“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zit nu wel al op 3,49ton al kan dat vermogen natuurlijk wel gaan verschuiven athans dat is de bedoeling.
Yes, op 0.16 ingestapt en naar 0.015 zien gaan. Daarna idd wacko jackoKain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:08:
En zit er voor de rest nog iemand in de virtual? Mijn best coin deze cycle. Was er wel laat bij.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Welke retest bedoel je dan?zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:59:
[...]
We hebben de retest van de dominance al gehad en is afgewezen. Dus met die lower high is de richting gekozen.
Niemand heeft het in de mc topic geshilled 😭
Zat er zelf ook te kijken onder de 3 cent maar vergeten iets ermee te doen. Yap zo gaat het leven verder
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 04-01-2025 14:07 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja, dat was ik idd. Toen m'n inleg eruit gehaaldAeronaut schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:07:
Eerste melding van virtual was in topic 27 ergens in oktober toen het op 40 cent stond.
Zat er zelf ook te kijken onder de 3 cent maar vergeten iets ermee te doen. Yap zo gaat het leven verder

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Even in grote lijnen met de fibonacci weerstanden en de 20/50 moving average op de daily
** even vergeten de opwaartse trendlijn te tekenen, die heeft namelijk de retest gehad.
:strip_exif()/f/image/JHh1h1QP9hfopXxrcNrB47VK.png?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 04-01-2025 14:14 ]
eigen inleg eruit halen is nooit verkeerd, zeker met muntjes die nieuw zijn.NeoflexNL schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:09:
[...]
Ja, dat was ik idd. Toen m'n inleg eruit gehaald
Bij mij is de regel: als een shitcoin +100% heeft gedaan, eigen inleg er minimaal uit.
zit je in een bearmarket dan is het anders, dan kun je eventueel bij dikke drops juist wat extra euro's erin gooien om je gak te verlagen. Beste beslissing geweest was bij ADA, tijdens dalingen $0.35 naar richting $0.25 gewoon steeds fluffjes bij gekocht, dit lekker laten staan op Kraken met toch leuke staking rewards
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2025 14:15 ]
nothing stops this train
Mm, daar zie ik weinig in persoonlijkkeanu_ schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:11:
[...]
Even in grote lijnen met de fibonacci weerstanden en de 20/50 moving average op de daily
[Afbeelding]
Daarom kun je er beter maar meteen op duiken als iemand hier een nieuwe munt noemt. Meestal word je dan wel rijk ofzo.Aeronaut schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:07:
Eerste melding van virtual was in topic 27 ergens in oktober toen het op 40 cent stond.
Was de opwaartse trendlijn vergeten zie ik
Deze retest :
:strip_exif()/f/image/px9cBMgXSIEJulBcSrj28lO3.png?f=user_large)
Maar goed, iedereen kijkt naar andere indicatoren. Is je eigen inschatting met de odds voor verdere BTCD breakdown.
[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 04-01-2025 14:17 ]
Deze is al beter idd. Een fib pull opzichzelf doet weinig.keanu_ schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:16:
[...]
Was de opwaartse trendlijn vergeten zie ik
Deze retest :
[Afbeelding]
Maar goed, iedereen kijkt naar andere indicatoren. Is je eigen inschatting met de odds voor verdere BTCD breakdown.
lijkt mij zeer onlogisch dat deze prijs hier blijft hangen als we straks in FOMO/Euporia fase zitten
nothing stops this train
Niet het juiste narratief helaas. Gaat niets meer worden.Kol Nedra schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:19:
nfa maar ASTR zit lekker in een ''accumulatie'' fase
lijkt mij zeer onlogisch dat deze prijs hier blijft hangen als we straks in FOMO/Euporia fase zitten
Dave Hester! Wat een geweldig programma was dat ook. Met dat koppel en die opa die zich zeer excentriek kleedde.tomtom901 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:43:
[...]
Zat net te denken, wie is dat ook al weer. Hoorde in mijn hoofd wel een "yuuuuup"
Stack Sats
ik zit aan jou kant iig en schreef dat vanmorgen al. Zie btc-d begin van de nieuwe week gewoon een higher low maken. Gewoon een soort bull pennant op de btc-d. En wat jij zegt, kan up of down, al is het patroon wat vaker naar boven uitbreekt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kijk anders eens naar RMRK, blijft ook lekker in de accumulatie fase hangen.Kol Nedra schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:19:
nfa maar ASTR zit lekker in een ''accumulatie'' fase
Ik zou van beide afblijven.
:strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large)
Ik bekijk bijna elke muntje in MC.Schlemongle schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:13:
[...]
Daarom kun je er beter maar meteen op duiken als iemand hier een nieuwe munt noemt. Meestal word je dan wel rijk ofzo.
Ik had dan iedergeval de wittepapier gelezen en de tokenomics voor ogen gehad.
Is het puur een meme? Dan sowieso in de TG droppen en kijken hoe het team werkt, X afstruinen welke kol’s bezig zijn etc gewoon een gevoel hebben.
En ja, je verliest wat en ja je wint wat, maar je zult wel vaker winnen met iedergeval kleine vooronderzoek
Maar kan prima omhoog gaan in een algehele downtrend.anti elppa schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:27:
[...]
ik zit aan jou kant iig en schreef dat vanmorgen al. Zie btc begin van de nieuwe week gewoon een higher low maken. Gewoon een soort bull pennant op de btc-d. En wat jij zegt, kan up of down, al is het patroon wat vaker naar boven uitbreekt
RMRK is een duidelijk muntje dat echt dood is, ASTR bevat nog invloeden van whales.knakworst schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:30:
[...]
Kijk anders eens naar RMRK, blijft ook lekker in de accumulatie fase hangen.
Ik zou van beide afblijven.
[Afbeelding]
kijk ook bijv naar DGB, die heeft ook nog steeds pump momentjes, DGB heeft net als ASTR geen echte waarde, wat ik wel doe is eerder afschalen van ASTR, maar nu op de ''bodem'' verkopen vind ik ook weer geen slimme actie
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/6CtshdysthcxjASQkUzMqapx.png?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Iemand hier nog een mening over?Chaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:24:
Wat zijn de meningen hier over Starknet (STRK) en Zksync (ZK)?
Vind beide charts er wel interessant uit zien op het moment. STRK lijkt gebodemd te zijn en zet higher highs neer. ZK zit al een tijdje in een uptrend. Market caps nog niet te hoog. Afhangende van wat BTC en ETH doen, wellicht een interessant entry moment?
Beide projecten draaien overigens om scaling solutions voor ETH.
Je kan met een kleine stukje software je overbodige internet bandbreedte "verkopen" voor Grass punten/tokens.
https://www.coingecko.com/en/coins/grass
Ik heb de software aan de praat gekregen op m'n Synology NAS. Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik had er al op gereageerd.
Vanaf 1 minuut

Maar serieus bedoeld denk ik bij deze 2 een beetje aan de vorige run. Tijd voor iets anders dus.
Jazeker. Alleen ben je er 6 maanden te laat mee.Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:08:
Wat farmen, staken etc. betreft, hebben jullie al eens gekeken naar Grass? https://www.getgrass.io/
Je kan met een kleine stukje software je overbodige internet bandbreedte "verkopen" voor Grass punten/tokens.
Ik heb de software aan de praat gekregen op m'n Synology NAS. Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Waar was je tip destijds dan?zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:14:
[...]
Jazeker. Alleen ben je er 6 maanden te laat mee.
Is genoemd toen deze op Bitvavo kwam.
Verder kan dit een prima ai gokje zijn. Sowieso leuk als het werkt of iets doet.
Nee, want ik zit er met deze batch(weer) in vanaf 33xx.Eusebius schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:06:
[...]
We hadden 16 dec al een top boven de 4000, dus dan is je TP-1 toch al geraakt?
:strip_exif()/f/image/7O9kO29zWMoamkSy3vq2b7Sl.png?f=user_large)
Ik vond het niets. De eerste airdrop viel ook erg tegen. Je kon eerst punten verzamelen.
Vorige run? ZK en STRK zijn pas respectievelijk ~6 en ~10 maanden listed.Alpina schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:14:
[...]
[Video: Alex Agnew De Nederlanders]
Vanaf 1 minuut![]()
Maar serieus bedoeld denk ik bij deze 2 een beetje aan de vorige run. Tijd voor iets anders dus.
Werden lange tijd terug al benoemd. Maar gooi in beide wat euro’s en kijk wie er wint.Chaes schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:24:
[...]
Vorige run? ZK en STRK zijn pas respectievelijk ~6 en ~10 maanden listed.
Zou zelf ook voor eigen gaan net als el zwembroek.
Ik kan inloggen zonder issues, voordat ik KYC ga doen (en misschien nutteloos mijn ID-informatie deel) wou ik het even checken. Wat raar is: Het lijkt erop dat zonder KYC je tot 5 BTC per dag kunt opnemen, dat kan niet aan de EU-regels voldoen lijkt me??
(Wat ik zoek: Site met veel shitcoins, market trades en dus niet alleen limit trades, en BTC pairs).
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 04-01-2025 15:48 ]
Mexc geen optie? Als is de liquiditeit soms wel laag.Specy schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:40:
Heeft iemand hier ervaring met HTX (voormalig Huobi)? Met name: Is deze vanuit Nederland te gebruiken? HTX lijkt veel op Binance te lijken qua features, en met het waarschijnlijk aankomende alt-season wil ik op zo'n site kunnen traden.
Ik kan inloggen zonder issues, voordat ik KYC ga doen (en misschien nutteloos mijn ID-informatie deel) wou ik het even checken. Wat raar is: Het lijkt erop dat zonder KYC je tot 5 BTC per dag kunt opnemen, dat kan niet aan de EU-regels voldoen lijkt me??
(Wat ik zoek: Site met veel shitcoins, market trades en dus niet alleen limit trades, en BTC pairs).
HTX ooit gebruikt om een airdrop mee om te zetten. Werkte perfect daarvoor.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb daar nog altijd een werkend account. Ze staan niet geregistreerd bij de DNB, maar volgens mij is bijvoorbeeld Nexo dat ook niet. Zelf zie ik de toegevoegde waarde van HTX niet echt - bij mij is het puur vanwege risico spreiding. ByBit komt het meest in de buurt van Binance feel and look en als je veel shitcoins wil hebben, dan is daar Mexc voor.Specy schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:40:
Heeft iemand hier ervaring met HTX (voormalig Huobi)? Met name: Is deze vanuit Nederland te gebruiken? HTX lijkt veel op Binance te lijken qua features, en met het waarschijnlijk aankomende alt-season wil ik op zo'n site kunnen traden.
nothing stops this train
Mijzelf eens ingelezen in value averaging. Dit zou iets betere resultaten kunnen opleveren dan DCA.El Caballero schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:05:
Het is zover! Het laatste aankoop-/verkoopmoment van dit jaar zit erop en een jaar lang value averagen (als alternatief op dollar cost averagen) zit erop. Hierbij mijn laatste kwartaalrapportage.
De vorige rapportages vind je hier:
Q1 (inclusief uitleg methode)
Q2
Q3
De hieronder genoemde bedragen zijn nog steeds fictief en in euro's (sorry). De percentages/rendamenten zijn wel correct en zouden voor iedereen met welk periodiek inlegbedrag in welke currency dan ook hetzelfde zijn. Meteen door naar de resultaten!
Na Q1 stond ik er als volgt voor:
Strategie Inleg (€) GAK (€) BTC in portefeuille Rendament Value averaging 905 43.312 0,021 +44% Dollar cost averaging (virtueel) 1.300 47.963 0,028 +33% Lump sum 1-jan (virtueel) 1.300 38.754 0,034 +61%
Na Q2 (inclusief Q1 dus) als volgt:
Strategie Inleg (€) GAK (€) BTC in portefeuille Rendament Value averaging 2.300 52.440 0,044 +12% Dollar cost averaging (virtueel) 2.600 55.232 0,047 +6% Lump sum 1-jan (virtueel) 2.600 38.754 0,067 +51%
En na drie kwartalen was het resultaat als volgt:
Strategie Inleg (€) GAK (€) BTC in portefeuille Rendament Value averaging 3.609 52.072 0,069 +11% Dollar cost averaging (virtueel) 4.000 55.118 0,073 +5% Lump sum 1-jan (virtueel) 4.000 38.754 0,103 +49%
Tenslotte de resultaten na een volledig jaar lang VA'en:
Strategie Inleg (€) GAK (€) BTC in portefeuille Rendament Value averaging 2.824 47.882 0,059 +87% Dollar cost averaging (virtueel) 5.100 60.047 0,080 +49% Lump sum 1-jan (virtueel) 5.100 38.754 0,132 +131%
De lump sum investering op 1 januari was de beste investering geweest, maar dat was eigenlijk van begin af aan al de verwachting, dus die vergelijking zal ik achterwege laten.
Wat al het hele jaar het voordeel blijkt van DCA, dat je met meer sats eindigt, is nog steeds het geval en dat blijft het enige voordeel van DCA'en in dit experiment.
Ten opzichte van Q3 is mijn inleg gedaald met een kleine 800 euro doordat er meer opnames waren dan inlegmomenten. Ik had dit jaar een budget van 53x €100, maar ik heb slechts €4629 ingelegd op momenten dat de koers 'laag' stond en ook al €1805 opgenomen op momenten dat de koers 'hoog' stond. Allemaal bepaald door mijn Excel sheet. Hierbij was geen enkele emotie, FOMO, FUD of wat dan ook betrokken.
Dit hele kwartaal heb ik voor het eerst geen verse fiat hoeven inleggen door op de juiste momenten te kopen en verkopen. Wel ben ik er ten opzichte van vorig kwartaal 0,01 BTC op achteruit gegaan. Dit heeft mijn gemiddelde aankoopkoers doen dalen tot ruim onder de 50k. Het rendament is dan ook flink uitgelopen, van 11% in Q3 naar 87% momenteel! En dat terwijl de GAK bij dollar cost averagen inmiddels boven de 60k is geëindigd!
Veel meer heb ik eigenlijk niet te melden. Zoals gezegd was dit voorlopig mijn laatste rapportage. Misschien dat ik over een langere periode nog eens terugkom als ik een belangrijke mijlpaal bereikt heb. Tot die tijd blijf ik hier natuurlijk dagelijks lurken. M'n belangrijkste doel nu is om DCA te verslaan qua aantal aangekochte sats, maar de toekomst moet uitwijzen of dat realistisch is. De lump sum investering verslaan qua GAK moet komend jaar haalbaar zijn, qua aantal sats met deze methode vermoedelijk nooit. Mocht dat toch lukken ooit, zal ik uiteraard de foto's van mijn Lambo komen delen hier.
Vanaf morgen gaan wij er hier mee starten. Willen beginnen met bedrag X dat we wekelijks inleggen en dit jaarlijks met een bepaald percentage ophogen. De ophoging is afhankelijk van eerder behaalde resultaten.
Aan het einde van het jaar zal ik het resultaat delen.
En natuurlijk doen we dit met BTC
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat ligt er aan hoe serieus XRP zich heeft ontwikkeld en andere het hebben geadopteerd.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:41:
[...]
Alles is voor de altseason en daarna weg, Of hou jij je XRP gewoon aan na de $120?
ETH overleefd toch ook al meerdere altseizoenen?
Maar goed, met de kennis van nu ga je die tasjes loslaten bij een dubbele digit notering.
De coins zelf zijn inderdaad relatief nieuw. Maar er is letterlijk 0 hype voor deze coins en kijkend naar de TVL wordt er ook niet veel gebruik van gemaakt. Het zal best wel wat mooie prijsactie kunnen laten zien, maar zou het persoonlijk links laten liggen en een narratief pakken van de huidige cycle.Chaes schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:24:
[...]
Vorige run? ZK en STRK zijn pas respectievelijk ~6 en ~10 maanden listed.
Het probleem met Mexc (maar ik had niet goed genoeg gekeken: Ook van HTX) is dat er heel weinig BTC pairs zijn. Binance heeft er echt heel veel meer. Punt is: Ik heb een trading-strategie die ik in het verleden gebruikt heb die erop neerkomt dat ik over minstens tientallen coins verdeeld buy- en sell-orders tov BTC zet. In 2017 heb ik daarmee dankzij die spreiding op 360 van de 365 dagen in sats winst gemaakt. Dus die strategie wil ik weer gaan gebruiken, maar het vereist dat er honderden BTC-pairs zijn zodat ik de goede daaruit kan kiezen. Bij Binance werkte mijn strategie nog in 2020, eind 2021 ging het helemaal mis, daarna heb ik 'm niet meer toegepast.exelletor schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:48:
[...]
Ik heb daar nog altijd een werkend account. Ze staan niet geregistreerd bij de DNB, maar volgens mij is bijvoorbeeld Nexo dat ook niet. Zelf zie ik de toegevoegde waarde van HTX niet echt - bij mij is het puur vanwege risico spreiding. ByBit komt het meest in de buurt van Binance feel and look en als je veel shitcoins wil hebben, dan is daar Mexc voor.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/KOWhTVrHkcef5tHYhyT339l2.webp?f=user_large)
Ik heb zitten lezen, maar ik snap nog niet wat het nut is van het delen van mijn bandbreedte als ik verder niets "Host" of niets "Process". Het klinkt als een stukje distributed hosting, maar daar vind ik niets over.Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:08:
Wat farmen, staken etc. betreft, hebben jullie al eens gekeken naar Grass? https://www.getgrass.io/
Grass allows verified institutions to use your bandwidth to support their online services, while your contributions are tracked as Grass Points.
Ik heb hier ook een Synology een een dikke glasvezelpijp. Dus laat vooral even weten wat jouw ervaringen zijn. Kan ook via PM.
Hahah fantastisch. Kennelijk gaan we richting altseasonDarrell schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:00:
De kraan van de giertank is weer volledig opengedraaid als ik de laagste pagina's zo lees.
[Afbeelding]
nou idd zeg. Ga maar weer verder met mijn andere hobbies. Die geur van riool gaat wat tegen staanDarrell schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:00:
De kraan van de giertank is weer volledig opengedraaid als ik de laagste pagina's zo lees.
[Afbeelding]
anti elppa schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:10:
[...]
nou idd zeg. Ga maar weer verder met mijn andere hobbies. Die geur van riool gaat wat tegen staan
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/84lwmw7PoHoGfHwsWrunZbU8.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Alles gaat kapot in de bear. Zelfs Bitcoin.Silent Thunder schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:54:
[...]
Dat ligt er aan hoe serieus XRP zich heeft ontwikkeld en andere het hebben geadopteerd.
ETH overleefd toch ook al meerdere altseizoenen?
Maar goed, met de kennis van nu ga je die tasjes loslaten bij een dubbele digit notering.
anti elppa schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:10:
[...]
nou idd zeg. Ga maar weer verder met mijn andere hobbies. Die geur van riool gaat wat tegen staan

vind het ook allemaal prima hoor. Want als die gier door de straten stroomt gaat btc ook nog wel x2 vanaf hier. Iedereen blijzwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Heerlijk. En moet het echt altseason nog beginnen. Als het meezit dan ben ik in de beer ook een maxi totdat de BTC.D in de laatste maanden van het halving jaar heeft getopt. Dus ik moet nu even genoeg fiat verzamelen. Dan roep ik 3 jaar lang Bitcoin only.
het is weekend, mis ik iets?kbuntu schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:30:
Als de VS nu eens gezellig mee doet….
zolang btc in dit ding zit is weinig actie. Daarom doen shitcoins nu ook wat pruttelen als een 2e lading in een luier. Bij uitbraak (naar onder of naar boven) gaan shitcoins weer terug in hun hok
:strip_exif()/f/image/zGP0uGrA1CHJ0BBFNkFN5kKA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door anti elppa op 04-01-2025 16:37 ]
Nu je toch in een goede mood bent vanwege aanstaand altseason... zou je bezwaar hebben als jij de "hoofdrol" speelt in een nieuwe slowchat video? Heb een ideetje voor een video met jou als een soort van leider van het shitcoin front.zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:21:
Heerlijk. En moet het echt altseason nog beginnen. Als het meezit dan ben ik in de beer ook een maxi totdat de BTC.D in de laatste maanden van het halving jaar heeft getopt. Dus ik moet nu even genoeg fiat verzamelen. Dan roep ik 3 jaar lang Bitcoin only.
Uiteraard wordt het weer een funny video maar je zou wel - zonder het al teveel te spoilen - flink worden weggezet als een, ehh, zeer typisch figuur...
Uiteraard. Het is een eer! En spaar me vooral niet. The roast of Zwembroek.Guere schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Nu je toch in een goede mood bent vanwege aanstaand altseason... zou je bezwaar hebben als jij de "hoofdrol" speelt in een nieuwe slowchat video? Heb een ideetje voor voor een video met jou als een soort van leider van het shitcoin front.
Uiteraard wordt het weer een funny video maar je zou wel - zonder het al teveel te spoilen - wel flink worden weggezet als een, ehh, zeer typisch figuur...
God wat heb jij een aantal coins hier genoemd die rekt gingen, heerlijk!zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:39:
[...]
Uiteraard. Het is een eer! En spaar me vooral niet. The roast of Zwembroek.
Ik noem maar ff Astr/Glmr/Rmrk/Hemule/GPU/Tooker etc..
(Je had er geld mee kunnen verdienen op de shortterm, wat dat betreft had je vaak gelijk, longterm was t echt heel kut)
Een fries accent mag dan niet ontbreken.Guere schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Uiteraard wordt het weer een funny video maar je zou wel - zonder het al teveel te spoilen - flink worden weggezet als een, ehh, zeer typisch figuur...
Enne, no hard feelings vanaf deze kant hoor, we hebben er iig om gelachen, en zoals altijd DYORDon Guacamole schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:43:
[...]
God wat heb jij een aantal coins hier genoemd die rekt gingen, heerlijk!
(Je had er geld mee kunnen verdienen op de shortterm, wat dat betreft had je vaak gelijk, longterm was t echt heel kut)
Als je vertrouwen hebt in de lange termijn dan hou je die gewoon vast omdat het daarna wel weer aantrekt is het sentiment. Dat doet men toch ook al enkele jaren met de altcoin ETH? Wie zegt dat XRP in de de toekomst niet zo'n dergelijke status zou kunnen krijgen?zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:19:
[...]
Alles gaat kapot in de bear. Zelfs Bitcoin.
Ik bij bij GPU van $500 $15000 gemaakt. ASTR dikke winst, GLMR dikke winst, RMRK dikke winst, Tooker eerst dikke winst maar omdat ik had bijgekocht ongeveer break even of een klein verlies, Alleen finaal rekt gegaan op Hemule. 4k bijna.Don Guacamole schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:43:
[...]
God wat heb jij een aantal coins hier genoemd die rekt gingen, heerlijk!
zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:46:
[...]
Ik bij bij GPU van $500 $15000 gemaakt. ASTR dikke winst, GLMR dikke winst, RMRK dikke winst, Tooker eerst dikke winst maar omdat ik had bijgekocht ongeveer break even of een klein verlies, Alleen finaal rekt gegaan op Hemule. 4k bijna.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/99tzQK1EpTGC2yzAFf5PsBXg.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je hebt gelijk. XRP kan je door de beer wel vasthouden. Maar met andere alts moet je wel uitkijken.Silent Thunder schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:45:
[...]
Als je vertrouwen hebt in de lange termijn dan hou je die gewoon vast omdat het daarna wel weer aantrekt is het sentiment. Dat doet men toch ook al enkele jaren met de altcoin ETH? Wie zegt dat XRP in de de toekomst niet zo'n dergelijke status zou kunnen krijgen?
Haha daar ga ik mij niet aan wagen. Sowieso wordt 't even geen stemmetjes inspreken, wordt weer een ondertitel videoDarrell schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:44:
Een fries accent mag dan niet ontbreken.
Weer ruzie met de parkbeheerder dat het niet past in de omgeving. Ik weet, het is geen BTC grind. Een flufje per kwartaal werkt ook voor mij.
zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:21:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3NC8NzRlANkddfrKyq7RAyLO.gif?f=user_large)
Ik ben nog geen maxi, maar omdat ik nu 1 hele cycle heb meegemaakt weet en voel ik nu redelijk goed aan hoe het spelletje werkt, daarom wordt Kolletje een BTC maxi einde van deze bullrun, ja ook ADA en ETH gaan de deur uit
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2025 17:20 ]
nothing stops this train
De dag dat jij BTC aanraakt zie ik nog niet zo snel gebeuren. Over 1.5/2 jaar zijn er weer nieuwe shitprojecten. No way dat first officer rioolschuit die zal laten passeren voor iets als BTCzwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:21:
[...]
$288k this Oct/Nov is my target for the Bitcoin Cycle Top.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 4 januari 2025
Not a prediction. This is simply based on the profile of all of the 60-day/Weekly Cycles during this current 4 year cycle, fitted into a typical 4-year cycle.
Geen 420k, maar ik teken ervoor. Tijdspad is nog wel een dingetje voor me. Zou met alle ETF's al eerder in tijd een blow-off top logischer vinden, maar we gaan het zien
Trust me when I say this is only the beginning.
zou mooi zijn. Ik heb $245.000,06 in de raad de top pol gezegd lang geleden. 288 zou nog mooier zijnNumbers schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:34:
[Twitter]
Geen 420k, maar ik teken ervoor. Tijdspad is nog wel een dingetje voor me. Zou met alle ETF's al eerder in tijd een blow-off top logischer vinden, maar we gaan het zien
288kNumbers schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:34:
[Twitter]
Nu snap ik waarom jij zwembroek heetzwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:46:
[...]
Ik bij bij GPU van $500 $15000 gemaakt. ASTR dikke winst, GLMR dikke winst, RMRK dikke winst, Tooker eerst dikke winst maar omdat ik had bijgekocht ongeveer break even of een klein verlies, Alleen finaal rekt gegaan op Hemule. 4k bijna.
Haha sluit ik me deels bij aan, maybe dan 90% of 95% BTC rest in altsColdcat schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:21:
[...]
De dag dat jij BTC aanraakt zie ik nog niet zo snel gebeuren. Over 1.5/2 jaar zijn er weer nieuwe shitprojecten. No way dat first officer rioolschuit die zal laten passeren voor iets als BTC
Klopt. Hoger gaan we niet. In januari.Chaes schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:48:
$150k zou mooi zijn. Veel hoger gaan we mijns inziens niet.
$150k moet wel lukken lijkt mij, de top voorspellen is niet te doen.Chaes schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:48:
$150k zou mooi zijn. Veel hoger gaan we mijns inziens niet.
mocht BTC echt een strategisch reserve worden dan is $150k echt bearish
nothing stops this train
Maar in februari gaan we toch snuiven aan die 200k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Coldcat schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:21:
[...]
De dag dat jij BTC aanraakt zie ik nog niet zo snel gebeuren. Over 1.5/2 jaar zijn er weer nieuwe shitprojecten. No way dat first officer rioolschuit die zal laten passeren voor iets als BTC
:gifsicle():strip_exif()/f/image/m9jUDCevNHgqgoA8bBeVhuu5.gif?f=user_large)
200k zou easy moeten lukken
[ Voor 100% gewijzigd door Kain_niaK op 04-01-2025 20:52 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Eens, heb hier laatst ook al een stukje over zitten tikken.anti elppa schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:57:
150k zou echt een totale deceptie zijn. Ik zou bij zo'n top serieus overwegen om te stoppen met btc na deze run.
200k zou easy moeten lukken
Qua risk/rewards t.o.v. bijvoorbeeld een mandje tech of semiconductor aandelen is een schrale 2x t.o.v. de vorige ATH echt te weinig.
De slimme alt whales snappen dat waarschijnlijk ook wel, dus die gaan koning BTC nog wel een handje helpen als dat nodig is. Zonder succesvolle BTC zijn hun zakken stront helemaal waardeloos.
Daarmee helpen ze zichzelf op korte (dikke FOMO en nieuw geld, ook voor de alts) als lange (hierna nog een keer een altseason in een volgende cycle) termijn.
[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-01-2025 18:03 ]
Idd
Ik denk ook meer aan het dubbele daarvan a 500k ish.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
welke is het?Kain_niaK schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:59:
Zo tof om een virtuals token die je gekocht hebt live te zien bonden! LFG
zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:46:
[...]
/f/image/N0wKfsyt10QocvTn5jHxsZsh.webp?f=fotoalbum_large)
https://en.louisvuitton.c...ear/_/N-tvr38rg#pr800-900
Scroll door de virtuals app en je ziet het vrij snel
Ik wou net zeggen, Bob zit dan slechts 20k naast mijn voorspelling. Maar daar heeft die ouwe dan wel een jaar extra de tijd voor gehadanti elppa schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:43:
[...]
zou mooi zijn. Ik heb $245.000,06 in de raad de top pol gezegd lang geleden. 288 zou nog mooier zijn
Beetje laat nu hè. 2 jaar geleden hier alles tot het laatste lunchgeld in Bitcoin gepomptgebruikershaes schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:23:
Mooi al die praatjes, maar ik zie niemand nog z’n huis verkopen en de overwaarde in btc pompen. Eerst zien dan geloven.
[ Voor 151% gewijzigd door Kain_niaK op 04-01-2025 20:51 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Je ben snel tevreden.zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:23:
PRIME gaat lekker.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Als ik een coin mis is het Prime wel soon $20zwembroek schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:23:
PRIME gaat lekker.
Waarom? Entry op $7.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!