Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:42:
[...]

Zie nu ook dat mobiel.nl goedkoper is, al scheelt het 25 euro.
Enige verschil is dat zij blijkbaar wel misschien mijn Iphone Pro Max met gebarsten glas innemen. Is toch 84 euro retour....

Dus twijfel: annuleren en bij Mobiel.nl bestellen of toch via Odido....
Ik zou altijd voor de provider kiezen, die hebben de meeste voorraad. Via cashbackXL kun je nog wel wat compenseren.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53
Laroil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:43:
[...]

Nee, nogmaals uitgerekend.

Bij appelstore 1359 euro, bij ododo 235,41+41,50*24= 1231,41
Aaah de pro, niet de pro max. Daar zal het verschil wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
Zingo schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:43:
Ik zie veel mensen hier meerdere iPhones bestellen. Is dat omdat ze er meer nodig hebben of gewoon geen keuze kunnen maken? Voelt voor mij een beetje als misbruik om er meer te bestellen omdat je niet even kan wachten tot je er een in de winkel kan vasthouden.
In mijn geval meerdere nodig oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:25
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:17:
[...]

de 256 pro max is alleen nog in het wit te krijgen bij ophalen.
Ik geeft het op. Ik ga volgende week wel naar de apple winkel in de hoop daar gewoon te kopen.
Wanneer ik bij het preorderen heb mis gegrepen is het mij steeds gelukt om op releaseday tussen 7-8uur in de ochtend online te bestellen voor ophalen bij een Apple Store dezelfde dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:44:
[...]

Ik zou altijd voor de provider kiezen, die hebben de meeste voorraad. Via cashbackXL kun je nog wel wat compenseren.
Zie dat je bij recommerce ook direct je telefoon kan inleveren. Doe ik dat wel. Die 25 euro kan ik niet wakker van liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkie_Noga
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 31-01 08:42
Dennisweb schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:42:
[...]

Hier beide toestellen al gereserveed. Betaald met Apple Pay ING Creditcard. Weet niet of dat verschil maakt?
Ik Heb direct via de Apple store op de tel via creditcard besteld ( was de enige optie). Naderhand snel de limiet verhoogd, wel een bevestiging ontvangen via een mail en app dat de bestelling wordt verwerkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:18
Ik zie veel mensen hier meerdere iPhones bestellen. Is dat omdat ze er meer nodig hebben of gewoon geen keuze kunnen maken? Voelt voor mij een beetje als misbruik om er meer te bestellen omdat je niet even kan wachten tot je er een in de winkel kan vasthouden.
Nee, hoor. Een witte voor @RiccardoNL en een Naturel Titanium voor mij.

Riccardo is m’n broer en kwam er niet doorheen, terwijl ik toen al lang en breed met ING Apple Pay aan het klooien was. Dus heb er ook meteen eentje voor hem besteld.

Koop nooit een iPhone voor de handel of even voor de tast. Had wel een zwarte iPhone 15 Pro Max besteld vorig jaar. Die heb ik teruggestuurd en een witte gekocht via Marktplaats voor 75 euro extra. Dus ik heb er wel van geleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:32
Steven030 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:42:
[...]

Is een samenvatting van de bestelling niet hetzelfde als een bevestiging? Heb zelf ook nog geen contract in de mail
14:07 samenvatting van de overeenkomst ontvangen (16 Pro 128 GB black). Wilde bezorgadres laten wijzigen, maar kan (nog) niet want order staat nog niet in het systeem. Spannend dit weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 08:30
[...]

Is een samenvatting van de bestelling niet hetzelfde als een bevestiging? Heb zelf ook nog geen contract in de mail
Na de samenvatting hoor je normaal een bevestiging te krijgen. Mijn order staat ook niet in het systeem van vodafone. Problemen door drukte zegt men. Inmiddels een nieuwe poging gewaagd maar zonder resultaat. Ik wacht nog even en anders maar overstappen. Dit is een jaarlijkse terugkerend probleem bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
The Jackel schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:49:
[...]

Na de samenvatting hoor je normaal een bevestiging te krijgen. Mijn order staat ook niet in het systeem van vodafone. Problemen door drukte zegt men. Inmiddels een nieuwe poging gewaagd maar zonder resultaat. Ik wacht nog even en anders maar overstappen. Dit is een jaarlijkse terugkerend probleem bij vodafone.
Overstappen van provider omdat je de nieuwe iPhone niet op launchday hebt. Dat gaat toch best ver :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 12:14
Kan ik dezelfde usb c stekker gebruiken die ik nu heb voor m’n 14 pro Max ?

Maakt dat nog wat uit mbt watt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Waah schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:51:
[...]

Overstappen van provider omdat je de nieuwe iPhone niet op launchday hebt. Dat gaat toch best ver :X
Hoeft ook niet op de lauchdag te komen. Alleen de bestelling komt niet door net als de vorige keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-06 08:43
Nee was een foutje. Ik had eerst via creditcard geprobeerd via de website maar die website snapte de Rabobank autorisatie niet. Toen via iDeal, maar mijn daglimiet was niet toereikend. Toch kreeg ik daar wel een bevestiging van.

Daarna alsnog via de store app kunnen bestellen met creditcard.

Vanavond even bellen met Apple om die iDeal bestelling eruit te laten gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJS-T
  • Laatst online: 09-06 15:49
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:59:
[...]

Kan ik er ook op gokken om op 20 september naar de store zelf te gaan en kopen?
Vorig jaar wekker gezet om 5:50, om 6 uur refreshed de Apple Store de voorraad. 13 over 6 bevestiging en vervolgens met de middag opgehaald. Volgens Apple mocht dit pas zaterdag maar ben de winkel vrijdag ingegaan, accessoire gekocht en gelijk gevraagd de telefoon mee te nemen. Dit kon toen.

Mocht je dit er voor over hebben dan kan ik dit zeker aanbevelen. Alle kleuren en geheugen etc waren nog beschikbaar ‘s ochtends (ging om pro max).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
CJSP schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:40:
Er zit toch nog best een verschil in bij de provider bestellen of bij Apple. Ik betaal nu 1560 aan KPN terwijl ik bij Apple 1729 zou moeten betalen.
Is dat niet jezelf voor de gek houden? De abonnementen zijn natuurlijk hardstikke duur. Hetzelfde geldt voor Odido en Vodafone, allemaal niet voordelig met hun abbo's
Kijk je bijvoorbeeld bij Simpel, heb je voor nog geen tientje een jaarabbo met 18GB databundel en onbeperkt bellen (op het Odido netwerk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 22:57
Tristan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:45:
[...]

In mijn geval meerdere nodig oOo
1. voor prive gebruik
2. voor werk
3. voor je geheime liefde

Dual sim aanvragen is ook zoveel werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 12-06 13:11
The Jackel schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:49:
[...]

Oké, ik heb inderdaad wel twee mails gekregen: een samenvatting en een besteloverzicht. Geen contract nog. Maar dan zal het wel goed gaan. Ik dacht echt dat VF het dit keer gefixt had door die wachtrij, maar niet dus. Irritant zeg, het is dat de combinatie met Ziggo gunstig is maar anders was ik eerder ook al overgestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:38

s0kkie

Cowabunga

Gewoon met verlengen voor Belsimpel kiezen, uit eigen ervaringen sinds de iPhone X altijd op release dag ontvangen, dit doe ik ieder 2 jaar, de andere jaren koop ik het los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Tranquility schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:07:
[...]

Is dat niet jezelf voor de gek houden? De abonnementen zijn natuurlijk hardstikke duur. Hetzelfde geldt voor Odido en Vodafone, allemaal niet voordelig met hun abbo's
Kijk je bijvoorbeeld bij Simpel, heb je voor nog geen tientje een jaarabbo met 18GB databundel en onbeperkt bellen (op het Odido netwerk).
Waar ga ik onbeperkt internet krijgen voor 25 euro per maand? O-)
Enkel bij Odido. En je mag je abbo later aanpassen, en dan zet ik hem op één account en kan Miss Waah voor 20 euro dezelfde voorwaarden als mijn abbo van 25 euro (onbeperkt, 400mb/s).

Dus nee, niet duur als je onbeperkt internet gebruikt. En ik gebruik véél internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
The Jackel schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:00:
[...]

Hoeft ook niet op de lauchdag te komen. Alleen de bestelling komt niet door net als de vorige keren.
Kan je niet via mobiel.nl of soortgelijke sites verlengen? Dan regelen zij de verlenging en Mobiel.nl de telefoon.
En (in geval van Odido) is het nog goedkoper ook dan bij de provider zelf want krijg méér toestelkorting :+

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 13-09-2024 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 10:34

Dennisb1

VCDS 058

MarioMark1541 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:57:
Kan ik dezelfde usb c stekker gebruiken die ik nu heb voor m’n 14 pro Max ?

Maakt dat nog wat uit mbt watt ?
Jazeker kan gewoon. Hoe meer watt (tot een max) hoe sneller die laad maar de accu degradatie neemt wel toe.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisb1 op 13-09-2024 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 23:10
misschien een idee om automatische incasso in het lijstje op te nemen voor de mensen die hem bij de provider verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:02
Volgens mij is het dit jaar aardig rustig met de preorders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-06 10:59
IJS-T schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:02:
[...]

Vorig jaar wekker gezet om 5:50, om 6 uur refreshed de Apple Store de voorraad. 13 over 6 bevestiging en vervolgens met de middag opgehaald. Volgens Apple mocht dit pas zaterdag maar ben de winkel vrijdag ingegaan, accessoire gekocht en gelijk gevraagd de telefoon mee te nemen. Dit kon toen.

Mocht je dit er voor over hebben dan kan ik dit zeker aanbevelen. Alle kleuren en geheugen etc waren nog beschikbaar ‘s ochtends (ging om pro max).
Was vorig jaar ook zo dat bij bestellen je een tijdslot moet opgeven? Dus jij hebt een tijdslot aangegeven voor zaterdag, maar toch de vrijdag opgehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Jackel
Steven030 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:07:
[...]

Oké, ik heb inderdaad wel twee mails gekregen: een samenvatting en een besteloverzicht. Geen contract nog. Maar dan zal het wel goed gaan. Ik dacht echt dat VF het dit keer gefixt had door die wachtrij, maar niet dus. Irritant zeg, het is dat de combinatie met Ziggo gunstig is maar anders was ik eerder ook al overgestapt
Dan gaat het bij jou gelukkig wel goed lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Hmm, bij Apple is de levertijd opgelopen tot 25-30 september zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik kreeg al direct van KPN een e-mail dat de iPhone 16 Pro is gereserveerd. Er moet dan nog wel komende week een IMEI aan worden gekoppeld, maar dit verloopt hetzelfde als vorig jaar tot nu toe.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 00:00
Twijfel toch om mijn orders bij Amazon, Coolblue, Apple te annuleren, en het risico neem om pas op 20-09 te verlengen, wel meer het risico dat er niet direct voorraad is, maar het bespaard me wel €155,-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Reem0nN schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:37:
Twijfel toch om mijn orders bij Amazon, Coolblue, Apple te annuleren, en het risico neem om pas op 20-09 te verlengen, wel meer het risico dat er niet direct voorraad is, maar het bespaard me wel €155,-
Dat is toch echt de moeite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Zou je nu al op de creditcard een reservering moeten zien? Of moet ik er van uit gaan dat als er bij de bestelling Ontvangen staat dat het goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 00:00
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:37:
[...]

Dat is toch echt de moeite. ;)
Ik heb al een opkoper voor mijn vriendin haar iPhone 14 Pro, en zij krijgt mijn 15 PM, maar als ik geld kan besparen, ga ik toch even die opkoper melden dat ie het later mag komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-06 10:37
[...]

Providers kopen groot in en daardoor kunnen ze een korting doorberekenen. Het deel abbo kosten zijn voor zowel sim only als voor abbo met toestel gelijk. Alleen als je maandelijks je mobiel afbetaalt komen deze kosten erbovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:37:
Ik kreeg al direct van KPN een e-mail dat de iPhone 16 Pro is gereserveerd. Er moet dan nog wel komende week een IMEI aan worden gekoppeld, maar dit verloopt hetzelfde als vorig jaar tot nu toe.
Hoe laat kreeg je de mail dat je iphone was gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
grote_oever schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:07:
[...]

1. voor prive gebruik
2. voor werk
3. voor je geheime liefde

Dual sim aanvragen is ook zoveel werk ;)
3 zeggen we hier niet hardop hè :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
CJSP schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:41:
[...]

Hoe laat kreeg je de mail dat je iphone was gereserveerd?
14:05 Bedankt voor uw bestelling
14:14 Je Apple iPhone 16 Pro is gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 12:50
Bestelling gelukt bij Coolblue, 20 september levering. Dus ik grote blij :-)

Zag dat hij al heel snel uitverkocht was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Dennisb1 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:12:
[...]

Jazeker kan gewoon. Hoe meer watt (tot een max) hoe sneller die laad maar de accu degradatie neemt wel toe.
Ah oké

Wat is raadzaam kwa watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
THE_BASE schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:46:
[...]

14:05 Bedankt voor uw bestelling
14:14 Je Apple iPhone 16 Pro is gereserveerd
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatonealex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 14:39
Bij mediamarkt besteld met 3% cashback. Volgens de website wordt het de 20ste geleverd. Ophalen kan ook vanaf 14u op de 20ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
thatonealex schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:52:
Bij mediamarkt besteld met 3% cashback. Volgens de website wordt het de 20ste geleverd. Ophalen kan ook vanaf 14u op de 20ste.
Hier ook zojuist een iPhone 16 Pro Max 256 in White Titanium besteld bij de MediaMarkt met ophaaldatum 20 september vanaf 14:00 uur.

We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
thatonealex schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:52:
Gaat wel op volgorde van bestellingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikkie_Noga
cracking cloud schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:40:
Zou je nu al op de creditcard een reservering moeten zien? Of moet ik er van uit gaan dat als er bij de bestelling Ontvangen staat dat het goed gaat?
Gebeld met Apple. De reservering volgt volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb om 14:03 besteld via de apple store app en heb nog steeds geen email ter bevestiging ontvangen. Wel (zie onder) dat ik 'm kan ophalen 20-9. Ook het geld is niet af van mijn cc, alleen en autorisatie.... Iemand bekent hiermee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5ZetGJ4AWceUH4umpuyRjFLEyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OEZ9IZraTC43t4bbOSlvxdvK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-06 20:41

heho

Ommen, Overijssel

Hier ook een mail dat mijn 16 Pro 256 gb in zwart is gereserveerd bi KPN ...
Hopelijk de 20e binnen !

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkie_Noga
hugo92 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:03:
Ik heb om 14:03 besteld via de apple store app en heb nog steeds geen email ter bevestiging ontvangen. Wel (zie onder) dat ik 'm kan ophalen 20-9. Ook het geld is niet af van mijn cc, alleen en autorisatie.... Iemand bekent hiermee?

[Afbeelding]
Apple gebeld... zij stellen dat de betalingen in de loop van volgende week pas plaatsvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugo92
Pikkie_Noga schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:04:
[...]

Apple gebeld... zij stellen dat de betalingen in de loop van volgende week pas plaatsvinden
Oke top! Ik hoorde van iemand hier daarnet dat je in de store zelf moet betalen... Ik heb zelf nooit voor "pick up" gekozen dus voor mij is dit nieuw. Tenminste beter dan het gedoe met DHL en UPS elke jaar :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[Afbeelding]
Zelfde status hier, betaling vind plaats bij ophalen op de dag zelf 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hugo92
Dennischo schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:07:
[...]

Zelfde status hier, betaling vind plaats bij ophalen op de dag zelf 👍
Nice net gesprongen op "wordt verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
MarioMark1541 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:00:
[...]
Gaat wel op volgorde van bestellingen
Dat las ik inderdaad in de bevestigingsmail.
Nu is volgens mij de witte de minst populaire kleur, dus dat scheelt wellicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 12:02
[...]

In winkel Nieuwegein besteld en 14:04 bevestiging in de mail:)

[ Voor 21% gewijzigd door brandon op 13-09-2024 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-05 12:12
Vodafone bestelling ‘je bestelling is gecontroleerd en wordt verder verwerkt’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:09
CJSP schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:40:
Er zit toch nog best een verschil in bij de provider bestellen of bij Apple. Ik betaal nu 1560 aan KPN terwijl ik bij Apple 1729 zou moeten betalen.
Ik heb net voor het eerst bij KPN besteld (hiervoor tig jaar op rij bij Apple zelf) omdat het toch wel aanzienlijk scheelt. Bizar eigenlijk dat ze het bij KPN voordeliger kunnen aanbieden dan bij Apple zelf, zeker nu je Apple Care ook achteraf per maand kan aanschaffen. Ik heb overigens de natural titanium besteld (niet dat je daar iets van gaat zien in een hoesje), 16 Pro 512 Gb. Die is bij Apple 1609 en via KPN was ik €1463 kwijt. Scheelt toch weer €143 euro.

Inmiddels heb ik de leeftijd bereikt dat een week langer wachten op levering via KPN en daarom bij Apple kopen (en dus €143 meer kwijt zijn) wel prima is :*)

Ik denk dat ik (en veel hierboven met mij) trouwens geluk hebben gehad, die website ligt er continu uit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HC1Ia_EUAASEvzUvWKDfdklVyYw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XXvAvgjpO4EKFssS6qMdywpF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud

[Afbeelding]
Ik zie zelfs de autorisatie niet (Rabo visa). Maar wel een mailtje gehad met Bedankt voor je bestelling en ook in de store zie ik hetzelfde als jij.

De definitieve betaling gebeurt als ik het goed heb op de dag voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Pikkie_Noga schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:02:
[...]

Gebeld met Apple. De reservering volgt volgende week.
Dat zal wel kloppen. Dat had ik vorig jaar ook. Maar ik had gebeld met Apple om een andere bestelling te annuleren en toen zei ze over deze dat ik een 1 euro reservering zou moeten zien op de CC. Maar dat kan ik me ook niet herinneren van vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 12-06 13:11
MisterMarcFR schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:20:
Vodafone bestelling ‘je bestelling is gecontroleerd en wordt verder verwerkt’
Ik zie hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikkie_Noga
cracking cloud schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:48:
[...]

Dat zal wel kloppen. Dat had ik vorig jaar ook. Maar ik had gebeld met Apple om een andere bestelling te annuleren en toen zei ze over deze dat ik een 1 euro reservering zou moeten zien op de CC. Maar dat kan ik me ook niet herinneren van vorig jaar
die afboeking heb ik ook niet.... als iedereen dat heeft... zal het vast goed gaan! Alleen niet vergeten je CC limiet te verhogen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Laatst online: 09-06 15:49
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:21:
[...]

Was vorig jaar ook zo dat bij bestellen je een tijdslot moet opgeven? Dus jij hebt een tijdslot aangegeven voor zaterdag, maar toch de vrijdag opgehaald?
Klopt, mijn tijdslot was 11 tot 11:30 op zaterdag. Ophaal bewijs van vrijdag 14:47. Wat hielp is dat ik eartips had besteld voor de AirPods Pro die ik wel direct kon afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Daar zit nog wel ruimte op voor de Watch + telefoon. Vziw rekenen ze dat per maand en niet die achterlijke daglimiet van de betaalrekening 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:46
nivvle schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:30:
[...]

Ik heb net voor het eerst bij KPN besteld (hiervoor tig jaar op rij bij Apple zelf) omdat het toch wel aanzienlijk scheelt. Bizar eigenlijk dat ze het bij KPN voordeliger kunnen aanbieden dan bij Apple zelf, zeker nu je Apple Care ook achteraf per maand kan aanschaffen. Ik heb overigens de natural titanium besteld (niet dat je daar iets van gaat zien in een hoesje), 16 Pro 512 Gb. Die is bij Apple 1609 en via KPN was ik €1463 kwijt. Scheelt toch weer €143 euro.

Inmiddels heb ik de leeftijd bereikt dat een week langer wachten op levering via KPN en daarom bij Apple kopen (en dus €143 meer kwijt zijn) wel prima is :*)

Ik denk dat ik (en veel hierboven met mij) trouwens geluk hebben gehad, die website ligt er continu uit..

[Afbeelding]
Bij kpn heb je toch een abonnement erbij?
Bij apple niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:50

Cordon

Lievelings jankert

[Afbeelding]
Vorig jaar ook gehad. Over een paar dagen wordt het afgeschreven van je CC als je niet hebt gekozen voor betalen bij Pickup. Mocht de betaling niet lukken, dan krijg je een herkansing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16:52
Bij staat dit er, maar krijg geen mail met de reden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3Jk_KY1yU87AHuHBcO2DuFenlg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QXcgy76jgImfxPXj1Nm4vUr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:02
Vraagje: heeft er iemand nog €5 extra korting gekregen bij KPN? Los van de 7,50 en 2,50?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:39
Verzending wordt voorbereid

Status bij Apple. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1iM6LoHGYBHx9hbe8VF3D7eH_Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8H2jQyMay8Yh2hyULLkZdzEf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2024 18:20 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 20-06 17:21
Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:18:
Verzending wordt voorbereid

Status bij Apple. :)

[Afbeelding]
Jij materialist ;)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:32
Mijn Vodafone-bestelling van 14:07 niet goed doorgekomen blijkt nu, klantenservice maakt nu een nieuwe order aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umAvnsA-ZASvefOsL62LxuryQC0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0JDBkJXEIsKCvPFYx8bLDQr.jpg?f=fotoalbum_large
@Rivanov Hier ook alles verzending voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:30
Bij mijn bestelling van vodafone staat al bijna 2 uur Je bestelling is in behandeling

Hopelijk komt die nog door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Ze zijn er dit jaar wel serieus snel mee. Ben reuze benieuwd hoe ze dit jaar verstuurd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:34:
[...]

Ze zijn er dit jaar wel serieus snel mee. Ben reuze benieuwd hoe ze dit jaar verstuurd gaan worden.
Ik ook. Of het blijft tot donderdag op deze status aan en komt uit Waalwijk, of ze moeten uit het buitenland verzonden worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:34:
[...]

Ik heb ergens het gevoel dat er toch niet zoveel toestellen over de toonbank vliegen dan voorgaande jaren. Release-datum is steeds minder interessant heb ik het idee, steeds meer mensen doen ook langer met een toestel. Puur een onderbuik gevoel, kan het niet staven.

Mobiel.nl geeft niks nieuws, pre-order status.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PgAxaTBeUptrCj_A-ZFOPkB3xi4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rxWkrNaXHVdLiPT7uWPKlDvd.jpg?f=user_large

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:28
Aggressor schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:53:
[...]

Bij kpn heb je toch een abonnement erbij?
Bij apple niet?
Klopt maar als je bijvoorbeeld een abonnement van €14 na 1 maand opzegt is het alsnog goedkoper bij KPN. Ik heb €1350 betaald voor een Pro Max 256GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ping83 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:50:
[...]

Klopt maar als je bijvoorbeeld een abonnement van €14 na 1 maand opzegt is het alsnog goedkoper bij KPN. Ik heb €1350 betaald voor een Pro Max 256GB.
Hier 12,50 euro per maand voor 12 maanden: 125 euro extra korting + 10 euro cashback. MB's via mijn wederhelft, bellen doe ik zelden. En zo doe ik dat al jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22:55
Kecin schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:48:
[...]

Ik heb ergens het gevoel dat er toch niet zoveel toestellen over de toonbank vliegen dan voorgaande jaren. Release-datum is steeds minder interessant heb ik het idee, steeds meer mensen doen ook langer met een toestel. Puur een onderbuik gevoel, kan het niet staven.

Mobiel.nl geeft niks nieuws, pre-order status.
[Afbeelding]
Bij mobiel.nl staat nog steeds ditAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5tCRnYvYFp4fWJ0K6KXmHZPxqI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QDA5pZTiLeqV1vugSNoqagR1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Nou dat was nog wel even een verhaal bij Odido.

Wou verlengen, alle stappen doorlopen, kreeg ik een bevestiging van een nieuw nummer en totaal nieuw abo. Uiteindelijk gebeld en die hebben ze geannuleerd, nieuwe aangesloten, maar die bleek dus niet goed te zijn gegaan. Vanavond weer gebeld, prima geholpen door Dirk en die zei, nee de vorige persoon heeft het nieuwe abo niet goed in laten gaan want ik zie daar niks van terug. Tijdens het telefoontje kreeg ik ook direct de bevestiging. Nu maar hopen dat ik nog een beetje bij de eerste lading zit...

16 Pro NT 256GB...

Jammer, voorgaande jaren echt totaal geen problemen gehad en nu dus wel. Hoort erbij, als ik Dirk mag geloven was het echt een gekkenhuis daar bij de servicedesk. Klein beetje respect naar die mensen toe mag ook wel. Als ik een paar weekjes moet wachten is het helaas niet anders..

[ Voor 19% gewijzigd door SgtElPotato op 13-09-2024 19:08 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 10:34

Dennisb1

VCDS 058

MarioMark1541 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:50:
[...]

Ah oké

Wat is raadzaam kwa watt
Daar is niks zinnigs over te zeggen. Langzamer laden = minder hitte = minder veroudering.

Ik laad overdag bij soms met 10w en in de nacht 5w blokje. Zit nu met de 15 pro Max op 91% capaciteit nog na 1 jaar.

Wel erg snel maar ja 300 cycles en gebruik hem ook gewoon de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Dennisb1 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:11:
[...]

Daar is niks zinnigs over te zeggen. Langzamer laden = minder hitte = minder veroudering.

Ik laad overdag bij soms met 10w en in de nacht 5w blokje. Zit nu met de 15 pro Max op 91% capaciteit nog na 1 jaar.

Ik moet m’n powerbank dus niet meer gebruiken. Die pompt het maximale er in, hij kan 140w aan :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-05 12:09
Kecin schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:48:
[...]

Als je nu kijkt naar de Apple website, zijn ruim 5 uur nadat de pre-orders open gingen nog bijna alle combinaties van toestellen + opslag + kleur op te halen op 20 september. Verzending is vaak al wel 1 of 2 weken opgeschoven, maar het is vrij ongebruikelijk dat er nog beschikbaarheid is voor pick-up op launch day. Dit kan duiden op grotere productie hoeveelheden, of een lagere vraag.
Ik denk dus ook dat het aantal bestellingen iets lager ligt dan gebruikelijk; dit hoeft natuurlijk helemaal niets te zeggen over het verkoopsucces gedurende het hele jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Laatst online: 21-06 10:25
PWA777 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:23:
[...]

Als je nu kijkt naar de Apple website, zijn ruim 5 uur nadat de pre-orders open gingen nog bijna alle combinaties van toestellen + opslag + kleur op te halen op 20 september. Verzending is vaak al wel 1 of 2 weken opgeschoven, maar het is vrij ongebruikelijk dat er nog beschikbaarheid is voor pick-up op launch day. Dit kan duiden op grotere productie hoeveelheden, of een lagere vraag.
Ik denk dus ook dat het aantal bestellingen iets lager ligt dan gebruikelijk; dit hoeft natuurlijk helemaal niets te zeggen over het verkoopsucces gedurende het hele jaar.
Wel opvallend. Ik sla dit jaar over terwijl ik normaal gesproken jaarlijks update. De verbeteringen zijn erg meh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
PWA777 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:23:
[...]

De 128 en 256GB versies kan ik deze maand niet meer ophalen hoor. Net zoals voorgaande jaren zijn deze gelijk weg. De 512GB en 1TB varianten blijven vaak iets langer liggen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Dennisb1 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:11:
[...]

Ik heb een Apple 18 watt lader zie ik dus net …

Is dat 5 watt blokje ook usb C / origineel ?

[ Voor 4% gewijzigd door MarioMark1541 op 13-09-2024 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Laatst online: 21-06 10:25
SgtElPotato schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:27:
[...]

De 128 en 256GB versies kan ik deze maand niet meer ophalen hoor. Net zoals voorgaande jaren zijn deze gelijk weg. De 512GB en 1TB varianten blijven vaak iets langer liggen.
Volgens de apple store app, kun je 256 ophalen in Ams en Den Haag m.u.v. natural titanium (blijkbaar de populairste kleur?). De 128 lijken niet-beschikbaar meer voor pick-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-06 21:09
14.18 via Coolblue, 16 Pro Max 256GB Black Titanium
14.19 via Coolblue, 16 Pro 256GB White Titanium
14.28 via Mobiel.nl met verlenging Odido, 16 Pro Max 256GB Desert Titanium voor mezelf. +- 180 euro toestelkorting.

Heb dus 3 preorders lopen waarvan de andere 2 voor m’n ouders. Coolblue heeft al “bevestigd” dat de toestellen af te halen zijn vanaf openingstijden de 20e. Mobiel.nl staat nog niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hier een pre-order staan voor zowel de reguliere Pro als de Pro Max. Een van de twee ga ik annuleren. Twijfel nog steeds een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 20:04

CerandoX.nl

Vides

badbadpresident schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:36:
[...]

Volgens de apple store app, kun je 256 ophalen in Ams en Den Haag m.u.v. natural titanium (blijkbaar de populairste kleur?). De 128 lijken niet-beschikbaar meer voor pick-up.
Net weg, want keek 10 minuten geleden en toen kon je de 256 nog steeds in Den Haag ophalen in Natural.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-06 10:59
Uniciteit schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:42:
Hier een pre-order staan voor zowel de reguliere Pro als de Pro Max. Een van de twee ga ik annuleren. Twijfel nog steeds een beetje.
Welke kleur max heb je? Kan je aangeven wanneer je die annuleert? dan kan ik die bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
SamSid schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:45:
[...]

Welke kleur max heb je? Kan je aangeven wanneer je die annuleert? dan kan ik die bestellen :)
Of anders onderling een dealtje sluiten? Doen we hier op Tweakers wel vaker, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:02
Bij Odido staat er nu:
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
En wanneer had je besteld?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Laatst online: 21:17
Besteld bij proximus maar wel slecht gevoel aan over gehouden.

De website zelf liep erg vaak vast,uiteindelijk mijn abonnement wel kunnen verlengen en betaald.
Kreeg dan een scherm te zien dat alles oke en ik een bevestiginsmail ga krijgen( die heb ik nooit ontvangen)

Bij proximus kreeg ik te horen dat ik deze nog ga krijgen maar dat het druk is.
Bestelling zien ze wel binnen en is gelukt.

voel dat hier problemen van gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:02
Ik heb 14:04 besteld bij Apple. Deze is voor m'n vriendin, die bestelde ik pas om 14:45

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04 14:24
Telefonisch bij Vodafone besteld. Beter als online. Ben benieuwd of hij er volgende week bij zit. Pro Max Desert 1TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:23

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

[...]

Valt best mee.

Ik betaal bij KPN 22,50 voor onbeperkt internet en bellen (met korting omdat ik ook KPN glasvezel heb).

Dan 41 euro per maand voor de telefoon. Dat is dus (41 euro * 24 maanden) 984 euro. Bij bestellen betaal je nog eenmaal 96 euro, samen dus 1080 euro, voor een iPhone 16 Pro met 128GB, die bij Apple zelf dus 1229 euro kost.

Dat is dus goedkoper dan los kopen.

Die 24 * 22,50 voor onbeperkt internet is helemaal niet duur - ik red het niet hoor, 18 GB in de maand. Da ga ik ver overheen met series kijken tijdens forenzen, hotspotje aan (tethering) tijdens het werken op locatie en Team meetings.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:02:
Even een kleine crosspost voor wie niet in het 16 topic mee leest. We hebben een polletje over wie welke variant kiest:

Poll: Ik bestelde een iPhone 16 Pro (max) en nam het volgende model:
iPhone 16 Pro 128 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Zwart titanium

iPhone 16 Pro 128 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Wit titanium

iPhone 16 Pro 128 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Naturel titanium

iPhone 16 Pro 128 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro 256 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro 512 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro 1024 GB Desert titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Zwart titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Zwart titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Wit titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Wit titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Naturel titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Naturel titanium

iPhone 16 Pro Max 256 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro Max 512 GB Desert titanium
iPhone 16 Pro Max 1024 GB Desert titanium

Ik bestelde niets maar wilde wel graag ergens op drukken
Tussenstand:
[Afbeelding]
Vul jij nou maar eerst het sheets bestandje in 7(8)7

Overigens kan je daar ook gewoon de resultaten zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-05 12:09
SgtElPotato schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:27:
[...]

De 128Gb Pro is nog op te halen op 20 september. Dat is echt ongekend, dat die optie in de avond van launch day nog bestaat.
Wil je een Pro Max; dan zul je voor de 512Gb moeten gaan; ook die is nog op te halen op 20 september. De 256Gb versie is inderdaad niet meer beschikbaar. Ik wil ook niet beweren dat het "een flop" is, maar ik denk wel dat het minder hard loopt dan andere jaren (of Apple heeft veel meer voorraad!).

Overigens werkt Apple met de strategie dat ze levertijden en beschikbaarheid vaak best defensief instellen; dat wil zeggen dat een voorspelde leverdatum van bijvoorbeeld 7-14 oktober in de praktijk vaak al eind september of begin oktober bezorgd kan worden. Ook zal Apple op vrijdag 20 september rond 06h00 's ochtends nog voor alle modellen nieuwe voorraad online zetten, die dan dezelfde dag nog in de Apple stores opgehaald kan worden. Dit doen ze omdat ze dan pas exacter weten hoeveel voorraad er op tijd in de winkels ligt; ook om te voorkomen dat ze nu allerlei dingen verkopen die er uiteindelijk niet blijken te zijn (zoals sommige andere webshops helaas wel eens overkomt). Wil je daar gebruik van maken (dit is dan eigenlijk alleen relevant voor de 256Gb Pro Max denk ik want anders kan je gewoon nu nog bestellen) moet je er wel vroeg bij zijn op de Apple website op de 20e (die last-minute voorraden zijn tussen 07h00 en 08h00 dan wel uitverkocht doorgaans).

Ook bol.com staat er om bekend dat zij de verkoop pas open gooien op de release-day (de 20e in dit geval), omdat zij niet werken met pre-orders voor de iPhone en alleen uit voorraad leveren. Je kunt dan kiezen voor de optie om op dezelfde dag je telefoon bezorgd te krijgen, en dan heb je hem ook nog de 20e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 21:39

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan je Applecare+ ook later nog afsluiten? Mijn plan is om een 16Pro bij AMAC te preorderen, 20 september ophalen en dan Applecare+ via Apple afsluiten. Gaat dat werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Coenen schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:23:
Kan je Applecare+ ook later nog afsluiten? Mijn plan is om een 16Pro bij AMAC te preorderen, 20 september ophalen en dan Applecare+ via Apple afsluiten. Gaat dat werken?
Ja, tot 60 dagen na je aankoop kan je AC afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Coenen schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:23:
Ja. Je hebt 60 dagen de tijd om AppleCare af te sluiten. Kan rechtstreeks vanuit de Instellingen app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:06:
[...]

Vul jij nou maar eerst het sheets bestandje in 7(8)7

Overigens kan je daar ook gewoon de resultaten zien :+
Sheets bestandje?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
Formulier: https://forms.gle/ceAjzNRGKjeEfmvc9

Resultaten: https://docs.google.com/s...qyQOUTd6IhDUY9B5n/pubhtml

Staat ook in de OPen boven het snel reageren :9

[ Voor 34% gewijzigd door Toppe op 13-09-2024 21:27 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 16 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.