets duurt normaal maar secondes....
ja, kreeg wel waarschuwing van te voren. De rest via bitvavo stond er direct op.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Moet om 16:00 een demo geven. Zou mooi zijn als ik voor die tijd FO ben en m'n ontslagbrief kan tonen op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:33:
[...]

Hahaha dat zou echt fantastisch zijn.
Het zou wat mij betreft de redding zijn voor de rest van crypto. Gewoon legit utility projecten bouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:35:
Moet om 16:00 een demo geven. Zou mooi zijn als ik voor die tijd FO ben en m'n ontslagbrief kan tonen op het scherm.
Presentatie 1 en presentatie 2 maken, wel zorgen dat je de juiste toont afhankelijk van de situatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:34:
[...]

Hahaha sure :D Gewoon dikke cashgrab straks. Dat met ETH is nog wel het meest opvallend. Eerst miljoenen aan ETH kopen, en dan nu blijkbaar van plan zijn om z'n kinderen memecoins op ETH te geven. Het gaat alle perken te buiten natuurlijk, bizarre clownworld dat dit mogelijk is.

Maar hey, Bitcoin is eindelijk ook up - en hopelijk strakjes nog een leg up richting de $120k - dus whatever :')
Je weet dat het gaat gebeuren. Ik had het dus over phantom maar het is op ETH. Dus ETH kopen en naar je Metamask sturen. Uniswap open.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Misschien is dat de start van ETH season.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DjWWDW54NGJZv9_FkdIEfeDKpI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PfB31k0d4arZzuGpaklhYCXW.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
O-)

[ Voor 99% gewijzigd door Don Guacamole op 20-01-2025 12:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
De mods voeren gewoon het beleid uit. Maar dat zegt niets over hun eigen mening. :)

[ Voor 43% gewijzigd door tomtom901 op 20-01-2025 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
ATH babes zijn net als de markt 24/7 😆

[ Voor 49% gewijzigd door tomtom901 op 20-01-2025 12:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:37:
[...]

Je weet dat het gaat gebeuren. Ik had het dus over phantom maar het is op ETH. Dus ETH kopen en naar je Metamask sturen. Uniswap open.
Ik verwacht niet dat ze meme-coins gaan lanceren op het Ethereum netwerk. Ethereum kan nooit de hoeveelheid transacties en volume verwerken, zoals Solana dat wel kan. De gas-fees gaan dan richting de 10k. Maar goed, je weet maar nooit. Zou overigens wel mooi wat ETH verbranden :P.

De manier waarop ik het zie: ze zien Solana als het netwerk om memes te lanceren en bouwen op Ethereum aan projecten met utility zoals defi.

Acties:
  • +51 Henk 'm!

• Guere
WhySoSerious schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:35:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykSTCzyJgYyHesliWWJtOo89VcY=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/XqvHMRTjQYsswhMi6QYI3Xed.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Cyanide and Hapiness is wel echt je favo format hè? :D
Ik vind ze overigens ook fantastisch dus helemaal dikke prima ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58

koelebobes

Wen BTC €100K

Vanavond 18.00 is het zover toch :O

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Is het ook mogelijk om Memecoins op het Dogecoin netwerk te lanceren? Zie Musk dat nog wel doen een deze dagen.

Elon musk doge: department of government efficiency

[ Voor 19% gewijzigd door bones op 20-01-2025 12:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
YES schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:50:
Cyanide and Hapiness is wel echt je favo format hè? :D
Ik vind ze overigens ook fantastisch dus helemaal dikke prima ;)
Haha ja! Komt vooral omdat de punchlines in de laatste panel vaak vrij edgy of hard zijn, dus dat past perfect bij de SC :9 Heb wel eens gezocht naar geschikte comics van andere stripjes die ik wel eens volg, maar die zijn vaak veel minder geschikt voor het invullen van alternatieve teksten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:53:
[...]

Haha ja! Komt vooral omdat de punchlines in de laatste panel vaak vrij edgy of hard zijn, dus dat past perfect bij de SC :9 Heb wel eens gezocht naar geschikte comics van andere stripjes die ik wel eens volg, maar die zijn vaak veel minder geschikt voor het invullen van alternatieve teksten :)
Kun je geen design insturen naar van haasteren voor de eerste Slowchat Puzzle ? Bitcoin edition !

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
Gipsy King schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:03:
Kun je geen design insturen naar van haasteren voor de eerste Slowchat Puzzle ? Bitcoin edition !
Haha iets zegt mij dat de meeste mensen hier geen puzzelaars zijn. Nou ja, wellicht dat men er aan wil beginnen als iemand een Bitcoin babe instuurt naar de puzzelmaker.

Edit: en uiteraard een Porsche puzzel voor tomtom.

[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 20-01-2025 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Lets go!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:04:
[...]

Haha iets zegt mij dat de meeste mensen hier geen puzzelaars zijn. Nou ja, wellicht dat men er aan wil beginnen als iemand een Bitcoin babe instuurt naar de puzzelmaker.

Edit: en uiteraard een Porsche puzzel voor tomtom.
Wat bedoel jij?

Ik doe dit nog dagelijks.

Mining Bitcoin with pencil and paper: 0.67 hashes per day

Afbeeldingslocatie: https://static.righto.com/images/bitcoin/mine_pencil_1-s800.png

[ Voor 20% gewijzigd door souljah1h op 20-01-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
jammer, vlagje breekt uit naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

DarkShadow schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:12:
Zou het :?

Volgens mij zitten we nog in de range.

8.30 uur hadden we een low rond 106.9.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 20-01-2025 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Kan altijd nog een pullback komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Poe de schommelingen gaan hard. Lekker volatiel dagje..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Net overleefd denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:38
Volgens mij gebeurt er om 18:00 precies niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Sell order gezet op 116k.

We gaan het zien. Of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Het gaat ook echt niet allemaal in 1 dag gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Nee, maar hij is wel iets breder geworden.
Onderkant channel is nu ook onderkant vlag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8u0B6DFHeMm9pEDKkvte-KHgpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4pXDyvIgdkgCBCuX17AsPC2K.png?f=fotoalbum_large

-edit-

ok vergeet de flag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

And its gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 16:23
Cougar schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:15:
Het gaat ook echt niet allemaal in 1 dag gebeuren.
Zo te zien niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
BART incoming, brace yourselves

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Pagina: 1 ... 222 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!