[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.347 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:30:
[...]

Het is een AI agent die muziek, video en muziek video kan maken door alle AI tools (sora, veo2, klingAI, suno, udio, chatgpt, ideogram, etc etc) te gebruiken met pre and post processing.
Ik zal eens kijken of ik wat van die drek aan kan schaffen. Geef in het High risk topic maar even de ticker. Dit gezoek duurt me veel te lang. Nu al klaar mee en zit 30 seconden in die app.

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 04-01-2025 19:15 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:18
Omzetten die handel dus op tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mp1Dr-erbqwRIWsaW4oGdcMnwY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QWqT3LJ9q81lhh87i4YJH4gg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Oke here we go! 100k loading.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4ePyUV4bnUgECTyYclFoJV-OhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ccFqqyyF2XhVaGvC1334pOxw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:29:
[...]

Ja klopt, als je 100 euro dollar vandaag in Bitcoin stopt dan heb je binnen 5 a 7 jaar 300 euro. Dat doet geen enkele andere coin. dat is een gigantische groei!
Als ik in 2017 alleen bitcoin had gekocht dan was mijn PF 2x zo hoog geweest.
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Vandaag bitcoin is ook niet het slimste, dat had je anderhalf jaar/ jaar geleden moeten doen voor stabiele gains met een grote zekerheid.

[ Voor 14% gewijzigd door elektriekert op 04-01-2025 19:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

elektriekert schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:18:
[...]

Als ik in 2017 alleen bitcoin had gekocht dan was mijn PF 2x zo hoog geweest.
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Klopt in 2017 was Bitcoin op het laagste punt 780 dollar, en het is nu 97000. In 8 jaar tijd. Dat is 124x. Andere shitcoins doen dit niet die gaan alleen naar beneden. Dus als je vandaag je huis verkoopt en in Bitcoin stop dan kun je over 8 jaar aan een prijs van 12 miljoen dollar per coin verkopen. Dat is nu eenmaal hoe Satoshi Bitcoin heeft designed.

Je bent gek om het NIET te doen. En zelfs over 8 jaar ben je nog early

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

elektriekert schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:18:
[...]
Vandaag bitcoin is ook niet het slimste,
Ik snap dat je beter ver in de bear had kunnen kopen, maar met de algehele overtuiging dat btc komend jaar toch wel minimaal de 150k aan tikt denk ik niet dat er veel andere assets op de wereld zijn waarbij men het geloof heeft binnen 12 maanden 50% rendament te maken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Sandyman538 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:22:
[...]

Ik snap dat je beter ver in de bear had kunnen kopen, maar met de algehele overtuiging dat btc komend jaar toch wel minimaal de 150k aan tikt denk ik niet dat er veel andere assets op de wereld zijn waarbij men het geloof heeft binnen 12 maanden 50% rendament te maken.
Gooi het maar in NVDA, die topt dat wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:16
Dikke unicorn fart dust!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uM5cewlpbQBwoKqOlBjOFLSpp_w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IZn4lUW0LYP4e1jdIyiVAbOI.jpg?f=user_large

Wat een absolute shitzooi is de crypto space soms…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Don Guacamole schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:33:
[Afbeelding]

Thnx voor de tip! All-in!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Jemig wat een gure drek komt er weer voorbij in dit topic. Hopelijk gaat Koning Bitcoin maandag weer laten zien wie hier nou eigenlijk de dienst uitmaakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
PHPResource schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:47:
Jemig wat een gure drek komt er weer voorbij in dit topic. Hopelijk gaat Koning Bitcoin maandag weer laten zien wie hier nou eigenlijk de dienst uitmaakt.
Nog niet. Misschien straks nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWf73gDm8He3hywVTfLD2MC4ZA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIlpQbycgQVdB6Bfox2HFDzU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 04-01-2025 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hope so.. volume daalt al wel op de 4H. Dat is wat minder bullish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:01:
[...]

Eens, heb hier laatst ook al een stukje over zitten tikken.

Qua risk/rewards t.o.v. bijvoorbeeld een mandje tech of semiconductor aandelen is een schrale 2x t.o.v. de vorige ATH echt te weinig.

De slimme alt whales snappen dat waarschijnlijk ook wel, dus die gaan koning BTC nog wel een handje helpen als dat nodig is. Zonder succesvolle BTC zijn hun zakken stront helemaal waardeloos.

Daarmee helpen ze zichzelf op korte (dikke FOMO en nieuw geld, ook voor de alts) als lange (hierna nog een keer een altseason in een volgende cycle) termijn.
2x? De dip was 15k - toen had je moeten kopen Madelon

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:16
Don Guacamole schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:33:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/008/491/Dafuq_Snape_banner.jpg

En ALL IN!!!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:21:
[...]

Klopt in 2017 was Bitcoin op het laagste punt 780 dollar, en het is nu 97000. In 8 jaar tijd. Dat is 124x. Andere shitcoins doen dit niet die gaan alleen naar beneden. Dus als je vandaag je huis verkoopt en in Bitcoin stop dan kun je over 8 jaar aan een prijs van 12 miljoen dollar per coin verkopen. Dat is nu eenmaal hoe Satoshi Bitcoin heeft designed.

Je bent gek om het NIET te doen. En zelfs over 8 jaar ben je nog early
Als jij denkt dat ik ons huis hier ga verkopen dan ben je niet helemaal bij de pinken _O- .
Ik doe momenteel alleen nog maar uitcashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Sandyman538 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:22:
[...]

Toch ga ik pas weer kopen in de volgende bear, zei het op 60k of 100k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:21

raq

MrFX schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:39:
[...]

Thnx voor de tip! All-in!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZM9GAtRdqecU0OvzRwMSzdrYq7o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0AxXjJWYSiMMpFHWHTBGXqu4.jpg?f=user_large

Be carefull

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:32
[...]

Het is een AI agent die muziek, video en muziek video kan maken door alle AI tools (sora, veo2, klingAI, suno, udio, chatgpt, ideogram, etc etc) te gebruiken met pre and post processing.
Taro heeft vanmorgen al een hint gegeven. Ben je nu werkelijk waar zo achterlijk om je eigen tyfus coin hier weer te promoten?

Ratje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Alpina schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:05:
[...]

Taro heeft vanmorgen al een hint gegeven. Ben je nu werkelijk waar zo achterlijk om je eigen tyfus coin hier weer te promoten?

Ratje
man man man ik heb nooit een eigen coin gehad met spice. jezus man snap hier niemand parodie? En ik wil gewoon met muziek bezig zijn, dag en nacht. Wat is daar nu verkeerd aan man? Waarom zou ik het niet mogen hebben over die passie? 8 maanden mee bezig geweest en nu heb ik succes en dan mag ik dat hier niet delen. Check gewoon die muziek en videos van mijn project die zijn gewoon dope. Vergeet de shitcoin, gewoon marketing om mensen aan te trekken zodat ik meer met muziek kan doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Kain_niaK op 04-01-2025 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:44

Coldcat

HODL

Alpina schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:05:
[...]

Ratje
Zonder schaamte ook :r

Aan het poepscheppen. Al die COMOS airdrops bij elkaar rapen. Al een kratje terug gevonden. :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSpOaf1TwFq5c7LYr4HIL5Nj9EU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5t6dqZPtkzS9mzPcRtwgvHZ2.gif?f=user_large

Shots fired.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UdYIE3A-LfayYDB7r95U1gYXY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fYO95LC2nEq9QBvZGxEmat7S.jpg?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:19
Hier entry op $8,5. En inderdaad hij gaat omhoog. Maar kan nooit snel genoeg zijn.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:01

knakworst

Get more sats!

Nou bitcoin pomp eens door naar 99+.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alpina
Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:07:
[...]

man man man ik heb nooit een eigen coin gehad met spice. jezus man snap hier niemand parodie? En ik wil gewoon met muziek bezig zijn, dag en nacht. Wat is daar nu verkeerd aan man? Waarom zou ik het niet mogen hebben over die passie? 8 maanden mee bezig geweest en nu heb ik succes en dan mag ik dat hier niet delen. Check gewoon die muziek en videos van mijn project die zijn gewoon dope. Vergeet de shitcoin, gewoon marketing om mensen aan te trekken zodat ik meer met muziek kan doen.
Daar gaat het niet om. Jij mag maken wat je wil. Maar het wordt gewoon letterlijk vooraf gemeld om het hier niet te posten omdat dit in het verleden ook flink uit de hand is gelopen.

En toch doe je hetzelfde riedeltje opnieuw. Eerst voorzichtig wat random posten de laatste tijd om uiteindelijk toch je eigen coin te promoten en hopelijk zieltjes te winnen.

Ik vind dat ook schaamteloos ja.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 07:38:
Is er een plek hier voor mensen met hun eigen crypto project? Zijn er tweakers die hun eigen netwerk, coin of token hebben?
Vroeger kochten tweakers gewoon nog een pak van hun eigen crypto project opbrengsten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UdSjHZb9DLkt6ulyewNeUOefQNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yppsS2LAtW7nqQFl4ssiqOAv.jpg?f=fotoalbum_large

Dat waren nog eens tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
[...]

Klinkt eigenlijk wel leuk, maar wat heeft het met crypto te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Alpina schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:24:
[...]

Daar gaat het niet om. Jij mag maken wat je wil. Maar het wordt gewoon letterlijk vooraf gemeld om het hier niet te posten omdat dit in het verleden ook flink uit de hand is gelopen.

En toch doe je hetzelfde riedeltje opnieuw. Eerst voorzichtig wat random posten de laatste tijd om uiteindelijk toch je eigen coin te promoten en hopelijk zieltjes te winnen.

Ik heb 20 jaar in de psychiatrie gezeten. Ben er in 2018 uit geraakt. Nu getrouwd en kinderen. En mijn grote passie is muziek. Fuck Bitcoin, fuck crypto. Allemaal 1 grote scam. Het slechtste wat we ooit uitgevonden hebben.

Ik heb 2 jaar lang gexperimenteerd met alle AI tools, en nu bijna een jaar met suno en udio. En toen ben ik gaan bouwen. Coden met hulp van chatgpt en bch devs die mij helpen, het is langzaam aan het leuken. En nu vind ik het eerste succes om een muziek community bij elkaar te krijgen. Ik exploit de crypto launch pads daarvoor. Die mensen willen allemaal rijk worden, maar iedereen houdt van muziek. da's marketing. Ik ga succes hebben met mijn muziek. En ik ben trots dat het nu langzaam aan het gebeuren is. Hoe moet ik dat dan doen hier: Hey jongens ik heb een muziek project dat eindelijk vrucht aan de dragen is?

Elke euro die jullie hier uitcashen is van iemand gestolen. Zero sum. Verschrikkelijk. Zo wil ik niet mijn geld verdienen. Maar als ik muziek maak en iemand betaald mij, dat is niet zero sum. Geen slachtoffer, geen loser winer. Daar wil ik mijn brood mee verdienen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 04-01-2025 20:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:29:
[...]

Ik heb 20 jaar in de psychiatrie gezeten. Ben er in 2018 uit geraakt. Nu getrouwd en kinderen. En mijn grote passie is muziek. Fuck Bitcoin, fuck crypto. Allemaal 1 grote scam. Het slechtste wat we ooit uitgevonden hebben.

Ik heb 2 jaar lang gexperimenteerd met alle AI tools, en nu bijna een jaar met suno en udio. En toen ben ik gaan bouwen. Coden met hulp van chatgpt en bch devs die mij helpen, het is langzaam aan het leuken. En nu vind ik het eerste succes om een muziek community bij elkaar te krijgen. Ik exploit de crypto launch pads daarvoor. Die mensen willen allemaal rijk worden, maar iedereen houdt van muziek. da's marketing. Ik ga succes hebben met mijn muziek. En ik ben trots dat het nu langzaam aan het gebeuren is. Hoe moet ik dat dan doen hier: Hey jongens ik heb een muziek project dat eindelijk vrucht aan de dragen is?

Elke euro die jullie hier uitcashen is van iemand gestolen. Zero sum. Verschrikkelijk. Zo wil ik niet mijn geld verdienen. Maar als ik muziek maak en iemand betaald mij, dat is niet zero sum. Geen slachtoffer, geen loser winer. Daar wil ik mijn brood mee verdienen.
Gewoon niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7GDiRLWXF4IufCV7WjwXt5SRB8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YCXtWxUuabz3jBtcGAasWpTv.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 04-01-2025 20:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:02
Alpina schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:24:
[...]

Helemaal eens.

De timing zegt ook alles....veel nieuwe mensen hebben geen idee

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

The Redman schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:28:
[...]

Klinkt eigenlijk wel leuk, maar wat heeft het met crypto te maken?
Trekt een publiek aan als je een coin hebt, mensen zijn hebberig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
anti elppa schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:32:
[...]

Helemaal eens.

De timing zegt ook alles....veel nieuwe mensen hebben geen idee
Ja precies. Het staat hem natuurlijk vrij om gewoon mee te lezen maar Taro reageerde vanmorgen niet voor niets zo fel. Hier gaat al een hele historie aan vooraf. Toen ook deels meegekregen maar was toen ook al de 2 de keer dacht ik.
Als je er nu gewoon weer niets mee doet…
Daarbij staan in zijn post weer hints naar rijk worden en winst maken etc. Zum kotzen.
Als dat doelbewust voor een nieuwe run is voor nieuwe mensen te lokken dat zou helemaal triest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Bitcoin ... Allemaal 1 grote scam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhYURC2nxoLSQAB9zDHtm0vX4tM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

@Kain_niaK misschien kun je hier even toelichten waarom er hier zo fel op je gereageerd wordt. Lijkt me niet meer dan logisch als je geen foute bedoelingen hebt.

Ik weet het wel, ik loop hier al dik 20 jaar rond, maar in deze space zijn er iedere dag nieuwe users.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

St@m schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:38:
@Kain_niaK misschien kun je hier even toelichten waarom er hier zo fel op je gereageerd wordt. Lijkt me niet meer dan logisch als je geen foute bedoelingen hebt.

Ik weet het wel, ik loop hier al dik 20 jaar rond, maar in deze space zijn er iedere dag nieuwe users.
Ik heb bijna 10 jaar lang vanuit de psychiatrie hele rare tweakblogs gemaakt. Bitcoin, de bijbel, 666, openbaring, israel. Het draait rond in mijn hoofd en maakte me knettergek. En ik voelde me zo waardeloos en ik wilde zo graag succes hebben. En dan gebruikt ik tweakers voor mijn fantasie. Om te doen alsof.

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 04-01-2025 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat is crypto toch weer dikke tech. In een uurtje een tiental munten omgezet in USDT or Osmosis. Via allemaal rare portalen en swaps. Daarna vanuit Osmosis met 3 knoppen dit via ARB naar Bybit kunnen versturen. Nu staan die USDT op de rekening en is het te besteden aan real-life meuk. Een veelvoud van troep gezien en gefaalde projecten. Een aantal zaken werkt toch enorm prettig. Onvoorstelbaar.

Nooit weer overigens om coins weg te gaan zetten voor lange tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 04-01-2025 20:45 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:01
Tijd om het weer over bitcoin te hebben en dat er memes gepost worden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dr_o4MZT--nHEmhMc5slJJ5Cwv0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3QBVSrxf1IZT9DFmHH9DWtSB.gif?f=user_large

Lichtpuntje...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

LuisjeNL schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:46:

[Afbeelding]
Het is alweer zaterdagavond! BTC Time <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S3e32FxSb5YverJbBnlhAej5JKg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/o34hW913WmkzVnoqDT6NpjW4.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xr6f-yTQW_6gU12RlMbOS92dqgU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YV4kiiqbqmL3pd4GBCIbwLED.png?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 04-01-2025 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Zo en nu weer lief zijn voor elkaar , anders gooien we er een gipsy king spreuk in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_c7gfUYTZx4iGuCwLBCiooqaVLY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7VfrqgiKWxifZTkDxcO5mH7r.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQosqitZTAOVQWiYpaundoogNXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C0iMETEwaZ2aoQ8rOgxE9UT6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:52
LuisjeNL schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:46:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qfj0c9NRwjN92hYE6umS4tqAZf8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jq60hXQYU9TTPfEXTuDWwsBV.gif?f=user_large
Heey die komt van @Meneer Meme, wat een gast was dat....zo kort was ie hier :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pamp it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:38:
[...]

Ik heb bijna 10 jaar lang vanuit de psychiatrie hele rare tweakblogs gemaakt. Bitcoin, de bijbel, 666, openbaring, israel. Het draait rond in mijn hoofd en maakte me knettergek. En ik voelde me zo waardeloos en ik wilde zo graag succes hebben. En dan gebruikt ik tweakers voor mijn fantasie. Om te doen alsof.
Nou ja, er speelt veel bij je, of in het verleden, maar dat gaat op geen enkele manier iets ''nieuws'' met crypto brengen. No offence, maar het moet gewoon rechttoe rechtaan goed zijn, niet teveel tierelantijnen.

Als uitstap qua persoonlijkheid: zijn genoeg celebs met coins.
Waar zijn die geeindingd?

Zero.

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 04-01-2025 21:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 20:58:
[...]

[Afbeelding]
Heey die komt van @Meneer Meme, wat een gast was dat....zo kort was ie hier :7
_O- echt een legend ja, vraag me nog steeds af wie dat nou echt was...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:00:
[...]

_O- echt een legend ja, vraag me nog steeds af wie dat nou echt was...
Deze had ie ook, daarna was ie volgens mij spoorloos verdwenen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhkruHvNoKGh2mimYMkz3EAM7Nw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/AtsW9VDk85WNBiyiWsvA9vjh.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 23:11
@Kain_niaK is naar mijn weten iemand die al de nodige cycli heeft meegemaakt. Ik snap even niet waar de felheid vandaan komt die soms tegen de nieuwelingen gebruikt wordt?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Knip, ook beter voor jezelf om dit niet iedere keer opnieuw te delen, ok?

[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 04-01-2025 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
keanu_ schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:00:
[...]

Nou ja, er speelt veel bij je, of in het verleden, maar dat gaat op geen enkele manier iets ''nieuws'' met crypto brengen. No offence, maar het moet gewoon rechttoe rechtaan goed zijn, niet teveel tierelantijnen.

Als uitstap qua persoonlijkheid: zijn genoeg celebs met coins.
Waar zijn die geeindingd?

Zero.
Ga er maar gewoon niet verder op in, merci.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:10:
[...]

Ga er maar gewoon niet verder op in, merci.
Sorry, was niet direct de bedoeling om te flamen. Zal me er verder volledig buiten houden

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
D_Jeff schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:08:
@Kain_niaK is naar mijn weten iemand die al de nodige cycli heeft meegemaakt. Ik snap even niet waar de felheid vandaan komt die soms tegen de nieuwelingen gebruikt wordt?
Er kan hier heel veel over uitgelegd worden, maar er is sprake van een historie en de mensen die die hebben meegemaakt zijn daarom heel alert en proberen anderen te behoeden voor een eventueel vervolg.

Het lijkt mij voor niemand goed die historie nu opnieuw op te rakelen, maar wees voorzichtig met shills en dubbele bedoelingen van anderen, hoe mooi ze die ook weten te verpakken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-sOVcR0L8mIw9bOn0cY4xla6p1o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dvjO0bEweTnObJAaL9lsmjsS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Heb gewoon spijt dat ik het heb opgezocht.

Taro voogende keer duidelijker zijn met je knips

Shitty behaviour overal. Kian komt altijd zn kop opsteken als er geshild wordt vanuit zijn kant.. should ve known

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Here we go.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bapAgwLI8aZHj98G0WOj_VtuV2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pUXfBmPMQERxsHowHXE0kZS6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Aeronaut schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 21:28:
Taro voogende keer duidelijker zijn met je knips
Dat kon ik op dat moment helaas nog niet, anders had ik dat zeker gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:10
Die trolls worden steeds geavanceerder

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Sorry, is weekend afgelopen?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:01
Voor je het weet is het weer voorbij hè :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Moet ook, nog wat TP’s te hitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
@knakworst is that you?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDbfc-D3UwTz1_-lAurW9C4kIoo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mTlHIwPIHEuqkJjRjaFO8kC3.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Cedric is bullish enough

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSpEyqzo5eLp31IZv0Vs5YjQFbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIXrJkpgeVT58wPcxzx1tj1j.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Beetje lafjes weer van Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
_O- Bob heeft ook een beste lijn hopium opgesnoven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:35:
_O- Bob heeft ook een beste lijn hopium opgesnoven.

[Twitter]
Puur gekeken naar data is het absoluut haalbaar en zelfs nodig wil Bitcoin na deze cycle nog de hot sauce zijn in investeringsland...
Gaat imo lukken, vooral als Trump bullish genoeg zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Vis schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:41:
[...]

Puur gekeken naar data is het absoluut haalbaar en zelfs nodig wil Bitcoin na deze cycle nog de hot sauce zijn in investeringsland...
Gaat imo lukken, vooral als Trump bullish genoeg zal zijn.
Ik denk max 125k. Maar ik hoop op 200k plus. Dat zou echt bijzonder zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:48:
[...]

125k zou echt een mega teleurstelling ontketenen en crypto zou dan echt dood gaan hierna. Zie het wel als een waarschijnlijkheid als Trump direct een U-turn maakt in zijn eerste week of een zwarte zwaan om de hoek komt kijken naarmate het jaar vordert.

Spannende tijden sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:48:
[...]

(Waarom)Denk je niet minimaal die 145/150k deze bullrun?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Lentehoofdje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:54:
[...]

(Waarom)Denk je niet minimaal die 145/150k deze bullrun?
Zou ook nog kunnen. Maar dat is denk ik wel de max. Is een gevoel. Ik weet nog dat we vorige run de 100k zeker gingen halen. Die 69k was een teleurstelling. Maar ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Vis schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:54:
[...]

125k zou echt een mega teleurstelling ontketenen en crypto zou dan echt dood gaan hierna. Zie het wel als een waarschijnlijkheid als Trump direct een U-turn maakt in zijn eerste week of een zwarte zwaan om de hoek komt kijken naarmate het jaar vordert.

Spannende tijden sowieso.
Ik denk dat die reserve er zeker komt. Maar het zal meer symbolisch zijn deze run. Ze hebben natuurlijk een shitload aan Bitcoin. HIj gaat vast zeggen deze houden we en we kopen er een x aantal bij. Maar denk maar niet dat ze meteen 5% van de supply gaan opkopen. Andere landen zullen dan vast volgen wat misschien shortterm wel een grotere impact op de prijs zal hebben. Maar iedere cycle heeft wel een narratief waardoor de prijs zogenaamd astronomische waardes gaat aannemen. Maar als het einde van de cycle nadert dan is de prijs niet belangrijk en gaat Bitcoin gewoon weer de beer in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op zondag 5 januari 2025 @ 00:02:
[...]

Ik denk dat die reserve er zeker komt. Maar het zal meer symbolisch zijn deze run. Ze hebben natuurlijk een shitload aan Bitcoin. HIj gaat vast zeggen deze houden we en we kopen er een x aantal bij. Maar denk maar niet dat ze meteen 5% van de supply gaan opkopen. Andere landen zullen dan vast volgen wat misschien shortterm wel een grotere impact op de prijs zal hebben. Maar iedere cycle heeft wel een narratief waardoor de prijs zogenaamd astronomische waardes gaat aannemen. Maar als het einde van de cycle nadert dan is de prijs niet belangrijk en gaat Bitcoin gewoon weer de beer in.
Die raket gaat echt ontiegelijk hard en lang omhoog indien andere landen zullen volgen. Je zag toch hoe snel we naar 108k gingen?

Dan is 125k een mini opstapje.

De astronomische waarde waar iedereen naar kijkt is gold parity, daarna de 500k van plan b, en daarna de gulden middenweg van 250k en dan het meest bearish eindpunt van 150k.

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 05-01-2025 00:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:38
zwembroek schreef op zondag 5 januari 2025 @ 00:02:
[...]

Ik geloof niet perse dat de USA een Bitcoin reserve gaan aanhouden, ligt er maar net aan wat het Trump op dat moment het beste uitkomt. Maar als het wel gebeurd geloof ik niet dat het alleen symbolisch zal zijn omdat, zoals je zelf al aangeeft, het voor de hand ligt dat andere landen dan ook instappen wat ook weer een buying spree bij de ETFs teweeg zal brengen.

Dit kan wel eens het einde zijn van de 4 jarige cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Nopheros schreef op zondag 5 januari 2025 @ 00:54:
[...]

Ik geloof niet perse dat de USA een Bitcoin reserve gaan aanhouden, ligt er maar net aan wat het Trump op dat moment het beste uitkomt. Maar als het wel gebeurd geloof ik niet dat het alleen symbolisch zal zijn omdat, zoals je zelf al aangeeft, het voor de hand ligt dat andere landen dan ook instappen wat ook weer een buying spree bij de ETFs teweeg zal brengen.

Dit kan wel eens het einde zijn van de 4 jarige cycle.
Idd, mijn instinct zegt me dat de bullrun een mix gaat worden tussen Btc en alts , dat het nooit meer word zoals vroeger

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nog even wat Bitcoin fomo aanjagen....

Het zal in ieder geval de laatste cycle zijn waarop de normale man nog wholecoiner kan worden. Uitgezonderd een black swan maar daar kun je niet op gokken.

Iedereen kan miljonair worden maar niet iedere miljonair kan wholecoiner worden. O-) *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Goedemorgen.
Vandaag weer $100k Bitcoin. Ik voel het aan mijn water sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tis weekend

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:57:
[...]

Zou ook nog kunnen. Maar dat is denk ik wel de max. Is een gevoel. Ik weet nog dat we vorige run de 100k zeker gingen halen. Die 69k was een teleurstelling. Maar ik laat me graag verrassen.
69k naar 100k was maar kleine shortfall (44%). btc had toch gewoon een 3,6x gedaan die run.

Als je nu over 125k praat dan hebben we nog niet eens een x2 gedaan (1,8x). Dat is zo ongekend slecht dat ik hoop voor iedereen hier dat ie na deze run zijn brief in kan leveren bij zijn baas, want daarna kan je crypto het beste links laten liggen. Dan is het of for ever klaar of er komt een bear van 8 jaar.

Shitcoins hoef ik het niet eens over te hebben bij een top van 125k.

125 is ook maar 15% boven de 108. Btc kan dat in een dag doen. In een week met 2 vingers in de neus.

Eigenlijk blijf ik bij alles wat ik al eerder schreef, alles onder de 200k is gewoon helemaal bagger. Bij 150k grote kans dat ik crypto vaarwel zeg. Die 288k van bob is helemaal niet heel gek, en zeer zeker niet zomaar uit zijn duim gezogen. Mensen die nu roepen dat we naar 420 gaan deze run, das gewoon onzin. Die 288 zit wel aan de bovenkant, maar is zeker niet idioot. Ik houd het vooral op iets tussen de 200 en 240.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zondag 5 januari 2025 @ 06:51:
Nog even wat Bitcoin fomo aanjagen....

Het zal in ieder geval de laatste cycle zijn waarop de normale man nog wholecoiner kan worden. Uitgezonderd een black swan maar daar kun je niet op gokken.

Iedereen kan miljonair worden maar niet iedere miljonair kan wholecoiner worden. O-) *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/al63btCM48dOAffVrcvRW4GGdKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FBg6USMEYKQCnZ4rUObtp99p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zolang er nog geen jaar en ook geen anderhalf jaar voorbij is na de meest recente halving zou ik sowieso nog even wachten met het trekken van conclusies :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 07:39:
[...]

69k naar 100k was maar kleine shortfall (44%). btc had toch gewoon een 3,6x gedaan die run.

Als je nu over 125k praat dan hebben we nog niet eens een x2 gedaan (1,8x). Dat is zo ongekend slecht dat ik hoop voor iedereen hier dat ie na deze run zijn brief in kan leveren bij zijn baas, want daarna kan je crypto het beste links laten liggen. Dan is het of for ever klaar of er komt een bear van 8 jaar.

Shitcoins hoef ik het niet eens over te hebben bij een top van 125k.

125 is ook maar 15% boven de 108. Btc kan dat in een dag doen. In een week met 2 vingers in de neus.

Eigenlijk blijf ik bij alles wat ik al eerder schreef, alles onder de 200k is gewoon helemaal bagger. Bij 150k grote kans dat ik crypto vaarwel zeg. Die 288k van bob is helemaal niet heel gek, en zeer zeker niet zomaar uit zijn duim gezogen. Mensen die nu roepen dat we naar 420 gaan deze run, das gewoon onzin. Die 288 zit wel aan de bovenkant, maar is zeker niet idioot. Ik houd het vooral op iets tussen de 200 en 240.
Organische groei is altijd een illusie geweest, deze absolute wanvertoning van een gemanipuleerde geitenponzi crasht vroeg of laat toch weer tot de hellgates en wordt dan weer opgekocht door pure hebzucht en fomo.

Vanaf de bodem tot de top heeft BTC vorige run ongeveer een x20 gedaan.

Zolang dat zo blijft, de mens hebzuchtig is, het geld uit het niets ontstaat en er geen lower low op het lange termijn tijdframe ontstaat gaat dit truukje nog erg lang herhaald worden, gok ik zo.

De top is eigenlijk alleen afhankelijk hoe groot de sprookjes en hype opgeblazen kunnen worden. En met het huidige wereldwijde politieke klimaat ziet dat er gunstig uit voor kunstmatige ponzi's.

Belangrijker is eigenlijk dat de lows in de cycles iedere keer hoger blijven. Als dat patroon breekt en je daar niet meer vanuit kunt gaan dan zakt het speculatieve vertrouwen compleet door zijn hoeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:16
Raad de shitcoin en maak kans op een Tesla…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D54NyGUwpdkYCdq4LoHdwjel32g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sO4hyvEIglmImLqTMy1lLHOg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op zondag 5 januari 2025 @ 08:08:
[...]

Organische groei is altijd een illusie geweest, deze absolute wanvertoning van een gemanipuleerde geitenponzi crasht vroeg of laat toch weer tot de hellgates en wordt dan weer opgekocht door pure hebzucht en fomo.

Vanaf de bodem tot de top heeft BTC vorige run ongeveer een x20 gedaan.

Zolang dat zo blijft, de mens hebzuchtig is, het geld uit het niets ontstaat en er geen lower low op het lange termijn tijdframe ontstaat gaat dit truukje nog erg lang herhaald worden, gok ik zo.

De top is eigenlijk alleen afhankelijk hoe groot de sprookjes en hype opgeblazen kunnen worden. En met het huidige wereldwijde politieke klimaat ziet dat er gunstig uit voor kunstmatige ponzi's.

Belangrijker is eigenlijk dat de lows in de cycles iedere keer hoger blijven. Als dat patroon breekt en je daar niet meer vanuit kunt gaan dan zakt het speculatieve vertrouwen compleet door zijn hoeven.
klopt hoor. Alleen vergeet niet dat er nu meer grote jongen inzitten met die etf. Die spelen net iets anders. uiteraard hebben die ook last van fomo en fud. maar net een tikkie minder.

Verder is de top als we de bodem pakken en weer x20 doen 310k. Dat is te veel wat ik al schreef. Dus een x15 lijkt me prima, 232k dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
ADA bullflag breakout :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:30
Don Guacamole schreef op zondag 5 januari 2025 @ 08:22:
Raad de shitcoin en maak kans op een Tesla…
[Afbeelding]
Easy. KEKIUS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:30
Yeah hopelijk komen we nu door die 1.10 heen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 08:33:
[...]

klopt hoor. Alleen vergeet niet dat er nu meer grote jongen inzitten met die etf. Die spelen net iets anders. uiteraard hebben die ook last van fomo en fud. maar net een tikkie minder.

Verder is de top als we de bodem pakken en weer x20 doen 310k. Dat is te veel wat ik al schreef. Dus een x15 lijkt me prima, 232k dus
Die grote jongens hebben minder last van fomo en fud maar kijken wel naar absoluut rendament en hebben hebzucht die groter is dan het ego van Elon Musk. Aangenomen wordt dat dit met procentueel gezien kleine delen van de PF wordt gedaan met Bitcoin als risk-on asset.

Uiteindelijk is het toch een race naar de bodem.

Fiat is het fabeltje wat mensen tevreden moet houden en de wereld draaiende. Dit sprookje verwatert momenteel sneller dan de hype op een zak chips met flippo's. De ene na de andere zwakke economie stort in hyperinflatie en uiteindelijk zullen ook de Westerse economieën volgen.

Het is nu de race voor vermogenden om zoveel mogelijk assets in handen te krijgen die waarde vertegenwoordigen en het meeste kans hebben om welvaart te vergaren in de herstelperiode van een globale black swan.

Ik was altijd van mening dat Bitcoin zo'n asset kon zijn, maar Bitcoin kan ook prima slechts een tool zijn om nog snel even de koopkracht op te pompen.

Vooral met die ETF kopers die geen enkele affectie meer hebben met onderliggende techniek of het rebelse ontstaan. Dit is grotendeels slechts Wallstreet mentaliteit die instroomt en daar mag alles kapot zolang het maar rendament levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
No hijs toch bijna 40 dollar cent geweest zijn grafiekje ?

Nevermind : https://www.coingecko.com/en/coins/kekius-maximus

Kekius heeft meerdere clowns blijkbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door Gipsy King op 05-01-2025 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
gebruikershaes schreef op zondag 5 januari 2025 @ 08:45:
[...]

Yeah hopelijk komen we nu door die 1.10 heen.
Not yet , lekkere throwback weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 12:55
Gipsy King schreef op zondag 5 januari 2025 @ 09:14:
[...]

Misschien later op de dag nog?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

btc gaat gewoon ff wat muntjes pakken. Shicoins volgen braaf zoals het ontworpen is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iNoaVOi5B-BL0b_xygPoVEVon4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gzrLjgiaZZx1jnIgCuCyIley.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zx_1VCNT7Lm3Zc5ykwrYk1WI9is=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H0kF8QVfFJxETghRKwBFrURd.jpg?f=fotoalbum_large

1W MA7 S/R flip op de weekly close?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
zou heel mooi zijn. Geeft grote kans op nieuwe ath binnen 2 weken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:43
anti elppa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 09:23:
[...]

zou heel mooi zijn. Geeft grote kans op nieuwe ath binnen 2 weken
Gaan we nog shoppen Elppa? Waar verwacht je de low volgend week?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:21

raq

anti elppa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 08:33:
[...]

Zo kijk ik er ook naar, de percentages van bodem naar top worden elke run minder. Ergens tussen de 10x en 15x zou niet gek zijn deze run, dat maakt 150k-250k.
Er zijn altijd naratives geweest in een bull die voor (te) hoge verwachtingen zorgden, die verwachtingen werden pas een bull later realiteit. This time will not be different, die 420k zie je wsl pas in 2028/2029.

Na het breken van 1k was er een bear voordat we bij 2k kwamen, na 10k was er een bear voordat 20k werd berijkt....
Niet gek als er eerst een bear is voor de 200k.

Ik handel niet naar bovenstaand, gewoon dca-out als de pf waarde boven x ligt en dca-in als pf waarde onder y ligt. Werkt voor mij het beste.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
Goedemorgen deze morgen,
Geniet van de sneeuw d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Pagina: 1 ... 151 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!