Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-09 14:24
mv1 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:06:
Apple heeft weer een goede voorraad om op te halen in de winkels. Pro en Pro Max.
Inderdaad, na 4 dagen checken ieder dag wordt de voorraad altijd bijgevuld voor Pro Max / Pro in wit, titanium. helaas geen zwart (een keer 512GB versie) . Pro variant in het zwart is trouwens wel al 4 dagen beschikbaar om op te halen bij Apple Amsterdam. Pro Max 256GB in het zwart is blijkbaar heel erg gewild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:07
karbus115 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:24:
Heeft iemand van jullie de 16 PM 256gb Desert überhaupt al geleverd gekregen? Ik heb de mijne op 14 september 10:30 uur besteld bij KPN.
Mijn 2 weken bedenktijd zijn intussen verstreken maar anders had ik hem geannuleerd. Wat een waardeloze communicatie daar.
De bedenktijd gaat toch pas na levering van het toestel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karbus115
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-01 17:58
Oké dat is een goeie, dan ga ik kijken of er ergens anders een toestel op voorraad is. Dit is zo waardeloos. Ik begrijp dat er mondjesmaat uitgeleverd wordt door Apple maar ik mag toch aannemen dat ze bij KPN wel leverdata en hoeveelheden van de div. types doorkrijgen, voor leveringen binnen 2 weken. Als ze dat al eens communiceren zijn we al een eind verder. Ik hoef hem echt niet morgen te hebben maar ik zou wel willen weten of ik het toestel in de loop van de volgende week kan verwachten.
Ik heb dit ook naar KPN gecommuniceerd maar die reageren met een standaard antwoord.

[ Voor 32% gewijzigd door karbus115 op 04-10-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 13:42
Volgens mij valt het nogal tegen wat ze doorkrijgen van apple als ik dit topic zou bekijk lijkt het erop dat geen enkele provider precies weet wanneer ze wat binnenkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karbus115
Ja ook slecht van Apple. Elk jaar hetzelfde liedje en ik trap er gewoon weer in. Een hoop bombarie met pre-ordering etc. waardoor je verwacht dat je snel een toestel ontvangt en uiteindelijk sluit je aan in de rij. Als je als Apple een nieuw model lanceert zorg je toch dat je voldoende voorraad hebt wereldwijd. Dan denk ik hoe dan.... zorg dat je je leveranciers op tijd bevoorraad zodat die snel kunnen uitleveren. Het lijkt wel of ze nog geproduceerd moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Het lijkt wel of ze nog geproduceerd moeten worden. Zo is het ook. Lekker veilig produceren. Eerst weten wat er besteld wordt en ze dan in elkaar gaan zetten. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
karbus115 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:13:
Ja ook slecht van Apple. Elk jaar hetzelfde liedje en ik trap er gewoon weer in. Een hoop bombarie met pre-ordering etc. waardoor je verwacht dat je snel een toestel ontvangt en uiteindelijk sluit je aan in de rij. Als je als Apple een nieuw model lanceert zorg je toch dat je voldoende voorraad hebt wereldwijd. Dan denk ik hoe dan.... zorg dat je je leveranciers op tijd bevoorraad zodat die snel kunnen uitleveren. Het lijkt wel of ze nog geproduceerd moeten worden.
Het zijn grote partijen die ze de wereld over moeten trappen. Ze kunnen wel eerst iedereen gaan bevoorraden maar dan moet de lancering worden uitgesteld... Wie heel graag wil hoeft echt niet veel moeite te doen om hem op releasedag te hebben, laat staan de dagen er na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACE777
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 15-09 15:13
iPhone 16 Pro Max 1TB in zwart besteld bij Mobiel.nl met verlenging van Vodafone. Besteld op vrijdag de 13e, pre-order dag... en nu staat de levertijd op 5 weken! Had juist gedacht dat de 1TB versie niet zo populair zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Vanochtend een witte iPhone 16 Pro besteld bij Dustin en deze is nu al onderweg. Ze hebben nog een zwarte 128GB op voorraad zie ik.

https://www.dustinhome.nl/product/5020021394/iphone-16-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:32
ACE777 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:08:
iPhone 16 Pro Max 1TB in zwart besteld bij Mobiel.nl met verlenging van Vodafone. Besteld op vrijdag de 13e, pre-order dag... en nu staat de levertijd op 5 weken! Had juist gedacht dat de 1TB versie niet zo populair zou zijn....
Had je kunnen verwachten als je op die datum besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACE777
Drials schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:13:
[...]

Had je kunnen verwachten als je op die datum besteld.
Ongeluksdag XD

[ Voor 15% gewijzigd door ACE777 op 04-10-2024 16:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• karbus115
Ik heb mijn order bij Kpn gecanceld.
Zojuist een 16PM 256 desert bij Coolblue besteld, wordt morgen geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten051
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-03 01:16
Belsimpel maakt er ook een potje van. De leverdatum wordt steeds een aantal dagen opgeschoven.

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten051 op 04-10-2024 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:38
Heeft iemand van jullie de 16 PM 256gb Desert überhaupt al geleverd gekregen? Ik heb de mijne op 14 september 10:30 uur besteld bij KPN.
Mijn 2 weken bedenktijd zijn intussen verstreken maar anders had ik hem geannuleerd. Wat een waardeloze communicatie daar.
Ja, 13/09 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
13/9 van mijn vrouw is nog steeds niet op voorraad. Wordt het nu ook wel zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
Vandaag een VF verlenging genomen met iPhone 16 Pro Desert 128GB, levertijd 4-6 weken.... 👀

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zo ik sta weer in de Apple Store. Voor een bandje dit keer.

Pickup lijn is nog steeds gigantisch, verkopen iPhones aan de lopende band.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 05-10-2024 15:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gister avond nieuw contact afgesloten via Belsimpel bij Odido. Vandaag is m’n iPhone 16 pro 256gb in naturel titanium geleverd. 👌🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 08:25
Donstil schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:38:

Pickup lijn is nog steeds gigantisch, verkopen iPhones aan de lopende band.
Ik zie ook meer voorraad voor afhaal gisteren en vandaag, mijne staat nog op levering tussen 16/22 okt

Ophalen zit er niet in dus maar wachten dan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:38:
Pickup lijn is nog steeds gigantisch
Staan er vast al voor het oktober-event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Luca92 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 06:33:
[...]

13/9 van mijn vrouw is nog steeds niet op voorraad. Wordt het nu ook wel zat
Bizar. Ben benieuwd hoe lang dit nog duurt via KPN…

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Abudah
  • Laatst online: 16-09 01:19
Heb op 13 september om 14:30 de 16 Pro Natural titanium besteld bij KPN, bij beide bezorgpogingen had AMP een pin storing waardoor de € 0,01 niet via de pin betaald kon worden. Bezorger zegt dat er een nieuwe afspraak ingepland zal worden maar in plaats daarvan krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is bij KPN. Na gebeld te hebben met zowel AMP en KPN was volgens hen de enige oplossing een nieuwe bestelling plaatsen en daarbij is de verwachte bezorgtijd 3-4 weken.

Buiten mijn schuld om kan de telefoon niet afgeleverd worden en dan gewoon de bestelling annuleren. Geen KPN meer voor mij.
Andere providers zoals Odido hebben deze € 0,01 eis niet (bezorger gaf aan dat hij hierna nog bij een andere bezorging wel kon afleveren aangezien deze pin eis alleen door KPN wordt gesteld).

Heb op basis van dit topic CoolBlue en Amazon in de gaten gehouden en uiteindelijk toch via Amazon besteld.

[ Voor 22% gewijzigd door Abudah op 06-10-2024 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
Abudah schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:18:
Heb op 13 september om 14:30 de 16 Pro Natural titanium besteld bij KPN, bij beide bezorgpogingen had AMP een pin storing waardoor de € 0,01 niet via de pin betaald kon worden. Bezorger zegt dat er een nieuwe afspraak ingepland zal worden maar in plaats daarvan krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is bij KPN. Na gebeld te hebben met zowel AMP en KPN was volgens hen de enige oplossing een nieuwe bestelling plaatsen en daarbij is de verwachte bezorgtijd 3-4 weken.

Buiten mijn schuld om kan de telefoon niet afgeleverd worden en dan gewoon de bestelling annuleren. Geen KPN meer voor mij.
Andere providers zoals Odido hebben deze € 0,01 eis niet (bezorger gaf aan dat hij hierna nog bij een andere bezorging wel kon afleveren aangezien deze pin eis alleen door KPN wordt gesteld).

Heb op basis van dit topic CoolBlue en Amazon in de gaten gehouden en uiteindelijk toch via Amazon besteld.
En als je de klantenservice belt, moet je in het Engels communiceren omdat niemand daar ABN spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:10
Verlenging gedaan bij VF met een pro 128gb. Deze stond op voorraad. Dag later al de sorry voor de vertraging mail. Nu staat die op week 44.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karbus115
Ruud0012 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:01:
Het lijkt wel of ze nog geproduceerd moeten worden. Zo is het ook. Lekker veilig produceren. Eerst weten wat er besteld wordt en ze dan in elkaar gaan zetten. :X
Zo is het niet helemaal want ik heb nu dus een toestel via Coolblue en de productiemaand is augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:50
karbus115 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:14:
[...]

Zo is het niet helemaal want ik heb nu dus een toestel via Coolblue en de productiemaand is augustus.
Dat is enkel van de accu en niet van het gehele toestel.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• turkeyhakan

Echt heel erg! Wat vervelend. Geen woorden voor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abudah
Drials schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:26:
[...]

En als je de klantenservice belt, moet je in het Engels communiceren omdat niemand daar ABN spreekt.
De mensen van de klantenservice had ik niet zoveel problemen mee.. zij konden mij simpelweg niet helpen. Had wel het gevoel dat het een: "computer says no" probleem was. Voelde nogal zuur dat de bezorger de telefoon wel mee had maar simpelweg niet af kon leveren en dat ik vervolgens weer achteraan in de rij kon aansluiten voor de pre-order.
turkeyhakan schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 20:22:
[...]

Echt heel erg! Wat vervelend. Geen woorden voor..
Was nog extra zuur aangezien het ging om een verrassingscadeau voor een familielid. Na de eerste pin storing dacht ik nog op korte termijn een nieuwe datum in te plannen maar toen opnieuw geen telefoon kunnen ontvangen. Tot tweemaal toe blij gemaakt met een dooie mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Abudah schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:44:
[...]

De mensen van de klantenservice had ik niet zoveel problemen mee.. zij konden mij simpelweg niet helpen. Had wel het gevoel dat het een: "computer says no" probleem was. Voelde nogal zuur dat de bezorger de telefoon wel mee had maar simpelweg niet af kon leveren en dat ik vervolgens weer achteraan in de rij kon aansluiten voor de pre-order.

[...]

Was nog extra zuur aangezien het ging om een verrassingscadeau voor een familielid. Na de eerste pin storing dacht ik nog op korte termijn een nieuwe datum in te plannen maar toen opnieuw geen telefoon kunnen ontvangen. Tot tweemaal toe blij gemaakt met een dooie mus.
Het is wel vrij bijzonder:

“We hebben een pinstoring!”
“Maar we moeten telefoons uitleveren”
“Dus, snel in je busje”
“Maar klanten kunnen niet aan de deur valideren, want pinstoring”
“Dus? Snel in je busje”
….

Chauffeur rijdt rondjes zonder een enkele telefoon uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abudah
SimD schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:56:
[...]

Het is wel vrij bijzonder:

“We hebben een pinstoring!”
“Maar we moeten telefoons uitleveren”
“Dus, snel in je busje”
“Maar klanten kunnen niet aan de deur valideren, want pinstoring”
“Dus? Snel in je busje”
….

Chauffeur rijdt rondjes zonder een enkele telefoon uit te leveren.
De eerste keer werd ik van tevoren gebeld door AMP dat ik een nieuwe afspraak moest inplannen i.v.m. de pinstoring. De tweede keer kwam de chauffeur wel aan de deur en liet toen zien dat de pinautomaat een storing gaf wanneer ik probeerde te betalen met de pinpas. Ik had het idee dat de chauffeur de hoop had dat de storing voorbij zou zijn tegen de tijd dat die bij mij aan de deur zou komen maar weet verder ook niet exact wat het idee erachter was.

En de bezorger gaf overigens wel aan dat die de telefoons van andere providers, die geen pin eis hebben, wel kon afleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Abudah op 06-10-2024 22:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FbdJ
Nou.. iPhone 16 PM zwart heb ik eergisteren binnen via Coolblue.. bleek een mico krasje aan de zijkant te hebben. Coolblue heeft me daarvoor wel 200 EUR korting gegeven (teruggestort) wat ik prima vind aangezien ik de telefoon toch om een hoesje doe. Ik kom van de 13. Het scherm is prachtig en de batterij gaat mega lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Abudah schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:08:
[...]

En de bezorger gaf overigens wel aan dat die de telefoons van andere providers, die geen pin eis hebben, wel kon afleveren.
Odido heeft die eis ook hoor. Maar die cent pin je bij de aanvraag. Niet aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14:20

mv1

FbdJ schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:16:
Nou.. iPhone 16 PM zwart heb ik eergisteren binnen via Coolblue.. bleek een mico krasje aan de zijkant te hebben. Coolblue heeft me daarvoor wel 200 EUR korting gegeven (teruggestort) wat ik prima vind aangezien ik de telefoon toch om een hoesje doe. Ik kom van de 13. Het scherm is prachtig en de batterij gaat mega lang mee.
€200 er af is toch wel erg netjes van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:34

Op 16 september heb ik bij KPN besteld, omdat zij een betere aanbieding hadden dan Odido (waar ik vaste klant was). Echter, bij het porteren van mijn nummer liep iets niet helemaal soepel, waardoor ze ook de order opnieuw wilden inschieten. Ik heb er echt op gestaan mijn order NIET te annuleren, omdat ik bang was mijn plek in de rij kwijt te raken. Uiteindelijk hebben ze niets gedaan en heb ik 3 dagen later een nieuw porteringverzoek ingediend, waarna alles ineens goed verliep.

Met andere woorden, aan de telefoon moet je soms instructies geven over wat wel en niet te doen. Zodra ze zelf gaan 'nadenken', kiezen ze vaak de makkelijkste weg. In mijn geval vermoedde ik dat er een incentive was als ze de order opnieuw hadden ingeschoten.

En dit allemaal maakt niet uit want het is 3 weken later en ik heb nog steeds niks en geen duidelijkheid, opvallend genoeg staat er ook al 3 weken lang; 2-3 weken levertijd voor het model wat ik heb besteld...

https://www.kpn.com/shop/...o-5g/black-titanium-128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Nu online
Het lijstje met levertijden bij Vodafone is ook al twee weken hetzelfde. Ben benieuwd of dat morgen nog wordt aangepast. Of dat ze alleen de datum van aanpassing aanpassen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
Net weer een mail van KPN gehad, weer geen voorraad. Nu al 3x dezelfde mail gehad in de afgelopen weken.

Het wachten is de voorpret, maar duidelijkheid over wanneer je iets binnen krijgt, helpt om ook een beetje plezier te hebben in het wachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
tuner12 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:57:
Net weer een mail van KPN gehad, weer geen voorraad. Nu al 3x dezelfde mail gehad in de afgelopen weken.

Het wachten is de voorpret, maar duidelijkheid over wanneer je iets binnen krijgt, helpt om ook een beetje plezier te hebben in het wachten. 8)7
Hier ook. 16de besteld. Volgend jaar echt op de dag van preorder bestellen. Beetje moedeloos van KPN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trigger190
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11-2024
Kreeg net deze mail binnen voor de iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium. Had hem op 14 september besteld (11:35)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vbdlHSJ4yOW8whmvCptaowip_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iU7Cv8c2RA0aOwD0owJQdDFk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca92
trigger190 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:50:
Kreeg net deze mail binnen voor de iPhone 16 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium. Had hem op 14 september besteld (11:35)

[Afbeelding]
Grappig dat jij hem eerder binnenkrijgt, terwijl we hier een dag eerder besteld hebben😅 zal wel met de kleur te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
trigger190 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:50:

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Ik hoop die van mij ook deze week, uiterlijk begin volgende week binnen is. Anders wordt het daarna een apart verhaal met (in mijn geval) 3 weken in het buiteland en een abonnement wat loopt zonder toestel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca92
Bij coolblue net een natural titanium PM besteld. Ze krijgen af en toe 1 op vooorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
Worker123 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:37:
Vandaag een VF verlenging genomen met iPhone 16 Pro Desert 128GB, levertijd 4-6 weken.... 👀
Order bij VF geannuleerd vanwege de levertijd, Belsimpel vandaag besteld, morgen als het goed is geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Probeer wederom aan een iPhone 16 Pro Max 256GB zwart te komen als los toestel omdat mijn iPhone 16 PM zwart allerlei verticalen lijnen in beeld krijgt… dus moet retour naar Apple (2 weken retourtermijn, maar heb nog maar 5 dagen helaas..), maar hebben geen voorraad helaas... Iemand nog tips verder waar ik snel aan dit toestel kan komen? Of tips hoelaat in de Online Apple Store de voorraad wordt bijgevuld? Vandaag is er geen voorraad bij gekomen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:08

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Rowinio schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:18:
Probeer wederom aan een iPhone 16 Pro Max 256GB zwart te komen als los toestel omdat mijn iPhone 16 PM zwart allerlei verticalen lijnen in beeld krijgt… dus moet retour naar Apple (2 weken retourtermijn, maar heb nog maar 5 dagen helaas..), maar hebben geen voorraad helaas... Iemand nog tips verder waar ik snel aan dit toestel kan komen? Of tips hoelaat in de Online Apple Store de voorraad wordt bijgevuld? Vandaag is er geen voorraad bij gekomen helaas.
Apple kennende is er wel een voorraad om DOA's af te handelen, dus ik vermoed dat je sneller een vervangend toestel hebt als je hem onder garantie terugstuurt.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
Rowinio schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:18:
Coolblue heeft er weer een aantal op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18
Heroic_Nonsense schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:39:
[...]

Apple kennende is er wel een voorraad om DOA's af te handelen, dus ik vermoed dat je sneller een vervangend toestel hebt als je hem onder garantie terugstuurt.
Had @Donstil niet binnen twee dagen een nieuwe met AppleCare+ Express Replacement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn bestelling van een pro NT 256 geannuleerd bij Apple en besteld bij Coolblue, morgen ff ophalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:18:
[...]

Had @Donstil niet binnen twee dagen een nieuwe met AppleCare+ Express Replacement?
Yup, maandag na release door Apple opgestuurd en dinsdag had ik hem.

Wel een swap serienummer overigens maar zo dicht op release zal dat niets uitmaken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:44:
[...]

Yup, maandag na release door Apple opgestuurd en dinsdag had ik hem.

Wel een swap serienummer overigens maar zo dicht op release zal dat niets uitmaken.
Wat was dan de reden van de replacement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:50

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autosleutel
  • Laatst online: 11-10-2024
Belsimpel heeft weer een voorraadje zag ik.
Geannuleerd bij KPN en via Belsimpel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Autosleutel schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:52:
Belsimpel heeft weer een voorraadje zag ik.
Geannuleerd bij KPN en via Belsimpel gedaan.
Thanks! Los besteld hier nu. Nergens een Pro Max 256GB zwart te verkrijgen en komt ook nergens op voorraad. Dan maar een titanium naturel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met de accuraatheid van de leverdata die Apple zelf geeft? Die zijn namelijk best ruim…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14:20

mv1

Plucky schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:02:
Heeft er iemand ervaring met de accuraatheid van de leverdata die Apple zelf geeft? Die zijn namelijk best ruim…
Over het algemeen leveren ze in het eerste paar dagen van de leverdata.

Apple staat bekend om “under promise, over deliver”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 13:40
Ik kreeg tussen 8 en 15 oktober te zien. Mijn bestelling is gisteren verzonden vanuit Apple (7-10) en zal daarmee vandaag aankomen, track&trace is reeds ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
Eindelijk ook een afspraak kunnen maken voor leveren bij KPN.

Besteld op 16 sep.
16 pro 128GB black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernardk77
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 18:43
Hier ook, net bezorg afspraak gemaakt voor morgen.

Besteld bij KPN op 17 sept. 16 pro 256 NT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderace1977
  • Laatst online: 23-03 02:50
Hoi,

16 september PM NT 256 besteld. Al twee mails dat hij zsm komt. Duurt wel lang.

Geduld is een schone zaak. Maar heb er niet veel van.

Irritatiepunt: ze zeggen een mail sturen als hij verstuurd word. Zie ik een mail verschijnen. Ik blij. Staat erin dat hij er niet is. Zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hpsmart
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14:25
Gisteravond mijn KPN-verlenging via Belsimpel besteld (iPhone 16 Pro Max). Net binnen gekregen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07:52
Heb mijn order bij Paradigit maar gecancelled. Levertijd loopt enkel op. Zal het topic en de pricewatch maar even in de gaten houden, vast ergens sneller te vinden een 16 Pro 256GB Black.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Nou, dat was vlot. Mediamarkt zet ze net online op de site. Gelijk besteld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Laatst online: 08:25
hstuivenberg schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:52:
[...]

Ik kreeg tussen 8 en 15 oktober te zien. Mijn bestelling is gisteren verzonden vanuit Apple (7-10) en zal daarmee vandaag aankomen, track&trace is reeds ontvangen.
Die van mij komt tussen 16 en 23, ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denTwony
  • Laatst online: 09-10-2024
Drardollan schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:56:
Nou, dat was vlot. Mediamarkt zet ze net online op de site. Gelijk besteld *O*
Ik had gehoopt daar eentje te kunnen bestellen via mijn vennootschap maar helaas aanvaarden ze geen Belgisch BTW nummer noch een Belgisch leveradres. Iemand weet waar ze nog een iPhone pro 16 128 of 256Gb bij voorkeur zwart verkopen in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
denTwony schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:30:
[...]

Ik had gehoopt daar eentje te kunnen bestellen via mijn vennootschap maar helaas aanvaarden ze geen Belgisch BTW nummer noch een Belgisch leveradres. Iemand weet waar ze nog een iPhone pro 16 128 of 256Gb bij voorkeur zwart verkopen in België?
Kan je niet bestellen met afhalen in de winkel en dan even naar NL rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14:07
Ik bestelde een 16 Pro 128 NT op 23 september.
Opgegeven leverdatum 8 Okt - 15 Okt.
Zojuist (8 oktober 15:18) bericht dat de telefoon is verzonden, compleet met T&T code.
Morgen (9 Okt) zou DHL bij mij moeten aanbellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denTwony
Drardollan schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:31:
[...]

Kan je niet bestellen met afhalen in de winkel en dan even naar NL rijden?
Helaas niet. Je moet onmiddellijk je zakelijke gegevens invullen en online betalen waardoor ik ook via deze optie tegen de limitatie van een Belgisch BTW-nummer loop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
denTwony schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:48:
[...]

Helaas niet. Je moet onmiddellijk je zakelijke gegevens invullen en online betalen waardoor ik ook via deze optie tegen de limitatie van een Belgisch BTW-nummer loop.
Is het in België noodzakelijk dan om de zakelijke gegevens op de factuur te hebben? In NL bij een eenmanszaak (zoals ik heb) niet, dan volstaat mijn eigen naam ook. Koop liefst niet als zakelijke klant, dan heb je minder rechten dan als normale consument. Maar ik kan de bonnetjes wel de onderneming in fietsen, dus dat is eigenlijk win-win :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denTwony
Drardollan schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:56:
[...]

Is het in België noodzakelijk dan om de zakelijke gegevens op de factuur te hebben? In NL bij een eenmanszaak (zoals ik heb) niet, dan volstaat mijn eigen naam ook. Koop liefst niet als zakelijke klant, dan heb je minder rechten dan als normale consument. Maar ik kan de bonnetjes wel de onderneming in fietsen, dus dat is eigenlijk win-win :)
Voor zover ik weet wel. De naam en het BTW-nummer van de onderneming moeten aan de factuur zijn toegevoegd anders kan de factuur niet ingebracht worden. Voor deze aankoop/bedrag wil ik nu ook niet het risico lopen dat ik het niet als bedrijfskost kan aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 16-09 22:38
hstuivenberg schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:52:
[...]

Hmm, die van mij staat tussen 9 en 16 oktober. Nog geen status update gehad. Wanneer sprong hij over van status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACE777
Zijn er hier meer mensen die via mobiel.nl hebben besteld?? Wacht sinds 13/9 en moet nog 4-5 weken wachten.. andere krijgen hem hier veel sneller zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Motion2 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:50:
[...]

Hmm, die van mij staat tussen 9 en 16 oktober. Nog geen status update gehad. Wanneer sprong hij over van status?
Ik lees op meerdere plekken dat mensen de eerste dag van het geschetste tijdvak een tracking-code ontvangen. Ik zit zelf in hetzelfde tijdvak als jij dus hoop/verwacht dat ik morgen de trackingcode krijg en dan overmorgen geleverd krijg.

Edit: mijn status is vanochtend inderdaad doorgeschoten naar “verzending wordt voorbereid”.

[ Voor 9% gewijzigd door Plucky op 09-10-2024 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:08

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

ACE777 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:17:
Zijn er hier meer mensen die via mobiel.nl hebben besteld?? Wacht sinds 13/9 en moet nog 4-5 weken wachten.. andere krijgen hem hier veel sneller zo te zien?
Ik en mijn vriendin hebben beiden bij mobiel.nl besteld.

Ik heb mijn iPhone 16 Pro (White, 128GB) op 20 september ontvangen.
Mijn vriendin wacht al die tijd op haar iPhone 16 Pro (Natural, 128GB) en zit in hetzelfde schuitje als jij. Er is geen beweging in de levertijd (ja... een achterwaardse, want het wordt steeds langer :S)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.N.Brinkman
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-09 15:28
ACE777 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:17:
Ik heb 1 van de 2 op 13-9 bestelde telefoons op 3-10 ontvangen, van wegen de onduidelijkheid de andere telefoon geannuleerd op 4-10 en toen bij apple besteld en diezelfde dag opgehaald. Totaal geen duidelijkheid bij mobiel.nl, de wachttijd loopt op en dan ineens is je bestelling verzonden. En niemand daar die enige vorm van duidelijkheid kan geven als je belt 8)7 Annuleren ging soepel en het geld stond weer redelijk snel op mijn rekening, vrijdag geannuleerd en maandag had ik het geld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Nu online
Zojuist met de klantenservice van Vodafone gebeld. Levertijd iPhone 16 Pro Max 1Tb Desert Titanium, i.c.m. velenging week44!!! Nog drie weken. Besteld op 13 september.
Vanmorgen had Cool Blue er nog een. Die is nu weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
Ruud0012 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:08:
Zojuist met de klantenservice van Vodafone gebeld. Levertijd iPhone 16 Pro Max 1Tb Desert Titanium, i.c.m. velenging week44!!! Nog drie weken. Besteld op 13 september.
Vanmorgen had Cool Blue er nog een. Die is nu weg...
Wat is nou 3 week 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Nu online
21 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
  • Laatst online: 10-08 17:24
uiteindelijk mijn iPhone 16 pro desert titanium 256 gb besteld bij BelSimpel. 2 weken levertijd, KPN geannuleerd, levertijd wordt maar verschoven en verschoven. Ik had hem niet direct besteld en zou hij vorige week binnen komen.. dat is ie niet ;) .. Bellen naar klantenservice "kan nog wel 4 weken duren, maar geven geen garanties" Belsimpel gaf aan 2 weken en daar was mijn verlenging goedkoper ? Echt heel raar.. Ik heb exact zelfde verlenging bij KPN gedaan en die is duurder dan bij Belsimpel. Antwoord klantenservice KPN " ja dat kan, wij bieden soms hogere kortingen aan via andere kanalen" . Oke dan..

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
@mevrouwKees_1 ik weet niet wanneer je je iPhone hebt besteld maar als dat medio 13/14/15/16 september was had je mogelijk deze week al je toestel binnen kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Aan je posthistorie te zien doet het allemaal nogal veel met je...

Beetje hyperfocus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
turkeyhakan schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:33:
@mevrouwKees_1 ik weet niet wanneer je je iPhone hebt besteld maar als dat medio 13/14/15/16 september was had je mogelijk deze week al je toestel binnen kunnen hebben.
16 september besteld, pro max dessert via KPN.

Nogsteeds niet binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
SimD schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:25:
[...]

Nogsteeds niet binnen ;)
Ik verwacht morgen wel een update van KPN. Maar dat zegt mijn onderbuik gevoel. Hoor graag of het klopt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
turkeyhakan schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 15:05:
[...]

Ik verwacht morgen wel een update van KPN. Maar dat zegt mijn onderbuik gevoel. Hoor graag of het klopt :-)
Ik vertrouw op jouw onderbuik gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
  • Laatst online: 10-08 17:24
turkeyhakan schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:33:
nee, niet in die periode besteld omdat mijn iPhone 11 het nog vol leek te houden tot einde dit jaar.. Maar toen liep ik tegen deurpost aan en kwam wat ongelukkig terecht.. dikke barst in scherm :( en een rare streep (Zwart) die steeds groter wordt.. Dus alsnog besteld maar natuurlijk niet op tijd voor die pre order.. KPN is gewoon niet helder over levertijd. Krijg je bevestiging , dan kreeg ik melding dat het onderweg zou zijn, bleef status onveranderd, bleek levertijd opeens onbekend te zijn. Ga je bellen , kan het nu nog minstens 4 weken duren terwijl hij in eerste instantie vorige week binnen zou zijn

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Ik zou even bij Belsimpel kijken. Die heeft wat voorraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:32
SimD schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:25:
[...]

Nogsteeds niet binnen ;)
Hier ook 16e besteld en nog steeds geen levering. Stiekem verwacht ik deze week een positieve update. Fingers crossed.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Gisteren besteld bij de MediaMarkt, vandaag al een afleverpoging. Was net te laat thuis :'(
Dus morgen komt DHL weer, dan ben ik er wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cvdessenburg
  • Laatst online: 06-08 13:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYbTzStxkMSlXFJ2p8ZSdY0K7Pw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNNKK6OagQwF1CHpua5s2Ly8.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk beweging! 15 september om 17:30 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Cvdessenburg schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:00:
[Afbeelding]

Langzaam komt het dus dichterbij. Hopelijk heb ik hem dus volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:28:
[...]

Ik en mijn vriendin hebben beiden bij mobiel.nl besteld.

Ik heb mijn iPhone 16 Pro (White, 128GB) op 20 september ontvangen.
Mijn vriendin wacht al die tijd op haar iPhone 16 Pro (Natural, 128GB) en zit in hetzelfde schuitje als jij. Er is geen beweging in de levertijd (ja... een achterwaardse, want het wordt steeds langer :S)
Ik heb ook bij Mobiel.nl besteld, maar ik ben een apart geval.
Ik had op 13 september netjes optijd besteld om 14:00 via mobiel.nl met Odido abonnement.
Op 18 september gevraagd of ik het mocht omzetten naar KPN, dat was geen probleem (zou volgens deze persoon geen invloed moeten hebben op mijn ranking, maar dat bleek dus wel het geval). Afgelopen weekend zag ik ook de levertijd veranderen van 2-3 weken naar 3-4 weken, maar ik heb hem vandaag eindelijk mogen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Gisteren ineens voorraad bij Coolblue (had mail meldingen aan maar niks gehad), toevallig zelf nog een keer gekeken en direct besteld. Komt vandaag binnen, iPhone 16 Pro 128gb naturel grey. Kon niet via Apple zelf bestellen omdat het ditmaal via de zaak gaat en die bestellen enkel bij coolblue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderace1977
  • Laatst online: 23-03 02:50
Cvdessenburg schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:00:
[Afbeelding]

Ik heb deze een dag later besteld. Geen idee hoeveel bestellingen daar tussen zitten natuurlijk. Maar hoop op levering volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Nu online
iphone 16 PM 256gb nu op voorraad bij coolblue in WT en BT :)

[ Voor 11% gewijzigd door kokorico op 10-10-2024 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
Thunderace1977 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:35:
[...]

Ik heb deze een dag later besteld. Geen idee hoeveel bestellingen daar tussen zitten natuurlijk. Maar hoop op levering volgende week.
Gaat echt tergend langzaam. “Als eerste in huis” is blijkbaar een gigantisch rekbaar begrip. Blijft gewoon een oud en traag bedrijf. Note to self: lekker via Apple bestellen next time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SimD schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 19:32:
[...]

Gaat echt tergend langzaam. “Als eerste in huis” is blijkbaar een gigantisch rekbaar begrip. Blijft gewoon een oud en traag bedrijf. Note to self: lekker via Apple bestellen next time.
KPN echt triest dit jaar. Pro Max heeft een backlog van meer dan 1000 en deze week hebben ze maar 75 binnen gekregen, dat schiet dan niet op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
elaho schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 18:37:
Ik zou even bij Belsimpel kijken. Die heeft wat voorraad.
Had er woensdag inderdaad besteld (Pro Max NT, 256GB) en kwam donderdag netjes aan om 12:30.

Om 14 uur alles geïnstalleerd en werkend. Erg netjes!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Jaymone schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:16:
[...]

KPN echt triest dit jaar. Pro Max heeft een backlog van meer dan 1000 en deze week hebben ze maar 75 binnen gekregen, dat schiet dan niet op.
Het is ook totaal niet erg als ze een grote backlog hebben, maar wees dan gewoon transparant.

Er zijn nog xxx voor je. Even geduld, tot die tijd: hier een leuke Pathé film om het wachten door te komen.

Nu krijg je nietszeggend e-mailtjes “Nog even geduld a.u.b.”

Maar goed, transparantie is gewoon erg spannend allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
SimD schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:22:
[...]

Het is ook totaal niet erg als ze een grote backlog hebben, maar wees dan gewoon transparant.

Er zijn nog xxx voor je. Even geduld, tot die tijd: hier een leuke Pathé film om het wachten door te komen.

Nu krijg je nietszeggend e-mailtjes “Nog even geduld a.u.b.”

Maar goed, transparantie is gewoon erg spannend allemaal.
Klopt, daar schort het m in bij KPN. 4 weken geleden was levertijd 3-4 weken en op dit moment kan het theoretisch nog 4-5 weken duren, volgens hun. Dat vind ik triest, ook al denk ik dat het niet zo lang meer gaat duren, maar wees duidelijker inderdaad. Maar we hebben “geduld” ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Nu online
momenteel op coolblue de iphone 16 pm in NT en wit op voorraad. Daarnet een NT besteld, wordt morgen geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Nu online
kokorico schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:40:
momenteel op coolblue de iphone 16 pm in NT en wit op voorraad. Daarnet een NT besteld, wordt morgen geleverd
en weg
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.