Lol gaan jullie lekker boys?
Ik denk dat ik morgen maar aan de HJ ga in plaats van de la chouffe. Fucking wasted.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hahahhahahahahabhahzhabadhrhagenees.cro schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:49:
[mbr]Fijne vakantie[/]
Hmmm, @Taro is geen fan van Cro. Ik heb iets gemist in het verleden, denk ik.
Er worden weer eens mensen geknipt en geschoren. Wel op een andere manier dan normaal maar goed, als Taro zijn schaar eenmaal van stal gehaald heeft kan je het beste maar stil zitten.
Knip, een langere vakantie is in jouw geval gratis, ga vooral door
[ Voor 69% gewijzigd door Taro op 24-12-2024 23:53 ]
Jij gaf hem even het laatse zetje.Darrell schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:46:
Hahaha die hagenees blijft het proberen.
Ik denk dat er een ban in de lucht hangt.

Degene die het aanhaalt komt eens in de zoveel tijd weer eens hetzelfde inhoudsloze riedeltje aanhalen en daar is Taro een beetje klaar mee zo te zienMoiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:51:
Probleem is en nu was dat die gast hier alleen komt als cro in de plus staat en die dan zn bags komt shillen.Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:51:
Aha, ok. Thanks.YES schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:52:
[...]
Degene die het aanhaalt komt eens in de zoveel tijd weer eens hetzelfde inhoudsloze riedeltje aanhalen en daar is Taro een beetje klaar mee zo te zien
@zwembroek ouwe zuipstraal, leuke avond gehad?
Knip, dat wordt wachten tot de volgende bearmarket
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 24-12-2024 23:59 ]
Ah ja, dat zal het zijn. Gestook!
dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:58:
[mbr]Knip, dat wordt wachten tot de volgende bearmarket[/]

Pohh lekker man. Op naar de volgende twee dagen. Maar nu laat ik het speciaal bier even voor wat het is. De komende dagen HJ.
zwembroek schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:02:
[...]
Pohh lekker man. Op naar de volgende twee dagen. Maar nu laat ik het speciaal bier even voor wat het is. De komende dagen HJ.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CkAAPc5OTXMcp0sqhqSnRFHX.gif?f=user_large)
Ouwe rapparteerderDarrell schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:03:
Hahaha ik stook helemaal niks. Jij leert niet.
Fijne vakantie dan maar he!
[Afbeelding]

🙃Darrell schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:03:
Hahaha ik stook helemaal niks. Jij leert niet.
Fijne vakantie dan maar he!
[Afbeelding]
Hahaha, klasse. Speciaalbier kan ongekend lekker zijn maar het komt wel iets harder binnen iddzwembroek schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:02:
[...]
Ik hark met Kerst eigenlijk alleen maar rode wijn, vind ik toch echt lekkerder bij het eten wat ik klaarmaak (maak meestal de hoofdgerechten bij familie en schoonfamilie). En doordat ik druk ben met koken wordt ik ook zelden teut met kerst. Is ook beter voor me
Ik heb niks gerapparteerd maar wel meegekregen dat Taro hem al meerdere keren laatste waarschuwingen gaf. Dus had al een vermoeden dat de emmer aan het overlopen was.
Let iemand nog een beetje op de BTC koers? Vanavond moon, toch?
They who buy the dip, deserves the rip.
Nee niets daarvan. Gewoon netjes gerapparteerd. Zo is natoer Darrell.Darrell schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:08:
[...]
Ik heb niks gerapparteerd maar wel meegekregen dat Taro hem al meerdere keren laatste waarschuwingen gaf. Dus had al een vermoeden dat de emmer aan het overlopen was.
PHPResource schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:10:
Permanban incoming @dhrhagenees.cro
Verwacht alleen geen memefestijn zoals bij @Kol Nedra
/f/image/gI7FXworfAu6E6kmzPxvwplN.png?f=fotoalbum_large)
Nee.Danjel schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:10:
Let iemand nog een beetje op de BTC koers? Vanavond moon, toch?
Blijkbaar weten een aantal al dat ik een permanente ban zal krijgen. Hoe komen jullie aan de informatie?
En een permanente ban houdt in? Geen toegang meer tot Tweakers? Dit topic?
Het is geen kennis of informatie.dhrhagenees.cro schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:16:
Blijkbaar weten een aantal al dat ik een permanente ban zal krijgen. Hoe komen jullie aan de informatie?
Het is een wens.
Weet je dat Facebook met PHP is gebouwd?PHPResource schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:10:
Permanban incoming @dhrhagenees.cro
Verwacht alleen geen memefestijn zoals bij @Kol Nedra
Ik wens dat ik een klapper maak met Crypto. Hetzelfde geldt voor jullie!YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:17:
[...]
Het is geen kennis of informatie.
Het is een wens.
Ik zit diep in CRO. Anderen zitten in XRP of welk project dan ook
Ergens diep in zitten is wat anders dan eens in de zoveel tijd te komen schillen en/of roepen zonder inhoud.dhrhagenees.cro schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:19:
[...]
Ik wens dat ik een klapper maak met Crypto. Hetzelfde geldt voor jullie!
Ik gun ook iedereen een klapper met crypto. Zelfs het XRP army. Maar weet je wat het is?dhrhagenees.cro schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:19:
[...]
Ik wens dat ik een klapper maak met Crypto. Hetzelfde geldt voor jullie!
Ik heb vele voorbeelden van potentiële Crypto miljonairs die inhoudloze berichten posten…YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:26:
[...]
Ergens diep in zitten is wat anders dan eens in de zoveel tijd te komen schillen en/of roepen zonder inhoud.
Maar goed ik wens iedereen een fijne Kerst. Ik schenk nu net mijn derde Highland Park 16Y single malt in dus zoals ze hier in 070 zeggen, weltrustuuuuhhhh 😀
En in januari weer “echte” btc>110k babesDon Guacamole schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:47:
Iedereen een fijne kerst gewenst. Hier ook een witte dit jaar. Wel met de charts dus ontopic. Cheers!
[Afbeelding]
Ps, mn stierenboom toch ff ingeruild voor wat anders, dit kijkt net wat beter weg..
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/1VivGKZKdYWjjtguckIfNHAv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit ook graag ergens diep in....YES schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:26:
[...]
Ergens diep in zitten is wat anders dan eens in de zoveel tijd te komen schillen en/of roepen zonder inhoud.
Schulden?Lentehoofdje schreef op woensdag 25 december 2024 @ 01:16:
[...]
Ik zit ook graag ergens diep in....
Nou _die_ nou net niet..
Ik ben precies arm genoeg
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Fijne Kerst iedereen!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/02EERBuXCGUHL2A0tLmIxfbU.jpg?f=user_large)
2015: $455
2016: $895
2017: $13,983
2018: $3,779
2019: $7,193
2020: $24,705
2021: $50,440
2022: $16,828
2023: $43,146
2024: $94,000
Je zou wel gek zijn als je verkoopt voor kerst ‘25.
Dat staat er ook , doet et ni.Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:13:
[...]
Gast. Iets met [[URL=" "]Embed[/URL]]. Heb ik van een chagrijnige @zwembroek geleerd
En geen smoesjes, ik ben ook dronken
Ok.ok. nu wel.
:strip_exif()/f/image/aBTIM1rKM5jfk57vl7eRMweD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Gipsy King op 25-12-2024 07:55 ]
Pfff, lekker interessant met je flesje Whiskeej.dhrhagenees.cro schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:31:
[...]
Ik heb vele voorbeelden van potentiële Crypto miljonairs die inhoudloze berichten posten…
Maar goed ik wens iedereen een fijne Kerst. Ik schenk nu net mijn derde Highland Park 16Y single malt in dus zoals ze hier in 070 zeggen, weltrustuuuuhhhh 😀
Echte mannen drinken Schulti’s
Dikke gainzzz !
Schrale atser kerstmok meegenomen van de kringloper voor 75 cent. Blijkt dat ding gewoon 45 euro nieuwprijs te hebben. Gewoon effe een x60 gepakt op kerstochtend , huts !
:strip_exif()/f/image/D5TX0nEtg87oE6H31rHIuhbY.jpg?f=fotoalbum_large)
(https://www.kookwinkel.nl...mok-300-ml-keramiek-95803)
Schrale atser kerstmok meegenomen van de kringloper voor 75 cent. Blijkt dat ding gewoon 45 euro nieuwprijs te hebben. Gewoon effe een x60 gepakt op kerstochtend , huts !
:strip_exif()/f/image/D5TX0nEtg87oE6H31rHIuhbY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 25-12-2024 09:31 ]
0.75 cent. Wist niet dat ze ook producten onder een cent hadden bij de kringloop.Gipsy King schreef op woensdag 25 december 2024 @ 08:33:
Dikke gainzzz !
Schrale atser kerstmok meegenomen van de kringloper voor 0.75 cent. Blijkt dat ding gewoon 45 euro nieuwprijs te hebben. Gewoon effe een x60 gepakt op kerstochtend , huts !
[Afbeelding]
Hallo allemaal,
Lees hier een altijd maanden mee en dit doe ik met veel plezier. Ik gebruik zelf Bitvavo en heb in de bearmarket veel BTC gekocht dmv dca. Heb inmiddels een hoop opgestoken van cryptocurrency, gewoon door dit topic te volgen, het kost soms wel veel tijd, maar het is vaak ook erg vermakelijk hier.
Nu wil ik een stap verder gaan, heb veel gelezen over Bybit en de debetcard. Gisteravond me maar eens aangemeld. Wat een onoverzichtelijke app zeg! Ik krijg nu allemaal rewards in de schoot geholpen, zou ze ook graag gebruiken, maar mij is niet duidelijk hoe?
:strip_exif()/f/image/Efd9U7SYy1BMgj7vvqPWt932.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het al voorbij gekomen is in dit topic, mijn excuses. Kon het namelijk niet vinden.
Lees hier een altijd maanden mee en dit doe ik met veel plezier. Ik gebruik zelf Bitvavo en heb in de bearmarket veel BTC gekocht dmv dca. Heb inmiddels een hoop opgestoken van cryptocurrency, gewoon door dit topic te volgen, het kost soms wel veel tijd, maar het is vaak ook erg vermakelijk hier.
Nu wil ik een stap verder gaan, heb veel gelezen over Bybit en de debetcard. Gisteravond me maar eens aangemeld. Wat een onoverzichtelijke app zeg! Ik krijg nu allemaal rewards in de schoot geholpen, zou ze ook graag gebruiken, maar mij is niet duidelijk hoe?
:strip_exif()/f/image/Efd9U7SYy1BMgj7vvqPWt932.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het al voorbij gekomen is in dit topic, mijn excuses. Kon het namelijk niet vinden.
45 euroGipsy King schreef op woensdag 25 december 2024 @ 08:33:
Dikke gainzzz !
Schrale atser kerstmok meegenomen van de kringloper voor 0.75 cent. Blijkt dat ding gewoon 45 euro nieuwprijs te hebben. Gewoon effe een x60 gepakt op kerstochtend , huts !
[Afbeelding]

Mooi voorbeeld van het misbruik dat (een deel van) de 'kunst'wereld maakt van mensen met teveel geld die niet meer weten waar ze nu voldoening uit moeten halen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
@Gipsy King tof! Ik heb nog Bitcoinen gevonden. Gelukkig snappen ze er in die toko niks van dus mooi voor 10 cent mee mogen nemen.

Ben er alleen nog niet achter waar je ze in de telefoon kunt stoppen zodat ze in de wallet verschijnen.
Ben er alleen nog niet achter waar je ze in de telefoon kunt stoppen zodat ze in de wallet verschijnen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
WelkomJacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 08:47:
Hallo allemaal,
[Afbeelding]
Hier zijn ze meer van de meme’s en Whiskey
Je vergeet de babes.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 08:52:
[...]
WelkomJe kan beter deze vraag in dit topic stellen: Het Grote Cryptobetaalkaartentopic
Hier zijn ze meer van de meme’s en Whiskey
Laat je bij dronkenschap ondersteunen door het "speciale bijstand team".Moiety schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:13:
[...]
Gast. Iets met [[URL=" "]Embed[/URL]]. Heb ik van een chagrijnige @zwembroek geleerd
En geen smoesjes, ik ben ook dronken
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yP0HIW3lHQ80sbrSwxQKkiAQ.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
En sloffen, hypotheken, zonnepanelen, elektrische auto’s, traprenovaties, goud, airco’s, wasmachine’s, …
Moon!
:strip_exif()/f/image/w9lueQFSCpfVm3EpJ7RsTOLQ.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Pantoffels > sloffen.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:16:
[...]
En sloffen, hypotheken, zonnepanelen, elektrische auto’s, traprenovaties, goud, airco’s, wasmachine’s, …
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Inhoudelijk hier al eerder uitgelegd, maar ook voor de visueel ingestelden: Waarom $MSTR icm $QQQ goed is voor Bitcoin en investeerders:
Zolang de Bitcoin prijs stijgt uiteraard
Vrolijk Kerstfeest allemaal!
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hopiumpijpje op kerst opgezet 🚀Taro schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:41:
Inhoudelijk hier al eerder uitgelegd, maar ook voor de visueel ingestelden: Waarom $MSTR icm $QQQ goed is voor Bitcoin en investeerders:
[YouTube: You’re Now A Bitcoin Investor — Thanks To This MAJOR Change]
Fijne kerst SC vriendjes!

Komende jaar flink in de XRP HBAR SOL en zilver.
Bitcoin afgebouwd.
Verwacht maximaal 1X bij Bitcoin.
Bitcoin afgebouwd.
[ Voor 6% gewijzigd door Ruud888 op 25-12-2024 10:09 ]
1x is idd niet veel, gok dat je 2x bedoelt. Maar let wel op, x2 is nog altijd stukken beter dan -99xRuud888 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:07:
Komende jaar flink in de XRP HBAR SOL en zilver.
Bitcoin afgebouwd.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
of die van '30Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 06:58:
[Twitter]
Zojuist hier onze kat Jaap naar het pension gebracht. Nu 2 dagen bourgondisch genieten met de familie en dan door naar de Alpen met het gezin. Ik wens jullie heel fijne kerstdagen, en als je onder een brug woont, met kerst is er vast plek in de herberg!
Wees lief en houdt de koersen hoog. (Please)
Wees lief en houdt de koersen hoog. (Please)
die breek nu uit. target is ongeveer 103kanti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 08:11:
mogge zooitje ongeregelde degenerade gamblers
ik zie een mooie bullpennant op de 1h tot 15min. Zie je ook terug in de heatmap. ETF's wel rood gisteren. Die kopen morgen gewoon met dikke fomo ook in (usa heeft geen 2e kerstdag namelijk).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mmm, eerst door 99.5k heen. Dan 101k.anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:23:
[...]
die breek nu uit. target is ongeveer 103k
hier ook groene kerst en we drinken samen watWhySoSerious schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:20:
Groene kerst!
/f/image/3m0hgFYnD5WaVLJ4HQ1QAmXL.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Fijne kerst allemaal!
Even geen charts ook al zijn ze in kerst kleuren.
Even geen charts ook al zijn ze in kerst kleuren.
ik noem ook alleen maar ff de target van dat patroon, kans dat ie er komt is vrij klein op de dag dat alles dicht is.
99,5 is vrijwel weg als weerstand trouwens, spot en margin. 101 tot 102 zone is zeker nog belangrijk
Check. Ik verwacht nog zeker wel weerstand rond 99.5-99.7k ondanks dat er op de heatmaps nu niks ligt. Dan 101-102. Maar jouw target van 103 halen zou mooi kerstcadeau zijn.anti elppa schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:30:
[...]
ik noem ook alleen maar ff de target van dat patroon, kans dat ie er komt is vrij klein op de dag dat alles dicht is.
99,5 is vrijwel weg als weerstand trouwens, spot en margin. 101 tot 102 zone is zeker nog belangrijk
En dan met kerst 2026 weer inkopen.Wispe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 06:58:
[Twitter]
Succes gegarandeerd.
A child can do the laundry.
ja niets is onmogelijktomtom901 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:31:
[...]
Check. Ik verwacht nog zeker wel weerstand rond 99.5-99.7k ondanks dat er op de heatmaps nu niks ligt. Dan 101-102. Maar jouw target van 103 halen zou mooi kerstcadeau zijn.
1e kerstdag pumpert naar 100k mag best
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Geniet ervan , mooi fleske.Alpina schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:36:
Fijne kerst iedereen.
[Afbeelding]
Deze vanmorgen onder de boom, wou ik openen om BTC opnieuw boven 100k te vieren.
Maar kan vandaag al wel zijn dus
Ik laat de mijne ook niet meer los vandaag.
:strip_exif()/f/image/XxaTIKxvqbGXgemPdQXuFhbn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Gipsy King op 25-12-2024 12:00 ]
Ik denk dat de kerstman groot heeft ingekocht?Alpina schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:36:
Fijne kerst iedereen.
[Afbeelding]
Deze vanmorgen onder de boom, wou ik openen om BTC opnieuw boven 100k te vieren.
Maar kan vandaag al wel zijn dus
:strip_exif()/f/image/8OghlyPLxuzuMuS2OYQWB3y1.jpg?f=fotoalbum_large)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Poverdorie, zaligheidje zeg..sh4d0wman schreef op woensdag 25 december 2024 @ 01:50:
@Lentehoofdje je moeder.![]()
![]()
Hey schrale atsers, fijne Kerst gewenst. Hier hangen de ballen ook weer...
[Afbeelding]
Ook fijne kerst allemaal!
Loop nu door het bos. Geen beren te zien, wel stieren. Bullish!
Voor de gene die SOL via Ledger Live staken en bij het openen een kleine hartverzakking kregen.
Er zit een bug in, en meer mensen hebben er last van
Fijne feestdagen allemaal!
Er zit een bug in, en meer mensen hebben er last van
Fijne feestdagen allemaal!
Fijne kerst iedereen. Dat er maar mooie groene palen geprint mogen worden!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
@TaroTaro schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:37:
Oeps, gisteren blijkbaar niet goed gekeken en ipv ETH op Bitvavo te selecteren heb ik o.a. Virtuals, COW en Pengu in de tas geknald die nu +20%, +17% en 31% staan
Volgend keer iets beter opletten, ik beloof het ooit weer om te zetten naar extra BTC. Moon.
Ja iedereen volgt jou dus nu is mijn volgende TP op COW afgegaan. Dat muntje doet in 21 dagen meer dan een jaar BTC
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Damn, zit ik hier een beetje in BTC, langzaam rijk te worden. Had dus COW moeten kopen...John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:54:
[...]
@Taro
Ja iedereen volgt jou dus nu is mijn volgende TP op COW afgegaan. Dat muntje doet in 21 dagen meer dan een jaar BTC
Niet heel moeilijk om überhaupt op die marketcap beter te presteren. Daarom kopen we die vage coins, even wat extra inleg maken voor BTC.John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:54:
[...]
@Taro
Ik hoop dat er nu wel wat boosts komen voor mn alts.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja ik had ze op 4 december gekocht. Ik had er volledig in moeten gaanNopheros schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:48:
[...]
Damn, zit ik hier een beetje in BTC, langzaam rijk te worden. Had dus COW moeten kopen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!