Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor
Thanks! Via cashbackXL ook nog 10% cashback zelfs.WishmasterNL schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:58:
Nu ik meer en meer reviews gezien heb op Youtube begin ik toch een beetje te twijfelen.
Ik dacht mijn keuze gemaakt te hebben voor de Spigen Ultra Hybrid T Frost Black.
Echter kom ik ook erg veel de Caudabe Sheath Zwart tegen.
Die laatste is toch ook wel erg mooi zeg!
Verschil zit hem voornamelijk in wel of geen bedekking van de nieuwe cameraknop en een zichtbare MagSafe cirkel op de achterkant.
keuzes, keuzes.....
*Edit* Ik heb toch de Caudabe bestel bij Appelhoes. Ze verwachten hem over 2 weken weer binnen te krijgen. Telefoon heb ik pas afgelopen weekend besteld bij KPN, dus verwacht het hoesje eerder te hebben dan de telefoon.
Voor wie ook wat besteld op Appelhoes, Hier nog 4% kortingscode (alle kleine beetjes helpen)
***members only***
Ben benieuwd wanneer ik de Caudabe Sheath iPhone 16 Pro in het grijs mag ontvangen.
https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-16-Pro-case-grijs
Overigens vanmorgen voor de prijs van 1 Caudabe, 5 hoesjes op Ali besteld. Mijn telefoon ligt al klaar op de zaak maar zit (helaas) nog in het buitenland. Ben benieuwd wanneer ik alles binnen heb, vind het altijd wel leuk periodiek te wisselen.
Voor de liefhebber:
https://www.aliexpress.co...st_main.11.790379d28DovZs
https://www.aliexpress.co...st_main.16.790379d28DovZs
https://www.aliexpress.co...ail_item.3.315f6d76AsEqwc
https://www.aliexpress.co...ail_item.5.315f6d76AsEqwc
https://www.aliexpress.co...ail_item.7.315f6d76AsEqwc
Thnx, ga even ernaar kijken.mevrouwKees_1 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:14:
[...]
Burga heeft hele mooie (en nu 4 halen 2 betalen)
Nudient zit ik ook naar te kijken momenteel
Toch niet helemaal mijn smaak, hou meer van subtiel en rustig als in 1 kleur, het gaat de nudient worden
[ Voor 17% gewijzigd door NouraA op 09-10-2024 20:21 ]
Krijg net het bericht dat hij is verzonden doormidden van een brievenbus pakketje. Helemaal geen pre order dus gek genoeg.Dennisweb schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 20:59:
@mr.DJ95 Ze zeggen zelf binnen twee weken. Ik heb drie weken geleden bij Appelhoes besteld en ze hebben het nog niet. Inmiddels heb ik de Synthesis wel al binnen, want die heb ik zelf maar bij Caudabe besteld. Gaat een stuk sneller.
:strip_exif()/f/image/gmSgdFhVwRnm9v3l0dbKJSDi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZJrBkcPpQqc0YwdxJ0z6zRJG.jpg?f=fotoalbum_large)
De DBrand case lookalike is kwalitatief niet eens slecht, maar ze hebben het verkeerde model gestuurd. Er staat "iphone6plus" op de verpakking en er is ruimte voor de stille modus switch. Dus dat wordt geld terugvragen. Wel mooi maar vergeleken met de andere erg vlak.
De Spigen zit tot mijn verbazing in een echt Spigen verpakking met alles er op en eraan
Valt wel op dat het een doosje was voor de 14 pro max, maar er een sticker overheen geplakt is met 16 pro Max. Geen idee of de originele dat ook hebben
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het nu 3 weken in gebruik.Jan_V schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:52:
[...]
Inmiddels al ervaring mee? Lijkt mij ook een mooie case, vooral vanwege de kickstand.
Voelt dat een beetje stevig aan? Denk je dat die snel stuk is?
De kickstand voelt echt stevig. Ben er zeer blij mee.
Die van mij is onderweg, hopelijk volgende week binnen. Nu nog in China.dimocash schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:23:
[...]
Ik heb het nu 3 weken in gebruik.
De kickstand voelt echt stevig. Ben er zeer blij mee.
M'n vrouw wilde er ook een voor haar iPhone 15, dus gelijk ook besteld.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Eerste levering is ergens verloren geraakt, maar na contact met hun support-afdeling is het toch netjes opgelost.
Mooi ding.
Was niet heel ontevreden over de tijdelijke mobileparts cover, behalve over die 'flubber' bij de cameraknop en het feit dat het ding nogal plakkerig is en dus ook graag stof meeneemt.
Dat is dan weer wel lekker voor de 'grip' dus ook niet alleen maar nadelig.
Vind het vooral irritant dat ik met wat strakkere broeken telkens de voering van de zak mee naar buiten trek.
Ook van appelhoes? De sheath had je daar ook al besteld toch ? Nogal een collectie zometeen 😀WishmasterNL schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:22:
Hier de Caudabe Synthesis Black binnen. Mooi ding!
Nu wachten tot mijn telefoon geleverd word.
Scherp!enzoronald schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:59:
[...]
Ook van appelhoes? De sheath had je daar ook al besteld toch ? Nogal een collectie zometeen 😀
Ik heb de bestelling geannuleerd bij Appelhoes nadat iemand mij hier op het forum erop wees dat ze bij Appelhoes al heel lang communiceren dat het hoesje binnen twee weken binnen gaan komen.
Dus die gok niet genomen.
Ook uiteindelijk voor de Synthesis gegaan ipv de Sheath
De stand/ring gebruik ik best vaak en het is fijn dat je gewoon nog een magsafe lader of iets er op aan kan sluit.
Maar... De achterkant is dikker. Nodig om de ring in te verbergen. Maar door die dikte voelt de tel gewoon een stuk logger aan. Ceaseless voelt de 16 Pro echt een stuk kleiner.
Twijfel nu weer toch om case less te gaan.
Iemand met een suggestie voor een andere case zoals de Torras? Of ervaringen met phone grips van bijv BENK of Tango
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ondertussen bij Appelhoes… hebben ze beide modellen (Sheath / Synthesis) nog steeds niet op voorraad. Ik heb mijn Synthesis al twee weken binnen.WishmasterNL schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:03:
[...]
Scherp!
Ik heb de bestelling geannuleerd bij Appelhoes nadat iemand mij hier op het forum erop wees dat ze bij Appelhoes al heel lang communiceren dat het hoesje binnen twee weken binnen gaan komen.
Dus die gok niet genomen.
Ook uiteindelijk voor de Synthesis gegaan ipv de Sheath
Vandaag nog even een bericht gestuurd : ze verwachten deze week voorraadDennisweb schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:44:
[...]
Ondertussen bij Appelhoes… hebben ze beide modellen (Sheath / Synthesis) nog steeds niet op voorraad. Ik heb mijn Synthesis al twee weken binnen.
Net binnen gekomen. Totaal iets minder als 1 week geduurd.Jan_V schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:21:
[...]
Die van mij is onderweg, hopelijk volgende week binnen. Nu nog in China.
M'n vrouw wilde er ook een voor haar iPhone 15, dus gelijk ook besteld.
M'n iPhone 16PM & m'n vrouw haar iPhone 15 hebben nu een Torras case. De ingebouwde kickstand werkt top. Klikt op bepaalde posities 'vast' (om de 90 graden). Op zich wel zwaar te noemen, maar dat is te verwachten gezien het metaal.
Aanrader!
Edit:
Ook een kritische noot. Hoewel de telefoon nu heel fijn in de hand ligt, is die wel bulky. Deze case is best dik. Logisch ook, gezien het mechanisme, maar goed om tij stil te staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Jan_V op 14-10-2024 16:55 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Nu kwam ik deze tegen:
https://www.appelhoes.nl/...clsrc=aw.ds#ps-c--reviews
TechProtection MagSafe 3 in 1 draadloze oplader Wit
De reviews zijn goed, ik wil mijn airpods pro 1 laden plus apple watch 7 en iphone 16 pro max.
Het lijkt ook handig om gebruik te maken van de iphone nightstand modus, ik weet alleen niet of de hoek goed is? Het lijkt nogal schuin.
Of zijn er betere alternatieven? Wil best meer uitgeven, zolang hij maar goed werkt
[ Voor 91% gewijzigd door manusz op 14-10-2024 18:27 ]
Ik heb zo’n ding gehad maar mijn AW 9 wilde er niet mee opladen.TweakerVincent schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 17:56:
TechProtection MagSafe 3 in 1 draadloze oplader Wit
[…]
Of zijn er betere alternatieven? Wil best meer uitgeven, zolang hij maar goed werkt
Het ding heb ik toen vervangen door een Belkin boost charge pro 3 in 1.
Kost wat meer maar doet het dan wel goed.
thanks, daar was ik idd al bang voor. ik ga die van jou onderzoeken.manusz schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 18:29:
[...]
Ik heb zo’n ding gehad maar mijn AW 9 wilde er niet mee opladen.
Het ding heb ik toen vervangen door een Belkin boost charge pro 3 in 1.
Kost wat meer maar doet het dan wel goed.
je bedoelt deze toch ? https://www.amac.nl/belki...wireless-charger-v2-black
en de iphone nightstand modus is prima af te lezen toch?
[ Voor 16% gewijzigd door TweakerVincent op 14-10-2024 18:37 ]
Ik heb deze: https://www.appelhoes.nl/...n-1-MagSafe-oplader-whiteTweakerVincent schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 18:33:
[...]
thanks, daar was ik idd al bang voor. ik ga die van jou onderzoeken.
je bedoelt deze toch ? https://www.amac.nl/belki...wireless-charger-v2-black
en de iphone nightstand modus is prima af te lezen toch?
Nightstand modus gebruik ik niet, nooit geprobeerd zelfs.......
weet je wat her verschil met deze is? Dit lijkt een nieuwere?manusz schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 18:47:
[...]
Ik heb deze: https://www.appelhoes.nl/...n-1-MagSafe-oplader-white
Nightstand modus gebruik ik niet, nooit geprobeerd zelfs.......
https://www.amac.nl/belki...wireless-charger-v2-black
en mag je de airpods en langere tijd gewoon op laten liggen? die gebruik ik niet elke dag. soms een week niet?
update: heb de belkin besteld, ben benieuwd
[ Voor 16% gewijzigd door TweakerVincent op 14-10-2024 19:57 ]

Bij deze besteld!
Er is nog een nieuwere welke 90 tot 180 graden kan draaienTweakerVincent schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:32:
[...]
weet je wat her verschil met deze is? Dit lijkt een nieuwere?
en mag je de airpods en langere tijd gewoon op laten liggen? die gebruik ik niet elke dag. soms een week niet?
https://www.amazon.nl/dp/B0D2NRYCL4
Waar jij naar linkt bij Amac is een qi2 apparaat. Dat was er nog niet toen ik die van mij kocht.TweakerVincent schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:32:
[...]
weet je wat her verschil met deze is? Dit lijkt een nieuwere?
Ik gebruik hem alleen voor iPhone tijdens de nacht en Watch ‘s morgens een half uurtje.
AirPods laad ik op op een MagSafe lader die in de huiskamer ligt, daar ligt hij vaak een dag of langer op, dat is geen probleem. Ik verwacht dat dat met de Belkin ook moet kunnen maar ik heb daar geen ervaring mee…..
die heb ik besteld net, 136 e, belgische shop.TheMystery schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:12:
[...]
Er is nog een nieuwere welke 90 tot 180 graden kan draaien
https://www.amazon.nl/dp/B0D2NRYCL4
ah ok, ik denk dat ik de airpods wel een week op de lader mag laten liggen ljikt mijmanusz schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:12:
[...]
Waar jij naar linkt bij Amac is een qi2 apparaat. Dat was er nog niet toen ik die van mij kocht.
Ik gebruik hem alleen voor iPhone tijdens de nacht en Watch ‘s morgens een half uurtje.
AirPods laad ik op op een MagSafe lader die in de huiskamer ligt, daar ligt hij vaak een dag of langer op, dat is geen probleem. Ik verwacht dat dat met de Belkin ook moet kunnen maar ik heb daar geen ervaring mee…..
Ook de Torras Oring Grip besteld, zijn er mensen hier die die ook hebben?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Helaas nog niks over bekend op de Belkin site. Ook Apple verkoopt nog niks van derden.
I don't have dreams, I have goals!!
Jezelf quoten de gekste!SuBBaSS schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:52:
Mijn Nudient clear case is eindelijk binnen!
Eerste levering is ergens verloren geraakt, maar na contact met hun support-afdeling is het toch netjes opgelost.
Mooi ding.
Was niet heel ontevreden over de tijdelijke mobileparts cover, behalve over die 'flubber' bij de cameraknop en het feit dat het ding nogal plakkerig is en dus ook graag stof meeneemt.
Dat is dan weer wel lekker voor de 'grip' dus ook niet alleen maar nadelig.
Vind het vooral irritant dat ik met wat strakkere broeken telkens de voering van de zak mee naar buiten trek.
Nou daar is duidelijk iets niet goed gegaan bij Nudient.
Keek vandaag in de brievenbus en had WEER een pakketje van ze; zelfde clear case en bonus-screenprotector.

Heb hun support wel even braaf gemaild hierover, het voelt niet helemaal ok om deze te claimen terwijl ik er niet voor gelapt heb.
Willen ze het terug? Dan stuur ik het terug.
Mag ik het houden (wat ik ergens wel verwacht) dan alleen maar mooi natuurlijk. 1 op reserve.
Reactie gehad: mag ze houden. Reden: als ik het terugstuur zouden ze het moeten refunden.
Mij allemaal best natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door SuBBaSS op 16-10-2024 20:11 ]
Het ontbreken van een knop houdt me een beetje tegen bij veel cases. Maar mogelijk onterecht.
De Mous Limitless en Clarity hebben helemaal geen uitsparing, maar gewoon een hele ‘hap’ uit. Je kan dan vrij bij de cameraregelaar komen. Maar geen bescherming en ik ben er een beetje huiverig voor geworden.bear87 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:54:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een case met uitsparing voor de CC knop en met een knop voor de CC knop?
Het ontbreken van een knop houdt me een beetje tegen bij veel cases. Maar mogelijk onterecht.
De Caudabe Synthesis heeft een nette uitsparing, maar het werkt uiteraard niet zo lekker als een native knop. Als je een hoes met knop wil, kom je uit bij de hoesjes van Apple zelf, Spigen Ultra T, Otterbox Lumen en in december presenteert PhoneRebel ook een hoes met knop.
Zojuist maar een Spigen Ultra Hybrid t besteld om mee te beginnen. 29,95 en rondom beschermd en inderdaad de knop. Zal mijn bevindingen hier delen nog.Dennisweb schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:51:
[...]
De Mous Limitless en Clarity hebben helemaal geen uitsparing, maar gewoon een hele ‘hap’ uit. Je kan dan vrij bij de cameraregelaar komen. Maar geen bescherming en ik ben er een beetje huiverig voor geworden.
De Caudabe Synthesis heeft een nette uitsparing, maar het werkt uiteraard niet zo lekker als een native knop. Als je een hoes met knop wil, kom je uit bij de hoesjes van Apple zelf, Spigen Ultra T, Otterbox Lumen en in december presenteert PhoneRebel ook een hoes met knop.
Mous maakt hele mooie producten die vooral ook erg goed beschermen, maar inderdaad een hele hap eruit kan dan spannend worden. Niet alleen qua potentiële valschade maar het is ook weer een extra plek voor stof/zand om binnen te komen.
Bij een van de bekende online hoesjeswinkels is de apple clear case met gebruik van de kortingscode overigens 42 euro nu. Dan is de bodem weer niet bedekt, maar voor deze prijs misschien een mooie optie voor degene die hem voor 59 euro liever laten liggen 😀
hoe bevalt deze? Heb tijdelijk een ali hoesje in afwachting van ervaringen.Drukkert schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:52:
Ik was vandaag bij Amac in Amersfoort. Ze hebben daar wel hoesjes, maar alleen met een uitgespaarde cameraknop. Einde week komen de andere binnen. Ik denk dat ik inderdaad de Beats case ga bestellen, die is alleen ook niet op voorraad voor bestellen. Tussen 26-09 en 01-10 zou ie dan binnen komen. Ik hoop de 16 pro dan al binnen te hebben. Morgen wellicht even naar A'dam om hem daar te halen.
Ik denk dat dat toch het mooiste hoesje is imo.
Ik hoef niet persee een hoesje voor bescherming. op mijn vorige toestel had ik een heel simpel dun rubber hoesje wat nu eigenlijk ook bovenaan de go-to lijst staat.
iemand een idee? liefst een zo dun mogelijk hoesje maar die wel grip bied op het toestel ( kaal voelt die een beetje flimsy ) bij vasthouden en even neerzetten op het bureau zonder dat die onderuit glijd. met magsafe.
Heb dit hoesje nu 3 dagen om mijn pro max zitten.bear87 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Zojuist maar een Spigen Ultra Hybrid t besteld om mee te beginnen. 29,95 en rondom beschermd en inderdaad de knop. Zal mijn bevindingen hier delen nog.
Hij bevalt enorm goed!
Ook werkt de camera button prima, heb zelf gekozen voor de black frost variant. En dat voor maar 29,99..
ik heb ook de black frost, vindt et hoesje wel vrij glad, maar voor de rest prima hoesjeStantana schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:23:
[...]
Heb dit hoesje nu 3 dagen om mijn pro max zitten.
Hij bevalt enorm goed!
Ook werkt de camera button prima, heb zelf gekozen voor de black frost variant. En dat voor maar 29,99..
Terug op onderzoek. De Pitaka blijft erg mooi, maar ik vind 80 euro voor een case wel erg duur eerlijk gezegd.
Hop,hop,hop!
De achterkant kan misschien iets glad voelen, maar moet zeggen dat ik echt 0 problemen tot nu toe heb gehad qua grip.baco101 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:29:
[...]
ik heb ook de black frost, vindt et hoesje wel vrij glad, maar voor de rest prima hoesje
Bevalt goed, is alleen wel wat glad. Kwaliteit is goed iig.rick19 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:59:
[...]
hoe bevalt deze? Heb tijdelijk een ali hoesje in afwachting van ervaringen.
Ik hoef niet persee een hoesje voor bescherming. op mijn vorige toestel had ik een heel simpel dun rubber hoesje wat nu eigenlijk ook bovenaan de go-to lijst staat.
iemand een idee? liefst een zo dun mogelijk hoesje maar die wel grip bied op het toestel ( kaal voelt die een beetje flimsy ) bij vasthouden en even neerzetten op het bureau zonder dat die onderuit glijd. met magsafe.
Hoe kan dat eigenlijk dat je scherm bij het aanbrengen van de screenprotector kapot gaat? Zelf gebruik ik ESR en Jtech.RiccardoNL schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:06:
Vandaag op de harde manier geleerd dat je accessoires van onbekende merken links laat liggen. Goedkope screenprotector gekocht, aangebracht, en krak: daar ging m'n scherm. Morgen 565 euro neerleggen bij de Amac om m'n scherm te laten repareren(ik heb kennelijk Apple Care voor Jan L afgesloten).
Een applicator waar je op moet drukken om de screenprotector te laten hechten. Je zet dan zoveel druk met je vinger, dat het scherm vanuit de laadpoort naar boven scheurt. Na reparatie koop ik wel braaf een screenprotector bij Amac en spek ik de bankrekening van Ed Bindels door 'm voor me op te laten plakkensyltheboy schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
[...]
Hoe kan dat eigenlijk dat je scherm bij het aanbrengen van de screenprotector kapot gaat? Zelf gebruik ik ESR en Jtech.

[ Voor 14% gewijzigd door RiccardoNL op 21-10-2024 18:34 ]
Lekker is dat dan, dan is een screenprotector van ongeveer 40 euro een schijntje bij Amac.RiccardoNL schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:33:
[...]
Een applicator waar je op moet drukken om de screenprotector te laten hechten. Je zet dan zoveel druk met je vinger, dat het scherm vanuit de laadpoort naar boven scheurt. Na reparatie koop ik wel braaf een screenprotector bij Amac en spek ik de bankrekening van Ed Bindels door 'm voor me op te laten plakken.
Precies, nooit meer goedkope screenprotectors van Amazon etc. Gewoon bij een gecertificeerde winkel kopen, is nu mijn les.syltheboy schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:36:
[...]
Lekker is dat dan, dan is een screenprotector van ongeveer 40 euro een schijntje bij Amac.
De screenprotector plakt vanzelf en de luchtbellen bij de randen wrijf je rustig weg.
Doe dit in de badkamer en je hebt helemaal geen stof onder je protector. Even heet water laten lopen zodat het stof neerdaalt.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Eens. Als je een screenprotector van bijvoorbeeld Spigen hebt. Alleen had ik een goedkopere, en in de video werd getoond dat je redelijk hard moest drukken. De applicator ontsloot zich ook helemaal om de iPhone. Geen goed ding, dus.Mandrake466 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:01:
Je hoeft helemaal niet te drukken en helemaal niet met grote kracht.
De screenprotector plakt vanzelf en de luchtbellen bij de randen wrijf je rustig weg.
Doe dit in de badkamer en je hebt helemaal geen stof onder je protector. Even heet water laten lopen zodat het stof neerdaalt.
Maar ik laat screenprotectors plakken voortaan over aan een Tweaker, want Tweakers weten alles
Bij apple care kan je toch een nieuw scherm krijgen voor 29 euro?RiccardoNL schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:06:
Vandaag op de harde manier geleerd dat je accessoires van onbekende merken links laat liggen. Goedkope screenprotector gekocht, aangebracht, en krak: daar ging m'n scherm. Morgen 565 euro neerleggen bij de Amac om m'n scherm te laten repareren(ik heb kennelijk Apple Care voor Jan L afgesloten).
Thanks voor de heads up. Ik heb al een grijze Synthesis, maar heb ook een zwarte Sheath besteld. Ben erg benieuwd, ik hou van hoesjes wisselen. Wel heel tevreden met de kwaliteit van Caudabe.MusicMaikel schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:36:
Zul je altijd zien: Caudabe Synthesis direct bij Caudabe en bij Appelhoes in pre-order besteld, komt net een mailtje binnen dat Appelhoes morgen komt bezorgen en Caudabe later deze week. Zit je dan, met twee hoesjes
Heb nog een Mous Clarity 3.0 liggen (geen vertrouwen meer in na het zien van een scherm dat stuk ging nadat de iPhone op de kant van de cameraregelaar was gevallen). En de Mous Limitless 6.0 gaat in de verkoop.
Ja vond het al zo gek dat je er geen gebruik van ging maken als je het wel hebtRiccardoNL schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:40:
Update: ik ben na mijn belletje toch maar even gaan chatten, en nu komt er een koerier en wordt m’n scherm voor 29 euro gefixt. Apple Care. Zo blij dat ik het standaard bij m’n Apple-producten afsluit!
Vond t al raar dat je het niet kon gebruiken…RiccardoNL schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:40:
Update: ik ben na mijn belletje toch maar even gaan chatten, en nu komt er een koerier en wordt m’n scherm voor 29 euro gefixt. Apple Care. Zo blij dat ik het standaard bij m’n Apple-producten afsluit!
Maar jeetje wat heb je dan hard lopen douwen op je scherm?
Ben erg benieuwd hoe hij gaat zijn kwalitatief. 1.0 was namelijk niet te best qua kwaliteit - denk aan de microscratches bijvoorbeeld.
/f/image/zlIr0KbrA9rpEPku1Yra4J74.png?f=fotoalbum_large)
Zou voor het einde van 2024 binnen moeten komen.
Keep you posted als hij binnen is!
-UAG monarch : erg flimsy aan de camera button
-Otterbox Defender XT : te grote cutout voor de camera button
-Caselogy Nano pop : flimsy aan de camera button
-Torras Guardian : beetje flimsy aan de camera button
-Apple Silicone : perfect
-ESR cyber serie magsafe : erg flimsy aan alle buttons
Voor mij het ideale hoesje : Subcase UB mag ; stevig aan alle knoppen en button voor camera.
Doorzichtig , toch wel dun hoesje met sterke magsafe magneet.
:strip_exif()/f/image/CW2BQShqUTTqcJh5JGN9ttiu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QYv8SEmkuY9hy8Ckjs0O1kNt.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, dat viel wel mee. Het ding is dat de applicator heel strak om de iPhone zat. Te strak, eigenlijk. Je zet dan al kracht op het glas, en als je dan naar onderen drukt, scheurt het glas. Maar ik plak zelf niks meer. Ik laat het wel over aan @Dennisweb, die is daar wat handiger mee.Roos79 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:56:
[...]
Vond t al raar dat je het niet kon gebruiken…
Maar jeetje wat heb je dan hard lopen douwen op je scherm?
Mocht er nog iemand zijn die in aanmerking komt om de Ghost 2.0 te bestellen, stuur me dan een DM. Ik heb interesse.gerbenp schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:44:
Voor diegene die de een dbrand ghost case 2 overwegen (komt wel later pas beschikbaar) of nog een 1.0 hebben liggen ergens en willen upgraden - mail zou gisteren verzonden moeten zijn om een replacement te bestellen. De 16 case heeft iets verzonnen op de camera control knop - nog een alternatief voor een clear case met camera control
Ben erg benieuwd hoe hij gaat zijn kwalitatief. 1.0 was namelijk niet te best qua kwaliteit - denk aan de microscratches bijvoorbeeld.
[Afbeelding]
Zou voor het einde van 2024 binnen moeten komen.
Keep you posted als hij binnen is!
Ach ja, beter dan krasjes, maar meer dan 1 op voorraad houden ga ik dus niet meer doen.
Hebben jullie dit ook gemerkt?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Ben wel lichtelijk teleurgesteld hoe snel dit achteruit gaat, zeker voor een hoesje van 50 euro.
Of ik moet niet zo zeuren omdat het leer is en dit een natuurlijk proces is. Had het alleen niet zo snel verwacht.
Heb zelf ook een decoded, altijd erg prettig hun hoesjes.Skinnyice schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:04:
Heb nu sinds release dit hoesje van Decoded, dacht dat hij wel erg fancy was met het leer. Echter, na iets meer dan een maand is dit al de status:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ben wel lichtelijk teleurgesteld hoe snel dit achteruit gaat, zeker voor een hoesje van 50 euro.
Of ik moet niet zo zeuren omdat het leer is en dit een natuurlijk proces is. Had het alleen niet zo snel verwacht.
Decoded geeft garantie, mischien kan je hen een berichtje doen
https://www.mous.co/produ...afe_compatible-clear-none
51% korting
[ Voor 12% gewijzigd door Alekz87 op 04-11-2024 09:52 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
En in de banner bovenin de website, Coupon: SPOOKY20 voor 20% kortingAlekz87 schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:52:
@Dennisweb
51% korting. Ik voel mij een beetje bestolen.
Wordt wel een koopje zo idd. Die nog vergeten te vermelden!WishmasterNL schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:15:
[...]
En in de banner bovenin de website, Coupon: SPOOKY20 voor 20% korting
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Kom je inclusief verzending op €34,94Alekz87 schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:16:
[...]
Wordt wel een koopje zo idd. Die nog vergeten te vermelden!
Hier helaas mijn toestel nog steeds niet binnen.
En heb al een hoesje, Caudabe Synthesis, klaarliggen.
Maar anders was dit zeker een optie geweest zeg!
Ja, balen. Ik heb 64 euro voor dat ding betaald. En dan ligt hij ook nog eens werkeloos in de kast. Ik vind die uitsparing aan de zijkant voor de cameraregelaar niet zo handig. Ben er bang voor dat als ik de iPhone laat vallen, hij aan de zijkant kapot gaat, omdat hij daar niet beschermt.Alekz87 schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:52:
@Dennisweb
51% korting. Ik voel mij een beetje bestolen.
Daarom heb ik nu een Caudabe Sheath in gebruikt. Maar ik voel me inderdaad een beetje bestolen.

/f/image/27EOiyAImWYzV40kFmucbfFs.png?f=fotoalbum_large)
Niet geweldig, die binnenkant van de Clarity. Toch wel flink wat schaafplekken. De buitenkant is krasloos, maar de binnenkant is een drama.

Jij wisselt volgens mij vaak van case. Die van mij is er nog geen 1 keer afgegaan, en is nog zo goed als nieuw.Dennisweb schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:32:
@Alekz87 [Afbeelding]
Niet geweldig, die binnenkant van de Clarity. Toch wel flink wat schaafplekken. De buitenkant is krasloos, maar de binnenkant is een drama.
Yep. Ik wissel weleens van case. Snap best dat clear cases er niet goed tegen kunnen, maar vind dit toch wel wat excessief.Alekz87 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:01:
[...]
Jij wisselt volgens mij vaak van case. Die van mij is er nog geen 1 keer afgegaan, en is nog zo goed als nieuw.. Geloof best dat die “gevoelig” is. Maar zolang ik er niet aankom is er niks aan de hand.
Herkenbaar probleem dit, ik had het bij mijn vorige iPhone ook bij het originele hoesje van Apple. Die verkleurde randen maken dat je nieuwe hoesje er al snel oud en vies uitziet. Ik heb nu gekozen voor een zwarte, lederen hoes bij de 16, daarop zie je die vlekken natuurlijk niet. Enige maar van deze Ali-Apple kloon is dat de camerabutton cutout niet plezierig werkt.[b]Skinnyice in "[iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets"Ben wel lichtelijk teleurgesteld hoe snel dit achteruit gaat, zeker voor een hoesje van 50 euro. Of ik moet niet zo zeuren omdat het leer is en dit een natuurlijk proces is. Had het alleen niet zo snel verwacht.
Die van YMW (Aliexpress) vind ik wel mooier verouderen, maar daarbij werkte bij mij MagSafe opladen helaas niet. Ik gebruik gewoon een Belkin MagSafe stand.
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 07-11-2024 12:11 ]
Waar ik wel tevreden over ben is de Nomad Magnetic Back. Erg minimalistisch en geeft toch wat extra grip en bescherming aan de achterkant:
/f/image/WCzro7XRkmZm3FnrhD7XPYD3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ApUaDWG25JMWC3dsP2A724OE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GGeHvCzFrQ69BDaXlUbWp217.png?f=fotoalbum_large)
Ik overweeg dezelfde Nomad-case, maar ik ben benieuwd naar de magneten. Glijdt een MagSafe-accessoire er bijvoorbeeld makkelijker af dan bij de Apple Siliconen case? En hoe goed 'plakt' de case tegen de achterkant van de telefoon?bob-nwk schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:21:
Ik ben bij nader inzien toch niet zo tevreden met de Ali "Leather Case". Bij ontvangst leek hij bijna identiek aan de originele Apple Leather cases van voorgaande jaren, echter treed er totaal geen verweer/patina op na een paar weken gebruik. Dus al met al lijkt het gewoon op plastic.
Waar ik wel tevreden over ben is de Nomad Magnetic Back. Erg minimalistisch en geeft toch wat extra grip en bescherming aan de achterkant:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Magneten zijn goed (zoals je van Nomad mag verwachten, niet zo sterk als bijvoorbeeld Pitaka maar even sterk als standaard Apple cases). Glijdt er zeker niet makkelijker af dan bij een Silicon case. Ik heb beiden hier en ik merk iig geen verschil.Cariernb schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:32:
[...]
Ik overweeg dezelfde Nomad-case, maar ik ben benieuwd naar de magneten. Glijdt een MagSafe-accessoire er bijvoorbeeld makkelijker af dan bij de Apple Siliconen case? En hoe goed 'plakt' de case tegen de achterkant van de telefoon?
V.w.b. de bevestiging aan de tel zelf: er bevinden zich 3 plakkertjes aan de achterkant. Houden hem behoorlijk goed op hun plek:
:strip_exif()/f/image/sp1vOcbggT2vpL7nfQi5DiYi.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe bevalt jouw Wiiuka hoesje na een paar maanden nu? De mijne is perfect. Mooi verweerd. Het bruine begint steeds donkerder te worden en gladder (het suède gaat er vanaf en het leer komt naar boven). De cut out van de camera knop is achteraf meer een zege dan een ongemak. Gebruik de knop toch al nauwelijks en de hoes beschermd goed tegen ongewenste aanrakingen. Overweeg zelfs om een andere kleur te bestellen voor erbij.Soepie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:01:
[...]
Ik krijg volgende week mijn iPhone pasdus kan het nog niet zeggen.
Vind ze wel heel erg mooi.
Ik ga het wel zien.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Ook hier gaat het nubuck er zo langzaam aan af en hij “slijt” inderdaad erg mooi.
Ik probeer de camera knop wel eens maar dan is de hoes indd niet helemaal ideaal.
Voor de rest zeer tevreden over de bruine maar ook de zwarte houdt zich goed. Maar de “wear and tear” is daarvan uiteraard minder zichtbaar.
Verder erg fijne hoesjes.
Gewoon spullen
Bij Nomad zelf besteld? Zoja, hoelang heb je moeten wachten?bob-nwk schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:21:
Ik ben bij nader inzien toch niet zo tevreden met de Ali "Leather Case". Bij ontvangst leek hij bijna identiek aan de originele Apple Leather cases van voorgaande jaren, echter treed er totaal geen verweer/patina op na een paar weken gebruik. Dus al met al lijkt het gewoon op plastic.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alvast bedankt!
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
Give 2 Get
Yes direct bij Nomad besteld. Ik hoefde maar een dag of 3 te wachten tot levering. Maar wel een flinke side-note: ik zat toen in de VS en heb hem ook in de VS laten afleveren.Hamed schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:42:
[...]
Bij Nomad zelf besteld? Zoja, hoelang heb je moeten wachten?
Alvast bedankt!
https://a.aliexpress.com/_EIXNBtr
Doet me denken aan de MagSafe ESR Halo Lock sticker die ik ooit op een hoesje plakte, omdat ‘ie geen MagSafe had. Ik houd van dit soort dingen.
Intressant. Kun je een foto posten?Dennisweb schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:17:
Dit leuke dingetje via AliExpress besteld: een capacitieve knop die je op je iPhone plakt. Hij past mooi door de cutout van mijn Caudabe Sheath. Daardoor heb ik nu gewoon een knop die niet verzonken in het hoesje ligt. En hij doet het ook nog goed. Voor 3 euro niet verkeerd. Wel even recht plakken, maar dan is het ook klaar.
https://a.aliexpress.com/_EIXNBtr
En werkt het swipen over de knop ook een beetje behoorlijk?
Noot: ik heb de knop niet helemaal recht op de iPhone geplaatst op deze foto. Ik had het pas later door, nadat iemand me erop attendeerde. Ik heb een evenwichtsstoornis en mijn coördinatie laat het soms een beetje afweten. Sorry als ik je OCD trigger.bob-nwk schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:01:
[...]
Intressant. Kun je een foto posten?
En werkt het swipen over de knop ook een beetje behoorlijk?
:strip_exif()/f/image/dxhnlzEzCHSdomh8vh04oGqN.jpg?f=fotoalbum_large)
Knop werkt verder goed, maar niet als je vette vingers hebt. Het oppervlak is vrij glad en registreert niet 100% als je vette vingers hebt. Maar als je even je handen droogmaakt, is er niks mis en werkt het super. Ik heb momenteel wat vettere handen door de medicatie die ik krijg.
Werkt opladen via magsafe goed? Voor mijn 12 Pro Max had ik een soortgelijk hoesje van YMW en daarmee stopte het laden na circa 30sec. Dat was een zeer fijn hoesje, totdat ik een magsafe-oplader van Belkin kocht.Soepie schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:58:
[...]
Ook hier gaat het nubuck er zo langzaam aan af en hij “slijt” inderdaad erg mooi.
Ik probeer de camera knop wel eens maar dan is de hoes indd niet helemaal ideaal.
Voor de rest zeer tevreden over de bruine maar ook de zwarte houdt zich goed. Maar de “wear and tear” is daarvan uiteraard minder zichtbaar.
Verder erg fijne hoesjes.
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 12-11-2024 22:08 ]
Ik heb echt geen enkel probleem met magsafe laden.
Ik heb op mijn bureaus (thuis en werk) alsook in de auto(s) magsafe en dat laadt allemaal zonder enig probleem.
Ook in de auto blijft deze gewoon goed zitten.
Gewoon spullen
Nu na 2 maanden kan ik zeggen dat ik het hoesje fijn vind. Ligt lekker in de hand en voelt ook stevig aan. De screenprotector is een van de betere die ik tot nu toe heb gehad (en duurste...
Was in het begin sceptisch over de uitsparing rondom de camera knop, maar heb inmiddels ervaren dat als ie valt, dit eigenlijk nooit op die plek kan gebeuren. Tenzij je het met heel veel pech op een rand laat vallen.
Eigenlijk komt het altijd op een hoek, of vlak op de grond. Feit dat de zijkanten iets hoger zijn, zal ook wel meehelpen aan het krasvrij houden van het scherm.
[ Voor 31% gewijzigd door Stanmy op 13-11-2024 10:53 ]
Ik krijg binnenkort mijn iPhone 16 Pro binnen en wil daar graag een goed hoesje met screenprotector bij.
Ik heb dit topic nog een beetje door gespit maar word er niet echt veel wijzer van.
Mijn vraag is, wat is een kwalitatief goed hoesje voor mijn telefoon. Waar ik graag wil dat het hoesje aan voldoet is:
- doorzichtig
- opstaande rand bij beeldscherm en lenzen achterop (belangrijk)
- goede bediening en bescherming van de cameraknop (niet heel belangrijk voor mij)
- goed beschermd tegen vallen (want lomp).
Uiterlijk van het hoesje geef ik niet zoveel om.
Screenprotector liefste een applicator bij.
Een collega heeft een screenprotector op zijn telefoon waar je niet vanaf de zijkant kan kijken op z’n scherm. Als iemand weet welke protector die feature heeft en of ze kwalitatief een beetje goed zijn, hoor ik het graag!
Ik hoor graag jullie meningen!
Ik zou eens kijken naar de Spigen Ultra Hybrid T (Let op de "T")Xan-NL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:49:
Goeiemorgen Tweakers,
Ik krijg binnenkort mijn iPhone 16 Pro binnen en wil daar graag een goed hoesje met screenprotector bij.
Ik heb dit topic nog een beetje door gespit maar word er niet echt veel wijzer van.
Mijn vraag is, wat is een kwalitatief goed hoesje voor mijn telefoon. Waar ik graag wil dat het hoesje aan voldoet is:
- doorzichtig
- opstaande rand bij beeldscherm en lenzen achterop (belangrijk)
- goede bediening en bescherming van de cameraknop (niet heel belangrijk voor mij)
- goed beschermd tegen vallen (want lomp).
Uiterlijk van het hoesje geef ik niet zoveel om.
Screenprotector liefste een applicator bij.
Een collega heeft een screenprotector op zijn telefoon waar je niet vanaf de zijkant kan kijken op z’n scherm. Als iemand weet welke protector die feature heeft en of ze kwalitatief een beetje goed zijn, hoor ik het graag!
Ik hoor graag jullie meningen!
Voldoet aan al je eisen en heeft zelfs bescherming over de cameraknop heen. Schijnt ook zeer goed te functioneren. Mogelijk bij andere webshops goedkoper te krijgen. Even Googelen dus
Als screenprotector kan ik je de Spigen GLAS.tR EZ Fit aanraden. Zelf altijd op mijn toestellen gehad. En dit is gelijk een 2-pack. Mocht er eentje een keer kapot gaan, heb je gelijk een nieuwe. Een single pack is slechts €2 goedkoper. Inclusief mal, kan niet verkeerd gaan!
En wil je niet dat mensen van de zijkant mee kunnen kijken hebben ze ook de Spigen GLAS.tR EZ Fit Privacy variant. Single pack is €5 goedkoper. Eigen keuze
[ Voor 14% gewijzigd door WishmasterNL op 13-11-2024 11:09 ]
Bedankt voor je uitgebreide reactie!WishmasterNL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:01:
[...]
Ik zou eens kijken naar de Spigen Ultra Hybrid T (Let op de "T")
Voldoet aan al je eisen en heeft zelfs bescherming over de cameraknop heen. Schijnt ook zeer goed te functioneren. Mogelijk bij andere webshops goedkoper te krijgen. Even Googelen dus
Als screenprotector kan ik je de Spigen GLAS.tR EZ Fit aanraden. Zelf altijd op mijn toestellen gehad. En dit is gelijk een 2-pack. Mocht er eentje een keer kapot gaan, heb je gelijk een nieuwe. Een single pack is slechts €2 goedkoper. Inclusief mal, kan niet verkeerd gaan!
En wil je niet dat mensen van de zijkant mee kunnen kijken hebben ze ook de Spigen GLAS.tR EZ Fit Privacy variant. Single pack is €5 goedkoper. Eigen keuze
Ik heb de privacy versie van de screenprotector besteld en de telefoonhoes van Amazon. Daar is die toch nog een aardig stuk goedkoper!
Linkje waar ik heb besteld:
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Ben benieuwd!
Thanks beide @WishmasterNL @Xan-NL, vanavond ook iPhone 16 pro Natural Titanium besteld. Was op zoek naar bijpassend hoesje waarbij de mooie kleur er ook goed uit kwam. En tevens op zoek naar goede screenprotector die makkelijk aan te brengen is, beide meteen raak met deze. Ook besteld! Dank!Xan-NL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:31:
[...]
Bedankt voor je uitgebreide reactie!
Ik heb de privacy versie van de screenprotector besteld en de telefoonhoes van Amazon. Daar is die toch nog een aardig stuk goedkoper!
Linkje waar ik heb besteld:
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Ben benieuwd!
Iemand goede tips voor de camera te beschermen? Zonder verlies van foto kwaliteit
Komen vanavond binnen als het goed is!
Response van Mous: Regarding your question, I’m happy to let you know that we are already working on an update to the iPhone 16 Pro case without the cutout. While we don't have a specific timeframe for when it will be released, we’re actively developing it and will keep our customers informed as soon as it's available.
Was toevallig opzoek naar zo’n reactie. Ik ben er ondertussen prima gewend aan geraakt. Merk dat ik die knop überhaupt amper tot niet gebruik. Hoop dat die hele knop verdwijnt in de toekomstHarrie-Handbak schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:01:
Voor de mous fans hier, ik heb 2 iPhones (zakelijk en privé) met een limitless 6.0 case met cutout. Uiteindelijk wen je er wel aan, maar ik dacht ik neem eens contact op met de klantenservice. Wordt even zien of het een kleinere opening wordt of een saffier laag zoals de apple cases.
Response van Mous: Regarding your question, I’m happy to let you know that we are already working on an update to the iPhone 16 Pro case without the cutout. While we don't have a specific timeframe for when it will be released, we’re actively developing it and will keep our customers informed as soon as it's available.
Ja 👍, ik ben er ook aan gewend, gebruik die knop ook praktisch nooit.Alekz87 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:51:
[...]
Was toevallig opzoek naar zo’n reactie. Ik ben er ondertussen prima gewend aan geraakt. Merk dat ik die knop überhaupt amper tot niet gebruik. Hoop dat die hele knop verdwijnt in de toekomst
De Mous Clarity is trouwens dood. Het ding zit onder de krassen en het design team geeft aan dat ze er naar gaan kijken voor toekomstige cases. Er komt een Stone Limitless 6.0 mijn kant op, als goedmakertje. Toch netjes, al denk ik niet dat ik ‘m zal gebruiken. Maar dan zien we dan wel weer.
Ik heb nu dus alleen nog de Caudabe Sheath en Synthesis…. En een Spigen Ultra Hybrid T met camera control button, omdat ik een doorzichtig hoesje nog mis in mijn collectie. Met de Black Friday prijs van 23 euro val je je daar ook geen buil aan. Tot nu toe heel tevreden. Voelt wel een heel stuk beter dan jaren geleden. Toen waren de overgangen heel scherp. Voelt nu een beetje als een Apple Clear Case, maar met een gesloten onderkant.
Nu weet iedereen die mij hier volgt dat ik een hoesjes tic heb en mijn meningen veranderen, maar voor nu ben ik er blij mee.
Hoe verhouden de hoesjes zich onderling?Dennisweb schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:43:
Ik heb de Mous Limitless 6.0 in Navy Blue juist verkocht, omdat ik de uitsparing voor Camera Control verre van ideaal vind. Het zit mij niet lekker dat een deel van mijn iPhone niet beschermd is.
De Mous Clarity is trouwens dood. Het ding zit onder de krassen en het design team geeft aan dat ze er naar gaan kijken voor toekomstige cases. Er komt een Stone Limitless 6.0 mijn kant op, als goedmakertje. Toch netjes, al denk ik niet dat ik ‘m zal gebruiken. Maar dan zien we dan wel weer.
Ik heb nu dus alleen nog de Caudabe Sheath en Synthesis…. En een Spigen Ultra Hybrid T met camera control button, omdat ik een doorzichtig hoesje nog mis in mijn collectie. Met de Black Friday prijs van 23 euro val je je daar ook geen buil aan. Tot nu toe heel tevreden. Voelt wel een heel stuk beter dan jaren geleden. Toen waren de overgangen heel scherp. Voelt nu een beetje als een Apple Clear Case, maar met een gesloten onderkant.
Nu weet iedereen die mij hier volgt dat ik een hoesjes tic heb en mijn meningen veranderen, maar voor nu ben ik er blij mee.
Ik heb nu ook een synthesis eromheen zitten. Vind het een prima hoesje, maar “glij” een beetje over het hoesje heen met mijn vingers. Zit ook nog te kijken naar de Sheath en ook de Hybrid T :x
De Sheath heeft wel duidelijk meer textuur en grip dan de Synthesis. Voelt een beetje 'schuurpapier' achtig, maar dan wel prettig. De Synthesis is inderdaad gladder. De Hybrid T is natuurlijk een plastic hoesje, dus als je dat 'glijden' niet prettig vindt, zou ik deze niet kopen.WishmasterNL schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:47:
[...]
Hoe verhouden de hoesjes zich onderling?
Ik heb nu ook een synthesis eromheen zitten. Vind het een prima hoesje, maar “glij” een beetje over het hoesje heen met mijn vingers. Zit ook nog te kijken naar de Sheath en ook de Hybrid T :x