[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Lol, 90 R9 uit die historical pick. Maar wachten op een leuke evo. :)

Net wel even een potje Rivals gespeeld met hem. Maar hij ramde er net 3 achter elkaar in. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:13
Uhm leao uit een 82 pp haha die zag k even niet aankomenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IeG9cY9_gRhuzmjr_T0LuSykXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFg6C43flyL5wwlySDSiMO16.jpg?f=fotoalbum_large

Zit me niet tegen de laatste dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:36:
Uhm leao uit een 82 pp haha die zag k even niet aankomen[Afbeelding]

Zit me niet tegen de laatste dagen
Dat is alweer de tweede olise op deze pagina :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:33
Moody2204 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 11:59:
Hier net klaar. 7-8 helaas. En zoals altijd weer een wedstrijd of 3 a 4 waarin ik veel sterker was, maar toch niet kon winnen. Het blijft zo'n frustrerend onderdeel die WL.

Rewards mag ik dan weer totaal niet over klagen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik kreeg Ronaldo ook
Wat is die ongelooflijk slecht vind je niet
Draait als een tank en ongelooflijk traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
Nieuwe icon pick --> 96 Pele. Misschien met een finesse evo van level 33 dat het nog wat is, maar volgens mij is hij dit jaar niet echt goed. Of toch de moeite waard om te proberen?

En uit de 2e een 94 Dalglish. Het is eigenlijk vooral erg jammer dat er geen betere SBCs zijn (zoals een Gullit level speler) om al je fodder in te stoppen.

[ Voor 30% gewijzigd door heron op 15-06-2025 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Ik kreeg Ronaldo ook
En morgen is hij weer supersnel en agile, met de online gameplay in deze game is elk potje weer compleet anders :( |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Ik kreeg Ronaldo ook
Nee, ik ervaar dat heel anders. Heb al veel goals met hem gescoord. Mij ligt zijn type wel. In het begin had ik dat ook met Socrates, waar veel mensen niet mee overweg konden.

Heb Olise op cam erachter, die vind ik nog beter. Doet het erg goed daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WL is 7-8 geworden met Kane en Olise uit de rewards.
Geen idee wat ik met beide spelers ga doen aangezien Kane raar is qua stats/playstyles en ik sowieso al een heel team met =>96 CAMs kan opstellen.

Baal wel van een overwinning dat een DNF/Disconnect werd na het eindsignaal, daarnaast teveel potjes waarin ik walking football speel en de tegenstanders 3x zo snel lijken te zijn.

Geen idee wat daaraan te doen is. Kan het prima hebben als een tegenstander daadwerkelijk beter is, maar niet als ik zowel tegen de tegenstander en de game moet spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 23:43:
Geen idee wat ik met beide spelers ga doen aangezien Kane raar is qua stats/playstyles en ik sowieso al een heel team met =>96 CAMs kan opstellen.

Baal wel van een overwinning dat een DNF/Disconnect werd na het eindsignaal, daarnaast teveel potjes waarin ik walking football speel en de tegenstanders 3x zo snel lijken te zijn.

Geen idee wat daaraan te doen is. Kan het prima hebben als een tegenstander daadwerkelijk beter is, maar niet als ik zowel tegen de tegenstander en de game moet spelen :+
Ja, dat is ook mijn grootste ergernis tijdens de WL.

Zeker 3 a 4 wedstrijden waarin ik beter was, maar gewoon geen grip kreeg op mijn tegenstander. Vaak ook tegenstanders met 'glitch' kaarten, zoals bijv. 97-rated Mbappé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 23:50:
[...]

Ja, dat is ook mijn grootste ergernis tijdens de WL.

Zeker 3 a 4 wedstrijden waarin ik beter was, maar gewoon geen grip kreeg op mijn tegenstander. Vaak ook tegenstanders met 'glitch' kaarten, zoals bijv. 97-rated Mbappé.
Mjah, volgens mij is het gewoon lag aangezien de “ervaring” verre van constant is.
De hoeveelheid tegengoals die ik krijg in de eerste 10minuten omdat het nieuwe potje weer compleet anders aanvoelt dan de vorige is echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier de gebruikelijke 8 wins. Mamarshvili als beste pick. Niet bijzonder maar wel een leuke verdediger om is te proberen.

Soepele gameplay vanavond, geen gekke dingen. Had er wel meer moeten winnen maar won er ook wel onterecht.

Leao, 15 wedstrijden, 35 goals. Wat een spits zeg

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 16-06-2025 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 23:43:

Olise is wel serieus goed. Die staat bij mij op CAM. Kane is meer een b2b kaart. Die zou je dus zo kunnen inzetten mocht je dat willen. 4411 is wel een leuke opstelling om hem mogelijk in te proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:27:
[...]

Olise is wel serieus goed. Die staat bij mij op CAM. Kane is meer een b2b kaart. Die zou je dus zo kunnen inzetten mocht je dat willen. 4411 is wel een leuke opstelling om hem mogelijk in te proberen.
Dat zou ik idd eens kunnen proberen, ik speel echter voornamelijk 4231 narrow omdat deze patronen van deze formatie er de afgelopen jaren er een beetje ingeslepen zijn.

Het team staat goed dus ik eigenlijk niet echt aanpassingen maken, bij de meest voorkomende formaties (4231, 4213, 4411) staan de poppetjes ongeveer hetzelfde maar zit het verschil in de roles/instructies etc.

Olise zou wel als CAM kunnen in mijn 4231, maar voor Kane zou er idd een 4411 (of 433-2) gepakt moeten worden.

Het is echter een beetje irritant dat de upgrades zo snel gaan. Onlangs met moeite KDB bijelkaar gewerkt, vervolgens een week later kwam de Zidane evo en vervolgens 2 dagen later weer een upgrade.

Zal vanavond eens kijken voor een 4411 in rivals.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Wanneer je je zoontje op vaderdag rewards laat openen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8DhWCpYB/Whats-App-Image-2025-06-15-at-13-03-14.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht iemand van plan zijn die EVO cup te gaan spelen: ik kan het je ten zeerste afraden. Het is een zweetfeest, het is toxic, niemand doet golden goal (zelfs bij 6 of 7 tegengoals gingen tegenstanders niet weg), het is een flipperkast. Kortom alles wat het spel afgrijselijk maakt zit in dit onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:52:
Mocht iemand van plan zijn die EVO cup te gaan spelen: ik kan het je ten zeerste afraden. Het is een zweetfeest, het is toxic, niemand doet golden goal (zelfs bij 6 of 7 tegengoals gingen tegenstanders niet weg), het is een flipperkast. Kortom alles wat het spel afgrijselijk maakt zit in dit onderdeel.
Jammer, ik vond de cup waarbij golden goal daadwerkelijk was geïmplementeerd erg vermakelijk.

4411 geprobeerd vanavond, ik scoor erg veel maar krijg ook veel meer tegen dan normaal, qua spelers past wel maar ik denk dat ik toch bij 4231N hou voorlopig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Waar k vorige week met moeite m'n wins haalde in div6 vlieg ik vandaag en gisteren fluitend door naar div4. Leek wel alsof iedereen zich vrijwillig naar de slachtbank liet brengen, enorme uitslagen neer gezet met minimale tegenstand.

Koning van de afgelopen dagen is echt leao. Stats zijn alleen wl en rivals
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrpuyLiwk3-rl90FwwcBh50xAv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n86cw9LmK5gT0cpuSjPtXKLc.jpg?f=fotoalbum_large

Nog 7k xp voor kaka en dan heeft vini ook een xtra playstyle erbij om de 4 compleet te maken.

Konate is de beste keeper van t spel en Beckham met een architect is niet normaal goed op rechtsachter :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hUmwr-_YcpHbRNsBZIPJEM3cqyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzIEvFoHTK2xEczAzwmouF2G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 juni 2025 @ 23:35:
[...]

Jammer, ik vond de cup waarbij golden goal daadwerkelijk was geïmplementeerd erg vermakelijk.

4411 geprobeerd vanavond, ik scoor erg veel maar krijg ook veel meer tegen dan normaal, qua spelers past wel maar ik denk dat ik toch bij 4231N hou voorlopig.
Ja, golden goal moet EA gewoon standaard doen bij dit soort objectives. Ik had uitslagen van 6-2 en 7-3. En toch door blijven spelen, terwijl het om wins gaat en niet om aantal wedstrijden. Dan snap ik dus niet dat je door blijft spelen. Maar goed...

Hier qua tactiek teruggevallen op 4-2-1-3. Maar ik speelde ook vaak met een 4-3-3 (4). Dan zijn die 2 cvm's alleen cm en staan ze iets hoger. Ik vond dat ook een fijne taktiek. Alleen dan passen soms niet alle playerroles die je bij een cvm wel hebt. Dus daarom geswitcht nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 00:13:
Waar k vorige week met moeite m'n wins haalde in div6 vlieg ik vandaag en gisteren fluitend door naar div4. Leek wel alsof iedereen zich vrijwillig naar de slachtbank liet brengen, enorme uitslagen neer gezet met minimale tegenstand.

Koning van de afgelopen dagen is echt leao. Stats zijn alleen wl en rivals
[Afbeelding]

Nog 7k xp voor kaka en dan heeft vini ook een xtra playstyle erbij om de 4 compleet te maken.

Konate is de beste keeper van t spel en Beckham met een architect is niet normaal goed op rechtsachter :)

[Afbeelding]
Lekker hoor. Hier Beckham op linksachter gezet. Ook prima. Die Olise is ook fijn he? Althans mij bevalt hij uitstekend op cam. Die Ferran Torres heb ik ook, maar beviel mij niet meer zo. Ik heb daar nu the G.O.A.T. Antony. Met links lekker geplaatste balletjes binnenschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:43:
[...]

Lekker hoor. Hier Beckham op linksachter gezet. Ook prima. Die Olise is ook fijn he? Althans mij bevalt hij uitstekend op cam. Die Ferran Torres heb ik ook, maar beviel mij niet meer zo. Ik heb daar nu the G.O.A.T. Antony. Met links lekker geplaatste balletjes binnenschieten.
Gisteren met Olise in 4411 in de spits gespeeld, lekker bewegelijk maar Ik heb daar inmiddels zoveel opties. Als CAM denk ik niet dat hij Ribery/Dembele uit de basis gaat spelen maar prima voor de tweede helft.

Beckham lijkt ook een koopje, maar denk niet dat hij een merkbare upgrade is ivm mijn huidige backs.

Ik speel vrijwel altijd met short passing, dat lijkt me juist wel weer iets waarin hij kan uitblinken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:52:
Als het een 'league' is met een beperkt aantal wedstrijden dan ga ik er al niet aan beginnen. Zeker niet in deze fase van het spel. Met pack weights is het toch niets waard en ik ben niet goed genoeg om de mooiste rewards eruit te halen.

Gisteren eindelijk weer eens een leuke pull: SS Lukaku, die kan mooi achterin Rudiger vervangen. Paar wedstrijden mee gespeeld en dat lichaam is erg geschikt als centrale verdediger!

Eindelijk uit div 6 geraakt - maar iedereen lijkt 99 depth te spelen en krioelt om al je spelers heen. En bij het minste of geringste sta je buitenspel |:( Als je niet de pass knop indrukt voordat de bal bij je is, zit er al een tackle tegenaan. En iedereen speelt met 6 spelers in de 16. Zo irritant.

Zelf wel gecharmeerd geraakt van de 433(2) - Retegui als target forward, waardoor hij zich toch een beetje uit de spits laat zakken, en helpt in opbouw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQ_OVmkFDsYPM2gCDGbp9A5fYbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RnDD8u9SLd7FfvfnTfWjrb99.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:28:
[...]

Als het een 'league' is met een beperkt aantal wedstrijden dan ga ik er al niet aan beginnen. Zeker niet in deze fase van het spel. Met pack weights is het toch niets waard en ik ben niet goed genoeg om de mooiste rewards eruit te halen.

Gisteren eindelijk weer eens een leuke pull: SS Lukaku, die kan mooi achterin Rudiger vervangen. Paar wedstrijden mee gespeeld en dat lichaam is erg geschikt als centrale verdediger!

Eindelijk uit div 6 geraakt - maar iedereen lijkt 99 depth te spelen en krioelt om al je spelers heen. En bij het minste of geringste sta je buitenspel |:( Als je niet de pass knop indrukt voordat de bal bij je is, zit er al een tackle tegenaan. En iedereen speelt met 6 spelers in de 16. Zo irritant.

Zelf wel gecharmeerd geraakt van de 433(2) - Retegui als target forward, waardoor hij zich toch een beetje uit de spits laat zakken, en helpt in opbouw.

[Afbeelding]
Welke evo is dat op Modric ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren besloten om 90 R9 in de LW evo te gooien om vervolgens de curl it in evo daarna mee te pakken. Nog 2 wedstrijden en dan is het daarna weer wachten op een volgende evo voor hem. :p

Team staat nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62hjH5TC7LJ_sEhNdjfVI2PxuBE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uXqMN6G9d82OmJrjkJzAjN8u.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:54:
[...]

Welke evo is dat op Modric ?
Dat hij alle CDM rollen krijgt. Handig als ik terug wil naar een 4231 of zoiets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
WL afgerond met 7-8. Zat er niet echt lekker in deze dag. Maar goed wel goede picks.TOTS Kane en Lukaku shapeshifter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Cr7 tots 12 wed mee gespeeld wat een drama
Oprecht die kan er echt niks van
Ongelooflijk traag verliest elk duel
Inspelen draait weg als een tank
Hiervoor met Benzema gespeeld die is echt een keer zo goed
Btw neto 97 ook niet best
Ook erg traag fysiek zwak wed of 10 mee gespeeld nog geen speler eruit gerend met 97 snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:26:
Cr7 tots 12 wed mee gespeeld wat een drama
Oprecht die kan er echt niks van
Ongelooflijk traag verliest elk duel
Inspelen draait weg als een tank
Hiervoor met Benzema gespeeld die is echt een keer zo goed
Btw neto 97 ook niet best
Ook erg traag fysiek zwak wed of 10 mee gespeeld nog geen speler eruit gerend met 97 snelheid
Smaken verschillen blijkt maar weer. Ronaldo loopt bij mij 1 op 1. Net nog een heerlijke volley met hem gescoord (met cam Olise 2x driehoekje op CR7 die 'm er vervolgens met een snoeiharde volley inramt!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:01:
[...]

Smaken verschillen blijkt maar weer. Ronaldo loopt bij mij 1 op 1. Net nog een heerlijke volley met hem gescoord (met cam Olise 2x driehoekje op CR7 die 'm er vervolgens met een snoeiharde volley inramt!).
Vreemd idd hoe het zo kan verschillen
Bij mij komt die echt niet bij de tegenstander weg draait niet weg eh erg statisch
Benzema daarin tegen is echt een fijne spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Jeetje die TOTS Kane is wel smerig zeg. Dat is voor mij tot zover de beste spits waarmee ik gespeeld heb.

Lukaku op LB bevalt ook dikke prima. Die ramt echt iedereen zonder problemen van de bal af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik packte vandaag sĥapeshifter Mamardashvili. Maar die beviel mij wel als CB.

En nu net Lukaku shapeshifter uit Rivals rewards!

[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2025 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En ik ben weer zo dom geweest om ea fc te gaan spelen :+

Wel pittig met zo’n slecht elftal in deze tijd van het jaar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 11:53:
En ik ben weer zo dom geweest om ea fc te gaan spelen :+

Wel pittig met zo’n slecht elftal in deze tijd van het jaar haha.
Scheelt dat de meeste spelers flink zijn gedaald in prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 23:02:
Ik packte vandaag sĥapeshifter Mamardashvili. Maar die beviel mij wel als CB.

En nu net Lukaku shapeshifter uit Rivals rewards!
Lukaku op LB is echt OP. Althans voor mij. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:04
Partypooper schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 14:22:
[...]

Beter dan EVO Theo? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
[...]

Ik heb hem centraal achterin staan, en daar doet hij het ook erg goed. Lekker groot lichaam!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 14:21:
[...]

Scheelt dat de meeste spelers flink zijn gedaald in prijs. :)
Had geluk had nog een div 1 Rivals rewards staan, dus direct een start kapitaal.

En de club zat nog vol fodder dus modric gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dan ga ik 'm daar ook eens proberen. Op CB viel hij mij erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik vind persoonlijk van wel. En ik wilde gewoon eens wat anders dan Theo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:01:
[...]

Dan ga ik 'm daar ook eens proberen. Op CB viel hij mij erg tegen.
Als je hem als fullback defend gebruikt dan is die echt goed. Maar goed ben benieuwd hoe die jou bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:41:
[...]

Als je hem als fullback defend gebruikt dan is die echt goed. Maar goed ben benieuwd hoe die jou bevalt.
Net een paar potten met hem als LB gespeeld en dat ging duidelijk beter dan toen ik nog CB met hem speelde. Blijft voorlopig dus nog wel even op LB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:26

Mauz1978

Console War Veteran

Zijn er mensen die de nieuwe ‘Rush meets Rocket League’-game Rematch al hebben? Ik heb er veel lol mee, maar zou wel wat vastere teammaten willen hebben. Dus geef een gil als je wil teamen :). PSN: Mauz_1978.

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 20-06-2025 09:47 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Verdorie ELKE tots die ik dan eindelijk pack is of Holmsgaard of Kogel.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:16:
Verdorie ELKE tots die ik dan eindelijk pack is of Holmsgaard of Kogel.
Geduld... dat had mijn zoon ook, totdat hij Maradona packte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik die beckham alleen als leen speler heb gedaan. Wat een trage slak is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 14:11
Moody2204 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:44:
[...]
Geduld... dat had mijn zoon ook, totdat hij Maradona packte.
Ik ken jouw zoon inmiddels als iemand die alleen maar zieke kaarten packed, al vele fifa's lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:28:
Blij dat ik die beckham alleen als leen speler heb gedaan. Wat een trage slak is dat.
Mooi, dan hoef ik hem niet meer te proberen. :p

Zat te denken die op cdm naast Gullit te zetten. Maar denk dat het een skip wordt als die langzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naNs schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 16:27:
[...]

Ik ken jouw zoon inmiddels als iemand die alleen maar zieke kaarten packed, al vele fifa's lang!
Klopt echt he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 16:41:
[...]

Mooi, dan hoef ik hem niet meer te proberen. :p

Zat te denken die op cdm naast Gullit te zetten. Maar denk dat het een skip wordt als die langzaam is.
Vind hem lomp en traag aanvoelen voor een back. En ook zwak in duels. Heb die swanson ss maar weer terug gezet daar.

Heb voor in de spits tots harder gekocht, die scoort ze toch wel heel makkelijk.

Hancko tots in die ss cv evo gegooid, daar komt nu echt niemand meer langs. Alle verdedigend playstyles, 99 paces en defending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bereid je maar weer voor op het monster cech haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:28:
Met architect op rechtsback, unstoppable voor mij. Zowel aanvallend als verdedigend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal controlled lenghty dan zoveel verschil maken qua pace ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk zn Butra evo, maar ik heb al een Butra 96. Beetje suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 21:36:
Zal controlled lenghty dan zoveel verschil maken qua pace ?
Ben begonnen met beckham toen beviel hij echt voor geen meter, tot ik hem die architect gaf, sindsdien is hij echt retesterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 23:02:
[...]

Ben begonnen met beckham toen beviel hij echt voor geen meter, tot ik hem die architect gaf, sindsdien is hij echt retesterk
Welke positie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rechtsachter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan gaat Becks nog een herkansing krijgen, had hem vooral gedaan omdat vanwege zijn passing maar verdedigend was hij tot nu toe erg afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Packweight is wel weer bedroevend te noemen. Was natuurlijk wel weer te verwachten. Maar net een 3x88, 2x een 87x4 geopend en zelfs geen discard shapeshifter. :p

Daarentegen wel Butra zijn sbc voltooid en door de evo heen gehaald. Erg leuk kaartje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 12:39:
Packweight is wel weer bedroevend te noemen. Was natuurlijk wel weer te verwachten. Maar net een 3x88, 2x een 87x4 geopend en zelfs geen discard shapeshifter. :p

Daarentegen wel Butra zijn sbc voltooid en door de evo heen gehaald. Erg leuk kaartje. :)
Die is echt om te janken bij team 2. Ook al wat flinke packs geopend uit objectives en seizoen rewards maar alleen souuceck.

Die Cech kaart is echt weer pure fraude hoor…..
Scoort aan de lopende band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 12:47:
[...]

Die is echt om te janken bij team 2. Ook al wat flinke packs geopend uit objectives en seizoen rewards maar alleen souuceck.

Die Cech kaart is echt weer pure fraude hoor…..
Scoort aan de lopende band.
Ja echt bizar te noemen. Maar goed, we zijn onderhand niks anders gewend zullen we maar zeggen. :)

Ja, is die Cech goed? Ik ben echt fan van TOTS Kane. Elk schot is voor 99,9% een doelpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:55:
[...]

Ja echt bizar te noemen. Maar goed, we zijn onderhand niks anders gewend zullen we maar zeggen. :)

Ja, is die Cech goed? Ik ben echt fan van TOTS Kane. Elk schot is voor 99,9% een doelpunt.
Tuurlijk is Cech goed, aangezien het een fifa-points trigger is.

Persoonlijk vind ik Shapeshifters helemaal niets, tijdens het spelen vind ik het maar verwarrend dat een verdediger opeens in de spits staan en andersom.

@Partypooper is het mogelijk om hem Striker te geven dmv de season pass evo?
Als ik op futbin kijk dan lijkt het alsof het geen optie want is de Buitre evo niet meer mogelijk, maar zou hem niets als CAM willen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 21-06-2025 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:55:
[...]

Dat is met cech ook, die animatie van hem glitch overal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 13:58:
[...]

Tuurlijk is Cech goed, aangezien het een fifa-points trigger is.

Persoonlijk vind ik Shapeshifters helemaal niets, tijdens het spelen vind ik het maar verwarrend dat een verdediger opeens in de spits staan en andersom.

@Partypooper is het mogelijk om hem Striker te geven dmv de season pass evo?
Als ik op futbin kijk dan lijkt het alsof het geen optie want is de Buitre evo niet meer mogelijk, maar zou hem niets als CAM willen.
Butra op CAM kan prima hoor, gebruik hem nu als shadow striker. :)

Maar aldus Futbin kan je hem wel die ST evo geven trouwens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XiW36-9c4T078s7zwMuAIQn_FCs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qMWMUzqXIFqY2lO0sKFq2XRl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 17:03:
[...]

Butra op CAM kan prima hoor, gebruik hem nu als shadow striker. :)

Maar aldus Futbin kan je hem wel die ST evo geven trouwens:

[Afbeelding]
Ah, ik had het alleen op de 94 geprobeerd en dan kan de evo niet meer aldus futbin gisteravond.
Dadelijk maar eens kijken of ik deze kan doen.

Ik wil hem niet op CAM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:34:
[...]

Ah, ik had het alleen op de 94 geprobeerd en dan kan de evo niet meer aldus futbin gisteravond.
Dadelijk maar eens kijken of ik deze kan doen.

Ik wil hem niet op CAM :+
Ja, ik heb die ST evo op Gullit gegooid zodat ik hem 96 rated kon maken. :p

Maar ik zou hem als ik jou was toch een keertje op CAM proberen. Blijft uiteraard je eigen keuze natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:38:
[...]

Ja, ik heb die ST evo op Gullit gegooid zodat ik hem 96 rated kon maken. :p

Maar ik zou hem als ik jou was toch een keertje op CAM proberen. Blijft uiteraard je eigen keuze natuurlijk. ;)
Dat kan, maar zoals eerder gezegd ik heb al een Butra 96 op ST :)

Voor de CAM positie heb ik al genoeg opties (Dembele, Olise, Ribery, KDB, Zidane, Diani, Heaps, Bonmati, Reiten, James) en dan ben ik er waarschijnlijk nog wel een paar vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand al een ss gepakt uit team 2 ?

Ik denk dat er een compensatie aankomt dat ze niet in de packs zitten
Na ong 20 packs met ook 87 en 88+ geen enkele ss nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:03:

Compensatie waarvoor? Packweight is gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:32:
[...]

Dat kan, maar zoals eerder gezegd ik heb al een Butra 96 op ST :)

Voor de CAM positie heb ik al genoeg opties (Dembele, Olise, Ribery, KDB, Zidane, Diani, Heaps, Bonmati, Reiten, James) en dan ben ik er waarschijnlijk nog wel een paar vergeten.
Doe maar een CAM. :p

Zijn behoorlijke keuzes die je kan maken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:15:
[...]

Doe maar een CAM. :p

Zijn behoorlijke keuzes die je kan maken. :)
Ik speel niet voor niets 4231 met CAMs :+

@Markvd1984
Ik had er gisterenavond eentje van 15k, meestal krijg ik alleen promo drops uit WL/Squadbattle rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:13:
[...]

Compensatie waarvoor? Packweight is gewoon ruk.
Het gebeurd vaker dat spelers die in packs moeten zitten er niet in zitten
Zal niet de 1e keer zijn dat dat gebeurd
En aangezien ik hier ook nog niet echt iemand zien posten van een ss

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:30:
[...]

Het gebeurd vaker dat spelers die in packs moeten zitten er niet in zitten
Zal niet de 1e keer zijn dat dat gebeurd
En aangezien ik hier ook nog niet echt iemand zien posten van een ss
Kijk eens naar de post boven je :+

Touch some grass enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:33:
[...]

Kijk eens naar de post boven je :+

Touch some grass enzo
Haha zie het nu

Dan is debk ik de pack weight erg laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 21:06:
[...]

Haha zie het nu

Dan is debk ik de pack weight erg laag
Zoals altijd, daarnaast is 90% troep en de rest voornamelijk onmogelijke top kaarten die niet te packen zijn (maar we gaan allemaal toch spelen want misschien krijgen we er toch eentje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:05
Pack weight is idd mega laag en als je een kaart krijgt is ie meestal ruk :p. Ben bezig om lvl 35 te worden zodat ik Leao en Kaka krijg, 4k to go!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:04
Markvd1984 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:03:

Alleen Sneijder uit de eerste 85 combo gisteren.

Beste pull uit 5x 84x10 was Dias...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik was aangenaam verrast dat ik vorige week Olise, Lukaku, Rashford en Konate gekregen heb. Laatstgenoemde is trouwens geen aanrader. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 21:25:
Ik was aangenaam verrast dat ik vorige week Olise, Lukaku, Rashford en Konate gekregen heb. Laatstgenoemde is trouwens geen aanrader. :p
Damn, dat is nog eens packluck!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier Olise, Diani en Kane waarbij Olise echt top in de spits is.

Wat niet top is de gameplay in champs helaas, speel weer eens in slowmotion tegen turbo-teams met heerlijke input-delay.

Ik snap dat iedereen high-pressure speelt, maar als je zelfs soms na driemaal op de controller tikken de pass nog steeds niet hebt gegeven dan is het een kansloze missie. Ook bijzonder irritant is het buldozen van de tegenstander waarbij de bal 2-3 weer automatisch in een duel teruggaat.

Btw, Cech lijkt me echt bizar goed hoewel ik niet durf te zeggen of dat door de gameplay kwam :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Heb je z'n chem style aangepast? Hij komt met basic ipc GK basic.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Vuvuzela schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 22:36:
[...]

Heb je z'n chem style aangepast? Hij komt met basic ipc GK basic.
Yes, dat had ik direct als eerste gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 22:31:
[...]

Hier Olise, Diani en Kane waarbij Olise echt top in de spits is.

Wat niet top is de gameplay in champs helaas, speel weer eens in slowmotion tegen turbo-teams met heerlijke input-delay.

Ik snap dat iedereen high-pressure speelt, maar als je zelfs soms na driemaal op de controller tikken de pass nog steeds niet hebt gegeven dan is het een kansloze missie. Ook bijzonder irritant is het buldozen van de tegenstander waarbij de bal 2-3 weer automatisch in een duel teruggaat.

Btw, Cech lijkt me echt bizar goed hoewel ik niet durf te zeggen of dat door de gameplay kwam :+
Olise is inderdaad echt super fijn. Die heb ik naast Kane staan en dat werkt wel echt goed samen die twee.

Ja champs had ik afgelopen dinsdag ook een paar potjes met dikke delay in de knoppen. Maar mijn tegenstanders hadden er ook last van dus dan krijg je echt zo’n ping pong pot en schiet de bal alle kanten op, behalve de goede. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben voor de grap eigenlijk met die Calafiori in de spits gaan spelen, maar die blijkt serieus het nog aardig goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nou seizoen is alweer klaar, ging wel heel snel deze keer haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nfl81ahVR4UwtBQstG4qePiCM10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EOMAhU6iGXDSL94OAuYzZYby.jpg?f=fotoalbum_large

Team.maar is even testen van de week, erg benieuwd naar kaka en butra

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een drama is die WL op zondag zeg. Slechtste dag om te spelen. Bizarre teams en telkens vrij kansloos. Op zondag heb ik altijd het idee dat de matchmaking niet klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Markvd1984
Theo Hernandez SS :+ uit garantied SS2 pack van weekly play als ik me niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik had net opeens ook een stuk of 4 SS, wel allemaal waardeloos maar ze droppen wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hier het seizoen gisteren ook voltooid. Kaka en Leao gekozen uit de level 35 rewards. Van de week maar eens kijken hoe die twee spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWGLfsuPy7Z09c-_emUm0pJ_Unw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eoV7Leh0lPbYBXVu8aW4eGFs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:04:
Wat een drama is die WL op zondag zeg. Slechtste dag om te spelen. Bizarre teams en telkens vrij kansloos. Op zondag heb ik altijd het idee dat de matchmaking niet klopt.
Het ging hier lekker en dan komt het bekende potje waarbij je de bal bij aftrap eenmaal raakt (de aftrap zelf) en voordat je de cirkel uit bent heeft de tegenstander hem al.

Oftewel, je bent weer toeschouwer in je eigen wedstrijd en dan is het tijd om het spel weer af te sluiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Het blijft gewoon een walgelijk spel gemaakt door amateurs en oplichters.

En toch blijf ik spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:05:
[...]

Het ging hier lekker en dan komt het bekende potje waarbij je de bal bij aftrap eenmaal raakt (de aftrap zelf) en voordat je de cirkel uit bent heeft de tegenstander hem al.

Oftewel, je bent weer toeschouwer in je eigen wedstrijd en dan is het tijd om het spel weer af te sluiten.
Ben benieuwd ga straks wl spelen. Ben bang dat me team nog te kort komt. Als je ziet welke teams ik al tegen kom in div 5.

Continu de dikke tots en icons.

Net wel tots pacho uit sb rewards, dat is een prima upgrade voor blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 22 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Ben benieuwd ga straks wl spelen. Ben bang dat me team nog te kort komt. Als je ziet welke teams ik al tegen kom in div 5.

Pacho is echt een beest! Ben benieuwd wat je ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 22 juni 2025 @ 14:06:
[...]

Pacho is echt een beest! Ben benieuwd wat je ervan vind.
Ja ziet er prima uit. Jammer dat hij alleen links benig is.

Heb hancko al naast hem staan, maar die heeft een 5 star wf dus die maar naar rechts.

Toch beckham ook maar gedaan. Tot nu toe bevalt geen enkele rechts back me. Hij kan temminste nog goed passen en voorzetten geven op 98 cech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 22 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Ik maak me vaak niet zo druk om de spelers, maar als een tegenstander met 2-3 skillmoves/combinaties mijn hele formatie uit elkaar weet te trekken dan ga ik me wel zorgen maken.

Binnen 1-2 week heb je weer een soortgelijk team, als je actief speelt word je begraven onder de packs :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier zojuist Kaka en Leao vrijgespeeld. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 juni 2025 @ 14:36:
[...]

Ik maak me vaak niet zo druk om de spelers, maar als een tegenstander met 2-3 skillmoves/combinaties mijn hele formatie uit elkaar weet te trekken dan ga ik me wel zorgen maken.

Binnen 1-2 week heb je weer een soortgelijk team, als je actief speelt word je begraven onder de packs :X
Die 98 cech is al een gouden upgrade, eerste pot rivals 5x gescoord _/-\o_ kaart zijn loop acties en schot kracht zijn echt ongekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 22 juni 2025 @ 14:54:
[...]

Die 98 cech is al een gouden upgrade, eerste pot rivals 5x gescoord _/-\o_ kaart zijn loop acties en schot kracht zijn echt ongekend
Ik ben hem inmiddels al een keertje in WL tegengekomen, hetzelfde voor Butra.
Als champs dadelijk voorbij is, heb ik volgens mij ook meteen de season rewards te pakken.

Dat is dan meteen weer een goed moment om wat nieuwe spelers in te voegen/testen inclusief Buta/Cech.
In ieder geval dan 5 (oud) AC Milan spelers erbij, dat lijkt wel het thema dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moest nog 1x winnen voor Gakpo. En dan weet je het wel met EA he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:08:
Ik moest nog 1x winnen voor Gakpo. En dan weet je het wel met EA he?
Iets verteld me dat je verloren hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 juni 2025 @ 15:19:
[...]

Ik ben hem inmiddels al een keertje in WL tegengekomen, hetzelfde voor Butra.
Als champs dadelijk voorbij is, heb ik volgens mij ook meteen de season rewards te pakken.

Dat is dan meteen weer een goed moment om wat nieuwe spelers in te voegen/testen inclusief Buta/Cech.
In ieder geval dan 5 (oud) AC Milan spelers erbij, dat lijkt wel het thema dit seizoen.
Butra ook maar gedaan. Ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een goed idee voor een goede linksback met fullback++?

Elke vervanger van Theo valt tot nu toe een beetje tegen

Pagina: 1 ... 59 ... 68 Laatste