Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:48:
[...]
mag ik deze als bijlage toevoegen bij de IB?
[YouTube: Brutal, Savage, Rekt]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[...]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
1 Pull-out maar, valt niet tegenAeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:57:
Dit is mijn porto van afgelopen jaar. Wat een jaar ook.
Laat alt-season maar echt komen![]()
[Afbeelding]
[...]
gif doet geen eer aan hoe hij het overbrengt
Wat een eerlijk en open verhaal, bedankt voor het delen! Ondanks de ups en downs heb je toch mooie resultaten behaald, zowel qua rendement en zelfreflectie. Je hebt je geld bijna verdubbeld, dit vind ik haaks staan op jouw glas-half-leeg-mentaliteit, wees trots op jezelf man! Het is goed om te lezen dat je duidelijke voornemens hebt voor het nieuwe jaar, zoals winst pakken en positiever kijken. Dat is al een stap in de goede richting!bsmpower schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:48:
Nou vanuit mij ook even een korte terug- en vooruitblik voor wie het interesseert 😅
Gek crypto jaartje. Deze zomer een all-time-low portfolio waarde. Was eigenlijk al helemaal afgestompt qua emoties hierdoor. Op de camping in Frankrijk besloten om na jaren weer eens wat eigen geld in te leggen (tot die tijd had ik geen eigen inleg). Na jaren alleen Vechain te hebben gehad ook besloten om ook een ander muntje te kopen, SUI in dit geval. Door deze nieuwe eigen inleg merkte ik dat er ook weer stress bij kwam kijken en ik (helaas) weer elke dag naar de charts zat te kijken en mijn mood de ene keer euforisch was en de andere keer depressief. Dit kwam samen met het starten van een nieuwe baan wat met name de eerste maanden erg tegenviel. Daarbij ook minder sociale contactmomenten gehad dan zou "moeten", deels ook omdat ik ben gestopt met teamsport sinds dit jaar. Hoef jullie niet te vertellen wat dit deed met mijn mood en negatieve berichten die ik hier plaatste. Ik kijk niet zo goed terug op December. Portfolio steeg tot 3 december naar het hoogtepunt dit jaar. Ondanks dat ik geen daytrader ben en ook geen glazen bol heb, heb ik toch behoorlijk wat winst laten liggen en de hele weg naar beneden uitgezeten. Wel nog de inleg van de zomer er weer uitgehaald. Daarover gesproken, dat is toch wel mijn grootste voornemer voor het nieuwe jaar: Winst pakken, winst pakken, winst pakken.
Eindresultaat dit jaar is +83% YTD met crypto en +16% met aandelen. Alsnog mooi rendement natuurlijk, maar mentaal is mijn glas vaker half leeg. Nog een mooi voornemen voor komend jaar, dat ik die knop eindelijk eens kan omzetten, aldanniet met hulp.
Iedereen bedankt voor de adviezen, tips en soms harde (deels terechte) reacties. Een fijne jaarwisseling en succesvol en vooral gezond 2025!
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ik kon het filmpje en de dude zelf niet had alleen het gifjeAeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:02:
[...]
gif doet geen eer aan hoe hij het overbrengt
2x raden wanneer ik 2x op vakantie wasGipsy King schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:59:
[...]
1 Pull-out maar, valt niet tegendaarna lekker paar flinke piekjes gepumpt.
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 31-12-2024 10:14 ]
Verwacht je vanmiddag nog wat prijsactie Tom?tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:12:
Zo deze weak hands hebben net verkocht van de long van 92k gisteren
Vuurwerk, ik verwacht vuurwerk vuurpijlen. allemaal zijwaards naar rechts door te harde windPinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:13:
[...]
Verwacht je vanmiddag nog wat prijsactie Tom?
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 31-12-2024 10:16 ]
Dat swsAeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:15:
[...]
Vuurwerk, ik verwacht vuurwerk vuurpijlen. allemaal zijwaards naar rechts door te harde wind
nee nee, zeker niet. we gaan erdoorheen. up up we go. alleen maar omhoog. niks lijntje. geen lijn te sterk voor de oude heer. gang is alles. biem bam boem weg ermee. laat ze hangen met hun fiat aan de zijlijn.anti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:24:
weer tegen het lijntje aan (dalende trend)
[Afbeelding]
Aeronaut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:28:
[...]
nee nee, zeker niet. we gaan erdoorheen. up up we go. alleen maar omhoog. niks lijntje. geen lijn te sterk voor de oude heer. gang is alles. biem bam boem weg ermee. laat ze hangen met hun fiat aan de zijlijn.
lets gooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Vond dat deze klassieke meme wel eens de SC treatment mocht krijgen. Kan iedereen gebruiken als @anti elppa weer eens gaat ranten over altcoins
Stack Sats
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
2x 10 sterren hier gehadAlterBridge schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:19:
[Afbeelding]
Was weer spannend. Netjes iedere dag een vakje, maar niet beloond.
De monthly candle van BTC maakt me heel nerveus. Ik zie niets vergelijkbaars in voorgaande bulls. Sta al op -20k van de top, en verkopen doe ik sowieso niet. Proosten op een groen 2025 dan maar![]()
Fijne jaarwisseling allemaal!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Er zijn slechts 2 hoofdprijzen per type lot per jaar. Geen idee hoe het verder werkt, misschien verkopen ze wel niet :’)!ByteMe_ schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:34:
[...]
2x 10 sterren hier gehad... Gewoon een grote trol. Ik vraag me altijd af wanneer een "nieuwe" 100k wordt geproduceerd als iemand die wint. Of 1x per jaar.
Haha ja geniaalDon Guacamole schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:36:
Verder heb ik mij ontzettend vaak kapot gelachen om de teksten en memes in dit forum. Mememaker @Guere voorop, maar het hardst heb ik gelachen om het relaas van @Taro op een verjaardag en de reactie van @Stovirpi daarop. Wat een classic.
WeinigPinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:13:
[...]
Verwacht je vanmiddag nog wat prijsactie Tom?
Eens kijken we op de FOMO golf kunnen surfen.gebruikershaes schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:45:
Gekke Elon geeft nog een eindejaarsgeschenk.
https://coinmarketcap.com/currencies/kekius-maximus/
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
200k. Voor ether? Solana? XRP?Nopheros schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:06:
Alvast de beste wensen allemaal, 200k in 2025!
PEPE natuurlijk. What else?knakworst schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:11:
[...]
200k. Voor ether? Solana? XRP?
[Afbeelding]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
En we zijn inmiddels weer bij de dalende trendlijn. Ben benieuwd, zal wel weer rejection worden? Als we er toch doorheen gaan: boven de $96.4k en we hebben alsnog een groene monthlyanti elppa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:24:
weer tegen het lijntje aan (dalende trend)
[Afbeelding]
neeGuere schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:12:
[...]
En we zijn inmiddels weer bij de dalende trendlijn. Ben benieuwd, zal wel weer rejection worden? Als we er toch doorheen gaan: boven de $96.4k en we hebben alsnog een groene monthly
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Er is nu veel minder volume, weinig kansGuere schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:12:
[...]
En we zijn inmiddels weer bij de dalende trendlijn. Ben benieuwd, zal wel weer rejection worden? Als we er toch doorheen gaan: boven de $96.4k en we hebben alsnog een groene monthly
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:26:
Oh en schrale atsers, allemaal alvast een goed uiteinde!
[Afbeelding]
Toch wel een mooie stijging!tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:26:
[...]
Er is nu veel minder volume, weinig kans
Ja dit had ik wel verwacht bij hem.Alpina schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]
Nooit geweten dat jij dit was, cool!
Ik doe zelfs nog een shoutout naar @YESAlpina schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]
Nooit geweten dat jij dit was, cool!
tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:56:
[...]
Ik doe zelfs nog een shoutout naar @YES
Er staan ook talloze fake coins op. Zie net ook een dikke drop van -40% very high risk pas er mee opMuzzy schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:03:
[...]
Eens kijken we op de FOMO golf kunnen surfen.
Mijn inleg er gelukkig uitgehaald na 2x. De winst laat ik nog even staan al is daar idd nu niet veel meer van overPinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:07:
[...]
Er staan ook talloze fake coins op. Zie net ook een dikke drop van -40% very high risk pas er mee op
[Afbeelding]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Candle is nog bezig dus nog geen zekerheid, maar toch kwam er ineens iets meer volume. Mooie stijging vooralsnog.tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:26:
Er is nu veel minder volume, weinig kans
Yep, had ik ook niet verwacht. Mooi nog wat gains kunnen pakken op de valreep van het nieuwe jaarGuere schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:29:
[...]
Candle is nog bezig dus nog geen zekerheid, maar toch kwam er ineens iets meer volume. Mooie stijging vooralsnog.
Zo zie je maar: er zijn nooit garanties
Die volgen de generic futures die ook positief staanMr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:37:
Bitcoin stocks staan groen in de pre market, dus wellicht positief alvast.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan zal er zo geen enorme dump komen toch? toch?tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:37:
[...]
Die volgen de generic futures die ook positief staan
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ronman op 31-12-2024 14:40 ]
Gerapparteerd.Pexow schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:37:
Beter een forse dump nu
Of wel tis weer spannend, ik zit nog steeds te wachten op een dip van altsMr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:39:
[...]
Dan zal er zo geen enorme dump komen toch? toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2024 14:49 ]
nothing stops this train
Ja zeer goed mogelijktoilet_paper schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:54:
Eigenlijk had ik idd gehoopt op ff een flinke dip ivm de belastingopgaaf over 2025 straks![]()
Ach ja, hier zo lekker aan het bier en de oliebollen met een zootje volk.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Tnx nu krijg ik extra FOMOkeanu_ schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:00:
Heel wat alts zijn tegen de neergaande trendlijn aan het schuren. Komende dagen (of mss vandaag al) is het echt knallen voor crypto (cq. bullish divergence)
Geweldig!Darrell schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:59:
Bij het gebrek aan managementsamenvattingen van @MrMrq (of zit deze nog in de pen?) hier maar een kleine recap van 2024.
Het jaar begon hoopvol voor @zwembroek die tot aan zn huig in de altcoins zat en de toekomst zag er zorgeloos uit.
[Afbeelding]
Vervolgens kwam de klad erin. Alts gingen rekt.
[Afbeelding]
Na een panicsell en een nieuw plan van aanpak besloot hij op de dip te wachten die nooit kwam.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Wispe kocht een nieuwe trap.
[Afbeelding]
@FrambozenTaart sloeg een Ikea bureau aan puinpoeier.
[Afbeelding]
@Guere ging met vrouwlief een weekendje naar Texel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Wispe ging op vakantie naar Curacao.
[Afbeelding]
@Taro was gewoon aan het werk zoals altijd.
[Afbeelding]
@anti elppa was druk met andere dingen.
[Afbeelding]
En @Kol Nedra kreeg een ban en is nog steeds bezig om alle memes terug te kijken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik wacht nog wel op de echte samenvatting van @MrMrq
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je klinkt zuur. Geef ff een plusje voor @Darrell . En als @MrMrq met de 'echte' komt dan krijgt die een miljoenmiljard plusjes.tomtom901 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:07:
[...]
Ik wacht nog wel op de echte samenvatting van @MrMrq
BTC €94.837,08
[ Voor 27% gewijzigd door Jelmer op 31-12-2024 15:37 ]
fake newsJelmer schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:33:
VS aan het kopen? moet niet gekker worden...
Zeker niet zuur, goed aan de poeder(suiker)Bushalte schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:15:
[...]
Je klinkt zuur. Geef ff een plusje voor @Darrell . En als @MrMrq met de 'echte' komt dan krijgt die een miljoenmiljard plusjes.
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2024 15:46 ]
Ja als je daar rekt op gaat verdien je het ook wel, er zijn er ook nog meerdere? https://www.coingecko.com/nl/coins/kekius-maximusPinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:45:
[Afbeelding]
Ouugh! hopelijk niet teveel mensen hier rekt gegaan
Ome Elon heeft deze lopen pumpen, er zijn er idd meerdere ook op eth en verschillende op sol. Zat er zelf ook aan te denken vanmorgen om in te stappen, maar te vaak rekt gegaan afgelopen maand met zo,n projectjes ik blijf er van wegMr Ronman schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:50:
[...]
Ja als je daar rekt op gaat verdien je het ook wel, er zijn er ook nog meerdere? https://www.coingecko.com/nl/coins/kekius-maximus
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 31-12-2024 15:53 ]
Wat zijn de tokenomics hiervan?Pinsa schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:45:
[Afbeelding]
Ouugh! hopelijk niet teveel mensen hier rekt gegaan
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Al die mensen zijn op zoek naar de nieuwe Doge maar komen vaak van een koude kermis thuisFrambozenTaart schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:54:
[...]
![]()
Dit zijn de echte vragen. Alsof dat relevant is met zo'n wegwerp munt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq