Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hoevaak we die gedachte al niet gehad hebben hier. Heb je al een doel waarop je gaat verkopen?John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:03:
[...]
Ja ik had ze op 4 december gekocht. Ik had er volledig in moeten gaan
Net zoals shitcoins harder kunnen stijgen dan Bitcoin zullen ze ook harder zakken natuurlijk.
Ja ik heb een standaard strategie. Eerste verkoop na 40% stijging. En daarna verkoop bij iedere 20% stijging. Geen emoties, ik volg gewoon mijn Excel sheet.Nopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:06:
[...]
Hoevaak we die gedachte al niet gehad hebben hier. Heb je al een doel waarop je gaat verkopen?
Net zoals shitcoins harder kunnen stijgen dan Bitcoin zullen ze ook harder zakken natuurlijk.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
En wat is het plan voor de winst? In Euro's aanhouden op je spaarrekening of zoeken naar de volgende shitcoin?John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:08:
[...]
Ja ik heb een standaard strategie. Eerste verkoop na 40% stijging. En daarna verkoop bij iedere 20% stijging. Geen emoties, ik volg gewoon mijn Excel sheet.
Het is natuurlijk wel de periode waarin we zitten. @Taro heeft net zoveel succes. En @zwembroek had ook het succes met HYPE (1/3 toegevoegd aan zijn 13e maand) indien hij op tijd verkocht heeft.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:07:
Misschien moet je een YouTube-account openen en ook van die filmpjes maken. Succes gegarandeerd als je zoveel succes hebt.
Mijn winst stop ik iedere dag in BTC.Nopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:09:
[...]
En wat is het plan voor de winst? In Euro's aanhouden op jaar spaarrekening of zoeken naar de volgende shitcoin?
Indien BTC stijgt leg ik bedrag X in.
Indien BTC daalt leg ik bedrag 2X in.
Ik ben hier vrij overbodig begrijp ik, ga wel bier drinkenJohn245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:12:
[...]
Mijn winst stop ik iedere dag in BTC.
Indien BTC stijgt leg ik bedrag X in.
Indien BTC daalt leg ik bedrag 2X in.
Ben zelf ook grote believer in Cow. Ze hebben met hun cowswap een pareltje gemaakt. Cowswap is door oa Vitalik, en project van Trump gebruikt geweest.John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:11:
[...]
Het is natuurlijk wel de periode waarin we zitten. @Taro heeft net zoveel succes. En @zwembroek had ook het succes met HYPE (1/3 toegevoegd aan zijn 13e maand) indien hij op tijd verkocht heeft.
https://99bitcoins.com/ne...ypto-as-price-rockets-30/
Ik geloof er ook in. Maar stel wel op tijd mijn winst veilig.0rt3x schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:19:
[...]
Ben zelf ook grote believer in Cow. Ze hebben met hun cowswap een pareltje gemaakt. Cowswap is door oa Vitalik, en project van Trump gebruikt geweest.
https://99bitcoins.com/ne...ypto-as-price-rockets-30/
Pas maar op voor geldwolvenWhySoSerious schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:37:
Loop nu door het bos. Geen beren te zien, wel stieren. Bullish!
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bullflag in the making. Soon volgende leg up.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:52:
When BTC moon?
Danku Knakworst de Kerstman.knakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:55:
[...]
Bullflag in the making. Soon volgende leg up.
ofja.......soort van
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2024 15:23 ]
nothing stops this train
Relevant genoeg om de "zie-je-nou-wel"-roepers uit hun schulp te laten kruipen. Weinig die zich verbazen over de manier waarop de hackers te werk zijn gegaan. Hoorde hier een tijdje geleden ook al over: iemand doet zich voor als recruiter waar je wel even een testje voor moet maken. Nietsvermoedend check je de repo uit en start je een back-end waarvan je blijkbaar niet weet wat het doet.Kol Nedra schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:20:
Bitcoin weer op de FP....
ofja.......soort van
Dat is wel next level I-love-you-virus. Of zijn er daarvoor teveel jonge gastjes om dat nog te kennen?
Het is een mooie IQ-test. Als het aan zulke mensen zou liggen dan zou het internet ook geen internet mogen zijn, want ja ze kunnen zo'n open netwerk misbruiken he?Ray_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:29:
[...]
Relevant genoeg om de "zie-je-nou-wel"-roepers uit hun schulp te laten kruipen.
Dan kun je beter gelijk alle nieuwe tech verbannen.
Te veel mensen noemen zichzelf developer zonder te weten wat het is. Maar nogmaals, zo kun je wel het kaf van het koren scheiden. Mooi tochWeinig die zich verbazen over de manier waarop de hackers te werk zijn gegaan. Hoorde hier een tijdje geleden ook al over: iemand doet zich voor als recruiter waar je wel even een testje voor moet maken. Nietsvermoedend check je de repo uit en start je een back-end waarvan je blijkbaar niet weet wat het doet.

* Stukfruit stond al te surfen toen de bus met allemaal (toen nog voluit genoemd) Macintoshjes van Veronica door het land gingDat is wel next level I-love-you-virus. Of zijn er daarvoor teveel jonge gastjes om dat nog te kennen?
Dat zit wel Schnorr.
Ik wil jou eigenlijk een plusje geven maar ik lees dat dat als misbruik wordt gezien, dus laat maar dan.Kol Nedra schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:20:
Bitcoin weer op de FP....
ofja.......soort van
Eet en drinkt u smakelijk allemaal met deze gezellige familiedagen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Reminder:sh4d0wman schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:07:
Huh, komen jullie buiten SC? Hmm, misschien ook eens proberen. #jesuiskol
:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZNw3KsylvZzme8S7FuWD4Rqt.webp?f=user_large)
sh4d0wman schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:07:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ouxJzvnZfzLAKWTyWeobJ6xb.jpg?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
Heb hier al een jaar of 2 een exit strategie klaarliggen maar uiteindelijk kom het bij mij op hetzelfde neer.. 'geen idee eigenlijk'.twain4me schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:18:
Ik had bedacht dat ik vandaag mijn exit strategie maar eens moest gaan bijspijkeren, maar ik heb gewoon geen idee. Ik hodl voor nu maar gewoon veder.
Een stukje hoger m'n eigen inleg eruit halen en verder voor nu ook maar hodl.
Hopelijk kunnen we binnenkort het 'bouwen van een eigen huis' topic onveilig maken
Ik was eigenlijk wel van plan een stukje BTC te verkopen idd. Voornamelijk om in de bear weer wat terug te kopen. De vorige bull heb ik te weinig verkocht, had al lang m'n BTC doel kunnen bereiken op die manier.Raaafie schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:24:
Als we het over 'exit strategieën' hebben dan wordt daar neem ik aan alts mee bedoelt? Want waarom zou je je BTC verkopen? Een 'gok' om in de bear terug te kopen? Mij te riskant... Liever hodlen en in de bear weer bijkopen.
Onderstaande was m'n exit plan. Inmiddels is het percentage was ik wil verkopen gezakt tot ongeveer 25%. En ligt de eerste sell rond de 110k.
:strip_exif()/f/image/sF3r2T63MuLNkXZ317WqXNLM.png?f=user_large)
sh4d0wman schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:07:
/f/image/CaBQhW8hIKWhdQLKm0lILW1c.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Pump en dump.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:56:
https://newsbit.nl/micros...vestering-van-16-biljoen/
Klinkt heftig. Wat zou dat met de koers doen?
Die gast zn neutrale emotie is fomo.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:56:
https://newsbit.nl/micros...vestering-van-16-biljoen/
Klinkt heftig. Wat zou dat met de koers doen?
zomaar opeens uit het niets zeker?

nothing stops this train
Winst nemen hoort imho gewoon bij. ik heb het in mijn geval met name over alts maar ook btc moet er soms aan geloven. exit is misschien de verkeerde term, "winst nemen" is wellicht een betere.Raaafie schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:24:
Als we het over 'exit strategieën' hebben dan wordt daar neem ik aan alts mee bedoelt? Want waarom zou je je BTC verkopen? Een 'gok' om in de bear terug te kopen? Mij te riskant... Liever hodlen en in de bear weer bijkopen.
Ik heb bij mij het % toch verhoogd. Totaal geen idee waar het heen gaat volgend jaar met dat welles/niettes altcoins season, liever toch maar wat zekerheid. Geen idee wat Micro voor effect gaat geven als ze dat echt doorzetten.Nopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:27:
[...]
Ik was eigenlijk wel van plan een stukje BTC te verkopen idd. Voornamelijk om in de bear weer wat terug te kopen. De vorige bull heb ik te weinig verkocht, had al lang m'n BTC doel kunnen bereiken op die manier.
Onderstaande was m'n exit plan. Inmiddels is het percentage was ik wil verkopen gezakt tot ongeveer 25%. En ligt de eerste sell rond de 110k.
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
#VeChain partners with EVearn and #Tesla to launch an epic campaign in LA for UFC311 - a city powered by Tesla, trails & coffee shops. It's VeBetter heaven!
— Collin Brown (@CollinBrownXRP) 23 december 2024
More info: https://t.co/RpTZX0hZN1 pic.twitter.com/04IgUnQXsY
ik ben nog geen maxi, maar ergens tussen maart en september 2025 ben ik uit Altjes....dylan_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 18:13:
Altseason wordt het moment dat alle bagger de deur uit gaat voor BTC. Sluit ik me aan bij de zure maxis. Wordt je hier ook wat vriendelijker aangekeken.
van de week Algo bag verkocht, vandaag 2x PHA orders gehit, we komen er wel
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zn2o8v94sJHIgbOptoyeBMSR.gif?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2024 18:21 ]
nothing stops this train
dylan_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 18:13:
Altseason wordt het moment dat alle bagger de deur uit gaat voor BTC. Sluit ik me aan bij de zure maxis. Wordt je hier ook wat vriendelijker aangekeken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vths1z7L1pTOG7xzoHl3KUSa.gif?f=user_large)
dylan_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 18:13:
:strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:strip_exif()/f/image/7zuPR7TvUXDkJRzfmUnl58Ju.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraag me dan af of zo iemand al eens met een homp goud bij de kassa heeft gestaan.
Ps: het gaat weer lekker bij een "de bitcoin" gerelateerd onderwerp op nu.nl
[ Voor 8% gewijzigd door WarsemaW op 25-12-2024 20:14 ]
Genieten als altijd.WarsemaW schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:13:
[Afbeelding]
Vraag me dan af of zo iemand al eens met een homp goud bij de kassa heeft gestaan.
Ps: het gaat weer lekker bij een "de bitcoin" gerelateerd onderwerp op nu.nl
Bitcoin is de oorzaak dat we geen wereldvrede hebben.
:strip_exif()/f/image/ki4JUiabvqoObaRKOhvEXaRY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WgBmbMYpEewbAsQFAQ8Ai69K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CdXY2qyubXSrzbQzF4edk2l0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c2iAxis7lRad8Qx6L7tMJoBq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 25-12-2024 20:38 ]
Ik wacht met spanning deze week af of Nieuw Guinea ook in crypto gaat, ik hoorde dat ze als kannibalen de altcoins wegvretenknakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:33:
[...]
Genieten als altijd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gelukkig zorgt fiat niet voor recessies... En financiering van oorlogsmateriaalknakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:33:
[...]
Genieten als altijd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit zijn toch pure trollers, ja tochknakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:33:
[...]
Genieten als altijd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
of zijn we echt zo enorm early
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2024 20:43 ]
nothing stops this train
anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:44:
Pfff zit aan mijn 5e flesje speciaal bier ipv lauwe schultenbrau. Hakt erin dat 10% spul
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yiqmQsP1tLDPGW6752WDM10l.gif?f=user_large)
Drink voor de grap eens Snake Venomanti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:44:
Pfff zit aan mijn 5e flesje speciaal bier ipv lauwe schultenbrau. Hakt erin dat 10% spul
We komen van ver!
Lichtpuntje...
:strip_exif()/f/image/eA6WpF1GfkoExyWd05Y0iOcH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 25-12-2024 20:55 ]
Heb maar 2 flesjes HJ en 2 glazen rode wijn op. Inmiddels ook weer thuis, familiediner met een hele roedel kiddo's begint mooi vroeg maar is ook op tijd klaar.anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:44:
Nog maar ff een IPA dan en daarna een paar onvestandige trades bekokstoven zoals @Taro dat altijd doet in die situatie.
Ha, dat wordt weer een mooie shitcoin kopenanti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:44:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De prijs van 1 jaar geleden had ik 2 jaar geleden ook niet verwacht.LuisjeNL schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:52:
Voor de lol even naar de bitcoin prijs 1 en 2 jaar geleden kijken.![]()
We komen van ver!
#ETHEREUM ALWAYS EXPLODES IN Q1 AFTER A HALVING YEAR!!!
— Mister Crypto (@misterrcrypto) 25 december 2024
WE ARE ABOUT TO GET RICH! pic.twitter.com/0IALCB1Z3q
*wachtend op ETH 4K*
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Moet oppassen. Straks koop ik shitcoins
Dit dus idd. Bloed linkBushalte schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:08:
[...]
Ha, dat wordt weer een mooie shitcoin kopen![]()
[Afbeelding]
anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:29:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6DPEh1FmVXFfs7DXAkPv6sJ4.gif?f=user_large)
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rcN2kxDTXIiUfqHagKaqgkqk.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ey1jZ1kXPpNk2wpHd3MIF1dZ.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
[...]
:strip_exif()/f/image/0k4ncn09pH8cIZ5BKiCnw9hk.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon gedreven door drankmisbruik de markt timen, dat zou wel echt heel erg crypto zijn.
En daarna natuurlijk opscheppen dat hij het al zag aankomen vanwege de dominance en VWAP.YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:44:
Zou toch ook helemaal baas zijn als Anti morgenvroeg wakker wordt met een kegel van hier tot tokio, zijn PF checkt en de meest gure bagger heeft ingeslagen. Hij balen, blijkt ineens altseason full blown begonnen en gaat al zijn pure drek skyhigh naar de maan terwijl BTC lekker ranged.
Gewoon gedreven door drankmisbruik de markt timen, dat zou wel echt heel erg crypto zijn.
Terwijl hij wakker werd in zijn onderbroek, zichzelf helemaal ondergepist met een Trezor in zijn neusgat, en op zijn iPad ziet dat er 25000 teruggestorte XRP op zijn Bitvavo staat die hij 5x in batches van 5000 heeft proberen te versturen naar een DOGEcoin adres.
2020 all over again.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:53:
[...]
En daarna natuurlijk opscheppen dat hij het al zag aankomen vanwege de dominance en VWAP.
Terwijl hij wakker werd in zijn onderbroek, zichzelf helemaal ondergepist met een Trezor in zijn neusgat, en op zijn iPad ziet dat er 25000 teruggestorte XRP op zijn Bitvavo staat die hij 5x in batches van 5000 heeft proberen te versturen naar een DOGEcoin adres.
2020 all over again.

Deze teksten, echt heerlijk man!
De mooie dingen in het leven. Alcohol.YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:44:
Zou toch ook helemaal baas zijn als Anti morgenvroeg wakker wordt met een kegel van hier tot tokio, zijn PF checkt en de meest gure bagger heeft ingeslagen. Hij balen, blijkt ineens altseason full blown begonnen en gaat al zijn pure drek skyhigh naar de maan terwijl BTC lekker ranged.
They who buy the dip, deserves the rip.
Zn pf: "-173638 Yen"YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:44:
Zn reactie:

Over Hodl gesproken, 2014Ray_ schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:53:
Als we het toch over drank hebben: ik vond deze wel relevant genoeg om zo aan te breken. Geen idee wat het een 'christmas edition' maakt trouwens. Meer alcohol, las ik. Da's altijd goed.
[Afbeelding]
Oh huh. Coinmarketcap was blijkbaar gestopt met updaten, ik dacht waar gaat dit over. Na een keertje F5 zie ik inderdaad leuke dingen gebeuren nuDarrell schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:01:
100k vanavond lijkt het. Met al die flessen die op scherp staan bij dat prijspeil zal het hier nog wel lang gezellig blijven
Edit: Nog eventjes niet... maar het "voelt" goed zo.... we blijven een beetje tegen de bovenkant aan schurken.
[ Voor 12% gewijzigd door Specy op 25-12-2024 22:12 ]
Prima website https://evearn.io/
Er was een tijd dat dit soort berichten direct tot een enorme pump zou leiden. Maar die tijd is blijkbaar voorgoed voorbij
:strip_exif()/f/image/TQzW0HuLz4A9DVQRGf56ZCxv.png?f=user_large)
Drie op een rij. Gefeliciteerd!YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:25:
Voelt inmiddels vertrouwt aan dit, haha:
[Afbeelding]
Fijne feestdagen, mannen!
Stack Sats
Vind het inmiddels ook wel geniaal dat @Shinobi-vs-Gast altijd een aantal uur of een dag na die twee helden er achteraan komt met duimpjes, haha. Mooie dingen!Stovirpi schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:27:
@Laurens1970 en @24c de echte strijders die zelfs op eerste Kerstdag hun taak serieus nemen. Niet in een dronken bui altcoins kopen, maar braaf op het duimpje rammen.
Fijne feestdagen, mannen!
Binnen een paar minuten zelfs!YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:30:
[...]
Vind het inmiddels ook wel geniaal dat @Shinobi-vs-Gast altijd een aantal uur of een dag na die twee helden er achteraan komt met duimpjes, haha. Mooie dingen!
Stack Sats
Probleem is dat ik het waarschijnlijk niet eens weet. Vorige keer kwam ik er pas paar dagen later achterYES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:44:
Copingmechanismen van je verzuurde breinanti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:35:
[...]
Probleem is dat ik het waarschijnlijk niet eens weet. Vorige keer kwam ik er pas paar dagen later achter

Semi nuchteranti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:43:
Zit nu trouwens al 10min te denken welke shitcoin uk toen gekocht had. Bedoel niet hemule. Dat was semi nuchter op aanraden van @zwembroek
ROOT?anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:43:
Zit nu trouwens al 10min te denken welke shitcoin uk toen gekocht had. Bedoel niet hemule. Dat was semi nuchter op aanraden van @zwembroek
Shib.anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:43:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mmmm weet et echt niet. Zal morgen eens zoeken. Als ik nu metamaask open weet ik wat er gaat gebeuren namelijk
Kak, had dit net ff 10seconden eerder moeten lezen.Numbers schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:43:
Voor de gene die SOL via Ledger Live staken en bij het openen een kleine hartverzakking kregen.
Er zit een bug in, en meer mensen hebben er last van
Fijne feestdagen allemaal!
Ik kom net thuis, open em even en kreeg idd een halve hartverzakking
Haha yesss dat was em. Echt zon gruwelijke natte flats uit de vorige run
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!