Concurrentie voor StatBar: WinBar

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.131 views sinds 30-01-2008

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 15:28

Schonhose

Retro Icoon

Hmmm.... werkt goed onder NT 4

Alleen geen netwerk drives, alleen local drives. Is dat de bedoeling of is daar een reden voor?

Anders zou ik dat nog wel graag willen zien.

Verder wil ik ff zeggen dat het een top proggie is!

*D

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

t zou wel fijn zijn als ik m ook automatisch geminimaliseerd kan laten opstarten [via de startup bedoel ik]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 16:11
Perfect zeg :)

nog een paar dingen (hehehe):

- centreren zou idd handiger/mooier zijn
- WinBar beneden op de taakbalk neerzetten ook
- schaduweffect ziet er vaag uit tussen Winbar en gemaximaliseerd venster
- RC5 komt eraan dus
- Die HDD ruimte kan zeker wel op de balk, iets als dit moet toch passen:
(C: 1.91/9.05GB)(D: 6.48/19.57GB)

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Onder NT4 SP6a word volume setting niet opgeslagen, naar het sluiten en weer openen moet je volume control weer aanzetten, verder werkt alles er tot nu toe goed onder.
Onder W2K SP2 NL nadat een applicatie full screen is gedraaid (games/video) is de balk aan de rechterkant grijs dus kun je hem niet sluiten/configureren/minimaliseren, verder nog nix tegen gekomen.
Beide pc`s op versie 1.0.64

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Op woensdag 19 september 2001 12:25 schreef Cochrane het volgende:
...
- Die HDD ruimte kan zeker wel op de balk, iets als dit moet toch passen:
(C: 1.91/9.05GB)(D: 6.48/19.57GB)
uhm wat als je nou HEEL veel partities / disks hebt?
Niet iedere tweaker heeft maar 2 disken. slash.me heeft er bijvoorbeeld al 4. 4x info naast of onder elkaar neemt toch wel wat space in beslag, past gewoon niet.

MAAR johnwoo en ik hebben het idee om het proggeltje opnieuw in c++ te coden, met extra opties zoals het vergroten/verhogen van de bar, zoals de startbalk zodat er meer op kan. O.a. de titel van het huidige nummer in Winamp. Dus ff geduld, mischien kan het in de toekomst :P

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 13:28 schreef drZymo het volgende:

[..]

uhm wat als je nou HEEL veel partities / disks hebt?
Niet iedere tweaker heeft maar 2 disken. slash.me heeft er bijvoorbeeld al 4. 4x info naast of onder elkaar neemt toch wel wat space in beslag, past gewoon niet.

MAAR johnwoo en ik hebben het idee om het proggeltje opnieuw in c++ te coden, met extra opties zoals het vergroten/verhogen van de bar, zoals de startbalk zodat er meer op kan. O.a. de titel van het huidige nummer in Winamp. Dus ff geduld, mischien kan het in de toekomst :P
Quote mezelf maar ff:
Op dinsdag 18 september 2001 15:03 schreef CyberGeniuS het volgende:

[..]

/me heeft 2 NTFS partities en 6 :? FAT32 partities

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28
Op woensdag 19 september 2001 13:28 schreef drZymo het volgende:
Brainstorm leverde o.a. op om DirectDraw te gebruiken, en de modules met mooie fade en schuif-effectjes te animeren :) Da's natuurlijk wel erg vet, maar of het er ooit van komt valt nog te bezien (is erg veel werk).

Wat nu wel werkt: EXE compressie :) Ik heb het getest met build 64, en het werkt perfect. De grootte van de executable ging van 330KB naar 96KB, terwijl de laadtijd niet merkbaar langer werd (De decompressie gaat sneller dan de extra HD reads die anders nodig zijn). Dus vanaf de volgende build zal de download kleiner zijn :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 14:19 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Brainstorm leverde o.a. op om DirectDraw te gebruiken, en de modules met mooie fade en schuif-effectjes te animeren :) Da's natuurlijk wel erg vet, maar of het er ooit van komt valt nog te bezien (is erg veel werk).

Wat nu wel werkt: EXE compressie :) Ik heb het getest met build 64, en het werkt perfect. De grootte van de executable ging van 330KB naar 96KB, terwijl de laadtijd niet merkbaar langer werd (De decompressie gaat sneller dan de extra HD reads die anders nodig zijn). Dus vanaf de volgende build zal de download kleiner zijn :)
Heb je ondertussen al enig idee waar al die Error 6-jes vandaan kunnen komen? Bij mij kan die WinBar nog geen minuut foutloos draaien. Voor de rest heb ik geen problemen met m'n PC, alles draait als een zonnetje... :?

• Schonhose
  • Laatst online: 09-09 15:28

Schonhose

Retro Icoon

Is er een mogelijkheid om de modules extern te laten draaien? Soort van Plug-ins....

Op die manier kan een ieder zijn eigen plug-in maken. Ik denk dat dit de ontwikkeling van het programma alleen maar ten goede komt.

Het liefst zie ik dan de plug-ins als open-source zodat je alles kunt aanpassen aan je eigen wensen. De basis ligt er in ieder geval.

Dit zou wel het probleem van: "zoveel mensen, zoveel wensen" op kunnen lossen, IMHO.

* Schonhose stelt dit voor omdat ie ook wel leuke ideeen heeft voor plug-ins, specifiek voor zijn systeempje....

Vergelijk het maar met X-teq X-Setup, daar kun je ook je eigen plug-ins maken.

* Schonhose hoopt dat het haalbaar is.....

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• johnwoo
Heb je ondertussen al enig idee waar al die Error 6-jes vandaan kunnen komen?
Ik heb geen idee :o Hij crashte eerst bij mij ook wel eens als ik de kleurtjes vaak veranderde, dus ik dacht dat het daar aan zou liggen, maar als ie het random doet zou ik het echt niet weten. En bovendien crasht ie daar nu ook niet meer op (terwijl ik er niks aan heb veranderd :? ) dus dat maakt het nog vreemder.
Is er een mogelijkheid om de modules extern te laten draaien? Soort van Plug-ins....

Op die manier kan een ieder zijn eigen plug-in maken. Ik denk dat dit de ontwikkeling van het programma alleen maar ten goede komt.
Daar is het programma nu niet echt geschikt voor... Als ik (drZymo: we?) ooit nog eens een C++ versie ga maken zal ik het in mn achterhoofd houden :) VB is ook niet bepaald geschikt om dynamisch DLL's te linken (ja, alleen bij startup, maar je kan geloof ik niet in code een DLL linken).

Build 65 is nu trouwens online, met weer een paar kleine verbeteringen.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
nieuwe build werkt perfecto hier.... alleenmijn cpu usage blijft op 0 staan.... op zich niet erg.. maar ik draai ook een koe + ben aan het branden.... >:)

verder is de download ook lekker klein

https://wren.co/join/Devian

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 22:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

mooi gedaan zo zonder die '0d'

ga zo door!

bijv:
- als je over winamp icoon gaat dat je de naam van het spelende nummer ziet?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• johnwoo
Zo, en vanaf nu (build 66 alweer) zou de CPU Usage ook onder Win9x moeten werken, thanks to Meuk voor het debuggen :) (was zo gebeurd op een 9x bak geloof ik :) )

Nou nog een paar schoonheidsfoutjes eruit halen (en ik hoop dat ik nog kan achterhalen wat die vage crashes bij sommige mensen veroorzaakt) en dan is versie 1.0 klaar. Eerste feature voor versie 1.1: de t.net tracker :)

Verwijderd

Waarschijnlijk een beetje laat maar:
Ik vind 'em extreem koel!
Ik snap alleen niet waarom 'ie 511 MB aangeeft ipv 512 MB. :?

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

misschien is het ook mogelijk om er de temperatuur van de CPU/case en fanspeed in te zetten, kan je dat ook weer meteen zien :)

en ja de CPU usage werkt nu inderdaad op win9x bak, nice job :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Ik snap alleen niet waarom 'ie 511 MB aangeeft ipv 512 MB.
Dat ligt aan Windows, StatBar laat ook 511 en 767 zien i.p.v. 512 en 786. Ligt dus niet aan WinBar maar aan Windows zelf. (Misschien is het een optie om mem+1 te gebruiken? Is niet al te netjes, maar dan klopt het tenminste :) ).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 01:33 schreef Beaves het volgende:

[..]

Dat ligt aan Windows, StatBar laat ook 511 en 767 zien i.p.v. 512 en 786. Ligt dus niet aan WinBar maar aan Windows zelf. (Misschien is het een optie om mem+1 te gebruiken? Is niet al te netjes, maar dan klopt het tenminste :) ).
dat was al in vorige versies (+1) en nu kun je zelf aangeven ho een wat (ik heb er dus 2 ingevuld omdat ie 510 aangaf upv 512, dus dat kun je zelf aanpassen)
WinBar 1.0.64 (beta)
Fixes/updates for build 64:
- Improved Disk Usage window.
- Option to not show time in clock.
- Memory module does not resize.
- Option to fix total memory is 1MB less than it should be.
- Winamp starts automatically. You have to manually enter the path to Winamp though. C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe is the default.
- New green CPU icon. Yeah :P

Latest Version
WinBar 1.0.66 (beta)

• spokey
Johnwoo ik weet niet of dit echt een bug is, maar als je winbar afsluit dan blijft de plek waar winbar stond onbruikbaar voor apps, fullscreen van apps niet mogenlijk.
En in games verdwijnt winbar niet, hij blijft steeds door het grafische scherm heen flikkeren en als je game afsluit dan is rechterkant van de bar grijs waar de close/minimize/config tabs zitten.

• spokey
In versie 66 is het probleem van het vrijgeven van het volledige scherm na afsluiten van winbar opgelost.
Wat nog niet opgelost is is dat de volume module niet gesaved word, na afsluiten en opstarten moet je elke keer de module weer aanzetten, het probleem met games kan ik hiero niet testen (NT4) dat doe ik vanavond nog wel ff.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
FYI, ik heb er een stukje over in mijn faq gezet :)

• spokey
Ok ik heb de games ook ff getest en die bug dat winbar in games steeds door scherm flikkerd is er nog en na het afsluiten van een game (CS/Wolfenstein) blijft de bar op plek staan waar hij in game zou staan (800x600), windows scherm 1024x768.
Johnwoo please besteeds daar nog wat aandacht aan als je tijd hebt :)

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Johnwoo DiskUsage werkt niet bij mij!! (1.0.6.6,winme) gele schermpje komt op en daar staan alleen de namen in van de partities/schijven. uhm in versie 1.0.6.3 heb ik dit niet, wel in 1.0.6.4 en in 1.0.6.5

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

wat ik nog steeds irri vind is:

hij staat bovenaan en als je dan een proggie maximized dan is het OK, maar als je een los venster hebt, kruipt die altijd onder de bar :( zeer irri :(

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 23:39 schreef johnwoo het volgende:
Zo, en vanaf nu (build 66 alweer) zou de CPU Usage ook onder Win9x moeten werken
Kan aan mijn systeem liggen, maar WinTop zegt dat m'n cpu rond de 95% idle is, en WinBar geeft dan rond de 80% aan :?

Ik heb trouwens op meerdere systemen gezien dat de cpu erg belast lijkt te zijn terwijl je niets doet maar als je dan met de muis gaat bewegen springt ie naar 0% (gemeten met de standaard systeemmonitor van windows, en ook met memwatcher). Op m'n systeempje hier gaat ie als de muis bewogen wordt 10% omlaag (zowel in WinBar als in WinTop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 11-09 10:24

Dries Arnolds

*bling bling*

Misschien handig als het ook mogelijk is om alleen IP te tonen en geen username of hostname... (die weet ik echt wel uit mn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Op maandag 17 september 2001 12:43 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Deze puntjes staan nu op de (voorlopige) planning:
- CPU Usage voor Win9x fixen (nog in deze versie)
- Disk Usage stats beter uitlijnen (nog in deze versie)
- Plaatsing in workarea ipv bovenaan scherm over hele breedte
- T.net tracker, laatste X headlines scrollend in de bar (X = instelbaar)
- Winamp starten als ie nog niet gestart was
- Titel van huidige nummer scrollend in de bar
- Netwerkadapter kiezen
- DU info voor die netwerkadapter
- Koeienteller
- Autohide
- Optie om alleen username te laten zien zonder hostname
- Time sync (misschien)
- Playlist dropdown (heel misschien)
Allemaal goeie plannen alleen je moet de info (volgens mij) gewoon bovenin je desktop laten staan das geinig

En voor de rest een PERFECT programma

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:37
Op woensdag 19 september 2001 14:19 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Wat nu wel werkt: EXE compressie :)
Voor de paar kb zou ik dit zeker niet gebruiken. Het geeft problemen met veel virusscanners en het geheugengebruik wordt ook iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Het regent hier nog immer Overflow errors. Het programma houdt het nog geen minuut vol, dan komt er een arcering door de diverse modules en moet ik 'm afsluiten. Als ik 'm daarna opnieuw opstart, dan is OF de clock zichtbaar, OF het volume, modules die ik normaal gesproken disabled heb. Erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 12:43 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Deze puntjes staan nu op de (voorlopige) planning:
- CPU Usage voor Win9x fixen (nog in deze versie)
- Disk Usage stats beter uitlijnen (nog in deze versie)
- Plaatsing in workarea ipv bovenaan scherm over hele breedte
- T.net tracker, laatste X headlines scrollend in de bar (X = instelbaar)
- Winamp starten als ie nog niet gestart was
- Titel van huidige nummer scrollend in de bar
- Netwerkadapter kiezen
- DU info voor die netwerkadapter
- Koeienteller
- Autohide
- Optie om alleen username te laten zien zonder hostname
- Time sync (misschien)
- Playlist dropdown (heel misschien)
Die Playlist dropdown & Time sync zijn volgens mij toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
Op vrijdag 21 september 2001 14:54 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

Die Playlist dropdown & Time sync zijn volgens mij toch niet zo moeilijk?
idd die zijn niet moeilijk nee, die andere dingen zijn 3x zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Echt een supercool ding, wat ik altijd al had willen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30
Bugje:

Hij geeft de partitie's niet goed aan, ik heb
c:Win2k
d:Games Music
e:Files Downs
f:CR-ROM
z:bestanden

Winbar geeft alleen c d & e weer, en dan 2 lege regels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Op zondag 23 september 2001 21:59 schreef ProGo het volgende:
Bugje:

Hij geeft de partitie's niet goed aan, ik heb
c:Win2k
d:Games Music
e:Files Downs
f:CR-ROM
z:bestanden

Winbar geeft alleen c d & e weer, en dan 2 lege regels...
Ik heb de Disk Usage code wat veranderd; als het goed is zou ie het nu goed moeten doen. Let wel: hij doet alleen maar local fixed disks, dus geen shares of CD-roms. (Die deed ie eerst ook niet, maar hij ging wel een regel verder :o )

Verder zou de Overflow bug nu ook gefixt moeten zijn. Hij bleek in de CPU Usage te zitten. Was puur mazzel dat ik hem vond; ik draaide toevallig in de IDE toen ik de error (overigens voor het eerst) kreeg, dus ik kon meteen kijken waar het fout ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 98 hier,

Alles werkt blijkbaar goed enkel wanneer ik bv het volumeregeling windowke oproep (manueel) dan kruipt het onder de winbar.

Leuk tooltje in iedergeval ;)

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

hij 's inderdaad leuk, vooral dat je 'm kunt hiden is wel handig

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 22:32 schreef johnwoo het volgende:

Verder zou de Overflow bug nu ook gefixt moeten zijn. Hij bleek in de CPU Usage te zitten. Was puur mazzel dat ik hem vond; ik draaide toevallig in de IDE toen ik de error (overigens voor het eerst) kreeg, dus ik kon meteen kijken waar het fout ging :)
Hij draait nu een uur zonder te crashen! Geweldig!!
Vanaf nu staat ie in m'n startup group! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi progje! sorry Mr. B. ik heb een hele tijd statbar gebruikt, maar du ben ik dus echt overgestapt op WinBar..
Nog een verzoek: kun je niet zo maken dat je de balk net als bij StatBar ook onderaan het scherm kunt zetten ipv bovenaan? Ik heb twee monitoren en dan is het dus mooier als hij in een lijn zit met m'n startbalk, dan datie op de andere monitor bovenaan zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
Uhm misschien kan er een simpele download /upload metertje in :)

Kan DU meter ook de prullenbak in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:32
Allereerst: WinBar is echt vet! Maar helaas heb ik een groot probleem: het programma veroorzaakt verschrikkelijk vaak een crash in w2k, waarna het blauwe scherm bericht geeft van een crash met wdmaud.sys (=geluid). Dus ikke die volume-regelaar uitgezet, maar nou gebeurt het ook als Winamp al gestart is en ik WinBar start. Hoe komt da? Ik heb een Guillemot Maxi Sound Fortissimo (met Yamaha 744 chip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Op maandag 24 september 2001 16:27 schreef guillaume het volgende:
Allereerst: WinBar is echt vet! Maar helaas heb ik een groot probleem: het programma veroorzaakt verschrikkelijk vaak een crash in w2k, waarna het blauwe scherm bericht geeft van een crash met wdmaud.sys (=geluid). Dus ikke die volume-regelaar uitgezet, maar nou gebeurt het ook als Winamp al gestart is en ik WinBar start. Hoe komt da? Ik heb een Guillemot Maxi Sound Fortissimo (met Yamaha 744 chip).
Ik heb er een optie voor gemaakt :) Start WinBar met argument -nosound en dan wordt er niks meer met geluid gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VEEL BETER dan statbar !! statbar liep de hele tijd vast bij mij, hartstikke irritant !!!

FF kosrt systeem :
AMD 1400 MHZ
512 MB DDR merkloos
Maxtor 49 GB HD
Win 98SE

Enig ID waaraan het ligt ??

Grtz Quicksilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mooi dat de laatste versie rete stabiel is op me pc, de vorige versie crashte continue met een error 6.

Enne ik mis nog de open file knop in de winamp shortcuts, zit die ook nog in het vat?????

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dit ziet er leuk uit! :) Goed werk.

Moet je er trouwens nog een leuke (kleine, goede) installer/un-installer er omheen? Wordt ca. 32 kb groter dan de huidige zipfile en geeft het een nog meer professionele uitstraling. Als je dat wat lijkt neem dan ff contact met me op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Johnwoo, nog een bugje:

Als ik in Windows XP Ctrl-L indruk, krijg ik het login-scherm. Als ik daarna weer naar de desktop terugga, staat Winbar een stukje naar beneden, dus niet meer tegen de bovenkant aan. Minimaliseren (naar rechts dus) en weer openzetten herstelt hem, maar beetje irritant.
Misschien heb je hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
* AlvaK kan niet wachten op de tracker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmmz, hoef ik alleen maar die .exe te draaien elke keer? Hij maakt na een minuut ofzo al een runtime error hier ;(

Win2k SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Yep, die .exe is alles.
'kHeb ook W2k, SP2 + hotfix, misschien moet je die eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
CPU - usage doet het hier niet, deze error krijg ik trouwens:

runtime error '360':
object allready loaded.

Het gebeurd wanneer ik de disk status wil zien :)

Het is wel een koel programma! Maar zodra het afgsloten wordt vanwege die error, dan blijft die ruimte wel "benut" zal ik maar zeggen, ik blijf die ruimte overhouden bovenaan beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Alles werkt goed hier (Win2k SP2). Aleen het openen van shortcuts worden een beetje omslachtig geopend. Hij vraagt hier elke keer of je het bestand wilt openen of wilt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Op maandag 24 september 2001 17:25 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Ik heb er een optie voor gemaakt :) Start WinBar met argument -nosound en dan wordt er niks meer met geluid gedaan.
Dit zorgt er dus voor dat de volume-module niet wordt geladen? En over de Winamp-module dan? Ook daar loopt ie op vast als Winamp bezig is met spelen op het moment dat ik WinBar start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Op dinsdag 25 september 2001 14:15 schreef guillaume het volgende:

[..]

Dit zorgt er dus voor dat de volume-module niet wordt geladen? En over de Winamp-module dan? Ook daar loopt ie op vast als Winamp bezig is met spelen op het moment dat ik WinBar start...
WinBar doet niks met Winamp totdat je op een knopje drukt, dus die crash heeft daar weinig mee te maken... Wat crasht er dan, WinBar of Winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik zie net dus dat ik een oude versie had, met de nieuwe heb ik geen problemen. Misschien dat je even de link in je 1e post kunt aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 14:40 schreef saviour het volgende:
Ik zie net dus dat ik een oude versie had, met de nieuwe heb ik geen problemen. Misschien dat je even de link in je 1e post kunt aanpassen?
Je kunt maar 24 uur na je post die post nog wijzigen, dus dat gaat niet lukken :)
je bent wel erg lam geweest om verder te lezen of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 14:59 schreef AlvaK het volgende:

[..]

Je kunt maar 24 uur na je post die post nog wijzigen, dus dat gaat niet lukken :)
je bent wel erg lam geweest om verder te lezen of niet? ;)
Ohja, das waar van die optie ( |:( )

En 10 pagina's lezen is wel balen :)
Het stond op de 5e pagina, die versie...

edit: Wel een gaaf proggie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

Wat doet winbar eigenlijk bij een dual processor systeem? ik bedoel wat doet de cpu meter dan? pakt ie maar één processor? Het lijkt er nl. wel op want wanneer ik op 12x een cd'tje fik met mijn plex ide brander blijft de cpu meter van winbar leuk op 4% staan,.....lijkt me niet helemaal oké?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 15:01 schreef saviour het volgende:
En 10 pagina's lezen is wel balen :)
Het stond op de 5e pagina, die versie...
Gewoon in je prefs "Maximumaantal berichten per pagina" op 100 zetten, dan zijn het nog maar 3 pagina's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

zit er in XP niet een optie om je uptime te laten zien dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 16:56 schreef freekweb het volgende:
't Kan al heel gemakkelijk door ff naar de datum/tijd van je swapfile te kijken, die is aardig nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 23:14
Op dinsdag 25 september 2001 16:56 schreef freekweb het volgende:
Zit in XP ook nog steeds de 49.7 dagen bug overigens ? (dus dat na zo'n 7 weken de teller weer op 0 staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik heb een klein probleempje. Als ik nou ICQ heb geminimaliseerd, en ik maximaliseer hem weer, dan staat die winbar ineens een stukje naar beneden. Als ik ICQ weer minimaliseer dan blijft de winbar staan. Ook als ik heb gegamed heb ofzo, dan is de bar ineens een stuk korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Op dinsdag 25 september 2001 17:07 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Zit in XP ook nog steeds de 49.7 dagen bug overigens ? (dus dat na zo'n 7 weken de teller weer op 0 staat)
Lukt het jou om XP 7 weken aan te laten staan? Mij niet, en dat ligt niet aan de stabiliteit, maar aan dat er zo vaak nieuwe drivers uitkomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 17:07 schreef het_beest het volgende:
Ik heb een klein probleempje. Als ik nou ICQ heb geminimaliseerd, en ik maximaliseer hem weer, dan staat die winbar ineens een stukje naar beneden. Als ik ICQ weer minimaliseer dan blijft de winbar staan. Ook als ik heb gegamed heb ofzo, dan is de bar ineens een stuk korter.
Same here, zal wel komen omdat het beide "ontop"-proggies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 23:14
Op dinsdag 25 september 2001 17:08 schreef het_beest het volgende:

[..]

Lukt het jou om XP 7 weken aan te laten staan? Mij niet, en dat ligt niet aan de stabiliteit, maar aan dat er zo vaak nieuwe drivers uitkomen. :D
Ik installeer niet meer iedere minor driver upgrade, dus dat gaat wel lukken ja. M'n XP systeem is behoorlijk stabiel nu. In het begin nog veel hangups, maar dat kwam door die @^%$@^% nvidia 21.80 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op dinsdag 25 september 2001 17:07 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Nee, nu gaat ie in de min :)
Serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Op dinsdag 25 september 2001 14:40 schreef saviour het volgende:
Ehm, nou ik krijg meteen een bsod (in Win2k nog wel...) waarop een stackdump en alles staat en het bestandje wdmaud.sys wordt genoemd (=audio driver natuurlijk). Maar ik begin sterk de indruk te krijgen dat dit maar weinig met WinBar te maken heeft, maar dat de driver nogal instabiel is: was gewoon aan 't internetten met Winamp draaiend en ZONDER WinBar: kletst 'ie er weer uit :r Ik zal de Yamaha drivers van m'n Fortissimo eens installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Nee, nu gaat ie in de min :)
Serieus
De alpha versies van WinBar begonnen na de helft van die 49 dagen idd negatief te tellen (0 -> 25 en dan -25 -> 0). Dat is allang gefixt; nu gaat ie tot die 49 dagen, en dan begint ie weer bij 0.
Ehm, nou ik krijg meteen een bsod (in Win2k nog wel...) waarop een stackdump en alles staat en het bestandje wdmaud.sys wordt genoemd (=audio driver natuurlijk). Maar ik begin sterk de indruk te krijgen dat dit maar weinig met WinBar te maken heeft, maar dat de driver nogal instabiel is: was gewoon aan 't internetten met Winamp draaiend en ZONDER WinBar: kletst 'ie er weer uit Ik zal de Yamaha drivers van m'n Fortissimo eens installeren...
Klinkt idd als een onstabiele driver. Als het niet helpt kun je ook de -nosound optie gebruiken, maar dan kun je dus ook je volume niet meer regelen vanuit WinBar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
't Is denk ik erger dan WinBar alleen:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

met daarachter het bestand WDMAUD.SYS

Ik heb de driver van Guillemot gedeïnstalleerd (da's versie 2228 voor de Yamaha 744 chip) en de Aopen drivers geïnstalleerd (v2232). Ook dit wilde niet werken, sterker nog: ik kom dan niet eens meer in de DS-XG Audio Config (panel in configuratiescherm), want dan krijg ik die error. Snel de Ghost-image weer terug gezet. Even nog WinBar geprobeerd, maar nee hoor: BSOD met weer die error EN nog een keertje iets van EXEPTION_HANDLE. Het flitste helaas te snel weer weg, dus ik heb niet alles kunnen zien.

Guillaume :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Johnwoo DISK USAGE doet het nog steeds niet bij mij....(winme 1068) de rest wel....
nog steeds is het DU schermpje leeg (vanaf versie 1064 is dit)
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/frag1le/du.JPG

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

er zit nog een bug in kijk maar naar deze screen (230 KB)
http://home.wanadoo.nl/dutchnighthawks/winbarmem.jpg

als je dan kijk naar de memory van windows en de memory gebruik in de winbar dan klopt het niet

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Krul
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

WinBar geeft als default het aantal MB dat nog vrij is aan, en dus niet wat er gebruikt is. Dus dit klopt wel aardig als je rechtsonder in het windows overzicht de getallen bekijkt...

• Bass64

Bass64

Op woensdag 26 september 2001 08:32 schreef krulkrul het volgende:
WinBar geeft als default het aantal MB dat nog vrij is aan, en dus niet wat er gebruikt is. Dus dit klopt wel aardig als je rechtsonder in het windows overzicht de getallen bekijkt...
nee klopt niet want ik had aan gevinkt van over laten zien
en nu staat het op 88 mb in use terwel windows zegt 110 mb

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Servor
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 16:49 schreef Yoda het volgende:
Wat doet winbar eigenlijk bij een dual processor systeem? ik bedoel wat doet de cpu meter dan? pakt ie maar één processor? Het lijkt er nl. wel op want wanneer ik op 12x een cd'tje fik met mijn plex ide brander blijft de cpu meter van winbar leuk op 4% staan,.....lijkt me niet helemaal oké?!?
Dat zou ik dus ook wel eens willen weten :)

Verwijderd

Ik weet niet of dit topic voor bugreport is maar op je site stond geen link dus doe ik het maar even hier.

Als je de bar helemaal vol heb staan met kleine onderdelen en als laatste wil je nog Hostname toevoegen dan doet ie dit vrolijk en gooit ie alles wat erachter staat weg (totdat er genoeg ruimte is), terwijl je bij andere modules een waarschuwing krijgt dat het niet past.
Lijkt me consequenter om ook hier een waarschuwing te geven.

Verder een heel mooi stukkie werk en ik hoop dat je wat aan mijn zeer positief bedoelde commentaar heb om hem nog beter te maken. Ik kijk uit naar de final!!

Tweakers rulennnn 8-)

Edit: Hier ook het ICQ probleem dat ie de WinBar zijn eigen hoogte naar beneden schuift (na een minimize van WinBar en dan weer maximize staat ie wel weer goed :? )

Ben nu wel overgestapt van StatBar naar WinBar btw, sorry Mr.B.

• saviour
  • Niet online
Ik vind het een heel gaaf proggie, maar hij onthoudt bij mij niet de plaatsen waar de modules stonden.

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 10:32

CyberThug

Formatting C: 1%

Op vrijdag 14 september 2001 02:59 schreef D³ het volgende:
Deze vind ik wel 8-)

[afbeelding]

of horizontaal

[afbeelding]
Hijs idd koel, maar waar heb jij die skin vandaan??? Die vind ik nl wel heel vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
zo had hem al effe gezien maar sinds 10 minuten staat ie er echt op. hardstikke goed, heb statbar maar verwijderd omdat deze functioneler is vindt ik.

afijn, wat ik jammer vindt is dat je niet alle opties aan kan zetten omdat ie dan te weinig plek heeft. maar aangezien je dat proggie kan minimaliseren naar de zijkant, waarna bij mij mijn andere programma's weer fullscreen gaan, zou je van mij best een 2 maal zo hoge balk mogen introduceren.

verder, doet iets aan het uiterlijk, zo plat grijs is boring, dat is wel niet belangrijk maar oogt wel lekker en zeker als je XP Luna of Silver draait. mischien dat winbar die theme over kan nemen?

verder, ik had hem toen dit topic net gestartd werdt, waar kan ik de laatste build vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op vrijdag 28 september 2001 08:21 schreef Kaap het volgende:
zo had hem al effe gezien maar sinds 10 minuten staat ie er echt op. hardstikke goed, heb statbar maar verwijderd omdat deze functioneler is vindt ik.

afijn, wat ik jammer vindt is dat je niet alle opties aan kan zetten omdat ie dan te weinig plek heeft. maar aangezien je dat proggie kan minimaliseren naar de zijkant, waarna bij mij mijn andere programma's weer fullscreen gaan, zou je van mij best een 2 maal zo hoge balk mogen introduceren.

verder, doet iets aan het uiterlijk, zo plat grijs is boring, dat is wel niet belangrijk maar oogt wel lekker en zeker als je XP Luna of Silver draait. mischien dat winbar die theme over kan nemen?

verder, ik had hem toen dit topic net gestartd werdt, waar kan ik de laatste build vinden?
http://www.lunenburg.cistron.nl/winbar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Kan ik die winbar niet verplaatsen naar de zijkant van m'n scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt zoiet als statbar, winbar of coolinfo eigenlijk ook op linux? of is het strictly windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Error creating bar area¿¿¿ :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Op vrijdag 28 september 2001 22:18 schreef -=!ME!=- het volgende:
Error creating bar area¿¿¿ :(
Dat zegt ie als ie geen AppBar kan maken... Heb je misschien een andere shell draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19

tweakerbee

dus..?

Op vrijdag 28 september 2001 16:43 schreef username77 het volgende:
werkt zoiet als statbar, winbar of coolinfo eigenlijk ook op linux? of is het strictly windows?
Linux heeft dat praktisch al als je in X zit. Je kunt (geloof ik) je hele 'start' balk helemaal volproppen met die ongein! :P

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Op dinsdag 25 september 2001 22:47 schreef Frag1le het volgende:
Johnwoo DISK USAGE doet het nog steeds niet bij mij....(winme 1068) de rest wel....
nog steeds is het DU schermpje leeg (vanaf versie 1064 is dit)
[afbeelding]
Uhm bij wie werkt de DIT wel goed in winME, of ben ik de enige?

a.b.

• johnwoo
Op vrijdag 28 september 2001 23:40 schreef Frag1le het volgende:

[..]

Uhm bij wie werkt de DIT wel goed in winME, of ben ik de enige?

a.b.
Op mn laptop werkt het goed in ME... Ik vind het ook erg vaag, alle labels worden expliciet op zichtbaar ingesteld... En het feit dat je wel lege ruimte te zien krijgt geeft aan dat de schijven wel herkend worden... Ik heb de code al 5x doorgelopen, maar ik kan echt niet vinden waarom ze onzichtbaar zouden blijven...

• SvEn
  • Laatst online: 31-08 20:37

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik vind ze alle bei even goed

• Frag1le
Nou in v1.0.63 doet Disk Usage het dus wel goed, oja heb alleen ATA100 schijven(zie specs)(allebei in 2 partities door elkaar), misschien heb je er wat aan.

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 28 september 2001 22:42 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Dat zegt ie als ie geen AppBar kan maken... Heb je misschien een andere shell draaien?
Jah, talisman.
maar ik heb nu cooldinges draaien, dat werkt wel perfect ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Wat gaat het worden?! Dit of statbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Dit is gewoonweg een Must Have
Nog veel succes ermee.

Enkel over de locatie van WinAmp heb ik nog enkele opmerkingen:
- Ik werk in een systeem op mijn D: schijf, WinAmp wordt dan standaard geïnstalleerd op D:\Program Files\WinAmp
Kan WinBar bij eerste gebruik niet kijken naar de schijf waarop je werkt en alvast deze locatie invullen
- Voor diegenen die WinAmp op een andere plaats hebben staan is het misschien handig om een "Bladeren..." knop te plaatsen bij Configuration > WinAmp > Path
- Is het zowieso niet mogelijk de locatie van WinAmp in het register op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Op zondag 30 september 2001 20:58 schreef WimB het volgende:
Dit is gewoonweg een Must Have
Nog veel succes ermee.

Enkel over de locatie van WinAmp heb ik nog enkele opmerkingen:
- Ik werk in een systeem op mijn D: schijf, WinAmp wordt dan standaard geïnstalleerd op D:\Program Files\WinAmp
Kan WinBar bij eerste gebruik niet kijken naar de schijf waarop je werkt en alvast deze locatie invullen
- Voor diegenen die WinAmp op een andere plaats hebben staan is het misschien handig om een "Bladeren..." knop te plaatsen bij Configuration > WinAmp > Path
- Is het zowieso niet mogelijk de locatie van WinAmp in het register op te zoeken?
Ik kan het wel zo maken dat ie bij de eerste keer draaien de drive letter instelt op de huidge drive. De exacte locatie van Winamp opvragen gaat niet, omdat Winamp het register niet gebruikt.... Een browse knopje gaat er ook wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 03-09 22:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ik kan een nieuwbee zijn hierover hoor, maar hoe kan het dat als je bij winamp een plugin installeerd, dat hij gelijk al de goede map kent?? Dat moet toch op een of andere manier gaan zo?

Jonggoud.nl

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Ook al gebruikt WinAmp het register niet, toch kan de locatie in het register gevonden worden. Bij mij staat het op een heleboel plaatsen in het register.
Een beknopt overzichtje:

HKEY_CLASSES_ROOT\Applications\winamp.exe\shell\...\command (op meerdere plaatsen)
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\WinAmp. ... \command (op meerdere plaatsen)
HKEY_CLASSES_ROOT\WinAmp.File\shell\... (op meerdere plaatsen)
HKEY_CLASSES_ROOT\WinAmp.Playlist\shell\... (op meerdere plaatsen)
HKEY_CLASSES_ROOT\WinAmp.SkinZip\shell\... (op meerdere plaatsen)

En alle bovenstaande ook nog eens bij: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\...
bvb: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\Applications\winamp.exe\shell\Play\command

En als het WinBar hier niets vindt, dan kan hij het nog altijd aan de gebruiker vragen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Laatst online: 09-12-2024
Kan je ook de XP look aan de winbar meegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Kun je bij de tijdsweergave ook een link naar de kalender geven (dubbel click op het klokje bijvoorbeeld).

Verder is die phat natuurlijk... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Op maandag 01 oktober 2001 15:54 schreef 3style het volgende:
Kun je bij de tijdsweergave ook een link naar de kalender geven (dubbel click op het klokje bijvoorbeeld).

Verder is die phat natuurlijk... 8-)
Nou, vooral omdat dat practisch zou zijn. Ik heb nu m'n tijd uit m'n taakbalk gehaald, maar nu kan ik dus niet gemakkelijk ff in de kalender kijken :(

Dus van mij zou het er ook in mogen ja.. :)

Wanneer komt er weer een nieuwe release trouwens? Dat is makkelijker dan elke dag kijken of er wat nieuws is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
Nou, vooral omdat dat practisch zou zijn. Ik heb nu m'n tijd uit m'n taakbalk gehaald, maar nu kan ik dus niet gemakkelijk ff in de kalender kijken :(

Dus van mij zou het er ook in mogen ja.. :)
Staat genoteerd :)
Wanneer komt er weer een nieuwe release trouwens? Dat is makkelijker dan elke dag kijken of er wat nieuws is.. :)
... nu :) Ik heb net build 71 online gezet.

De t.net tracker begint ook al te vorderen; hij haalt de turbotracker al binnen en parst de laatste headlines eruit. Nu moet ie ze nog gaan weergeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Met deze nieuwe versie, wordt icq een stukje naar onderen geduwd (was eerst ook), maar WinBar komt er niet overheen te staan, dus nu zie ik een stukje van de desktop boven icq staan. :(

Windows 98SE bij m'n vriendin that is.. :)
Thuis heb ik het nog niet kunnen proberen (win2k)

[edit]

Op m'n w2k-bak heb ik dus hetzelfde probleem :(
ff 'n pic erbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.muck.demon.nl/tweakers/WinBar_ICQ_bug.gif

* AlvaK kan trouwens echt slecht wachten op de tracker-update! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een sleeptimer functie zou ook geweldig zijn!!

zou leuk zijn als dit verwerkt kon worden bij de bestaande tijd/datum gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 15:24 schreef AlvaK het volgende:
Met deze nieuwe versie, wordt icq een stukje naar onderen geduwd (was eerst ook), maar WinBar komt er niet overheen te staan, dus nu zie ik een stukje van de desktop boven icq staan. :(

Windows 98SE bij m'n vriendin that is.. :)
Thuis heb ik het nog niet kunnen proberen (win2k)

[edit]

Op m'n w2k-bak heb ik dus hetzelfde probleem :(
ff 'n pic erbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.muck.demon.nl/tweakers/WinBar_ICQ_bug.gif
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/7244.png

/me heeft precies hetzelfde probleem :(
Als dit komt door
WinBar now positions itself at the top of the workarea, rather than at the top of the screen.
deze update, is het misschien handig om er een functie van te maken, want ik vond de vorige manier dus wel een stukje beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Ik heb bovenin mijn scherm de windoos balk zitten en zou daardoor graag dat ding onderin willen hebben (optie zit er volgens mij niet in), is dat mogelijk?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.