Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:38
Bossie schreef op zondag 22 juni 2025 @ 18:21:
Iemand nog een goed idee voor een goede linksback met fullback++?

Elke vervanger van Theo valt tot nu toe een beetje tegen
Heb zelf Beckham op links staan nu. Bevalt wel ok op zich.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind Nuno mendes echt een geweldige back. Alleen geen ++

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:02
Sn3gG3l schreef op zondag 22 juni 2025 @ 18:27:
[...]

Heb zelf Beckham op links staan nu. Bevalt wel ok op zich.
Cucurella 96 kaart!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Met een gek hoofd Grealish daar eens neergezet. Deed het eigenlijk best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 22 juni 2025 @ 18:30:
[...]

Vind Nuno mendes echt een geweldige back. Alleen geen ++
Die kan ik nog een tweede kans gaan geven, die andere opties zijn vooral evo’s (mendy 83, Rolfo 94, Karchaoui 95 met FB++).

Becks vind ik vervelend om tegen te spelen, maar als Fullback niet bijzonder. Grealish heb ik een paar potjes mee gespeeld aan de rechterkant, maar wil wel een linksbenige spelers tenzij 5*.

@Augy te duur momenteel, had voor de WL pedri gehaald icm CDM roles waardoor deze nu untradeable is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 22-06-2025 19:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:33
Moody2204 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:08:
Ik moest nog 1x winnen voor Gakpo. En dan weet je het wel met EA he?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hf54wmA9oqBtVS1ih05SjwzDcTw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oHyEL3Qazg8tCyxStDaDvN5.jpg?f=fotoalbum_large
Altijd zo ik heb om de wedstrijd zon pot die je niet mag winnen
Niks naar dab ook niks gaat erin
Ea bepaald of je wint

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28

Hato is awesome voor mij, ik heb wel evos naar 94. Maar er zijn nog evo's voor beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ook eens een paar potten met Al Owairan daar gespeeld. Was ook wel okee vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 22:25:
[...]

Net ook eens een paar potten met Al Owairan daar gespeeld. Was ook wel okee vond ik.
Die had ik toevallig in mijn WL rewards, maar nog niet getest.

Anders word het Karchoui, Rolfo of toch Mendez.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 juni 2025 @ 22:43:
[...]

Die had ik toevallig in mijn WL rewards, maar nog niet getest.

Anders word het Karchoui, Rolfo of toch Mendez.
Wat ik hier ook nog een poosje gedaan heb: Beckham op links, zoals hier ook al eerder geopperd werd, en op rechts iemand anders. Ik vond daar Immobile ook wel goed (en die zou ook nog op links kunnen zelfs).

Ben nu ook bezig met Cech evo. Hij is bij mij nog niet eens 98-rated, maar nu al een beest! Zeker de moeite waard om te doen lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 23-06-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:35:
[...]

Wat ik hier ook nog een poosje gedaan heb: Beckham op links, zoals hier ook al eerder geopperd werd, en op rechts iemand anders. Ik vond daar Immobile ook wel goed (en die zou ook nog op links kunnen zelfs).

Ben nu ook bezig met Cech evo. Hij is bij mij nog niet eens 98-rated, maar nu al een beest! Zeker de moeite waard om te doen lijkt me.
Ik heb de evo al gedaan maar bij mij vreemd genoeg mist die heel veel
Vreemd want vorig jaar was die geweldig
Owairan als linksback is prima alleen stamia is laag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Lukaku of Immobile. Eerstgenoemde bevalt mij echt ontzettend goed als fullback - defend LB.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:07

Immobile

Doet het echt geweldig bij mij.
Snel, sterk en niet te vergeten: gratis :o

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:12:
[...]

Lukaku of Immobile. Eerstgenoemde bevalt mij echt ontzettend goed als fullback - defend LB.
Ik heb gisterenavond een tijdje met Xhaka gespeeld, heel saai en degelijk :+
Misschien is er binnenkort wel weer een position change evo zodat Theo weer terug naar LB kan ipv CDM.

Voor nu is het interessanter om te zien hoe alle nieuwe spelers in het team passen zoals Cech, Butra, Berbatov, Kaka en Leao.

Ook weer veel high rated kaartjes gisteren in rewards, maar het voelt voornamelijk als meer van hetzelfde. Kane doet het een positionchange evo overigens wel prima in de spits.

@Valandil volgens mij heb ik daar een andere keuze gemaakt, heb hem in ieder geval niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 23-06-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:06
Lukaku op LB beviel mij ok wel goed, maar heb hem nu op cdm staan en dat bevalt mij super, wat een beest! Ook Cech volledig geëvolueerd en denk erover na om hem als spits in te zetten. Op cam beviel hij ook zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:02
Bossie schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:35:
[...]

Ik heb gisterenavond een tijdje met Xhaka gespeeld, heel saai en degelijk :+
Misschien is er binnenkort wel weer een position change evo zodat Theo weer terug naar LB kan ipv CDM.

Voor nu is het interessanter om te zien hoe alle nieuwe spelers in het team passen zoals Cech, Butra, Berbatov, Kaka en Leao.

Ook weer veel high rated kaartjes gisteren in rewards, maar het voelt voornamelijk als meer van hetzelfde. Kane doet het een positionchange evo overigens wel prima in de spits.

@Valandil volgens mij heb ik daar een andere keuze gemaakt, heb hem in ieder geval niet :)
Heb je al met berbatov gespeeld? Zie hem wel echt als een enorme goede cdm na z'n evo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:37:
[...]

Heb je al met berbatov gespeeld? Zie hem wel echt als een enorme goede cdm na z'n evo
Nee, ik ga later deze week de evo's voor Butra/Berba/Cech starten met de intentie ze voor de komende WL klaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:43:
[...]

Nee, ik ga later deze week de evo's voor Butra/Berba/Cech starten met de intentie ze voor de komende WL klaar te hebben.
Butra en Cech ga je geen spijt van hebben.

Kleine slaapt nu, dus me maar aan de WL gewaagd. Ga momenteel 6-1.

Cech en Butra zijn echt geweldig en die obective kaart van zubimendi is ook een lekker spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:22:
[...]

Butra en Cech ga je geen spijt van hebben.

Kleine slaapt nu, dus me maar aan de WL gewaagd. Ga momenteel 6-1.

Cech en Butra zijn echt geweldig en die obective kaart van zubimendi is ook een lekker spelertje.
Hier ook Butra en Cech gedaan. Inderdaad beiden erg goed!

Op welke plek heb jij Cech staan? Ik twijfel een beetje om hem linksvoor of in de spits te zetten (heb hem nu in de spits).

Wil Olise ook weer in mijn team eigenlijk, die schijnt ook goed te zijn als spits.Dus vandaar.

Kaka ook prima. Leao valt mij een beetje tegen ( of ik kan er niet goed mee overweg).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:45:
[...]

Op welke plek heb jij Cech staan? Ik twijfel een beetje om hem linksvoor of in de spits te zetten (heb hem nu in de spits).

Wil Olise ook weer in mijn team eigenlijk, die schijnt ook goed te zijn als spits.Dus vandaar.

Kaka ook prima. Leao valt mij een beetje tegen ( of ik kan er niet goed mee overweg).
In de spits, nu 61 gescoord in 32 wedstrijden, haast 2 op 1.

Butra op 10 kan snel wegdraaien en heeft een hele goede passing.

Vind Leao altijd echt verschrikkelijk om tegen te spelen. Zo sterk aan de bal en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:45:
[...]

Olise speelt bij mij beter als CAM/Shadow striker achter de spits dan in de spits.
Kaka/Leao alleen squadbattles kunnen testen wegens tijdgebrek, dus dan door nog niet echt iets over zeggen.

Misschien dat Dembele uit de basis voor een van de twee, ik weet wel dat Ribery sowieso blijft staan :+

edit:
Butra vind ik tot nu toe erg vergelijkbaar met mijn Bonmati op CCAM, hoop dat volgend seizoen weer een evo heeft voor een ST positionchange. zodat de nieuwe Butra mijn oude Butra 1:1 kan vervangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 24-06-2025 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 00:09:
[...]

Olise speelt bij mij beter als CAM/Shadow striker achter de spits dan in de spits.
Kaka/Leao alleen squadbattles kunnen testen wegens tijdgebrek, dus dan door nog niet echt iets over zeggen.

Misschien dat Dembele uit de basis voor een van de twee, ik weet wel dat Ribery sowieso blijft staan :+

edit:
Butra vind ik tot nu toe erg vergelijkbaar met mijn Bonmati op CCAM, hoop dat volgend seizoen weer een evo heeft voor een ST positionchange. zodat de nieuwe Butra mijn oude Butra 1:1 kan vervangen.
Die Ribéry een paar x tegen gehad. Wat een hel is die kaart zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 20:09
Season pass afgemaakt. Merkt dat Rivals steeds vervelender wordt met al die superpress. Misschien toch weer terug naar de 4213 die iedereen gebruikt. Moet ook al mijn aanvallers kwijt kunnen.

Zit nu aan deze opstelling te denken: futbin squad. Of misschien die evo Pele eruit, Modric naar CAM en Lothar op CDM erbij.

Sowieso - wie zouden jullie op flanken en wie in spits zetten? Heb die Rafael Leao, Kaka, Retegui en de 95 glitch evo Henry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:19:
[...]

Die Ribéry een paar x tegen gehad. Wat een hel is die kaart zeg.
Die heb ik ook nog steeds. Alleen vrij weinig mee gespeeld. Maar dat komt vooral vanwege het luxeprobleem voorin met o.a. Olise, Cech, Leao, Kaka, Antony, Chiesa, Suarez, etc.

Is Ribery meer een cam of voor op de vleugels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:38
Moody2204 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:57:
[...]

Die heb ik ook nog steeds. Alleen vrij weinig mee gespeeld. Maar dat komt vooral vanwege het luxeprobleem voorin met o.a. Olise, Cech, Leao, Kaka, Antony, Chiesa, Suarez, etc.

Is Ribery meer een cam of voor op de vleugels?
Bij mij speelt ie LM.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij LCAM in 4231 (en anders op LM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga nu 8-1 in de wl, het is wachten tot de ellende inslaat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:09:
Ga nu 8-1 in de wl, het is wachten tot de ellende inslaat _O-
Lekker, dat is mij nog nooit gelukt sinds Fifa96.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:25:
[...]

Lekker, dat is mij nog nooit gelukt sinds Fifa96.
Ga ondertussen 9-4… ben toch 3x even flink kapot gemaakt.

4de los verloor ik puur op elftal, waren zowat alle meta spelers tegen mijn vooral gratis spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
11 wins, beste speler ss Gerard….. FFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben met de cech evo begonnen in rivals en in de player stats staat dat hij 4 goals heeft gemaakt,

De objective in gloves for glory staat nog op 0 goals, mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 22:37:
11 wins, beste speler ss Gerard….. FFS
Ja voor de rewards hoef je tegenwoordig ook geen WL meer te spelen...

Inmiddels besloten om Kaka als linksvoor te gebruiken, Cech spits, Leao rechtsvoor en Butra als cam. Van die 4 bevalt Leao mij toch het minste. Valt me op dat hij het vaak fysiek gewoon aflegt gek genoeg. Kaka en Butra bevallen mij het best van die 4. Cech wisselend. Soms unstoppable, soms wat afwezig. Maar goed dat is hoe ik het ervaar met deze spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 23:15:
[...]

Ja voor de rewards hoef je tegenwoordig ook geen WL meer te spelen...

Inmiddels besloten om Kaka als linksvoor te gebruiken, Cech spits, Leao rechtsvoor en Butra als cam. Van die 4 bevalt Leao mij toch het minste. Valt me op dat hij het vaak fysiek gewoon aflegt gek genoeg. Kaka en Butra bevallen mij het best van die 4. Cech wisselend. Soms unstoppable, soms wat afwezig. Maar goed dat is hoe ik het ervaar met deze spelers.
Ik ben nu halverwege de cech evo, hij is tot nu toe gewoon een cheatcode.
Welke playstyles heb je hem gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:39
Zijn jullie nog flink aan het grinden met alle upgrade SBC's (85/86/87/88/89)? En zo ja, packen jullie er nog wat uit? Ik ben alweer vele soft ban's verder op paletools. Packte eergisteren Shapeshifters Hazard uit een 85 pack. Verder weinig soeps, maar de grind never stops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naNs schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:55:
Zijn jullie nog flink aan het grinden met alle upgrade SBC's (85/86/87/88/89)? En zo ja, packen jullie er nog wat uit? Ik ben alweer vele soft ban's verder op paletools. Packte eergisteren Shapeshifters Hazard uit een 85 pack. Verder weinig soeps, maar de grind never stops!
Ik ben er zelf even mee gestopt. Pack deze week niks noemenswaardig en merk aan mezelf dat ik het grinden een beetje zat aan het worden ben. :)

Maar goed, vorige week prima spelers gepackt dus ik ga sowieso niet klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 23:55:
[...]

Ik ben nu halverwege de cech evo, hij is tot nu toe gewoon een cheatcode.
Welke playstyles heb je hem gegeven?
Hij heeft Finesse Shot+, Low driven, Tiki Taka+, Pinged Pass, Rapid+, Press proven, Trickster, Aerial+, Trivela en Quickstep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat packluck accountgebonden is lijkt nu toch wel duidelijk.

Mijn zoon packt uit zijn Rivals rewards Mbappe 97 en Cruyff 98!

Dan doe ik het naar weer met gouden Haaland 91 als 'beste' uit mijn rewards.

Edit: ik vergat shapeshifter Plea, die ik al 7x in mijn sbc opslag had.

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 26-06-2025 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28
Nou het spel is weer van m'n computer na echt de meest walgelijke scripted bullshit ever. Mensen die ontkennen dat DDA/momentum in het spel zit zijn gestoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Terranova schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:28:
Nou het spel is weer van m'n computer na echt de meest walgelijke scripted bullshit ever. Mensen die ontkennen dat DDA/momentum in het spel zit zijn gestoord
Helemaal gelijk
Partupooper vindt dat niet ,ligt aan jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Terranova schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:28:
Grote clown show truc hier en daar ene wedstrijd super andere kun je geen bal raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Eafc 26 kondigt aan " meest realistische game ooit "
Ben ik blij om dat wil dus zeggen dat
, vrouwen en mannen niet meer samen spelen
, als je leaved ander de win krijgt
, laag hard schot houdbaar gaat zijn voor elke keeper
, r1 dribbelen niet meer makkelijk kan
, mensen die 10x een schaar etc doen geel krijgen voor provocerend gedrag
, en hopelijk niet elke week een promo dat spelers een waarde houden

Heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:41:
[...]

Helemaal gelijk
Partupooper vindt dat niet ,ligt aan jou
Gast wat ben jij een zielig kind zeg. Ga je eens gedragen man zure tuinbroek dat je erbij loopt. Hoe druk kun je je maken om een spelletje zeg. Mijn god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:30:
[...]

Gast wat ben jij een zielig kind zeg. Ga je eens gedragen man zure tuinbroek dat je erbij loopt. Hoe druk kun je je maken om een spelletje zeg. Mijn god.
Jij bent net zo inconsistent als fifa op mij reageer je wel naar als anderen iets zeggen wat in een andere context hetzelfde is zeg je niks
Of geef het bij iedereen aan of hou je muil

Reageer ook op anderen dab het aan hun ligt of dat ze een andere game moeten spelen

Ik hou nu al een tijd de post in de gaten en wat ik post dat zeggen anderen ook in een andere opzet en dan zeg je niks

Over zielig gesproken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:41:
[...]

Jij bent net zo inconsistent als fifa op mij reageer je wel naar als anderen iets zeggen wat in een andere context hetzelfde is zeg je niks

Reageer ook op anderen dab het aan hun ligt of dat ze een andere game moeten spelen

Ik hou nu al een tijd de post in de gaten en wat ik post dat zeggen anderen ook in een andere opzet en dan zeg je niks

Over zielig gesproken
Hou je muil? Ik heb vroeger volgens mij niet met je geknikkerd. Doe gewoon normaal man. Je bent me zelf nu al voor de tweede keer in een willekeurig bericht aan het noemen. Dus ja, dan ga ik daar op reageren ja. Je lokt het toch echt helemaal zelf uit. Ik mag toch hopen dat die 1984 in je gebruikersnaam niet je geboortejaar is. Want je gedraagt je echt als een klein kind.

Het enige wat jij doet hier, is wekelijks zeuren over notabene een spelletje en dat is dan ook het enige wat je te melden hebt. Dan ligt het weer aan Duitsers, dan heb je weer iets anders vaags. Ooit gehoord van zelfreflectie? Blijkbaar niet, want je gooit alle schuld op iets anders, terwijl je zelf waarschijnlijk ook dingen verkeerd doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:41:
[...]

Over zielig gesproken
Misschien omdat andere het normaal plaatsen ?

Jij gaat altijd helemaal uit je dak over alles met de meest bizarre verwensingen en claims. Nu moet hij ook maar zijn muil houden ?
Markvd1984 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:10:
Eafc 26 kondigt aan " meest realistische game ooit "
Ben ik blij om dat wil dus zeggen dat
, vrouwen en mannen niet meer samen spelen
, als je leaved ander de win krijgt
, laag hard schot houdbaar gaat zijn voor elke keeper
, r1 dribbelen niet meer makkelijk kan
, mensen die 10x een schaar etc doen geel krijgen voor provocerend gedrag
, en hopelijk niet elke week een promo dat spelers een waarde houden

Heb er zin in
Droom verder Mark…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:05:
[...]

Hou je muil? Ik heb vroeger volgens mij niet met je geknikkerd. Doe gewoon normaal man. Je bent me zelf nu al voor de tweede keer in een willekeurig bericht aan het noemen. Dus ja, dan ga ik daar op reageren ja. Je lokt het toch echt helemaal zelf uit. Ik mag toch hopen dat die 1984 in je gebruikersnaam niet je geboortejaar is. Want je gedraagt je echt als een klein kind.

Het enige wat jij doet hier, is wekelijks zeuren over notabene een spelletje en dat is dan ook het enige wat je te melden hebt. Dan ligt het weer aan Duitsers, dan heb je weer iets anders vaags. Ooit gehoord van zelfreflectie? Blijkbaar niet, want je gooit alle schuld op iets anders, terwijl je zelf waarschijnlijk ook dingen verkeerd doet.
Zielig kind ,zure tuinbroek ,heb ik net jou geknikkerd ?

Wekelijks zeuren ? Ik post zelden nog wat en als ik iets post ligt het aan mij en nooit aan de game ,terwijl anderen ook heel erg veel posten wat mis is met de game en daar reageer je niet op , waarom niet ?

Waarom ligt de dingen kwa spel aan mij en bij anderen niet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:22:
Dat packluck accountgebonden is lijkt nu toch wel duidelijk.

Mijn zoon packt uit zijn Rivals rewards Mbappe 97 en Cruyff 98!

Dan doe ik het naar weer met gouden Haaland 91 als 'beste' uit mijn rewards.

Edit: ik vergat shapeshifter Plea, die ik al 7x in mijn sbc opslag had.
Ik join je met plea als beste _O- de rest was 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:08:
[...]

Jij gaat altijd helemaal uit je dak over alles met de meest bizarre verwensingen en claims. Nu moet hij ook maar zijn muil houden ?

Klopt ze plaatsen het misschien wat vriendelijker eens ,ik ben redelijk zwart wit en Straight to the point
Maar dat wil niet zeggen dat wat ik in anderen mss zeg hetzelfde is als anderen en daar reageert die niet op
Dan is het willekeur
[...]

Droom verder Mark…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:08:
[...]

[...]

Droom verder Mark…….
Ik plaats het mss anders idd ben wat zwart witte en Straight to the point maar de dingen die ik mss anders kan uitdrukken zijn we bijna dezelfde dingen als wat anderen aangeven en daar zegt die niks op
Dan is het dus willekeur blijkbaar,bij mij post ligt het aan mij en bij anderen die hetzelfde zeggen in een andere context ligt het niet aan hun

Dromen kan toch als ze die dingen aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:12:
[...]

Zielig kind ,zure tuinbroek ,heb ik net jou geknikkerd ?

Wekelijks zeuren ? Ik post zelden nog wat en als ik iets post ligt het aan mij en nooit aan de game ,terwijl anderen ook heel erg veel posten wat mis is met de game en daar reageer je niet op , waarom niet ?

Waarom ligt de dingen kwa spel aan mij en bij anderen niet ?
Je zat van de week nog te piepen dat je compensatie verwacht omdat er volgens jou geen shapeshifters in packs zitten… Maar goed, ik zal het wel verkeerd zien. :)

En iemand anders heeft al antwoord gegeven voor mij. Maar ik zal het zelf ook aangeven: je fokt je zo hard op, dat je hier dingen neer kalkt wat gewoon nergens over gaat. En dat is keer op keer op keer. Ja, dat triggert wat bij mij.

Dan heb ik een vraag voor jou: waarom speel je dit spel nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:25:
[...]

Je zat van de week nog te piepen dat je compensatie verwacht omdat er volgens jou geen shapeshifters in packs zitten… Maar goed, ik zal het wel verkeerd zien. :)

En iemand anders heeft al antwoord gegeven voor mij. Maar ik zal het zelf ook aangeven: je fokt je zo hard op, dat je hier dingen neer kalkt wat gewoon nergens over gaat. En dat is keer op keer op keer. Ja, dat triggert wat bij mij.

Dan heb ik een vraag voor jou: waarom speel je dit spel nog?
Mensen plaatsen ook ik pack niks zal wel account gevonden zijn
Ik benoem compensatie maar bedoel hetzelfde waarom reageer je daar niet op ?

Ik wil een voetbalspel spelen en er is niks anders met ut zodra die er is ga ik dat meteen spelen

Soms loopt de game ook prima maar te vaak gebeuren er dingen die niet horen en dat stoort mij zodra niemand wat zegt of doet zal er ook niet wat veranderen

Als er maar 1 soort auto is en hij gaat 10x kapot ga je dan klagen of accepteer je het of ga je nooit meer auto rijden ?
Pagina: 1 ... 59 60 Laatste