[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.433 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:13
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:48:
[...]

mag ik deze als bijlage toevoegen bij de IB?

[YouTube: Brutal, Savage, Rekt]
Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/asMbV1lEhpcKnsbnSU/giphy.gif?cid=6c09b952a0f58e3wx72bzgkfhmjy16qm9l21pieiyu6g03z2&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:14
anti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:49:
[...]

sowieso, daarom ook choppaaaaaahhh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEGk3MAFRzE7q5OXQsfGxbmwFCk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sM0tMlVC9M2wYRDwsWCxDfdG.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJh9MClC3Uu4h2WhdTl_WQwJA1M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tucHBiTdP0RIx1wXQPG1XuGO.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-10 02:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQZZcoSTcdVwr95y5xPByDfJzlQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CSEZNY3fJT6tDEWRjBQKYclV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:16
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:57:
Dit is mijn porto van afgelopen jaar. Wat een jaar ook.

Laat alt-season maar echt komen :*)

[Afbeelding]
1 Pull-out maar, valt niet tegen ;) daarna lekker paar flinke piekjes gepumpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:48:
[...]

mag ik deze als bijlage toevoegen bij de IB?

[YouTube: Brutal, Savage, Rekt]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kgg5BE3My-5NrUQQNZjthN-vC4k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iAQvrEUv4Sjgp1Z0JvHctrKb.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
gif doet geen eer aan hoe hij het overbrengt :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-10 08:43
bsmpower schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:48:
Nou vanuit mij ook even een korte terug- en vooruitblik voor wie het interesseert 😅

Gek crypto jaartje. Deze zomer een all-time-low portfolio waarde. Was eigenlijk al helemaal afgestompt qua emoties hierdoor. Op de camping in Frankrijk besloten om na jaren weer eens wat eigen geld in te leggen (tot die tijd had ik geen eigen inleg). Na jaren alleen Vechain te hebben gehad ook besloten om ook een ander muntje te kopen, SUI in dit geval. Door deze nieuwe eigen inleg merkte ik dat er ook weer stress bij kwam kijken en ik (helaas) weer elke dag naar de charts zat te kijken en mijn mood de ene keer euforisch was en de andere keer depressief. Dit kwam samen met het starten van een nieuwe baan wat met name de eerste maanden erg tegenviel. Daarbij ook minder sociale contactmomenten gehad dan zou "moeten", deels ook omdat ik ben gestopt met teamsport sinds dit jaar. Hoef jullie niet te vertellen wat dit deed met mijn mood en negatieve berichten die ik hier plaatste. Ik kijk niet zo goed terug op December. Portfolio steeg tot 3 december naar het hoogtepunt dit jaar. Ondanks dat ik geen daytrader ben en ook geen glazen bol heb, heb ik toch behoorlijk wat winst laten liggen en de hele weg naar beneden uitgezeten. Wel nog de inleg van de zomer er weer uitgehaald. Daarover gesproken, dat is toch wel mijn grootste voornemer voor het nieuwe jaar: Winst pakken, winst pakken, winst pakken.

Eindresultaat dit jaar is +83% YTD met crypto en +16% met aandelen. Alsnog mooi rendement natuurlijk, maar mentaal is mijn glas vaker half leeg. Nog een mooi voornemen voor komend jaar, dat ik die knop eindelijk eens kan omzetten, aldanniet met hulp.

Iedereen bedankt voor de adviezen, tips en soms harde (deels terechte) reacties. Een fijne jaarwisseling en succesvol en vooral gezond 2025!
Wat een eerlijk en open verhaal, bedankt voor het delen! Ondanks de ups en downs heb je toch mooie resultaten behaald, zowel qua rendement en zelfreflectie. Je hebt je geld bijna verdubbeld, dit vind ik haaks staan op jouw glas-half-leeg-mentaliteit, wees trots op jezelf man! Het is goed om te lezen dat je duidelijke voornemens hebt voor het nieuwe jaar, zoals winst pakken en positiever kijken. Dat is al een stap in de goede richting!

Nog een super belangrijke tip, mocht je dit nog niet gedaan hebben: Wat is je plan om winst te pakken in 2025? Zonder hierover na te denken en vooraf te beslissen, ga je weer die emotionele achtbaan door met ups en downs. De top timen kan niemand hier, dus beslis en zet je sell targets/orders alvast en geniet van die winsten!

Ik wens je een fijne jaarwisseling en een succesvol, maar vooral mentaal gezond 2025!

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:02:
[...]

gif doet geen eer aan hoe hij het overbrengt :+
Ik kon het filmpje en de dude zelf niet had alleen het gifje :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:09

tomtom901

Moderator General Chat
Zo deze weak hands hebben net verkocht van de long van 92k gisteren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
Gipsy King schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:59:
[...]

1 Pull-out maar, valt niet tegen ;) daarna lekker paar flinke piekjes gepumpt.
2x raden wanneer ik 2x op vakantie was |:(

volgende vakantie ga ik fucking cashen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 31-12-2024 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:12:
Zo deze weak hands hebben net verkocht van de long van 92k gisteren
Verwacht je vanmiddag nog wat prijsactie Tom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:13:
[...]

Vuurwerk, ik verwacht vuurwerk vuurpijlen. allemaal zijwaards naar rechts door te harde wind

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 31-12-2024 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:15:
[...]

Vuurwerk, ik verwacht vuurwerk vuurpijlen. allemaal zijwaards naar rechts door te harde wind
Dat sws _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:29
weer tegen het lijntje aan (dalende trend)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gy1W6pf6lLkpse-RwL9kiylg-Uk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vC9OJReamMoScFb5n0Jpl5eH.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
anti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:24:

[Afbeelding]
nee nee, zeker niet. we gaan erdoorheen. up up we go. alleen maar omhoog. niks lijntje. geen lijn te sterk voor de oude heer. gang is alles. biem bam boem weg ermee. laat ze hangen met hun fiat aan de zijlijn.
lets gooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:28:
[...]

nee nee, zeker niet. we gaan erdoorheen. up up we go. alleen maar omhoog. niks lijntje. geen lijn te sterk voor de oude heer. gang is alles. biem bam boem weg ermee. laat ze hangen met hun fiat aan de zijlijn.
lets gooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7B3dRmafxDnb-1Au5JdJN7J5yOA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zQhD1R4PLiAHxffoolXfzGOp.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
maar.. 90.5k wordt nu wel weer sappiger... en sappiger.. want er worden verse zuurpruimen uitgedeeld in die regio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqYES0FIz1aaEXYeOaxW5W8Ujz8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vSCBwJbMGllPavirqnktN5vw.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-pTXa4APCP618dFPLZZ6HD3zhU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EzKzygfxHCzV6ST8k22WNDmH.jpg?f=fotoalbum_large

Was weer spannend. Netjes iedere dag een vakje, maar niet beloond.

De monthly candle van BTC maakt me heel nerveus. Ik zie niets vergelijkbaars in voorgaande bulls. Sta al op -20k van de top, en verkopen doe ik sowieso niet. Proosten op een groen 2025 dan maar :9B

Fijne jaarwisseling allemaal!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:05
Vond dat deze klassieke meme wel eens de SC treatment mocht krijgen. Kan iedereen gebruiken als @anti elppa weer eens gaat ranten over altcoins :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UU70gegh-vHuCpkk15YP7QPlMhA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QMEz2ALWzYC1DeTPVJTCRCqF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:17
Oudejaarsdag is hier ook traditioneel het opmaken van het financiële overzicht. De verschillende investeringen hebben een rendament opgeleverd van zo’n 63%!

Voor iedereen alvast een prettige jaarwisseling gewenst. Ik gun iedereen een knallende bullmarkt in 2025 én veel leuke gesprekken in de SC.

Stack Sats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:36
Was leuk je effe hier te hebben gezien, @tomtom901

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puB8e50WXPpr98iAign4TnZ-sXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o0dJ6qmkPTYAhulBT6V0No2v.jpg?f=fotoalbum_large

Allemaal de beste wensen en zo.

Maktub

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Iedereen alvast een mooie jaarwisseling gewenst, en een prachtig 2025. d:)b

Ik wens jullie allemaal gezondheid en geluk, en als minst belangrijke factor ook nog wat mooie financiële rendamenten door de crypto.

En denk erom: om BTC te hodlen heb je sterke handen nodig, dus maak er geen weak hands van met vuurwerk! Met een kluitje rosbief aan je polsen hodl je nooit door de bear.

Hier steken we het vuurwerk dan ook verantwoord af:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSpOaf1TwFq5c7LYr4HIL5Nj9EU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5t6dqZPtkzS9mzPcRtwgvHZ2.gif?f=user_large

Geniet vannacht van een mooie jaarwisseling allemaal! :9B

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst voor iedereen hier in de SC, en de beste wensen voor 2025 hopelijk in goede geluk en gezondheid!

Een bullrun vervolg zou uiteraard ook nog mooi meegenomen zijn maar Bitcoin in eigen beheer blijft in ieder geval goud waard :*) :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)
AlterBridge schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:19:
[Afbeelding]

Was weer spannend. Netjes iedere dag een vakje, maar niet beloond.

De monthly candle van BTC maakt me heel nerveus. Ik zie niets vergelijkbaars in voorgaande bulls. Sta al op -20k van de top, en verkopen doe ik sowieso niet. Proosten op een groen 2025 dan maar :9B

2x 10 sterren hier gehad :') ... Gewoon een grote trol. Ik vraag me altijd af wanneer een "nieuwe" 100k wordt geproduceerd als iemand die wint. Of 1x per jaar.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06:51
Dan doet Don ook even een duit in het zakje. 2024 was een wisselend jaar, financieel gezien zowel goed als slecht. Mn PF deed een +150% (Zeker ook kudos @Alpina voor de tips, de meeste dan), en heb netjes 15% winst genomen volgens plan. De rest komt komend jaar.
Verder ging mn eigen vermogen met 80% onderuit door de scheiding, maar goed, dat bouwen we komende decennia wel weer op. Ik heb niet de illusie dat mijn PF dit gaat compenseren.
Emotioneel was het uiteraard ook bagger, maar door hard aan mezelf te werken sta ik er nog, ben ik fitter dan ooit, en ben ik weer diverse leuke dames tegengekomen die ook weer hele nieuwe ervaringen mee brengen.
Verder heb ik mij ontzettend vaak kapot gelachen om de teksten en memes in dit forum. Mememaker @Guere voorop, maar het hardst heb ik gelachen om het relaas van @Taro op een verjaardag en de reactie van @Stovirpi daarop. Wat een classic.
Alle anderen ook zeker bedankt, @anti elppa voor z’n maxi gedachtes, @zwembroek voor z’n advies waarop de reverse zwembroek methode het meest effectief was, @Kol Nedra voor z’n ban en de memes die daar op volgden, @Skrunsies voor z’n Posts die ons allen doen beseffen dat waar het om draait altijd op 1 moet staan. Uiteraard ook alle andere SC matties, lurkers en duimpjesbrigade. Het was top.
Daarom kijk ik ook uit naar volgend jaar.
De gains gaan bizar zijn, daar ga ik van uit. Zo niet, dan wordt het ook weer een prachtig jaar met nieuwe kansen. Want die zijn er altijd, je zal ze alleen zelf moeten pakken.
Succes allen daarmee!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gipsy King
Lieve Fast Chatters,

Bedankt voor het mooie jaar samen hier.

Het gaat af en toe zo snel dat ik het niet meer kan bijhouden.

Het was een mooi jaar vol pumps en dumps , vol miems en biems , vol hopen en jopen
vol bikes en reet hikes.

ik wens jullie een voorspoedig 2025 toe , vol liefde, geluk en een dikke vette bullrunn end
vul je zakken tijdig , en vergeet niet jezelf en je naasten met uitgecashte drek af en toe te kietelen.

Jullie zijn stuk voor stuk mooie mensen, keep that spirit up.

@LadyS bedankt voor de vrouwelijke balans hier. Hou die gasten een beetje in het gareel :)

@anti elppa dit gaan we nastreven voor jou !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TETVCB9Txpg4ULY4nAd4NrVdGUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcacTheLLjO9P7aZe6k216Ov.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
ByteMe_ schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:34:
[...]

2x 10 sterren hier gehad :') ... Gewoon een grote trol. Ik vraag me altijd af wanneer een "nieuwe" 100k wordt geproduceerd als iemand die wint. Of 1x per jaar.
Er zijn slechts 2 hoofdprijzen per type lot per jaar. Geen idee hoe het verder werkt, misschien verkopen ze wel niet :’)!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlterBridge
Don Guacamole schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:36:
Verder heb ik mij ontzettend vaak kapot gelachen om de teksten en memes in dit forum. Mememaker @Guere voorop, maar het hardst heb ik gelachen om het relaas van @Taro op een verjaardag en de reactie van @Stovirpi daarop. Wat een classic.
Haha ja geniaal _O- dat maakt het vele lezen hier echt de moeite waard. Hardop gelachen _/-\o_

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 23:13
Iedereen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZkZLarAmy8He-1seiIidMd4APs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4EWndQ6jKLfLSaJFJqu37Q9g.jpg?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:13:
[...]

Weinig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:37

Chaes

#HODL

Alvast een gelukkig en groen 2025 aan iedereen! d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Oh en schrale atsers, allemaal alvast een goed uiteinde!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g3kk5tLDmRe39ulHQFRtHTEiIFk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ir31HJ86FWLZg3TxzW6c7DuF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:24
Ook van mij alvast een geweldig 2025. Op meer maxi praat, groene candles, gains, supercycle..
.. maar vooral op een goede gezondheid :).

En ADA naar 10$ natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 20:57
Gekke Elon geeft nog een eindejaarsgeschenk.

https://coinmarketcap.com/currencies/kekius-maximus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:23

Muzzy

Aan het dieken

Eens kijken we op de FOMO golf kunnen surfen.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41
Alvast de beste wensen allemaal, 200k in 2025!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:06:
Alvast de beste wensen allemaal, 200k in 2025!
200k. Voor ether? Solana? XRP?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqzcvzP-4wLtvqNQN9vesaNy6RU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tz0GcKkeT3ZuLJsPC6rBeqdz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
PEPE natuurlijk. What else?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-10 08:43
Ik pak de paling in voor vandaag. Allemaal de beste wensen alvast en een bullish 2025 O+

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:24:

[Afbeelding]
En we zijn inmiddels weer bij de dalende trendlijn. Ben benieuwd, zal wel weer rejection worden? Als we er toch doorheen gaan: boven de $96.4k en we hebben alsnog een groene monthly :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:36

Darrell

Fiat moonboy

Gisteren de appelflappen gebakken, vandaag de oliebollen. Ik ben er klaar veur.

Fijne jaarwisseling degenerates!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:29
Guere schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:12:
[...]

En we zijn inmiddels weer bij de dalende trendlijn. Ben benieuwd, zal wel weer rejection worden? Als we er toch doorheen gaan: boven de $96.4k en we hebben alsnog een groene monthly :D
nee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h0ilydhEFyRsVKIxxeheFY8Z_gU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzE5cVoUGhYI8qBTMbevj0v2.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Zo aggr trade laat wat dikke buys zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-10 18:06

NeoflexNL

Forever young

Ook van mijn kant iedereen een heel fijne jaarwisseling gewenst! Wat heb ik dit jaar weer genoten van dit topic, allen daarvoor bedankt.

Op naar een mooi nieuw jaar met hopelijk een prachtige voortzetting van de bull

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:12:
[...]

Er is nu veel minder volume, weinig kans

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:26:
Oh en schrale atsers, allemaal alvast een goed uiteinde!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXtYhaa9-zthOcn6q3U-G_8vmj0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9WhsGQp6ZVWa0ZuattZSBAZN.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xi867Eue2UH7KJQFbcCiISeYNY8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6sOJN9me3GUQvMyUgOKELr9O.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:21
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:26:
[...]

Toch wel een mooie stijging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dfu1R1gZhbkmGZtBHVSEDfaOLN4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/V7F6IcPhfmOOLrNTR2CZtwnl.gif?f=user_large

Nooit geweten dat jij dit was, cool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Alpina schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]

Ja dit had ik wel verwacht bij hem.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]

Ik doe zelfs nog een shoutout naar @YES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:56:
[...]

Ik doe zelfs nog een shoutout naar @YES
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QR_APmzvghcvY2PWCOh9a4POXc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Nwk81aA2Od04nS0mZodyZnRx.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Muzzy schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:03:
[...]

Eens kijken we op de FOMO golf kunnen surfen.
Er staan ook talloze fake coins op. Zie net ook een dikke drop van -40% very high risk pas er mee op :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2Rj3Wbj4Kps_wHV-ec7dL50URU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tG9dP3ruSxVGhfwlNFj27zcK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Eens kijken of we nu eens een pump in plaats van een dump krijgen zodra de wekker in de USA afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
Sowieso de high van gisteren overtroffen, dit niveau even vasthouden en dan door naar de 96k toch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:23

Muzzy

Aan het dieken

Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:07:
[...]

Er staan ook talloze fake coins op. Zie net ook een dikke drop van -40% very high risk pas er mee op :P

[Afbeelding]
Mijn inleg er gelukkig uitgehaald na 2x. De winst laat ik nog even staan al is daar idd nu niet veel meer van over ;w

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:26:
Candle is nog bezig dus nog geen zekerheid, maar toch kwam er ineens iets meer volume. Mooie stijging vooralsnog.

Zo zie je maar: er zijn nooit garanties :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:44
Bitcoin stocks staan groen in de pre market, dus wellicht positief alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:29:
[...]

Candle is nog bezig dus nog geen zekerheid, maar toch kwam er ineens iets meer volume. Mooie stijging vooralsnog.

Zo zie je maar: er zijn nooit garanties :)
Yep, had ik ook niet verwacht. Mooi nog wat gains kunnen pakken op de valreep van het nieuwe jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01:01
Beter een forse dump nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:37:
Bitcoin stocks staan groen in de pre market, dus wellicht positief alvast.
Die volgen de generic futures die ook positief staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)
Pepe heeft wel zin in een oudjaarsknallert

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:37:
[...]

Die volgen de generic futures die ook positief staan :)
Dan zal er zo geen enorme dump komen toch? toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ronman op 31-12-2024 14:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gerapparteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Mr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:39:
[...]

Dan zal er zo geen enorme dump komen toch? toch?
Of wel tis weer spannend, ik zit nog steeds te wachten op een dip van alts :+ maar januari kan dit ook nog brengen

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2024 14:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Zie ze al zitten in den haagh. Hey Schoof, pump ff die shit, scheelt weer op het begrotingstekort want morgen is het 1-1 >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:10
wat is dit nu weer? overheid zit te pumpen om zo via andere weg winst te nemen, manipulatie!!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 01:21
Eigenlijk had ik idd gehoopt op ff een flinke dip ivm de belastingopgaaf over 2025 straks :9
Ach ja, hier zo lekker aan het bier en de oliebollen met een zootje volk.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 22:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEFskYDkKKSHpq-xQ5ZbJabrBCk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0v1LuhiycGCdmv7u4dteS8zr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
lekkere pump dit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudescool
  • Nu online
toilet_paper schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:54:
Eigenlijk had ik idd gehoopt op ff een flinke dip ivm de belastingopgaaf over 2025 straks :9
Ach ja, hier zo lekker aan het bier en de oliebollen met een zootje volk.
Ja zeer goed mogelijk

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bij het gebrek aan managementsamenvattingen van @MrMrq (of zit deze nog in de pen?) hier maar een kleine recap van 2024.

Het jaar begon hoopvol voor @zwembroek die tot aan zn huig in de altcoins zat en de toekomst zag er zorgeloos uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLb_A1tEqrpLK0nUolGRuDu8r34=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fU9Iu0SAJEMpsT3LmEloFTGN.gif?f=user_large

Vervolgens kwam de klad erin. Alts gingen rekt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yysspCrg2U38TJHjgO_YaVhvcSw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xZWTYPaOg72a9adIDo9kQTmm.gif?f=user_large

Na een panicsell en een nieuw plan van aanpak besloot hij op de dip te wachten die nooit kwam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dixo0hc5WzWmMbidfCdVEkIclBQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tO5wsxskXQbnOKn4q2wV3lOk.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zsg71UlseAxQ0zazKtUTx0JFqxI=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/PZLrFvOW1bSn2wJ87y46G0QU.gif?f=fotoalbum_large

@Wispe kocht een nieuwe trap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eop7JTvogLljkkDPMaa8Y3fX9HE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qio4i3GKYm6gV8GgINScXVzI.jpg?f=fotoalbum_large

@FrambozenTaart sloeg een Ikea bureau aan puinpoeier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHwE6dGHtViQk-67-XhLnVDH9cI=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/eMf58qgwT9qYUNYMKfEhFkwc.gif?f=fotoalbum_large

@Guere ging met vrouwlief een weekendje naar Texel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jT6fuOpXBZYmogvycDfTsRzqcuA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d2YdvDLiHfamvgE9ro7IOql8.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGvreGPONQHxQtg5Q0uriQU9Y9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GhlqOiUdbVEHCFb9dWWCLxT2.jpg?f=fotoalbum_large

@Wispe ging op vakantie naar Curacao.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1DJAkSOlgpiSBbG3zOrUwzZaz4=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/aKTh3qnKuTlr4OTez9mFeNrm.gif?f=fotoalbum_large

@Taro was gewoon aan het werk zoals altijd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfXN9crysj-vhuCPAtj3PI52D88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pe3YIvjjY3GjgkX1bz2XKRUc.jpg?f=fotoalbum_large

@anti elppa was druk met andere dingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MhaMENY_hgwauX4p0uqvHZtJGnc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/onSFCFP8halfBipt28jMBl3G.gif?f=user_large

En @Kol Nedra kreeg een ban en is nog steeds bezig om alle memes terug te kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTfsxeJXG5TjQACju9gDl57PJF0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9RHNFSU1K24vKt9DWyPHDwiu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnDh1uoiPKr7iIHqC4ZlpmMG20s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0bL1hTDven1W23skqE9yRbUw.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Heel wat alts zijn tegen de neergaande trendlijn aan het schuren. Komende dagen (of mss vandaag al) is het echt knallen voor crypto (cq. bullish divergence)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:28
Lieve mensen, wezens, man/vrouw/xyz, iedereen een heel mooie jaarwisseling gewenst en ik lurk volgend jaar lekker door. Op naar de 200K. Houdt het netjes he, vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
keanu_ schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:00:
Heel wat alts zijn tegen de neergaande trendlijn aan het schuren. Komende dagen (of mss vandaag al) is het echt knallen voor crypto (cq. bullish divergence)
Tnx nu krijg ik extra FOMO :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01:01
Toch een mooi eindejaarscadeautje. Kreeg net een push-melding op de telefoon: één van mijn shitcoins is ineens verkocht, stond gisteren nog 15% in de min :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudescool
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4PrMcI3dLE9CCwaiJoZsF8fs4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uL2KMYgjGEZHbawGCsHITMCa.jpg?f=fotoalbum_large

Let's GOO!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
Darrell schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:59:
Bij het gebrek aan managementsamenvattingen van @MrMrq (of zit deze nog in de pen?) hier maar een kleine recap van 2024.

Het jaar begon hoopvol voor @zwembroek die tot aan zn huig in de altcoins zat en de toekomst zag er zorgeloos uit.
[Afbeelding]

Vervolgens kwam de klad erin. Alts gingen rekt.
[Afbeelding]

Na een panicsell en een nieuw plan van aanpak besloot hij op de dip te wachten die nooit kwam.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

@Wispe kocht een nieuwe trap.
[Afbeelding]

@FrambozenTaart sloeg een Ikea bureau aan puinpoeier.
[Afbeelding]

@Guere ging met vrouwlief een weekendje naar Texel.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

@Wispe ging op vakantie naar Curacao.
[Afbeelding]

@Taro was gewoon aan het werk zoals altijd.
[Afbeelding]

@anti elppa was druk met andere dingen.
[Afbeelding]

En @Kol Nedra kreeg een ban en is nog steeds bezig om alle memes terug te kijken.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Geweldig! _/-\o_ _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik wacht nog wel op de echte samenvatting van @MrMrq

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Bushalte
Ja, alvast de beste wensen allemaal! *O* Op naar zieke gainz!

Voor mij was 2024 uiteindelijk een positief jaar. Tijdje terug ging het hier over burn-out. Ik ben daarvan hersteld dit jaar, komende van midden 2023. Hell of a ride, met hele diepe dips en uiteindelijk weer lichtpuntjes. Tot het moment dat ik echt weer energie ben gaan krijgen. Aansluitend heb ik een enorm leuke baan gevonden waar ik het mega naar mijn zin heb. :) Ik weet niet of dat komt omdat ik zelf ben veranderd , of omdat het gewoon ineens het juiste bedrijf is wat bij mij past. Beetje van beide denk. Maargoed, ik ben behoorlijk veranderd dit jaar; in bepaalde mate is die burn-out heel goed voor me geweest, om in te zien dat het roer om moest. En dat is ook echt gelukt.

Op financieel gebied lekkere stappen gemaakt dit jaar, ook in fiat door een goede handdruk bij wisselen van baan. En natuurlijk de uitkomst van mijn PF, waarbij ik blij ben met mijn BTC stack en de groei van de koers.

Belangrijkste is dat vrouwlief gezond is gebleken na een alarmerend borstonderzoek (bevolkingsonderzoek, je weet wel, zo'n bus waar je naar toe kan; laat je vrouw dat doen als de oproep er is!). Gezondheid voor alles mensen! Die geile coins zijn maar bijzaak.

Veel plezier allemaal vandaag en morgen! d:)b

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:07:
[...]

Ik wacht nog wel op de echte samenvatting van @MrMrq
Je klinkt zuur. Geef ff een plusje voor @Darrell . En als @MrMrq met de 'echte' komt dan krijgt die een miljoenmiljard plusjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:43

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik kom weer even spieken, lekker pumpje vandaag!

Iedereen een fijne jaarwisseling!

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goede jaarwisseling allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:12
VS aan het kopen? moet niet gekker worden...

edit: en daar is de dump al :)

[ Voor 27% gewijzigd door Jelmer op 31-12-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Jelmer schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:33:
VS aan het kopen? moet niet gekker worden...
fake news :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Bushalte schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:15:
[...]

Je klinkt zuur. Geef ff een plusje voor @Darrell . En als @MrMrq met de 'echte' komt dan krijgt die een miljoenmiljard plusjes.
Zeker niet zuur, goed aan de poeder(suiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kan nog steeds een dump worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Hahaha en zo draait 't zich weer bij market open. BTC will be BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Lijkt mee te vallen, wat gesputter tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqbLb7m8lrdv5CdY6uKuHNbhYjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0c97Ty14p3SB0tqKgTS2O4VW.jpg?f=fotoalbum_large

Ouugh! hopelijk niet teveel mensen hier rekt gegaan

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2024 15:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:45:
[Afbeelding]

Ja als je daar rekt op gaat verdien je het ook wel, er zijn er ook nog meerdere? https://www.coingecko.com/nl/coins/kekius-maximus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

96k lijkt nog een etappe te ver voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Mr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:50:
[...]

Ja als je daar rekt op gaat verdien je het ook wel, er zijn er ook nog meerdere? https://www.coingecko.com/nl/coins/kekius-maximus
Ome Elon heeft deze lopen pumpen, er zijn er idd meerdere ook op eth en verschillende op sol. Zat er zelf ook aan te denken vanmorgen om in te stappen, maar te vaak rekt gegaan afgelopen maand met zo,n projectjes ik blijf er van weg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04:18
Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:45:
[Afbeelding]

Wat zijn de tokenomics hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
ytr81 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:52:
[...]

Dikke meme man zit niks achter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
ytr81 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:52:
[...]

_O-

Dit zijn de echte vragen. Alsof dat relevant is met zo'n wegwerp munt. :P

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
FrambozenTaart schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:54:
[...]

_O-

Dit zijn de echte vragen. Alsof dat relevant is met zo'n wegwerp munt. :P
Al die mensen zijn op zoek naar de nieuwe Doge maar komen vaak van een koude kermis thuis :>

Volges mij is Doge een van de weinige memes wat is blijven stijgen in de loop der jaren?
Pagina: 1 ... 137 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!