Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik heb hier nog nooit een kip in de tuin gezien. Wel die strontvervelende katten van alle buren hier die ze gewoon in de buurt los laten lopen zonder belletje om de nek. Vervolgens schijten en pissen ze in mijn tuin en pakken ze hier alle jonge vogels uit de wijk. Ik heb niets tegen katten. Ik vind het zelfs leuke lieve beesten. Maar het zijn de "baasjes" die ze ongewenst maken. Bak met water staat hier standaard klaar.Het Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:22:
[...]
Nee kippenstront dan, dat is echt 100x keer erger. En trekt ongedierte aan.
Lekker heel je complete stoep en alles onder de witte vogelstront en kloakapis. Kun je elke staan schrobben om het netjes te houden. Kat is slechts een drolletje per dag en ruimte het zelf op.
Daarnaast is de interactie met katten veel genialer dan met een suffe kip of eend.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hehesh4d0wman schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:43:
@kernie ook een parachute van marktplaats?
Bitcoin wordt steeds schaarser.
Edit: @souljah1h hmm dat is best een kek ding. Ik krijg nu al een stijve.... nek. Heb er opzich wel ruimte voor maar speel liever FPS.
PS5
Hier wel eens kippen in de tuin. Katten zien we niet in de tuin.zwembroek schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:27:
[...]
Ik heb hier nog nooit een kip in de tuin gezien. Wel die strontvervelende katten van alle buren hier die ze gewoon in de buurt los laten lopen zonder belletje om de nek. Vervolgens schijten en pissen ze in mijn tuin en pakken ze hier alle jonge vogels uit de wijk. Ik heb niets tegen katten. Ik vind het zelfs leuke lieve beesten. Maar het zijn de "baasjes" die ze ongewenst maken. Bak met water staat hier standaard klaar.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Haha vertel mij wat man. Ik heb ook FOMO. Gains stukslaan op een Porsche, of toch wat in reserve houden om een groter huis te kunnen veroorloven binnen een aantal jaren. Sowieso lastig, want over het algemeen ben ik behoorlijk terughoudend met grote uitgaven en iets rationeels in me probeert me toch tegen te houden om die Porsche te kopen.bones schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:47:
[...]
Maar dan is de vraag, 8 jaar eerder met pensioen... of een porsche nu. Keuzes keuzes
Maar goed, crypto mag nog wel even een x10 doen wil ik mijn droom behalen...met deze huizen- en grondprijzen voelt het toch allemaal wat kansloos.
Oh geen idee hoor..Don Guacamole schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:12:
[...]
Volgens mij had @Pelox als ik mij niet vergis vorig jaar een mooi lijstje gemaakt met wat ie welke dag van de week ging doen..
Ik heb niet genoeg om te stoppen met werken of wat dan ook.. een stukje aflossen op de hypotheek en verder lekker zo veel mogelijk leuke dingen met het gezin doen en meer tijd genereren voor het gezin.
Ik zit vooral op lasten verlagen. Auto's boeien me niet, heb een elektrische fiets van 10 jaar oud.. misschien die eens vervangen komend jaar. Thats it.
Zero.
Gewoon een paar huren voor een dag.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:32:
[...]
Haha vertel mij wat man. Ik heb ook FOMO. Gains stukslaan op een Porsche, of toch wat in reserve houden om een groter huis te kunnen veroorloven binnen een aantal jaren. Sowieso lastig, want over het algemeen ben ik behoorlijk terughoudend met grote uitgaven en iets rationeels in me probeert me toch tegen te houden om die Porsche te kopen.
Kan in combinatie met een parachutesprong voor the full Tom Cruise experience.
Niet doen. Huur er eentje voor een half jaar a 20k en bekijk dan nog eens of het echt al dat geld waard is. Kan je prima betalen van die long die je gisteren hebt gepost.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:32:
[...]
Haha vertel mij wat man. Ik heb ook FOMO. Gains stukslaan op een Porsche, of toch wat in reserve houden om een groter huis te kunnen veroorloven binnen een aantal jaren. Sowieso lastig, want over het algemeen ben ik behoorlijk terughoudend met grote uitgaven en iets rationeels in me probeert me toch tegen te houden om die Porsche te kopen.
Je kan hem ook weer verkopen hè. Is niet helemaal weggegooid geld. Zie het als een rijdende spaarpot die langzaam leegloopt. Dat heb ik ook met m’n motor. Plezier hoort in het leven. Je bent maar één keer jong.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:32:
[...]
Zolang je met het huren niet eindigt met een Tom Waes experience...Alpina schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:33:
[...]
Gewoon een paar huren voor een dag.
Al meermaals een dag mogen lenen (uitgebreide proefrit) en het blijft wél leuk. Dus dat dan weer wel.Alpina schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:33:
[...]
Gewoon een paar huren voor een dag.
True iddgebruikershaes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:36:
[...]
Je kan hem ook weer verkopen hè. Is niet helemaal weggegooid geld. Zie het als een rijdende spaarpot die langzaam leegloopt. Dat heb ik ook met m’n motor. Plezier hoort in het leven. Je bent maar één keer jong.
Welke Porsche heb je geleend/ op het oog dan?tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:37:
[...]
Al meermaals een dag mogen lenen (uitgebreide proefrit) en het blijft wél leuk. Dus dat dan weer wel.
Of je koopt een klassieker. Een rijdende spaarpot die langzaam volloopt. En je het Porsche gevoel geeft zonder dat je het circuit op hoeft om het te ervaren.gebruikershaes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:36:
[...]
Je kan hem ook weer verkopen hè. Is niet helemaal weggegooid geld. Zie het als een rijdende spaarpot die langzaam leegloopt. Dat heb ik ook met m’n motor. Plezier hoort in het leven. Je bent maar één keer jong.
[ Voor 9% gewijzigd door Moiety op 17-01-2025 12:41 ]

[ Voor 41% gewijzigd door Aeronaut op 17-01-2025 12:40 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Uit de 992.1 (laatste generatie feitelijk want die andere is net uit)Het Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:39:
[...]
Welke Porsche heb je geleend/ op het oog dan?
Base Carrera
Carrera S
Carrera GTS
Turbo S
Zou dat heel graag willen, maar dan kan ik er zelf niet van genieten. Door fysieke beperking (CP) kan ik niet schakelen, dus automaat (PDK) is een must.Moiety schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:40:
[...]
Of je koopt een klassieker. Een rijdende spaarpot die langzaam volloopt.
Probleem in Nederland is dat je overdag vrijwel nergens meer hard kan vanwege ander verkeer wat supertraag rijdt. En hoe sneller de auto hoe groter die frustratie. Je koop natuurlijk geen Porsche om 100 mee te sukkelen over de snelweg dat kan ook in een Fiat Panda.
Ja lekker, gewoon de hele vloot nieuw spul dustomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:40:
[...]
Uit de 992.1 (laatste generatie feitelijk want die andere is net uit)
Base Carrera
Carrera S
Carrera GTS
Turbo S
Maar waarom geen 997 ofzo dan? Die zijn toch ook nog super. Moet het per sé een nieuwe zijn?
Dit is zo'n kul, ja je kan geen 150-200 rijden, dat doe je in DuitslandHet Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:42:
Al denk ik ook dat een Porsche leuk blijft als je van snelheid houdt en lekker door de bocht hoeken.
Probleem in Nederland is dat je overdag vrijwel nergens meer hard kan vanwege ander verkeer wat supertraag rijdt. En hoe sneller de auto hoe groter die frustratie. Je koop natuurlijk geen Porsche om 100 mee te sukkelen over de snelweg dat kan ook in een Fiat Panda.
Maar je hoeft niet hard te rijden om te voelen hoe die Porsche handelt, tussensprintjes zijn al vermakelijk en mooie bochtige dijkwegen zijn een ervaring an sich
BTC €94.837,08
Klopt, maar genoeg 80 wegen met leuke bochten om hem eens de sporen te geven. Zeker zaterdag / zondag vroeg in de ochtend.Het Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:42:
Al denk ik ook dat een Porsche leuk blijft als je van snelheid houdt en lekker door de bocht hoeken.
Oh, dat wist ik niet natuurlijk. Misschien kun je hem om laten bouwen. Tegenwoordig bouwen ze klassiekers om naar 100% elektrisch….. maar een klassieke Porsche koop je ook voor het geluidtomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:41:
[...]
Zou dat heel graag willen, maar dan kan ik er zelf niet van genieten. Door fysieke beperking (CP) kan ik niet schakelen, dus automaat (PDK) is een must.
No hard feelings hoor, tuurlijk wist je dat nietMoiety schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:44:
[...]
Oh, dat wist ik niet natuurlijk. Misschien kun je hem om laten bouwen. Tegenwoordig bouwen ze klassiekers om naar 100% elektrisch….. maar een klassieke Porsche koop je ook voor het geluid
Moiety schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:44:
[...]
Oh, dat wist ik niet natuurlijk. Misschien kun je hem om laten bouwen. Tegenwoordig bouwen ze klassiekers om naar 100% elektrisch….. maar een klassieke Porsche koop je ook voor het geluid
:strip_exif()/f/image/N7ZiGir2ZzRs34MgECeoXHPT.png?f=user_large)
Wat leuk dat je daarover begint
BTC €94.837,08
Ja sowieso koop je hem meer voor dat soort wegen. Maar zelfs in het weekend is het overdag op doorgaande wegen gewoon druk. je moet echt de afgelegen wegen op gaan zoeken. Of inderdaad om 6 uur je nest uit.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:43:
[...]
Klopt, maar genoeg 80 wegen met leuke bochten om hem eens de sporen te geven. Zeker zaterdag / zondag vroeg in de ochtend.
Snap je helemaal. Wil graag EN een Porsche EN een groter huis EN eerder kunnen stoppen met werken EN financieel vrij zijn. Keuzes keuzes.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:32:
[...]
Nu heb ik als alleenstaande papa nog 3 kids in huis, dus een Porsche heb ik op zich niks aan, kan geen familie tripjes doen met ze in de Porsche (alhoewel je tegenwoordig wel een achterbank kunt configureren bij de GT3 dacht ik). RS4 of RS5 zou wel leuk zijn verder, maar ja dan voel ik me alsnog een soort van schuldig om dat te kopen. Vermogen opbouwen om eerder te stoppen en om door te geven aan de kids vind ik dan iets belangrijker.
Eindconclusie is dus: zoveel gains maken met Crypto dat alles van bovenstaande mogelijk is. Kom ik uit op 2.5 mil.
Mogelijk scenario: alles dit jaar verkopen op de top, in de bear terugkopen, en hopen dat het volgende cycle x5 gaat.
Hahakoelebobes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:45:
[...]
[Afbeelding]
Wat leuk dat je daarover begint
Niet nieuw, maar als semi daily driver is carplay enzo ook wel handig. Kan je wel weer in laten bouwen, maar liefst hou ik 'm gewoon origineel. Het is voornamelijk de BPM van 40k die de boel kapot maakt en het naar een behoorlijk prijspunt duwt van +/- 170-180k.Het Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:43:
[...]
Ja lekker, gewoon de hele vloot nieuw spul dus
Maar waarom geen 997 ofzo dan? Die zijn toch ook nog super. Moet het per sé een nieuwe zijn?
* knakworst checkt of hij in het grote porsche topic is aanbeland.
Ja hier sla je imo spijker op zijn kop. We hebben sinds vorig jaar een kleintje (TP-1 voor de kenners) en dat heeft mijn kijk erop wel veranderd. Zeker als ik zie wat voor puinzooi de huizenmarkt is weet ik gewoon vrij zeker dat hij het waarschijnlijk nodig gaat hebben dat we helpen. Daarom dus al sinds geboorte maximaal schenken in aandelen en een stukje crypto. Maar goed, eigenlijk wilen we er nog wel 1 of 2, en dan heb je het al over 20k per jaar aan schenkingenbones schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:46:
[...]
Snap je helemaal. Wil graag EN een Porsche EN een groter huis EN eerder kunnen stoppen met werken EN financieel vrij zijn. Keuzes keuzes.
Nu heb ik als alleenstaande papa nog 3 kids in huis, dus een Porsche heb ik op zich niks aan, kan geen familie tripjes doen met ze in de Porsche (alhoewel je tegenwoordig wel een achterbank kunt configureren bij de GT3 dacht ik). RS4 of RS5 zou wel leuk zijn verder, maar ja dan voel ik me alsnog een soort van schuldig om dat te kopen. Vermogen opbouwen om eerder te stoppen en om door te geven aan de kids vind ik dan iets belangrijker.
Eindconclusie is dus: zoveel gains maken met Crypto dat alles van bovenstaande mogelijk is. Kom ik uit op 2.5 mil.
Mogelijk scenario: alles dit jaar verkopen op de top, in de bear terugkopen, en hopen dat het volgende cycle x5 gaat.

Gelukkig in de positie dat dat allemaal niet echt een deuk slaat door jong te starten met ondernemen en nu een goedlopend ZZP toko te draaien en goede loondienst baan er naast, maar zelfs al zit je op dat punt dat alles mogelijk is (zie jouw target) dan voelt het nog moeilijk als je er die jaren in hebt gestoken om het op te bouwen. Is denk ik anders dan als je een m00nshot maakt van 1k -> 1M ofzo.
Nee, dat zit hier -> Het grote Porsche Topic #1knakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:48:
Kleine hint.
* knakworst checkt of hij in het grote porsche topic is aanbeland.
Maar het gaat niet specifiek om de Porsche als dat je stoort. Het is het uitgeven van de gains wat ik aan probeer te snijden en dat heeft m.i. wel degelijk raakvlak hier. Plus met de hoeveelheid onzin die hier langskomt gaat het binnen 1-2 pagina's toch over wat anders
Van je laatste 10 posts gaan er 9 over Porsches? Zie regels onderaan?tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:51:
[...]
Nee, dat zit hier -> Het grote Porsche Topic #1
Maar het gaat niet specifiek om de Porsche als dat je stoort. Het is het uitgeven van de gains wat ik aan probeer te snijden en dat heeft m.i. wel degelijk raakvlak hier. Plus met de hoeveelheid onzin die hier langskomt gaat het binnen 1-2 pagina's toch over wat anders
Nopheros schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:52:
[...]
Van je laatste 10 posts gaan er 9 over Porsches? Zie regels onderaan?
We wachten op een zure maxi die een topic over blaasvoetbal start
Ken maar 1 zure maxi -> @anti elppaPeterre schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:55:
[...]
We wachten op een zure maxi die een topic over blaasvoetbal start
Dat rendeneert nie!Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:55:
Iemand nog hypotheken en zonnepanelen gekocht?
They who buy the dip, deserves the rip.
Dakkapel niet zo lang geleden, mag dat ook?Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:55:
Iemand nog hypotheken en zonnepanelen gekocht?
Ik ben eigenlijk wel in de markt voor een nieuwe trap.
Nopheros schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:58:
[...]
Ik ben eigenlijk wel in de markt voor een nieuwe trap.
Whaha zie nu pas dat ze @knakworst vangen
[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 17-01-2025 13:00 ]
@Guere dit is wel de perfecte voorzetGipsy King schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:58:
[...]
dat is wel de Oos Kesbeke van de Slowchat idd. Echter heeft ie stiekem vaak wel een punt![]()
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Danjel op 17-01-2025 13:13 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Wishfull thinkingDanjel schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:12:
350k? Waarop is dit tekeningetje gebasseerd?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dat is hetzelfde met huizen, zonnepanelen en die zijn ook aan regels toegevoegd.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:51:
[...]
Nee, dat zit hier -> Het grote Porsche Topic #1
Non argument natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 17-01-2025 13:15 ]
Op een magisch paddenstoelen drankjeDanjel schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:12:
280k/350k? Waarop is dit tekeningetje gebasseerd?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Idd, trappen ookNopheros schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:14:
[...]
Dat is hetzelfde met huizen, zonnepanelen en die zijn ook aan regels toegevoegd.
Non argument natuurlijk.
je koopt een mining rig, die je alleen alleen aanspringt als je voldoende overtollige stroom hebt. Interessant idee of kansloos en waarom
D'r is hier al iemand die dat doet, @zenith als ik me niet vergis?dwarsdrijver schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:20:
Stel voor: je hebt op je woonhuis een stapel zonnepanelen en de teruglevervoordelen van de overheid verdwijnen.
je koopt een mining rig, die je alleen alleen aanspringt als je voldoende overtollige stroom hebt. Interessant idee of kansloos en waarom
Een hoop gefrustreerde treinreizigers.
Niet dat ik denk dat we het halen al zou het een bullrun schelen om met pensioen te kunnen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zou je door moeten rekenen, maar je moet je niet te snel rijk rekenen denk ik. Je moet die mining rig nog kopen en dan zoveel terugleveren dat je dat eruit haalt. En dan mag ie tot die tijd niet kapot gaan. Denk dat je beter je panelen uit kan zetten en gewoon BTC moet kopen als je energieleverancier je beboet voor terugleveren.dwarsdrijver schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:20:
Stel voor: je hebt op je woonhuis een stapel zonnepanelen en de teruglevervoordelen van de overheid verdwijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door endness op 17-01-2025 13:23 ]
Als je een dure auto koopt heb je toch minder vermogen over?Het Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:47:
[...]
Vooral meer vermogen maakt een auto leuk voor mij en ook veel lekkerder om in te rijden. Comfort en gadgets boeien me helemaal niks. Liefst gewoon handbak, niet te zware auto en lekker veel vermogen op de achterwielen.
Zeiden we vd week ookzwembroek schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:24:
Stocks in de pre opening ook mooi groen.

Het is vandaag zo'n dag waarbij ik alleen hopium wil horen en lezen.
Ah, dan zie boven. BTC bijna op key high. Dan zit 103k er wel inzwembroek schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:27:
[...]
Het is vandaag zo'n dag waarbij ik alleen hopium wil horen en lezen.
/f/image/wY5ls21dKHACTV56vxKHRmtt.png?f=fotoalbum_large)
Zou het mij een keer gegund zijn.
Nee denk het niet.
Hoger.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:28:
[...]
Ah, dan zie boven. BTC bijna op key high. Dan zit 103k er wel in
[Afbeelding]
Klopt, maar als je een dikke V8 koopt kun je daarna weer heel vermogen opwekken daarmee. Win-winSpecy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:24:
[...]
Als je een dure auto koopt heb je toch minder vermogen over?
Als we 102.7k pakken, dan zie ik 105.5k en dan geen reden om niet naar 108k (aka nieuwe ATH) te gaan.zwembroek schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:31:
Wat denk je van 108k @tomtom901. Dat lijkt me wel wat.
tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:33:
[...]
Als we 102.7k pakken, dan zie ik 105.5k en dan geen reden om niet naar 108k (aka nieuwe ATH) te gaan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aMC9lf5BICYveU7Me0iXGM9H.gif?f=user_large)
Er zijn ook al weer smerig veel longs net eronder. Dat vraagt om een scamwickje voor we naar de maan gaan.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:28:
[...]
Ah, dan zie boven. BTC bijna op key high. Dan zit 103k er wel in
[Afbeelding]
Grrr.... mijn short werd net niet aangetikt en met Trump in aantocht is dit op zijn zachts gezegd wel een beetje jammerPexow schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 17:00:
[...]
Net bij 99700 verkocht en we zien wel wanneer we weer instappen.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lekker een bucketlijstje maken. Ik heb die van mij intussen bijna leeg, voor dit jaar nog iets leuks gepland staan (wat zodanig uniek is dat ik het hier niet kan neerplempen zonder anonimiteit kwijt te raken).Durpstick schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:07:
Wat fijn om hier ook wat minder materialistische geluiden te horen, en wat mensen eventueel zouden doen met hun winsten. Die auto's, horloges en traprenovaties blijven namelijk meestal maar terug komen hier. Ik zelf ben totaal niet materialistisch (ik woon in een simpel klein huisje, met een oude, tweede hands auto omdat deze onmisbaar is voor mijn werk, mijn spullen komen bijna allemaal bij de kringloop of zijn tweede hands, en de enige gadget die ik heb is een laptap, als dat telt), dus dan wordt dat geneuzel over spullen en de zoveelste Tesla xxl of wat dan ook soms wat saai.
Wat doe ik dan in crypto, kun je je afvragen? Ik ga ook voor de ervaringen (parachutespringen werd genoemd, maar ook reizen). En het ultieme doel is eveneens een klein huisje, maar dan met grotere tuin voor een moestuintje (zelf groente kweken!) en wat gezelligheid rondom huis met kippen en eenden.
I'm a simple man.
Iets met een maanlanding?Specy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:46:
[...]
Lekker een bucketlijstje maken. Ik heb die van mij intussen bijna leeg, voor dit jaar nog iets leuks gepland staan (wat zodanig uniek is dat ik het hier niet kan neerplempen zonder anonimiteit kwijt te raken).
2026 is het jaar dan ik 40ste levenjaar aantik.
Al enkele tripjes gepland - Heliski & paar weekjes canada staan heeeeeel hoog op de planning.
Nu nog enkel wat meevallers met crypto en we zijn weg
Pexow schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:44:
[...]
Grrr.... mijn short werd net niet aangetikt en met Trump in aantocht is dit op zijn zachts gezegd wel een beetje jammer
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yWI3ZuF4ChwJkNb6p3Hoc1G4.gif?f=user_large)
Hier naar Japan in maart/april. Zoals het er nu naar uit ziet in de piek van het kersenbloesemseizoenMasstje schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:48:
[...]
Iets met een maanlanding?
2026 is het jaar dan ik 40ste levenjaar aantik.
Al enkele tripjes gepland - Heliski & paar weekjes canada staan heeeeeel hoog op de planning.
Nu nog enkel wat meevallers met crypto en we zijn weg
Ietsje minder uniek dan dat (dat kan volgens mij ook nog niet, als dat wel kan ga ik dat eens goed overwegen) - ik ga niet de ruimte in maar je zit wel dicht in de buurt.
Short? Of limit order?Pexow schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:44:
[...]
Grrr.... mijn short werd net niet aangetikt en met Trump in aantocht is dit op zijn zachts gezegd wel een beetje jammer
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Doe er nog maar 1k bij. 105.5k. Maar eerst daily closeMasstje schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:46:
[...]
[Afbeelding]
Wicky van 103 kan nog iets zijn, maar we gaan toch richting 104.5K denk ik
Testvlucht van een eigen gebouwde raket?Specy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:50:
[...]
Ietsje minder uniek dan dat (dat kan volgens mij ook nog niet, als dat wel kan ga ik dat eens goed overwegen) - ik ga niet de ruimte in maar je zit wel dicht in de buurt.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Yanks zullen de pump wel weer sellen.Pexow schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:53:
[...]
Ok, het is een limit order dus heb nu USDT ipv BTC. Hopelijk wordt het nu niet een raket omhoog.
Ik wou ook een moon grapje makenSpecy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:50:
[...]
Maakt het interessant om nu juist naar eth te kijken imo.knakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:56:
En ether weer een zwaktemoment tegenover btc. Mensen zijn massaal aan het inruilen.
...of te verkopen, uiteraard...
[ Voor 13% gewijzigd door Guere op 17-01-2025 13:59 ]
Bij de meeste top 10 alts zie je dat als er in de bull iets undervalued blijft dat het niet lang duurt.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:58:
[...]
Maakt het interessant om nu juist naar eth te kijken imo.
Tenminste, dat hoop ik voor mijn tasjes Ether.

Guere schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:58:
Maandag is de US wel dicht vanwege Martin Luther King day, dus voor de wall street boys is het vandaag de laatste kans om voor de inauguration in te slaan...
...of te verkopen, uiteraard...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KNIdWT9ws6wEdTIVsAHXdy58.gif?f=user_large)
Vul zelf maar in
Oh hell ik ben een idioot, had niet eens door dat dat een moon-grap was

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!