Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
gerbenp schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:51:
Ik verwacht mijn dbrand case deze week binnen. Vorige week verzonden vanuit Canada en sinds 10 januari in NL.
Ook de Ghost 2.0? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 24-04 21:10

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennis auw dat is pijnlijk zit er aan te denken voor een ander hoesje van Idealofsweden.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 13 januari 2025 @ 18:10:
Dennis auw dat is pijnlijk zit er aan te denken voor een ander hoesje van Idealofsweden.
Kan ook. Mag je volledig zelf bepalen.

Ik betaal wel vaker veel geld voor hoesjes of bandjes. Is een beetje een hobby van me geworden. Zoals de een een schoenentic heeft, heb ik dat met hoesjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

@Dennisweb Haha wel leuk ieder zijn ding ;) Heb je al de hoesjes van idealofsweden gezien in het wild of op google die zijn premium voor een relatief klein prijsje.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:03:
@Dennisweb Haha wel leuk ieder zijn ding ;) Heb je al de hoesjes van idealofsweden gezien in het wild of op google die zijn premium voor een relatief klein prijsje.
In het echt, nee. Op foto’s op Instagram en dergelijke wel. En ik wil niet gemeen zijn, maar ik heb soms het gevoel dat ze deze gewoon via AliExpress kopen en dan een stempel erop drukken. Kijk daar dus eerst eens. Er zijn meer merken die dit doen. Zoals bijvoorbeeld Bare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennisweb schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:06:
[...]

In het echt, nee. Op foto’s op Instagram en dergelijke wel. En ik wil niet gemeen zijn, maar ik heb soms het gevoel dat ze deze gewoon via AliExpress kopen en dan een stempel erop drukken. Kijk daar dus eerst eens. Er zijn meer merken die dit doen. Zoals bijvoorbeeld Bare.
Ah ok lol :+

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Welk hoesje heb je nu op je 16?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
De Caudabe Sheath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Ziet er kwalitatief uit.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:16
Ja! 1.0 van de 15PM omgewisseld voor de 2.0 voor de 16PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
gerbenp schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Ja! 1.0 van de 15PM omgewisseld voor de 2.0 voor de 16PM :)
Hopelijk wordt het niet afgehandeld door PostNL. Ligt al dagen in hun loods voor inklaring. Lees verhalen van mensen die er nu al 90 dagen op wachten. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor de ultra minimalisten;

de PhoneBack van Süti

een dun plaatje (dus géén hoesje) voor achter op de iPhone met enorm stevige Magsafe functie.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases maar deze is echt top.

0 bulk en je iPhone heeft een veel betere grip (hier heb ik 'm ook hoofdzakelijk voor gekocht) dan zonder hoesje / deze Süti phoneback.

ik heb de Nano leather versie, maar je hebt ze ook in suede, silicone, clear en carbon fiber.

https://suti.co

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RD3EByVyWFaRzxHebaACNxq55Mk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5RrGLYQ1Gy7nOXpKCGDDJws.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUwck48RLqPBKswD07wbpT2pmG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8UHwj0hsZ83JTdq9VQyA0515.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 16-01-2025 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11:43

mv1

Via Ali deze Carbon case gekocht. Afwerking is prima en case zit goed om de iPhone heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSu8R15TF4OSR6dDLaPWrAzdCAg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yItolxHzHdTCS05mgWwk5bOp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zumg2utA_3CE6N4NIs50nW0Pofw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J79XCIVCsdOMNqxAhIdoIr7R.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:51
Heb je een link?

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dennis sterkte. :(

[ Voor 61% gewijzigd door t.w.e.a.k.e.r op 16-01-2025 21:34 ]

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:46
Ik ben op zoek naar een nieuw iPhone-hoesje. Momenteel heb ik een Nudient Silicone-hoesje. Na verloop van tijd haalde ik het hoesje eraf en zag ik allemaal spikkeltjes: verf dat weg was, vermoedelijk door zand dat is gaan schuren.

Nu is er zó veel keuze. Mijn wensen:
  1. Het liefst zie ik zo min mogelijk van het hoesje, dus stijlvol.
  2. Niet te zwaar/lomp.
  3. Prima beschermd tegen val- en stootschade (FYI: de Nudient Sillicone biedt genoeg bescherming voor mij).
  4. Ik wil liever niet weer tegen schuurschade aanlopen, al weet ik niet of dat realistisch is. Ik begrijp de telefoon best veel in outdoor omgevingen.
Wat raden jullie aan? Een officiële doorzichtige 'hard case'? Of zijn zachtere, transparante van silicone? En dan bieden fabrikanten zoals Spigen en Nudient dit ook aan. Maakt dit nog veel uit? Het voelt als één pot nat. Ik sta zelfs open voor Chinese namaken, mits de kwaliteit redelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJNpnxCXJ4P2fhlxI00mdpr7GtE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dtItjLZqyKtDVZbeRdJyCoi1.jpg?f=fotoalbum_large
Hebbes! Na een paar dagen was ‘ie ingeklaard. Zal later even wat foto’s maken. Al met al zeer tevreden, voelt degelijk aan. Een stuk steviger dan de Ghost 1.0. Cameraregelaarknop werkt minder goed dan van Apple of Spigen en deze knop schuift een heel klein beetje. Verder niet storend. Maar dit is wel een blijvertje. Hopelijk is ‘ie inderdaad een stuk minder krasgevoelig. Moet haast wel, want de Ghost 1.0 was een drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:31
_Bailey_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:32:
voor de ultra minimalisten;

de PhoneBack van Süti

een dun plaatje (dus géén hoesje) voor achter op de iPhone met enorm stevige Magsafe functie.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases maar deze is echt top.

0 bulk en je iPhone heeft een veel betere grip (hier heb ik 'm ook hoofdzakelijk voor gekocht) dan zonder hoesje / deze Süti phoneback.

ik heb de Nano leather versie, maar je hebt ze ook in suede, silicone, clear en carbon fiber.

https://suti.co
Ziet er wel cool uit. Beetje zoals mijn Nomad magnetic leather back :) . Heb nog geen ander hoesje aangeraakt, heerlijk design. Al heeft de Nomad wel in de hoeken van die suction pads. Dat mis ik een beetje bij suti.

https://nomadgoods.com/eu...rfblqyZcJIJh7Kfcmu1xxbO6h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
roT- schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:43:
[...]

Ziet er wel cool uit. Beetje zoals mijn Nomad magnetic leather back :) . Heb nog geen ander hoesje aangeraakt, heerlijk design. Al heeft de Nomad wel in de hoeken van die suction pads. Dat mis ik een beetje bij suti.

https://nomadgoods.com/eu...rfblqyZcJIJh7Kfcmu1xxbO6h
ow die van Nomads ziet er ook strak uit ja!

Wat bedoel je met suction pads? Wat doen die?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11:42
_Bailey_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:53:
[...]

ow die van Nomads ziet er ook strak uit ja!

Wat bedoel je met suction pads? Wat doen die?
Ik gebruik deze case, dus ik dacht ik reageer even :9
De pads in de hoeken zorgen ervoor dat de case stevig op zijn plek blijft aan de achterkant van de telefoon. Maar op plekken waar deze pads ontbreken, zoals bij de camera, valt het me op dat er een kleine opening ontstaat tussen de case en de telefoon. Ik durf niet te zeggen of ik de enige ben die hier last van heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roT-
Cariernb schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik deze case, dus ik dacht ik reageer even :9
De pads in de hoeken zorgen ervoor dat de case stevig op zijn plek blijft aan de achterkant van de telefoon. Maar op plekken waar deze pads ontbreken, zoals bij de camera, valt het me op dat er een kleine opening ontstaat tussen de case en de telefoon. Ik durf niet te zeggen of ik de enige ben die hier last van heeft.
Dat ja :Y)

Ja klopt. Er zit in 1 hoek, bij de camera, geen pad nee. Ervaar het niet als storend. Blijft goed strak zitten tegen de achterkant iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
de Süti eenmaal vast geklikt zit muurvast en sluit geheel aan met de achterkant van de iPhone.
Nergens speling o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11:42
_Bailey_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:26:
de Süti eenmaal vast geklikt zit muurvast en sluit geheel aan met de achterkant van de iPhone.
Nergens speling o.i.d.
k zag de reviews ook voorbij komen op YouTube. Daar waren ze ook erg enthousiast over deze case. Ik heb zelf al de Nomad, maar misschien een optie voor de iPhone 17 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DznF0iUf7HQ9uWw4uzHQyi90ts0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/58WXpkfZiSMWs7UIvxEbJDbm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lio0aJo8UnO3X9VilEn6VjJve1Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSSYszNLUq0S4FqUkYB8YgOB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRDBgq5OZ5YbDlKrGlgcPrcTaws=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PchKjs80vQfIIKlLoraMfGDD.jpg?f=fotoalbum_tile

De Ghost 2.0 voor iPhone 16 Pro Max sinds donderdag in gebruik. Ben er heel blij mee. Geen krasjes (wat je ziet op de foto is reflectie), fijne knoppen. Goede grip. Alleen de cameraregelaar ‘schuift’ een beetje. Hij is ook niet zo goed als die van Spigen, maar wel ‘goed genoeg’.

Als de iPhone 17 komt, zou ik de dbrand Ghost 2.0 zeker bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:13
Zijn er hier mensen die hun iphone een hoesje geven die ook onder water kan ?
Ik zoek iets voor onder water fotografie , gewoon snorkelen.

Ben wat huiverig , ooit de iphone 12 pro in bad laten vallen en face-ID stopte ermee, IP68 is niet wat het is en geeft geen garanties.

En wil gewoon een hoesje die ik kan vertrouwen en echt onder water (paar meter) kan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanmy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 15:16
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 20-01-2025 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:34:
Slechte klantenservice van Mous. Ik moest het bekraste hoesje zelf naar het VK sturen voor eigen kosten. Andere mensen met hetzelfde probleem hoefden dat dus niet. Zij kregen een nieuw exemplaar of een refund.

Inmiddels ligt het hoesje er al een paar dagen, maar de klantenservice reageert niet meer. Ze verwachten wel dat ik hun factuur via Klarna ga voldoen, terwijl ik niks in handen heb.

Weet niet wat ze daar denken, maar ik ga niet betalen voor iets dat ik niet in handen heb. Nog los van de slechte kwaliteit. Er zijn meer mensen die hetzelfde probleem hebben. Maar die kunnen natuurlijk stuk voor stuk er niet mee omgaan. ;)
Ik had deze: MagSafe® Compatible Clear Phone Case - Super Thin 2.0
Een 5 tal weken na aankoop zag ik dat de hoeken aan de bovenkant gebarsten waren.
Garantieaanvraag ingediend, case moest terug en ik kreeg een nieuwe.
Die nieuwe is 6 weken later ook gescheurd/gebarsten op dezelfde plaats.

Eerste reactie van Mous: geen garantie, we vervangen maar 1 keer.
Toch even laten escaleren en geld terug gevraagd.
‘Zeer uitzonderlijk, en op basis van goodwill gaan ze nu toch een nieuwe sturen, maar nu een ander model.

Mijn zoon had dezelfde case…. Ook gescheurde hoeken.

Ze hebben duidelijk een ontwerpprobleem, en willen er niet voor op draaien.
Dit is in elk geval mijn laatste Mous. Als je een probleem hebt, dan geef je dat toe, en je lost het op…
Bende cheapskates.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 23:52
NLjorn schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:12:
Zag het op MacRumors voorbij komen. Gelijk besteld, voorheen altijd de Otterbox Symmetry gehad maar aangezien er geen goede hoesjes zijn voor de 16 Pro Max met camera control cover. Wauw ik ben verliefd, voelt zo premium. Ook eindelijk goede screen bescherming die verhoogd is. En niet hou van transparante hoesjes (Spigen Ultra T) die glad is en vergeeld. Uit Amerika besteld en binnen 2 dagen binnen.

https://www.amazon.com/gp...=ppx_pt2_mob_b_prod_image

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nog steeds tevreden van?

Eergisteren een iPhone 16 pro gekocht en op zoek naar een mooi,goed en niet te duur hoesje 😁

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:17
Ik koop gewoon die van Apple altijd, geef al 1000+ uit aan een telefoon.
Dan ga ik niet enorm besparen op een hoesje, wat hem jaren moet gaan beschermen nog.
Ik wissel ook niet van hoesjes verder, anders snap ik op zich nog wel je er niet te veel aan uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Carlos0_0 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:43:
Dan ga ik niet enorm besparen op een hoesje, wat hem jaren moet gaan beschermen nog.
Ik wissel ook niet van hoesjes verder, anders snap ik op zich nog wel je er niet te veel aan uit wil geven.
Ik zou hem liefst gewoon zonder hoes gebruiken.

Maar op men werk dan wel iets van bescherming aangezien de kans op vallen daar wel groter is.
Clear cases vind ik maar niets…
En van de silicon cases lees ik dat ze goed passen maar veel te duur zijn voor de bescherming die ze bieden?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Carlos0_0 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:43:
(offtopic): HAPPY BIRTHDAY

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Snakefoodjah schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:10:
[...]

Ik zou hem liefst gewoon zonder hoes gebruiken.

Maar op men werk dan wel iets van bescherming aangezien de kans op vallen daar wel groter is.
Clear cases vind ik maar niets…
En van de silicon cases lees ik dat ze goed passen maar veel te duur zijn voor de bescherming die ze bieden?
Bescherming is dikke prima. Het is alleen zo dat ze sneller slijten.
Toevallig (iphone 16PM) gisteren een zwart silicone case besteld bij MaxICT. Daar stond deze tijdelijk te koop voor 27 euro.. Volgens mij een foutje want vandaag staat de prijs op 57 euro :p

[ Voor 16% gewijzigd door roT- op 02-02-2025 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Had een groene silicon case besteld op Amazon.de voor 42 euro, stond deze gisterenavond plots 29euro op Amazon.nl.

De geannuleerd en op NL besteld natuurlijk.
29euro is zeer mooie prijs 😁

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb er ook 1 besteld voor mijn 16 Pro Max (denim-kleur) voor 29,50 inclusief verzenden bij CeX. Voor de komende tijd vind ik dat prima, maar ik zit dus ook te kijken naar Pitaka. Bij hunzelf geven ze echter maar 2 maanden garantie, wat ik erg magertjes vind.

Update: Het blijkt een geretourneerd product te zijn, terwijl het er niet bij stond. Verder is hij wel onbeschadigd.

[ Voor 63% gewijzigd door syltheboy op 04-02-2025 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Kan iemand een Leather Case aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
syltheboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:07:
Kan je de leather cases van Nomad wel aanraden.
Persoonlijk heb ik de magnetic back van Nomad.

[ Voor 8% gewijzigd door roT- op 05-02-2025 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-04 05:16
syltheboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:07:
Ik ben ook tevreden over de Nomad magnetic back. Indien je iets meer bescherming wilt en niet de dikke bezels van de Nomad full leather cases wilt, kan ik die van Decoded ook van harte aanbevelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@roT- @bob-nwk Bedankt voor jullie tips! Voor mijn AirPods Pro heb ik al ervaring met Nomad en dat is vind ik een mooi leren hoesje.

Met Decoded heb ik ervaring met zowel iPhone (6 Plus Folio Case) als iPad (smartcase). Als ze kapot gaan dan is Decoded niet te beroerd om een vervangende op te sturen, heb ik toen gemerkt.

De Magnetic Back lijkt me ook erg mooi, maar ik ben bang voor krassen aan de zijkanten en ik wil iets meer valbescherming. Mijn keuze is op Ryan London gevallen, maar ze leveren alleen niet in NL. Een mede-tweaker die in BE woonachtig is wil me daar wel bij helpen.

Ik wil namelijk een case met een ingebouwde cameraknop, dus niet dat daar een gat zit. Wat de Apple Silicone Case ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
syltheboy schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:42:
@roT- @bob-nwk Bedankt voor jullie tips! Voor mijn AirPods Pro heb ik al ervaring met Nomad en dat is vind ik een mooi leren hoesje.

Met Decoded heb ik ervaring met zowel iPhone (6 Plus Folio Case) als iPad (smartcase). Als ze kapot gaan dan is Decoded niet te beroerd om een vervangende op te sturen, heb ik toen gemerkt.

De Magnetic Back lijkt me ook erg mooi, maar ik ben bang voor krassen aan de zijkanten en ik wil iets meer valbescherming. Mijn keuze is op Ryan London gevallen, maar ze leveren alleen niet in NL. Een mede-tweaker die in BE woonachtig is wil me daar wel bij helpen.

Ik wil namelijk een case met een ingebouwde cameraknop, dus niet dat daar een gat zit. Wat de Apple Silicone Case ook heeft.
Begreep wel op Macrumors dat de RL een issue heeft met de onderkant van de case. Aan de onderkant zou deze niet strak zitten. Nomad komt trouwens ook met een leather case met cc button, maar wanneer is niet duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@roT- Oké, de mede-tweaker heeft aangegeven dat hij me niet meer wil helpen. De Apple Silicone Case voldoet voor nu ook prima, maar in de toekomst wil ik een leren case (wellicht Nomad met camera-knop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06:39
Wil een nieuwe apple case , heb nu de zwarte , maar kan niet kiezen welke andere kleur, heb een zwarte 16pm😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 21:35
Jovinho99 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:14:
Wil een nieuwe apple case , heb nu de zwarte , maar kan niet kiezen welke andere kleur, heb een zwarte 16pm😆
https://www.mediamarkt.nl...o-lake-green-1873118.html

Ik ben voor deze gegaan. Nette prijs voor een originele case. En 2 jaar garantie, dus mocht hij toch beschadigen (ik weet dat die silicone cases niet heel sterk zijn) dan kun je aanspraak maken op garantie, althans dat is mij de vorige keer bij mijn iPhone 13 ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@laredo Voor de 16 Pro 30 euro en voor de 16 Pro Max 60 euro. Ik heb zelf ook een zwarte 16 Pro Max en ik ben voor het denim-kleurige hoesje gegaan (Apple Silicone Case) voor €29,50 inclusief verzendkosten bij CeX. Ik kwam er alleen achter dat zij alleen maar tweedehands (retouren) verkopen. Er zaten echter geen beschadigingen op en ze geven 24 maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Heeft iemand de fake silicone case van apple van ome ali

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
syltheboy schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:09:
@laredo Voor de 16 Pro 30 euro en voor de 16 Pro Max 60 euro. Ik heb zelf ook een zwarte 16 Pro Max en ik ben voor het denim-kleurige hoesje gegaan (Apple Silicone Case) voor €29,50 inclusief verzendkosten bij CeX. Ik kwam er alleen achter dat zij alleen maar tweedehands (retouren) verkopen. Er zaten echter geen beschadigingen op en ze geven 24 maanden garantie.
Hoezo 30€? Welke website dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Jovinho99 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:15:
[...]

Hoezo 30€? Welke website dan?
Deze heb ik gekocht. Wel origineel, voor zover ik dat kan zien. Echter een retour product.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 09-02-2025 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-04 05:16
Een onbekende website (voor mij althans) met een "Too good to be true" deal. Ik ben wat sceptisch. Ik ben benieuwd wat je ontvangt. Ik zal voor je duimen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
bob-nwk schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:37:
[...]

Een onbekende website (voor mij althans) met een "Too good to be true" deal. Ik ben wat sceptisch. Ik ben benieuwd wat je ontvangt. Ik zal voor je duimen ;)
Ik heb hem al sinds afgelopen week in gebruik en er is niets mis mee. Die winkel heeft gewoon ook 9 filialen in NL. Wel vind ik het niet netjes dat ze het niet duidelijk per product vermelden dat de verpakking al geopend is en het om retour-producten gaat.

Mediamarkt kan het ook al voor rond die prijs aanbieden, al is die aanbieding alleen voor de 16 Pro.

[ Voor 23% gewijzigd door syltheboy op 09-02-2025 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:51:
Heeft iemand de fake silicone case van apple van ome ali
Yup meerdere (slechte) ervaringen mee, de goedkope van 3 euro zijn crap, slecht afgewerkt, maar materiaal voelt hetzelfde aan. Dan heb je de “duurdere”, meestal met magsafe logo als je ze erom doet, beter afgewerkt maar voor mij geen blijver.. deze kosten rond de 13 euro. Tevens bij iphone 16p geen cc button. Best lelijke cut out.

Kun je beter voor een origineel gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
syltheboy schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:35:
[...]

Deze heb ik gekocht. Wel origineel, voor zover ik dat kan zien. Echter een retour product.
Ok bedankt voor je reactie! Ik bekijk het even, zag 30€ staan bij MM maar dat was idd voor de pro.😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Deze 3-pack screenprotectors heb ik gekocht voor maar €6,79. Altijd handig, een paar in voorraad en ik heb al goede ervaringen met Jetech. Action verkoopt ook screenprotectors (Lab31 voor €1,79 per stuk), maar die zijn een stuk minder van kwaliteit. FaceID werkte toen niet lekker bij m’n pa’s 14 Plus.

Even een proef-abonnement Amazon Prime genomen en gelijk weer opgezegd, dus de verzendkosten waren gratis. Ik kan er nog wel 1 maand gebruik van maken.

[ Voor 30% gewijzigd door syltheboy op 10-02-2025 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nog steeds wil ik een Leather Case van Ryan London, maar ze leveren niet aan NL. Bullstrap heb ik ook naar gekeken, maar die hebben geen cameraknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
syltheboy schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:40:
Nog steeds wil ik een Leather Case van Ryan London, maar ze leveren niet aan NL. Bullstrap heb ik ook naar gekeken, maar die hebben geen cameraknop.
laat maar verkeerd gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-02-2025 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik denk dat ik maar wacht totdat Nomad met een Leather Case komt met cameraknop, tot die tijd blijf ik mijn Apple Silicone Case gebruiken. Jammer dat niemand me wil helpen aan die Ryan London Leather Case. Via ebay zag ik er eentje voor 66 euro, open-box. Maar dat vind ik wel een beetje duur.

[ Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 17-02-2025 01:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
syltheboy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 01:11:
Ik denk dat ik maar wacht totdat Nomad met een Leather Case komt met cameraknop, tot die tijd blijf ik mijn Apple Silicone Case gebruiken. Jammer dat niemand me wil helpen aan die Ryan London Leather Case. Via ebay zag ik er eentje voor 66 euro, open-box. Maar dat vind ik wel een beetje duur.
Inmiddels druppelt bij andere merken hier en daar ook een leather case met cc button binnen. Zal niet lang meer duren voordat de rest volgt.

Maja die RL heeft wel dat issue met een behoorlijke ruimte tussen telefoon en case aan de onderkant. Ik raad je aan om even te snuffelen op forum macrumors voor fotos om te voorkomen dat je teleurgesteld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
roT- schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:58:
[...]

Inmiddels druppelt bij andere merken hier en daar ook een leather case met cc button binnen. Zal niet lang meer duren voordat de rest volgt.

Maja die RL heeft wel dat issue met een behoorlijke ruimte tussen telefoon en case aan de onderkant. Ik raad je aan om even te snuffelen op forum macrumors voor fotos om te voorkomen dat je teleurgesteld wordt.
Bedankt voor het advies. Dan wacht ik er toch nog even mee. Ik ga bij deze toch maar niet voor Ryan London, ook omdat ze niet aan NL leveren.

Via via is ook weer een gedoe met eventueel retourneren. Het gaat ook niet om een klein bedrag, minimaal 70 euro. Zoals gezegd, die Apple Silicone Case voldoet voor nu ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Gisteravond een anti-reflecterende screenprotector besteld van Flolab. Wel erg duur (€40), maar hij heeft een antireflectie-coating en levenslange garantie. Ook heb ik er een aantal filmpjes van gekeken. Het is dat ik 20% korting kreeg via een kortingscode, dat compenseerde de verzendkosten weer.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 18-02-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandburger
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-04 10:23
syltheboy schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:31:
Gisteravond een anti-reflecterende screenprotector besteld van Flolab. Wel erg duur (€40), maar hij heeft een antireflectie-coating en levenslange garantie. Ook heb ik er een aantal filmpjes van gekeken. Het is dat ik 20% korting kreeg via een kortingscode, dat compenseerde de verzendkosten weer.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Izzimans
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 20-04 00:57
test

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kan de hoesjes van Nillkin aanraden. Zijn redelijk slank maar bieden goede bescherming. Maar wat ik belangrijkst vind: ze hebben een goede kwaliteit en slijten (bijna) niet. Dat is ook wel eens anders bij de standaard hoesjes. Heb ze zelf op AliExpress gekocht maar ze staan ook op bol etc.

https://nillkin.org/smart...e-2025-frosted-shield-pro
(Vreemd genoeg verkeerd plaatje)

https://a.aliexpress.com/_EGQG7c8

https://www.gsmpunt.nl/ho...5-hoesje-back-cover-zwart

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zie door de bomen het bos niet meer, betreffende screen protectors. Ik heb nu die van Belkin, die heeft best harde randen. Veel edge to edge protectors hebben een zwarte rand, dat schijnt een deel van je schermoppervlak te blokkeren op de iPhone 16 pro max. Ik gebruik geen case. Wat zijn hierin zo’n beetje de opties?
Oh en geen Ali express ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 20-02-2025 17:54 ]

🌞🍃

• syltheboy
  • Niet online
@kamerplant Zelf heb ik deze besteld, maar deze schijnt nog dunnere randen te hebben. Die is weer niet afgerond bij de randen. Die ik heb besteld heeft dat wel. Wel belachelijk duur, maar Flolab schijnt wel heel goed te zijn. Die ik nu heb van Spigen heeft scherpe randen. Ook trekt het stof aan en hecht hij niet helemaal goed aan de linkerkant. Het was een duopack, waarvan ik er gelijk al 1 had verknald.

[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 20-02-2025 18:25 ]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
syltheboy schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 18:16:
@kamerplant Zelf heb ik deze besteld, maar deze schijnt nog dunnere randen te hebben. Die is weer niet afgerond bij de randen. Die ik heb besteld heeft dat wel. Wel belachelijk duur, maar Flolab schijnt wel heel goed te zijn. Die ik nu heb van Spigen heeft scherpe randen. Ook trekt het stof aan en hecht hij niet helemaal goed aan de linkerkant. Het was een duopack, waarvan ik er gelijk al 1 had verknald.
Ik gebruik al jaren Spigen screen protectors en op mijn iPhone 16 Pro heb ik die nu ook in combinatie met een Spigen case, ik heb geen scherpe randen want hoesje zit er rond, trekt geen stof aan en zat perfect vanaf de eerste keer. Naked voel ik ook geen scherpe randen... zal iets persoonlijks zijn denk ik :+

• Carlos0_0
RigolleM schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 19:47:
[...]

Ik gebruik al jaren Spigen screen protectors en op mijn iPhone 16 Pro heb ik die nu ook in combinatie met een Spigen case, ik heb geen scherpe randen want hoesje zit er rond, trekt geen stof aan en zat perfect vanaf de eerste keer. Naked voel ik ook geen scherpe randen... zal iets persoonlijks zijn denk ik :+
Ik heb al jaren Belkin, goed in combinatie met hoes. want wil niet dat mijn telefoon beschadigd.
Maar ook al haal ik hem wel uit de hoes, ook de Belkin heeft geen harde randen vind ik :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 20:08:
[...]

Ik heb al jaren Belkin, goed in combinatie met hoes. want wil niet dat mijn telefoon beschadigd.
Maar ook al haal ik hem wel uit de hoes, ook de Belkin heeft geen harde randen vind ik :+ .
Die had ik op mijn XS ook, er laten opkleven door een Apple verdeler, want het was nog de periode dat die dingen zonder frame werden geleverd. Op mijn iPhone 12 Pro had ik ook nog Belkin, zelf voorzien mbv een frame, maar vanaf iPhone 14 Pro eens Spigen getest en is goed bevallen, dus sindsdien bij Spigen gebleven.

• syltheboy
  • Niet online
Voor mijn 12 Pro Max had ik deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVpNoFziF89aa6h3cFo4AgrNGIg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7r7rYZNdUGUJeKfgMNDyNTmA.jpg?f=fotoalbum_large
Die beviel beter, maar ook Jetech vond ik beter. De 1e Spigen moest er na 2 jaar af (batterijvervanging) en de 2e na 1,5 jaar (laten vallen). Daarna overgegaan op Jetech en dat beviel prima.

Jetech heb ik ook voor mijn 16 Pro Max als reserve (een 3-pack). Nu zit de Spigen erop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxwnrX7bXifwpgweOJWnxuFGRks=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Jytaik6dIr48IyG43mrznR4J.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 20-02-2025 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vind het jammer dat een aantal fabrikanten (Rhinoshield, Otterbox) van hoesjes doen alsof ze de hoesjes voor de iPhone 16e al paraat hebben en vervolgens hoesjes van de iPhone 14 aanbieden (want zelfde maten). De iPhone 14 heeft meer camera's dan de iPhone 16e, waardoor de opening voor de camera's twee keer zo groot is voor de iPhone 16e. Ik vind dat niet mooi. Weet iemand of het gebruikelijk is dat fabrikanten dit doen en er later aanpassingen gedaan zullen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Ik dacht voor onder de 500 euro de 16E interessant kan zijn... maar boven de 700 euro is het voor een "budget' telefoon veel te duur. Dan leg ik liever een paar cent extra erbij voor een "normale" 16 of 16 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Starscreamer schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:10:
Ik dacht voor onder de 500 euro de 16E interessant kan zijn... maar boven de 700 euro is het voor een "budget' telefoon veel te duur. Dan leg ik liever een paar cent extra erbij voor een "normale" 16 of 16 Pro
De prijs is ook te hoog. Als dit de basisprijs voor een iPhone is, dan ben ik bang dat de prijzen voor de iPhones 17 varianten nog hoger gaat uitvallen. De ”lage” instap prijs is in ieder geval niet meer…

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Kan je gewoon de oude screenpotectors van de 13 en 14 kopen voor de aankomende 16e? Of zit er mogelijk nog iets anders qua sensoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:58
Starscreamer schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:10:
Incl abo zijn de telefoons veel goedkoper. Bij mobiel.nl koop je de 16e voor €511 incl odido abo voor €15 (20gb data, onbeperkt bellen, klantkorting). De gewone 16 kost €608. Wel een gering prijsverschil.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Hulleman Ja, het scheelt dan een kleine 100 euro. Ik zou het wel weten! De 16 heeft toch veel voordelen t.o.v. de 16e.

[ Voor 24% gewijzigd door syltheboy op 22-02-2025 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macfocus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:56
Ik zoek een degelijke backcover hoes voor een iPhone 16.
Minimale eisen:
- Rand aan de voorkant, zodat het scherm op enige afstand zit.
- Telefoon moet vlak op zijn rug kunnen liggen, of op zijn minst vlak aan de bovenkant (ik wordt "gek" van dat gewiebel door de camera)

Iemand tips?

Ik kom niet verder dan een Otterbox Fré, maar die is nogal aan de prijs én ik lees wat verhalen over toch niet al te beste kwaliteit.
https://www.otterbox.nl/n...oesje-green/77-96148.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 09:20
@macfocus : Mijn vriendin heeft een Dbrand grip case. Die voldoet aan al jouw eisen: rand vooraan komt hoger dan het scherm + kan vlak op de rug liggen zonder te wiebelen. Ik vind die cases persoonlijk nogal bulky maar ze bieden wel goede bescherming en je kan ze zowat in elke kleur krijgen die je maar wenst.

Ik gebruik zelf alleen de Dbrand Prism 2.0 screenprotector en die kan ik wel aanraden.

[ Voor 12% gewijzigd door H1MSELF1SH op 26-02-2025 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macfocus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:56
H1MSELF1SH schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:04:
@macfocus : Mijn vriendin heeft een Dbrand grip case. Die voldoet aan al jouw eisen: rand vooraan komt hoger dan het scherm + kan vlak op de rug liggen zonder te wiebelen. Ik vind die cases persoonlijk nogal bulky maar ze bieden wel goede bescherming en je kan ze zowat in elke kleur krijgen die je maar wenst.

Ik gebruik zelf alleen de Dbrand Prism 2.0 screenprotector en die kan ik wel aanraden.
Top tip, dank je!

Zo te zien alleen rechtstreeks bij hen in de USA te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 09:20
Dbrand is Canadees, niet Amerikaans.

Sowieso is hun website wel een bezoekje waard. Het zit boordevol humor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yefox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-04 21:01
syltheboy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 01:11:
Persoonlijk wacht ik ook op een Nomad update; ik weet nu al dat ik niet kan wennen aan hun huidige implementatie met een cut-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@yefox Op zich vind ik de silicone case van Apple best prima, maar heb ik een leren hoes met cameraknop in mijn achterhoofd. Zodra Nomad of Bullstrap die uitbrengt, koop ik hem. Nomad leren hoes heb ik al ervaring mee voor mijn AirPods Pro en ik vind het erg mooi leer!

• roT-
yefox schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 23:32:
[...]

Persoonlijk wacht ik ook op een Nomad update; ik weet nu al dat ik niet kan wennen aan hun huidige implementatie met een cut-out.
Tsja, sowieso is dit niet het jaar van de leren hoesjes voor mij. Alle merken hebben vooral die cutout, wat ik spuuglelijk vind. Eer dat die merken die knop hebben weten in te bouwen is de iphone 17 uit..

Tevens mis ik een luxe case serie van Apple. Zelfs een vegan leather van Apple zou ik overwegen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lp77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-02 17:02
roT- schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 09:21:
[...]

Tsja, sowieso is dit niet het jaar van de leren hoesjes voor mij. Alle merken hebben vooral die cutout, wat ik spuuglelijk vind. Eer dat die merken die knop hebben weten in te bouwen is de iphone 17 uit..

Tevens mis ik een luxe case serie van Apple. Zelfs een vegan leather van Apple zou ik overwegen kopen.
Ryan London heeft ze inmiddels beschikbaar zonder cut out, maar afhankelijk van het model dat je hebt zijn de meeste al uitverkocht.

Ik heb zojuist mijn Iphone 16 binnen, maar heb helaas nog geen leren hoesje kunnen vinden zonder cut out zoals de Ryan London. Mogelijk wacht ik tot die wer beschikbaar zijn en doe het tot die tijd zonder. Doordat ik de Iphone met credit card hebt betaald is deze het eerste jaar verzekerd tegen schade met eigen risico van 25,-

[ Voor 22% gewijzigd door lp77 op 27-02-2025 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Ik heb in mijn auto verschillende USB A poorten om op te laden. Wat ik eigenlijk zoek is een compacte QI2 puck die ik aan mijn iPhone 16 Pro kan hangen als die in mijn middenconsole ligt. Een kabeltje gebruiken dan leunt de achterkant net op dat kabeltje en das niet goed voor de poort.

Heeft iemand een suggestie voor iets compacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandburger
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-04 10:23
JeroenNietDoen schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:21:
Ik heb in mijn auto verschillende USB A poorten om op te laden. Wat ik eigenlijk zoek is een compacte QI2 puck die ik aan mijn iPhone 16 Pro kan hangen als die in mijn middenconsole ligt. Een kabeltje gebruiken dan leunt de achterkant net op dat kabeltje en das niet goed voor de poort.

Heeft iemand een suggestie voor iets compacts?
De meest recente MagSafe lader van Apple zelf is echt extreem dun en zal denk ik weinig in de weg liggen.

Ik moet toegeven dat ik ook altijd mijn telefoon in mijn middenconsole heb gelegd, totdat ik een MagSafe houder heb gekocht die in een ventilatorrooster klikt. Ondanks dat mijn auto 2 schermen heeft voor CarPlay is het toch wel lekker om voor bijvoorbeeld flitsmeister de telefoon zo erop te ploppen en meteen te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:23
Iemand ervaring met de Mouse Camera Control Button hoes voor de Iphone 16 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 17:57
Getver. Nu al m’n 2e Spigen screenprotector met een barst. Denk dat ik toch maar eens een ander merk ga proberen. Wie heeft betere ervaringen met een ander merk?

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:44
Knoezelbos schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:58:
Getver. Nu al m’n 2e Spigen screenprotector met een barst. Denk dat ik toch maar eens een ander merk ga proberen. Wie heeft betere ervaringen met een ander merk?
Heb hier Belkin voor mijn iPhone 15 pro. destijds direct laten plaatsen bij aanschaf en erg tevreden mee (jaartje geleden)

mijn vrouw heeft ook die spigen op haar iPhone SE maar is ook al toe aan haar 4e (!) screenprotector. ook steeds weer barsten.

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Geef de cellularline screenprotectors aub een kans zeer goede kwaliteit! (Geen reclame ;) )

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
t.w.e.a.k.e.r schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:54:
[...]

Geef de cellularline screenprotectors aub een kans zeer goede kwaliteit! (Geen reclame ;) )
Damn…. Hoeveel soorten hebben die wel niet….. welke moet ik daarvan hebben? 8)7

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Altijd goeie ervaring met Belkin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Knoezelbos schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:09:
[...]

Damn…. Hoeveel soorten hebben die wel niet….. welke moet ik daarvan hebben? 8)7
https://www.cellularline....ro-Max/p/XTRGLASIPH16PRMK

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

@Knoezelbos En? Besteld of niet?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knoezelbos
Ik ben nu voor de belkin gegaan. Volgende keer (en ik hoop dat dat heeeel lang duurt) bestel ik die jij stuurde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heeft er iemand ervaring met de Pitaka military grade case voor de 16 pro Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:46
Zit er in jullie ervaring veel verschil tussen officiële iPhone transparant cases, Spigen transparant cases of zelfs AliExpress transparant cases? Ook met hoe makkelijk je komt bij de nieuwe camera-button. Of maakt het niet zo veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Als ik de spigen zo bekijk zie ik dat er niks zit, dus het is gewoon een opening stukje bij de camera knop(Als dit de goeie is die jij bedoeld).

https://media.s-bol.com/7qRWMpBYVQ3w/NkW3MA8/729x1200.jpg

Bij Apple is het 1 geheel, ze hebben ook een soort bescherm stukje over de camera button heen

https://armor-x.com/cdn/s...g?v=1730099491&width=1800

Zoals dit zeg maar, kan van Apple gek genoeg geen foto vinden van die kant. tenminste niet van de transparante case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Andar heeft ook leren cases met Camera Control Button. Alleen niet leverbaar. Ik zou die zo aanschaffen.

Laat maar zitten, 45 dollar verzendkosten.

[ Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 11-04-2025 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:46
Voor mijn beeld: waarom zou de camera button extra bescherming nodig hebben? Dat had de homeknop toch ook nooit?

Ik zoek zelf nog een beter hoesje. Heb de Spigen Liquid Air geprobeerd, maar vind de telefoon teveel wiebelen als deze op tafel ligt (gewone 16). Ondanks dat ik zuinig ben is enige valprotectie wel fijn. Heb geen magsafe spullen en weet niet of die er gaan komen..

Ik kom nu op:
- Tech21 Evo Check (smoke), wel erg aan de prijs met €39. Lijkt wel heel stevig en wiebelt een stuk minder.
- Tech21 EvoLite zwart (ziet er strak uit en laat minder vingerafdrukken zien, maar voldoende sterk? Geen magsafe. Weinig reviews) €20
- Spigen Hybrid T (twijfel over de harde achterkant) €30,-

Over het algemeen koop ik 1x een hoesje.

Wat is jullie ervaring met deze opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
gelukkie schreef op woensdag 16 april 2025 @ 16:31:
Voor mijn beeld: waarom zou de camera button extra bescherming nodig hebben? Dat had de homeknop toch ook nooit?
Het gaat me niet speciaal om de extra bescherming, maar een uitsparing lijkt me gewoon minder handig en het ziet er minder mooi uit vind ik persoonlijk.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste