Ziet er mooi uit, ben zelf altijd alles kwijt met dit soort schermen 🤡Waah schreef op zondag 1 december 2024 @ 00:00:
Gisteren hier vertellen dat ik een 21:9 oled wilde want black friday aanbieding.... Maarja zonde van de sats bla bla. Toch maar bij Bol in het mandje...
Levertijd maandag. Fuck dat. Ff marktplaats checken.
En nu heb ik deze![]()
[Afbeelding]
Van 2560x1080, 50hz Ultrawide IPS, naar super Ultrawide Oled, 5120x1440 @144hz
The body, heart and mind was weak
Pas een paar weken in BTC en nu al wat winst gepakt en goed besteed.
Ik had ook zo’n scherm in mijn wenslijst staan maar die is niet in de aanbieding geweest 🤭zenith schreef op zondag 1 december 2024 @ 07:54:
[...]
Ziet er mooi uit, ben zelf altijd alles kwijt met dit soort schermen 🤡
BTC €94.837,08
Stomme vraag, maar zijn 2 schermen niet veel handiger? Als een app fullscreen gaat ben je gelijk alles kwijt, of zijn daar oplossingen voor?Waah schreef op zondag 1 december 2024 @ 00:00:
Gisteren hier vertellen dat ik een 21:9 oled wilde want black friday aanbieding.... Maarja zonde van de sats bla bla. Toch maar bij Bol in het mandje...
En nu heb ik deze![]()
[Afbeelding]
Heb je al eerder wat SUI TA gegeven, maar het is vrij simpel, we schuren nu tegen wat resistance aan rond 3.55. Komen we daarboven op de daily kunnen we gewoon een breakout krijgen naar de ATH en hoger. +10%.bsmpower schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 22:51:
[...]
Ik heb SUI op tijd gekocht, maar te laat verkocht. Vooral de alts die gehypt worden moet je niet te lang houden is mijn idee. Tijdens de (parabolische) stijging verkopen en zoeken naar de volgende. Dino coins als Vechain zijn lastiger te voorspellen, die worden niet meer gehypt.
/f/image/tvrStBFu2Tn6PE4v7CDtpPOo.png?f=fotoalbum_large)
Verder eens met @LadyS.
Jawel, de post van @bsmpower snijdt hout.
Natuurlijk verdien jij je geld door alts tot de top te hodlen. En ja, ook Taro zou willen dat ‘ie zijn DOT niet zo vroeg had verkocht.
Maar feit is dat het gros van de mensen die niet kunnen traden hun alts beter wegdoen zodra ze een mooie rit omhoog maakten.
Anders wordt je zo’n snurker met een zak SafeMoon, Mia of Luna.
Maktub
Het doet mij wel pijn om al die base memes zien vliegen, maarja plan is een plan he
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Windows snapping werkt heel goed (Windows pijltje)tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 07:57:
[...]
Stomme vraag, maar zijn 2 schermen niet veel handiger? Als een app fullscreen gaat ben je gelijk alles kwijt, of zijn daar oplossingen voor?
Powertoys werkt nog beter, kun je je eigen layouts ontwerpen. Bijvoorbeeld 5 Windows naast elkaar. Op 2 losse monitoren kun je dat niet gelijk verdelen.
Ik zal weinig apps fullscreen draaien. Enkel games en video editing. En daarvoor is het heel handig.
Het is zeker niet iets voor iedereen.
gewoon niet naar kijken. zet sailor 10h there is no second best aan en ga lekker chillen vandaag. Morgen gaat al die meuk weer door de goot als btc door de 100k gaatAeronaut schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:01:
Het doet mij wel pijn om al die base memes zien vliegen, maarja plan is een plan he
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Volgens mij kan je dit weekend nagenoeg elke alt gewoon longen, maar goed bezigzenith schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:34:
[Afbeelding]
Qubic staat lekker te stuiteren, al 3x een mooie profit 🥳
Vroeg me al af wanneer jij op zou duiken.anti elppa schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:28:
[...]
gewoon niet naar kijken. zet sailor 10h there is no second best aan en ga lekker chillen vandaag. Morgen gaat al die meuk weer door de goot als btc door de 100k gaat
Ophouden met die leverage screenshots voordat ik weer hele domme keuzes maak. We zouden hodlen toch??
Zeker, maar dit zijn scalpjes van +- 20 minuutjes 😀tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:38:
[...]
Volgens mij kan je dit weekend nagenoeg elke alt gewoon longen, maar goed bezig
Ook met kleine scalpjes moet je soms even stoppen anders gaat die tegen je werken 😆
[ Voor 14% gewijzigd door zenith op 01-12-2024 08:47 ]
Sommige mensen moeten die keuzes maken om exit liquidity te zijn voor een ander.dylan_ schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:45:
Ophouden met die leverage screenshots voordat ik weer hele domme keuzes maak. We zouden hodlen toch??
Hier wat ZRO profits veilig gesteld. Geen praat over hypotheken of autos helaas. Is een flufje.
Veel plaats voor je pictogrammen!Waah schreef op zondag 1 december 2024 @ 00:00:
En nu heb ik deze![]()
[Afbeelding]
Mooi zondagochtend paaltje.
Ik had al heel wat opgeruimd
Grap is dat ik de snelkoppelingen op de desktop eigenlijk nooit gebruik
tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:15:
Mooi zondagochtend paaltje.
Oef dat mensen toch nog weer die troep als Ada en XRP kopen op dit soort prijzen. Ech linke soep als je niet weer als bagholder wil eindigen.kbuntu schreef op zondag 1 december 2024 @ 07:48:
Tegen beter weten in nog wat ADA gekocht 🫣
Mocht het een Samsung of LG zijn: er zijn monitoren die vanuit de firmware zich kunnen opdelen in meerdere schermen (zit in het menu verstopt)Waah schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:24:
[...]
Windows snapping werkt heel goed (Windows pijltje)
Powertoys werkt nog beter, kun je je eigen layouts ontwerpen. Bijvoorbeeld 5 Windows naast elkaar. Op 2 losse monitoren kun je dat niet gelijk verdelen.
Ik zal weinig apps fullscreen draaien. Enkel games en video editing. En daarvoor is het heel handig.
Het is zeker niet iets voor iedereen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit. Maar joh, laat ze lekker, komen ze vanzelf volledig automatisch deze run (de wat langzameren onder ons een run later) achter. Been there done thatMr Ronman schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:17:
[...]
Oef dat mensen toch nog weer die troep als Ada en XRP kopen op dit soort prijzen. Ech linke soep als je niet weer als bagholder wil eindigen.
Ada had je 4 weken geleden moeten kopen en nu weer de deur uitgooien. 300%Mr Ronman schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:17:
[...]
Oef dat mensen toch nog weer die troep als Ada en XRP kopen op dit soort prijzen. Ech linke soep als je niet weer als bagholder wil eindigen.
Ja hier snap ik ook geen reet van. Zeker XRP. Dadelijk zegt Gensler v2; “ oh die rechtzaak? Ja zeker dat die doorgaat.” REKTMr Ronman schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:17:
[...]
Die smerige troep gaat ook echt wel medio januari de deur uit. Meer sats is het enige doel.
Hello 97k
Sol in de gaten houden, probeert uit te breken.
Hello 97k
[ Voor 74% gewijzigd door knakworst op 01-12-2024 09:51 ]
NKknakworst schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:31:
[ Voor 24% gewijzigd door tomtom901 op 01-12-2024 09:52 ]
Altijd fijn om achteraf te weten wat je had moeten kopenProsac schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:27:
[...]
Ada had je 4 weken geleden moeten kopen en nu weer de deur uitgooien. 300%
Hopium voor de zondag. Aflevering over Saylor.
https://open.spotify.com/...si=ZIkyrKF8ThWDP1xLY6Jc6g
https://open.spotify.com/...si=ZIkyrKF8ThWDP1xLY6Jc6g
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 01-12-2024 09:58 ]
Op zich is het wel tijd voor de volgende pump voor BTC, Amerikaanse feestdagen weer voorbij, kerst duurt nog ff, geen fomc, nieuwe maand is begonnen.
Maar goed, aan de andere kant ook wel weer te makkelijk misschien, we wachten weer rustig af met goed gevulde BTC longen.
Maar goed, aan de andere kant ook wel weer te makkelijk misschien, we wachten weer rustig af met goed gevulde BTC longen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ronman op 01-12-2024 10:05 ]
Serieuze vraag, hoe moet je deze heatmap lezen? En wat zijn de conclusie die je eruit zou kunnen trekken?
Die bagholders van paar jaar geleden zitten nu best lekker toch, maar goed, bewust van het risico, dan hoeven de reacties toch niet gelijk zo negatief te zijn @anti elppa ? Dan kun je hier ook iedere leverage trade kei hard gaan afzeikenMr Ronman schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:17:
[...]
Het kan vriezen het kan dooienBFmango schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:14:
[...]
Serieuze vraag, hoe moet je deze heatmap lezen? En wat zijn de conclusie die je eruit zou kunnen trekken?
Mooi dagje gisteren:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kwH82sKdAd36XmOSHWNSf2A6.jpg?f=user_large)
Met de qubic winst extra masa gekocht.
Dan nog die koffietip van de Friese Enabler gaat ook hard. Moeten Colombiaanse bonen zijn?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kwH82sKdAd36XmOSHWNSf2A6.jpg?f=user_large)
Met de qubic winst extra masa gekocht.
Dan nog die koffietip van de Friese Enabler gaat ook hard. Moeten Colombiaanse bonen zijn?
En rekt. Gelukkig doet XRP wel wat het de afgelopen drie weken gedaan heeft. Wen 2 dollar
Maar dat doen we toch ook?kbuntu schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:15:
[...]
Die bagholders van paar jaar geleden zitten nu best lekker toch, maar goed, bewust van het risico, dan hoeven de reacties toch niet gelijk zo negatief te zijn @anti elppa ? Dan kun je hier ook iedere leverage trade kei hard gaan afzeiken
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Schrale atser award, kom er maar in!tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:43:
[Afbeelding]
Een uurtje tanken bij de lokale Tinq voor 1,11. Met de ICE maar even heen gegaan als schrale atser. Het is “nogal” druk.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zonde dat je nog meer dan een kwart in de tank hebt zitten!tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:43:
[Afbeelding]
Een uurtje tanken bij de lokale Tinq voor 1,11. Met de ICE maar even heen gegaan als schrale atser. Het is “nogal” druk.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Haha ja is niet andersNeoflexNL schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:46:
[...]
Zonde dat je nog meer dan een kwart in de tank hebt zitten!
leverage moet je ook eigenlijk gewoon niet aan beginnen. Het is alleen iets waar ik extreem veel tijd in geinvesteerd heb, en nu dus ook aardig kan. Voordeel is dat ik maar TA op 1 asset hoef te doen, bitcoin, ivp 100en twitterkanalen, 100en x ta toepassen, onderzoek enz enz. Niet te doen. Das een dag taak wil je dat goed doen en je risico management op orde hebben. Das gewoon 1 vd redenen waarom 99% rekt gaat op shitcoins. En dan heb ik het nog niet over de rugpulls. Zelfs de "pro's"hier in dit topic worden daar slachtoffer van, geloof dat zelfs @Taro er een paar te pakken had afgelopen jaar.kbuntu schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:15:
[...]
Die bagholders van paar jaar geleden zitten nu best lekker toch, maar goed, bewust van het risico, dan hoeven de reacties toch niet gelijk zo negatief te zijn @anti elppa ? Dan kun je hier ook iedere leverage trade kei hard gaan afzeiken
Dus de reden dat ik btc leverage doe, komt puur door de afweging tijd/ risico/ rendamenten
Die bovenste lading gele dikke lijnen zijn shorts die kapot gaan. Nou kan ie precies tot daar komen en weer terug gaan (zie je nu beetje) of er door en dan krijg je een shortsqueeze en staan we zo ineens 1k hoger. Doe je aan scalpen op bv de 1h of 4h dan kan je prima trades pakken tussen die lijnen.BFmango schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:14:
[...]
Sta je daar dan in de rij met je E63s om goedkoop te tanken. Wat een treurnis.tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:43:
[Afbeelding]
Mooi! Dan heb ik exit liquidityMr Ronman schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:17:
[...]
Ik weet niet welk doel de finfluencers nu allemaal roeptoeteren
Je bent een Nederlander of je bent het niet hè!BFmango schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:53:
[...]
Sta je daar dan in de rij met je E63s om goedkoop te tanken. Wat een treurnis.
.
[ Voor 99% gewijzigd door 038Zwolle op 01-12-2024 11:14 ]
Mooi hè, zat ook weer zo’n stereotype in. Dan weet je wel genoeg denk ik.BFmango schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:53:
[...]
Sta je daar dan in de rij met je E63s om goedkoop te tanken. Wat een treurnis.
[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 01-12-2024 11:06 ]
hahahah dimitri, altijd 100 puntenGuere schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:35:
Wat doe jij op deze mooie zondagochtend Guere? Nou, een beetje urenlang memes uitkiezen en daar grappige nepteksten bij verzinnen.
Helaas pas in premiere als onze grote vriend daadwerkelijk terug is
[Afbeelding]
Ik weet het niet hoor.MrMrq schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:01:
[...]
Jawel, de post van @bsmpower snijdt hout.
Natuurlijk verdien jij je geld door alts tot de top te hodlen. En ja, ook Taro zou willen dat ‘ie zijn DOT niet zo vroeg had verkocht.
Maar feit is dat het gros van de mensen die niet kunnen traden hun alts beter wegdoen zodra ze een mooie rit omhoog maakten.
Anders wordt je zo’n snurker met een zak SafeMoon, Mia of Luna.
In zijn algemeenheid.
Als je niet kunt traden of het spannend vindt moet je volgens mij niet in alts stappen ofwel juist niet heel de tijd (emotioneel) switchen tussen alts. Dan moet je investeren in BTC.
Als je wel durft te traden en de risico's durft te nemen met alts, dan snijdt het wat mij betreft geen hout om uit te stappen op het moment dat je bag gratis is en de huidige prijs nog zo dicht tegen de ATH zit.
Nu de gok nemen, zonder tradingskills, om je geld in een andere alt te stoppen die misschien nog een x5 gaat (of niet) is denk ik risicovoller dan een alt aanhouden die nog momentum heeft.
[
[ Voor 99% gewijzigd door LadyS op 01-12-2024 11:41 ]
Ik begrijp wel wat jullie zeggen, maar ik denk dat ik hier minder mee verdien, dus een bewuste keuze. Bitcoin doet misschien nog een x2 (?), dan staat ie al op meer dan 180k... Een x2 met alts gaat sneller, maar wel met meer risico. Ik heb ook nog aandelen voor de langzame maar stabielere winsten.Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 22:58:
[...]
Je had jezelf de moeite kunnen besparen om dat te typen, hij luistert toch niet.
Ik hoop dat @Guere nog van zijn zonnige dag kan genieten.
AIOZ gaat weer lekker dit weekend. Op naar de $2. Heb jij ‘m nog @jvel92 ?
Haha ja hoor, komt goed! Strakjes nog even lekker naar buitenWispe schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:07:
Ik hoop dat @Guere nog van zijn zonnige dag kan genieten.
Het is niet per se negatief, maar meer verbazing om nu nog in te stappen in dat soort coins met miljarden tokens aan circulating supply en miljoenen bagholders. Maar het kan toevallig ook goed uitpakken als je nog op tijd uitstapt.kbuntu schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:15:
[...]
tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:43:
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
TEZOS gaat ook lekker.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Goedemiddag SC! Fijn om te zien dat dit weekend er geen grote BTC/ETH dip heeft plaatsgevonden. Benieuwd naar vandaag en hoe we maandag verdergaan.
Gisteravond op een verjaardag geweest met veel hogere middenklasse boomers waar crypto ten sprake kwam. Conclusie: DE bitcoin is te duur, maar de Ripple en Cardano muntjes zijn nog betaalbaar, dus die kochten sommigen zelfs.
Gisteravond op een verjaardag geweest met veel hogere middenklasse boomers waar crypto ten sprake kwam. Conclusie: DE bitcoin is te duur, maar de Ripple en Cardano muntjes zijn nog betaalbaar, dus die kochten sommigen zelfs.
Ben heel benieuwd naar de première!Guere schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:35:
Wat doe jij op deze mooie zondagochtend Guere? Nou, een beetje urenlang memes uitkiezen en daar grappige nepteksten bij verzinnen.
[Afbeelding]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Hier op Gran Canaria €1,19 maar mijn scooter rijdt 1 op 45 ofzotomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:43:
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Kun jij niet met die overtuigende woorden op de top duidelijk maken dat we onze bags altcoins moeten dumpen?LadyS schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:40:
[...]
Ik weet het niet hoor.
In zijn algemeenheid.
Als je niet kunt traden of het spannend vindt moet je volgens mij niet in alts stappen ofwel juist niet heel de tijd (emotioneel) switchen tussen alts. Dan moet je investeren in BTC.
Als je wel durft te traden en de risico's durft te nemen met alts, dan snijdt het wat mij betreft geen hout om uit te stappen op het moment dat je bag gratis is en de huidige prijs nog zo dicht tegen de ATH zit.
Nu de gok nemen, zonder tradingskills, om je geld in een andere alt te stoppen die misschien nog een x5 gaat (of niet) is denk ik risicovoller dan een alt aanhouden die nog momentum heeft.
Hier vannacht op $42 na een buy-order van BTC gemist.... Arrgh!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat gaat er idd wel komen. En die rechtszaak gaat echt niet door als trump aan de macht is. Ik zit er inmiddels ook in en bevalt me goed. 👍knakworst schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:21:
[...]
En rekt. Gelukkig doet XRP wel wat het de afgelopen drie weken gedaan heeft. Wen 2 dollar
Oh wow die gaat zeker lekker nu. Had al mijn AIOZ verkocht rond de 0,70 - 0,80 USD eerder dit jaar voor een mooie winst, zat er sinds 0,03 in. Zou nu uiteraard nog meer waard zijn geweestChaes schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:15:
AIOZ gaat weer lekker dit weekend. Op naar de $2. Heb jij ‘m nog @jvel92 ?
2.5 minuut fun, ik ben benieuwd.Guere schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:35:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Deze kende ik nog niet....
Gisteren kwam ik een fimpje tegen in de aanbevolen filmpjes op Youtube
Het was van een crypto influencer die een website aanprees waar je een nieuwe AI coin (van elon) kon kopen. Het zat allemaal verassend goed in elkaar. maar ik zag toch wel wat rare dingen na wat onderzoek was het filmpje een deepfake en zijn de websites (er zijn er meerdere) allemaal fake. ik kwam op reddit ook best wat mensen tegen die zijn opgelicht. stomme boeven die je muntjes willen hebben
Het was van een crypto influencer die een website aanprees waar je een nieuwe AI coin (van elon) kon kopen. Het zat allemaal verassend goed in elkaar. maar ik zag toch wel wat rare dingen na wat onderzoek was het filmpje een deepfake en zijn de websites (er zijn er meerdere) allemaal fake. ik kwam op reddit ook best wat mensen tegen die zijn opgelicht. stomme boeven die je muntjes willen hebben
ByteMe_ schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:38:
2.5 minuut fun, ik ben benieuwd.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HbbXbi24Hom8nyB0kU91U8UJ.gif?f=user_large)
Hij is wel een beetje uit de hand aan het lopen. Ik blijf er allemaal andere clipjes en ideeën bijslepen die niets meer met Kol Nedra te maken hebben
Maar goed, genoeg voor vandaag. Nu even naar buiten
Wat een weekly candle! Als die groen wordt is dat echt fantastisch. Toch een positieve week dan
Klopt, ik heb er in maart/april geloof ik zo'n 3 meegepakt.anti elppa schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:50:
[...]
leverage moet je ook eigenlijk gewoon niet aan beginnen. Het is alleen iets waar ik extreem veel tijd in geinvesteerd heb, en nu dus ook aardig kan. Voordeel is dat ik maar TA op 1 asset hoef te doen, bitcoin, ivp 100en twitterkanalen, 100en x ta toepassen, onderzoek enz enz. Niet te doen. Das een dag taak wil je dat goed doen en je risico management op orde hebben. Das gewoon 1 vd redenen waarom 99% rekt gaat op shitcoins. En dan heb ik het nog niet over de rugpulls. Zelfs de "pro's"hier in dit topic worden daar slachtoffer van, geloof dat zelfs @Taro er een paar te pakken had afgelopen jaar.
Dus de reden dat ik btc leverage doe, komt puur door de afweging tijd/ risico/ rendamenten
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ze worden hier zelfs weleens gepost door nietsvermoedende mensentwain4me schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:46:
Deze kende ik nog niet....
Ze hacken een kanaal met veel volgers, passen de naam en het logo aan, starten een live video met de chat uitgeschakeld et voila, men trapt erin.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik ben er ook wel eens ingetrapt. Een video van Musk die een raket lanceerde en daarna over bitcoin begon. Meteen hier gedeeld natuurlijk. Toen zag ik die stuur X en ontvang Y en heb ik het maar snel weggehaald. Het leek echt net echt.Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:38:
[...]
Ze worden hier zelfs weleens gepost door nietsvermoedende mensen
Ze hacken een kanaal met veel volgers, passen de naam en het logo aan, starten een live video met de chat uitgeschakeld et voila, men trapt erin.
Je gebruikt daarvoor crypto die je specifiek op die kaart zet?Wispe schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:54:
Zo, net vakantie geboekt en betaald met Bybit-card.
Ivm BF 15% cashback levert dit 375 euro op.![]()
Ik had eerder zo’n CRO creditcard en dat beviel mij goed.
BTC €94.837,08
Nee, gewoon fiat.koelebobes schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:04:
[...]
Je gebruikt daarvoor crypto die je specifiek op die kaart zet?
Gewoon Euro’s storten op bybit en klaar. Uiteraard kan je ook met crypto als onderliggende waarde betalenkoelebobes schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:04:
[...]
Je gebruikt daarvoor crypto die je specifiek op die kaart zet?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kleine rode weekly candle lijkt me zo slecht nog niet. Zou anders de 5e groene op rij zijn. Laar het maar lekker even rangen en support opbouwen. En daarna dwars door de $100k.Coldcat schreef op zondag 1 december 2024 @ 14:28:
Wat een weekly candle! Als die groen wordt is dat echt fantastisch. Toch een positieve week dan![]()
[Afbeelding]
Zojuist m'n kerstboom inclusief decoratie verkocht voor €10.
Toch weer 0,00001 BTC
Toch weer 0,00001 BTC
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Juistem.Chaes schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:11:
[...]
Kleine rode weekly candle lijkt me zo slecht nog niet. Zou anders de 5e groene op rij zijn. Laar het maar lekker even rangen en support opbouwen. En daarna dwars door de $100k.
Maak er maar een extended [sc] xmas versie vanGuere schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:49:
[...]
[Afbeelding]
Hij is wel een beetje uit de hand aan het lopen. Ik blijf er allemaal andere clipjes en ideeën bijslepen die niets meer met Kol Nedra te maken hebben
Maar goed, genoeg voor vandaag. Nu even naar buiten
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gelukszoekr schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:39:
Toch weer 0,00001 BTC
Kan ook in een random alt die dit doet:
:strip_exif()/f/image/WOjTXVSTlL0EdX5ujT5rR0gq.webp?f=fotoalbum_large)
(Al is deze uiteindelijk weer mooi bijgetrokken)
9 euro transactiekosten ?Gelukszoekr schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:39:
Toch weer 0,00001 BTC
dan hebben ze je genaaid haha
IddPinsa schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:49:
Prime gaat lekker
ETH is al lang op wegWoohooo schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:05:
[Afbeelding]
eth is ready to go na breakout van 9 maanden patroon
Heb je masa ook nog?Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:09:
[...]
IddOok makkelijk te traden. Ik zette dit potje voorheen in op SOL, maar Prime is een betere optie.
[Afbeelding]
Ja, gisteren nog van Metamask naar ByBit verplaatst.
Jij ook nog? Holden of redenen om afscheid te nemen?
Ja (edit: aantallen is niet nodig, voor Taro nu wel duidelijker) stuks nog . Geen twijfel, een mooie chart.Taro schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:17:
[...]
Ja, gisteren nog van Metamask naar ByBit verplaatst.
Jij ook nog? Holden of redenen om afscheid te nemen?
TAO subnet die voor de ai agents gaan. 1+1=2
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 01-12-2024 17:38 ]
2 woorden, 9 letters..
spoiler:
Duurt lang
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
I do not concur sir.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hier eindelijk lekker weekend en vrij t/m donderdag dipdag.
Zouden we in de tussentijd nog de 100k slachten?
Spann0nd
Spann0nd
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Vergeet niet je 100x long te openen op de top he?FrambozenTaart schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:47:
Hier eindelijk lekker weekend en vrij t/m donderdag dipdag.
Spann0nd
Zo zal het wel weer gaan jaTaro schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:50:
[...]
Vergeet niet je 100x long te openen op de top he?
Maar misschien leuk om te proberen een GS Snowflake bij elkaar te traden.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
70 USD inzet, x100 en dan 10.000% (heb ik dat goed?) halen, als je goed gokt qua richting dan is dat appeltje eitje.FrambozenTaart schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:09:
[...]
Zo zal het wel weer gaan ja![]()
Maar misschien leuk om te proberen een GS Snowflake bij elkaar te traden.
Ik heb mijn 100.000 MASA helaas omgeruild voor een lagger. Dikke ezel dat ik ben. De eerste fout van deze tweede bull fase. Voor de rest gaat alles als een speer. Als het ons nog 3 a 4 maanden gegund is hang ik de vlag uit.Alpina schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:18:
[...]
Ja (edit: aantallen is niet nodig, voor Taro nu wel duidelijker) stuks nog . Geen twijfel, een mooie chart.
TAO subnet die voor de ai agents gaan. 1+1=2
Dus ik begrijp dat jij het vlees, en @anti elppa de schultenbrau doet tijdens de BBQzwembroek schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:15:
[...]
Ik heb mijn 100.000 MASA helaas omgeruild voor een lagger. Dikke ezel dat ik ben. De eerste fout van deze tweede bull fase. Voor de rest gaat alles als een speer. Als het ons nog 3 a 4 maanden gegund is hang ik de vlag uit.
Anti wordt de kerstman van Hawai. Jappie mag zn collis meetomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:38:
[...]
Dus ik begrijp dat jij het vlees, en @anti elppa de schultenbrau doet tijdens de BBQ
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als mijn Prime bull sell target wordt gehit dan doe ik daar niet lullig over. Maar de Masa fout kost me al 10k virtuele winst. Van ruilen komt huilen.tomtom901 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:38:
[...]
Dus ik begrijp dat jij het vlees, en @anti elppa de schultenbrau doet tijdens de BBQ
Zit je het bericht daarboven nou gewoon in het gezelschap van anderen te typen? Lekker gezellig.
Edit: Oh wacht, gewoon thuis voor de buis....
Eet smakelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 01-12-2024 18:58 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mkQ76j460mC1DopRuhz9axrl.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/s1gUjKgN8QseGIRuMrTSb3IZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/t7925THRI6EMbEQXXt3jwtCd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9SROj7isCMcPGBij09OC08Wi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/83ecu9iJf0p9IcczQl3Up3ty.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9ilEmHzsQx0GUwJaJV33a80L.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NFbe2DvBw8tTumc6pRN78ATv.jpg?f=fotoalbum_large)