[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:54
ByteMe_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:54:
[...]

Niet heel moeilijk om überhaupt op die marketcap beter te presteren. Daarom kopen we die vage coins, even wat extra inleg maken voor BTC.

Ik hoop dat er nu wel wat boosts komen voor mn alts.
Zeker daarom ook MORPHO gekocht. Die genereert gewoon de inleg voor mijn BTC's

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:32
John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:03:
[...]

Ja ik had ze op 4 december gekocht. Ik had er volledig in moeten gaan :)
Hoevaak we die gedachte al niet gehad hebben hier. Heb je al een doel waarop je gaat verkopen?

Net zoals shitcoins harder kunnen stijgen dan Bitcoin zullen ze ook harder zakken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Misschien moet je een YouTube-account openen en ook van die filmpjes maken. Succes gegarandeerd als je zoveel succes hebt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
Nopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:06:
[...]

Hoevaak we die gedachte al niet gehad hebben hier. Heb je al een doel waarop je gaat verkopen?

Net zoals shitcoins harder kunnen stijgen dan Bitcoin zullen ze ook harder zakken natuurlijk.
Ja ik heb een standaard strategie. Eerste verkoop na 40% stijging. En daarna verkoop bij iedere 20% stijging. Geen emoties, ik volg gewoon mijn Excel sheet.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:08:
[...]

Ja ik heb een standaard strategie. Eerste verkoop na 40% stijging. En daarna verkoop bij iedere 20% stijging. Geen emoties, ik volg gewoon mijn Excel sheet.
En wat is het plan voor de winst? In Euro's aanhouden op je spaarrekening of zoeken naar de volgende shitcoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:07:
Misschien moet je een YouTube-account openen en ook van die filmpjes maken. Succes gegarandeerd als je zoveel succes hebt.
Het is natuurlijk wel de periode waarin we zitten. @Taro heeft net zoveel succes. En @zwembroek had ook het succes met HYPE (1/3 toegevoegd aan zijn 13e maand) indien hij op tijd verkocht heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
Nopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:09:
[...]

En wat is het plan voor de winst? In Euro's aanhouden op jaar spaarrekening of zoeken naar de volgende shitcoin?
Mijn winst stop ik iedere dag in BTC.
Indien BTC stijgt leg ik bedrag X in.
Indien BTC daalt leg ik bedrag 2X in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:12:
[...]

Mijn winst stop ik iedere dag in BTC.
Indien BTC stijgt leg ik bedrag X in.
Indien BTC daalt leg ik bedrag 2X in.
Ik ben hier vrij overbodig begrijp ik, ga wel bier drinken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rt3x
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 02-10 20:25
John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:11:
[...]

Het is natuurlijk wel de periode waarin we zitten. @Taro heeft net zoveel succes. En @zwembroek had ook het succes met HYPE (1/3 toegevoegd aan zijn 13e maand) indien hij op tijd verkocht heeft.
Ben zelf ook grote believer in Cow. Ze hebben met hun cowswap een pareltje gemaakt. Cowswap is door oa Vitalik, en project van Trump gebruikt geweest.
https://99bitcoins.com/ne...ypto-as-price-rockets-30/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
0rt3x schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:19:
[...]

Ben zelf ook grote believer in Cow. Ze hebben met hun cowswap een pareltje gemaakt. Cowswap is door oa Vitalik, en project van Trump gebruikt geweest.
https://99bitcoins.com/ne...ypto-as-price-rockets-30/
Ik geloof er ook in. Maar stel wel op tijd mijn winst veilig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

WhySoSerious schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:37:
Loop nu door het bos. Geen beren te zien, wel stieren. Bullish!
Pas maar op voor geldwolven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
plukje PHA verkocht, dikke moon afgelopen week

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
When BTC moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/f9/69/b1/f969b11e4493e6a35f75d756d2d75998.jpg

Had je het wel op je verlanglijstje gezet? Misschien is de Kerstman nog onderweg....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

Bullflag in the making. Soon volgende leg up.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:55:
[...]

Bullflag in the making. Soon volgende leg up.
Danku Knakworst de Kerstman. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bitcoin weer op de FP....

ofja.......soort van

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2024 15:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01

Darrell

Fiat moonboy

Geheel volgens traditie de LOTR trilogy extended met kerst weer aangezet en de befaamde scene kwam net weer voorbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BK2gOLTDM4MrFNPqmE0IRdRpVI4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HczUuyQZyuKVjv07ULijRsH1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:20:

ofja.......soort van
Relevant genoeg om de "zie-je-nou-wel"-roepers uit hun schulp te laten kruipen. Weinig die zich verbazen over de manier waarop de hackers te werk zijn gegaan. Hoorde hier een tijdje geleden ook al over: iemand doet zich voor als recruiter waar je wel even een testje voor moet maken. Nietsvermoedend check je de repo uit en start je een back-end waarvan je blijkbaar niet weet wat het doet.

Dat is wel next level I-love-you-virus. Of zijn er daarvoor teveel jonge gastjes om dat nog te kennen?

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ray_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:29:
[...]

Relevant genoeg om de "zie-je-nou-wel"-roepers uit hun schulp te laten kruipen.
Het is een mooie IQ-test. Als het aan zulke mensen zou liggen dan zou het internet ook geen internet mogen zijn, want ja ze kunnen zo'n open netwerk misbruiken he?

Dan kun je beter gelijk alle nieuwe tech verbannen.
Weinig die zich verbazen over de manier waarop de hackers te werk zijn gegaan. Hoorde hier een tijdje geleden ook al over: iemand doet zich voor als recruiter waar je wel even een testje voor moet maken. Nietsvermoedend check je de repo uit en start je een back-end waarvan je blijkbaar niet weet wat het doet.
Te veel mensen noemen zichzelf developer zonder te weten wat het is. Maar nogmaals, zo kun je wel het kaf van het koren scheiden. Mooi toch :Y
Dat is wel next level I-love-you-virus. Of zijn er daarvoor teveel jonge gastjes om dat nog te kennen?
* Stukfruit stond al te surfen toen de bus met allemaal (toen nog voluit genoemd) Macintoshjes van Veronica door het land ging :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:20:

ofja.......soort van
Ik wil jou eigenlijk een plusje geven maar ik lees dat dat als misbruik wordt gezien, dus laat maar dan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:45
Wat een rust hier. We chatten liever de hele dag in de baas z’n tijd hè :P ?

Eet en drinkt u smakelijk allemaal met deze gezellige familiedagen :9 o<:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Huh, komen jullie buiten SC? Hmm, misschien ook eens proberen. #jesuiskol

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
sh4d0wman schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:07:
Reminder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWG10b8vXwAy2egZMyLZrOAOpQg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/ZNw3KsylvZzme8S7FuWD4Rqt.webp?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evd5HPJ5tsZHfP3AQrIlk_jckSA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ouxJzvnZfzLAKWTyWeobJ6xb.jpg?f=user_large

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:43

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
We zijn buiten de SC ook best lief hoor, je moet er alleen niet beginnen met slowchatten over crypto ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ik had bedacht dat ik vandaag mijn exit strategie maar eens moest gaan bijspijkeren, maar ik heb gewoon geen idee. Ik hodl voor nu maar gewoon veder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
twain4me schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:18:
Ik had bedacht dat ik vandaag mijn exit strategie maar eens moest gaan bijspijkeren, maar ik heb gewoon geen idee. Ik hodl voor nu maar gewoon veder.
Heb hier al een jaar of 2 een exit strategie klaarliggen maar uiteindelijk kom het bij mij op hetzelfde neer.. 'geen idee eigenlijk'.

Een stukje hoger m'n eigen inleg eruit halen en verder voor nu ook maar hodl.

Hopelijk kunnen we binnenkort het 'bouwen van een eigen huis' topic onveilig maken ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:44
Als we het over 'exit strategieën' hebben dan wordt daar neem ik aan alts mee bedoelt? Want waarom zou je je BTC verkopen? Een 'gok' om in de bear terug te kopen? Mij te riskant... Liever hodlen en in de bear weer bijkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
Raaafie schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:24:
Als we het over 'exit strategieën' hebben dan wordt daar neem ik aan alts mee bedoelt? Want waarom zou je je BTC verkopen? Een 'gok' om in de bear terug te kopen? Mij te riskant... Liever hodlen en in de bear weer bijkopen.
Ik was eigenlijk wel van plan een stukje BTC te verkopen idd. Voornamelijk om in de bear weer wat terug te kopen. De vorige bull heb ik te weinig verkocht, had al lang m'n BTC doel kunnen bereiken op die manier.

Onderstaande was m'n exit plan. Inmiddels is het percentage was ik wil verkopen gezakt tot ongeveer 25%. En ligt de eerste sell rond de 110k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m26hryTPq66bWFMb7RzrNzqlvuU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sF3r2T63MuLNkXZ317WqXNLM.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jg3EEZGFL-iVn2T33nnIZ6S_5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CaBQhW8hIKWhdQLKm0lILW1c.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPOLKP4RD66MxakFPVcEO87zqew=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P4qkdjOXvnqSZATlgNW05pN2.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
https://newsbit.nl/micros...vestering-van-16-biljoen/

Klinkt heftig. Wat zou dat met de koers doen? _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Die gast zn neutrale emotie is fomo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
YouTube algoritme heeft weer nieuwe ideeën om aan mij te laten showen!
zomaar opeens uit het niets zeker? :Z

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Raaafie schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:24:
Winst nemen hoort imho gewoon bij. ik heb het in mijn geval met name over alts maar ook btc moet er soms aan geloven. exit is misschien de verkeerde term, "winst nemen" is wellicht een betere. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:27:
[...]

Ik was eigenlijk wel van plan een stukje BTC te verkopen idd. Voornamelijk om in de bear weer wat terug te kopen. De vorige bull heb ik te weinig verkocht, had al lang m'n BTC doel kunnen bereiken op die manier.

Onderstaande was m'n exit plan. Inmiddels is het percentage was ik wil verkopen gezakt tot ongeveer 25%. En ligt de eerste sell rond de 110k.

[Afbeelding]
Ik heb bij mij het % toch verhoogd. Totaal geen idee waar het heen gaat volgend jaar met dat welles/niettes altcoins season, liever toch maar wat zekerheid. Geen idee wat Micro voor effect gaat geven als ze dat echt doorzetten.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Altseason wordt het moment dat alle bagger de deur uit gaat voor BTC. Sluit ik me aan bij de zure maxis. Wordt je hier ook wat vriendelijker aangekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
dylan_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 18:13:
Altseason wordt het moment dat alle bagger de deur uit gaat voor BTC. Sluit ik me aan bij de zure maxis. Wordt je hier ook wat vriendelijker aangekeken.
ik ben nog geen maxi, maar ergens tussen maart en september 2025 ben ik uit Altjes....

van de week Algo bag verkocht, vandaag 2x PHA orders gehit, we komen er wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eawwVFSlpDfoCwQlDX1Yz7i1fk0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zn2o8v94sJHIgbOptoyeBMSR.gif?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2024 18:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Gr7le2HMiQuMoHdl5um6nBaXps=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vths1z7L1pTOG7xzoHl3KUSa.gif?f=user_large

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/atIK13B04u4cHxzL8A5Nh16CpO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zuPR7TvUXDkJRzfmUnl58Ju.jpg?f=fotoalbum_large

Vraag me dan af of zo iemand al eens met een homp goud bij de kassa heeft gestaan.

Ps: het gaat weer lekker bij een "de bitcoin" gerelateerd onderwerp op nu.nl

[ Voor 8% gewijzigd door WarsemaW op 25-12-2024 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Laatst online: 22:32
99k (again)

Stack Sats

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WarsemaW schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:13:
[Afbeelding]

Vraag me dan af of zo iemand al eens met een homp goud bij de kassa heeft gestaan.

Ps: het gaat weer lekker bij een "de bitcoin" gerelateerd onderwerp op nu.nl
Genieten als altijd.

Bitcoin is de oorzaak dat we geen wereldvrede hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBmoPrQGY4LCW5m04x4h99ypXHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ki4JUiabvqoObaRKOhvEXaRY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cT-fvbOzz-KC1wEOuBU5SWpiH6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WgBmbMYpEewbAsQFAQ8Ai69K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnxSWgMwwEAH2ZSf277G1kOfKFw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CdXY2qyubXSrzbQzF4edk2l0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_iksBAgiuywIWag03yGtYdNVk-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2iAxis7lRad8Qx6L7tMJoBq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 25-12-2024 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
knakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:33:
[...]

Genieten als altijd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik wacht met spanning deze week af of Nieuw Guinea ook in crypto gaat, ik hoorde dat ze als kannibalen de altcoins wegvreten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

Genieten als altijd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gelukkig zorgt fiat niet voor recessies... En financiering van oorlogsmateriaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Genieten als altijd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit zijn toch pure trollers, ja toch
of zijn we echt zo enorm early 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2024 20:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• anti elppa
Pfff zit aan mijn 5e flesje speciaal bier ipv lauwe schultenbrau. Hakt erin dat 10% spul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
@knakworst wauw, wat een quotes. Qua plek in de cycle: Henk en Ingrid zijn blijkbaar nog aan het klagen en nog niet aan het kopen. Dus de koers kan nog fors gaan stijgen als dat moment weer aanbreekt. (En dat was volgens mij in het verleden ook een van de aanjagers van alt seasons).

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:44:
Pfff zit aan mijn 5e flesje speciaal bier ipv lauwe schultenbrau. Hakt erin dat 10% spul
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkqzpFunygaylqFgmwoL3tbi_o4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yiqmQsP1tLDPGW6752WDM10l.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Drink voor de grap eens Snake Venom :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:50
Voor de lol even naar de bitcoin prijs 1 en 2 jaar geleden kijken. :)

We komen van ver!

Lichtpuntje...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Als we het toch over drank hebben: ik vond deze wel relevant genoeg om zo aan te breken. Geen idee wat het een 'christmas edition' maakt trouwens. Meer alcohol, las ik. Da's altijd goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVQY36A7GjnU3REN5eSN2IsAzFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eA6WpF1GfkoExyWd05Y0iOcH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 25-12-2024 20:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0ijk7vwrBSUJDQ9IKn7wtReBYk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mYJCAhWVEgTyeSQhTEP6MrDA.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
Heb maar 2 flesjes HJ en 2 glazen rode wijn op. Inmiddels ook weer thuis, familiediner met een hele roedel kiddo's begint mooi vroeg maar is ook op tijd klaar.

Nog maar ff een IPA dan en daarna een paar onvestandige trades bekokstoven zoals @Taro dat altijd doet in die situatie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:22
Ha, dat wordt weer een mooie shitcoin kopen :o

Afbeeldingslocatie: https://forex-station.com/download/file.php?id=3461219

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:40
LuisjeNL schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:52:
Voor de lol even naar de bitcoin prijs 1 en 2 jaar geleden kijken. :)

We komen van ver!
De prijs van 1 jaar geleden had ik 2 jaar geleden ook niet verwacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:28
Get ready for altcoinseason:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:47
*wachtend op ETH 4K*

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vz5Q2kJO-j8mWU5DkeaLGw5ILRw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tbalbx2qbyb3rHYCR2j5MxOU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wc9yX5KxLSdbOJK54HBliEA1lm8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZzxRAZrhKz1FperaeOcIMXQb.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
ByteMe_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:48:
[...]

Drink voor de grap eens Snake Venom :+
Moet oppassen. Straks koop ik shitcoins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zwembroek, is that you?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Bushalte schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:08:
[...]

Ha, dat wordt weer een mooie shitcoin kopen :o

[Afbeelding]
Dit dus idd. Bloed link

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:29:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvOZKFIh82tq6kvJC9PvmYPF2yo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6DPEh1FmVXFfs7DXAkPv6sJ4.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4giY46OFoxmkwriQIVQlY_eXs0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rcN2kxDTXIiUfqHagKaqgkqk.gif?f=user_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_9ApjtU0u63sg0UmGrGjxE5MYA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ey1jZ1kXPpNk2wpHd3MIF1dZ.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k555sMMpE41hk5zwl5zmVpOYRD0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0k4ncn09pH8cIZ5BKiCnw9hk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Zou toch ook helemaal baas zijn als Anti morgenvroeg wakker wordt met een kegel van hier tot tokio, zijn PF checkt en de meest gure bagger heeft ingeslagen. Hij balen, blijkt ineens altseason full blown begonnen en gaat al zijn pure drek skyhigh naar de maan terwijl BTC lekker ranged.

Gewoon gedreven door drankmisbruik de markt timen, dat zou wel echt heel erg crypto zijn.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-HFTDBu2ZBrQYmcEMFJg96PQpg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jEdipnNOtE68hm70K6IlaOjC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:44:
Zou toch ook helemaal baas zijn als Anti morgenvroeg wakker wordt met een kegel van hier tot tokio, zijn PF checkt en de meest gure bagger heeft ingeslagen. Hij balen, blijkt ineens altseason full blown begonnen en gaat al zijn pure drek skyhigh naar de maan terwijl BTC lekker ranged.

Gewoon gedreven door drankmisbruik de markt timen, dat zou wel echt heel erg crypto zijn.
En daarna natuurlijk opscheppen dat hij het al zag aankomen vanwege de dominance en VWAP.

Terwijl hij wakker werd in zijn onderbroek, zichzelf helemaal ondergepist met een Trezor in zijn neusgat, en op zijn iPad ziet dat er 25000 teruggestorte XRP op zijn Bitvavo staat die hij 5x in batches van 5000 heeft proberen te versturen naar een DOGEcoin adres.

2020 all over again.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:53:
[...]

En daarna natuurlijk opscheppen dat hij het al zag aankomen vanwege de dominance en VWAP.

Terwijl hij wakker werd in zijn onderbroek, zichzelf helemaal ondergepist met een Trezor in zijn neusgat, en op zijn iPad ziet dat er 25000 teruggestorte XRP op zijn Bitvavo staat die hij 5x in batches van 5000 heeft proberen te versturen naar een DOGEcoin adres.

2020 all over again.
_O- _O- _O-

Deze teksten, echt heerlijk man!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

De mooie dingen in het leven. Alcohol.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Zn pf: "-173638 Yen"

Zn reactie:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/f3/79/9c/f3799c298314c346777f4de605b03431.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

100k vanavond lijkt het. Met al die flessen whisky die op scherp staan bij dat prijspeil zal het hier nog wel lang gezellig blijven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:08
Ray_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:53:
Als we het toch over drank hebben: ik vond deze wel relevant genoeg om zo aan te breken. Geen idee wat het een 'christmas edition' maakt trouwens. Meer alcohol, las ik. Da's altijd goed.

[Afbeelding]
Over Hodl gesproken, 2014 :o Zolang houden ze het bij mij niet uit :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Darrell schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:01:
100k vanavond lijkt het. Met al die flessen die op scherp staan bij dat prijspeil zal het hier nog wel lang gezellig blijven *O*
Oh huh. Coinmarketcap was blijkbaar gestopt met updaten, ik dacht waar gaat dit over. Na een keertje F5 zie ik inderdaad leuke dingen gebeuren nu :) .

Edit: Nog eventjes niet... maar het "voelt" goed zo.... we blijven een beetje tegen de bovenkant aan schurken.

[ Voor 12% gewijzigd door Specy op 25-12-2024 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Prima website https://evearn.io/

Er was een tijd dat dit soort berichten direct tot een enorme pump zou leiden. Maar die tijd is blijkbaar voorgoed voorbij

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Voelt inmiddels vertrouwt aan dit, haha:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/feueOA-jfiMRKgm8xPyVO_Yexyc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TQzW0HuLz4A9DVQRGf56ZCxv.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:25:
Voelt inmiddels vertrouwt aan dit, haha:
[Afbeelding]
Drie op een rij. Gefeliciteerd!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Stovirpi
@Laurens1970 en @24c de echte strijders die zelfs op eerste Kerstdag hun taak serieus nemen. Niet in een dronken bui altcoins kopen, maar braaf op het duimpje rammen.

Fijne feestdagen, mannen!

Stack Sats

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:27:
@Laurens1970 en @24c de echte strijders die zelfs op eerste Kerstdag hun taak serieus nemen. Niet in een dronken bui altcoins kopen, maar braaf op het duimpje rammen.

Fijne feestdagen, mannen!
Vind het inmiddels ook wel geniaal dat @Shinobi-vs-Gast altijd een aantal uur of een dag na die twee helden er achteraan komt met duimpjes, haha. Mooie dingen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:30:
[...]

Vind het inmiddels ook wel geniaal dat @Shinobi-vs-Gast altijd een aantal uur of een dag na die twee helden er achteraan komt met duimpjes, haha. Mooie dingen!
Binnen een paar minuten zelfs!

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa

Probleem is dat ik het waarschijnlijk niet eens weet. Vorige keer kwam ik er pas paar dagen later achter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:35:
[...]

Probleem is dat ik het waarschijnlijk niet eens weet. Vorige keer kwam ik er pas paar dagen later achter
Copingmechanismen van je verzuurde brein

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
Zit nu trouwens al 10min te denken welke shitcoin uk toen gekocht had. Bedoel niet hemule. Dat was semi nuchter op aanraden van @zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
Zo, gourmet in de mik en een paar biertjes, nu weer lekker thuis. Tijd om geld stuk te slaan op een laadpaal en bekabeling. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:43:
Zit nu trouwens al 10min te denken welke shitcoin uk toen gekocht had. Bedoel niet hemule. Dat was semi nuchter op aanraden van @zwembroek
Semi nuchter :D

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
ROOT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
Shib.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Mmmm weet et echt niet. Zal morgen eens zoeken. Als ik nu metamaask open weet ik wat er gaat gebeuren namelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:47
@Guere @MrMrq Even ter overleg: Wie maakt er dit jaar de samenvatting van 1 jaar SC kroegtopic?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Numbers schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:43:
Voor de gene die SOL via Ledger Live staken en bij het openen een kleine hartverzakking kregen.

Er zit een bug in, en meer mensen hebben er last van :P

Fijne feestdagen allemaal!
Kak, had dit net ff 10seconden eerder moeten lezen.
Ik kom net thuis, open em even en kreeg idd een halve hartverzakking :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Haha yesss dat was em. Echt zon gruwelijke natte flats uit de vorige run

Pagina: 1 ... 122 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!