Dat moet dan wel kutproviders zijn (1 woord), zoals het er nu staat is het niet eens een hele slechte deal
Geen idee of het hier mag maar zie geen topicwarnings)
Ik heb nog een nieuwe 16 PM 256GB White titanium liggen die direct afgehaald kan worden (staat ook in vraag en aanbod)
Ik heb nog een nieuwe 16 PM 256GB White titanium liggen die direct afgehaald kan worden (staat ook in vraag en aanbod)
De 1 TB versie waar hij het over had is/was wel beschikbaar.Sleehond schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:41:
[...]
Staat bij mij al dagen lang overal uitverkocht bij Coolblue….!?
Amazon heeft de 1 TB Desert Titanium ook op voorraad.Ruud0012 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 05:21:
[...]
Helaas. Niets meer daar. Levertijd binnen 8 weken…
Kleine shoutout voor Swappie... Zoals elk jaar weer alles prima verlopen. Zaterdag afgegeven bij DHL en vandaag al het volle bedrag ontvangen voor de 15P. Zelfs de kleine slijtage's in de zwarte coating hebben ze "als nieuw" geaccepteerd
Even uit interesse (ik heb pas net de 16 pro besteld. Dus voorlopig nog niet aan de ordeDennisdn schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:16:
Kleine shoutout voor Swappie... Zoals elk jaar weer alles prima verlopen. Zaterdag afgegeven bij DHL en vandaag al het volle bedrag ontvangen voor de 15P. Zelfs de kleine slijtage's in de zwarte coating hebben ze "als nieuw" geaccepteerd
Dat ligt er helemaal aan wanneer je hem indient, nu zal het iets minder zijn als paar weken geleden, welke kleur je hebt, welke opslag, de staat van het toestel etc. Op de site kun je de configurator doorlopen die een indicatie af geeft.Kitser schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:19:
[...]
Even uit interesse (ik heb pas net de 16 pro besteld. Dus voorlopig nog niet aan de orde). Maar wat krijg je voor je 15 pro na een jaar?
Maar je kunt om de info zo volledig mogelijk te maken toch gewoon gelijk 1) jouw specifieke 15Pro specs en 2) het ontvangen bedrag doorgeven?Dennisdn schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:29:
[...]
Dat ligt er helemaal aan wanneer je hem indient, nu zal het iets minder zijn als paar weken geleden, welke kleur je hebt, welke opslag, de staat van het toestel etc. Op de site kun je de configurator doorlopen die een indicatie af geeft.
Dat e.e.a. toestel afhankelijk is snapt Kitser vast ook wel.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Kan wel, pro, zwart, 128gb voor 820 euro. Maar daar heb je niets aan omdat de geboden prijs elk moment van de dag kan variëren afhankelijk van hun eigen voorraad en alleen de configurator er echt iets van kan zeggen.AntraXxX schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:32:
[...]
Maar je kunt om de info zo volledig mogelijk te maken toch gewoon gelijk 1) jouw specifieke 15Pro specs en 2) het ontvangen bedrag doorgeven?
Dat e.e.a. toestel afhankelijk is snapt Kitser vast ook wel.
Even een vraagje.
Ik krijg vanmiddag mijn iPhone via DHL express
Moet ik mijn ID hebben?
Vorige week met m’n AirPods Max hoefde het niet , dat was ook DHL express. Maar misschien dat er een verschil in zit aangezien het pakketje nu 3x zo duur is?
Ik krijg vanmiddag mijn iPhone via DHL express
Moet ik mijn ID hebben?
Vorige week met m’n AirPods Max hoefde het niet , dat was ook DHL express. Maar misschien dat er een verschil in zit aangezien het pakketje nu 3x zo duur is?
Nee, bij mij geen vooruitgang. Ik vermoed dat dit nog wel wat weken gaat duren.turkeyhakan schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:50:
iPhone 16 Pro Max 256 GB bestellers bij KPN, zit er deze week nog vooruitgang in jullie bestelling ? (het liefst mensen die op 13-09 hebben besteld).

Houd ons op de hoogte :-)Tbr_22 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:51:
[...]
Nee, bij mij geen vooruitgang. Ik vermoed dat dit nog wel wat weken gaat duren.
Is er iets bekend of er nu elke week een vliegtuig binnenkomt met iPhones. Of moeten we wachten op het schip wat er komt.
https://www.flightaware.com/live/iphoneSamSid schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:54:
Is er iets bekend of er nu elke week een vliegtuig binnenkomt met iPhones. Of moeten we wachten op het schip wat er komt.
Once you've received your UPS tracking number from Apple, use this page to figure out what flight is carrying your iPhone or Apple Watch. The “departure scan” in your UPS tracking should match the departure time for a flight listed below.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Vertraging van een dagPrutsky schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 22:35:
Verzendbevestiging gehad van Apple. Morgen levering 🥳

Gelukje voor mij: ik heb dus besloten de 16 Plus retour te doen en twijfelde tussen de 16 en 16 Pro.
Toevallig had bij Coolblue (fysiek in de winkel) zijn bestelling geannuleerd. Daarom nu - op puur geluk - de 16 Pro in handen!
Toevallig had bij Coolblue (fysiek in de winkel) zijn bestelling geannuleerd. Daarom nu - op puur geluk - de 16 Pro in handen!
Coolblue had zojuist even de iPhone 16 Pro Max 256GB Black Titanium op voorraad. Net besteld en wordt vrijdag geleverd. Is nu weer uitverkocht, maar zal het in de gaten houden mocht je nog zoeken!
Pff zit al hele tijd in de gaten te houden maar alles staat op uitverkocht.sohl10 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:04:
Coolblue had zojuist even de iPhone 16 Pro Max 256GB Black Titanium op voorraad. Net besteld en wordt vrijdag geleverd. Is nu weer uitverkocht, maar zal het in de gaten houden mocht je nog zoeken!
Moet je echt geluk hebben gehad volgens mij, paar keer zitten refreshen al vanadaag.... zucht!
Hij is weer op voorraad nu om 16:09. De PM 256 zwartSleehond schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:43:
[...]
Pff zit al hele tijd in de gaten te houden maar alles staat op uitverkocht.
Moet je echt geluk hebben gehad volgens mij, paar keer zitten refreshen al vanadaag.... zucht!
En weer weg
[ Voor 3% gewijzigd door AppleTech op 25-09-2024 16:17 ]
Toch maar net een iphone 16 pro 128gb zwart gekocht. Stond ineens op voorraad bij amazon.nl
Zie wel of ze werkelijk morgen kunnen leveren
Bij paradigit een iphone 16 pro max 256 zwart kunnen bestellen, zou vrijdag moeten aankomen. Ben benieuwd!
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Als je je toestel veel gebruikt zou ik een pro max adviseren, Die houdt 3 uur langer uit, en dat scheelt nogal.badnews.nl schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:21:
Toch maar net een iphone 16 pro 128gb zwart gekocht. Stond ineens op voorraad bij amazon.nl
Ik heb het vermoeden dat als iemand net 1200 euro uit geeft ie wel heeft nagedacht over welke ie wilMTT schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:22:
[...]
Als je je toestel veel gebruikt zou ik een pro max adviseren, Die houdt 3 uur langer uit, en dat scheelt nogal.
Want alles draait om de batterij?MTT schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:22:
[...]
Als je je toestel veel gebruikt zou ik een pro max adviseren, Die houdt 3 uur langer uit, en dat scheelt nogal.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Heb je ervaring met Paradigit op dit vlak? Ken het niet goed en zie idd nu "verwacht over 1 dag"Headblast schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:09:
Bij paradigit een iphone 16 pro max 256 zwart kunnen bestellen, zou vrijdag moeten aankomen. Ben benieuwd!
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 25-09-2024 21:02 ]
Voor veel mensen toch wel een erg fijne gedachte dat je daar minder snel naar om hoeft te kijken. Ik vind die paar uur extra ook wel een fijne gedachte. Heb nu een 12 Pro en denk dat de stap naar 16 Pro Max echt enorm is qua batterij. Ik zit nu op 80% batterij en kan met veel regelmaat wel eens 2x per dag opladen, daar ben ik wel echt klaar mee.
Dat zal wel, maar om dat direct op te gooien nadat iemand een keuze voor een ‘normaal’ formaat heeft gemaakt vind ik persoonlijk een beetje vreemd.Sleehond schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:03:
[...]
Voor veel mensen toch wel een erg fijne gedachte dat je daar minder snel naar om hoeft te kijken. Ik vind die paar uur extra ook wel een fijne gedachte. Heb nu een 12 Pro en denk dat de stap naar 16 Pro Max echt enorm is qua batterij. Ik zit nu op 80% batterij en kan met veel regelmaat wel eens 2x per dag opladen, daar ben ik wel echt klaar mee.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Zie dat nu pas sorry, maar klopt daarmee eens!THE_BASE schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:09:
[...]
Dat zal wel, maar om dat direct op te gooien nadat iemand een keuze voor een ‘normaal’ formaat heeft gemaakt vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Gebruikersgemak (de pro kan nog net met een hand bediend worden), lichter (ruim 10%),MTT schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:22:
[...]
En de max past niet zo makkelijk in mijn broekzak..
En die ongemakken voor 3 uur langer batterij
Enige waar ik over twijfelde, was een 256 of 128gb…
Nee maar wel veel spullen gekocht in verleden bij ze zowel zakelijk als consument. Was prima 👍Sleehond schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:01:
[...]
Heb je ervaring met Paradigit op dit vlak? Ken het niet goed en zie idd nu "verwacht over 1 dag"
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Wij hebben groen nieuws vanuit KPN! Vandaag levering van ons 2e toestel.
Wanneer had je deze besteld?turkeyhakan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 03:26:
AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5
Goed nieuws!turkeyhakan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 03:26:
Krijg je uit het niets een bericht met levering of verandert eerst je status in hun bestelling volg-portaal?
Het is weer bijna September 2025 :)
Ik heb gisteren na 16:00 niet meer gekeken in https://mijn-bestelling.kpn.com/Jaymone schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:06:
[...]
Goed nieuws!
Krijg je uit het niets een bericht met levering of verandert eerst je status in hun bestelling volg-portaal?
Ik zag 's nachts een PostNL notificatie en blijkbaar een paar uur eerder (rond 21/22u) een verzendbevestiging vanuit KPN.
Mss was dat ''m wel, niet meer kijken en het gebeurt ineens welturkeyhakan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:08:
[...]
Ik heb gisteren na 16:00 niet meer gekeken in https://mijn-bestelling.kpn.com/
Ik zag 's nachts een PostNL notificatie en blijkbaar een paar uur eerder (rond 21/22u) een verzendbevestiging vanuit KPN.
Kon net een 16P NT 256 wegkapen bij Coolblue, was er één op voorraad. Vanmiddag even oppikken.
Fotonerd
Er zijn nog wat iphone 16 pro bt 128gb bij Amazon.nl op voorraad.. morgen geleverd.
Mijne gisteren besteld, is nu onderweg.
Mijne gisteren besteld, is nu onderweg.
[ Voor 21% gewijzigd door badnews.nl op 26-09-2024 08:50 ]
Zojuist bij Amazon een Apple iPhone 16 Pro (512 GB) - Naturel titanium kunnen bestellen. Heb inderdaad ook de 128g wel gezien maar dat is te klein qua opslag. Ik zit nu op 256 maar loopt al lekker op dus dacht, dan maar de 512 omdat die echt net beschikbaar komt.
Ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk morgen wordt geleverd (Wordt morgen bezorgd staat er)
Ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk morgen wordt geleverd (Wordt morgen bezorgd staat er)
Stond ook bij mijn iphone gisteren, en hij is inderdaad onderweg. Ik moet geloof ik een wachtwoord vertellen aan de bezorger als veiligheid.Tribunus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:59:
Zojuist bij Amazon een Apple iPhone 16 Pro (512 GB) - Naturel titanium kunnen bestellen. Heb inderdaad ook de 128g wel gezien maar dat is te klein qua opslag. Ik zit nu op 256 maar loopt al lekker op dus dacht, dan maar de 512 omdat die echt net beschikbaar komt.
Ik heb na 3 jaar nog steeds 40gb vrij op mijn telefoon van 128gb, durfte de gok wel aan.
Beetje offtopic vraag, wat gebeurt er wanneer je 128gb vol is en je hebt 2tb iCloud. Kan je dan opeens geen foto's meer maken?badnews.nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:35:
[...]
Stond ook bij mijn iphone gisteren, en hij is inderdaad onderweg. Ik moet geloof ik een wachtwoord vertellen aan de bezorger als veiligheid.
Ik heb na 3 jaar nog steeds 40gb vrij op mijn telefoon van 128gb, durfte de gok wel aan.
Gewoon managen… ik bewaar een ’optimized’ kleine versie van photos op mijn iphone.
En ik bewaar ze tevens elders (2 cloud locaties) zodat ik zelfs kan opschonen.
En ik bewaar ze tevens elders (2 cloud locaties) zodat ik zelfs kan opschonen.
Als je "optimized iPhone storage" aanzet, worden de foto's op iCloud opgeslagen. De iPhone bevat dan alleen thumbnails en een versie in een lage resolutie (beiden in HEIC), wat enorm veel ruimte scheelt.SamSid schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:38:
[...]
Beetje offtopic vraag, wat gebeurt er wanneer je 128gb vol is en je hebt 2tb iCloud. Kan je dan opeens geen foto's meer maken?
Voor foto's en muziek (mits je iTunes Plus of Apple Music afneemt) hoef je geen grotere opslag te kiezen.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Dat zou op zich bijzonder zijn? Waar haal je dat wachtwoord vandaan dan? Ik zie nog niets in de omgeving van Amazon staan. Of krijg je dat later via de mail als het spul daadwerkelijk verzonden wordt gemeld.badnews.nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:35:
[...]
Ik moet geloof ik een wachtwoord vertellen aan de bezorger als veiligheid.
Mijn iphone werd door de brievenbus geleverd dus zou niet te veel verwachtenbadnews.nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:35:
[...]
Stond ook bij mijn iphone gisteren, en hij is inderdaad onderweg. Ik moet geloof ik een wachtwoord vertellen aan de bezorger als veiligheid.
Worden de Amazon bestellingen overdag geleverd of allemaal avond als je hem morgen in huis zou hebben?
Bij mij is het bijna altijd in de avond of einde middag dat DHL langskomt met Amazon bestellingen.sebasten schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:54:
Worden de Amazon bestellingen overdag geleverd of allemaal avond als je hem morgen in huis zou hebben?
Zodra de bezorger onderweg was (Amazon zelf, niet DHL) kreeg ik de code per mail en zichtbaar bij de bestelling. Dus door brievenbus kan niet, want afleveren is pas voltooid bij doorgeven code die de bezorger moet invullen (en niet weet). Dat is wat begreep…Tribunus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:16:
[...]
Dat zou op zich bijzonder zijn? Waar haal je dat wachtwoord vandaan dan? Ik zie nog niets in de omgeving van Amazon staan. Of krijg je dat later via de mail als het spul daadwerkelijk verzonden wordt gemeld.
:strip_exif()/f/image/I3THrcyRbIzMfBnzgEBtNLv6.jpg?f=fotoalbum_large)
badnews.nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:33:
[...]
Zodra de bezorger onderweg was (Amazon zelf, niet DHL) kreeg ik de code per mail en zichtbaar bij de bestelling. Dus door brievenbus kan niet, want afleveren is pas voltooid bij doorgeven code die de bezorger moet invullen (en niet weet). Dat is wat begreep…
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wIUQjyMXUubiQMjVjWRvZ84U.jpg?f=user_large)

[ Voor 4% gewijzigd door Mc_Smurf op 26-09-2024 12:43 ]
Achteraf gezien toch wel erg blij met KPN. Ze hebben één toestel 6 dagen te laat geleverd, maar je betaalt ook een stuk minder aan toestelprijs. Tot over 2 jaar!
Er zit ook schot in de zaak bij Belsimpel. Vrijdag 13-09 besteld rond 21:00 een iPhone 16 Pro Max Black en deze gaat (als het goed is) morgen geleverd worden.
Viel me op dat de groene status niet was aangepast maar het zwarte tekstje wel, daarin stond een leverdatum en deze lijkt te kloppen.
Viel me op dat de groene status niet was aangepast maar het zwarte tekstje wel, daarin stond een leverdatum en deze lijkt te kloppen.
Week 1 van de 4-6 weken bijna voorbij bij Odido.. Duurt lang haha
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Jouw stemming omtrent KPN wisselt in ieder geval snel zatturkeyhakan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:07:
Achteraf gezien toch wel erg blij met KPN. Ze hebben één toestel 6 dagen te laat geleverd, maar je betaalt ook een stuk minder aan toestelprijs. Tot over 2 jaar!

Als jij je toestel vandaag had ontvangen was je denk ik ook wel over :-)Tbr_22 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:31:
[...]
Jouw stemming omtrent KPN wisselt in ieder geval snel zatVeel plezier met je nieuwe toestel. Ik moet nog even wachten
Haha waarschijnlijk, al ben ik helemaal niet zo negatief over KPN hoor. Het is jammer dat de levertijden oplopen maar toen ik de pre order plaatste wist ik al dat dit een risico was. Wat wel jammer is dat een nieuwe bundel ook pas ingaat als het toestel binnen komst. Ik zit nog met een 150 minuten bel bundel die al op is.turkeyhakan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:33:
[...]
Als jij je toestel vandaag had ontvangen was je denk ik ook wel over :-)
Ik had gisteren express delivery en er stond dat ik er voor moest tekenen. Mijn vrouw was thuis, kreeg dat ding zo in d’r handen gedrukt en de bezorger was weer weg 🤔🤔🤔. Zal ik melden dat ik hem niet heb ontvangen, heb nergens voor getekend😂Mc_Smurf schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:41:
[...]
[Afbeelding]
Waarschijnlijk alleen controle bij express delivery en niet bij de standard delivery
Je kunt toch tussentijds je abonnement wijzigen?Tbr_22 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:45:
[...]
Haha waarschijnlijk, al ben ik helemaal niet zo negatief over KPN hoor. Het is jammer dat de levertijden oplopen maar toen ik de pre order plaatste wist ik al dat dit een risico was. Wat wel jammer is dat een nieuwe bundel ook pas ingaat als het toestel binnen komst. Ik zit nog met een 150 minuten bel bundel die al op is.
Klopt, maar niet meer als je al een nieuw abonnement met toestel besteld hebt…turkeyhakan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:47:
[...]
Je kunt toch tussentijds je abonnement wijzigen?
Ik ga echt niet 6 weken wachten. Ik ga voor de gein zaterdag een odido winkel binnenlopen om te vragen of ze een bepaalde model op voorraad hebben. Dan haal ik het zo op.UnitedJunk schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:30:
Week 1 van de 4-6 weken bijna voorbij bij Odido.. Duurt lang haha
Ja, ik heb een zakelijke verlenging met een leuke korting, dus weet niet hoe dat zit. Daarnaast heb ik gekozen om het toestel in 1 keer te betalen, en deze heb ik direct moeten doen. Zou handig zijn als ik mijn order kan aanpassen naar afhalen, maar ik weet niet of dat veel scheelt kwa levertijd.SamSid schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:21:
[...]
Ik ga echt niet 6 weken wachten. Ik ga voor de gein zaterdag een odido winkel binnenlopen om te vragen of ze een bepaalde model op voorraad hebben. Dan haal ik het zo op.
Amazon heeft een aantal Apple iPhone 16 Pro (256 GB) Wit titanium met verwachte bezorging maandag.
[ Voor 46% gewijzigd door jordy5 op 26-09-2024 16:28 ]
Zowel bij Vodafone en Odido is ie op voorraad icm met abonnement via Bel Simpel zag ik net. Ik zit bij KPN en wil eigenlijk niet overstappen maar KPN heeft levertijden van minimaal 3-4 weken..
Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor
Ze kon hem niet afmelden zonder code. (Amazon als vervoerder)Bulligan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:46:
[...]
Ik had gisteren express delivery en er stond dat ik er voor moest tekenen. Mijn vrouw was thuis, kreeg dat ding zo in d’r handen gedrukt en de bezorger was weer weg 🤔🤔🤔. Zal ik melden dat ik hem niet heb ontvangen, heb nergens voor getekend😂
Ze moest de code in haar app invoeren, die werd gechecked, pas toen het groen was kon ze hem als afgeleverd aangeven.
Dus, ik heb mijn telefoon binnen…
Nou Vodafone… gaat lekker.
Op launch day verlenging besteld om 14:30 (pro Max 256 GB desert).
Dag later opeens een nieuwe order (eerste order geannuleerd)
Maandag daar dus over geinformeerd was verder allemaal goed gegaan zeiden ze.
Sms’je gekregen met 25e hoor je meer…
Niks gehoord op de 25e.
Klantenservice gebeld, bandje zegt 26e hoor je meer, dus maar opgehangen.
En dan is het de 26e. Nog niks gehoord, laat ik toch maar even support raadplegen. Blijkt m’n hele bestelling nog on-hold te staan omdat er iets ontbreekt…
Lekker dan. 🤣
Op launch day verlenging besteld om 14:30 (pro Max 256 GB desert).
Dag later opeens een nieuwe order (eerste order geannuleerd)
Maandag daar dus over geinformeerd was verder allemaal goed gegaan zeiden ze.
Sms’je gekregen met 25e hoor je meer…
Niks gehoord op de 25e.
Klantenservice gebeld, bandje zegt 26e hoor je meer, dus maar opgehangen.
En dan is het de 26e. Nog niks gehoord, laat ik toch maar even support raadplegen. Blijkt m’n hele bestelling nog on-hold te staan omdat er iets ontbreekt…
Lekker dan. 🤣
Iedere dag check ik dit topic wel.. 😅zijn er mensen in belgie die de 16 pm hebben en waar jullie hem gehaald hebben? Btw , zie graag jullie foto’s van een witte 16pm, momenteel 15 pm nt , maar zou graag switchen naar wit👍.
Een paar dagen geleden was bijvoorbeeld de 16 pro titanium black 128gb niet op voorraad bij Belsimpel.mevrouwKees_1 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:37:
Zowel bij Vodafone en Odido is ie op voorraad icm met abonnement via Bel Simpel zag ik net. Ik zit bij KPN en wil eigenlijk niet overstappen maar KPN heeft levertijden van minimaal 3-4 weken..
Inmiddels weer wel.
Helaas heb ik hem bij Odido zelf besteld.
Toch bijzonder dat Belsimpel blijkbaar binnen een paar dagen nieuwe voorraad heeft. En dat dat bij Odido weken moet duren.
De voorraad bij Belsimpel verandert met het uur geloof ik…
16 Pro ‘Brons’ besteld woensdagavond (incl Odido / vervroegde verlenging)
Krijg ‘m vandaag (vrijdag) binnen, we gaan het zien!
16 Pro ‘Brons’ besteld woensdagavond (incl Odido / vervroegde verlenging)
Krijg ‘m vandaag (vrijdag) binnen, we gaan het zien!
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
De winkels van de providers hebben toch geen fysieke voorraad?
Ik zou eigenlijk vandaag de telefoon binnen krijgen maar Belsimpel belde mij net om nog even zeker weten of ik hem nog wil hebben aangezien ik hem 13-09 heb besteld.
Opzicht goede service van Belsimpel, alleen jammer dat ze mij dan niet gisteren hebben gebeld en hebben verzonden. Reden daarvoor was dat ze mij niet meer om 21:00 wilde storen haha.
Ach het zij zo. Morgen komt ie dan eindelijk.
Opzicht goede service van Belsimpel, alleen jammer dat ze mij dan niet gisteren hebben gebeld en hebben verzonden. Reden daarvoor was dat ze mij niet meer om 21:00 wilde storen haha.
Ach het zij zo. Morgen komt ie dan eindelijk.
Nee, daar bestellen en sturen ze uit magazijn op.turkeyhakan schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:02:
De winkels van de providers hebben toch geen fysieke voorraad?
@Kitser ik zit bij kpn. Behoorlijke levertijd helaas
. Ik wacht dus wel even. Hoop dat mijn 11 nog heel even in leven blijft. He is hanging on a thread 😂
Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor
Vorige week stond er nog 2 a 3 weken levertijd bij mobiel.nl , nu een week verder is dit aangepast naar 3 a 4 weken levertijd . Zal wel een grote 2e levering rond 21 oktober zijn dan aan alle winkels en providers .
Er staan weer een paar op voorraad bij coolblue, pro max in dit geval.
Mijn bestelling bij de mm geannuleerd en zonet bij cb de pro max 256 black titanium besteld.
En weer uitverkocht.
Mijn bestelling bij de mm geannuleerd en zonet bij cb de pro max 256 black titanium besteld.
En weer uitverkocht.
[ Voor 8% gewijzigd door Elahkneh op 28-09-2024 12:48 ]
12 x 330WP | Oost/west
bij voda besteld op dag na launch. update 24-9 was levertijd 2-4 weken. gisteren avond ineens een berichtje dat hij onderweg is ( 16 promax black 256GB ) . Vrouw thuis gelaten voor postNL. levering 11-13:00 uur en om 12:15 een berichtje dat het maandag wordt

Klopt. Al mijn pakketjes lopen bij PostNL vertraging op vanwege drukte. Normaal schuiven ze het dan af op vakantiegelddrukte, Kerst en zo. Maar wat er nu aan de hand is, weet ik zo even niet. Misschien gewoon te weinig bezorgers beschikbaar of zo?rick19 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:22:
bij voda besteld op dag na launch. update 24-9 was levertijd 2-4 weken. gisteren avond ineens een berichtje dat hij onderweg is ( 16 promax black 256GB ) . Vrouw thuis gelaten voor postNL. levering 11-13:00 uur en om 12:15 een berichtje dat het maandag wordt
Coolblue..karbus115 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:01:
Waar is dat?
Coolblue.. maar ik wil de witte 😅karbus115 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:01:
Waar is dat?
Ik kan ophalen in de winkel niet aanklikken.
Thuis laten leveren?karbus115 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:07:
[...]
Dan zal-ie al verkocht zijn!karbus115 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:07:
[...]
Ben benieuwd wanneer KPN weer gaat leveren. Heeft iemand die op 16 september heeft besteld al een leveringsdatum?
Ik heb de mijne, iPhone 16 pro max Desert titanium 256 gb op zaterdagochtend de 14e besteld en ook nog niks ontvangen. KPN kan/wil geen leverdatum geven.SimD schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:31:
Ben benieuwd wanneer KPN weer gaat leveren. Heeft iemand die op 16 september heeft besteld al een leveringsdatum?
[ Voor 23% gewijzigd door karbus115 op 28-09-2024 18:16 ]
Alle berichten hier zijn niet echt hoopvol.
Ik mag vanaf morgen weer verlengen van KPN. Dat word nog eventjes geduld hebben voordat ik mijn zwarte PM 256GB in huis ga hebben.
Ik mag vanaf morgen weer verlengen van KPN. Dat word nog eventjes geduld hebben voordat ik mijn zwarte PM 256GB in huis ga hebben.
Heb mijn 15 pro 256 opgestuurd voor €794. Kijken of ik dit ook zal ontvangen..Kitser schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:19:
[...]
Even uit interesse (ik heb pas net de 16 pro besteld. Dus voorlopig nog niet aan de orde). Maar wat krijg je voor je 15 pro na een jaar?
Check. Dan verwacht ik dat ik die van mij eind oktober krijg. Heb precies dezelfde toestel besteld. Note to self: volgend jaar op dag van preorder direct bestellen.karbus115 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:54:
[...]
Ik heb de mijne, iPhone 16 pro max Desert titanium 256 gb op zaterdagochtend de 14e besteld en ook nog niks ontvangen. KPN kan/wil geen leverdatum geven.
Ik heb op launch date besteld, mijn note to self is: volgende keer direct om 1400 bestellen.SimD schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:31:
[...]
Check. Dan verwacht ik dat ik die van mij eind oktober krijg. Heb precies dezelfde toestel besteld. Note to self: volgend jaar op dag van preorder direct bestellen.
Maandag gaat mijn 16 pro bezorgd worden.
Heeft de status alsnog 3 dagen op "verzending voorbereiden" gestaan, maar goed. Zoals ik al zei; ik heb er geen haast mee.
En nu komt ie natuurlijk precies op een dag dat ik meerdere afspraken heb staan.
Had hem op 15 sept. via de apple store besteld.
Ondertussen nog niets over de nudient case die ik besteld heb gehoord, behalve bevestiging van de bestelling. Hoop dat die ook maar een beetje vlot komt.

Heeft de status alsnog 3 dagen op "verzending voorbereiden" gestaan, maar goed. Zoals ik al zei; ik heb er geen haast mee.
En nu komt ie natuurlijk precies op een dag dat ik meerdere afspraken heb staan.

Had hem op 15 sept. via de apple store besteld.
Ondertussen nog niets over de nudient case die ik besteld heb gehoord, behalve bevestiging van de bestelling. Hoop dat die ook maar een beetje vlot komt.
Heb KPN gesproken. Er is een back-log van ongeveer -750, voornamelijk Pro Max black.SimD schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:31:
[...]
Check. Dan verwacht ik dat ik die van mij eind oktober krijg. Heb precies dezelfde toestel besteld. Note to self: volgend jaar op dag van preorder direct bestellen.
Ik vermoed dat jij je bestelling binnen 2 weken ontvangt.
Dat klinkt positief. Die jet black is wel gigantisch populair dit jaar. “Gelukkig” heb ik dan de Dessert. Twee weken wachten is geen enkel probleem.Jaymone schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:26:
[...]
Heb KPN gesproken. Er is een back-log van ongeveer -750, voornamelijk Pro Max black.
Ik vermoed dat jij je bestelling binnen 2 weken ontvangt.
Thanks voor je bericht!
Zojuist ook maar de 16 Pro 128GB naturel besteld, zodat mijn huidige(15 Pro 128GB black) over genomen kan worden door mijn vader
[ Voor 8% gewijzigd door Nicj56 op 29-09-2024 16:12 ]
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Zojuist de 16 Pro Max Zwart via Belsimpel besteld (Vodafone) en krijg hem morgen al geleverd!
Dat ging snel en makkelijk!
Nice! Voelt altijd zo “oneerlijk” dat je als “pre-order” nog aan het wachten bent. 😂Stantana schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:35:
Zojuist de 16 Pro Max Zwart via Belsimpel besteld (Vodafone) en krijg hem morgen al geleverd!
Maar: enjoy!!
Hoezo? Zodra je hem binnen hebt, is de lol er gauw vanaf..SimD schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:00:
[...]
Nice! Voelt altijd zo “oneerlijk” dat je als “pre-order” nog aan het wachten bent. 😂
Maar: enjoy!!
https://www.coolblue.nl/p...128gb-black-titanium.html
3x iPhone 16 Pro (zwart) bij Coolblue beschikbaar en morgen direct af te halen (Breda, Den Haag en Eindhoven).
3x iPhone 16 Pro (zwart) bij Coolblue beschikbaar en morgen direct af te halen (Breda, Den Haag en Eindhoven).
https://www.coolblue.nl/p...256gb-black-titanium.html
7x iPhone 16 Pro Max (zwart) bij Coolblue beschikbaar en morgen direct af te halen (Breda, Den Haag, Groningen, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht)
Edit: tevens Desert Titanium op 6 locaties af te halen.
7x iPhone 16 Pro Max (zwart) bij Coolblue beschikbaar en morgen direct af te halen (Breda, Den Haag, Groningen, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht)
[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 29-09-2024 20:28 ]
Lekker. Ophalen in Breda morgen. Laat mijn Mediamarkt bestelling staan, gesealde iPhones verkoop je zo door én je krijgt via de Mediamarkt ook nog eens €35 cashback (3%).Uniciteit schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:27:
https://www.coolblue.nl/p...256gb-black-titanium.html
Gulfstream G650
Je maakt een grap hoop ik?SalimRMAF schreef op zondag 29 september 2024 @ 21:10:
[...]
Lekker. Ophalen in Breda morgen. Laat mijn Mediamarkt bestelling staan, gesealde iPhones verkoop je zo door én je krijgt via de Mediamarkt ook nog eens €35 cashback (3%).
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 16 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 16 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.