[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:32
Lil Tjappo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 06:52:
[...]

Mag opzich niet klagen, heb Hansen, vini jr en rudiger in het rood gekregen.
Tis sws niet normaal wat je tegenkomt in rivals, bijna iedereen heeft wel hansen, mbappe, vini of Henry 95 haha.

Ik heb echt wel een team die altijd voorliep op de powercurve maar op dit moment iig niet meer haha

Wins iig weer binnen voor deze week, miss dat ik wl nog is probeer komende avonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier 5/15 :P Het merendeel van mijn punten waren aan het begin en einde waarbij de zaterdagmiddag een kansloze ervaring was. Ik denk door simpelweg dat slot volgende week over te slaan er wel een paar extra wins uit te slepen zijn.

Verschillende formaties getest aangezien het resultaat niet belangrijk was, 433-2 en 41212N geeft tot nu toe de beste resultaten hoewel ik qua spelers zeker nog een paar 442 varianten moet gaan proberen.

Rewards inclusief objectives etc:
Griezmann (dubbel), Alvarez, Ona Batlle en Kounde.

Voor de volgende WL maar eens puzzelen of er nog zinnige upgrades zijn icm welke een spelers PS+ upgrade te geven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Partypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:24:
Is Dumfries een must do? Twijfel of ik even zijn SBC voltooi vanuit het zonnige Griekenland. :p

Heb daar nu Frimpong staan.
ik heb dumfries op RA en die kopt bijna elke corner er in :). Frimpong heb ik op RM. werkt prima voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06
Verschrikkelijk irritant hoe leuk ik het handelen vind. Dat is gewoon spelletje spelen op zich voor mij. Met vrienden doe ik nu warzone en op de bank tijdens tv kijken of even tussendoor probeer ik de markt te begrijpen en te handelen. Heb alweer ruim 1.5 miljoen. Probeer vandaag de 2 mln aan te tikken, waarbij ik nu alleen in 't weekend tijd neem voor te handelen. Niet verkeerd :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:10:
Verschrikkelijk irritant hoe leuk ik het handelen vind. Dat is gewoon spelletje spelen op zich voor mij. Met vrienden doe ik nu warzone en op de bank tijdens tv kijken of even tussendoor probeer ik de markt te begrijpen en te handelen. Heb alweer ruim 1.5 miljoen. Probeer vandaag de 2 mln aan te tikken, waarbij ik nu alleen in 't weekend tijd neem voor te handelen. Niet verkeerd :D
Voor mij het tegenovergestelde. Ik vind handelen verschrikkelijk.

Heb weleens pogingen ondernomen, maar leed altijd verlies.

Nee, dan speel ik liever gewoon potjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 14:29:
[...]

Voor mij het tegenovergestelde. Ik vind handelen verschrikkelijk.

Heb weleens pogingen ondernomen, maar leed altijd verlies.

Nee, dan speel ik liever gewoon potjes.
Haha snap ik. You win some you lose some. Maar over het gros verdien ik meer dan ik verlies. Het spelen vind ik echt niet meer leuk laatste tijd. Ik win, maar totaal geen euforie. Maar dat heb ik altijd einde jaar. Kijk er naar uit om de nieuwe te kopen zodat ik weer kan gaan wachten op GTA6

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:23:
[...]

Haha snap ik. You win some you lose some. Maar over het gros verdien ik meer dan ik verlies. Het spelen vind ik echt niet meer leuk laatste tijd. Ik win, maar totaal geen euforie. Maar dat heb ik altijd einde jaar. Kijk er naar uit om de nieuwe te kopen zodat ik weer kan gaan wachten op GTA6
Ja ik baal er echt van dat GTA is uitgesteld. Maar goed, ik verwacht nu wel echt een topgame natuurlijk. :p Al is Rockstar een van de weinige studio’s die over het algemeen echt kwaliteit levert.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-10 13:21
Zal ik de SBC van Henry doen en dan evolution van unlock the dribble (ondanks dat de glitch er niet meer is)? Of wachten tot er een andere Evolution komt? Ik heb geen goede spits namelijk. Gebruik nu Chiesa en heb 400K coins. Een andere tip voor een spits is zeker welkom!

[ Voor 27% gewijzigd door Ananas_NL op 25-05-2025 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ananas_NL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:51:
Zal ik de SBC van Henry doen en dan evolution van unlock the dribble (ondanks dat de glitch er niet meer is)? Of wachten tot er een andere Evolution komt? Ik heb geen goede spits namelijk. Gebruik nu Chiesa en heb 400K coins. Een andere tip voor een spits is zeker welkom!
Ik ben er zojuist wel aan begonnen, die gast is bloedirritant om tegen te spelen. Die vierde playstyle en upgrade komt volgend seizoen wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:51:
[...]

Ik ben er zojuist wel aan begonnen, die gast is bloedirritant om tegen te spelen. Die vierde playstyle en upgrade komt volgend seizoen wel weer
Gewoon doen idd, ik vind hem beter dan mijn evo 94 Mbappe.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Oké dan ga ik hem zeker doen! Is unlock the dribble het enige wat je moet doen of ook nog iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 21:42:
Oké dan ga ik hem zeker doen! Is unlock the dribble het enige wat je moet doen of ook nog iets anders?
Volgens mij heb ik de turtle gedaan aangezien ik eerst Mbappe heb gedaan.

Je kan hier zien wat de options zijn:
https://www.futbin.com/evolutions/builder/59346

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik heb mijn eerste WL ooit gedaan en uiteindelijk 5-10 gegaan waar ik best tevreden mee met ben.
De rode picks waren Hansen, Rudiger en Alvarez dus uiteindelijk een W en wel de moeite waard.
Het lijkt ook wel of de packweight wel wat beter is dan de afgelopen weken al was de 93+ x5 niet echt de moeite waard want daaruit was de beste kaart Saka.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Bossie schreef op zondag 25 mei 2025 @ 22:06:
[...]

Volgens mij heb ik de turtle gedaan aangezien ik eerst Mbappe heb gedaan.

Je kan hier zien wat de options zijn:
https://www.futbin.com/evolutions/builder/59346
Thx! Die Hero in a half shell spreekt me wel aan. Meer mensen die deze combo hebben? Vooral Finesse shot + en pace spreken me aan. En 5 star skill moves heb je dan ook nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 08:11:
Ik heb mijn eerste WL ooit gedaan en uiteindelijk 5-10 gegaan waar ik best tevreden mee met ben.
De rode picks waren Hansen, Rudiger en Alvarez dus uiteindelijk een W en wel de moeite waard.
Het lijkt ook wel of de packweight wel wat beter is dan de afgelopen weken al was de 93+ x5 niet echt de moeite waard want daaruit was de beste kaart Saka.
Hoe heb je gespeeld?

Mijn voornaamste verbeterpunt voor een eventueel volgend weekend is dat ik niet met 70-95 depth (had simpelweg 5 formaties van youtube gekopieerd) maar waarschijnlijk simpelweg heg het bij 40-60 moet houden.

Anders krijg je steeds van die bizarre wedstrijden waarin beide partijen veel scoren. Dat soort potjes weet ik in rivals wel te winnen maar in WL word het verschil snel te groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:53
Ik denk dat EA mij nog langer aan fc25 wil hebben. Mijn voornemen was om na deze week te stoppen en vervolgens komt uit een pick voor mijn 9-6 wl rewards een Mbappe te voorschijn…

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bossie schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:48:
[...]

Hoe heb je gespeeld?

Mijn voornaamste verbeterpunt voor een eventueel volgend weekend is dat ik niet met 70-95 depth (had simpelweg 5 formaties van youtube gekopieerd) maar waarschijnlijk simpelweg heg het bij 40-60 moet houden.

Anders krijg je steeds van die bizarre wedstrijden waarin beide partijen veel scoren. Dat soort potjes weet ik in rivals wel te winnen maar in WL word het verschil snel te groot.
Ja wel in de standaard 4213 met 70 depth dus daar zou ik nu op kunnen letten.
Ik heb ook alle wedstrijden in 1 middag gedaan en misschien was het wijzer geweest om het iets meer te verspreiden maar helaas kon ik zaterdag niet en maandag is ook niet de beste dag voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier kan ik me zo aan ergeren he?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l9Wx3138d7Pe7tCzWct_8hTZlzA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OarvTsyZIWyjWxnsc1Lu1GzX.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 26-05-2025 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Lukt al weer. Had ik ook ff om 10 over 7. Net weer even al m'n geld geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:50
Bossie schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:48:
[...]

Hoe heb je gespeeld?

Ik dacht dat je op 70 moest gaan zitten omdat anders je middenvelders helemaal als standbeelden bleven staan. Ook waarom je per se de CDM en niet de CM positie moet hebben.

Goede ervaringen hiermee, dan moet ik misschien ook maar eens 50-60 depth in een 4-4-1-1 of 433(4) gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:02:
[...]

Ik dacht dat je op 70 moest gaan zitten omdat anders je middenvelders helemaal als standbeelden bleven staan. Ook waarom je per se de CDM en niet de CM positie moet hebben.

Goede ervaringen hiermee, dan moet ik misschien ook maar eens 50-60 depth in een 4-4-1-1 of 433(4) gaan proberen
Ik denk dat het ook met je niveau te maken heeft, ik heb een aantal potjes gehad waarin mijn hoge-lijn constant met through-balls uitgespeeld werd. In mijn geval moet je je dan aanpassen hoewel dat ook vaak de potjes zijn waarin de gameplay wat vertraagd is.

Andersom heb je ook gelijk, zonder high-depth speel je walking voetbal tegen teams die zelf wel turbo-voetbal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:08:
[...]

Ik denk dat het ook met je niveau te maken heeft, ik heb een aantal potjes gehad waarin mijn hoge-lijn constant met through-balls uitgespeeld werd. In mijn geval moet je je dan aanpassen hoewel dat ook vaak de potjes zijn waarin de gameplay wat vertraagd is.

Andersom heb je ook gelijk, zonder high-depth speel je walking voetbal tegen teams die zelf wel turbo-voetbal spelen.
Ik ga er eens mee experimenteren. Alhoewel er niets tegen hoge druk lijkt te zijn in dit spel. Net een potje Rivals - alle spelers bij tegenstander in 2e helft allemaal een leeg driehoekje boven het hoofd, maar ze rennen en schieten nog net zo snel als aan het begin van de wedstrijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:57:
[...]

Ik ga er eens mee experimenteren. Alhoewel er niets tegen hoge druk lijkt te zijn in dit spel. Net een potje Rivals - alle spelers bij tegenstander in 2e helft allemaal een leeg driehoekje boven het hoofd, maar ze rennen en schieten nog net zo snel als aan het begin van de wedstrijd 8)7
Misschien heft het elkaar simpelweg op omdat beide teams elkaar uitgeput hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond weer zo'n avond...

Ik blijf het bijzonder vinden dat ik gisteren bijna met 2 vingers in de neus naar div. 3 promoveerde, en een dag later he-le-maal niets kan winnen. Al speel ik 400 wedstrijden.

Hoe doet EA dat toch?

Overigens promoveer ik bewust niet naar div. 3, want daar vind ik het al een stuk minder leuk worden.

In divisie 4 win ik het metendeel van mijn potjes wel, behalve als het weer zon 'EA dag' is. Hoe goed je ook speelt, je verliest bijna alles.

Hoe kan er binnen 1 dag zo'n niveau verschil zitten binnen dezelfde divisie?

[ Voor 41% gewijzigd door Moody2204 op 26-05-2025 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:43:
Vanavond weer zo'n avond...

Ik blijf het bijzonder vinden dat ik gisteren bijna met 2 vingers in de neus naar div. 3 promoveerde, en een dag later he-le-maal niets kan winnen. Al speel ik 400 wedstrijden.

Hoe doet EA dat toch?

Overigens promoveer ik bewust niet naar div. 3, want daar vind ik het al een stuk minder leuk worden.

In divisie 4 win ik het metendeel van mijn potjes wel, behalve als het weer zon 'EA dag' is. Hoe goed je ook speelt, je verliest bijna alles.

Hoe kan er binnen 1 dag zo'n niveau verschil zitten binnen dezelfde divisie?
Ik speel al weken niet meer, maar als ik begin szit ik in divisie 4 en sloop ik je :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 08:20:
[...]

Ik speel al weken niet meer, maar als ik begin szit ik in divisie 4 en sloop ik je :P
Dat ligt kennelijk net aan welke dag je tegen me speelt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sinds gisteren weer thuis. Vandaag met de WL begonnen. Momenteel 2-2. Tegenstanders waar ik van verloor waren ook gewoon beter dan ik.

Speel nu in een 4411 formatie. Straks de WL afmaken en hopen op wat leuke rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel voornamelijk 442/4213 en 41212N.

Welke speler zou het meeste impact hebben als nieuwe aanwinst. Bonmati die zowel als CM/CAM in meerdere rollen kan of Hansen als RM/RW?

Hansen is waarschijnlijk beter, maar Bonmati kan in elke formatie die ik speel. Need more coins enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 14:37:
Ik speel voornamelijk 442/4213 en 41212N.

Welke speler zou het meeste impact hebben als nieuwe aanwinst. Bonmati die zowel als CM/CAM in meerdere rollen kan of Hansen als RM/RW?

Hansen is waarschijnlijk beter, maar Bonmati kan in elke formatie die ik speel. Need more coins enzo :P
Bonmati is altijd wel erg aanwezig. Ik kan helaas haar TOTS niet halen want heb niet genoeg coins. :p

Die Antony kaart op RM/RW kan ik je ook aanbevelen.

WL tot zover 5 om 4. Nu ff een pauze.

[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 27-05-2025 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
-

[ Voor 100% gewijzigd door Partypooper op 27-05-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:52:
[...]

Bonmati is altijd wel erg aanwezig. Ik kan helaas haar TOTS niet halen want heb niet genoeg coins. :p

Die Antony kaart op RM/RW kan ik je ook aanbevelen.

WL tot zover 5 om 4. Nu ff een pauze.
Antony is lastig aangezien ik op die positie erg veel opties heb. Ik denk dat ik Bonmati maar eens ga testen op na de rewards donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:44:
[...]

Antony is lastig aangezien ik op die positie erg veel opties heb. Ik denk dat ik Bonmati maar eens ga testen op na de rewards donderdag.
Ja dan moet je het niet doen inderdaad. :)

Had alvast die eerste pick geopend van de champs objective. Kreeg daar Inigo Martinez uit.

Ziet er echt heel tof uit qua stats. Maar heb Rudiger nu naast Thuram staan op CB en dat is echt een beest. :p Snap echt niet dat die kaart zo belachelijk goedkoop is.

Dumfries is trouwens echt goed. Dat is gewoon Theo Hernandez op RB. Ben blij dat ik die nog heb meegepakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:08:
[...]

Ja dan moet je het niet doen inderdaad. :)

Had alvast die eerste pick geopend van de champs objective. Kreeg daar Inigo Martinez uit.

Ziet er echt heel tof uit qua stats. Maar heb Rudiger nu naast Thuram staan op CB en dat is echt een beest. :p Snap echt niet dat die kaart zo belachelijk goedkoop is.

Dumfries is trouwens echt goed. Dat is gewoon Theo Hernandez op RB. Ben blij dat ik die nog heb meegepakt. :)
Zowel Theo en Mendy kunnen bij mij ook op CB :+

Prijzen La Liga TOTS zijn echt bizar, Inigo is bij mij basisspeler en daarvoor heb ik t/m TOTS met zijn TOTY Evo gespeeld (92 CB/CDM). Als CB is relentless echt wel een extra’tje want het maakt een groot verschil als de tegenstander de laatste 10-15m nog even volle bak gaat spelen.

Speel nu met Theo, Martinez, Saliba en Thuram, rudiger heb ik wel maar nog niet geprobeerd, hetzelfde met Kounde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:47:
[...]

Zowel Theo en Mendy kunnen bij mij ook op CB :+

Prijzen La Liga TOTS zijn echt bizar, Inigo is bij mij basisspeler en daarvoor heb ik t/m TOTS met zijn TOTY Evo gespeeld (92 CB/CDM). Als CB is relentless echt wel een extra’tje want het maakt een groot verschil als de tegenstander de laatste 10-15m nog even volle bak gaat spelen.

Speel nu met Theo, Martinez, Saliba en Thuram, rudiger heb ik wel maar nog niet geprobeerd, hetzelfde met Kounde.
Ja Theo kan bij mij ook CB. :p

Ja prijzen zijn inderdaad echt bizar te noemen. Alles is zo goedkoop te verkrijgen. Net toch Hansen gekocht voor 395k.

Net ff potje champs gespeeld, maar die is wel echt heel erg goed. Hoop dat ik haar red pick krijg.

Speel nu met onderstaand team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTple1cjYIRjoN0cGCLUy6_V2sQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GFeu9fQgSg5BgM7INtUCCwLy.png?f=fotoalbum_large

Ga nu 6-4 in champs. Later vanavond even mijn potjes afmaken en hopen op iets leuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Kleine tip: kwam er vanmorgen achter dat sommige chem styles voor best wat weg gaan, en ik ook nog wat in mijn club had liggen. Dat was een makkelijke 140k erbij 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Partypooper schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 18:16:
[...]

Ja Theo kan bij mij ook CB. :p

Ja prijzen zijn inderdaad echt bizar te noemen. Alles is zo goedkoop te verkrijgen. Net toch Hansen gekocht voor 395k.

Net ff potje champs gespeeld, maar die is wel echt heel erg goed. Hoop dat ik haar red pick krijg.

Speel nu met onderstaand team:

[Afbeelding]

Ga nu 6-4 in champs. Later vanavond even mijn potjes afmaken en hopen op iets leuks!
Ik heb laatst Hansen gepackt. Wat bedoel je met red pick?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:28
Gisteren heb ik voor de tweede keer Champions gespeeld, maar er zat geen enkel potje tussen waarin de gameplay níet super vertraagd en modderig aanvoelde. Hebben jullie daar ook last van? Ik speel bedraad op de pc, met 5 ms glasvezel en gemiddeld 200 FPS, maar het lijkt allemaal niets uit te maken...

Uiteindelijk 9-6 gehaald en wat komt er uit de 8 win 93+ PP objective :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1tBNUvDCGPIO9EIRTnbdNmpwys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cIrUuqY03sKA6ieSdzy3Lhf0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

SpaceOdyssey schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:06:
Gisteren heb ik voor de tweede keer Champions gespeeld, maar er zat geen enkel potje tussen waarin de gameplay níet super vertraagd en modderig aanvoelde. Hebben jullie daar ook last van? Ik speel bedraad op de pc, met 5 ms glasvezel en gemiddeld 200 FPS, maar het lijkt allemaal niets uit te maken...

[Afbeelding]
wie heb je gekozen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ananas_NL schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:02:
[...]

Ik heb laatst Hansen gepackt. Wat bedoel je met red pick?
Als je champions speelt krijg je TOTS player picks. Die zijn rood ipv blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
SpaceOdyssey schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:06:

[Afbeelding]
Moet zeggen dat champs gisteren prima speelde. Een potje gehad waar ik button delay had, maar verder speelde het goed.

Picks waren helaas niet zo goed. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
Partypooper schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:28:
[...]

Als je champions speelt krijg je TOTS player picks. Die zijn rood ipv blauw.
En is de kaart dan beter dan de blauwe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ananas_NL schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:07:
[...]

En is de kaart dan beter dan de blauwe?
Nee, is puur cosmetisch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Vini :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-10 11:15
Vandaag geluk gehad met de packs. Bellingham en Gyokeres (twee keer...) gekregen!
Uit de icon 93+ komt Hamm eruit!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5mRdEWWi44RtB8vwtUdWrcmj18=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L0bqJXevcenQv4Wl7eWgTLdG.png?f=fotoalbum_large

Eerder al uit de icon pick 93 Eusebio 96 gekregen en tijdens serie a Retegui gepakt, dus ik probeer de spitsen 1 voor 1 uit naast Mbappe.
Trouwens, als iemand ziet dat ik een vleugelaanvaller formatie gebruik; zeg dan even dat ik daar echt niet mee kan spelen! Eerder 433 en 4123 gespeeld, maar de vleugelspelers werkten voor mij dramatisch. Net weer een 4222 opgezet en dat speelt weer heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Werkt het eigenlijk nog om een speler die tots+ evo te geven van 25k of 30k om vervolgens die +1 stats toe te voegen bij een 93 rated? Of is dat nu definitief aan banden gelegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:05:
Werkt het eigenlijk nog om een speler die tots+ evo te geven van 25k of 30k om vervolgens die +1 stats toe te voegen bij een 93 rated? Of is dat nu definitief aan banden gelegd?
Die kunnen nu alleen nog maar op TOTS spelers gedaan worden als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
_Uploader_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 20:47:
Vandaag geluk gehad met de packs. Bellingham en Gyokeres (twee keer...) gekregen!
Uit de icon 93+ komt Hamm eruit!
[Afbeelding]

Eerder al uit de icon pick 93 Eusebio 96 gekregen en tijdens serie a Retegui gepakt, dus ik probeer de spitsen 1 voor 1 uit naast Mbappe.
Trouwens, als iemand ziet dat ik een vleugelaanvaller formatie gebruik; zeg dan even dat ik daar echt niet mee kan spelen! Eerder 433 en 4123 gespeeld, maar de vleugelspelers werkten voor mij dramatisch. Net weer een 4222 opgezet en dat speelt weer heerlijk!
Je zou 4411 nog kunnen proberen? :p

Dat speelt voor mij weer dikke prima. Goede pulls trouwens. Congrats! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivals rewards waren niets, maar wel hierdoor genoeg coins om Bonmati op te halen voor de WL.
Nog een weekje TOTS grinden tenzij ultimate TOTS tegenvalt en dan kan de game weer een tijdje op een laag pitje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:56:
Rivals rewards waren niets, maar wel hierdoor genoeg coins om Bonmati op te halen voor de WL.
Nog een weekje TOTS grinden tenzij ultimate TOTS tegenvalt en dan kan de game weer een tijdje op een laag pitje.
Bonmati toevallig al geprobeerd? Twijfel om haar op te pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:05:
[...]

Bonmati toevallig al geprobeerd? Twijfel om haar op te pikken.
Ja, bijzonder snel/agile en agressief een duidelijke upgrade op de CAM/Playmaker in 4213 ivm haar voorganger (97 Horam).

Allen getest in champions playoff ivm requirements TOTS friendly maar dat was zeer positief. Nog niet geprobeerd in mijn andere formaties.

Edit:

Geen ultimate TOTS???

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 30-05-2025 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:39:
[...]

Ja, bijzonder snel/agile en agressief een duidelijke upgrade op de CAM/Playmaker in 4213 ivm haar voorganger (97 Horam).

Allen getest in champions playoff ivm requirements TOTS friendly maar dat was zeer positief. Nog niet geprobeerd in mijn andere formaties.

Edit:

Geen ultimate TOTS???
Nee geen ultimate tots vandaag. Volgende week pas als het goed is. Ga deze week nog even die 93x5 vrijspelen en verder zal ik weinig spelen en dan is het wel weer leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 01:04:
[...]

Nee geen ultimate tots vandaag. Volgende week pas als het goed is. Ga deze week nog even die 93x5 vrijspelen en verder zal ik weinig spelen en dan is het wel weer leuk geweest.
Volgende week is de TOTS promo voorbij toch, ik zie helaas ook geen overzicht op de EA’s blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:29:
[...]

Volgende week is de TOTS promo voorbij toch, ik zie helaas ook geen overzicht op de EA’s blog.
Ja, nu je het zegt. Geen idee dan om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:29:
[...]

6 juni Ultimate TOTS, kijk maar op website van EA onderaan de pagina.

Daarna zullen we wel Shapeshifters andere fun promo's krijgen met steeds meer kaarten die naar de 99 rating gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:16:
[...]

6 juni Ultimate TOTS, kijk maar op website van EA onderaan de pagina.

Daarna zullen we wel Shapeshifters andere fun promo's krijgen met steeds meer kaarten die naar de 99 rating gaan.
Hah, ik ben hier geweest maar ben vervolgens meteen naar de blog gegaan in de eerste header.
Wel raar dat Ultimate TOTS dan onderdeel van het volgend seizoen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
De 93x5 was niet bepaald goed te noemen. TAA als beste kaart. Nu maar wachten op het nieuwe seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Uit de icon pick van vandaag; tsja heb beide Eusebio's al en Cafu ook al, Rivaldo; welkom bij de club
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POPkzEjfCZbh3j-G5lMCCd8Jgzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/okGYecrPS9IRmrcPf80skZbe.png?f=fotoalbum_large

Hij gaat niet eens bankzitter worden, gisteren mazzel gehad met een pack en daar kwam Palmer 97 uit! Daar ben ik erg benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
De pack weight van de huidige TOTS-teams is verschrikkelijk laag. Ook zijn er geen SBC’s om te grinden, tenzij je de Icon Pick meetelt. Dead game. Kom dan op z’n minst met een leuke SBC, zoals een Busquets of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
SpaceOdyssey schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:14:
De pack weight van de huidige TOTS-teams is verschrikkelijk laag. Ook zijn er geen SBC’s om te grinden, tenzij je de Icon Pick meetelt. Dead game. Kom dan op z’n minst met een leuke SBC, zoals een Busquets of iets dergelijks.
Sinds La Liga is dat eigenlijk al zo. Uit armoede nog wel Anthony en Patri gedaan, maar eigenlijk is het elke dag zonde van de tijd om alle SBCs te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaceOdyssey schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:14:
Hoop eigenlijk op een EoE Modric, maar het zou me niet verbazen als dat pas na het wk for clubteams komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Weekend League begon heerlijk ging 9 om 0
Toen 6 Duitse tegenstanders dus helaas 9 om 6 geindeigd

71 goals tegen waarvan 58 door laag hard schot
Na het r1 dribbelen,vrouwen en mannen samen en de omhasl glitch
Is dit wel oprecht de ergste fickoo van dat tering bedrijf
LAAG HARD SCHOT serieus hoe kom je erop dat ik te passen geen enkele keeper pakt die ballen
De mensen die er geen reet van kunnen winnen nu ineens omdat ze 6x op doel schieten met laag hard schot en 6 x scoren eruit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
Markvd1984 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:29:
Weekend League begon heerlijk ging 9 om 0
Toen 6 Duitse tegenstanders dus helaas 9 om 6 geindeigd

71 goals tegen waarvan 58 door laag hard schot
Na het r1 dribbelen,vrouwen en mannen samen en de omhasl glitch
Is dit wel oprecht de ergste fickoo van dat tering bedrijf
LAAG HARD SCHOT serieus hoe kom je erop dat ik te passen geen enkele keeper pakt die ballen
De mensen die er geen reet van kunnen winnen nu ineens omdat ze 6x op doel schieten met laag hard schot en 6 x scoren eruit
Was sagen sie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eens, fifa moet gewoon verboden worden in Duitsland. Dat zal ze leren.

Het enige dat ik opmerk is dat dit soort potjes vaak wat laggier zijn (vooral met Engelsen), misschien daar ook meteen verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 1 juni 2025 @ 12:17:
Eens, fifa moet gewoon verboden worden in Duitsland. Dat zal ze leren.

Het enige dat ik opmerk is dat dit soort potjes vaak wat laggier zijn (vooral met Engelsen), misschien daar ook meteen verbieden.
Helaas niks aan te doen om niet tegen ze te spelen
Maar hard laag schot wat onhoudbaar is kom op zeg
En nog steeds als mensen leaven met gelijkspel geen win

Je kunt niet promoten met " realistisch dan ooit" en dan dit soort shit toepassen en accepteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 13:42:
[...]

Helaas niks aan te doen om niet tegen ze te spelen
Maar hard laag schot wat onhoudbaar is kom op zeg
En nog steeds als mensen leaven met gelijkspel geen win

Je kunt niet promoten met " realistisch dan ooit" en dan dit soort shit toepassen en accepteren
Beter stop je gewoon met spelen. :) Lijkt me beter voor jezelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 1 juni 2025 @ 13:52:
[...]

Beter stop je gewoon met spelen. :) Lijkt me beter voor jezelf.
Ook voor mij, de game lijkt soepel te draaien maar ik moet soms 2-3x drukken voordat er iets gebeurt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Ook voor mij, de game lijkt soepel te draaien maar ik moet soms 2-3x drukken voordat er iets gebeurt :X
Het zal wel de schuld zijn van de Duitsers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 1 juni 2025 @ 21:25:
[...]

voor de helft in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op zondag 1 juni 2025 @ 21:25:
[...]

Zit je op handbal of hockey ? Aangezien je geen verstand van voetbal hebt
Mannen en vrouwen in 2 team
Hard laag schot
Gelijkspel geen win
Massaal druk zetten hele wedstrijd lang

Als jij dit soort dingen vind dat dat aan mij ligt dan raad ik je aan een keer voetbal te kijken of je erin te verdiepen
Want begrijpen wat voetbal is doe je niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:49:
[...]

Hard laag schot
Gelijkspel geen win

Als jij dit soort dingen vind dat dat aan mij ligt dan raad ik je aan een keer voetbal te kijken of je erin te verdiepen
Je hoeft het ook niet te begrijpen want easports != voetbal, het komt niet eens dichtbij voetbal.
Dus laat dat simpelweg los en ga het zien voor wat het is.

4-4 tot nu toe in champs, we gaan vooruit ivm de 5-10 van vorige week :+

Ik heb deze TOTW, twijfel om misschien nog deze evo mee te pakken als invaller voor de tweede helft.
https://www.futbin.com/25/player/58662_343_391/lionel-messi

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 01-06-2025 23:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:49:
[...]

Hard laag schot
Gelijkspel geen win

Het zit je wel erg hoog allemaal he? Je bent nu echt complete onzin aan het praten. Vind het ook vrij bijzonder dat je meteen zegt dat ik blijkbaar geen verstand heb van voetbal. Maar prima, als jij dat vind, helemaal goed man. :)

Blijkbaar kun je erg slecht tegen je verlies. Maar je gooit alles op de game en je zult nooit eens een keer jezelf aankijken. Succes ermee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Wat een gek die Mark joh, normaal doen :+

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit weekend erg druk geweest, en vandaag vrij.

Dus ik dacht, dan doe ik lekker op maandag de WL.

Maar niet te doen zeg... de ene tegenstander nog beter dan de andere...

Edit: toch nog 8-7 gehaald.
Rewards poep as usual.

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 02-06-2025 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Bossie schreef op zondag 1 juni 2025 @ 23:21:
[...]

Ik heb deze TOTW, twijfel om misschien nog deze evo mee te pakken als invaller voor de tweede helft.
https://www.futbin.com/25/player/58662_343_391/lionel-messi
Misschien even wachten op de nieuwe season pass (woensdag/donderdag) waar klaarblijkelijk volgens de leakers weer een aantal PS+'s in verwerkt zijn zodat je een beter beeld krijgt van een mogelijke chain.

Heb 'm zelf al een tijdje met tiki+ en Versatile Goal Scorer EVO en wil er nog incisive+ en finesse+ bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL vanavond afgemaakt met 5-10 of 6-9 (kun je dat nog ergens zien?).

Veel potjes vanavond tegen zowel de tegenstander als het spel gespeeld, de input-lag icm happeringen maken veel wedstrijden gewoon een kansloze missie. Je merkt het ook andersom als jezelf opeens erg soepel speelt helaas.

Meerdere potjes met 1 goal verschil verloren, dus daar zitten nog wat verbeterpunten hoewel ik op deze manier de motivatie wel erg snel aan het kwijtraken ben :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Net met de dagelijkse SBC’s Vitinha gepacked *O* dat is nog eens een dikke W.
Werd ook wel eens tijd want al een poosje geen upgrade meer kunnen packen.
Morgen maar eens proberen in de WL met nog 6 wedstrijden te gaan sta ik nu 3-6 dus hopelijk kan het nog wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:00:
WL vanavond afgemaakt met 5-10 of 6-9 (kun je dat nog ergens zien?).

Veel potjes vanavond tegen zowel de tegenstander als het spel gespeeld, de input-lag icm happeringen maken veel wedstrijden gewoon een kansloze missie. Je merkt het ook andersom als jezelf opeens erg soepel speelt helaas.

Meerdere potjes met 1 goal verschil verloren, dus daar zitten nog wat verbeterpunten hoewel ik op deze manier de motivatie wel erg snel aan het kwijtraken ben :(
Ik kan winst-verlies altijd pas zien als ik ook de kwalificatie daarna weer heb gedaan.

Ja WL blijft een op zichzelf staand ding bij Fifa. Er gebeuren voor mijn gevoel altijd gekkere dingen dan bij Rivals. En sommigen doen ook echt ALLES om te winnen. Bijvoorbeeld telkens pauzeren als ze gescoord hebben. Vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:01:
[...]

Ik kan winst-verlies altijd pas zien als ik ook de kwalificatie daarna weer heb gedaan.

Ja WL blijft een op zichzelf staand ding bij Fifa. Er gebeuren voor mijn gevoel altijd gekkere dingen dan bij Rivals. En sommigen doen ook echt ALLES om te winnen. Bijvoorbeeld telkens pauzeren als ze gescoord hebben. Vermoeiend...
Ik vind het vooral vermoeiend dat elk potje gisteravond zware inputlag had icm tegenstanders met die zeer hoog/agressief spelen. De lag beinvloed alles, terwijl je door de speelwijze van de tegenstanders juist zeer snel moet kunnen reageren.

Daarnaast is er een soort van automatisch de bal teruggeven als je onder druk de bal veroverd, wat er gebeurd komt zovaak niet overeen met je input qua passing waardoor je niet onder de druk uitkomt.

De druk van de tegenstander heeft invloed op je passing, maar dat mag wel ietsje minder zijn. Ik heb regelmatig het gevoel dat je een soort van vastzit in animaties ipv dat je een “responsief” spelletje speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:27:
[...]

Ik vind het vooral vermoeiend dat elk potje gisteravond zware inputlag had icm tegenstanders met die zeer hoog/agressief spelen. De lag beinvloed alles, terwijl je door de speelwijze van de tegenstanders juist zeer snel moet kunnen reageren.

Daarnaast is er een soort van automatisch de bal teruggeven als je onder druk de bal veroverd, wat er gebeurd komt zovaak niet overeen met je input qua passing waardoor je niet onder de druk uitkomt.

De druk van de tegenstander heeft invloed op je passing, maar dat mag wel ietsje minder zijn. Ik heb regelmatig het gevoel dat je een soort van vastzit in animaties ipv dat je een “responsief” spelletje speelt.
Ja dat merk ik ook wel inderdaad. Ik had 1 potje in de WL: bij rust 4-0 voor. Tweede helft: ik merkte ineens dat mijn passes niet meer aankwamen. Eindstand: 5-4 verloren. Je bent dan gewoon toeschouwer van je eigen wedstrijd. Heel frustrerend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Hier 96 rated Zaïre Emery gepackt uit de 86+ player pick. Ziet eruit als een goede kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:23:
[...]

Ja dat merk ik ook wel inderdaad. Ik had 1 potje in de WL: bij rust 4-0 voor. Tweede helft: ik merkte ineens dat mijn passes niet meer aankwamen. Eindstand: 5-4 verloren. Je bent dan gewoon toeschouwer van je eigen wedstrijd. Heel frustrerend.
Idd, vanavond dit maar even weer herhalen in rivals |:( :X

De shapeshifters promo ziet er wel weer idioot uit met 5 PS+, de upgrades komen erg snel dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Patch is live
• Moderately increased accuracy of Ground Passes for players with high Passing related Attributes.
• Significantly reduced effectiveness of goalkeepers rushing out with the Rush Out PlayStyle, and slightly reduced that effectiveness for Rush Out PlayStyle+ players.
• Slightly increased accuracy of contested and uncontested headers.
• A new season and Premium Pass in Ultimate Team.
• Increased the maximum number of PlayStyles+ UT Player Items can have up to five.
• Updated Player Career ICON selection.
• Refreshed Career Mode UI for Fixtures and Results.
• Refreshed the main menu with a festive celebration theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Pff, weer een paar dagen Rivals geprobeerd, maar dat is ook een ping-pong feest geworden.

Sowieso vind ik dat je veel te veel wedstrijden moet spelen voor upgraded rewards. Als je in een divisie van je eigen niveau zit, win je ongeveer de helft van je wedstrijden. Dus ca 1.5 punten per gespeelde wedstrijd. Dan moet je 24 wedstrijden spelen. Als je maar een paar avonden kan spelen, is dat niet te doen man. Hoop dat ze dit volgend jaar weer naar beneden bijstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Partypooper schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 09:10:
[...]

Je zou 4411 nog kunnen proberen? :p

Dat speelt voor mij weer dikke prima. Goede pulls trouwens. Congrats! :)
Nou dat was een zeer goede tip, nog bedankt!
De rm en lm zijn veel meer betrokken dan een lw/rw opstelling en met beide buitenspelers op inside forward staat de spits niet eenzaam op een eiland.
Wel moet ik erom denken om wat behoudender te spelen en een extra pass te geven voordat iedereen in stelling is. Wat een leuke opstelling!

Vandaag van div3 (kwart voortgang) naar div2 gepromoveerd. Met het nieuwe seizoen op komst is dat geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:23:
Pff, weer een paar dagen Rivals geprobeerd, maar dat is ook een ping-pong feest geworden.

Sowieso vind ik dat je veel te veel wedstrijden moet spelen voor upgraded rewards. Als je in een divisie van je eigen niveau zit, win je ongeveer de helft van je wedstrijden. Dus ca 1.5 punten per gespeelde wedstrijd. Dan moet je 24 wedstrijden spelen. Als je maar een paar avonden kan spelen, is dat niet te doen man. Hoop dat ze dit volgend jaar weer naar beneden bijstellen.
Ik vind 15 punten vaak ook wel genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
_Uploader_ schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:51:
[...]

Nou dat was een zeer goede tip, nog bedankt!
De rm en lm zijn veel meer betrokken dan een lw/rw opstelling en met beide buitenspelers op inside forward staat de spits niet eenzaam op een eiland.
Wel moet ik erom denken om wat behoudender te spelen en een extra pass te geven voordat iedereen in stelling is. Wat een leuke opstelling!

Vandaag van div3 (kwart voortgang) naar div2 gepromoveerd. Met het nieuwe seizoen op komst is dat geen probleem.
Mooi dat de 4411 is bevallen! Vind het zelf ook een van de leukere formaties om te spelen.

Je kan evt nog (als je dat nog niet gedaan hebt) je RB of LB op wingback - balanced zetten. Dan heb je voorin een extra passing optie. Dan moet je wel je andere back op fullback en defend zetten, anders krijg je sneller een counter om de oren. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Partypooper schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:34:
[...]

Mooi dat de 4411 is bevallen! Vind het zelf ook een van de leukere formaties om te spelen.

Je kan evt nog (als je dat nog niet gedaan hebt) je RB of LB op wingback - balanced zetten. Dan heb je voorin een extra passing optie. Dan moet je wel je andere back op fullback en defend zetten, anders krijg je sneller een counter om de oren. :p
Ja met de back ben ik ook al wat aan het experimenteren met de RB (Dumfries) op wingback balanced. Tegen een 4213 kan je dan wel snel gecountered worden als de tegenstander het door heeft. Maar op zich bevalt dat ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Gisteren Barcola uit de TOTS trade-in. Dat is wel een mooie speler om uit te proberen. Moet ik alleen weer terug naar een systeem met LW/RW ipv LM/RM omdat ik ook met Ferran of Doue (SBC) wil spelen, en dan werken die positie/rollen echt niet mee.

Met een leuke evo van Messi die ik als shadowstriker op CAM kan gebruiken, denk ik dat ik dan helaas op een 4213 uit kom. Misschien toch maar eens gaan kijken waarom die zo meta is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
is er een manier om die harde lage schoten te stoppen als keeper? Iedereen scoort alleen nog maar op deze manier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona32
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-10 17:16
Ik ben een paar maanden geleden gestopt maar ik krijg nu toch wel weer zin om weer te spelen nadat ik allemaal goeie TOTS heb gepackt via wat web-app SBC's . Ik speelde hiervoor altijd op de oldgen Xbox versie omdat ik het idee had dat daar minder gekke animaties gebeuren en het allemaal wat 'simpeler' is dan op next gen.
Zijn hier mensen die ook nog de old gen versie gebruiken? En welke tactieken werken daar het beste op? Zijn dit dezelfde als op de next gen versie of zit daar een verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

harrybeuker schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:58:
is er een manier om die harde lage schoten te stoppen als keeper? Iedereen scoort alleen nog maar op deze manier :(
Ja keepers met de footwork playstyle helpen een beetje.
Ik weet niet of jullie ook keeper movement gebruiken maar zodra ik dat zie gebruik ik ook bijna altijd de low driven shots want anders word het schot toch tegengehouden.

Ik weet dat ik niet zo goed ben maar zijn er verder nog voordelen aan keeper movement wat als het tegen mij gebruikt word is het heel vaak een easy goal in de korte hoek en ik maak heel vaak mee dat het gewoon 3 a 4 keer per wedstijd gebeurd en snap dus het voordeel niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:58:
Is dat wat ik fout doe met schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die low driven schoten zijn wel overpowered ja. Scoor er zelf ook regelmatig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:34:
Die low driven schoten zijn wel overpowered ja. Scoor er zelf ook regelmatig uit.
Krijg ze ook echt te vaak tegen, zijn gewoon niet tegen te houden volgens mij.

Blijf wel wat zoekende met m'n opstelling. 4141 speelt echt lekker weg maar niks lijkt echt goed voor me te werken dit jaar.

4213 vind k vooral erg saai haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:01:
[...]

Krijg ze ook echt te vaak tegen, zijn gewoon niet tegen te houden volgens mij.

Blijf wel wat zoekende met m'n opstelling. 4141 speelt echt lekker weg maar niks lijkt echt goed voor me te werken dit jaar.

4213 vind k vooral erg saai haha
Met 4213 ben je de hele tijd counters aan het afwisselen. Ik vind het ook lastig een formatie te vinden dit jaar, zeker omdat je door de roles ook vaak niet erg flexibel kan zijn.

Tot nu toe kan ik leuk voetballen met 433-2, de 442/4213 varianten verschillen niet zoveel van elkaar.

Btw, zijn er ook avonden waarin je online kan spelen zonder lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ben benieuwd wanneer de 93 rated evo’s komen. Heb nog een TOTY icon Henry die ik wel wil upgraden. :p

Packte overigens gisteren nog Benzema zijn TOTS kaart. Maar die is echt belachelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Partypooper schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:58:
Ben benieuwd wanneer de 93 rated evo’s komen. Heb nog een TOTY icon Henry die ik wel wil upgraden. :p

Packte overigens gisteren nog Benzema zijn TOTS kaart. Maar die is echt belachelijk goed.
Nou als hij nog beter word als de 95 "gliched" Evo dan kunnen we onze borst natmaken >:)
Ik speel daar nu mee en wat is die kaart verschrikkelijk goed zeker tot nu toe de beste kaart waarmee ik heb gespeeld.
Ik had de SBC al wel gedaan ruim voordat de Evo kwam dus zou wel gek zijn om deze nu niet te gebruiken.
Ik heb ook Div 5 gehaald nu en merk dat het steeds wat beter gaat en ik steeds beter begin te spelen, nu maar eens kijken of ik dit weekend weer wat WL kan spelen en misschien wel 7 wins kan halen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
offtopic:
Gefeliciteerd @beuker19 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
beuker19 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:30:
[...]

Nou als hij nog beter word als de 95 "gliched" Evo dan kunnen we onze borst natmaken >:)
Ik speel daar nu mee en wat is die kaart verschrikkelijk goed zeker tot nu toe de beste kaart waarmee ik heb gespeeld.
Ik had de SBC al wel gedaan ruim voordat de Evo kwam dus zou wel gek zijn om deze nu niet te gebruiken.
Ik heb ook Div 5 gehaald nu en merk dat het steeds wat beter gaat en ik steeds beter begin te spelen, nu maar eens kijken of ik dit weekend weer wat WL kan spelen en misschien wel 7 wins kan halen :+
Zijn 93 rated is ook nog steeds belachelijk goed, dus ben benieuwd als er een evo beschikbaar komt voor hem. :p

WL moet je wat rustiger spelen en goed opbouwen etc. Hoofd er bijhouden en je niet laten opfokken door die gasten die elke glitch weten te gebruiken. Ik heb 2 weken terug 9 wins eruit gesleept. Dit weekend ga ik ook weer WL spelen.

En gefeliciteerd trouwens! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, premium pass toch maar weer gekocht. Nu nog maar 49k over....
Pagina: 1 ... 57 ... 68 Laatste