Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 21:07
Ruud0012 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:45:
Gebruik nu een paar weken Pitaka hoesje met mijn Pro Max en ben er zeer tevreden over. Een klasse hoesje. Kan het iedereen aanbevelen. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ben ook zeer zeer tevreden met mijn pitaka. Erg mooi en comfortabel. Die van jou ziet er ook zeer strak uit. Kan het iedereen aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 23:15
Ooo die pitaka ziet er echt goed uit, en dit is de military grade?
ESR screen protector zijn wel goed lees ik hier, zijn mensen daar nog steeds tevreden over?

[ Voor 10% gewijzigd door Roos79 op 29-11-2024 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:22

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hier mijn Caudabe Synthesis vervangen voor een Sheath.

Mocht iemand interesse hebben in een Caudabe Synthesis in de kleur zwart voor een Pro Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngommers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 22:16
Hier de Spigen Ultra Hybrid T MagFit met Spigen GLAStR EZ Fit op een 16 Pro.
Ik ben nog op zoek naar een ander hoesje omdat hier de camera uitsteekt en telefoon dus niet goed plat kan liggen, dus tips zijn welkom.

Hiervoor had ik op mijn iPhone 12 een Otterbox Defender waar ik heel te vrede over was, alleen die uitsparing bij de cameracontrol is extreem groot voor de iPhone 16 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@ngommers Maar de camera steekt ook flink uit dus denk dat geen enkel hoesje plat kan liggen?

Hier gekozen voor de pitaka ook want nu met Black friday de military met korting gekozen.

[ Voor 32% gewijzigd door Roos79 op 01-12-2024 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10:01
Stanmy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:06:
CAMERA PROTECTIE

Iemand goede tips voor de camera te beschermen? Zonder verlies van foto kwaliteit
Ik twijfel hier ook aan, heb je het inmiddels gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04 14:24
Roos79 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:31:
Ooo die pitaka ziet er echt goed uit, en dit is de military grade?
ESR screen protector zijn wel goed lees ik hier, zijn mensen daar nog steeds tevreden over?
Hoi,
Ja dit is de military grade. Ben er super tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:35
ngommers schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:27:
Hier de Spigen Ultra Hybrid T MagFit met Spigen GLAStR EZ Fit op een 16 Pro.
Ik ben nog op zoek naar een ander hoesje omdat hier de camera uitsteekt en telefoon dus niet goed plat kan liggen, dus tips zijn welkom.

Hiervoor had ik op mijn iPhone 12 een Otterbox Defender waar ik heel te vrede over was, alleen die uitsparing bij de cameracontrol is extreem groot voor de iPhone 16 Pro.
Ik heb zelf daarom deze keer geen otterbox gekocht maar een Nomad Rugged Case. Deze ligt plat op tafel. Aan de onderkant zit een verhoging waardoor deze plat ligt in lijn met de camera uitsparing. De case heeft wel een uitsparing voor camera control maar niet zo groot als de Otterbox.

https://nomadgoods.com/eu...case-forest-iphone-16-pro

Ik heb zelf de zwarte in gebruik en bij Appelhoes gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:49
De Ultra Hybrid T is retour. De onderkant van het hoesje snijdt in mijn pink, waardoor er nu een bobbel op zit. Mijn pink is al vanaf geboorte scheef (zit in de familie) en dat maakt het alleen maar pijnlijker.

Zou willen dat de Ghost 2.0 er eerder was dan in maart 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb sinds kort deze telefoonhouder voor m'n iPhone: https://amzn.eu/d/2YLkC0p

Nu heeft deze een kleine ronde magneet die niet gepakt wordt door mijn magsafe case. Er zat wel een sticker bij de houder die je achterop je telefoon (case) kan plakken zodat de telefoon op de houder blijft zitten. Maar met die sticker werkt het magsafe laden weer niet.. Lijkt een beetje kiezen of delen. De sticker is net zo groot als het rondje van de telefoonhouder dus die valt ook binnen de magsafe ring. Vraag me af of dit op te lossen valt..

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanmy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 15:16
Tweak_ers schreef op maandag 2 december 2024 @ 06:13:
[...]

nope...

zoek eigenlijk een soort folie protectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFGqYhTYiM2yALrWJEpwiH8fmrg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M79oxWhTSr8fEUhcpgJRH7WJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2dw5kZ4tMj8dZwN3uOxTgAbKq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/diCSpuQIABrifAlh7AAjhbLB.jpg?f=fotoalbum_large
Uit de dbrand Reddit.

Man, wat ziet die Ghost 2.0 er goed uit. Maar ze gaan nieuwe orders pas in april 2025 leveren en dat wordt mij te lang. Maar eens kijken of ik ergens eentje van eBay kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Komende van een 12 mini zonder hoesje is een 16 pro best wel even wennen..
In ieder geval wel tevreden met het Nomad Horween modern rustic brown hoesje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUSWKJxOqiVhaBjEN5e9WV53dqM=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tuayym9eU09UZEt0I3vE2Y8b.jpg?f=fotoalbum_small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
ChrisW schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:33:
Komende van een 12 mini zonder hoesje is een 16 pro best wel even wennen..
Hoe bevalt dat? Ik heb ook een 12 mini, en ben van plan om de overstap te maken naar de 16 pro. De pro omdat ik mezelf erop betrap dat ik te lui ben om m'n camera mee te nemen op vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mawlana schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:37:
[...]

Hoe bevalt dat? Ik heb ook een 12 mini, en ben van plan om de overstap te maken naar de 16 pro. De pro omdat ik mezelf erop betrap dat ik te lui ben om m'n camera mee te nemen op vakantie...
Ik heb het ook alleen maar voor de camera upgrade gedaan en ook dat ik er weer 3 a 4 jaar mee vooruit kan.
Het formaat en vooral gewicht is erg wennen en het is de bedoeling dat ik hem niet meer in mijn broekzak doe want daar kreeg ik precies slijtplekken van het formaat 12mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ziet er na uit dat ik over ga na de 16 pro max, heb mijn werk telefoon op mijn privé iPhone laten vallen.
Resultaat de werk mobiel heeft het overleeft, de privé mobiel heeft allemaal mooie witte en groene strepen.

Als het nou andersom was dan vond ik het minder erg, ik doe toch bijna niks met mijn werk mobiel(En ik bestel ze toevallig zelf dus had zo een ander gehad).
Maar helaas is de privé mobiel stuk haha, screenprotector is vast onderweg van de week maar de telefoon en hoes halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Tweak_ers schreef op maandag 2 december 2024 @ 06:13:
[...]

Ik heb dit nog nooit gedaan, of nou ja 1 keer via aliexpress eens iets gekocht.
Maar heel kort erop gehad, maar eigenlijk zonder nooit krassen op de lens gehad(Dus ook maar weer toen eraf gehaald en niet meer erop gedaan).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-05 18:51
Mawlana schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:37:
[...]

Aantal jaar geleden had ik op reis zowel mijn iPhone XR als mijn Nikon spiegelreflex camera meegenomen. Ik merkte dat ik dat fototoestel amper gebruikte. Het ding is lomp, groot en als je uit de losse pols foto's schiet dan is die van de iPhone mooier. Waar die Nikon echt overduidelijk won was als ik er een telelens op zet of echt enorm de tijd neem om te klooien met diafragma, sluitertijd, etc. Maar dat laatste doe ik op vakantie eigenlijk nooit en dat eerste is echt wel een ding, maar weegt dat echt op tegen al dat gewicht?
Dus de reis er na nam ik alleen de iphone mee. Ging prima, plus, veel fijner dat alles in je photo app zit met alle locatie data etc.
Het inzoomen miste ik wel erg. Dat heeft bijgedragen dat ik een 13 pro kocht. (Een ander element was dat de basis 14 gewoon een waardeloze telefoon was, dus dat de stap voor mij klein was om dan in plaats daarvan een 13 pro te nemen).

Het kan maar zo zijn dat mijn volgende telefoon een gewone iphone 18 wordt, geen pro. Ik merk dat ik de wide angle lens veel vaker gebruik en de camera's zijn ook een stuk beter geworden. Ik hoop wel dat tegen dan het basis model een 120hz scherm heeft. Want 60hz was gewoon prima voor mij, maar sinds ik 120 gewend ben wil ik niet terug. Maar als de 18 dat niet heeft zie ik mezelf eerder dan maar wachten op de 19 of een 17 pro kopen (een jaar later) dan dat het mij pushed om extra geld uit te geven. Want als ik eerlijk ben: de iphone is gewoon een goed toestel, de jaarlijkse upgrades zijn underwelming, mijn 13 pro doet anno nu nog steeds alles wat ik wil.
Ik ben daar ook blij mee. Dat maakt een iPhone ook gewoon prijs veel meer waard dan één of andere Android vouw telefoon die na twee jaar mogelijk een kapot scherm heeft en na vier jaar software suport mist. Mijn vorige iPhone is gewoon nog in gebruik bij mijn vrouw, met de nieuwste IOS versie en oké batterijduur.

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:10
Traditiegetrouw heb ik voor mijn iPhone 16 Pro Max weer een RhinoShield bumper gehaald. Ik ben er erg tevreden mee – wél bescherming tegen vallen en stoten en een flinke zijkant om vast te grijpen, maar toch enigszins het gevoel van een telefoon zonder hoesje door de blootliggende achterkant.

Pluspunt: de knoppen zijn van kleur te wisselen en zo kun je bijvoorbeeld de Action Button ook een kek kleurtje geven. De volume- en Siri knop zijn daarnaast ook identiek aan (dus uitwisselbaar met) de andere kleuren die ik al had. Opvallend is wel dat de knoppen bij de 16 iets meer naar buiten liggen dan bij de 13.

Minpunt: bij de 16 Pro Max is de bumper (en dus ook de telefoon als geheel) iets dikker dan bij de 13 Pro Max. Dat heeft ongetwijfeld te maken met de camera's die ook dikker geworden zijn, want de bumper is zodanig ontworpen dat de camera's geheel binnen de bumper vallen. Dat ga je dus wel merken.

Door de vergelijking met mijn oude telefoon zie je meteen hoe ze oud worden. Ik wissel regelmatig van hoesje en ga ook regelmatig zonder hoesje, maar van alle hoesjes heb ik de RhinoShield de afgelopen twee jaar eigenlijk het vaakst gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ProvaYu.jpegAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rcOnVwZ.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zLGKzAV.jpegAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NBAnl6Q.jpeg

[ Voor 14% gewijzigd door BleuZ op 12-12-2024 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:20
Is dit iets? Wordt er dood mee gespamd op internet, Youtube etc. Ik heb momenteel de MagSafe Clear Case Transparant. Maar net als bij mijn voorgaande iphones, zie ik dat ook deze de randjes aan het chippen is. Door het titanium zie je het bijna niet maar ben bang dat op den duur, dit wel zichtbaar gaat zijn.

Zoek gewoon een dun transparante case, met sterke magsafe (gebruik de magsafe wallet), die zowel de achterkant als de randen beschermt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:27

yay

Xmoo schreef op woensdag 18 december 2024 @ 07:15:
[...]

Is dit iets? Wordt er dood mee gespamd op internet, Youtube etc. Ik heb momenteel de MagSafe Clear Case Transparant. Maar net als bij mijn voorgaande iphones, zie ik dat ook deze de randjes aan het chippen is. Door het titanium zie je het bijna niet maar ben bang dat op den duur, dit wel zichtbaar gaat zijn.

Zoek gewoon een dun transparante case, met sterke magsafe (gebruik de magsafe wallet), die zowel de achterkant als de randen beschermt.
Ik lees mee. Vanwege de spam en de schreeuwerige aard van de reclames heb ik er bijvoorbaat al wat tegen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xmoo
yay schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:23:
[...]

Ik lees mee. Vanwege de spam en de schreeuwerige aard van de reclames heb ik er bijvoorbaat al wat tegen namelijk.
Precies dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Xmoo schreef op woensdag 18 december 2024 @ 07:15:
[...]

De Mous Clarity is geen aanrader. De buitenkant is krasbestendig maar die binnenkant niet. Gevolg is dat je aan de binnenkant meteen schaafplekken hebt als je een keer je iPhone uit het hoesje haalt (bijvoorbeeld omdat er stof tussenzit).

Ik zou zeggen: de Spigen Ultra Hybrid T. Maar die doet pijn aan mijn pink. Zelf gebruik ik nu de Caudabe Sheath. Maar ik ben nog aan het wachten totdat ergens een Ghost 2.0 van dbrand op eBay belandt.

• Xmoo
Dennisweb schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:45:
[...]

De Mous Clarity is geen aanrader. De buitenkant is krasbestendig maar die binnenkant niet. Gevolg is dat je aan de binnenkant meteen schaafplekken hebt als je een keer je iPhone uit het hoesje haalt (bijvoorbeeld omdat er stof tussenzit).

Ik zou zeggen: de Spigen Ultra Hybrid T. Maar die doet pijn aan mijn pink. Zelf gebruik ik nu de Caudabe Sheath. Maar ik ben nog aan het wachten totdat ergens een Ghost 2.0 van dbrand op eBay belandt.
Bedoel je deze? https://dbrand.com/shop/ghost/iphone-16-pro-max-clear-cases

Ziet er erg dun en gelikt uit. Letterlijk 2 weken geleden skins besteld voor mijn m4 iPad Pro. Had ik dit net zo goed mee kunnen bestellen. :'(

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-05 15:25
Gisteren de iPhone 16 pro binnen gekregen, komend van een S23 Ultra is het even wennen maar wel weer een mooi toestel! Vandaag komen de Spigen hoes en screen protector binnen. Enige vraag aan jullie is, moet ik ook een protector kopen voor de camera ?

Bij de S23Ultra past de Spigen hoes rond de camera's, bij de iPhone is het een "open" vierkant vandaar mijn vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Ik heb ooit 1 keer geprobeerd, maar uiteindelijk weer afgehaald.
Heb nooit issues gehad met de camera en het open stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Xmoo schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:49:
[...]

Bedoel je deze? https://dbrand.com/shop/ghost/iphone-16-pro-max-clear-cases

Ziet er erg dun en gelikt uit. Letterlijk 2 weken geleden skins besteld voor mijn m4 iPad Pro. Had ik dit net zo goed mee kunnen bestellen. :'(
Zeker. Hij schijnt in het echt iets dikker te zijn. Ik had de Ghost 1.0 via Marktplaats gekocht en die kraste flink.

Maar de Ghost 2.0 wordt pas in maart of april 2025 geleverd. Eerst moeten alle vervangende hoesjes voor de 1.0 de deur uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-05 22:19
Zag het op MacRumors voorbij komen. Gelijk besteld, voorheen altijd de Otterbox Symmetry gehad maar aangezien er geen goede hoesjes zijn voor de 16 Pro Max met camera control cover. Wauw ik ben verliefd, voelt zo premium. Ook eindelijk goede screen bescherming die verhoogd is. En niet hou van transparante hoesjes (Spigen Ultra T) die glad is en vergeeld. Uit Amerika besteld en binnen 2 dagen binnen.

https://www.amazon.com/gp...=ppx_pt2_mob_b_prod_image

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnw7PcNR174G4nnYm_tIVRcOdpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKkQh7OJIHJ039hUOkbC2Ryy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8UnYlrlrNYkp9GgPaFnRRlMSoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OksUVnrjGxqoD2FMWMi3iHyP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:24
Harrie-Handbak schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:01:
Voor de mous fans hier, ik heb 2 iPhones (zakelijk en privé) met een limitless 6.0 case met cutout. Uiteindelijk wen je er wel aan, maar ik dacht ik neem eens contact op met de klantenservice. Wordt even zien of het een kleinere opening wordt of een saffier laag zoals de apple cases.

Response van Mous: Regarding your question, I’m happy to let you know that we are already working on an update to the iPhone 16 Pro case without the cutout. While we don't have a specific timeframe for when it will be released, we’re actively developing it and will keep our customers informed as soon as it's available.
Ondertussen is deze nieuwe versie uit en wordt deze week geleverd. Zal de foto’s en ervaringen delen hier 👈

Link: https://eu.mous.co/produc...-b?variant=54875288076666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glycerine00
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11-05 16:01
Weet iemand een goed transparant hoesje met de kwaliteit van het Apple transparant hoesje maar zonder de magsafe?

Heb eentje van Tech21 maar is niet naar wens, dus deze vallen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZO46pbR1Wrst0hJ63ZoFHRYhRrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JRfRvPFhjZg0LNp1jkfqUHHq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o319R0hcn3PDvesPjET5fp3IIRs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8HwcQsqg8fdSFpSEBLK8ix1Z.jpg?f=fotoalbum_large
Zo. Mijn Caudabe Sheath heeft nu een cameraregelaarknop. Met dank aan ome Ali. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik had deze (TORRAS MagSafe Beschermhoes) besteld zodat ik op dag van levering van het toestel iig wat had en deze kreeg goede reviews. Het is een degelijk ding, maar er komt zo allejezus snel stof tussen de randen dat ik zeker weet dat dit kreng krassen gaat veroorzaken als er een keer een zandkorreltje tussenzit. Dus die gaat retour.

Nu heb ik deze (Synchro Echte leren hoes voor iPhone 16 Pro) eromheen zitten. Kostte me €17 met een beschadigd doosje (boeie). En ik verbaas me over de kwaliteit. :+ Het is een prima ding eigenlijk. :D Degelijk, strakke fit, fijn materiaal, goede en stevige knoppen en dat standaardje is best handig. Enige nadeel is dat MagSafe zwakker is dan dat ik gewend ben. Nu de vraag of ie ook lang in leven blijft - tot dusver oogt het allemaal nog toppie. Jammer dat Apple zelf geen leren hoesjes meer maakt.

Daarnaast heb ik ook nog een Privacy Glass screenprotector gehaald, namelijk deze. (UNBREAKcable Pantserglas voor iPhone 16 Pro). Ik heb deze gehaald omdat de vorige (JeTech) enkel een uitsparing had voor de camera. In de praktijk betekende dit dat FaceID vaak moeite had om m'n gezicht te herkennen door de gepolariseerde laag heen (zeker onder een hoek). Zelfs na opnieuw trainen werkte het te vaak niet of langzaam. Die van UNBREAKcable heeft een uitsparing voor het gehele Dynamic Island (noot: uitsparing enkel als in: niet gepolariseerd. Er zit nog wél een glaslaagje overheen, maar volledig transparant.). Hierdoor werkt FaceID perfect, niets op aan te merken. Maarrrrrrr... En dit is echt #FirstWorldProblems: de uitsparing is precies ter grote van de Dynamic Island zoals die op het toestel zit. Dus de softwarematige trucjes: die vallen erbuiten. In het donker boeit dat niets, maar als de zon op je toestel staat dan zie je de uitsparing in de screenprotector zitten en dat neemt toch nét ff wat edge weg van die toffe softwarematige trucjes van Apple. Maar het is kiezen of delen: wil je privacy bescherming mét goed werkende FaceID? Dan is die van UNBREAKcable een erg goede keuze. Als je geen privacy bescherming wil, dan boeit dit niet - want dan zal je FaceID geen problemen hebben zonder die uitsparing en kan je prima kiezen voor een volledige protector of eentje met enkel uitsparing voor de camera. Of als je geen FaceID gebruikt, dan is die van JeTech prima. :) Laatste opmerking: ik vind daarnaast wel dat die van UNBREAKcable betere privacy bescherming biedt, bij de JeTech kon je bij lichte hoeken toch (hoewel met wat moeite) nog e.e.a. op het scherm zien. Bij die van UNBREAKcable wordt het echt bijna tot geheel zwart.

Enfin, TL;DR:
- Goedkoop leren hoesje verbaasde deze qua kwaliteit in positieve zin.
- Dit plastic hoesje viel fors tegen
- Privacy screenprotector raad ik deze aan als je wil dat FaceID nog perfect werkt en als FaceID je niets boeit is dit de betere én goedkopere keuze.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 31-12-2024 00:13 . Reden: toevoeging mate van privacybescherming ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45
Weet iemand een goede edge to edge glas screenprotector? Want wil de iPhone 16 PM zonder hoesje gaan gebruiken.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Ik heb eigenlijk altijd die van Belkin gehad, nooit problemen mee gehad.
Ik heb zelfs mijn werk telefoon laten vallen, die viel op mijn eigen telefoon. Het Belkin glas was volledig heel(Iphone intern iets minder, ik had nog half beeld, de rest was groen).

Maar zonde hoesje gebruiken zou ik nooit doen, ja het is een gebruiksvoorwerp. Maar de schade die het zal krijgen is ook weer zonde(Voor verkoop later of iets eventueel ook).

Hoe lekker een telefoon zonder hoesje ook vast houd, nee ik doe gewoon beide glas en hoesje.
Je zal hem buiten maar een keer laten vallen, een hoesje helpt ook mee aan eventuele(glas) schade.
Als je graag naar de achterkant van je telefoon kijkt :), er zijn ook doorzichtige hoesje.

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 05-01-2025 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:24
Harrie-Handbak schreef op woensdag 25 december 2024 @ 01:43:
[...]

Ondertussen is deze nieuwe versie uit en wordt deze week geleverd. Zal de foto’s en ervaringen delen hier 👈

Link: https://eu.mous.co/produc...-b?variant=54875288076666
Weekje in gebruik en ben super tevreden 🤩. Andere kan in de prullenbak 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34yq76MDpSrS7GKEuW16xLaLIXw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UYKgohnrkECnCCQ7eFhPdb33.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_6asVZH9D-4Q9jnGzvkni9ZTQ0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KDQxYjIfFYrRSL7fq1alFHVG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhXRRP2r_TSB6ez9wQ0Y_iIBM94=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UiCMSaAM2KpdCDuAVQJ6jHKK.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 16:57
SuperVeloce schreef op zondag 5 januari 2025 @ 10:55:
Weet iemand een goede edge to edge glas screenprotector? Want wil de iPhone 16 PM zonder hoesje gaan gebruiken.
die van pantzerglass doen E2E. Mooi ook met oleophobic (als ik dat goed schrijf) super glad is dat zonder meuk erop.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:13
Zijn er merken die geadviseerd worden als laadkabel ter vervanging van de originele apple kabel?
Ik ben opzoek naar een sterkere en langere kabel dan de iPhone kabel.

is dit een goede keuze of zijn er betere?
https://www.amazon.nl/dp/...S65DV?_encoding=UTF8&th=1

[ Voor 28% gewijzigd door Dirk0s op 07-01-2025 08:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45
Dirk0s schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:12:
Zijn er merken die geadviseerd worden als laadkabel ter vervanging van de originele apple kabel?

Anker en Ugreen zijn goede kabels vind ik

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 11-05 14:32

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

edit: Verwijderd

[ Voor 79% gewijzigd door t.w.e.a.k.e.r op 07-01-2025 22:19 ]

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Dirk0s schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:12:

Alleen de 16 heeft deze soort niet meer die gebruikt usb c en niet de Lightning die je hier linkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Roos79 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:10:
[...]

Alleen de 16 heeft deze soort niet meer die gebruikt usb c en niet de Lightning die je hier linkt.
https://www.amazon.nl/UGR...G9uZV9zZWFyY2hfYXRm&psc=1

Dan pak je deze, 1 van de andere merken hier al gegeven was.

Zelf maak ik gebruik van Anker en Baseus, maar ik ken ook in mijn omgevingen persingen die Ugreen goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Inmiddels heb ik er één te pakken: een dbrand Ghost 2.0 voor mijn iPhone 16 Pro Max. Ik had vorig jaar een Ghost 1.0, maar die kraste wel heel erg snel. Helaas had ik deze via Marktplaats gekocht, dus kwam ik niet in aanmerking voor een gratis vervangende Ghost 2.0 met voorrang.

Maar heb er 1 via eBay uit het Verenigd Koninkrijk weten over te nemen. Nieuw in doos, met beschermsticker er nog op. Hoef ik niet te wachten totdat Q1 2025 voorbij is. Was ook de enige die aangeboden werd. Zeer benieuwd. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennisweb schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 17:55:
Inmiddels heb ik er één te pakken: een dbrand Ghost 2.0 voor mijn iPhone 16 Pro Max. Ik had vorig jaar een Ghost 1.0, maar die kraste wel heel erg snel. Helaas had ik deze via Marktplaats gekocht, dus kwam ik niet in aanmerking voor een gratis vervangende Ghost 2.0 met voorrang.

Maar heb er 1 via eBay uit het Verenigd Koninkrijk weten over te nemen. Nieuw in doos, met beschermsticker er nog op. Hoef ik niet te wachten totdat Q1 2025 voorbij is. Was ook de enige die aangeboden werd. Zeer benieuwd. 😁
Mag ik vragen wat U betaalt heeft?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 17:57:
[...]

Mag ik vragen wat U betaalt heeft?
43 EUR + 17 EUR verzending.

Ik was ooit zo gek 65 EUR voor een Mous Clarity te betalen, dus ik heb er geen hartverzakking van gekregen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

@Dennisweb Als hij goed is zou ik ook wel bereid zijn om zo een hoes te kopen. Wilt U het laten weten als U hem binnen hebt?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaPMaN
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05 21:53
Ik heb een origineel Apple silicone hoesje (zwart) rond mijn 16 Pro, maar de speaker gaatjes lijken niet 100% mooi uit te lijnen onderaan. Nog iemand daar last van?

Is een genuine hoesje van Apple Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05 21:07
RaPMaN schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:48:
Ik heb een origineel Apple silicone hoesje (zwart) rond mijn 16 Pro, maar de speaker gaatjes lijken niet 100% mooi uit te lijnen onderaan. Nog iemand daar last van?

Hoe zeker ben je ervan dat deze echt uit een Apple store komt? Deze zouden een perfect fit moeten hebben.
Ik heb hier een plum silicon case voor de 16 Pro Max liggen (in Apple Store in de VS gekocht), en de uitlijning is spot on.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11-05 21:14
RaPMaN schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:48:

Ik heb dezelfde case voor mijn 16PM en bij mij zijn deze gaten wel perfect uitgelijnd met m’n telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:32
Hoe moet ik deze zien? Zijn dit twee hoesjes? Moeten ze over elkaar heen? Of wat wordt er bedoeld?

https://www.appelhoes.nl/...x31F1WQNhI8bCFKPp-E49mJZd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:16
crimby schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:25:
Hoe moet ik deze zien? Zijn dit twee hoesjes? Moeten ze over elkaar heen? Of wat wordt er bedoeld?

https://www.appelhoes.nl/...x31F1WQNhI8bCFKPp-E49mJZd
Nee dit is gewoon een hoesje. Foto = Telefoon in hoes(achterkant), hoes zonder telefoon, telefoon in hoes(voorkant).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:32
mprkooij schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:32:
[...]

Nee dit is gewoon een hoesje. Foto = Telefoon in hoes(achterkant), hoes zonder telefoon, telefoon in hoes(voorkant).
Aah zo. Zal een kronkel in mn hoofd zijn geweest haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaPMaN
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05 21:53
bob-nwk schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:21:
[...]

Hoe zeker ben je ervan dat deze echt uit een Apple store komt? Deze zouden een perfect fit moeten hebben.
Ik heb hier een plum silicon case voor de 16 Pro Max liggen (in Apple Store in de VS gekocht), en de uitlijning is spot on.
Tja, ik heb het cadeau gekregen en is aangekocht bij Lab9. Dus zou denken dat het wel om een origineel gaat.

Het ziet er bij mij uit zoals op deze foto’s die ik op een ander forum tegenkwam in een soortgelijke topic. De speakers lijken een paar millimeter hoger te zitten dan de uitsparingen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GW0cb9BiyO2IzAOUxe1q606UYb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ck2CLDF7WV0tmU7SseUWZl3t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik verwacht mijn dbrand case deze week binnen. Vorige week verzonden vanuit Canada en sinds 10 januari in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:08:
@Dennisweb Als hij goed is zou ik ook wel bereid zijn om zo een hoes te kopen. Wilt U het laten weten als U hem binnen hebt?
Heb het hoesje nog niet binnen, maar hij is wel al in Nederland. Wel alvast een waarschuwing vooraf: tel 18,18 euro bij de prijs op, als je bij dbrand bestelt of deze ergens van eBay trekt.

Ik wist van tevoren dat ik inklaringskosten moest berekenen. Nu ben je niet ‘altijd de klos’, maar in dit geval dus wel. Snap heel goed dat ik de btw nog moest betalen en heb er alle begrip voor. Meer een heads-up dat je dus zo’n 70 euro voor dit hoesje moet rekenen, tenzij je hem bij iemand binnen de EU koopt. Bijvoorbeeld Kleinanzeigen.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
gerbenp schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:51:
Ik verwacht mijn dbrand case deze week binnen. Vorige week verzonden vanuit Canada en sinds 10 januari in NL.
Ook de Ghost 2.0? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennis auw dat is pijnlijk zit er aan te denken voor een ander hoesje van Idealofsweden.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 13 januari 2025 @ 18:10:
Dennis auw dat is pijnlijk zit er aan te denken voor een ander hoesje van Idealofsweden.
Kan ook. Mag je volledig zelf bepalen.

Ik betaal wel vaker veel geld voor hoesjes of bandjes. Is een beetje een hobby van me geworden. Zoals de een een schoenentic heeft, heb ik dat met hoesjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

@Dennisweb Haha wel leuk ieder zijn ding ;) Heb je al de hoesjes van idealofsweden gezien in het wild of op google die zijn premium voor een relatief klein prijsje.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:03:
@Dennisweb Haha wel leuk ieder zijn ding ;) Heb je al de hoesjes van idealofsweden gezien in het wild of op google die zijn premium voor een relatief klein prijsje.
In het echt, nee. Op foto’s op Instagram en dergelijke wel. En ik wil niet gemeen zijn, maar ik heb soms het gevoel dat ze deze gewoon via AliExpress kopen en dan een stempel erop drukken. Kijk daar dus eerst eens. Er zijn meer merken die dit doen. Zoals bijvoorbeeld Bare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennisweb schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:06:
[...]

In het echt, nee. Op foto’s op Instagram en dergelijke wel. En ik wil niet gemeen zijn, maar ik heb soms het gevoel dat ze deze gewoon via AliExpress kopen en dan een stempel erop drukken. Kijk daar dus eerst eens. Er zijn meer merken die dit doen. Zoals bijvoorbeeld Bare.
Ah ok lol :+

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Welk hoesje heb je nu op je 16?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
De Caudabe Sheath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Ziet er kwalitatief uit.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ja! 1.0 van de 15PM omgewisseld voor de 2.0 voor de 16PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
gerbenp schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Ja! 1.0 van de 15PM omgewisseld voor de 2.0 voor de 16PM :)
Hopelijk wordt het niet afgehandeld door PostNL. Ligt al dagen in hun loods voor inklaring. Lees verhalen van mensen die er nu al 90 dagen op wachten. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor de ultra minimalisten;

de PhoneBack van Süti

een dun plaatje (dus géén hoesje) voor achter op de iPhone met enorm stevige Magsafe functie.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases maar deze is echt top.

0 bulk en je iPhone heeft een veel betere grip (hier heb ik 'm ook hoofdzakelijk voor gekocht) dan zonder hoesje / deze Süti phoneback.

ik heb de Nano leather versie, maar je hebt ze ook in suede, silicone, clear en carbon fiber.

https://suti.co

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RD3EByVyWFaRzxHebaACNxq55Mk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5RrGLYQ1Gy7nOXpKCGDDJws.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUwck48RLqPBKswD07wbpT2pmG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8UHwj0hsZ83JTdq9VQyA0515.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 16-01-2025 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12-05 18:33

mv1

Via Ali deze Carbon case gekocht. Afwerking is prima en case zit goed om de iPhone heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSu8R15TF4OSR6dDLaPWrAzdCAg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yItolxHzHdTCS05mgWwk5bOp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zumg2utA_3CE6N4NIs50nW0Pofw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J79XCIVCsdOMNqxAhIdoIr7R.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-05 19:23
Heb je een link?

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennis sterkte. :(

[ Voor 61% gewijzigd door t.w.e.a.k.e.r op 16-01-2025 21:34 ]

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-05 10:20
Ik ben op zoek naar een nieuw iPhone-hoesje. Momenteel heb ik een Nudient Silicone-hoesje. Na verloop van tijd haalde ik het hoesje eraf en zag ik allemaal spikkeltjes: verf dat weg was, vermoedelijk door zand dat is gaan schuren.

Nu is er zó veel keuze. Mijn wensen:
  1. Het liefst zie ik zo min mogelijk van het hoesje, dus stijlvol.
  2. Niet te zwaar/lomp.
  3. Prima beschermd tegen val- en stootschade (FYI: de Nudient Sillicone biedt genoeg bescherming voor mij).
  4. Ik wil liever niet weer tegen schuurschade aanlopen, al weet ik niet of dat realistisch is. Ik begrijp de telefoon best veel in outdoor omgevingen.
Wat raden jullie aan? Een officiële doorzichtige 'hard case'? Of zijn zachtere, transparante van silicone? En dan bieden fabrikanten zoals Spigen en Nudient dit ook aan. Maakt dit nog veel uit? Het voelt als één pot nat. Ik sta zelfs open voor Chinese namaken, mits de kwaliteit redelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJNpnxCXJ4P2fhlxI00mdpr7GtE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dtItjLZqyKtDVZbeRdJyCoi1.jpg?f=fotoalbum_large
Hebbes! Na een paar dagen was ‘ie ingeklaard. Zal later even wat foto’s maken. Al met al zeer tevreden, voelt degelijk aan. Een stuk steviger dan de Ghost 1.0. Cameraregelaarknop werkt minder goed dan van Apple of Spigen en deze knop schuift een heel klein beetje. Verder niet storend. Maar dit is wel een blijvertje. Hopelijk is ‘ie inderdaad een stuk minder krasgevoelig. Moet haast wel, want de Ghost 1.0 was een drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 21:56
_Bailey_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:32:
voor de ultra minimalisten;

de PhoneBack van Süti

een dun plaatje (dus géén hoesje) voor achter op de iPhone met enorm stevige Magsafe functie.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases maar deze is echt top.

0 bulk en je iPhone heeft een veel betere grip (hier heb ik 'm ook hoofdzakelijk voor gekocht) dan zonder hoesje / deze Süti phoneback.

ik heb de Nano leather versie, maar je hebt ze ook in suede, silicone, clear en carbon fiber.

https://suti.co
Ziet er wel cool uit. Beetje zoals mijn Nomad magnetic leather back :) . Heb nog geen ander hoesje aangeraakt, heerlijk design. Al heeft de Nomad wel in de hoeken van die suction pads. Dat mis ik een beetje bij suti.

https://nomadgoods.com/eu...rfblqyZcJIJh7Kfcmu1xxbO6h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
roT- schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:43:
[...]

Ziet er wel cool uit. Beetje zoals mijn Nomad magnetic leather back :) . Heb nog geen ander hoesje aangeraakt, heerlijk design. Al heeft de Nomad wel in de hoeken van die suction pads. Dat mis ik een beetje bij suti.

https://nomadgoods.com/eu...rfblqyZcJIJh7Kfcmu1xxbO6h
ow die van Nomads ziet er ook strak uit ja!

Wat bedoel je met suction pads? Wat doen die?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cariernb
_Bailey_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:53:
[...]

ow die van Nomads ziet er ook strak uit ja!

Wat bedoel je met suction pads? Wat doen die?
Ik gebruik deze case, dus ik dacht ik reageer even :9
De pads in de hoeken zorgen ervoor dat de case stevig op zijn plek blijft aan de achterkant van de telefoon. Maar op plekken waar deze pads ontbreken, zoals bij de camera, valt het me op dat er een kleine opening ontstaat tussen de case en de telefoon. Ik durf niet te zeggen of ik de enige ben die hier last van heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roT-
Cariernb schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik deze case, dus ik dacht ik reageer even :9
De pads in de hoeken zorgen ervoor dat de case stevig op zijn plek blijft aan de achterkant van de telefoon. Maar op plekken waar deze pads ontbreken, zoals bij de camera, valt het me op dat er een kleine opening ontstaat tussen de case en de telefoon. Ik durf niet te zeggen of ik de enige ben die hier last van heeft.
Dat ja :Y)

Ja klopt. Er zit in 1 hoek, bij de camera, geen pad nee. Ervaar het niet als storend. Blijft goed strak zitten tegen de achterkant iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
de Süti eenmaal vast geklikt zit muurvast en sluit geheel aan met de achterkant van de iPhone.
Nergens speling o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
_Bailey_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:26:
de Süti eenmaal vast geklikt zit muurvast en sluit geheel aan met de achterkant van de iPhone.
Nergens speling o.i.d.
k zag de reviews ook voorbij komen op YouTube. Daar waren ze ook erg enthousiast over deze case. Ik heb zelf al de Nomad, maar misschien een optie voor de iPhone 17 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DznF0iUf7HQ9uWw4uzHQyi90ts0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/58WXpkfZiSMWs7UIvxEbJDbm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lio0aJo8UnO3X9VilEn6VjJve1Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSSYszNLUq0S4FqUkYB8YgOB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRDBgq5OZ5YbDlKrGlgcPrcTaws=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PchKjs80vQfIIKlLoraMfGDD.jpg?f=fotoalbum_tile

De Ghost 2.0 voor iPhone 16 Pro Max sinds donderdag in gebruik. Ben er heel blij mee. Geen krasjes (wat je ziet op de foto is reflectie), fijne knoppen. Goede grip. Alleen de cameraregelaar ‘schuift’ een beetje. Hij is ook niet zo goed als die van Spigen, maar wel ‘goed genoeg’.

Als de iPhone 17 komt, zou ik de dbrand Ghost 2.0 zeker bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:07
Zijn er hier mensen die hun iphone een hoesje geven die ook onder water kan ?
Ik zoek iets voor onder water fotografie , gewoon snorkelen.

Ben wat huiverig , ooit de iphone 12 pro in bad laten vallen en face-ID stopte ermee, IP68 is niet wat het is en geeft geen garanties.

En wil gewoon een hoesje die ik kan vertrouwen en echt onder water (paar meter) kan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanmy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 15:16
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 20-01-2025 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:34:
Slechte klantenservice van Mous. Ik moest het bekraste hoesje zelf naar het VK sturen voor eigen kosten. Andere mensen met hetzelfde probleem hoefden dat dus niet. Zij kregen een nieuw exemplaar of een refund.

Inmiddels ligt het hoesje er al een paar dagen, maar de klantenservice reageert niet meer. Ze verwachten wel dat ik hun factuur via Klarna ga voldoen, terwijl ik niks in handen heb.

Weet niet wat ze daar denken, maar ik ga niet betalen voor iets dat ik niet in handen heb. Nog los van de slechte kwaliteit. Er zijn meer mensen die hetzelfde probleem hebben. Maar die kunnen natuurlijk stuk voor stuk er niet mee omgaan. ;)
Ik had deze: MagSafe® Compatible Clear Phone Case - Super Thin 2.0
Een 5 tal weken na aankoop zag ik dat de hoeken aan de bovenkant gebarsten waren.
Garantieaanvraag ingediend, case moest terug en ik kreeg een nieuwe.
Die nieuwe is 6 weken later ook gescheurd/gebarsten op dezelfde plaats.

Eerste reactie van Mous: geen garantie, we vervangen maar 1 keer.
Toch even laten escaleren en geld terug gevraagd.
‘Zeer uitzonderlijk, en op basis van goodwill gaan ze nu toch een nieuwe sturen, maar nu een ander model.

Mijn zoon had dezelfde case…. Ook gescheurde hoeken.

Ze hebben duidelijk een ontwerpprobleem, en willen er niet voor op draaien.
Dit is in elk geval mijn laatste Mous. Als je een probleem hebt, dan geef je dat toe, en je lost het op…
Bende cheapskates.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 14:25
NLjorn schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:12:
Zag het op MacRumors voorbij komen. Gelijk besteld, voorheen altijd de Otterbox Symmetry gehad maar aangezien er geen goede hoesjes zijn voor de 16 Pro Max met camera control cover. Wauw ik ben verliefd, voelt zo premium. Ook eindelijk goede screen bescherming die verhoogd is. En niet hou van transparante hoesjes (Spigen Ultra T) die glad is en vergeeld. Uit Amerika besteld en binnen 2 dagen binnen.

https://www.amazon.com/gp...=ppx_pt2_mob_b_prod_image

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nog steeds tevreden van?

Eergisteren een iPhone 16 pro gekocht en op zoek naar een mooi,goed en niet te duur hoesje 😁

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Ik koop gewoon die van Apple altijd, geef al 1000+ uit aan een telefoon.
Dan ga ik niet enorm besparen op een hoesje, wat hem jaren moet gaan beschermen nog.
Ik wissel ook niet van hoesjes verder, anders snap ik op zich nog wel je er niet te veel aan uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Carlos0_0 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:43:
Dan ga ik niet enorm besparen op een hoesje, wat hem jaren moet gaan beschermen nog.
Ik wissel ook niet van hoesjes verder, anders snap ik op zich nog wel je er niet te veel aan uit wil geven.
Ik zou hem liefst gewoon zonder hoes gebruiken.

Maar op men werk dan wel iets van bescherming aangezien de kans op vallen daar wel groter is.
Clear cases vind ik maar niets…
En van de silicon cases lees ik dat ze goed passen maar veel te duur zijn voor de bescherming die ze bieden?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Carlos0_0 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:43:
(offtopic): HAPPY BIRTHDAY

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Snakefoodjah schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:10:
[...]

Ik zou hem liefst gewoon zonder hoes gebruiken.

Maar op men werk dan wel iets van bescherming aangezien de kans op vallen daar wel groter is.
Clear cases vind ik maar niets…
En van de silicon cases lees ik dat ze goed passen maar veel te duur zijn voor de bescherming die ze bieden?
Bescherming is dikke prima. Het is alleen zo dat ze sneller slijten.
Toevallig (iphone 16PM) gisteren een zwart silicone case besteld bij MaxICT. Daar stond deze tijdelijk te koop voor 27 euro.. Volgens mij een foutje want vandaag staat de prijs op 57 euro :p

[ Voor 16% gewijzigd door roT- op 02-02-2025 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Had een groene silicon case besteld op Amazon.de voor 42 euro, stond deze gisterenavond plots 29euro op Amazon.nl.

De geannuleerd en op NL besteld natuurlijk.
29euro is zeer mooie prijs 😁

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb er ook 1 besteld voor mijn 16 Pro Max (denim-kleur) voor 29,50 inclusief verzenden bij CeX. Voor de komende tijd vind ik dat prima, maar ik zit dus ook te kijken naar Pitaka. Bij hunzelf geven ze echter maar 2 maanden garantie, wat ik erg magertjes vind.

Update: Het blijkt een geretourneerd product te zijn, terwijl het er niet bij stond. Verder is hij wel onbeschadigd.

[ Voor 63% gewijzigd door syltheboy op 04-02-2025 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Kan iemand een Leather Case aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
syltheboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:07:
Kan je de leather cases van Nomad wel aanraden.
Persoonlijk heb ik de magnetic back van Nomad.

[ Voor 8% gewijzigd door roT- op 05-02-2025 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05 21:07
syltheboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:07:
Ik ben ook tevreden over de Nomad magnetic back. Indien je iets meer bescherming wilt en niet de dikke bezels van de Nomad full leather cases wilt, kan ik die van Decoded ook van harte aanbevelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@roT- @bob-nwk Bedankt voor jullie tips! Voor mijn AirPods Pro heb ik al ervaring met Nomad en dat is vind ik een mooi leren hoesje.

Met Decoded heb ik ervaring met zowel iPhone (6 Plus Folio Case) als iPad (smartcase). Als ze kapot gaan dan is Decoded niet te beroerd om een vervangende op te sturen, heb ik toen gemerkt.

De Magnetic Back lijkt me ook erg mooi, maar ik ben bang voor krassen aan de zijkanten en ik wil iets meer valbescherming. Mijn keuze is op Ryan London gevallen, maar ze leveren alleen niet in NL. Een mede-tweaker die in BE woonachtig is wil me daar wel bij helpen.

Ik wil namelijk een case met een ingebouwde cameraknop, dus niet dat daar een gat zit. Wat de Apple Silicone Case ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
syltheboy schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:42:
@roT- @bob-nwk Bedankt voor jullie tips! Voor mijn AirPods Pro heb ik al ervaring met Nomad en dat is vind ik een mooi leren hoesje.

Met Decoded heb ik ervaring met zowel iPhone (6 Plus Folio Case) als iPad (smartcase). Als ze kapot gaan dan is Decoded niet te beroerd om een vervangende op te sturen, heb ik toen gemerkt.

De Magnetic Back lijkt me ook erg mooi, maar ik ben bang voor krassen aan de zijkanten en ik wil iets meer valbescherming. Mijn keuze is op Ryan London gevallen, maar ze leveren alleen niet in NL. Een mede-tweaker die in BE woonachtig is wil me daar wel bij helpen.

Ik wil namelijk een case met een ingebouwde cameraknop, dus niet dat daar een gat zit. Wat de Apple Silicone Case ook heeft.
Begreep wel op Macrumors dat de RL een issue heeft met de onderkant van de case. Aan de onderkant zou deze niet strak zitten. Nomad komt trouwens ook met een leather case met cc button, maar wanneer is niet duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@roT- Oké, de mede-tweaker heeft aangegeven dat hij me niet meer wil helpen. De Apple Silicone Case voldoet voor nu ook prima, maar in de toekomst wil ik een leren case (wellicht Nomad met camera-knop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-04 06:39
Wil een nieuwe apple case , heb nu de zwarte , maar kan niet kiezen welke andere kleur, heb een zwarte 16pm😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 22:30
Jovinho99 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:14:
Wil een nieuwe apple case , heb nu de zwarte , maar kan niet kiezen welke andere kleur, heb een zwarte 16pm😆
https://www.mediamarkt.nl...o-lake-green-1873118.html

Ik ben voor deze gegaan. Nette prijs voor een originele case. En 2 jaar garantie, dus mocht hij toch beschadigen (ik weet dat die silicone cases niet heel sterk zijn) dan kun je aanspraak maken op garantie, althans dat is mij de vorige keer bij mijn iPhone 13 ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@laredo Voor de 16 Pro 30 euro en voor de 16 Pro Max 60 euro. Ik heb zelf ook een zwarte 16 Pro Max en ik ben voor het denim-kleurige hoesje gegaan (Apple Silicone Case) voor €29,50 inclusief verzendkosten bij CeX. Ik kwam er alleen achter dat zij alleen maar tweedehands (retouren) verkopen. Er zaten echter geen beschadigingen op en ze geven 24 maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Heeft iemand de fake silicone case van apple van ome ali

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-04 06:39
syltheboy schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:09:
@laredo Voor de 16 Pro 30 euro en voor de 16 Pro Max 60 euro. Ik heb zelf ook een zwarte 16 Pro Max en ik ben voor het denim-kleurige hoesje gegaan (Apple Silicone Case) voor €29,50 inclusief verzendkosten bij CeX. Ik kwam er alleen achter dat zij alleen maar tweedehands (retouren) verkopen. Er zaten echter geen beschadigingen op en ze geven 24 maanden garantie.
Hoezo 30€? Welke website dan?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste