Mensen worden hier om het minste of geringste gerappateerd, maar dit wordt zonder consequenties gepost?
Ik heb nog nooit zo'n fout geschonken La Chouffe gezien.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mensen worden hier om het minste of geringste gerappateerd, maar dit wordt zonder consequenties gepost?
En in het klein een harige worst…Mr Ronman schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:06:
[...]
Van een afstandje lijkt het wel een uitgebreide Duitse Currywurst
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Welk target heb je?zwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:47:
[...]
Als mijn Prime bull sell target wordt gehit dan doe ik daar niet lullig over. Maar de Masa fout kost me al 10k virtuele winst. Van ruilen komt huilen.
Boeie. Smaakt er niet minder om Ray.Ray_ schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:02:
[...]
Ik heb nog nooit zo'n fout geschonken La Chouffe gezien.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik wil er een paar dollar voor de 2.618 uit zijn. Go big or go home toch.
Sowieso. Ik zit eigenlijk nauwelijks in de alts, omdat ik er dan ook TA bij wil hebben natuurlijk en dat is kneiter veel werkzwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:17:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door tomtom901 op 01-12-2024 19:21 ]
2.618 als in $2.6K? Is dat gebaseerd op iets van een marketcap icm wat er aan muntjes beschikbaar is of zo?zwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:17:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Als in fib 2.618.YES schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:37:
[...]
2.618 als in $2.6K? Is dat gebaseerd op iets van een marketcap icm wat er aan muntjes beschikbaar is of zo?
Nee 2.618 fib extensie. Zwengel je TradingView maar aanYES schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:37:
[...]
2.618 als in $2.6K? Is dat gebaseerd op iets van een marketcap icm wat er aan muntjes beschikbaar is of zo?
Ik dacht al, de tering. Haha.zwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:41:
[...]
Als in fib 2.618.![]()
Tering zoveel heb ik nou ook niet gezopen. Wat een $K.U.T. wedstrijd trouwens.
$masa heeft nog steeds maar een MC van 52 miljoen, rank 849, volgens mij als die hype aan gaat zit daar echt nog wel ruimte in, is pas ook net weer goed begonnen met klimmen in de chart..zwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:47:
[...]
Als mijn Prime bull sell target wordt gehit dan doe ik daar niet lullig over. Maar de Masa fout kost me al 10k virtuele winst. Van ruilen komt huilen.
Daar snap ik toch geen biet van. Ik lees het hier wel als er geen financieel advies wordt gegeven om de boel te verpatsen.tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:43:
[...]
Nee 2.618 fib extensie. Zwengel je TradingView maar aan
Zeker wel. Maar ik ga niet terug kopen. Kost me nu teveel extra. Dat is mij de eer te na. Next one. Heb zoveel parels op mijn lijst. Alleen te weinig fiat.Don Guacamole schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:44:
[...]
$masa heeft nog steeds maar een MC van 52 miljoen, rank 849, volgens mij als die hype aan gaat zit daar echt nog wel ruimte in, is pas ook net weer goed begonnen met klimmen in de chart..
2.618 zit rond de 60$ @zwembroek ?YES schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:44:
[...]
Daar snap ik toch geen biet van. Ik lees het hier wel als er geen financieel advies wordt gegeven om de boel te verpatsen.
Idd. Gezien de tokenomics en hype onder de degens op Twitter gok ik daarop. Mede omdat iedereen op Twitter schreeuwt om de 3.618.
[ Voor 51% gewijzigd door Aeronaut op 01-12-2024 20:00 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
D_Jeff schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:13:
In plaats van een euromuntstuk een Turkse lira krijgen (en verder niet echt lekker opletten).. tsja, das gewoon kneiterhard REKT.
De shitcoiner is alweer gevolgen
Nee nog niet, zoals gezegd heb ik de komende weken nog niet direct fiat beschikbaar om erin te kieperen dus daar neem ik de tijd voorzwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:57:
Trouwens @YES. Heb je toevallig vandaag nog gekeken naar de AI Agent die ik jou had getipt.
[ Voor 43% gewijzigd door 038Zwolle op 01-12-2024 20:25 ]
De boot is inmiddels onderweg maar gaat vast nog ergens aanmeren voordat de tocht verder gaat. Het zou mij niet verbazen dat we binnenkort een paar goede rode dagen krijgen. Alles gaat veel te hard voor mijn gevoel.YES schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:17:
[...]
Nee nog niet, zoals gezegd heb ik de komende weken nog niet direct fiat beschikbaar om erin te kieperen dus daar neem ik de tijd voor
Of heb ik de welbekende boot alweer gemist
Kom maar op met die correcsie,zwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:22:
[...]
De boot is inmiddels onderweg maar gaat vast nog ergens aanmeren voordat de tocht verder gaat. Het zou mij niet verbazen dat we binnenkort een paar goede rode dagen krijgen. Alles gaat veel te hard voor mijn gevoel.
Hier ook 5% profit gepakt.038Zwolle schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:20:
XRP boven de 2 dollar 😱 deze Henk is blij
Ingekocht voor 0,40-0.50. Nu toch maar wat profit pakken
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ja dat waarverschil snapte ik, maar ik had niet goed begrepen dat je ergens rekt gegaan was met fiat wisselgeld. Inmiddels is het me volledig duidelijk!D_Jeff schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:28:
@YES Voor 1 euro koop je ongeveer 30x meer BTC dan 1 Turkse Lira
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Klopt, uit Veenhuizen. Het lettertype wordt daar ook gebruikt op veel panden. Mooi dorp hoorYES schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:24:
[...]
Maallust, daar heb ik er ook wel eens wat van gehad. Komt uit Drenthe als ik me niet vergis?
Mooie cleane etiketten hebben die flesjes
De chart van DOGE ziet er in ieder geval uit dat het voor de volgende leg up gaat hoor..!Th1x4nG schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:37:
+461% op DOGE, waarom heb ik hier geen grof geld inzitten? Het wordt tijd om daar eens een take profit op te zetten, denk ik.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Toch maar wat orders zetten voor iets hoger dan wat het nu is. Vorige piek breken zie ik ook weer niet gebeuren, en als het gebeurt zie ik het niet blijven duren.keanu_ schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:42:
[...]
De chart van DOGE ziet er in ieder geval uit dat het voor de volgende leg up gaat hoor..!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
De tandjes,Schuimpje schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:44:
XRP wat ga je lekker!
Ga je winst nemen of verwacht je dat hij doorstijgt? Ik neem denk ik gewoon winst volgens mijn schema.Schuimpje schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:44:
XRP wat ga je lekker!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Denk dat je verwachtingen echt te laag zijn met Doge, 1$ zie ik wel gebeuren op de middellange termijnTh1x4nG schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:45:
[...]
Toch maar wat orders zetten voor iets hoger dan wat het nu is. Vorige piek breken zie ik ook weer niet gebeuren, en als het gebeurt zie ik het niet blijven duren.
Soms dan moet je verhuizen naar Bankenbosch in Veenhuizen.Ray_ schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:39:
[...]
Klopt, uit Veenhuizen. Het lettertype wordt daar ook gebruikt op veel panden. Mooi dorp hoor
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gewoon je plan maken en blijven volgenJohn245 schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:48:
[...]
Ga je winst nemen of verwacht je dat hij doorstijgt? Ik neem denk ik gewoon winst volgens mijn schema.
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we op $5 zitten eind Januari / begin Februari zoiets!John245 schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:48:
[...]
Ga je winst nemen of verwacht je dat hij doorstijgt? Ik neem denk ik gewoon winst volgens mijn schema.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ach wat boeit het, van 0.45 cent gemiddeld naar 2EUR.Gelukszoekr schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:50:
Mooi om te zien hoe XRP eindelijk de waardering krijgt die het verdiend. Banken gaat het echt niet toestaan dat Bitcoin de nieuwe wereld munt wordt. Alle banken gaat transacties settelen op Ripple
/s
Dromen mag natuurlijk, maar er zit echt wel al een bak geld in dat muntje.keanu_ schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:49:
[...]
Denk dat je verwachtingen echt te laat zijn met Doge, 1$ zie ik wel gebeuren op de middellange termijn
Ik heb wel vertrouwen in de $4 eind dit jaar.Schuimpje schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:50:
[...]
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we op $5 zitten eind Januari / begin Februari zoiets!
Heb op finst nog een tasje staan op €0,36 gekocht en op bitvavo gekocht op €0,49!
Ja, lekker toch! Niet vergeten ook weer winst te nemen038Zwolle schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:52:
[...]
Ach wat boeit het, van 0.45 cent gemiddeld naar 2EUR.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Winst nemen is altijd belangrijk.Gelukszoekr schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:53:
[...]
Ja, lekker toch! Niet vergeten ook weer winst te nemen
Bart-sss schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:58:
Zo, mijn laatste beetje XRP eruit gedaan en in BTC gestopt. Mooie winst gepakt maar verwacht op de lange termijn toch meer winst te halen op BTC.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nou, die was nu wel van toepassing geweest inderdaad.Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:08:
Tijd voor een @anti elppa approved stempel a la deze?
[Afbeelding]
Zeker slim om winst te nemen als je er met wat kratjes in zit!Th1x4nG schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:52:
[...]
Dromen mag natuurlijk, maar er zit echt wel al een bak geld in dat muntje.Ik heb net ongeveer 60% van wat op de Ledger staat naar de CEX gestuurd, als het toekomt schiet ik wat ordertjes in.
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 01-12-2024 22:14 ]
Dit soort bullshit komt elke bullrun langs. 1000en van dit soort fomoshillluiervulling berichten en na 8 jaar is er geen 1 waar geweest.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:13:
Sinds een paar dagen is XRP aan het stijgen
Bron:
https://bitcoinmagazine.n...-stijgt-ripple-nieuwe-ath
Ik kwam een ander artikel tegen en dat dook er wat meer in en vertelde dat er binnen een paar dagen mogelijk een of andere goedkeuring aan zit te komen
''Anonymous sources told Fox Business that the New York Department of Financial Services is close to approving the so-called RLUSD dollar-pegged stablecoin and Ripple is targeting a launch date of December 4.
If approved, Ripple will be permitted to offer RLUSD to the public, making it a U.S. regulatory compliant alternative to Tether's $130 billion USDT stablecoin, which currently dominates the stablecoin market.''
Bron:
https://www.forbes.com/si...100000-price-green-light/
Hoe duiden jullie dit? Een beetje hype of daadwerkelijk interessant?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik weet niet hoor, maar zou dan toch wel all-in gaan…anti elppa schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:17:
[...]
Dit soort bullshit komt elke bullrun langs. 1000en van dit soort fomoshillluiervulling berichten en na 8 jaar is er geen 1 waar geweest.
Kans dat dit verhaal klopt is dus net zo groot als morgen 30 graden in NL
Dit soort pareltjes komt heel zelden langs. Nauwelijks van dit soort geweldige kans-berichten en straks na 8 jaar is het allemaal waar geweest.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:13:
Bron:
Ik kwam een ander artikel tegen en dat dook er wat meer in en vertelde dat er binnen een paar dagen mogelijk een of andere goedkeuring aan zit te komen
''Anonymous sources told Fox Business that the New York Department of Financial Services is close to approving the so-called RLUSD dollar-pegged stablecoin and Ripple is targeting a launch date of December 4.
If approved, Ripple will be permitted to offer RLUSD to the public, making it a U.S. regulatory compliant alternative to Tether's $130 billion USDT stablecoin, which currently dominates the stablecoin market.''
Bron:
In gun iedereen zijn XRP winsten, maar het XRP Army is wel heel erg volhardend en gevoelig voor goed en onrealistisch nieuws. Dus hype, sorry.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:13:
Bron:
Bron:
Oke duidelijk! Ik zit er nog geen 8 jaar in, dus geen idee waar de duiding ligt, maar klinkt als heldere taal ja, dus meer een kort termijn treintjeanti elppa schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:17:
[...]
Dit soort bullshit komt elke bullrun langs. 1000en van dit soort fomoshillluiervulling berichten en na 8 jaar is er geen 1 waar geweest.
Kans dat dit verhaal klopt is dus net zo groot als morgen 30 graden in NL
Morgenvroeg paraat bij de Bruna!Don Guacamole schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:30:
Mooi, de $ADA army gaat ook los..
De hype maakt het interessant.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:13:
Bron:
Bron:
200 USD erbij zou toch moeten lukken zou je zeggen....YES schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:02:
Benieuwd of de weekly nog groen afsluit, sowieso al een mooie doji dragonfly mega bull candle dus mega bullish natuurlijk.
100k soon.
Lijkt me wel.Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:06:
[...]
200 USD erbij zou toch moeten lukken zou je zeggen....
Ik lees wat positieve berichten voor de korte termijn zoals een nieuwe sec voorzitter die mogelijk vriendelijk zal zijn tegen de (lopende?) rechtzaken waar XRP in zit. En een eventueel groen licht voor hun RLUSD coin.elektriekert schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:52:
[...]
Positief is dat jij en andere hier over XRP komen praten dus de hype is er.
Be ready to receive my bags
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 01-12-2024 23:24 ]
Ik denk dat we hem toch rood gaan afsluiten maar gezien de enorme Wick aan de onderkant toch bullish. Deze week 100k?Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:06:
[...]
200 USD erbij zou toch moeten lukken zou je zeggen....
Waar lees je al die positieve berichten? Besef je dat er XRP bagholders zijn die er alles aan doen om zieltjes te winnen zoals ze nu lijkt te lukken? Benieuwd naar je bronnen, anders is het gewoon bullish geshill.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:23:
[...]
Ik lees wat positieve berichten voor de korte termijn zoals een nieuwe sec voorzitter die mogelijk vriendelijk zal zijn tegen de (lopende?) rechtzaken waar XRP in zit. En een eventueel groen licht voor hun RLUSD coin.
Maar ik kan moeilijk inschatten hoe ''bijzonder'' dit is. Gebeurt dit dagelijks dit soort ''positieve'' geluiden van een coin of is het een beetje ''wat de gek ermee doet'' ?
Ik heb er een beetje ingestopt, dus ik zie het wel. En anders maar pech
Bijvoorbeeld hier:Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:27:
[...]
Waar lees je al die positieve berichten? Besef je dat er XRP bagholders zijn die er alles aan doen om zieltjes te winnen zoals ze nu lijkt te lukken? Benieuwd naar je bronnen, anders is het gewoon bullish geshill.
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 01-12-2024 23:32 ]
Als je bijv. diep in AERO zit en gewoon enthousiast bent is +1% voldoende om dat te mogen roepen. XRP holders mogen dat eigenlijk nooit, maar het wordt gedoogd. BTC maxi's mogen dat altijd en bij alle anderen alleen als je ook op andere manieren positief bijdraagt aan dit topic.Aeronaut schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:28:
Vanaf welke percentage stijging is moon<munt> acceptabel? Vraag het voor een vriend
Eerlijk? Ik denk dat 90% van de mensen hier emotioneel is afgestompt op XRP nieuws en er al jaren helemaal klaar mee is. Ik ga daar ook niet op klikken en er tijd aan besteden.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:31:
[...]
Bijvoorbeeld hier:
https://newsbit.nl/ripple...lecoin-rlusd-in-december/
Geen idee of het klopt, ik ben geen expert, maar als jullie zeggen het is allemaal verzonnen of het heeft eigenlijk geen echte nieuwswaarde, dan kan ik het in perspectief plaatsen
Thnxs advice Taro, ben alleen benieuwd of de Aziaten vannacht ook USA news lezen, dan is de top van xrp moeilijk te pakken voor profits, kortom...lange nachtTaro schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:36:
[...]
Eerlijk? Ik denk dat 90% van de mensen hier emotioneel is afgestompt op XRP nieuws en er al jaren helemaal klaar mee is. Ik ga daar ook niet op klikken en er tijd aan besteden.
Nogmaals: Ik gun iedereen zijn winst, maar XRP aanhangers zijn nogal volhardend en believers, tot het vervelende aan toe.
Neem tijdig je winst.
Ik kan je alleen zeggen, stap tijdig uit voor de bear begint want anders zit je er weer 4 jaar mee opgescheept.Silent Thunder schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:31:
[...]
Bijvoorbeeld hier:
https://newsbit.nl/ripple...lecoin-rlusd-in-december/
Geen idee of het klopt, ik ben geen expert, maar als jullie zeggen het is allemaal verzonnen of het heeft eigenlijk geen echte nieuwswaarde, dan kan ik het in perspectief plaatsen
Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:36:
[...]
Eerlijk? Ik denk dat 90% van de mensen hier emotioneel is afgestompt op XRP nieuws en er al jaren helemaal klaar mee is. Ik ga daar ook niet op klikken en er tijd aan besteden.
Nogmaals: Ik gun iedereen zijn winst, maar XRP aanhangers zijn nogal volhardend en believers, tot het vervelende aan toe.
Neem tijdig je winst.
Oke thanks voor advies. Ik moet wel slapen gaan, dus ben benieuwd wat het morgenochtend is geworden.Deman23 schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:44:
[...]
Ik kan je alleen zeggen, stap tijdig uit voor de bear begint want anders zit je er weer 4 jaar mee opgescheept.
Thx Taro. Dat boomers over XRP praten op een verjaardag was genoeg bevestiging voor mij haha. Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppenTaro schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:36:
[...]
Neem tijdig je winst.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Dude, mogen die stickers daar niet af?Richh schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:18:
Dit weekend geleverd en geïnstalleerdde linker dan he. De rechter wasdroogcombi vergaat bijna dus deze BTC moon komt mooi uit.
[Afbeelding]
Idd een hele goeie deal @Taro
Natuurlijk, die zitten er ook alleen maar op voor de fotoTh1x4nG schreef op maandag 2 december 2024 @ 00:07:
[...]
Dude, mogen die stickers daar niet af?![]()
Heb zelf de Bosch serie 8 in zowel wasmachine als droogkast sinds mei. Same thing ander logootje. Voorlopig heel tevreden mee.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq