Wat me ook nog wel handig lijkt is een knop voor winamp om mp3z te openen ipv dat je in winamp zelf de mp3z moet laden
OK, ik heb ff snel de optie -screen ingebouwd, daarmee positioneert WinBar zichzelf weer op de oude manier (over de hele breedte). De makkelijkste manier om command-line opties te gebruiken is een shortcut te maken. Voor de duidelijkheid nog even alle command-line opties op een rijtje:deze update, is het misschien handig om er een functie van te maken, want ik vond de vorige manier dus wel een stukje beter
-nofirstuse: verbergt de tekst die je de eerste keer te zien krijgt, ook al is het de eerste keer.
-left: start WinBar aan de linkerkant van het scherm.
-right: start WinBar aan de rechterkant van het scherm.
-nosound: schakelt de gehele Volume module uit (je kunt hem ook niet meer zichtbaar maken in het Config scherm).
-screen: WinBar gebruikt de hele breedte.
Die komt er zeker in! Sterker nog, ik ben er nu aan bezigeen sleeptimer functie zou ook geweldig zijn!!
zou leuk zijn als dit verwerkt kon worden bij de bestaande tijd/datum gedeelte
Het alarm wordt in de klok geintegreerd. Je kunt kiezen om hem op een bepaalde tijd af te laten gaan, of op een bepaald interval. Als het alarm afgaat kun je kiezen wat er gebeurt:
- Een geluidje afspelen (biepje of wavje naar keuze)
- Een popupje tonen met text naar keuze (Anti-RSI
- Een programma of commando uitvoeren.
Natuurlijk kun je ook combinaties kiezen
Anoniem: 35769
ik heb hem net effe erop gezet hij is echt vet relax jonge
hij ziet er tenminste nog een beetje windows uit
*-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)
hij ziet er tenminste nog een beetje windows uit
*-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)
Anoniem: 7260
Mooi!Op zaterdag 06 oktober 2001 15:17 schreef johnwoo het volgende:
[..]
OK, ik heb ff snel de optie -screen ingebouwd, daarmee positioneert WinBar zichzelf weer op de oude manier (over de hele breedte). De makkelijkste manier om command-line opties te gebruiken is een shortcut te maken. Voor de duidelijkheid nog even alle command-line opties op een rijtje:
-screen: WinBar gebruikt de hele breedte.
bedankt, echt een geweldig progje, maar hoe zit het nou, kan hij ook onderin beeld?
Kan ik niet kijken of zit het er (nog) niet in en komt het nog? Of is het te veel gedoe en laat je het zitten?
Hij kan niet onder in beeld nee... Of het nog komt weet ik niet. Ik kan wel dingen gaan beloven, maar er zijn een boel dingen op de todo lijst die hogere prioriteit hebben... Als het zover is hoor je het welMooi!
bedankt, echt een geweldig progje, maar hoe zit het nou, kan hij ook onderin beeld?
Kan ik niet kijken of zit het er (nog) niet in en komt het nog? Of is het te veel gedoe en laat je het zitten?
Anoniem: 26235
Ik weet niet of het al gezegt is (geen zin om alles te lezen) maar het is misschien ook wel handig als je op de sound drukt dat je dan te horen krijgt hoe hard dit geluid dan meteen staat!
Goed idee, ik heb het meteen ff geimplementeerdIk weet niet of het al gezegt is (geen zin om alles te lezen) maar het is misschien ook wel handig als je op de sound drukt dat je dan te horen krijgt hoe hard dit geluid dan meteen staat!
Anoniem: 32035
Perfect progje 
Nou bijna dan, wat ik nog mis is idd het openen van een mp3'tje en dan wat heel gaaf zou zijn is dat ie de silver theme aanneemt van XP
Dan lijkt het programma ook een stuk degelijker als je die theme aan hebt...
En dat van die sleeptimer is ook een vet idee !
Ga zo door !
Nou bijna dan, wat ik nog mis is idd het openen van een mp3'tje en dan wat heel gaaf zou zijn is dat ie de silver theme aanneemt van XP
Dan lijkt het programma ook een stuk degelijker als je die theme aan hebt...
En dat van die sleeptimer is ook een vet idee !
Ga zo door !
Anoniem: 5577
Wat ik mis is de optie om hem onderin beeld te kunnen zetten zoals statbar. Dan is ie wat fijner te kijken als je een res van 800x600 hebt.
Misschien nog iets handigs bij dat hoverding van de harddisks.
Maak de verschillende partities in dat overzicht ook clickable, zodat meteen de partitie wordt geexplored (voorkeur), geopend of bijvoorbeeld wordt geopend in een extern programma zoals wincommander.
Maak de verschillende partities in dat overzicht ook clickable, zodat meteen de partitie wordt geexplored (voorkeur), geopend of bijvoorbeeld wordt geopend in een extern programma zoals wincommander.
Anoniem: 18091
ik wilde alleen even mijn complimenten geven!
vooral zo doorgaan, en ik hoop nog veel vette dingen
te zien in de toekomst in WinBar...
--een actieve gebruiker--
vooral zo doorgaan, en ik hoop nog veel vette dingen
te zien in de toekomst in WinBar...
--een actieve gebruiker--
Aangezien je volgens je .sig geen waslijsten bijhoudt zal die to-do wel niet op je site te vinden zijn?Op zaterdag 06 oktober 2001 17:21 schreef johnwoo het volgende:
Ik kan wel dingen gaan beloven, maar er zijn een boel dingen op de todo lijst die hogere prioriteit hebben... Als het zover is hoor je het wel
NEways: Is er een manier om de build-info uit te breiden met SP's? Dus Win2k build 2195 sp1/2/3 bijvoorbeeld?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Heb een paar (kleine) foutjes ontdenkt!
Als ik de kleuren aan het veranderen bent in Winbar, dan heb je kans dat ie vastloopt (winbar dan)!
Verder, als ik een spelletje opstart (HL, CS, ofzo) dan komt winbar er leuk doorheen zetten, is niet zo fijn. En als ik een screensaver opstart dan blijft Winbar ook op de voorgrond staan, is ook niet zo handig!
Nog wat, als ik in Quicklaunch een link neer zet (*.lnk) en daar klik ik op dan vraagt ie of ik heb wil openen of opslaan dus dat werkt ook niet helemaal perfect en als "Flashget" aan staat, dan probeert ie hem daarmee te downloaden! (hopelijk klink ik niet al te zeurderig, maar ik denk is wel handig voor je om het te weten!
)
O, nog wat, een leuke functie (misschien te veel gevraagd) maar wat ook wel handig zou zijn is de temp van de CPU ofzo!
Voor de rest: Keep up the good Work!
PS. 'k ben Winbar lekker bij iedereen op school aan het promoten! iedereen vind het een vet programma en wil het ook hebben!
PS2. zou het niet handig zijn een domeinnaam aan te vragen, zoiets als, www.winbar.com/nl ofzo (kweenie of die al bestaan) of zoiets als http://go.to/winbar of http://winbar.cjb.net??? geen leuk ID
(is wat makkelijker om te onthouden!
)
Als ik de kleuren aan het veranderen bent in Winbar, dan heb je kans dat ie vastloopt (winbar dan)!
Verder, als ik een spelletje opstart (HL, CS, ofzo) dan komt winbar er leuk doorheen zetten, is niet zo fijn. En als ik een screensaver opstart dan blijft Winbar ook op de voorgrond staan, is ook niet zo handig!
Nog wat, als ik in Quicklaunch een link neer zet (*.lnk) en daar klik ik op dan vraagt ie of ik heb wil openen of opslaan dus dat werkt ook niet helemaal perfect en als "Flashget" aan staat, dan probeert ie hem daarmee te downloaden! (hopelijk klink ik niet al te zeurderig, maar ik denk is wel handig voor je om het te weten!
O, nog wat, een leuke functie (misschien te veel gevraagd) maar wat ook wel handig zou zijn is de temp van de CPU ofzo!
Voor de rest: Keep up the good Work!
PS. 'k ben Winbar lekker bij iedereen op school aan het promoten! iedereen vind het een vet programma en wil het ook hebben!
PS2. zou het niet handig zijn een domeinnaam aan te vragen, zoiets als, www.winbar.com/nl ofzo (kweenie of die al bestaan) of zoiets als http://go.to/winbar of http://winbar.cjb.net??? geen leuk ID
edit:
heb ff gekeken naar die domeinnamen:
www.winbar.com (bezet)
www.winbar.nl http://go.to/winbar http://winbar.cjb.net (onbezet)
ik zou ze gelijk aanmaken (als ik jou was
)
heb ff gekeken naar die domeinnamen:
www.winbar.com (bezet)
www.winbar.nl http://go.to/winbar http://winbar.cjb.net (onbezet)
ik zou ze gelijk aanmaken (als ik jou was
Weet ik, maar ik ben er nog niet achter waar dat aan ligt. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak (bij mij dan). Wat wel helpt is als je een paar kleuren hebt veranderd (ff uitgeprobeerd ofzo) even het Config-window te sluiten en weer te openen. Dan heb je minder kans dat ie vastloopt.Als ik de kleuren aan het veranderen bent in Winbar, dan heb je kans dat ie vastloopt (winbar dan)!
WinBar volgt (net als StatBar trouwens) de MS standaard voor AppBars. Helaas blijkt dat toch nog niet alles goed gaat, maar ik kan er weinig aan doen. Wat ikzelf altijd doe is WinBar ff minimizen naar de zijkant; dan komt ie er niet doorheen.Verder, als ik een spelletje opstart (HL, CS, ofzo) dan komt winbar er leuk doorheen zetten, is niet zo fijn. En als ik een screensaver opstart dan blijft Winbar ook op de voorgrond staan, is ook niet zo handig!
Lees de notesNog wat, als ik in Quicklaunch een link neer zet (*.lnk) en daar klik ik op dan vraagt ie of ik heb wil openen of opslaan dus dat werkt ook niet helemaal perfect en als "Flashget" aan staat, dan probeert ie hem daarmee te downloaden! (hopelijk klink ik niet al te zeurderig, maar ik denk is wel handig voor je om het te weten!)
Die zou ik er zelf ook wel in willen, maar ik heb er nog niks over kunnen vinden. Ik zou natuurlijk een MBM log kunnen nemen, maar dan kun je net zo goed MBM zelf draaien, dus dat doe ik dan maar nietO, nog wat, een leuke functie (misschien te veel gevraagd) maar wat ook wel handig zou zijn is de temp van de CPU ofzo!
Hehe, da's best leuk om te zien, hoe een (toch redelijk klein) programmaatje zo snel verspreid raaktVoor de rest: Keep up the good Work!
PS2. zou het niet handig zijn een domeinnaam aan te vragen, zoiets als, www.winbar.com/nl ofzo (kweenie of die al bestaan) of zoiets als http://go.to/winbar of http://winbar.cjb.net??? geen leuk ID(is wat makkelijker om te onthouden!
)
Ik heb go.to/winbar ff geregt, maar dan zit je dus wel met zo'n irri popup, en bovendien interfereert ie met het tellertje dat al op de page stond... ik hou het dus maar bij de bestaande url
Op maandag 08 oktober 2001 23:17 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben er nog niet achter waar dat aan ligt. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak (bij mij dan). Wat wel helpt is als je een paar kleuren hebt veranderd (ff uitgeprobeerd ofzo) even het Config-window te sluiten en weer te openen. Dan heb je minder kans dat ie vastloopt.
[..]
Dat had ik ook al gezien ja!![]()
WinBar volgt (net als StatBar trouwens) de MS standaard voor AppBars. Helaas blijkt dat toch nog niet alles goed gaat, maar ik kan er weinig aan doen. Wat ikzelf altijd doe is WinBar ff minimizen naar de zijkant; dan komt ie er niet doorheen.
[..]
als ik hem naar de zijkant doe, komt ie er nog een beetje doorheen, maar ja kan niet alles hebben!
Lees de notesDe QuickLaunch module probeert alles te openen met explorer. Als explorer iets niet kent krijg je dat download schermpje. Ik ga het ooit nog eens zo maken dat ie naar de extensie kijkt en de bijbehorende app opzoekt.
[..]
mooi weet ik dat ook weer![]()
Die zou ik er zelf ook wel in willen, maar ik heb er nog niks over kunnen vinden. Ik zou natuurlijk een MBM log kunnen nemen, maar dan kun je net zo goed MBM zelf draaien, dus dat doe ik dan maar niet
[..]
Kan ik ook wel draaien, ja
Hehe, da's best leuk om te zien, hoe een (toch redelijk klein) programmaatje zo snel verspreid raakt
Ik heb go.to/winbar ff geregt, maar dan zit je dus wel met zo'n irri popup, en bovendien interfereert ie met het tellertje dat al op de page stond... ik hou het dus maar bij de bestaande url
Kan nu lekker tegen iedereen vertellen dat ze naar go.to/Winbar kunnen gaan![]()
Het is in principe wel mogelijk om MBM informatie uit het shared memory te halen, daarvoor staat informatie op de MBM site. Kijk hier anders even. De implementatie van CoolInfo is speciaal door Alex van Kaam geschreven en kan draaien zonder dat MBM opgestart hoeft te zijn, maar misschien dat er mensen zijn die het niet erg vinden om MBM te draaien en dan toch te temp en fan info in WinBar te kunnen zien.Die zou ik er zelf ook wel in willen, maar ik heb er nog niks over kunnen vinden. Ik zou natuurlijk een MBM log kunnen nemen, maar dan kun je net zo goed MBM zelf draaien, dus dat doe ik dan maar niet
Krijg jij veel site hits? Met CoolInfo zit ik ongeveer op 300-500 hits per dag. De app heeft een paar dagen op de HardOCP gestaan wat ongeveer 1500 hits per dag op leverde. CI staat op dit moment op de Ars Technica front page en dat leverde gisteren 3000 hits op.Hehe, da's best leuk om te zien, hoe een (toch redelijk klein) programmaatje zo snel verspreid raakt
Je moet anders WinBar gewoon uploaden naar FileFlash, Betanews en NoNags, etc. Ik krijg bergen e-mail met feedback, terwijl ik de app helemaal niet geschreven heb, ik heb alleen de website gemaakt.
Bij mij geeft winbar standaard 60mb ram meer aan dan ik werkkelijk in gebruik heb.
windows zegt BV: 134/768
winbar zegt: 194/767
voor de rest is het echt gaaf
windows zegt BV: 134/768
winbar zegt: 194/767
voor de rest is het echt gaaf
ik wou ook alleen ff zeggen dat ik hem erg relax vind
AHA, heb nog wel een ID voor je programma'tje!
Dat als je met je cursor op de "forward-knop" staat, dat je dan ziet wat het volgende liedje wordt!
zie plaatje (hopelijk snap je het wel
)

Dat als je met je cursor op de "forward-knop" staat, dat je dan ziet wat het volgende liedje wordt!

Anoniem: 23074
ff wat tips:
als je een bestand wilt opstarten zonder explorer:
en je kunt in de winamp dir. kijken in winamp.m3u voor de combolist met liedjes

maar voor de rest: mooi proggie!
als je een bestand wilt opstarten zonder explorer:
code:
1
2
3
| Private Declare Function ShellExecute Lib "Shell32.dll" Alias "ShellExecuteA" (ByVal hwnd As Long, ByVal lpOperation As String, ByVal lpFile As String, ByVal lpParameters As String, ByVal lpDirectory As String, ByVal nShowCmd As Long) As Long lResult = ShellExecute(Me.hwnd, "open", sPad, "", 0, 1) |
en je kunt in de winamp dir. kijken in winamp.m3u voor de combolist met liedjes
maar voor de rest: mooi proggie!
Anoniem: 37089
Mocht je nou nog 5 minuutjes overhebben JohnWoo, misschien kun je dan kijken of je iets van een email checker kunt inbouwen?
Het lijkt mij persoonlijk heel handig om een klein icoontje in de WinBar te hebben dat bijv. oplicht als je nieuwe mail hebt.
Cool progje btw, succes met het verder ontwikkelen.
OK, dit is wel ff de BOMB! vergelijking Statbar - Winbar is onzinnig, dit progje is wel van een andere orde, vele malen beter/handiger/cooler/gaver/uitgebreider nou jah alles eigenlijk....
1 ding: ik heb 3 monitoren en zou graag op de 3e monitor dit programma willen zetten, dit lukt me niet (waarschijnlijk omdat het niet kan), is het mogelijk om multimonitor support erin te bouwen??? denk dat ik niet de enige ben!
JohnWoo, je bent een kei! ga zo door, dit is een geweldig programma!
1 ding: ik heb 3 monitoren en zou graag op de 3e monitor dit programma willen zetten, dit lukt me niet (waarschijnlijk omdat het niet kan), is het mogelijk om multimonitor support erin te bouwen??? denk dat ik niet de enige ben!
JohnWoo, je bent een kei! ga zo door, dit is een geweldig programma!
Dankzij de hulp van KixAss komt er ook een mailchecker in versie 1.1Op woensdag 10 oktober 2001 18:21 schreef NielsVanRooij het volgende:
Mocht je nou nog 5 minuutjes overhebben JohnWoo, misschien kun je dan kijken of je iets van een email checker kunt inbouwen?Het lijkt mij persoonlijk heel handig om een klein icoontje in de WinBar te hebben dat bijv. oplicht als je nieuwe mail hebt.
Ik beloof dat ik ernaar zal kijken; of het ook lukt is iets anders1 ding: ik heb 3 monitoren en zou graag op de 3e monitor dit programma willen zetten, dit lukt me niet (waarschijnlijk omdat het niet kan), is het mogelijk om multimonitor support erin te bouwen??? denk dat ik niet de enige ben!
ThxJohnWoo, je bent een kei! ga zo door, dit is een geweldig programma!
Anoniem: 19281
Cool prog JohnWoo.
Zit al beetje uit te kijken voor mailcheck
.
Misschien kunnen de modules iets kleiner, want dan kun je meer modules op scherm douwen, anders mis je dr een paar
.
Resizable is misschien ook wel handig.
Vooral door gaan met prog!
Zit al beetje uit te kijken voor mailcheck
Misschien kunnen de modules iets kleiner, want dan kun je meer modules op scherm douwen, anders mis je dr een paar
Resizable is misschien ook wel handig.
Vooral door gaan met prog!
Hint: kijk hier eens:Op maandag 17 september 2001 18:01 schreef johnwoo het volgende:
- Winamp start automagisch. Je moet wel zelf het pad opgeven; Winamp gebruikt niet het register, maar een ini file, dus ik kan het pad niet opvragen.
\HKEY_CLASSES_ROOT\Winamp.File
zitten genoeg keys in met de locatie

bijvoorbeeld:
[HKEY_CLASSES_ROOT\Winamp.File\DefaultIcon]
@="D:\\PROGRAM FILES\\WINAMP\\WINAMP.EXE,1"
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hee johnwoo, ga je daar nog wat mee doen???
Mooi balkje
Het zou handig zijn om een uitklapmenuutje te hebben waarmee je de computer kunt uitzetten, hibernaten, stand-byen, herstarten, in en uitloggen, de screensaver te bedienen, enz.
'tis maar een ideetje hoor
'tis maar een ideetje hoor
Ik weet niet of deze bug al gerapporteerd is, maar 'k doe 't toch maar: Ik heb ICQ altijd gemaximaliseerd aan de rechterkantvan het scherm.. alleen dan gaat Winbar een 'regel' omlaag, tot het icqscherm zegmaar, maar boven WinBar en ICQ is dan gewoon een lege regel desktop.. dus dat ziet er niet uit.. als ik WinBar dan minimaliseer, en dan weer uitklap, dan gaat ie wel helemaal bovenaan zitten, maar ook maar tot het icq venster, ookal is het icq venster nu niet helemaal tot de bovenkant zegmaar.. dan blijft er nog een lege ruimte..
w8..
dit bedoel ik:

Zo is er dus een lege regel boven WinBar, en zijn de inklap/config knoppies rechts weg (soms gaat ie ook gewoon achter icq zitten, dat is ook geen porum).. En WinBar zit dan ook regelrecht boven de titel van andere proggies.. die kan ik niet eens afsluiten zo, dat is ook geen doen..
Als ik WinBar dan inklap, en weer uitklap, ziet het er zo uit:

En zo gaat WinBar maar tot ICQ, en zit er in het hoekje tussen ICQ en WinBar een lege ruimte, wat er dus voor geen meter uitziet..
Ik hoop dat dat gefixt gaat worden in een volgende release?
Ik ga nu maar ff StatBar proberen, hopen dat die deze bug niet heeft, en dan gebruik ik WinBar wel weer als deze bug eruit is, want ik minimaliseer en maximaliseer ICQ heel wat op 1 dag, en dan moet ik 300x per dag winbar minimaliseren en maximaliseren tegelijk met ICQ en dan ga ik johnwoo aanklagen wegens het veroorzagen van RSI door een bug in 't programma >:):P
w8..
dit bedoel ik:

Zo is er dus een lege regel boven WinBar, en zijn de inklap/config knoppies rechts weg (soms gaat ie ook gewoon achter icq zitten, dat is ook geen porum).. En WinBar zit dan ook regelrecht boven de titel van andere proggies.. die kan ik niet eens afsluiten zo, dat is ook geen doen..

En zo gaat WinBar maar tot ICQ, en zit er in het hoekje tussen ICQ en WinBar een lege ruimte, wat er dus voor geen meter uitziet..
Ik ga nu maar ff StatBar proberen, hopen dat die deze bug niet heeft, en dan gebruik ik WinBar wel weer als deze bug eruit is, want ik minimaliseer en maximaliseer ICQ heel wat op 1 dag, en dan moet ik 300x per dag winbar minimaliseren en maximaliseren tegelijk met ICQ en dan ga ik johnwoo aanklagen wegens het veroorzagen van RSI door een bug in 't programma >:):P
* Anoniem: 32243 is er mee bezigOp zaterdag 13 oktober 2001 10:18 schreef Klovan het volgende:
[afbeelding]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hee johnwoo, ga je daar nog wat mee doen???
Dit probleem komt omdat we van Windows niet doorkrijgen waneer we de balk moeten refreshen, maar we hebben er wat voor gevonden, dus: zsmOp zaterdag 13 oktober 2001 11:59 schreef DiSiLLUSiON een heel verhaal
Euh, ja, een keerOp zaterdag 13 oktober 2001 12:44 schreef blackboarder het volgende:
komt er ook nog een optie in om de balk te verplaatsen naar beneden bijv.

Anoniem: 30511
heel verhaal maar goed ik had het dus ook... ik neem aan dat je de nieuwste versie hebtOp zaterdag 13 oktober 2001 11:59 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik weet niet of deze bug al gerapporteerd is, maar 'k doe 't toch maar: Ik heb ICQ altijd gemaximaliseerd aan de rechterkantvan het scherm.. alleen dan gaat Winbar een 'regel' omlaag, tot het icqscherm zegmaar, maar boven WinBar en ICQ is dan gewoon een lege regel desktop.. dus dat ziet er niet uit.. als ik WinBar dan minimaliseer, en dan weer uitklap, dan gaat ie wel helemaal bovenaan zitten, maar ook maar tot het icq venster, ookal is het icq venster nu niet helemaal tot de bovenkant zegmaar.. dan blijft er nog een lege ruimte..
w8..
dit bedoel ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
zorg dat je een snelkoppeling maakt en daar in die snel koppelijk -screen achter zet..dat werkt het perfect
zo dus:
C:\Winbar\Winbar.exe -screen
Zo te horen heb ik er een woordvoerder bij
WinBar 1.1 schiet al lekker op, jullie kunnen hem binnenkort verwachten (hooguit een paar daagjes -> * johnwoo heeft komende week vakantie
)
Ik zal om jullie alvast lekker te maken even het lijstje van 1.1 opnoemen:
* Alarm toegevoegd aan de klok module.
* QuickLaunch module verbeterd: bestanden worden met hun default programma geopend ipv met explorer. Bovendien kun je nu ook makkelijk losse items verwijderen.
* Optie aan de Volume module toegevoegd om te laten bliepen als je het volume verandert.
* Bug gefixt waarbij modules weer weg waren de volgende keer dat WinBar gestart werd.
* Optie toegevoegd om WinBar beneden op het scherm te zetten.
* POP3 mail notification module toegevoegd
* Knopjes om je ICQ+MSN met een muisklik op Away of Online te zetten.
* Tweakers.net tracker module toegevoegd. (bijna af)
* Time Sync module toegevoegd. (bijna af)
Ik ben nu bezig de laatste hand te leggen aan die laatste 2 puntjes...
WinBar 1.1 schiet al lekker op, jullie kunnen hem binnenkort verwachten (hooguit een paar daagjes -> * johnwoo heeft komende week vakantie
* QuickLaunch module verbeterd: bestanden worden met hun default programma geopend ipv met explorer. Bovendien kun je nu ook makkelijk losse items verwijderen.
* Optie aan de Volume module toegevoegd om te laten bliepen als je het volume verandert.
* Bug gefixt waarbij modules weer weg waren de volgende keer dat WinBar gestart werd.
* POP3 mail notification module toegevoegd
* Knopjes om je ICQ+MSN met een muisklik op Away of Online te zetten.
Ik ben nu bezig de laatste hand te leggen aan die laatste 2 puntjes...
OE, is toch wel leuk, combinatie tussen johnwoo en KixAss456!Op zaterdag 13 oktober 2001 12:41 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
* Anoniem: 32243 is er mee bezig
[..]
Dit probleem komt omdat we van Windows niet doorkrijgen waneer we de balk moeten refreshen, maar we hebben er wat voor gevonden, dus: zsm
He KixAss456 bedankt!
Anoniem: 18091
klinkt erg goed!...Op zaterdag 13 oktober 2001 15:52 schreef johnwoo het volgende:
Zo te horen heb ik er een woordvoerder bij![]()
![]()
WinBar 1.1 schiet al lekker op, jullie kunnen hem binnenkort verwachten (hooguit een paar daagjes -> * johnwoo heeft komende week vakantie)
* POP3 mail notification module toegevoegd (bijna af)
* Knopjes om je ICQ+MSN met een muisklik op Away of Online te zetten. (bijna af)
Ik ben nu bezig de laatste hand te leggen aan die laatste 4 puntjes...
* Anoniem: 17635 wacht met smart...
oh koel, ff checken..Op zaterdag 13 oktober 2001 13:12 schreef Notorious het volgende:
[..]
heel verhaal maar goed ik had het dus ook... ik neem aan dat je de nieuwste versie hebt
zorg dat je een snelkoppeling maakt en daar in die snel koppelijk -screen achter zet..dat werkt het perfect
zo dus:
C:\Winbar\Winbar.exe -screen
JaOp zaterdag 13 oktober 2001 18:34 schreef Timpie2000 het volgende:
ik kan niks downloaden van die site, ligt dat aan mij?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
kijk anders ff op www.csw.nl/winbar = mirrorOp zaterdag 13 oktober 2001 18:34 schreef Timpie2000 het volgende:
ik kan niks downloaden van die site, ligt dat aan mij?
Thnx voor die optie. Kan ik hem nu/strax (als ie af is) ook gebruiken.Op zaterdag 13 oktober 2001 15:52 schreef johnwoo het volgende:
Het begint steeds mooier te worden
misschien nog een optie?!
Winamp afsluiten vanuit de winbar..
En nog een probleem:
Na het spelen van een spelletje die een rezolutie lagerdraait ben ik de laatste 2 elementen vn mijn winbar steeds kwijt..
En nog een probleem:
Na het spelen van een spelletje die een rezolutie lagerdraait ben ik de laatste 2 elementen vn mijn winbar steeds kwijt..
jep, dat is bekend, zie:Op zondag 14 oktober 2001 10:39 schreef Crash_neo het volgende:
Het begint steeds mooier te worden
En nog een probleem:
Op zaterdag 13 oktober 2001 11:59 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
w8..
dit bedoel ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er ook een ping module?
Dus, dat je een host geeft om te pingen en dat die dan gaat pingen. Het zou dan bv met een ledje (groen = ok, rood = time out) of met een display van de reactietijd kunnen worden weergegeven. Of een keuze welke van de 2 je wilt zien.
Dus, dat je een host geeft om te pingen en dat die dan gaat pingen. Het zou dan bv met een ledje (groen = ok, rood = time out) of met een display van de reactietijd kunnen worden weergegeven. Of een keuze welke van de 2 je wilt zien.
Anoniem: 32519
Wreed proggie man! hiermee kan je ook leker WinAmp opstarten, kon metStatBar niet! StatBar is opgerot! nu, niet zo slecht bedoelt eigelijk want die was ook niet mis
wat ik nog wel wil zien, ivm al de mensen die een koetje oid draaien dat je een except toe kan wijzen aan een bepaald procesje, zodat je ziet hoeveel je cpu usage is zónder dát procesje, nu staat de cpu-meter een beetje nutteloos op 100% constant 
alsjeblieft...
alsjeblieft...
hmmz
I second that, handig om je webserver in de peiling te houden. en verder idd het networktraffic zou handig zijnOp zondag 14 oktober 2001 14:16 schreef Tuinhark het volgende:
Komt er ook een ping module?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
als ze al die dingen gaan implementeren dan heb je straks een beeldvullende WinBar

Daarom kan je ook kiezen welke dingen je erin wilt hebben!Op zondag 14 oktober 2001 15:53 schreef Crash_neo het volgende:
als ze al die dingen gaan implementeren dan heb je straks een beeldvullende WinBar
mischien wel, maar hoe wil je dit het lieft?Op zondag 14 oktober 2001 15:49 schreef freddifish het volgende:
[..]
I second that, handig om je webserver in de peiling te houden. en verder idd het networktraffic zou handig zijn
1. Je geeft 1 keer je server in, en kijkt ie (b.v. om de minuut) of tie bereikbaar is
2. Je vult op de Winbar de server in, (elke keer opnieuw) en je krijgt de resultaten trug...
edit:
Goeiste neterlants...
Goeiste neterlants...
lekker spelling KixAss456!Op zondag 14 oktober 2001 16:06 schreef KixAss456 het volgende:
mischien wel, maar hoe wil je dit het liesft?
1. Je geeft 1 keer je server in, en kijkt ie (b.v. om de minuut) of tie bereikbaar is
2. je voort op de winbar de server in, (elke keer opnieuw) en je krijgt de resulteten trug...
Lijkt mij dat je het maar 1 keer hoeft in te vullen, misschien dat je er zelfs nog meerdere in kan doen, ID?
Nee mij lijkt het het handigst dat ie om de minuut kijkt of hij nog online is en dat als je er op klikt dat hij dan naar die site gaat
* Anoniem: 32243 gaat ff een Ping? Pong! module makenOp zondag 14 oktober 2001 16:13 schreef Klovan het volgende:
[..]
lekker spelling KixAss456!
Lijkt mij dat je het maar 1 keer hoeft in te vullen, misschien dat je er zelfs nog meerdere in kan doen, ID?
Nee mij lijkt het het handigst dat ie om de minuut kijkt of hij nog online is en dat als je er op klikt dat hij dan naar die site gaat
[Edit]
Owkeej, we zijn nu ff bezig met versie 1.1 zoals johnwoo al zei, en de ping staat nu gepland voor versie 1.2
Nog een IDtje vanuit de praktijkervaring: automatisch om de zoveel seconden het volume schuifje terugzetten op de oude (gelockte) waarde. Ik heb hier een aantal irri progjes die mijn volumeregelaar ongewild verzetten. 
Nog ff over de pinger... Misschien ook een leuk grafiek-dingetje? (Ping history dus)
Verder, 2 thumbs way, way up!
Nog ff over de pinger... Misschien ook een leuk grafiek-dingetje? (Ping history dus)
Verder, 2 thumbs way, way up!
jaah WinBar roelt met -screen commando 
Kan dat niet in 1.1 ofzo als een configoptie gezet worden? iets als normaal toolbar gedrag of apart toolbar gedrag ofzo?
Kan dat niet in 1.1 ofzo als een configoptie gezet worden? iets als normaal toolbar gedrag of apart toolbar gedrag ofzo?
I know, U told me that! Maar alsnog bedankt!Op zondag 14 oktober 2001 16:15 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
* Anoniem: 32243 gaat ff een Ping? Pong! module maken
[Edit]
Owkeej, we zijn nu ff bezig met versie 1.1 zoals johnwoo al zei, en de ping staat nu gepland voor versie 1.2
Nou veel suc6 met elkaar!

Blijf het lache vinden de combo johnwoo met KixAss456!
Jah dat werkt wel, KixAss zoekt de dingen op, maakt er desnoods een projectje van, en dan zet ik ze in WinBarOp maandag 15 oktober 2001 18:47 schreef Klovan het volgende:
[..]
I know, U told me that! Maar alsnog bedankt!
Nou veel suc6 met elkaar!
Blijf het lache vinden de combo johnwoo met KixAss456!
Op deze manier gaat het wel sneller dan als ik alles in mn eentje zou moeten opzoeken
BinnenkortOp maandag 15 oktober 2001 21:56 schreef LL Koelkast het volgende:
johnwoo: wanneer kunnen we versie 1.1 verwachten ?
Waarschijnlijk morgen, Klovan kent namelijk wat mensenOp maandag 15 oktober 2001 21:56 schreef LL Koelkast het volgende:
johnwoo: wanneer kunnen we versie 1.1 verwachten ?
Op maandag 15 oktober 2001 22:35 schreef Klovan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen, Klovan kent namelijk wat mensen

[ZWAAR OFF TOPIC]Op maandag 15 oktober 2001 23:24 schreef TWBMS het volgende:
cool proggie
tis "love your enemies because they bring out the best in you!!"
[/ZWAAR OFF TOPIC]
Jaja het duurt niet lang meer. Internal releases ruleren
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Dat zal inderdaad morgen wordenOp maandag 15 oktober 2001 22:35 schreef Klovan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen, Klovan kent namelijk wat mensen
Alle nieuwe features zitten er nu in en werken, alsmede een aantal bugfixes. Helaas ben ik laatst nog tegen een bug aangelopen, die ik nog wil fixen. Dat is het enige wat nog moet gebeuren. Ik moet morgen nog wat werk doen, dus reken maar op 's avonds.
Alvast een screenie:

Oepsie,heb ik je nu verraden:?Op maandag 15 oktober 2001 23:17 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
![]()
Misschien als optie bij die hardisks, er naast dat balke van grand total, dan staat dat icoontje daar niet zo alleeen
Dit draadje werd een beetje lang (zeker met een modempje
) dus voor WinBar 1.1 heb ik een nieuwe geopend:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/293448/
Gelieve opmerkingen over WinBar 1.1 daar te posten. (deze kan evt. dicht)
Lijkt me eigelijk wel een goed ideeOp dinsdag 16 oktober 2001 13:08 schreef johnwoo het volgende:
Dit draadje werd een beetje lang (zeker met een modempje) dus voor WinBar 1.1 heb ik een nieuwe geopend:
Dit topic is gesloten.