Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:38
Partypooper schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 12:41:
Zijn er nog mensen die Frimpong zijn SBC gaan voltooien of dat al hebben gedaan? :)
Ja hier! In een 4213 op FB defend viel die wat weg, in 4222 op fullback balanced echt weergaloos.

Sws lijkt geen enkele opstelling te werken behalve de 4222 de laatste 2 weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54
Uit de 93 icon pick. Ben al verwend met VDS 93, dus Buffon komt niet in de basis. De andere twee had ik al.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUIZN6hwbavt65dEFL7LlLVjspk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bqw5MRht6i41fuBrpZJEpnoR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:25:
Uit de 93 icon pick. Ben al verwend met VDS 93, dus Buffon komt niet in de basis. De andere twee had ik al.
[Afbeelding]
Buffon vind ik beter dan Van der Sar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54
Moody2204 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:41:
[...]

Buffon vind ik beter dan Van der Sar.
Nou dan zal ik hem binnenkort eens proberen, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:27
En ik vind Van der Sar weer beter dan Buffon. Maar keepers blijven soms de meest rare dingen doen (zowel positief als negatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keepers leveren altijd stof tot discussie op. Dat zie ik ook altijd wel op futbin.

Bij mij maakte Van der Sar nog weleens een blunder. Dat heb ik Buffon nog niet zien doen. Maar ook die laat ballen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 17:26:
[...]

Ja hier! In een 4213 op FB defend viel die wat weg, in 4222 op fullback balanced echt weergaloos.

Sws lijkt geen enkele opstelling te werken behalve de 4222 de laatste 2 weken
Welke 4222 gebruik je dan ? Ik heb een 433 attack geprobeerd laatste week maar dan merk je tegen de helft van de tegenstanders enorm dat je CDMs mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:26
Bij mij werkt de 4-2-1-3 juist weer goed de laatste weken. Gebruik deze tactiek:

Build up: Balanced
Depth: 70

GK: Goalkeeper / defend
LB en RB: Fullback / defend
CDM’s: Deep lying playmaker / build up
CAM: Playmaker / balanced
LW en RW: Inside forward / roaming
ST: Advanced forward / attack

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-05 16:50
_Uploader_ schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:25:
[Afbeelding]
Oeff die sbc kost nog redelijk wat high rated spelers.... Dat wordt nog ff sprokkelen, aangezien in net Gullit heb voltooid

[ Voor 3% gewijzigd door theman36 op 12-05-2025 16:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 12 mei 2025 @ 12:10:
Bij mij werkt de 4-2-1-3 juist weer goed de laatste weken. Gebruik deze tactiek:

Build up: Balanced
Depth: 70

GK: Goalkeeper / defend
LB en RB: Fullback / defend
CDM’s: Deep lying playmaker / build up
CAM: Playmaker / balanced
LW en RW: Inside forward / roaming
ST: Advanced forward / attack
Vind een code toch makkelijk :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op maandag 12 mei 2025 @ 16:57:
[...]

Vind een code toch makkelijk :+
Ja snap ik. Maar je kan die code nergens fatsoenlijk kopiëren en plakken. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11
Partypooper schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:03:
[...]

Ja snap ik. Maar je kan die code nergens fatsoenlijk kopiëren en plakken. :p
In de tijd dat jij alle posities en depths heb getypt hier heb ik 'm al 4x ingevuld in het spel zelf of op m'n telefoon ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op maandag 12 mei 2025 @ 11:38:
[...]

Welke 4222 gebruik je dan ? Ik heb een 433 attack geprobeerd laatste week maar dan merk je tegen de helft van de tegenstanders enorm dat je CDMs mist...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myxoMzS_Vlteg08kwOYox1mPpoA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dbMQhP9trg4n1UKt2NALLQrx.jpg?f=fotoalbum_large
70 depth, balanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Thanks, dat ga ik morgen eens uitproberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Davies uit de 83x14. Dikke prima! Die wilde ik sowieso nog proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke evo voor gouden Theo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Yup, ik heb nog een tradable van hem op de transferlijst staan. Wacht wel even totdat EA de price range aanpast. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:
[...]

Yup, ik heb nog een tradable van hem op de transferlijst staan. Wacht wel even totdat EA de price range aanpast. :p
Groot gelijk. Heb hier de evo inmiddels voltooid. Ziet er erg goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:53:
[...]

Groot gelijk. Heb hier de evo inmiddels voltooid. Ziet er erg goed uit.
Nice ik ben ook met die evo bezig. :)

Ik had zelf nog de 89 variant met de playmaking protector evo en ik had hem vorig seizoen de 5* wf en skills gegeven. Gaat een leuk kaartje worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:46:
[...]

Nice ik ben ook met die evo bezig. :)

Ik had zelf nog de 89 variant met de playmaking protector evo en ik had hem vorig seizoen de 5* wf en skills gegeven. Gaat een leuk kaartje worden. :)
Hier een 91 Theo, mijn 89 Mendy CB moet maar even wachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Haha ik heb ook nog een evo van theo met 5* skills en wf, denk dat je alleen nog maar tegen theo op links speelt de komende weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 07:14:
Haha ik heb ook nog een evo van theo met 5* skills en wf, denk dat je alleen nog maar tegen theo op links speelt de komende weken
Niets nieuws dus :+

Zojuist een hele rits aan upgrade SBC’s gedaan maar geen enkele TOTS, bizar ivm hoe het tot nu to ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 14:26
Heb vorige week 25 Theo’s met dik verlies verkocht omdat ik ze al 2 maand had hopende op een evo :’)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 18:51
De fodder liep weer aardig op, dus toch maar de IQ test gedaan met de 93+ icon pick

Ik hoopte op een goede keeper zoals Buffon of van der Sar.

1e kaart: Angerer :( Wel een keeper, maar niet die ik zoek.

2e kaart: van der Sar d:)b Precies die zocht

3e kaart: Maldini *O*

Dus mijn huidige keeper blijft nog even staan en Maldini toegevoegd aan het sterrenteam!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bossie schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:49:
[...]

Niets nieuws dus :+

Zojuist een hele rits aan upgrade SBC’s gedaan maar geen enkele TOTS, bizar ivm hoe het tot nu to ging.
Het is om te janken.
De laatste 2 weken zijn de TOTS erg zeldzaam geworden en als je er dan als eens 1 packed is het een Goalkeeper.
Ik snap dat niet iedereen maar spelers van 1 miljoen+ packed maar als je alle upgrade SBC's doen en overal je rewards haalt en de beste speler die je pakt is een 55k spits is is het toch behoorlijk zuur.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:39:
[...]

Het is om te janken.
De laatste 2 weken zijn de TOTS erg zeldzaam geworden en als je er dan als eens 1 packed is het een Goalkeeper.
Ik snap dat niet iedereen maar spelers van 1 miljoen+ packed maar als je alle upgrade SBC's doen en overal je rewards haalt en de beste speler die je pakt is een 55k spits is is het toch behoorlijk zuur.
Ik heb heb een paar drops gehad waarmee in denk dat ik sowieso al genoeg gekregen heb :+

Zaterdag weer thuis na een paar weken weg/web-app only. Vrijwel mijn hele team heeft evo’s klaarstaan, dus vind het eigenlijk wel prima zo dat terwijl La Liga TOTS nog moet komen.

Misschien Doue nog even meepakken om te linken met Dembele in formaties met zowel wingers en CAMs. Denk dat ik te lang ben weggeweest om Gullit bijelkaar te spelen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog 300xp nodig voor Ribery en Ferran Torres. Moet lukken vanavond verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
beuker19 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:39:
[...]

Het is om te janken.
Hier ook alleen maar vrouwen en/of keepers gepakt. Beste kaarten zijn Popp (gebruik ik niet) en guirrassy (uit mn hoofd, 2e spits).

Welke evo voor hernandez bedoelen jullie?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:38:
Hier nog 300xp nodig voor Ribery en Ferran Torres. Moet lukken vanavond verwacht ik.
Heb je rap gedaan, zit pas bij 35 geloof ik, Heb die rechtsbuiten gekozen ipv de spits. Moet nog wat events met xp vinden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Hier zijn ze beide inmiddels ook binnen. Morgen maar is even een potje spelenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sP4aTBMJv-e9SwQK6P9d-uK1v4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DniGipyR7SMNqc8UxMq0GHsn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:37:
[...]

Heb je rap gedaan, zit pas bij 35 geloof ik, Heb die rechtsbuiten gekozen ipv de spits. Moet nog wat events met xp vinden...
Ja had ook al die management en spelerscarriere dingen gedaan. Maar vandaag weer genoeg xp te verdienen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:39:
Hier zijn ze beide inmiddels ook binnen. Morgen maar is even een potje spelen[Afbeelding]
Ik ga morgen pas beginnen, nu nog level 1 :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Gisteren weer eens na lange tijd gespeeld, maar wat een achterlijk spel is het toch eigenlijk. De potjes waren 9-7, 6-8 en 8-8… Dribbelende spelers passeren zonder moeite 3 verdedigers in het strafschopgebied om vervolgens door de benen van de keeper te scoren. Met de bal rennen ze vanaf het middenveld zo alles voorbij. En soms chargende verdedigers die vanachter een balhoudende speler de bal gewoon afpakt.

Let wel, bovenstaande dingen doe ik ook, maar het is eigenlijk te zot voor woorden.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Mauz1978 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:36:
Gisteren weer eens na lange tijd gespeeld, maar wat een achterlijk spel is het toch eigenlijk. De potjes waren 9-7, 6-8 en 8-8… Dribbelende spelers passeren zonder moeite 3 verdedigers in het strafschopgebied om vervolgens door de benen van de keeper te scoren. Met de bal rennen ze vanaf het middenveld zo alles voorbij. En soms chargende verdedigers die vanachter een balhoudende speler de bal gewoon afpakt.

Let wel, bovenstaande dingen doe ik ook, maar het is eigenlijk te zot voor woorden.
Dit is altijd de periode met de leukste kaarten, maar het meest onrealistische voetbal.
Alle glitches worden uitgebuit.

Ik word ook gek van dat gekap en gedraai. Elke keer als je als de bal wil afpakken, draaien ze snel met hun rug naar je toe, bewegen naar links of rechts, weer vooruit en dan hetzelfde herhalen. Keer op keer.

Niks overspelen, niks 1-2 aangaan, niks voorzet over de flanken. Alleen wachten, wachten, draaien, draaien totdat een gaatje valt.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10

Vuvuzela

My spire is forming

Heeft iedereen Xavi al?

Gister 4 potjes gedaan maar alles verloren. 2 had ik moeten kunnen winnen maar het liep niet. Speelde nu ook weer op de PS4 en na een tijd PS5 speelt dat ook totaal anders eigenlijk.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Theo zijn evo afgerond.

Die was al overpowered. Maar nu met bruiser+, anticipate+ en jockey+ is die helemaal belachelijk te noemen.

Nog 3,5 level en dan het seizoen voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Vuvuzela schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:31:
Heeft iedereen Xavi al?

Gister 4 potjes gedaan maar alles verloren. 2 had ik moeten kunnen winnen maar het liep niet. Speelde nu ook weer op de PS4 en na een tijd PS5 speelt dat ook totaal anders eigenlijk.
Ga me er niet eens aan wagen.
Onbereikbaar voor de casual gamer (lees div 4).

Wel jammer dat EA dit soort kaarten alleen toegankelijk maakt voor de betere spelers onder ons. De casual gamer is toch het grootste gedeelte van je afnemers, maar zulke kaarten (en Maldini 92, Maicon) zijn niet te behalen. Althans voor mij niet.

Misschien als ik heel hard mijn best doen, veel geluk hebt, zou het misschien moeten lukken. Maar ik heb geen zin in een "sweat-fest" vol met div1 en elite die-hards om straks 2 wins tekort te komen.

Helaas pindakaas, maar dit is voor mij een no-go.
Gamen moet plezier opleveren en dat gaat deze cup absoluut niet doen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Vuvuzela schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:31:
Heeft iedereen Xavi al?

Die cups doe ik niet - te weinig tijd en te slecht om dat te halen.

Wat kiest iedereen op level 40? De spelers of de packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
heron schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:43:
[...]

Die cups doe ik niet - te weinig tijd en te slecht om dat te halen.

Wat kiest iedereen op level 40? De spelers of de packs?
Spelers gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Level 40 gehaald en gekozen voor Ribéry en Ferran Torres. :)

Ook alle playstyle+ evo's voltooid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pskle2aoWGU3DboDUlaljDJZADY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TyPBAxVaOD7KI0otjoDHNuus.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
4222 voelt onnatuurlijk om te spelen, heel raar is dat.

Vandaag een variant hiervan geprobeerd, geinspireerd door NealGuides, waarbij de LAM op Half Winger staat. Dan heb je aan die kant breed een aanspeelpunt, en gaat je RAM nog meer naar binnen trekken waardoor hij samen met de twee spitsen eigenlijk altijd een overtalsituatie creeert tegen de centrale verdedigers. Ook eens leuk om te proberen.

Verdedigen blijft een issue, je moet er steeds aan denken om een van je vier aanvallers handmatig terug te laten rennen. Zou bijna daarom al een 442 variant gaan uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 11:42:
[...]

4222 voelt onnatuurlijk om te spelen, heel raar is dat.

Vandaag een variant hiervan geprobeerd, geinspireerd door NealGuides, waarbij de LAM op Half Winger staat. Dan heb je aan die kant breed een aanspeelpunt, en gaat je RAM nog meer naar binnen trekken waardoor hij samen met de twee spitsen eigenlijk altijd een overtalsituatie creeert tegen de centrale verdedigers. Ook eens leuk om te proberen.

Verdedigen blijft een issue, je moet er steeds aan denken om een van je vier aanvallers handmatig terug te laten rennen. Zou bijna daarom al een 442 variant gaan uitproberen.
Ik ben ook nog steeds wat zoekende hoor.

Geen enkele opstelling lijkt echt lekker te lopen, miss maar eens een 4411 ofzo proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ribery ligt me niet. Heb na 5 potjes De Bruyne weer teruggezet. Jammer, had er meer van verwacht.

Torres daarentegen bevalt me weer ontzettend goed. Leuke kaart om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 18:18:
[...]

Ik ben ook nog steeds wat zoekende hoor.

Geen enkele opstelling lijkt echt lekker te lopen, miss maar eens een 4411 ofzo proberen
4222 past gewoon niet bij me, heb ik geconcludeerd. Te groot gat midden op het veld. Nu een 4231 narrow aan het testen. 70, counter, CDM op deep-lying build up, alle CAMs op shadow striker. Ligt me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op zondag 18 mei 2025 @ 07:24:
[...]

4222 past gewoon niet bij me, heb ik geconcludeerd. Te groot gat midden op het veld. Nu een 4231 narrow aan het testen. 70, counter, CDM op deep-lying build up, alle CAMs op shadow striker. Ligt me beter.
Heb ik gisteren ook mee gespeeld.

Zou de 4411 ook eens proberen!

Cm's op controleren en dlp, wingers op inside forward en cam op shadow striker, 70 depth en counter. Gaat ook erg lekker en super stabiel in verdediging

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:08:
[...]

Cm's op controleren en dlp, wingers op inside forward en cam op shadow striker, 70 depth en counter. Gaat ook erg lekker en super stabiel in verdediging
Hoe vul je dat in qua middenvelders?

Momenteel vooral aan het testen met 4231W, 4213 en 41212N, qua veldbezetting lijken de 4231/4213/4411 erg veel op elkaar. Tot nu toe lijkt de 4231W erg lekker te spelen :)

Qua tots aanwinsten: Dembele is bizar zoals verwacht, Haaland is niet echt mijn type, Heaps op playmaker/CAM is echt bizar goed :+

De Jong en SBC Henry nog niet mee gespeeld :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 18-05-2025 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:08:
[...]

Die heb ik vroeger ook wel eens gespeeld - voor vanavond weer eens, alhoewel ik merk dat het niet hebben van CDMs te grote gaten laat voor je verdediging. CM spelers blijven gewoon een beetje staan op het middenveld in de omschakeling. Ervaring met de 4231 diepe variant hiervan, of is dat te zwak in de aanval?

Ik zou het dan zo neerzetten - of moet een van de mensen van de bank het veld in?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/osah_NUlzc7SHg8MkRaOBSLAORY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M5tnwmATjfPMBf65vhcL48jJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door heron op 18-05-2025 10:27 . Reden: Vraag huidig team toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:20:
[...]

Hoe vul je dat in qua middenvelders?

Momenteel vooral aan het testen met 4231W, 4213 en 41212N, qua veldbezetting lijken de 4231/4213/4411 erg veel op elkaar. Tot nu toe lijkt de 4231W erg lekker te spelen :)

Qua tots aanwinsten: Dembele is bizar zoals verwacht, Haaland is niet echt mijn type, Heaps op playmaker/CAM is echt bizar goed :+

De Jong en SBC Henry nog niet mee gespeeld :+
Viera en gravenberg, gullit ervoor als cam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nSkFd2F_bWYc29sBEKB-aX14ZNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dIP87WOYEqAodF3ObK5xU64x.jpg?f=fotoalbum_large

Ben alleen niet zo kapot van chiesa maar heb niks beters nog haha.

Ribery is gek genoeg weer banken, zowel als lm/cam niet beter als wat er nu staat, zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een poging to WL gedaan, maar het is nog steeds een 95 depth sweatfest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Voor de mensen die de theo evo hebben gedaan. Je kan hem naar 94 brengen door de cosmetic tots+ erop te gooien (25k) dan past hij in de evo die je vrijspeeld in de cup en rush
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvMcG7JREdH4m8orzhbzqb5z_JM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/96HphbG9TYcG0a7AP0kRD77X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:05:
Ik heb een poging to WL gedaan, maar het is nog steeds een 95 depth sweatfest?
Je komt ze nog vaak tegen, alleen is het een kwestie van wachten tot minuut 60. Daarna speel je ze helemaal kapot omdat ze geen stamina meer hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Lag het aan mij, of was het dit weekend weer een drama met lag compensation? Zaterdag en zondag wat Rivals gedaan en elke wedstrijd was het drama qua reactiesnelheid, bleven mijn spelers zich verstoppen achter de tegenstander en werden mijn spelers er aan alle kanten uitgesprint.

Terwijl het vrijdag zoveel soepeler liep. Het blijft me verbazen hoe wisselend de online ervaring is bij zo'n groot spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:59:
Lag het aan mij, of was het dit weekend weer een drama met lag compensation? Zaterdag en zondag wat Rivals gedaan en elke wedstrijd was het drama qua reactiesnelheid, bleven mijn spelers zich verstoppen achter de tegenstander en werden mijn spelers er aan alle kanten uitgesprint.

Terwijl het vrijdag zoveel soepeler liep. Het blijft me verbazen hoe wisselend de online ervaring is bij zo'n groot spel.
Ik heb precies hetzelfde, eigenlijk voelt het vanaf het begin dat je team geen stamina e.d. heeft waarbij ik bij vrijwel elk duel "hoe dan" denk :+

Gisteravond WL kwalificatie gedaan en daarna een paar potjes gespeeld, maar het is niet te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:54:
Voor de mensen die de theo evo hebben gedaan. Je kan hem naar 94 brengen door de cosmetic tots+ erop te gooien (25k) dan past hij in de evo die je vrijspeeld in de cup en rush
[Afbeelding]
Bedankt voor de tip. Zojuist gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hier inmiddels ook LVL 40 en voor Torres en Ribery gekozen omdat ik zulke value nooit uit een pakje krijg.

Ik was ook van plan om Chiesa te kiezen maar per ongeluk de verkeerde geselecteerd dus nu Batshuayi in de club en die kerel is fantastisch veel beter dan ik had verwacht.

Ik heb ook Theo gedaan inclusief de extra evo dus die is nu ook 94 en nu kijken of ik Henry in de dribbel evo gooi met finesse+ en de +1 ovr. zodat ik straks een 95 Henry mey 4 ps+ heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 09:20:
Hier inmiddels ook LVL 40 en voor Torres en Ribery gekozen omdat ik zulke value nooit uit een pakje krijg.

Ik was ook van plan om Chiesa te kiezen maar per ongeluk de verkeerde geselecteerd dus nu Batshuayi in de club en die kerel is fantastisch veel beter dan ik had verwacht.

Ik heb ook Theo gedaan inclusief de extra evo dus die is nu ook 94 en nu kijken of ik Henry in de dribbel evo gooi met finesse+ en de +1 ovr. zodat ik straks een 95 Henry mey 4 ps+ heb :)
Mbappe hier nu in de evo :)

Ben overigens Theo nu een beetje aan het testen als CB in rivals, mijn voornaamste kritiek is dat je dan meteen merkt dat de LB positie merkbaar zwakker is :+

Dadelijk maar eens kijken of ik Thuram nog wil doen of dat er iets leuks voor mijn team in La Liga TOTS komt. Heb nu twee evo spelers voor deze positie (93 carvajal met voornamelijk passing playstyles, en een 92 kounde).

Teveel opties momenteel, dat word nog lastig kiezen dadelijk met de PS+ evo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ben nu op vakantie. Maar ik heb nog een untradable Mbappe en 92 evo Hamm die er ook in past. Denk dat ik voor laatst genoemde ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 18:59
Ik zie door alle bomen het bos niet meer met al die evolutions, playstyles en wat nou de juiste weg is om maar niks mis te lopen met die upgrades. Vind het wel best zo, pak zo nu en dan een evolution mee en zie het allemaal wel. Straks met Futties is alles wederom toch achterhaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Evo's geven nu iets om voor te spelen. Ga die 92 Henry maken en proberen hem naar 95 op te trekken met de Finesse+ erbij. Altijd genoten van hem in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik ben juist helemaal klaar met al die evo's, doe ze al een tijd niet meer en de meeste verlopen ook gewoon. Ben ook wel beetje klaar met FC merk ik, weinig leuke potjes, zelfs div 5 is nu soms sweatfest en iedereen zit maar te jagen. Ik ga ook lekker 2 weken op vakantie, daarna zal futties er wel zijn gok ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:02:
Ik ben juist helemaal klaar met al die evo's, doe ze al een tijd niet meer en de meeste verlopen ook gewoon. Ben ook wel beetje klaar met FC merk ik, weinig leuke potjes, zelfs div 5 is nu soms sweatfest en iedereen zit maar te jagen. Ik ga ook lekker 2 weken op vakantie, daarna zal futties er wel zijn gok ik.
Herken dit wel. Ik doe de meeste evo’s nog wel. Maar het voelt teveel als een grind de laatste tijd en dan is de lol er gauw vanaf.

En dan de potjes die je speelt. Ik heb de laatste weken nog geen een pot gehad waarbij ik dacht van ja, dit was leuk om te spelen.

Er zitten gewoon teveel bullshit factoren in wat de gameplay vernaggeld. Je weet gewoon op sommige momenten dat hoe goed je ook verdedigt je toch wel een tegendoelpunt krijgt. Voelt dan geforceerd aan om het maar even zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Partypooper schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:55:
[...]

Herken dit wel. Ik doe de meeste evo’s nog wel. Maar het voelt teveel als een grind de laatste tijd en dan is de lol er gauw vanaf.

En dan de potjes die je speelt. Ik heb de laatste weken nog geen een pot gehad waarbij ik dacht van ja, dit was leuk om te spelen.

Er zitten gewoon teveel bullshit factoren in wat de gameplay vernaggeld. Je weet gewoon op sommige momenten dat hoe goed je ook verdedigt je toch wel een tegendoelpunt krijgt. Voelt dan geforceerd aan om het maar even zo te zeggen.
Gewoon zorgen dat je meer scoort dan de ander? Ik vind de 8-6 potjes etc. eigenlijk wel leuk als het een beetje gelijk op gaat qua niveau. Het liefst sta ik snel 3-0 voor en gaat de ander weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 20-05-2025 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Vuvuzela schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:13:
[...]

Gewoon zorgen dat je meer scoort dan de ander? Ik vind de 8-6 potjes etc. eigenlijk wel leuk als het een beetje gelijk op gaat qua niveau. Het liefst sta ik snel 3-0 voor en gaat de ander weg.
Grote uitslagen zijn leuk, maar alleen als ik het idee heb dat we het allebei verdienen. Ik heb ook vaak wedstrijden waar het vooral de delay in input of het verkeerd schakelen tussen verdedigers of ontvangers van passes is waardoor mijn tegenstander scoort. En andersom zie je dat natuulijk ook vaak, hoewel ik graag denk dat ik gewoon een geniale actie zag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:02:
Heb het ook nog nooit zo lastig gehad in div4, iedereen blijft nu merkbaar hangen om makkelijker de rewards binnen te halen.

Vind ribery wel echt tegenvallen trouwens, zit alweer op de bank. Vind die doue echt 100x beter. Ferran torres is wel echt een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Vuvuzela schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:13:
[...]

Oh ik win vaak wel gewoon mijn wedstrijden hoor. Dat is het probleem niet. Het probleem is dat het vaak door externe factoren je spel wordt beïnvloed. En ja, tuurlijk valt dat ook vaak zat voor mij de goede kant op, maar soms ook niet. :)

Prima als het niveau gelijk is, maar ook in die potjes zijn er invloeden van buitenaf en dat is gewoon niet nodig. En dat maakt voor mij de game steeds minder interessant om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 16:07:
[...]

Oh ik win vaak wel gewoon mijn wedstrijden hoor. Dat is het probleem niet. Het probleem is dat het vaak door externe factoren je spel wordt beïnvloed. En ja, tuurlijk valt dat ook vaak zat voor mij de goede kant op, maar soms ook niet. :)

Prima als het niveau gelijk is, maar ook in die potjes zijn er invloeden van buitenaf en dat is gewoon niet nodig. En dat maakt voor mij de game steeds minder interessant om te spelen.
De online gameplay is niet constant/goed genoeg om het spel ook maar enigzins serieus te kunnen nemen.
Echt bizar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:20
Bossie schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 19:44:
[...]

De online gameplay is niet constant/goed genoeg om het spel ook maar enigzins serieus te kunnen nemen.
Echt bizar dit.
Haha ik speel bijna niet meer maar dit wat je aangeeft is al maanden zo
Ze adverteren met " realistische dan ooit"
Dit zonder twijfel het minst realistisch spel ooit
Mannen en vrouwen samen
Hard laag schot alles een goal
Iedereen mongool doet een trucje hier trucje daar
Als speler de bal heeft een 10 dubbele schaar met niemand in de buurt pass na de 2e speler 10 dubbele flickflak

Het spel is oprecht geen voetbal spel maar een Acrobaten show
@Partypooper sorry dit ligt idd weer aan mij ik zie dingen verkeerd sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:46:
[...]

Haha ik speel bijna niet meer maar dit wat je aangeeft is al maanden zo
Jaren, sinds de frostbite ellende is het online een drama :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:20
Ook dit soort dingen @Bossie
Had nog fodder maar ze gunnen je daadwerkelijk nooit wat op sommige accounts na Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuiROTYKe3EevcdCCwlnPuiEKls=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRjAJdVKzMCzDy16IxpyyUnW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:14:
Had nog fodder maar ze gunnen je daadwerkelijk nooit wat op sommige accounts na [Afbeelding]
Wat verwacht je nou? Dat je telkens een R9, R10 ofzo krijgt? Of ga je hier ook de Duitsers de schuld geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Partypooper schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 07:41:
[...]

Wat verwacht je nou? Dat je telkens een R9, R10 ofzo krijgt? Of ga je hier ook de Duitsers de schuld geven?
-O- partypooper.

Packweight is gewoon shit. Ik krijg nu wel redelijk wat tots maar het zijn altijd shitters uit de onderste rij..dus na paar dagen krijg je enkel nog duplicates (niet dat de andere wel bruikbaar zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:08:
[...]

-O- partypooper.

Packweight is gewoon shit. Ik krijg nu wel redelijk wat tots maar het zijn altijd shitters uit de onderste rij..dus na paar dagen krijg je enkel nog duplicates (niet dat de andere wel bruikbaar zijn)
Altijd zo geweest toch, 9/10 is helemaal niets maar gaat gewoon mee naar de volgende SBC voor een speler die wel een upgrade is.

Gebaseerd op de hoeveelheden Gullits en Thuram die ik online tegenkom, denk het merendeel van de spelers zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-05 09:58
Helaas kan je Theo gold card niet meer kopen... Weet iemand of deze binnenkort weer beschikbaar is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:14:
Had nog fodder maar ze gunnen je daadwerkelijk nooit wat op sommige accounts na [Afbeelding]
Dit soort SBC's zijn toch een soort IQ test :)
Het is 90% bagger en 10% mazzel.

Ik zelf had enorme mazzel met de 93+ door Maldini te packen.
Als je echter wat youtube filmpjes kijkt van streamers, dan is het meeste toch slecht.

Ik doe deze alleen als ik veel fodder heb en mijn club volraakt, maar meest belangrijke; als ik al tevreden ben hoe het team staat. Als je dan een slechte pull hebt, dan geen man overboord.

Heb je echt versterking nodig. Dan zou ik je fodder bewaren en alleen gebruiken bij een player-SBC. Dan weet je namelijk zeker wat je krijgt.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:20:
Helaas kan je Theo gold card niet meer kopen... Weet iemand of deze binnenkort weer beschikbaar is?
Waarschijnlijk als de evo voorbij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Bossie schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:17:
[...]

Altijd zo geweest toch, 9/10 is helemaal niets maar gaat gewoon mee naar de volgende SBC voor een speler die wel een upgrade is.

Gebaseerd op de hoeveelheden Gullits en Thuram die ik online tegenkom, denk het merendeel van de spelers zo ;)
Ja je hebt gelijk. Als fodder is het ook helemaal prima, al zit m'n storage nu weer vol met spelers vanaf 87. (Misschientoch maar ff Henry doen en die naar 95 evo'en)

M'n punt is meer dat het niet eens 9/10 is.. Voor mn gevoel is het eerder 99/100. Als ik voorgaande events mee reken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:54:
[Afbeelding]
Zijn de betreffende objectives een beetje "doable"?

@Vuvuzela
Ik heb maar 3/4 (Saliba, Dembele en Heaps) spelers in mijn team die uit "packs" komen, de rest zijn allemaal sbc/evo's.

Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de prijzen voor alles wat niet top is ook bijzonder laag zijn dit jaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 21-05-2025 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gisteren ook de Serie A cup gedaan maar dat viel alles behalve mee :| en in totaal wel 4 tot 5 uur mee bezig geweest.
Vanavond is even kijken of alles lukt en ik ook een 95 Henry heb met 4 PS+ :*)
Dat is ook een van de weinige leuke dingen nog want ondanks dat je best veel rewards vrij speelt is de packweight ook deze week weer enorm laag en zelfs de SBC's imo. niet de moeite waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 11:08:
[...]

Zijn de betreffende objectives een beetje "doable"?

@Vuvuzela
Ik heb maar 3/4 (Saliba, Dembele en Heaps) spelers in mijn team die uit "packs" komen, de rest zijn allemaal sbc/evo's.

Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de prijzen voor alles wat niet top is ook bijzonder laag zijn dit jaar.
Dir inderdaad. Ik heb een Edwin vd Sar op doel, Gravenberch op middenveld en had Bunny voorin - maar die is nu door Henry vervangen. En Edwin kan net zo goed door Iker of Vanja vervangen worden. Rest van het team is SBC en objective spelers. Dat vind ik best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:54:
Gisteren ook de Serie A cup gedaan maar dat viel alles behalve mee :| en in totaal wel 4 tot 5 uur mee bezig geweest.
Vanavond is even kijken of alles lukt en ik ook een 95 Henry heb met 4 PS+ :*)
Dat is ook een van de weinige leuke dingen nog want ondanks dat je best veel rewards vrij speelt is de packweight ook deze week weer enorm laag en zelfs de SBC's imo. niet de moeite waard.
Ik denk dat ik vanavond dan maar de Uefa cup finale ga kijken dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 14:14:
[...]

Ik denk dat ik vanavond dan maar de Uefa cup finale ga kijken dan :+
Die was helaas de moeite niet waard, en we hebben ook nog eens verloren :(

Vanavond de Serie A Cup maar afmaken, moet nog 1 win - en dan die 95 Henry proberen te krijgen. Misschien maar weer eens voor WL kwalificeren, nu je er nog maar 1 win uit 5 voor nodig hebt. Misschien dit weekend dat er wat meer 'mindere goden' zoals ik mee gaan doen. Zeker met La Liga en Liga F in de rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:10:
[...]

Die was helaas de moeite niet waard, en we hebben ook nog eens verloren :(

Vanavond de Serie A Cup maar afmaken, moet nog 1 win - en dan die 95 Henry proberen te krijgen. Misschien maar weer eens voor WL kwalificeren, nu je er nog maar 1 win uit 5 voor nodig hebt. Misschien dit weekend dat er wat meer 'mindere goden' zoals ik mee gaan doen. Zeker met La Liga en Liga F in de rewards.
La Liga / Liga F is juist voor mij de reden om te gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 12:45
Ik ging vlot door de cup heen en zou ook graag Henry willen upgraden. Ik zie alleen dat de 'recolour evo' morgen verloopt. Ik moet voor Henry eerst nog de 'unlock the dribble' doen, en dat zijn 15 potjes die ik niet voor morgen kan afronden. Iemand idee of die recolour evo refreshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
naNs schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 17:14:
Ik ging vlot door de cup heen en zou ook graag Henry willen upgraden. Ik zie alleen dat de 'recolour evo' morgen verloopt. Ik moet voor Henry eerst nog de 'unlock the dribble' doen, en dat zijn 15 potjes die ik niet voor morgen kan afronden. Iemand idee of die recolour evo refreshed?
We hopen het wel, maar geen idee. Dus dat worden veel Rush of Quad Battles potjes voor je vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Is Dumfries een must do? Twijfel of ik even zijn SBC voltooi vanuit het zonnige Griekenland. :p

Heb daar nu Frimpong staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:24:
Is Dumfries een must do? Twijfel of ik even zijn SBC voltooi vanuit het zonnige Griekenland. :p

Heb hem gisteren gedaan, voor mij denk ik wel grote upgrade (had Lala en Alexander Arnold). Alleen nog amper mee gespeeld. Verder kon hij bij mij ook volledige uit de storage dus die was weer ff mooi wat leger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:24:

Tis even hoe je speelt en hoe je hem gebruikt.

Denk als fullback en defend dumfries wel beter is. Ik speel nu een 433 variant met wingbacks en dan is frimpong weer veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:50:
[...]

Tis even hoe je speelt en hoe je hem gebruikt.

Denk als fullback en defend dumfries wel beter is. Ik speel nu een 433 variant met wingbacks en dan is frimpong weer veel beter.
Ja mijn backs staan voornamelijk op fullback defend. Heb hem vanmiddag voltooid. :)

Na de vakantie maar eens kijken of het wat is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:43:
[...]

Ja mijn backs staan voornamelijk op fullback defend. Heb hem vanmiddag voltooid. :)

Na de vakantie maar eens kijken of het wat is!
Als je terug bent, is er weer een nieuwe sbc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 18:01:
[...]

Als je terug bent, is er weer een nieuwe sbc :+
Haha, dat is zeker zo. Maar zo blijven we toch nog bezig. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Ola! Vraagje ik heb ondertussen genoeg fodder verzameld om Henry 92 te kunnen unlocken. Nu zie ik al een aantal keer voorbij komen dat je deze dmv Evolutiona naar 95 kan krijgen. Weet ik iemand welke ik dan allemaal moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ananas_NL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:30:
Ola! Vraagje ik heb ondertussen genoeg fodder verzameld om Henry 92 te kunnen unlocken. Nu zie ik al een aantal keer voorbij komen dat je deze dmv Evolutiona naar 95 kan krijgen. Weet ik iemand welke ik dan allemaal moet doen?
Volgens mij kan dat niet meer - met La Liga TOTS zijn de 'recolor' evo's die je hiervoor nodig hebt, vervangen door nieuwe die niet meer de goede card rarity opleveren. Ze zouden rarity "Team of the Season" op moeten leveren. Heb dit zelf nog niet gecontroleerd, want ik heb mijn Henry nog op tijd af kunnen maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ananas_NL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:30:
Gelezen dat alles is gepatched en niet meer mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Ai dat is balen… als ik 1 speler lastig te verdedigen vind is het Henry..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Had nog wat packs bewaard voor La Liga. Heb Vini jr en Rudiger gekregen. Dikke prima weer!

Je kan wel merken dat de game aardig verpest is qua markt. Rudiger kost 235k en Vini zit om en nabij de 1,2 miljoen. 😂

Als je dan van beide kaarten de stats kijkt dan zou je iets andere prijzen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:57:
Had nog wat packs bewaard voor La Liga. Heb Vini jr en Rudiger gekregen. Dikke prima weer!

Je kan wel merken dat de game aardig verpest is qua markt. Rudiger kost 235k en Vini zit om en nabij de 1,2 miljoen. 😂

Als je dan van beide kaarten de stats kijkt dan zou je iets andere prijzen verwachten.
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met dit seizoen en gisteravond lvl40 unlocked. Het merendeel van mijn season rewards zijn gisteravond met de release geopend.

Ik heb een hele stapel kaartjes van de Portugese Ligue gekregen en Griezmann.
Dat zou in voorgaande edities een kaart van meerdere miljoenen zijn geweest.

Alvarez is ook bizar goedkoop, Kounde gaan we waarschijnlijk ook in ieder team zien.
Hoezo is Courtois een 92 rated kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:44:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met dit seizoen en gisteravond lvl40 unlocked. Het merendeel van mijn season rewards zijn gisteravond met de release geopend.

Ik heb een hele stapel kaartjes van de Portugese Ligue gekregen en Griezmann.
Dat zou in voorgaande edities een kaart van meerdere miljoenen zijn geweest.

Alvarez is ook bizar goedkoop, Kounde gaan we waarschijnlijk ook in ieder team zien.
Hoezo is Courtois een 92 rated kaart?
Heb je rap gedaan! Lekker bezig.

Ja, Griezmann is echt ontzettend goedkoop. Vorig jaar had die ook een TOTS kaart volgens mij die voor meerdere miljoenen ging. Echt bizar inderdaad hoe goedkoop die is.

EA kijkt wss geen voetbal want Courtois had minimaal 94 rated moeten zijn. Zeker als je bijvoorbeeld Rulli een 94 rated kaart geeft of al die andere keepers die allemaal zijn uitgekomen die allemaal 93 of 94 rated zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Vandaag 13-2 in de WL kunnen halen. Misschien omdat de drempel wat lager was naar de WL nu, maar toch. Nog niet eerder over de magische grens van rank 3 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Lil Tjappo schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:44:
Vandaag 13-2 in de WL kunnen halen. Misschien omdat de drempel wat lager was naar de WL nu, maar toch. Nog niet eerder over de magische grens van rank 3 gegaan.
Netjes! Nog wat leuks gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Partypooper schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:15:
[...]

Netjes! Nog wat leuks gekregen?
Mag opzich niet klagen, heb Hansen, vini jr en rudiger in het rood gekregen.
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste