Misschien is googlen niet een van m'n sterke kanten, maar ik heb begrepen dat Apple de iPhone 14 en SE niet meer gaat leveren vanwege de USB-C verplichting per 1-1-2025. Voor de SE betekent dat wachten op de nieuwe met USB-C. Betekent dit dat de goedkoopste basis iPhone straks in januari gewoon €800,- kost?
Bestaande voorraden mogen gewoon blijven worden verkocht. Ik denk dat de huidige SE niet echt nog in grote aantallen wordt verkocht en dat je deze tot maart of april waarschijnlijk gerust nog bij verschillende winkels kan bestellen.nerovectra schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:32:
Misschien is googlen niet een van m'n sterke kanten, maar ik heb begrepen dat Apple de iPhone 14 en SE niet meer gaat leveren vanwege de USB-C verplichting per 1-1-2025. Voor de SE betekent dat wachten op de nieuwe met USB-C. Betekent dit dat de goedkoopste basis iPhone straks in januari gewoon €800,- kost?
Dat zal ook wel voor de iPhone 14 zo gelden.
Overigens krijg je de iPhone 15 al voor onder de €700 in combinatie met een abonnement. En zijn er regelmatig acties bij providers. Begin dit jaar kon je bijvoorbeeld prima een iPhone 15 - toen nog dus het nieuwste model - scoren voor rond de €560 bij Vodafone.
Met de (on)betaalbaarheid valt het dus wel mee.
[ Voor 21% gewijzigd door Uniciteit op 27-12-2024 08:10 ]
Geen antwoord op je vraag maar ik zou nu echt geen SE meer kopen. Ik heb er eentje in gebruik voor alleen wat MFA-dingen, maar het toestel is nu wel echt gedateerd en zeker niet meer klaar voor nog eens 4 of 5 onbezorgde jaren wat de meeste SE-gebruikers vaak doen.nerovectra schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:32:
Ik zou nu proberen geduld op te brengen, de laatste geruchten zetten hem op eerste kwartaal van 2025.
Momenteel hebben wij (2 ouders en 2 dochters) allemaal een Samsung, maar we willen gaan switchen naar iphones. Wie heeft advies voor een (liefst fysieke) winkel waar ik de nieuwe telefoons kan kopen (evt in combinatie met verlengen abonnement) en direct de samsungs kan inruilen, zodat er later geen gedoe is over de inruil prijs?
Coolblue ruilt in, en hebben een lijst van geschatte inruilprijzen.
Ook zonder inruil zou ik trouwens praten met de winkel, zeker als het gaat om de wat duurdere modellen.
4 maal een iPhone 16 is een verkoop van meer dan 4000 Euro, zeker als je meer geheugen wilt of een duurder type.
Ook zonder inruil zou ik trouwens praten met de winkel, zeker als het gaat om de wat duurdere modellen.
4 maal een iPhone 16 is een verkoop van meer dan 4000 Euro, zeker als je meer geheugen wilt of een duurder type.
Als je ze los wilt kopen, kan je bij Apple of Coolblue terecht voor het aanschaffen van de iPhones en inruilen van de Samsung telefoons(ja Apple neemt ook Samsung telefoons in).stijnec1 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 16:29:
Momenteel hebben wij (2 ouders en 2 dochters) allemaal een Samsung, maar we willen gaan switchen naar iphones. Wie heeft advies voor een (liefst fysieke) winkel waar ik de nieuwe telefoons kan kopen (evt in combinatie met verlengen abonnement) en direct de samsungs kan inruilen, zodat er later geen gedoe is over de inruil prijs?
Als je ze icm een abonnement wilt aanschaffen, dan is mediamarkt denk ik het beste. Die doen inruil en abonnementen. Het laatste doen Apple en Coolblue niet.
Ik ga dit keer weer voor de 17 pro max in zilver en 256 mb. Ik ben bang dat ik dat oranje snel zat ben en donkerblauw vind ik te somber. Had eigenlijk gehoopt op spierwit of lichtgoud. Helaas krijgt de PM nooit zoveel kleuren.
Wsl kies ik weer eens voor het model, de opslag en de kleur die de meeste mensen willen. 2 jaar geleden zat ik bij de pre-order gekte van de PM 15 in zilver en toen bestelde ik deze op de KPN website op release date om 14:09 uur. Ik moest toen serieus al weken langer wachten dan de mensen die hem kennelijk om 13:50 uur al hadden kunnen bestellen.
Vraag: hoe laat moet ik vrijdag bij KPN klaarzitten om een wel bij de eerste batch te horen? Hebben jullie tips? Kennelijk is 14:00 uur namelijk niet precies 14:00 uur als mensen 2 jaar geleden al 10 minuten eerder hadden besteld.
Wsl kies ik weer eens voor het model, de opslag en de kleur die de meeste mensen willen. 2 jaar geleden zat ik bij de pre-order gekte van de PM 15 in zilver en toen bestelde ik deze op de KPN website op release date om 14:09 uur. Ik moest toen serieus al weken langer wachten dan de mensen die hem kennelijk om 13:50 uur al hadden kunnen bestellen.
Vraag: hoe laat moet ik vrijdag bij KPN klaarzitten om een wel bij de eerste batch te horen? Hebben jullie tips? Kennelijk is 14:00 uur namelijk niet precies 14:00 uur als mensen 2 jaar geleden al 10 minuten eerder hadden besteld.
@madamewijnen We hebben geen glazen bol het is gewoon geluk hebben en de site in de gaten houden.
Koffiedik kijken lukt niemand, gewoon vanaf 14:00 uur proberen.madamewijnen schreef op woensdag 10 september 2025 @ 18:17:
Ik ga dit keer weer voor de 17 pro max in zilver en 256 mb. Ik ben bang dat ik dat oranje snel zat ben en donkerblauw vind ik te somber. Had eigenlijk gehoopt op spierwit of lichtgoud. Helaas krijgt de PM nooit zoveel kleuren.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Nee begrijp dat niemand een glazen bol heeft? Dacht gewoon: miss heeft iemand een tip of nog ervaringen van vorig jaar.
Ik ga om 13:50 lekker zitten refreshen bij Belsimpel denk ik. Of bij Mobiel.nl... Belsimpel lijkt wel een goede keuze als ik dit topic een beetje doorlees.
Ik koop hem bij Coolblue, maar weet niet of ik tussen kwart voor 2 en 2 ga redden om klaar te zitten. Dus dat wordt weer november. 😆
Mensen die hem kopen bij telenet hier? En zo ja, hoe lang is de leveringstermijn?
Ik ga hetzelfde doen maar dan bij KPN vanaf 13:30 uur haha. Vorige keer (2 jaar terug 15 PM titanium) bestelde ik rond 14:10 uur en toen moest ik wachten tot eind oktober (6 weken dus) voor ik hem kreeg, omdat er kennelijk 1000 mensen voor 14:00 uur hadden kunnen bestellen. Ik ga dus vanaf half 2 al klaarzitten, haha blijft leuk spelletjeGeorgeMichael schreef op donderdag 11 september 2025 @ 07:39:
Ik ga om 13:50 lekker zitten refreshen bij Belsimpel denk ik. Of bij Mobiel.nl... Belsimpel lijkt wel een goede keuze als ik dit topic een beetje doorlees.
Aangezien ik momenteel op vakantie ben in USA en Canada, ga ik proberen om ‘m hier te bestellen met ophalen in Apple Store Seattle. (M’n zus gaat ‘m in Nederland voor mij bestellen als back-up)
Wekker zetten zodat ik om 6:00 klaar zit.
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2025 12:39 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Denk je aan de invoerrechten?Rivanov schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:38:
Aangezien ik momenteel op vakantie ben in USA en Canada, ga ik proberen om ‘m hier te bestellen met ophalen in Apple Store Seattle. (M’n zus gaat ‘m in Nederland voor mij bestellen als back-up)
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Denk er ook aan dat de usa versies esim only zijn. Er kan dus geen fysieke simkaart in.Rivanov schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:38:
Ik zal er aan denken.
Done.
Jep. Perfect juist. Geeft mij meer accuduur.Dodanh schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:07:
[...]
Denk er ook aan dat de usa versies esim only zijn. Er kan dus geen fysieke simkaart in.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gezien de esim versie van iPhone 17 pro en pro max best een significant grotere accu heeft.. Is het mogelijk om die versie vanuit Nederland te bestellen/importeren, of wordt dat vrij snel onbetaalbaar?
Men zal een bewijs willen zien dat je het toestel in de EU hebt gekocht, vooral als zichtbaar is dat het een VS-versie is (modelnummer, ontbreken SIM-kaartslot).Daejji schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:50:
[...]
Invoerrechten voor een telefoon die je gewoon gebruikt en in je broek hebt zitten?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Waarom juist? Als jij hem gewoon in gebruik hebt?Heroic_Nonsense schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:23:
[...]
Men zal een bewijs willen zien dat je het toestel in de EU hebt gekocht, vooral als zichtbaar is dat het een VS-versie is (modelnummer, ontbreken SIM-kaartslot).
Denk je nu echt dat de douane zich daar mee bezig houdt?Heroic_Nonsense schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:23:
[...]
Men zal een bewijs willen zien dat je het toestel in de EU hebt gekocht, vooral als zichtbaar is dat het een VS-versie is (modelnummer, ontbreken SIM-kaartslot).
Lijkt me dat beide kanten hier een punt proberen te maken?
1) Over goederen met zulke waarde moet je wettelijk gezien importheffingen betalen
2) Het doet er niet toe of je 'm "in gebruik" hebt of niet
3) Net zo goed weten we allemaal dat in de praktijk mensen echt niet een iPhone bij de douane gaan aangeven
4) Net zo goed weten we ook dat niemand het zal opvallen dat je dat niet doet, want iedereen heeft sowieso een telefoon en dat wordt echt niet tot het modelnummer nagelopen
Beide kanten hier hebben dus op een bepaalde manier wel gelijk. Maar echt wel een beetje onbenullig om te doen alsof beide kanten elkaar hier niet begrijpen en dan zo heen en weer te posten...
1) Over goederen met zulke waarde moet je wettelijk gezien importheffingen betalen
2) Het doet er niet toe of je 'm "in gebruik" hebt of niet
3) Net zo goed weten we allemaal dat in de praktijk mensen echt niet een iPhone bij de douane gaan aangeven
4) Net zo goed weten we ook dat niemand het zal opvallen dat je dat niet doet, want iedereen heeft sowieso een telefoon en dat wordt echt niet tot het modelnummer nagelopen
Beide kanten hier hebben dus op een bepaalde manier wel gelijk. Maar echt wel een beetje onbenullig om te doen alsof beide kanten elkaar hier niet begrijpen en dan zo heen en weer te posten...
Morgen om 14:10 - 14:15 te bestellen, als Apple de store weer eens 10 minuten te laat aanzet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
@Heroic_Nonsense ik ga morgen boodschappen doen, kun jij mij morgen even herinneren dat ik deze afreken voor ik de winkel verlaat?
Ja - uit ervaring. Ik lande vorig jaar in november op Schiphol vanuit (net) buiten de EU met mijn (toen gloednieuwe) iPhone 16 Pro zonder iets aan te geven en werd eruit gevist.SE USER schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:39:
[...]
Denk je nu echt dat de douane zich daar mee bezig houdt?
Het ging allemaal heel vriendelijk hoor, maar de douanier legde uit dat men bij releases van populaire apparatuur zoals iPhones altijd extra controleerde of men niet een exemplaar meenam zonder daar aangifte van te doen.
Ik moest aantonen dat ik het apparaat in de EU had gekocht. Ik kon dat gelukkig met een mail van mobiel.nl.
Ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn. Jammer dat je het in het belachelijke moet trekken.schumi1986 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:47:
@Heroic_Nonsense ik ga morgen boodschappen doen, kun jij mij morgen even herinneren dat ik deze afreken voor ik de winkel verlaat?
In dat geval neem ik het terug, maar volg de nieuwe iPhone 17 topics vanaf het begin en zodra iemand het woord IPhone en America in een reactie noemt wordt deze Tweaker meteen aangevallen door Jan en alle man die een vooroordeel heeft over het correct invoeren, dit terwijl Tweaker zelf niet aangeeft belasting te gaan ontduiken.Heroic_Nonsense schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:51:
[...]
Ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn. Jammer dat je het in het belachelijke moet trekken.
Uiteindelijk is het correct invoeren de verantwoordelijkheid van deze persoon en heeft niemand daar op voorhand wat over te zeggen.
Maar nogmaals als je echt behulpzaam probeerde te zijn neem ik mijn kinderachtige reactie terug.
[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 11-09-2025 22:02 ]
Als ik via telenet een toestel koop is het binnen 3 werkdagen geleverd.kokorico schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:12:
Mensen die hem kopen bij telenet hier? En zo ja, hoe lang is de leveringstermijn?
Met pre-orders via telenet heb ik zelf geen ervaring.
als ik upgrade waarschijnlijk ook ro. d die tijd, heb geen haast. dus geen stress;)CerandoX.nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:06:
Ik koop hem bij Coolblue, maar weet niet of ik tussen kwart voor 2 en 2 ga redden om klaar te zitten. Dus dat wordt weer november. 😆
Dit is mijn favoriete weekend van het jaar:
- iPhone pre-orderen om 14:00
- Huidige iPhone in de verkoop
- Pixel 9 Pro XL gebruiken voor een week (altijd beter dan de S22 Plus die ik daarvoor had)
- Zaterdag naar de IBC in Amsterdam
Tech en radio komen dan helemaal samen in één weekend. Kan niet mooier.
- Pixel 9 Pro XL gebruiken voor een week (altijd beter dan de S22 Plus die ik daarvoor had)
Moet je nú nog de huidige iPhone verkopen?Dennisweb schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 00:20:
Dit is mijn favoriete weekend van het jaar:
Bij mij vorig jaar al gebeurd.
/f/image/6qzuLLXejSpxIjX6Pz9430oy.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door JB op 12-09-2025 09:09 ]
Mijn boefje is liev!
Met de kennis dat er geen glazen bollen bestaan. Hoe erg vis je naast het net qua levertijd als je niet om 14:00 besteld maar om 17:00? Ik ga op 7 oktober 3 weken op vakantie, als het even kan zou ik voor die tijd een nieuw toestel willen hebben.
Ik lees in een artikel op iCulture dat het bij de 16 pro modellen al snel op liep tot ver in oktober, maar wat is 'snel'? Iemand hier met ervaring met de 16 release die er iets over kan zeggen?
Zit de hele dag bij een cursus waarbij ik er niet zomaar tussenuit kan piepen, of ik moet heel strategisch een toiletpauze inplannen, maar liever niet.
Ik lees in een artikel op iCulture dat het bij de 16 pro modellen al snel op liep tot ver in oktober, maar wat is 'snel'? Iemand hier met ervaring met de 16 release die er iets over kan zeggen?
Zit de hele dag bij een cursus waarbij ik er niet zomaar tussenuit kan piepen, of ik moet heel strategisch een toiletpauze inplannen, maar liever niet.
blaap
Was het niet zo dat het via de app het snelste ging, om te bestellen?
Gewoon blijven kijken, ook al lijkt alles op. Er blijven zeker later op de dag continu toestellen terug komen die niet worden afgerekend of weer worden geannuleerd. Zeker bij de tijdsloten voor af halen is dat altijd het geval. Vorig jaar heb ik op zaterdagmiddag er zelfs nog eentje kunnen pakken voor releaseday.blaatschaaap schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:19:
Met de kennis dat er geen glazen bollen bestaan. Hoe erg vis je naast het net qua levertijd als je niet om 14:00 besteld maar om 17:00? Ik ga op 7 oktober 3 weken op vakantie, als het even kan zou ik voor die tijd een nieuw toestel willen hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2025 08:32 ]
Ik heb 2 jaar geleden op deze dag om 14.10 uur ofzo besteld bij KPN (meest populaire model en opslag) en moest toen al wachten tot eind oktober (6 weken al ongeveer). Ik heb het idee dat echt elke seconde telt?blaatschaaap schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:19:
Grote retailers hebben toch ook gewoon winkelvoorraad? Ik heb de afgelopen twee iPhones op releaseday gewoon bij een retailer gekocht.
Ik ben toch malle pietje niet!
Dit.Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:31:
[...]
Gewoon blijven kijken, ook al lijkt alles op. Er blijven zeker later op de dag continu toestellen terug komen die niet worden afgerekend of weer worden geannuleerd. Zeker bij de tijdsloten voor af halen is dat altijd het geval. Vorig jaar heb ik op zaterdagmiddag er zelfs nog eentje kunnen pakken voor releaseday.
En anders na releasedag heb je dagelijks wel dat hij 'per direct' op te halen is in Amsterdam, Den Haag of Haarlem.
Ik weet genoeg, dank voor de reacties!
blaap
Ik ga het vandaag weer proberen bij Vodafone. Vorige keer (15 Pro Max) viel dat erg tegen en heb ik uiteindelijk na weken wachten geannuleerd en bij de MediaMarkt besteld die 'm de volgende dag leverde. Maar ik verwacht dat Vodafone weer (wat) korting geeft op de aanschafprijs dus ik ga toch maar weer een poging wagen...
Ik zie dat ik voor het verlengen met een 16 Pro 30 euro moet bijbetalen bij KPN, ik ben benieuwd wat het straks met de 17 Pro is...
Ik ga vandaag voor een 17 Pro Silver die ik ga bestellen bij Apple. Wordt een mooie upgrade vanaf m'n 13!
Ik zit in Amerika.TNSN schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:17:
[...]
Hoe zet je dit zo alvast klaar in je account? Ik kan hem alleen onder mijn selectie bewaren..
Ik heb momenteel de 16PM . Jammer dat de 17 pro enkel in lelijke kleuren leverbaar is ...
Dat is een persoonlijke mening!kokorico schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:59:
Ik heb momenteel de 16PM . Jammer dat de 17 pro enkel in lelijke kleuren leverbaar is ...
Ik hoor net dat het allemaal niet door gaat vanmiddag, dus iedereen kan rond 14u gewoon wat anders gaan doen 👍
Ja sorry, ik had Tim's uitnodiging in m'n agenda verplaatst naar 12 oktober en hij heeft 'm zonder te checken geaccepteerd.Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:04:
Ik hoor net dat het allemaal niet door gaat vanmiddag, dus iedereen kan rond 14u gewoon wat anders gaan doen 👍
Aldus sprak ik.
Welk model en welke kleur gaan jullie eigenlijk bestellen?
iPhone Air 256GB space blackSinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:15:
Air in OrangeSinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:15:
17 Pro 256GB Cosmic Orange.Sinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:15:
Pro Silver 256GBSinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:15:
Aldus sprak ik.
Ik heb weer een formuliertje online gegooid... Het zou erg leuk zijn als iedereen de moeite neemt om na het bestellen deze even in te vullen!
Link naar de sheet: https://forms.gle/CEvkoEiiUj59hzDUA
Link naar de resultaten: https://docs.google.com/s...jdgaVla8/edit?usp=sharing
Let op! Alles wat een timestamp heeft vóór 14:00:01 verwijder ik!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Gewone 17, Pro camera is imo enkel voor wie met RAW bestanden zal werken, wat 90% van de iphone kopers niet doet.
Mis je telephoto lens niet? Heb hem op mijn 13 pro Max, en zou die wil gaan missen.Cappuccino schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:25:
Gewone 17, Pro camera is imo enkel voor wie met RAW bestanden zal werken, wat 90% van de iphone kopers niet doet.
Nog een blikje cola voor na het bestellen ? haha
Had al even gekeken en als je op iPhone 17 pro max klikt ga je door naar de iPhone air - is wss niet de bedoeling!Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:24:
Ik heb weer een formuliertje online gegooid... Het zou erg leuk zijn als iedereen de moeite neemt om na het bestellen deze even in te vullen!
Verschilt ieder jaar. Is totally random. Ook afhankelijk van je ISP.Cordon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:26:
Was het niet zo dat het via de app het snelste ging, om te bestellen?
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2025 13:33 ]
Deze zijn leeg, ik ga gelijk een nieuwe pakken!!!!!!!!!!Sinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:32:
[...]
Nog een blikje cola voor na het bestellen ? haha
Hyper hyper
FixedPimutje schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:33:
[...]
Had al even gekeken en als je op iPhone 17 pro max klikt ga je door naar de iPhone air - is wss niet de bedoeling!
Ik heb er nog een iPad naast met de app van de store. Kijken welke het snelste gaat. En die op mobiele data gezet voor als Ziggo in stort
Nu behoorlijke stress omdat ik inmiddels heb begrepen dat die via BelSimpel mogelijk goedkoper is dan direct bij Vodafone... dus nu moet ik eerst om 14:00 uur de prijzen nog vergelijken en dan pas bestellen... arrrgghhh! Ontzettend irritant dat de prijzen niet vooraf bekend gemaakt worden.
haha ze beginnen echt niet 24 minuten te vroeg hoorGeorgeMichael schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:36:
Hier is het F5'en al begonnen merk ik...
Overigens ben ik er nog steeds niet uit welke het word
@Donstil al klaar??
[ Voor 15% gewijzigd door Toppe op 12-09-2025 13:37 ]
twijfel nog tussen de witte en zwarte iPhone base iemand tips? zijn de krassen zichtbaarder op de zwarte dan bij de witte?
Gelukkig voor de gein net eens op F5 gedrukt...GeorgeMichael schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:36:
Hier is het F5'en al begonnen merk ik...
Blijkt dat op de Logi Keys de knop te zijn om alle schermen af te sluiten
jaSinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:37:
twijfel nog tussen de witte en zwarte iPhone base iemand tips? zijn de krassen zichtbaarder op de zwarte dan bij de witte?
BezigheidstherapieToppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:36:
[...]
haha ze beginnen echt niet 24 minuten te vroeg hoor
Ik kan niet op de resultaten pagina van je formulier komen trouwens. Toegang nodig.
Nou ik moest ff boodschappen doen enz. En dacht net “f*ck het is al bijna”Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:36:
[...]
haha ze beginnen echt niet 24 minuten te vroeg hoor
Overigens ben ik er nog steeds niet uit welke het word
@Donstil al klaar??
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Fixed!GeorgeMichael schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:38:
[...]
Bezigheidstherapie.
Ik kan niet op de resultaten pagina van je formulier komen trouwens. Toegang nodig.
Boodschappen?? Bezorgen ze niet in dat dorp van je?Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:39:
[...]
Nou ik moest ff boodschappen doen enz. En dacht net “f*ck het is al bijna”
Vandaag is het weer een hoogdag voor Apple , het geld zal weer lekker binnenstromen.
Anyway ,ik zit er ook weer klaar voor
Azmodann schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:42:
Vandaag is het weer een hoogdag voor Apple , het geld zal weer lekker binnenstromen.
/f/image/ZlOkmqBfFlkQqNRnNfVvoROB.png?f=fotoalbum_large)
Apart dat er bij vodafone F&F al staat "Pre-order nú met € 361 voordeel."
Jullie hebben het maar luxe met je 14:00.
Tja, standaard korting op je abonnementskosten én iets van 100 euro korting op hardware.CopyCatz schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:44:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Doen ze zodat mensen nu al de korting weten en ze hopen dat mensen daar heen gaanCopyCatz schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:44:
Goedemorgen, hoe laat is het daar?
Goh, heb een 14 Pro Max en ben eigenlijk gewoon niet echt in te zoomen, want kwaliteit ingezoomd is niet zo goed vind ik.Otto Jans schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:30:
[...]
Mis je telephoto lens niet? Heb hem op mijn 13 pro Max, en zou die wil gaan missen.
Hoelaat is het bij jou?
5:45
Zit momenteel in Jasper (Canada). Daar is tijdsverschil -8.
Maar eind volgende week weer terug in USA. Probeer in-store pick-up te doen in Seattle.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2025 13:47 ]
Ik begreep dat je in Canada zit en de wekker hebt gezet.Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:46:
[...]
Maar eind volgende week weer terug in USA.
Lang overwogen, maar ga de Air zwart - 256GB bestellen, vind ik het niks, blijf ik bij mijn 16 PM 
Succes iedereen!!
Succes iedereen!!
Zo. @RiccardoNL en ik zijn weer van de partij. Nu we allebei ergens anders wonen, houden we contact via FaceTime
Prachtige omgeving! Ik ben er zo'n 7 jaar geleden geweest. Schitterend!Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:46:
[...]
Maar eind volgende week weer terug in USA. Probeer in-store pick-up te doen in Seattle.
.
Welkom bij dezelfde club!Reem0nN schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:47:
Lang overwogen, maar ga de Air zwart - 256GB bestellen, vind ik het niks, blijf ik bij mijn 16 PM
Succes iedereen!!
Je ligt._Bailey_ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:49:
Ik zit er klaar voor...vanuit Spanje
[Afbeelding]
Na de verschrikkelijke branden van vorig jaar, ziet het er nu totaal anders uit helaas.henidde schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:48:
[...]
Prachtige omgeving! Ik ben er zo'n 7 jaar geleden geweest. Schitterend!
Wat zijn de regels bij tweakers eigenlijk voor topless pics_Bailey_ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:49:
Ik zit er klaar voor...vanuit Spanje
[Afbeelding]
CopyCatz schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:50:
[...]
Wat zijn de regels bij tweakers eigenlijk voor topless pics
:strip_exif()/f/image/EbB59LNrZLek7OedGL4u4N0o.png?f=user_large)
Zo mag het
Geinig om echt élk jaar dezelfde lui hier tegen te komen met de pre orders.
Stelletje nerds
Stelletje nerds
Plus elke maand 39 euro bij de 16 pro dat miste je even denk ik?Danielson schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:41:
Ik zie dat ik voor het verlengen met een 16 Pro 30 euro moet bijbetalen bij KPN, ik ben benieuwd wat het straks met de 17 Pro is...
Dat is jouw mening, ik heb een 16 pro en gebruik de zoom regelmatig maar werk niet met raw bestanden.Cappuccino schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:25:
[ Voor 35% gewijzigd door Roos79 op 12-09-2025 13:57 ]
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.