[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.420 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:44
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:58:
[...]

Al die mensen zijn op zoek naar de nieuwe Doge maar komen vaak van een koude kermis thuis :>

Volges mij is Doge een van de weinige memes wat is blijven stijgen in de loop der jaren?
En Pepe ook wel, maar het slaat nog steeds nergens op natuurlijk

Ooit toen binance nog mocht in NL, wel aardig rekt op Pepe gegaan, de gains bleven maar binnenstromen na de eerste Binance listing. Volgende ochtend -5k$ ofzo.

Hoewel ik daar nu alsnog dik mee in de plus had gestaan, als ik had gehold.

[ Voor 23% gewijzigd door Mr Ronman op 31-12-2024 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:44
knakworst schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:50:
96k lijkt nog een etappe te ver voor vandaag.
Straks nog wel eind sprintje wellicht om de monthly groen te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
Mr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:00:
[...]

En Pepe ook wel, maar het slaat nog steeds nergens op natuurlijk
Jaa dikke doodsteek voor crypto imo want veel mensen gaan er compleet rekt door, als je ziet ook hoeveel muntjes er per dag bijkomen dat is niet meer bij te houden. In de begin jaren van crypto was het nog lekker simpel je had niet zoveel keus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:23

Muzzy

Aan het dieken

Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:45:
[Afbeelding]

Ouugh! hopelijk niet teveel mensen hier rekt gegaan
Lucky :P

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:20

knakworst

Get more sats!

Mr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:03:
[...]

Straks nog wel eind sprintje wellicht om de monthly groen te eindigen.
Of anders gewoon een lekkere dump om je box 3 laag te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Als Jaapio een eigen munt zou lanceren, zou ik al mijn hebben en houden daarin investeren.

Zijn er plannen, @FrambozenTaart?

Acties:
  • +56 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:36
Na de management samenvattingen in de beer, en de positieve reacties daarop, is hier ‘een’ management samenvatting van 2024.

Ik zeg ‘een’ omdat ik gepast bescheiden wil zijn. Met @Guere is er een betere joker in town (en wij danken de Heer daarvoor). Met de berichtendiarree in de bull heb ik vast een boel hoogtepunten gemist. En zelf ben ik ook minder vaak hier geweest, om uiteenlopende redenen.

Voor wie het niet weet: ze waren bedoeld om te zorgen dat je in de beer een tijdje offline kon gaan, en toch bij zou blijven.
En aangemoedigd door de posts van vandaag doe ik een verse poging, zo op de laatste dag van 2024.
Ook omdat ik een man van tradities en herhaling ben. Ik koester de momenten dat mensen hier mijn grappen en memes hergebruiken (management samenvatting, DCA politie houdt u toch even staande, megabullish op dikke Glimmers, …)

Anyway, 2024

Zoals door @Taro aangekondigd in de (vorige) topic titel was er dan eindelijk een groen licht van de SEC voor de ETFs.
Het schijnt dat @Laurens1970 persoonlijk een duimpje is gaan geven aan Gary Gensler.

Ik zeg eindelijk, maar het akkoord duurde minder lang dan de lijdensweg van de altcoiners (uitgedrukt in BTC).
@Gipsy King ging rekt op Ada, @Gelukszoekr op 64 Ethers of Ordinals, @zwembroek ging rekt op weet ik wat er eigenlijk in de zak zat, en een paar users op hun scheiding, babies of burn outs.
Onderzoek van de GGZ wijst sowieso uit dat er een relatie is tussen geestesziekte en crypto, in het bijzonder memecoiners.

Het was allemaal koren op de molen van de maxis. @anti elppa is de grootste, en er is geen second best, al komt M. Saylor vrij dichtbij.
Als er één ding zeker is, dan is het dat Saylor er meer geld in stak dan ‘ie kan missen. Hij krijgt een premium op zijn aandeel waarmee ‘ie BTC koopt, die zijn premium vergroot. Een soort infinite money ponzi scheme, dus, maar we verbloemen het maar door ‘dikke tech’ te roepen.

We zouden het bijna vergeten, maar het was ook het jaar van de halving. Een oud-Guinees ritueel waardoor we een keer extra op de frontpage staan, zodat de normies kunnen klagen over ons energieverbruik. Prachtige folklore is het.

Die frontpage trekt ook veel nieuwe users naar hier. Ik kan helaas niet volledig zijn, maar we hebben onvergetelijke nieuwe leden zoals @Wispe (sorry voor de grappen over de trap, B2B armband en de geheimhoudingsverklaring op je werk), @bsmpower (sorry voor de corrigerende tikken, ze kwamen vanuit een liefdevol hart) en @LadyS (een vadsige man die ruikt naar Ketjap Pedis nootjes en die complete internet strangers gek maakt door zich voor te doen als een griet).

Ook oude users drukken hun prachtige stempel op dit geheel.
Ik dank @Taro en @tomtom901 voor de kleurplaten voor mijn denkbeeldige kinderen. @Guere voor die heerlijke memes en ondertussen ook al filmpjes, en @FrambozenTaart voor zijn laissez faire ten opzichte van WW3, als een soort Friese comateuze zenboeddist. Je bent mijn verzets-antiheld.

Verder was het een vrij onbewogen jaar. Na wat onbetekenende landen gaan nu ook institutionals BTC op de balans zetten - precies volgens het saaie plan, dus.
En ten opzichte van vorig jaar deed BTC ook maar een magere x5, tenzij je met leveraged traden je account sneller opblaast. Looking at you, @ScuL .

Zoals voorspeld door Taro in de huidige topic titel doorbraken we de 100k. We vragen hem vriendelijk om de 420k in de volgende topic titel op te nemen.
Dat het hem kracht mag geven op een volgend verjaardagsfeestje.

Oh, laten we niet vergeten dat in 2024 diverse dino coins (maar niet VET) van het kruis zijn gehaald en zijn herrezen. Er was iets met XRP en met ADA, maar het enige dat je hoeft te onthouden is dat ze in BTC nog steeds achterlijk ver onder water staan.

Insert nog iets over @Kol Nedra. Hij kreeg een maand Navalny-vakantie omdat ‘ie iets deed wat hier gewoon mag.

Ik kijk met angst en beven naar 2025. De wereld staat in de fik, maar men aanbidt Peter Gilles, Gooise Vrouwen en Heel Holland Bakt. Iedereen kijkt weg, Poetin zal Europa binnenvallen en Trump zal de USA stuk maken.
Maar er zal Schulti in blik zijn, en in dit topic kan ik altijd terugvallen op de relatief voorspelbare crypto space. Ook daarvoor dank.

Zoals ze dan bij The A-Team zouden zeggen: fijne Face-dagen.
Geniet van je whiskey, kamado, de 911 - of je dromen van dit alles . Parkeer ze direct daarna en kies voor gezondheid en gezin, zoals we leerden van @Skrunsies die hier figuurlijk stierf voor onze zonden, zodat wij mogen laven aan het leven.

PS: Laat de mand-meme maar zitten, ik trek me weer terug.
PS2: Het is friet, geen patat.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:37:
[...]

Yep, had ik ook niet verwacht. Mooi nog wat gains kunnen pakken op de valreep van het nieuwe jaar
Haha, fucking shitshow is het toch ook dat crypto. Iedereen erin lokken en dan REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-10 02:33
Ik zit in dubio, van mij hoeft de koers niet perse hoger ivm belastingaangifte vanavond maar een lelijke monthly candle zie ik ook niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:13
Deman23 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:15:
Ik zit in dubio, van mij hoeft de koers niet perse hoger ivm belastingaangifte vanavond maar een lelijke monthly candle zie ik ook niet zitten.
dan begint 1 januari met een leuk koopmomentje :)

ik zeg kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Deman23 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:15:
Hier closen is geen lelijke monthly candle hoor. Dat is pas als we nog een nieuwe low knallen en daar blijven hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:10:
Als Jaapio een eigen munt zou lanceren, zou ik al mijn hebben en houden daarin investeren.

Zijn er plannen, @FrambozenTaart?
Ga je gang zou ik zeggen ;)

https://pump.fun/board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:19:
[...]

Hier closen is geen lelijke monthly candle hoor. Dat is pas als we nog een nieuwe low knallen en daar blijven hangen.
Nee maar ik bedoel meer op 92k niveau, ik had dat voor m’n belasting niet erg gevonden. De candle ziet er nu weer wat beter uit maar wel nog steeds een lange wick aan de bovenkant…

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Doe voorzichtig.
Drink niet te veel.
Geniet.

Al het beste voor 2025 SCers! 🍾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Deman23 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:28:
[...]

Nee maar ik bedoel meer op 92k niveau, ik had dat voor m’n belasting niet erg gevonden. De candle ziet er nu weer wat beter uit maar wel nog steeds een lange wick aan de bovenkant…
Dat maakt minder uit dan geen wick aan de onderkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:31:
[...]

Dat maakt minder uit dan geen wick aan de onderkant
Dan vind ik hier closen prima en dan in januari moon!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Iedereen een knallend jaareinde en steek die groene kaarsen maar af voor een hele smerige rit Q1 in 2025 met een hoop afspraken bij de Lambo dealer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YYXwz8qgGTh64_dg7Ul0SCGa6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TOOnt5hSrjczRLAuwxcM5Os4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 22:51
Lekker weggetypt, @MrMrq. Je zou bijna denken dat je er iets mee doet. Of moet doen.
Extra applaus voor de treffende term 'Navalny-vakantie'.
En verder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlJ5Syefv-ljWKWmyno0DedE2Do=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EG2ZHoNuGxYHlHB7DJNbFFcc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je hebt het niet van mij gehoord dat ADA misschien in het nieuwe jaar mooie dingen gaat doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUEsE78nhUkxM2bNJZPFd303Y6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1ZmOgtZjewE8F68tIDcw90s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Ook fijne jaarwisseling allemaal. Doe het nu vast nu ik dat nog kan. Thanks voor het prachtige vermaak!!! Volgend jaar gaan we naar 420k.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44
Ook van een lurker Beste wensen voor 2025.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gw1ZU__IMgo9ziGg7w8BLvOPrfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8kJpWxn8Pt2Rj1hgppEBg9a.jpg?f=fotoalbum_large

👍

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Fijne jaarwisseling allemaal

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:00
Fijne jaarwisseling allemaal! 🎉

Dat 2025 het jaar mag worden waarin onze BTC zo hard stijgt dat zelfs de maan te laag is. Op naar prijzen waar we elke dag champagne van kunnen drinken!! 🚀🥂🍾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:45:
[Afbeelding]

Ouugh! hopelijk niet teveel mensen hier rekt gegaan
En hij is weer terug.

https://dexscreener.com/s...ywfrb5eqfvlfn7imfvb1gp7bx

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:27

Coldcat

HODL

Een mooi nieuwjaar alvast mannen en vrouw! Hier weer terug uit het oosten. Vroeger ging dat per boot en duurde dat weken. Tegenwoordig ben je binnen een dag weer terug. Nog heerlijk gegeten bij de lounge als herdenking aan de gestorven CRO kaart. Crypto komt er wel als de geschiedenis zich herhaalt. There is no second best!

Vorig jaar was ik creatiever met de eindejaarspost waar ik zelfs een figuur voor gemaakt heb destijds. Blijkt toch aardig te kloppen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyKucV0-IyiXKEJz_9adEg0-NwE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dQH7QaR4MvLpjMgODa5WaLzU.png?f=fotoalbum_large

Retail is nog niet terug maar de koers staat gelijk. Wat volgend jaar gaat brengen is me onbekend. Het kan echt alle kanten op! Dat de ATH doorbroken gaat worden lijkt me een gegeven. De vraag is voor hoe lang en wanneer. Hopelijk beginnen we in Januari al!

Een bewogen jaar hier met veel veranderingen! In 2025 gaat de focus liggen op een goede balans en gezondheid. Dat is toch het belangrijkste in het leven!

Een goede balans start met nog een keer goed naar de gedver gaan! Oud en nieuw vier ik niet, zo maar de rekening opmaken voor de belastingdienst en een fles wijn soldaat maken op het goede leven!

Proost!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Iedereen lekker genieten vanavond!!

En fijne jaarwisseling alvast. *O*

Ondanks dat ik hier pas kort ben, dank allemaal voor nuttige info&de portie dagelijkse gezelligheid! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Dank je Elon, mooi eindejaarskado gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xIX46aC-5dqdR2GvnSdvxAOk0ag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GwtsXmzjOo4GwzbQ035ML2Sw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Fijne jaarwisseling allen d:)b

Hopelijk volgt er in 2025 nog een zelfde yearly candle rechtsboven die van 2024. Deze wordt in ieder geval niet meer rood en is in the pocket 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEPK_14JMDSuepD94-IETSaJcIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QOrucjByCx0TMAjJiDcOA56O.png?f=fotoalbum_large

* Taro heeft een schijthekel aan alle Beste wensen berichtjes die die over een paar uur en de komende dagen weer naar iedereen moet typen, maar het hoort erbij, beter dan kaarten schrijven.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:45
Taro schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 18:11:

Hopelijk volgt er in 2025 nog een zelfde yearly candle rechtsboven die van 2024. Deze wordt in ieder geval niet meer rood en is in the pocket 8)
[Afbeelding]

* Taro heeft een schijthekel aan alle Beste wensen berichtjes die die over een paar uur en de komende dagen weer naar iedereen moet typen, maar het hoort erbij, beter dan kaarten schrijven.
Dit plaatje vormt in 2026 wel weer een mooie kerstboom. De beste wensen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Muzzy schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 18:01:
Dank je Elon, mooi eindejaarskado gehad.

[Afbeelding]
Nice man d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
En jij ook natuurlijk de beste wensen, @Taro!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hpc1CR-cvimjF4RP5Np_CnaRwfA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HgIptbB6mb5uIua00AG2lLr2.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

[Afbeelding]

Haha same here. Pleuris hekel aan. Al gelemaal op het werk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
anti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 18:35:
[...]

Haha same here. Pleuris hekel aan. Al gelemaal op het werk
Jij ook alvast een gelukkig nieuw jaar!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

. Deze wordt in ieder geval niet meer rood en is in the pocket 8)
Don't jinx it :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7btbYgrNth60Fjk3MbPFHlTcAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GmVc0DSgVbEs9IfxN5JBHjNU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Ja dan gewoon de vinkentering he d:)b

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 18:20:
[...]

En jij ook natuurlijk de beste wensen, @Taro!
;)

Ik gun iedereen om mij heen iedere dag al de beste wensen. Het digitaal copy pasten van een aantal woorden en dat via bijv. WhatsApp naar een lijstje met mensen sturen voelt voor mij tegenwoordig niet meer alsof dat wat toevoegt.

Zag gisteren op LinkedIn een bericht langskomen van iemand die +-16 jaar geleden in een huis was gaan wonen en sinds die tijd ieder jaar een kaart met de beste wensen ontving gericht aan een man en vrouw die daar dus al heul lang niet meer wonen. Spreken ze die mensen nog? Leven ze nog? Krijgen ze wel een kaartje terug? Zoveel vragen... Maar als je na >16 jaar niet eens weet dat iemand is verhuisd, stuur je dan gewoon domweg dezelfde boodschap naar iedereen op je lijstje en hoe gemeend zijn die woorden dan? En als je dan geen kaartje terugkrijgt, valt je dat op?

Afgelopen jaar ben ik mij steeds meer gaan beseffen dat mensen die echt om je geven ook regelmatig contact met je zoeken en andersom. Dan hecht ik waarde aan die woorden.

Ben je bijv. mijn vorige leidinggevende geweest en heb je mij toen ik thuis kwam te zitten nooit gevraagd hoe het ging? Stuur dan vooral geen beste wensen, want je meent het niet en ps. zak erin eikel.

Iemand de beste wensen sturen is alleen waardevol als je er ook voor die mensen bent in moeilijke tijden, als het er toe doet. Als je elkaar tussendoor ook spreekt of vraagt hoe het is. Anders zijn het loze woorden en wat dat betreft is 2024 voor mij wel een eyeopener geweest. Een paar vriendengroepen waar ik iedere keer de kartrekker van was zijn ook helemaal stilgevallen toen ik 1-1-2024 besloot eens even aan te kijken wat er zou gebeuren als ik geen initiatief meer nam. En ik heb die aandacht aan mensen besteed die wél initiatief tonen, of vroegen hoe het ging, of langskwamen en waar het gezellig mee was als ik daar op bezoek was. En dat mag ook digitaal contact zijn he d:)b

Dus wel eens goed om na te denken of je de mensen naar wie je dat berichtje stuurt de rest van het jaar ook wat extra aandacht zou kunnen geven, of dat het eigenlijk gewoon een formaliteit is zonder verder enige waarde. Move on.

[/Einde zuur bericht]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-10 16:18

raq

Coldcat schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 17:40:
Een mooi nieuwjaar alvast mannen en vrouw! Hier weer terug uit het oosten. Vroeger ging dat per boot en duurde dat weken. Tegenwoordig ben je binnen een dag weer terug. Nog heerlijk gegeten bij de lounge als herdenking aan de gestorven CRO kaart. Crypto komt er wel als de geschiedenis zich herhaalt. There is no second best!

Vorig jaar was ik creatiever met de eindejaarspost waar ik zelfs een figuur voor gemaakt heb destijds. Blijkt toch aardig te kloppen:

[Afbeelding]

Retail is nog niet terug maar de koers staat gelijk. Wat volgend jaar gaat brengen is me onbekend. Het kan echt alle kanten op! Dat de ATH doorbroken gaat worden lijkt me een gegeven. De vraag is voor hoe lang en wanneer. Hopelijk beginnen we in Januari al!

Een bewogen jaar hier met veel veranderingen! In 2025 gaat de focus liggen op een goede balans en gezondheid. Dat is toch het belangrijkste in het leven!

Een goede balans start met nog een keer goed naar de gedver gaan! Oud en nieuw vier ik niet, zo maar de rekening opmaken voor de belastingdienst en een fles wijn soldaat maken op het goede leven!

Proost!
Dat plaatje heb ik toen gelijk naar een paar vrienden gestuurd
Laatst nogmaals.

Bedankt. _/-\o_

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

@Tao zo sta ik er ook steeds meer in.

Het moet van 2 kanten komen, heb de laatste jaren van diverse mensen om me heen afscheid genomen. Geeft veel rust en ruimte in mn hoofd.

Zat vanmiddag te denken of een put schrijven op #MSTR een goed idee is.. maar bedacht me sowieso net op tijd dat die optie premie meetelt voor box3. Kan beter in het nieuwe jaar doen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
Taro schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:04:
[...]

;)

Ik gun iedereen om mij heen iedere dag al de beste wensen. Het digitaal copy pasten van een aantal woorden en dat via bijv. WhatsApp naar een lijstje met mensen sturen voelt voor mij tegenwoordig niet meer alsof dat wat toevoegt.

Zag gisteren op LinkedIn een bericht langskomen van iemand die +-16 jaar geleden in een huis was gaan wonen en sinds die tijd ieder jaar een kaart met de beste wensen ontving gericht aan een man en vrouw die daar dus al heul lang niet meer wonen. Spreken ze die mensen nog? Leven ze nog? Krijgen ze wel een kaartje terug? Zoveel vragen... Maar als je na >16 jaar niet eens weet dat iemand is verhuisd, stuur je dan gewoon domweg dezelfde boodschap naar iedereen op je lijstje en hoe gemeend zijn die woorden dan? En als je dan geen kaartje terugkrijgt, valt je dat op?

Afgelopen jaar ben ik mij steeds meer gaan beseffen dat mensen die echt om je geven ook regelmatig contact met je zoeken en andersom. Dan hecht ik waarde aan die woorden.

Ben je bijv. mijn vorige leidinggevende geweest en heb je mij toen ik thuis kwam te zitten nooit gevraagd hoe het ging? Stuur dan vooral geen beste wensen, want je meent het niet en ps. zak erin eikel.

Iemand de beste wensen sturen is alleen waardevol als je er ook voor die mensen bent in moeilijke tijden, als het er toe doet. Als je elkaar tussendoor ook spreekt of vraagt hoe het is. Anders zijn het loze woorden en wat dat betreft is 2024 voor mij wel een eyeopener geweest. Een paar vriendengroepen waar ik iedere keer de kartrekker van was zijn ook helemaal stilgevallen toen ik 1-1-2024 besloot eens even aan te kijken wat er zou gebeuren als ik geen initiatief meer nam. En ik heb die aandacht aan mensen besteed die wél initiatief tonen, of vroegen hoe het ging, of langskwamen en waar het gezellig mee was als ik daar op bezoek was. En dat mag ook digitaal contact zijn he d:)b

Dus wel eens goed om na te denken of je de mensen naar wie je dat berichtje stuurt de rest van het jaar ook wat extra aandacht zou kunnen geven, of dat het eigenlijk gewoon een formaliteit is zonder verder enige waarde. Move on.

[/Einde zuur bericht]
Zo eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:53
[...]

;)

[/Einde zuur bericht]
Herkenbaar. En prima. Dingen gaan voorbij, ook vriendschappen. Zo gaat het in het leven.
Ik vond dat jaren geleden erg lastig, dan wil je vastklampen aan van alles en nog wat met bijvoorbeeld oude vrienden. Inmiddels gewoon helemaal zen met het feit dat dingen veranderen, waaronder ikzelf ook.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
En de geitenbende ponzi pyramide kaartenhuis van een bitcoin zakt weer in elkaar, dus met blinde paniek het nieuwe jaar in, toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P8jow1_FunlgGy1pyVEa4pQIJP4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/7e58B1Vcvgdj0BMve2PzgvKF.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Virtuals en Aixbt stijgen gestaag door zo jammer dat ik er niks van opgepikt heb :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:05
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:19:
Virtuals en Aixbt stijgen gestaag door zo jammer dat ik er niks van opgepikt heb :P
Die blijven inderdaad maar gaan, heb ze beide. Virtuals na BTC en ETH mijn grootste positie.

Heb de afgelopen dagen nog wat AI agent coins toegevoegd. Komend weekend maar even inlezen wat ik nou daadwerkelijk allemaal heb gekocht :9B :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het is hier 2025 en ik ben nog steeds een schrale atser. Wen 420k?

@Taro ik heb ook niks met die wensen maar er zijn uitzonderingen. O+ (ze kunnen wel een reet hike gebruiken...)

Afbeeldingslocatie: https://2img.net/h/miasmaticreview.mu.nu/mt-static/Sexy%20New%20Year.gif

Shit bijna @tomtom901 vergeten. Krijg je dit nog in je Porsche geprakt?

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/OfulhiRaaYQAAAAM/happy-new-year-fat.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:24:
[...]

Die blijven inderdaad maar gaan, heb ze beide. Virtuals na BTC en ETH mijn grootste positie.

Heb de afgelopen dagen nog wat AI agent coins toegevoegd. Komend weekend maar even inlezen wat ik nou daadwerkelijk allemaal heb gekocht :9B :+
Ik wist idd dat jij ze had toen was aixbt nog cheap op te pakken alleen niks mee gedaan… welke ai agents zijn het? Heb er laatst ook gehad maar dan op coffee gingen eerst steeds moon maar daarna rekt, wel leuke winsten meegepakt :)

Je hebt wel een oogje voor het vinden van pareltjes moet ik je na geven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sh4d0wman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:24:
Het is hier 2025 en ik ben nog steeds een schrale atser. Wen 420k?
Hier ook. Mensen zaten rond 12 uur gewoon bij de lokale eettent richting een TV-scherm te kijken voor een slechte Netflixfilm de huidige Bitcoinkoers hoor.

Men heeft hier opvallend weinig met de westerse variant van het nieuwe jaar. Over een kleine maand begint het Chinese nieuwe "lunar" jaar. Dan gaat men los...

...met het kopen van Bitcoin natuurlijk _/-\o_

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De beste cryptokoersen dan maar! *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deman23
BTC zakt dus het alcohol gehalte moet omhoog. Ik ga aan de zuip!

Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst !

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-10 16:12
Haha:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2kYruaSJTnau3qvAGi4ILL9uG4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NvuyBcLHMW3HDpHDwikgeu4v.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wIXVq5jeukWpy4clSEkRaUTFkrc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fnPNkJIhThxBzKJZJ30I3yKS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

;)

[/Einde zuur bericht]
Gelijk heb je, daarom zet ik mijn beste wensen tegenwoordig gewoon op Marktplaats.

Iedereen die ze zoekt kan ze krijgen, gratis ook. Lekker makkelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsHHKAbJn7-dpgsEyrcJ7YbR2lk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kmEjTbzCoxLHRfLz9vVVJQhM.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:05
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:27:
[...]

Ik wist idd dat jij ze had toen was aixbt nog cheap op te pakken alleen niks mee gedaan… welke ai agents zijn het? Heb er laatst ook gehad maar dan op coffee gingen eerst steeds moon maar daarna rekt, wel leuke winsten meegepakt :)

Je hebt wel een oogje voor het vinden van pareltjes :moet ik zeggen :P
Zie het meme-coin topic, daar post ik meestal wel welke zooi ik koop :P Dat is een beetje de place to be for low cap shitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 23:13
Lentehoofdje schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:09:
@Tao zo sta ik er ook steeds meer in.

Het moet van 2 kanten komen, heb de laatste jaren van diverse mensen om me heen afscheid genomen. Geeft veel rust en ruimte in mn hoofd.

Zat vanmiddag te denken of een put schrijven op #MSTR een goed idee is.. maar bedacht me sowieso net op tijd dat die optie premie meetelt voor box3. Kan beter in het nieuwe jaar doen.. :+
De premie is toch positief en de optie negatief dat maakt de positie toch neutraal zolang de optie niet in waarde veranderd?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:11
Beste wensen heren. Het was voor mij een bewogen jaar. Veel gezondheid en gains toegewenst!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FrambozenTaart schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:37:
[...]

Gelijk heb je, daarom zet ik mijn beste wensen tegenwoordig gewoon op Marktplaats.

Iedereen die ze zoekt kan ze krijgen, gratis ook. Lekker makkelijk.

[Afbeelding]
Thuisbezorgd voor 6,95. Bij marktplaats moeten ze de decemberzegel nog ontdekken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online

Ik heb er ook een schijthekel aan, maar voor jullie maak ik een hoge uitzondering: fijne jaarwisseling en beste wensen. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B04mIUW7MkITRtIeXgAcsYCAQto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9KcYUKWGEbUvGCja3ZkZv9p4.jpg?f=fotoalbum_large

@Muzzy Was jij dit ? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Lol I wish. Ik heb er een paar sol bij dus niet zo spannend allemaal. Kunnen we leuk van uit eten met elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

jvel92 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 19:40:
[...]

Zie het meme-coin topic, daar post ik meestal wel welke zooi ik koop :P Dat is een beetje de place to be for low cap shitters.
Dan zit ik hier toch verkeerd :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:16
Als je toch laatste keer je PF wilt checken, doe het niet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xyS7oH_epHFN5iZP7-SQBhP0uyU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZZxULFpRUta8Gba7BZH3E7Kp.png?f=fotoalbum_large

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
2025: ben benieuwd wat de ATH wordt.....

mijn plan is zeer waarschijnlijk: go away in may, hoe hoog staan we in mei 2025? $135k?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQEQYDv9V7FsB6IWfkhcc9qK_5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ozu0G6ofwvB4eMkz31MMrzuD.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:25:
2025: ben benieuwd wat de ATH wordt.....

mijn plan is zeer waarschijnlijk: go away in may, hoe hoog staan we in mei 2025? $135k?

[Afbeelding]
Ik zou april doen, want als iedereen mei doet, weet je wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:32
Wispe schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:29:
[...]

Ik zou april doen, want als iedereen mei doet, weet je wat er gaat gebeuren.
Ja maar nu iedereen april doet ga ik voor maart.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:31:
[...]

Ja maar nu iedereen april doet ga ik voor maart.
Dan ga ik voor februari :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:54
Of juist juni als iedereen denkt dat de top in april is geweest. Kortom: wij weten het weer eens niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat is the verdict wat betreft KuCoin hier? Krijg al een tijdje de melding "Based on your IP address, we currently do not provide services in your country or region due to local laws, regulations, or policies. We apologize for any inconvenience this may cause", maar alles werkt nog. Kwestie van tijd voordat de stekker er al a Binance in NL uit gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:41:
Wat is the verdict wat betreft KuCoin hier? Krijg al een tijdje de melding "Based on your IP address, we currently do not provide services in your country or region due to local laws, regulations, or policies. We apologize for any inconvenience this may cause", maar alles werkt nog. Kwestie van tijd voordat de stekker er al a Binance in NL uit gaat?
Ik ben er een tijd geleden uit gestapt hierdoor. Zit nu bij mexc voornamelijk te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Muzzy schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:43:
[...]

Ik ben er een tijd geleden uit gestapt hierdoor. Zit nu bij mexc voornamelijk te traden.
Ik zie bybit ook alleen in het .nl domein in Nederland officieel kan en mag. Welke internationale exchanges met een fatsoenlijk handelsvolume mogen in Nederland nog? Ik trade alleen spot, geen futures.

[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 31-12-2024 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:41:
ik had alles verplaatst naar Kraken, had er niet heel veel opstaan maar ik had mijn stack verdeeld in 30% ADA en 70% SOL

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Sowieso een goede vraag: Welke exchanges met veel coins kunnen in Nederland nog? Als er weer een alt season komt wil ik dit keer goed klaarstaan. Ik heb een strategie, als ik die vorige keer gevolgd had zou ik tonnen verdiend hebben - maar ik moet wel ergens heel veel vage coins kunnen kopen. Binance was geweldig; heb van Binance een paar maanden geleden het advies gekregen om een paspoort van Palau aan te vragen voor $100 waar je je vervolgens de KYC mee kunt doen, maar het lijkt me niet echt handig om een dubbel paspoort te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
BTC moon klokslag 12 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
Specy schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:49:
Sowieso een goede vraag: Welke exchanges met veel coins kunnen in Nederland nog? Als er weer een alt season komt wil ik dit keer goed klaarstaan. Ik heb een strategie, als ik die vorige keer gevolgd had zou ik tonnen verdiend hebben - maar ik moet wel ergens heel veel vage coins kunnen kopen. Binance was geweldig; heb van Binance een paar maanden geleden het advies gekregen om een paspoort van Palau aan te vragen voor $100 waar je je vervolgens de KYC mee kunt doen, maar het lijkt me niet echt handig om een dubbel paspoort te hebben...
Ik gebruik soms PancakeSwap om shitcoins te traden. Er bestaan zo nog sites.
Geen idee of dit een optie is voor u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
@Specy Vage coins via phantomwallet of metamask, vind de eerste fijner werken als je een exchange wilt kijk eens naar Mexc

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• 24c
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29

24c

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZ0ME76--Xqyohpd7XDsjbaNGqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AYPRazLXKZQK5cDYzVCV7Ez1.jpg?f=fotoalbum_large

Lieve dame, beste heren.
De allerbeste wensen voor 2025.
Ik hoop dat jullie met al jullie strategieën ontiegelijk veel euries gaan verdienen en schat hemeltje rijk gaan worden. Of het nou BTC, ETH, ADA, DOT of iets met een hond is.
Om met de bekende filisoof Bert Visscher te spreken: Geluk zit in hele grote dingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muzzy

Muzzy

Aan het dieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Het is toch van belang om morgen eerst de transactielogboeken van exchanges te downloaden, screenshots van de cold store wallets te maken en van de exchanges zelf en dán pas weer transacties te doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:26
Alvast de beste wensen aan jullie schrale atsers, slimme mensen, gekke mensen, nuchtere mensen etc...

Hier gaat straks de laptop ff aan om een screenshot te maken van mijn HW wallet.
Doe maar ff een flashcrash om 23:59 voor 2 minuutjes :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-10 13:44
Hartelijk met de jaarwisseling.

Veel geluk, gezondheid en wijsheid allen.

Opdat wij niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 15:34
elektriekert schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:10:
Alvast de beste wensen aan jullie schrale atsers, slimme mensen, gekke mensen, nuchtere mensen etc...

Hier gaat straks de laptop ff aan om een screenshot te maken van mijn HW wallet.
Even een hele korte wick in de ochtend mag ook hoor. Als iedereen toch ligt te slapen.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 14:12
elektriekert schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:10:

Je mag heel de dag screenshots maken en gebruiken, tijdstip is niet van belang. Gewoon de laagste waarde gebruiken.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:46:
[...]

Ik zie bybit ook alleen in het .nl domein in Nederland officieel kan en mag. Welke internationale exchanges met een fatsoenlijk handelsvolume mogen in Nederland nog? Ik trade alleen spot, geen futures.
-ByBit is goed, ik denk eigenlijk het beste voor Nederland
-Kraken voor BTC en ETH prima handelsvolume, maar je kan er ook voordeel mee hebben, als er bloed door de straten lopen dan vallen altjes hier vaker nog lager vanwege liquiditeit die dan net te laag is waardoor de spike lager valt dan elders, kan toch snel veel schelen :)
-Bitvavo: zie Kraken

tja en de rest dunno..... crypto.com is iig te duur maar het werkt wel goed

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Aantal altjes dippen toch weer lekker, Gaan we in 2025 nog door met donderdag dipdag? Buy order is geplaatst in ieder geval 8)

Alvast een goed uiteinde mede SC-ers! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:42:
Aantal altjes dippen toch weer lekker, Gaan we in 2025 nog door met donderdag dipdag? Buy order is geplaatst in ieder geval 8)
Laat het eerst nog maar even woensdag worden, anders duurt de vakantie wel heel kort :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
when 6 cent? gewoon om 0:00 please :P

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:51:
when 6 cent? gewoon om 0:00 please :P
Gok dat die staatsloterij loten iig nog geen 6 cent opbrengen als rendamenten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:53:
[...]

Gok dat die staatsloterij loten iig nog geen 6 cent opbrengen als rendamenten
Ik had eerste 3 cijfers goed op een mini cooper ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
Wispe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:09:
[...]

Ik had eerste 3 cijfers goed op een mini cooper ;(
Hier ook 3 cijfers goed en 1 letter helaas geen mini maar wel 5 euro gewonnen, toch weer rekt :+

Gelukkig nieuwjaar allen! d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 01-01-2025 00:26 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kol Nedra
De beste wensen allemaal voor 2025!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skpBhSnyDq0JdBqBq-_T2CRhpmY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QJGBjy3W8wFY035wlGxCbtB4.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Pinsa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:20:
[...]

Hier ook 3 cijfers goed en 1 letter helaas geen mini maar wel 5 euro gewonnen, toch weer rekt :+

Gelukkig nieuwjaar allen! d:)b
7,50 gewonnen hier! *O*

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Straks gelijk bitcoin van kopen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fordjah
De beste wensen aan alle slowchaters.
Geniet ervan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:01

Darrell

Fiat moonboy

Beste wensen allemaal! Fire soon!

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De beste wensen en vooral veel gezondheid toegewenst allemaal (voor jullie echt ;) d:)b ).

En weer lekker bezig geweest, we voeren de ranglijsten prima aan in review: Gelukkig nieuwjaar! - We blikken terug op 2024 :)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:48:
De beste wensen en vooral veel gezondheid toegewenst allemaal (voor jullie echt ;) d:)b ).

En weer lekker bezig geweest, we voeren de ranglijsten prima aan in review: Gelukkig nieuwjaar! - We blikken terug op 2024 :)
Hahaha als wij ooit verkassen kan tweakers ook de helft van de servers aan True teruggeven :').

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wow we doen niet onder voor VIVA forum :p

ImNotnoa in "Ongelijke behandeling omdat wij als stel aangenomen zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa

Hahaha nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:26
Pelox schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:21:
[...]

Je mag heel de dag screenshots maken en gebruiken, tijdstip is niet van belang. Gewoon de laagste waarde gebruiken.
Doe ik een keer om 12:00 i.p.v. de laatste waarde op de dag, is het ook weer niet goed :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:40:
[...]

7,50 gewonnen hier! *O*

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!
Hier 20. Helaas netto -40....rekt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:56:
[...]

Hier 20. Helaas netto -40....rekt dus
REKT

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:56:
[...]

Doe ik een keer om 12:00 i.p.v. de laatste waarde op de dag, is het ook weer niet goed :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foJNmY15L7DCKfZOoyIFfF8MMmE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XnX8hu9FKyo3zZ7Ocjzf7Zzm.gif?f=user_large

Zero.

Pagina: 1 ... 138 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!