Na de management samenvattingen in de beer, en de positieve reacties daarop, is hier ‘een’ management samenvatting van 2024.
Ik zeg ‘een’ omdat ik gepast bescheiden wil zijn. Met @
Guere is er een betere joker in town (en wij danken de Heer daarvoor). Met de berichtendiarree in de bull heb ik vast een boel hoogtepunten gemist. En zelf ben ik ook minder vaak hier geweest, om uiteenlopende redenen.
Voor wie het niet weet: ze waren bedoeld om te zorgen dat je in de beer een tijdje offline kon gaan, en toch bij zou blijven.
En aangemoedigd door de posts van vandaag doe ik een verse poging, zo op de laatste dag van 2024.
Ook omdat ik een man van tradities en herhaling ben. Ik koester de momenten dat mensen hier mijn grappen en memes hergebruiken (management samenvatting, DCA politie houdt u toch even staande, megabullish op dikke Glimmers, …)
Anyway, 2024
Zoals door @
Taro aangekondigd in de (vorige) topic titel was er dan eindelijk een groen licht van de SEC voor de ETFs.
Het schijnt dat @
Laurens1970 persoonlijk een duimpje is gaan geven aan Gary Gensler.
Ik zeg eindelijk, maar het akkoord duurde minder lang dan de lijdensweg van de altcoiners (uitgedrukt in BTC).
@
Gipsy King ging rekt op Ada, @
Gelukszoekr op 64 Ethers of Ordinals, @
zwembroek ging rekt op weet ik wat er eigenlijk in de zak zat, en een paar users op hun scheiding, babies of burn outs.
Onderzoek van de GGZ wijst sowieso uit dat er een relatie is tussen geestesziekte en crypto, in het bijzonder memecoiners.
Het was allemaal koren op de molen van de maxis. @
anti elppa is de grootste, en er is geen second best, al komt M. Saylor vrij dichtbij.
Als er één ding zeker is, dan is het dat Saylor er meer geld in stak dan ‘ie kan missen. Hij krijgt een premium op zijn aandeel waarmee ‘ie BTC koopt, die zijn premium vergroot. Een soort infinite money ponzi scheme, dus, maar we verbloemen het maar door ‘dikke tech’ te roepen.
We zouden het bijna vergeten, maar het was ook het jaar van de halving. Een oud-Guinees ritueel waardoor we een keer extra op de frontpage staan, zodat de normies kunnen klagen over ons energieverbruik. Prachtige folklore is het.
Die frontpage trekt ook veel nieuwe users naar hier. Ik kan helaas niet volledig zijn, maar we hebben onvergetelijke nieuwe leden zoals @
Wispe (sorry voor de grappen over de trap, B2B armband en de geheimhoudingsverklaring op je werk), @
bsmpower (sorry voor de corrigerende tikken, ze kwamen vanuit een liefdevol hart) en @
LadyS (een vadsige man die ruikt naar Ketjap Pedis nootjes en die complete internet strangers gek maakt door zich voor te doen als een griet).
Ook oude users drukken hun prachtige stempel op dit geheel.
Ik dank @
Taro en @
tomtom901 voor de kleurplaten voor mijn denkbeeldige kinderen. @
Guere voor die heerlijke memes en ondertussen ook al filmpjes, en @
FrambozenTaart voor zijn laissez faire ten opzichte van WW3, als een soort Friese comateuze zenboeddist. Je bent mijn verzets-antiheld.
Verder was het een vrij onbewogen jaar. Na wat onbetekenende landen gaan nu ook institutionals BTC op de balans zetten - precies volgens het saaie plan, dus.
En ten opzichte van vorig jaar deed BTC ook maar een magere x5, tenzij je met leveraged traden je account sneller opblaast. Looking at you, @
ScuL .
Zoals voorspeld door Taro in de huidige topic titel doorbraken we de 100k. We vragen hem vriendelijk om de 420k in de volgende topic titel op te nemen.
Dat het hem kracht mag geven op een volgend verjaardagsfeestje.
Oh, laten we niet vergeten dat in 2024 diverse dino coins (maar niet VET) van het kruis zijn gehaald en zijn herrezen. Er was iets met XRP en met ADA, maar het enige dat je hoeft te onthouden is dat ze in BTC nog steeds achterlijk ver onder water staan.
Insert nog iets over @
Kol Nedra. Hij kreeg een maand Navalny-vakantie omdat ‘ie iets deed wat hier gewoon mag.
Ik kijk met angst en beven naar 2025. De wereld staat in de fik, maar men aanbidt Peter Gilles, Gooise Vrouwen en Heel Holland Bakt. Iedereen kijkt weg, Poetin zal Europa binnenvallen en Trump zal de USA stuk maken.
Maar er zal Schulti in blik zijn, en in dit topic kan ik altijd terugvallen op de relatief voorspelbare crypto space. Ook daarvoor dank.
Zoals ze dan bij The A-Team zouden zeggen: fijne Face-dagen.
Geniet van je whiskey, kamado, de 911 - of je dromen van dit alles . Parkeer ze direct daarna en kies voor gezondheid en gezin, zoals we leerden van @
Skrunsies die hier figuurlijk stierf voor onze zonden, zodat wij mogen laven aan het leven.
PS: Laat de mand-meme maar zitten, ik trek me weer terug.
PS2: Het is friet, geen patat.