Misschien is googlen niet een van m'n sterke kanten, maar ik heb begrepen dat Apple de iPhone 14 en SE niet meer gaat leveren vanwege de USB-C verplichting per 1-1-2025. Voor de SE betekent dat wachten op de nieuwe met USB-C. Betekent dit dat de goedkoopste basis iPhone straks in januari gewoon €800,- kost?
Bestaande voorraden mogen gewoon blijven worden verkocht. Ik denk dat de huidige SE niet echt nog in grote aantallen wordt verkocht en dat je deze tot maart of april waarschijnlijk gerust nog bij verschillende winkels kan bestellen.nerovectra schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:32:
Misschien is googlen niet een van m'n sterke kanten, maar ik heb begrepen dat Apple de iPhone 14 en SE niet meer gaat leveren vanwege de USB-C verplichting per 1-1-2025. Voor de SE betekent dat wachten op de nieuwe met USB-C. Betekent dit dat de goedkoopste basis iPhone straks in januari gewoon €800,- kost?
Dat zal ook wel voor de iPhone 14 zo gelden.
Overigens krijg je de iPhone 15 al voor onder de €700 in combinatie met een abonnement. En zijn er regelmatig acties bij providers. Begin dit jaar kon je bijvoorbeeld prima een iPhone 15 - toen nog dus het nieuwste model - scoren voor rond de €560 bij Vodafone.
Met de (on)betaalbaarheid valt het dus wel mee.
[ Voor 21% gewijzigd door Uniciteit op 27-12-2024 08:10 ]
Geen antwoord op je vraag maar ik zou nu echt geen SE meer kopen. Ik heb er eentje in gebruik voor alleen wat MFA-dingen, maar het toestel is nu wel echt gedateerd en zeker niet meer klaar voor nog eens 4 of 5 onbezorgde jaren wat de meeste SE-gebruikers vaak doen.nerovectra schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:32:
Ik zou nu proberen geduld op te brengen, de laatste geruchten zetten hem op eerste kwartaal van 2025.
Momenteel hebben wij (2 ouders en 2 dochters) allemaal een Samsung, maar we willen gaan switchen naar iphones. Wie heeft advies voor een (liefst fysieke) winkel waar ik de nieuwe telefoons kan kopen (evt in combinatie met verlengen abonnement) en direct de samsungs kan inruilen, zodat er later geen gedoe is over de inruil prijs?
Coolblue ruilt in, en hebben een lijst van geschatte inruilprijzen.
Ook zonder inruil zou ik trouwens praten met de winkel, zeker als het gaat om de wat duurdere modellen.
4 maal een iPhone 16 is een verkoop van meer dan 4000 Euro, zeker als je meer geheugen wilt of een duurder type.
Ook zonder inruil zou ik trouwens praten met de winkel, zeker als het gaat om de wat duurdere modellen.
4 maal een iPhone 16 is een verkoop van meer dan 4000 Euro, zeker als je meer geheugen wilt of een duurder type.
Als je ze los wilt kopen, kan je bij Apple of Coolblue terecht voor het aanschaffen van de iPhones en inruilen van de Samsung telefoons(ja Apple neemt ook Samsung telefoons in).stijnec1 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 16:29:
Momenteel hebben wij (2 ouders en 2 dochters) allemaal een Samsung, maar we willen gaan switchen naar iphones. Wie heeft advies voor een (liefst fysieke) winkel waar ik de nieuwe telefoons kan kopen (evt in combinatie met verlengen abonnement) en direct de samsungs kan inruilen, zodat er later geen gedoe is over de inruil prijs?
Als je ze icm een abonnement wilt aanschaffen, dan is mediamarkt denk ik het beste. Die doen inruil en abonnementen. Het laatste doen Apple en Coolblue niet.
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 16 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 16 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.