Dat weet ik niet meer met zekerheid te zeggen. Ik heb de terugroepactie wel kunnen zien op de site van de RDW, en van de garage.Megat schreef op maandag 14 september 2026 @ 12:10:
[...]
Ik meen te weten van het Duitse forum, dat daar een grootschalige terugroepactie is m.b.t. de driewegklep. De Inster rijders werden daar per brief uitgenodigd om een afspraak met de werkplaats te maken. mag ik u vragen of u ook zo’n brief ontving of maakte u op eigen initiatief de afspraak ?
Het betreft 61D127, deze is bij ons 30/8 uitgevoerd samen met alle openstaande service acties en recall 51D129 (de doppen op draadeinden onder de bijrijdersstoel). De importeur bevestigde mij 21/7 jl dat 61D127 bij hun een recall was, toen stond deze nog niet op de site van de RDW. Ik kreeg begin juli de melding “Controleer koelsysteem elektrische motor” en heb toen direct de dealer gebeld. De 3-weg klep was een ouder type (Inster geleverd eind april 2025) en is daadwerkelijk vervangen.sentiao schreef op maandag 14 september 2026 @ 14:11:
[...]
Dat weet ik niet meer met zekerheid te zeggen. Ik heb de terugroepactie wel kunnen zien op de site van de RDW, en van de garage.