[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.966 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:36
Qwerty-273 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:30:
Ben benieuwd of Trump binnenkort nog met wat nieuwe richtlijnen / uitvoerende bevelen komt waarmee alle crypto die ook in China/Rusland gebruikt kan worden in de ban worden gedaan in de VS. En er nog alleen in zijn eigen muntjes $Trump en $Melania gehandeld mag worden.
sarcasme lijkt me
Hij maakt een heel panel met mensen (crypto gerelateerd, advies kabinet, of hoe je het ook noemt) om iets moois op te bouwen
Wat eigenlijk ook dan wel weer mooi is, dat hij ondanks dit panel, deze shit uithaalt van het weekend :F

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 20-01-2025 09:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
dylan_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:35:
Hoelaat is de inauguratie van onze geliefde blonde leider? Benieuwd hoe groot de god candle gaat zijn. Mooi dagje wordt dit.
"Tijdstip inauguratie trump" lukte op Google niet? :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:56
dylan_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:35:
Hoelaat is de inauguratie van onze geliefde blonde leider? Benieuwd hoe groot de god candle gaat zijn. Mooi dagje wordt dit.
Ik zoek het even op op tiktok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:22
Melania :')

Makkelijkste x4 ooit.

Wat een tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:25
Eur/usd wel up, dat is dan wel weer jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:25
ByteMe_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:36:
[...]

"Tijdstip inauguratie trump" lukte op Google niet? :+
Google en feesboek staat vol met onwaarheden.

Heb tweakers karma nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
keanu_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:35:
[...]

sarcasme lijkt me
Hij maakt een heel panel met mensen (crypto gerelateerd, advies kabinet, of hoe je het ook noemt) om iets moois op te bouwen
Wat eigenlijk ook dan wel weer mooi is, dat hij ondanks dit panel, deze shit uithaalt van het weekend :F
Ook sarcasme? Trump werkt alleen voor Trump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Nubtrix schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:36:

Makkelijkste x4 ooit.

Wat een tijden
Ben wel benieuwd hoe je dan hebt ingekocht? Mij lukte het swappen niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Aan de ene kant voel ik me heel dom dat ik al weken niets heb gedaan.

Zit met 40% BTC en 40% SOL en wat plukjes SUI en VET rustig naar het scherm te kijken en te wachten....
Hier geen trump. kopen, verkopen, omwisselen etc.

Recent beetje speelgeld naar MEXC over gemaakt. Iemand korte "How to" om daar leverage te openen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
kbuntu schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:39:
[...]

Ik had hier ook problemen mee vanmorgen, wen moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

dylan_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmQvbYXRcvCi_evm6uJFH9RmWzk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AKHhHx6P14leiQtgGMnx0MnT.jpg?f=user_large :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:22
kbuntu schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:39:
[...]

Eerst een kwartier liggen fokken op Raydium.
Daarna Jupiter en eerste 2 tx meteen gelukt.

Daarna gaan slapen en wakker geworden op x4 :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
dylan_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:37:
[...]

@Guere weet hier wel raad mee

Trump & Dump zal rond 18:00 zijn.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Lentehoofdje schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:39:

Zit met 40% BTC en 40% SOL en wat plukjes SUI en VET rustig naar het scherm te kijken en te wachten....

Recent beetje speelgeld naar MEXC over gemaakt. Iemand korte "How to" om daar leverage te openen?
Joh, maak je niet druk. De TRUMP mania shit token is eerder om al je geld mee te verliezen. Je leest wat hoge bedragen en je denkt meteen dat je nog meer risico moet nemen? Onhandig to be honest.

Ga vooral niet nu opeens aan leverage beginnen...... :+, wel als je wilt eindigen met 0.

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 20-01-2025 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Laatst online: 15:29
Qwerty-273 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:30:
Ben benieuwd of Trump binnenkort nog met wat nieuwe richtlijnen / uitvoerende bevelen komt waarmee alle crypto die ook in China/Rusland gebruikt kan worden in de ban worden gedaan in de VS. En er nog alleen in zijn eigen muntjes $Trump en $Melania gehandeld mag worden.
Net als met TikTok. Eerst verbieden en dan de hoogste bieder wel toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje

Lentehoofdje

Ago ergo sum

keanu_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:42:
[...]

Joh, maak je niet druk. De TRUMP mania shit token is eerder om al je geld mee te verliezen. Je leest wat hoge bedragen en je denkt meteen dat je nog meer risico moet nemen? Onhandig to be honest.

Ga vooral niet nu opeens aan leverage beginnen...... :+, wel als je wilt eindigen met 0.
Nee ik wil niet meer risico nemen. Laat 99% van alles op de ledger. Had alleen wat speelgeld naar MEXC gestort

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 19:19

Geen zorgen maken. Een groot gedeelte hier is gewoon nog steeds HODL'er en wil niets met die Trump/Melania coins te maken hebben. Er werd dit weekend dan wel veel over gepraat, maar lang niet iedereen gooide er daadwerkelijk iets in. Natuurlijk waren er wel wat gamblers dit weekend, maar die zijn tijdens zo'n hype gewoon even vrij luid te horen. Moet ook wel om al die spanning ff van je af te tikken.

Maar voor de rest zou ik mij niet zo'n zorgen maken of je wel of niet FOMO moet krijgen. Zo te horen had je geen FOMO en dat is best verstandig. Zo lang je gewoon een goed take profit plan voor jezelf hebt voor je HODL stack is er niets aan de hand.

@anti elppa dit vraagt eigenlijk ook om een maxi geruststellings-post van jou :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FREBexPXYdrVtuzpyAsGNnosR18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXFBiUIFRFUKnqsBdosfYCra.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9jNlNH7Mxw8PEcG7rlF1hPX-0o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Oojq5SSv6OrTUwmu2nxxL3G0.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:49:
[...]

Geen zorgen maken. Een groot gedeelte hier is gewoon nog steeds HODL'er en wil niets met die Trump/Melania coins te maken hebben. Er werd dit weekend dan wel veel over gepraat, maar lang niet iedereen gooide er daadwerkelijk iets in. Natuurlijk waren er wel wat gamblers dit weekend, maar die zijn tijdens zo'n hype gewoon even vrij luid te horen. Moet ook wel om al die spanning ff van je af te tikken.

Maar voor de rest zou ik mij niet zo'n zorgen maken of je wel of niet FOMO moet krijgen. Zo te horen had je geen FOMO en dat is best verstandig. Zo lang je gewoon een goed take profit plan voor jezelf hebt voor je HODL stack is er niets aan de hand.

@anti elppa dit vraagt eigenlijk ook om een maxi geruststellings-post van jou :)
Precies dat.. Het take-profit-plan. Dat heb ik nog niet helder genoeg voor mezelf. Moet wel richting komende halfjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Nubtrix schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:41:
[...]

Heb ik ook nog geprobeerd ja, maar daar ging het ook telkens mis. Was je er vlug bij :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
YES schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:31:
[...]

Voor de volledigheid, ik heb al mijn satjes nog hoor :+

Passende meme/uitspraak trouwens, op meerdere manieren ;)
Ja zit maar te dollen, als je dikke winst hebt en je het geld kunt gebruiken dan winst pakken. Ik zet dit jaar ook het merendeel van mijn crypto om in fiat om een woning te kopen. Maar probeer wel 1 btc te hodlen tot 2040 a 2045.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Nubtrix schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:36:

Makkelijkste x4 ooit.

Wat een tijden
ja, zonde, gisteren lukte het mij niet om even snel Solana te versturen van mn bitvavo naar een Jupiter wallet. Doe als Hodler toch niet zo vaak dit soort shit. Dus x4 gemist, wel lekker geslapen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWpFuUiMXUCNglxtj_4LC2wMKaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mPCzdI8HlRa6Qe2flMbrHzzZ.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
Nu nog niet, even geduld nog met je baan opzeggen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ReaJyts6X5SHIve5DUF7e6eEqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5YRZ8h0D0J1xGMrWtqXyQG7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:49:
[...]

gros gaat niet in die drek. Sowieso mensen die geen last hebben van een gokverslaving, of meer dan 10 hersencellen hebben.

in het kort, kijk naar BTC-D 59%. nufsaid

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Ik HODL en DCA Bitcoin sinds juli 2017.
Gaat best lekker zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fgempWj83q_RD4IFpJis6Zdo-GE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/thY8OAygAtC5KfyPpaTtINdi.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Hi 109k!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
mayhem schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:08:
Gaat best lekker zo.
[Afbeelding]
Nice, ik zit op 400% winst wat betreft BTC.
Begonnen met kopen precies tijdens de corona crash.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bones
Gaat best lekker zo.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-rw48QZI2z5PGICuQpO4tXT4nc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Dae6ZR50vci0dh28rLuqTX24.png?f=user_large

PS, nog meer MSTR bagholders hier? Die is ook eindelijk weer up.

[ Voor 6% gewijzigd door bones op 20-01-2025 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Nubtrix schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:41:
[...]

hier ook rond de 2.5d wat Melanie kunnen swappen gisterenavond naar 100x failed failed swaps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:05

Same. Leuke stijging vandaag, maar eigenlijk niks opgeschoten na de weekend dump. Ga binnenkort maar eens een poging wagen met de volgende TRUMP of MELANIA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 11:05
Gaat best lekker zo.
[Afbeelding]
Achteraf de beste keuze 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Ik zet toch alvast wat Solana in een Jupiter wallet. Zal vast niet bij twee meme coins blijven. Maar vooral gewoon BTC, niets verkocht sinds bodem bear markt op een klein flufje op 100k na (en die er op 90 weer ingestopt).

Zit er overigens al in sinds 2012, maar de eerste jaren was het een paar honderd euro, en nooit echt winst gepakt. Pas in 20217 wat serieuzer gekocht, en toen ook weer alles zien verdampen. Vorige bull winst gepakt en in de bear (iets te vroeg) weer geleidelijk ingestapt.

Nu wel serieuze winst (500%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Als iemand die helemaal niets van crypto begrijpt wil ik graag vragen waarom iedereen zomaar een eigen munt kan "starten" (of hoe je dat ook noemt). Trump en Melania hebben nu dus allebei een eigen cryptomunt die blijkbaar heel veel marktwaarde heeft. Maar waar is die waarde op gebaseerd? Het klinkt allemaal als een enorm piramidespel en op Bitcoin na kun je volgens mij met geen enkele cryptomunt daadwerkelijk iets betalen. En is dat niet waar munten voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@bones dan ben ik al zo oud dat de baans mij heeft opgezegd. Hopelijk volgende run met pensioen.. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
bsmpower schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:10:
Same. Leuke stijging vandaag, maar eigenlijk niks opgeschoten na de weekend dump. Ga binnenkort maar eens een poging wagen met de volgende TRUMP of MELANIA
De "leuke" stijging van vandaag heb je inderdaad niets aan zolang je weigert een sizable BTC stack op te bouwen, nee. Wat er ook gebeurd met alt-season: BTC is king, BTC geeft leiding. Die gaat altijd eerst. Als je daar gewoon minimaal 80% van je inzet in hebt zitten, kan het bijna al niet meer misgaan tijdens een cycle. Rest kun je lekker mee aankloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
3raser schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:13:
Als iemand die helemaal niets van crypto begrijpt wil ik graag vragen waarom iedereen zomaar een eigen munt kan "starten" (of hoe je dat ook noemt). Trump en Melania hebben nu dus allebei een eigen cryptomunt die blijkbaar heel veel marktwaarde heeft. Maar waar is die waarde op gebaseerd? Het klinkt allemaal als een enorm piramidespel en op Bitcoin na kun je volgens mij met geen enkele cryptomunt daadwerkelijk iets betalen. En is dat niet waar munten voor zijn?
DYOR. Deze vraag omvat alles, en niets van crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:18
[...]

Gezien jouw gemoedstoestand zou ik de memecoins lekker naast me laten liggen. Of enkel een heel klein flufje erin gooien puur om van te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 19-09 09:55
Ehhh ja.. dit soort dingen kan je met googelen /chatgpt prima zelf uitvogelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
sh4d0wman schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:14:
@bones dan ben ik al zo oud dat de baans mij heeft opgezegd. Hopelijk volgende run met pensioen.. :P
Ja ik kan ook niet zo lang wachten. Ben nog een plan aan het smeden om de volgende cycle al met pensioen te kunnen (althans ik blijf wel werken, maar wil financieel vrij zijn).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Wil AUB iemand even die afbeelding met die clowns die de slowchat instromen weer even posten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Dat klopt. Je kan er zo een maken. Kost een paar tientjes. De kunst is om het daarna aan de man te brengen. Meer is het niet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
kbuntu schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:20:
Wil AUB iemand even die afbeelding met die clowns die de slowchat instromen weer even posten _/-\o_
Hoop dat deze tijdelijke dip voor een up gaat zorgen anders rekt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lentehoofdje

Lentehoofdje

Ago ergo sum

[...]

Als je denkt iets te missen, en je zei daarna direct ook dat je BTC had moeten hodlen.

Dan spreek je jezelf toch een beetje tegen?

Bij iedere daling word je enorm onrustig/angstig/geirriteerd, dan kun je toch beter btc-only zijn/worden?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jtq-IIio4GBcRy9_z-gqlV0_SiI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjQsxqbqxpVFslDMiUFxIrHc.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
[...]

Weet je al hoe Phantom Wallet of iets dergelijks werkt? Ik zou eerst even met klein bier wat heen en weer sturen, voordat je je hierin waagt. Las gister op X ook aantal mensen die veel SOL kwijt zijn geraakt, omdat er wat mis ging met verzenden.

Verder kun je hierin prima een gokje wagen, maar pas echt op met grote posities...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 19:02
Aardig wat sell orders afgegaan tussen 106k en 108k, maar absoluut no regrets.

De rest laten we lekker doorlopen en wellicht weer kopen bij een volgende dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:16
Don Guacamole schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:03:
Nieuwe ATH zo op de maandag, en nog geen babe gezien?!
Bij deze dan maar!
[mbr]knip, beetje vroeg nog, NSFW enzo.[/mbr]
Ah shit, weer gemist.

Misschien dat we hier op GoT maar een NSFW knop moeten maken?
Wist niet dat de tijd tegenwoordig een probleem kon zijn voor babes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40

[ Voor 72% gewijzigd door Gipsy King op 20-01-2025 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
elektriekert schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:30:
[...]

Ah shit, weer gemist.

Misschien dat we hier op GoT maar een NSFW knop moeten maken?
Wist niet dat de tijd tegenwoordig een probleem kon zijn voor babes.
Beetje vroeg doelt op het feit dat we toch eerst weer 30k gaan zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDrdHz8zWtPZoNJaJudlDNn0i4k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ldAp6v8J99CYU9lI88iqGmxE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 13:30
Misschien een beetje een vreemde vogel maar die man heeft kennis van zaken. Zowel op technisch vlak als qua business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Pseudoniem schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:01:
[...]

Helemaal vastgeroest en is het verloren kindje. Maar waarschijnlijk als ik nu mijn ETH ga verkopen dan gaat hij naar de Moon.. :o
Doe even dan!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@elektriekert er zijn nog te veel mensen met werk en een baas/manager. Dussss..

spoiler:
Bitcoin...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0TmQydXgAIKQgO.jpg

Bitcoin @ ATH...
Afbeeldingslocatie: https://st1.latestly.com/wp-content/uploads/2020/07/57-4.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 19-09 08:56
I want to believe, maar zit nog weinig beweging in. Want we blijven maar rond die 1.10 rondhangen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Mijn vrouw vroeg gisteren hetzelfde omtrent de memecoins van Trump en Melania,

Het enige wat ik kan bedenken is dat het gros van de mensen die 0 verstand van crypto hebben het als een gok zien (Alsof ze een kraslot kopen).

Een paar collega’s op het werk dachten zo wel over een andere trump coin een paar maanden geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21
Biohazzard21 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:18:
[...]

Ehhh ja.. dit soort dingen kan je met googelen /chatgpt prima zelf uitvogelen
Dat geldt voor alles. Sluit Tweakers maar dan. 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
loewie1984 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:36:
[...]

I want to believe, maar zit nog weinig beweging in. Want we blijven maar rond die 1.10 rondhangen.
Lekkere lange consolidaties , Alleen maar groene candles daar vorm je ook geen bodem mee ;)
Ik verwacht dat het binnen 30 dagen gewoon helemaaal goed komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
hoop toch zo dat ADA even richting de 5 a 6 gaat dit jaar... dan zal ik toch even een traantje weg pinken.. Maar vrees dat het de helft gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
bones schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:37:
[...]

hoop toch zo dat ADA even richting de 5 a 6 gaat dit jaar... dan zal ik toch even een traantje weg pinken.. Maar vrees dat het de helft gaat worden.
Bij de helft pink ik al een traantje , #lifechangingmoney is dan geprint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Life changing money in ADA. Jullie durven. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Hmmm Bart setup ? Hoop het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Gipsy King schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:38:
[...]

Bij de helft pink ik al een traantje , #lifechangingmoney is dan geprint ;)
Oh zit je er zo balls deep in? bij 2.5 kan ik slechts 2 jaartjes eerder met pensioen. Mijn lifechangingmoney zit in ETH helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
dylan_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:40:
Life changing money in ADA. Jullie durven. Succes!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPXOAj8kNsmLm1XLBtxMKlAVJVc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iO3D8lQATB43Gxk1c5BgFbrz.jpg?f=user_large

Hier ook een voor jou.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
sh4d0wman schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:35:
@elektriekert er zijn nog te veel mensen met werk en een baas/manager. Dussss..

spoiler:
Bitcoin...
[Afbeelding]

Bitcoin @ ATH...
[Afbeelding]
Moeten ze ook met hun werk bezig zijn I.v.p. op het forum zitten ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
bones schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:41:
Oh zit je er zo balls deep in? bij 2.5 kan ik slechts 2 jaartjes eerder met pensioen. Mijn lifechangingmoney zit in ETH helaas.
Joh Gipsy is de ADA koning hier. Hij zit er zo balls deep in dat zijn stack 't enige is dat ADA nog overeind houdt. Iedereen wordt rugged zodra hij straks uitstapt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]

Same, 80/20% in ETH en ADA respectievelijk. Al ga ik dat qua verhouding na vandaag bijstellen, afhankelijk van waar het na 18:00u vandaag naar toe gaat. Tot nu toe lijkt er nog geen enkel signaal van een reversal op de ETH/BTC verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diersestook
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17-09 16:51
Tot nu toe lijkt deze in de maak; meer die dit verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Ballsdeep ballsdeep , zoo voelt het niet. Gewoon een bewuste keuze omdat ik in charles ben gaan geloven ;) Weet dat mensen hier absoluut geen ADA fan zijn , but dont care to be honest. Mij AVG ligt ook op 0.28$ , kan er nog wel even tegenaan.

Mijn tp's staan onderweg tijdens de journey wel vast hoor , en alles gaat eruit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 20-01-2025 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:42:
[...]

Joh Gipsy is de ADA koning hier. Hij zit er zo balls deep in dat zijn stack 't enige is dat ADA nog overeind houdt. Iedereen wordt rugged zodra hij straks uitstapt :)
haha zo gek is het niet :) !

En life changing money voor mij , hoeft dat niet voor jou te zijn. ;)

Ik ben minimalistisch ingesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
diersestook schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:47:
Waarom lijkt deze in de maak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
diersestook schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:47:
[...]

? waar kijken jullie dan? We zijn een perfecte bull pennant aan het maken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:50:
[...]

Waarom lijkt deze in de maak?
ja geloof dat er eerst wat mensen een TA cursus bij madelon moeten volgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:50:
[...]

? waar kijken jullie dan? We zijn een perfecte bull pennant aan het maken.
Afgezien wat wicks hier en daar mooi kanaal naar boven op de 4h en we lijken er nu ook zelfs al wat boven te zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Nog chain linkers hier ?

[Twitter: https://x.com/ali_charts/status/1880464380472545589]

[ Voor 55% gewijzigd door Gipsy King op 20-01-2025 10:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
Groter bag LINK hier, ondertussen al jaren LINK holder. GAK van 5 dollar en ze gaan ook zeker niet weg onder de 50 dollar.

90% van mijn porto bestaat uit BTC, ETH & Link samen. Overige 10% is rommel, gokjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
[...]

Blijf alstublieft tijdens de bear ook in de SC. Dan ga je meer resonantie krijgen binnen de (veel kleinere) groep denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
Zijn er al tweakers die van staking rewards kunnen leven? #moneyglitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
sjorremans schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:57:
[...]

Groter bag LINK hier, ondertussen al jaren LINK holder. GAK van 5 dollar en ze gaan ook zeker niet weg onder de 50 dollar.

90% van mijn porto bestaat uit BTC, ETH & Link samen. Overige 10% is rommel, gokjes etc.
Lekker, may fortune finds u ! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:42:
[...]

Ik zat er ook met wat wisselgeld in.
Maar met een GAK vaninder dan 0,06$ is het toch een aardige duit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Meldt!
Niet heel veel, maar toch lekker eten als hij stijgt. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
Vloeken in de kerk natuurlijk, maar een beetje winst nemen kan geen kwaad. Met name als je Alt coins & meme drek in de plus staat.

Stel je voor dat Trump inderdaad de grootste deportatie ooit gaat starten dan gaat er een en ander mis voor de USA qua economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
bones schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding]

PS, nog meer MSTR bagholders hier? Die is ook eindelijk weer up.
Hierzo, na 7 dagen rally 2 maanden terug 3 aandelen door liquiditeitsgebrek aangekocht voor 509 euro per stuk (Allemaal de schuld van de Rabobank!) Dat is pas een shitcoin!

Gaat de deur uit zodra deze dat aantikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:21
Ik dacht even dat m’n telefoon kapot was toen ik net keek, vanmorgen toen ik wakker was (ik ben in Azië) hield de 100k het amper en nu staan we ineens op 108.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
Melania valt tot nog toe een beetje tegen qua prijsactie deze ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
CornermanNL schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:10:

Stel je voor dat Trump inderdaad de grootste deportatie ooit gaat starten dan gaat er een en ander mis voor de USA qua economie.
Huh wat bedoel je daar mee? Deportatie van wat? Illegale migranten? Want dat is alleen maar goed voor de economie.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:13:
[...]

Huh wat bedoel je daar mee? Deportatie van wat? Illegale migranten? Want dat is alleen maar goed voor de economie.
Gaat wel over 'razzia's', als het daadwerkelijk groots wordt aangepakt, gaan veel mensen hier met afschuw naar kijken. Maar ja na een week zal de koers dan wel weer herstellen of zo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Blik1984 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:12:
Melania valt tot nog toe een beetje tegen qua prijsactie deze ochtend
Gelukkig wel. Het is nu wel een keer klaar met die zooi. Die TRUMP meme vond ik wel geinig en prima voor crypto. Maar het moet daar wel bij blijven want zo gaat alles naar de tering. Dan gaat de meme supercycle gewoon door en kan je nu meteen de andere alts afschrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:16:
[...]

Gelukkig wel. Het is nu wel een keer klaar met die zooi. Die TRUMP meme vond ik wel geinig en prima voor crypto. Maar het moet daar wel bij blijven want zo gaat alles naar de tering. Dan gaat de meme supercycle gewoon door en kan je nu meteen de andere alts afschrijven.
Ik hoopte eigenlijk nog op 1 dagje gekkigheid tot de inauguratie is geweest. Maar voor stabiliteit inderdaad beter zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Lieve mensen laat je toch niet zo indoctrineren. Dat gaat heus niet gebeuren. Wat een termen. Alleen maar stemmingmakerij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:13:
[...]

The American Immigration Council has estimated that a long-term deportation—deporting one million people each year until there is no undocumented population—could amount to a 4.2% to 6.8% loss in GDP (totaling $1.1 to $1.7 trillion in losses), with the effects felt most acutely in California, Florida, and Texas. To put this in context, the economy shrank by 4.3% during the Great Recession.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:16:
[...]

Helaas zullen er elke keer weer Meme coins opduiken omdat er voor de 'slimme' mens teveel geld mee te verdienen is. Maar het grote gross zal gewoon verlies lijden. Maarja dat weet je natuurlijk ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[quote]matthijst schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:18:
[...]

could amount to a 4.2% to 6.8% loss in GDP (totaling $1.1 to $1.7 trillion in losses), with the effects felt most acutely in California, Florida, and Texas.
"Could" Het zou kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik had in mijn oneindige wijsheid vlak voor de grote stijging in december besloten mijn Link in te wisselen voor dalende drek. Dit doet best wel pijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:22:
[quote]matthijst schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:18:
[...]

could amount to a 4.2% to 6.8% loss in GDP (totaling $1.1 to $1.7 trillion in losses), with the effects felt most acutely in California, Florida, and Texas.
"Could" Het zou kunnen.
Ja prima, maar om te denken dat die illegalen daar niet werken en het dus geen effect zal hebben is het andere uiterste :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Weekly close was wel spannend. Tering. Je kan op zo'n moment beter slapen. Daily gains naar zero en weer terug naar max profit in een uur.

Pagina: 1 ... 221 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!