Was bij mij ook mis gegaan. De eerste keer teveel naar boven op de een of andere manier. De tweede ging wel goed.THE_BASE schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:31:
Spigen EZ.Fit besteld bij Applehoes, nooit problemen gehad met plakken. Deze keer helaas wel, ik heb het ze uitgelegd, maar ze bleven zeggen dat het aan mijn plakkwaliteit ligt en dat ze er van niemand iets over gehoord hebben. Na lang mekkeren mocht ik het terug sturen en ontving ik vandaag een nieuwe set.
Hier geen probleem met de Spigen.
Vind hem alleen wel veel scherper aan de randen dan de vorige versies.
Had ik met de 12 en 14 echt niet, maar als ik nu omhoog swipe dan voel ik hem echt wel.
Vind hem alleen wel veel scherper aan de randen dan de vorige versies.
Had ik met de 12 en 14 echt niet, maar als ik nu omhoog swipe dan voel ik hem echt wel.
Gewoon spullen
:strip_exif()/f/image/hlNOQqgzOQHIBjC4mg4GiN0a.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn Wiiuka skin More hoesje na een paar dagen in mijn broekzak in en uit te zijn geweest. Ik moet zeggen dat hij erg mooi “slijt”. Donkerbruine komt mooi naar voren. Ligt fijn in de hand. Alleen die camera knop blijft vreselijk te bereiken.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Morgen komt mijn Pikata. Ben erg benieuwd. Nou mij iPhone 16 pro Max desert 1 tb nog…
Weet iemand of er al meer cases zijn met de camera control button? Behalve de clear cases
Apple Clear CaseNLjorn schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:13:
Weet iemand of er al meer cases zijn met de camera control button? Behalve de clear cases
Apple Silicone Case
Spigen Hybrid T (let op de T!)
Supcase (knop blijkt gebrekkig te werken)
Beats Case
Heeft slechte reviews met de nieuwe iphones, schijnt dat de bezels te groot zijn voor de nieuwe phones waardoor je weer een extra dik randje krijgtBulligan schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:48:
[...]
Hmmm… wellicht stap ik ook wel over. Vind de spigen ez fit ook tegenvallen, voornamelijk de randen zoals al in een andere post aangegeven was. In combinatie met een dun hoesje, zoals mijn pitaka, is dat minder prettig.
Vanmorgen “opeens” een scheur in mijn Spigen screenprotector. Loopt van boven naar beneden. Echt super raar aangezien ik niets heb gedaan en de telefoon gisterenavond nog helemaal in orde was.
Tot zover mijn fijne ervaring met deze screenprotector….
Tot zover mijn fijne ervaring met deze screenprotector….
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Heb 3 jaar rondgelopen met de 13 Pro Max zonder protectors (screen & case) en afgelopen vrijdag opgestuurd voor cash-back en hij zag er nog als nieuw uit. Enige "zichtbare schade" (moest wel heel goed kijken) waren twee lichte krasjes op het scherm. Vandaar dat ik nu op de 16 Pro Max een screenprotector wil proberen.
Voor de 13 had ik een iPhone X en op dit model had ik meerdere Belkin screenprotectors (geïnstalleerd door de Apple Store) en deze kregen van loop naar tijd airpockets in de hoeken van het scherm.
Heb nu de eerste folie van Spigen GLAS tR EZ FIT er op "geplakt" en deze heeft airpockets rondom het hele scherm. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan, als in niet goed schoongemaakt, maar heb als eerste de folie geinstalleerd na de "unboxing": Kan de tweede installeren en zien of deze beter gaat. Overigens is de scherpe rand inderdaad irritant.
Mijn vraag is wie heeft er geen last van de Spigen EZ FIT en zit deze strak op het scherm?
En wie gebruikt Flolab en wat zijn de ervaringen? Blijft deze goed op het scherm zitten zonder airpockets (op ten duur)?
Ben best bereid om Flolab aan te schaffen maar heb geen zin om 40 euro te betalen voor een "another airpocket nightmare"
Heb altijd de optie om volledig naakt te gaan, heb AppleCare+ with Theft and Losses
Voor de 13 had ik een iPhone X en op dit model had ik meerdere Belkin screenprotectors (geïnstalleerd door de Apple Store) en deze kregen van loop naar tijd airpockets in de hoeken van het scherm.
Heb nu de eerste folie van Spigen GLAS tR EZ FIT er op "geplakt" en deze heeft airpockets rondom het hele scherm. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan, als in niet goed schoongemaakt, maar heb als eerste de folie geinstalleerd na de "unboxing": Kan de tweede installeren en zien of deze beter gaat. Overigens is de scherpe rand inderdaad irritant.
Mijn vraag is wie heeft er geen last van de Spigen EZ FIT en zit deze strak op het scherm?
En wie gebruikt Flolab en wat zijn de ervaringen? Blijft deze goed op het scherm zitten zonder airpockets (op ten duur)?
Ben best bereid om Flolab aan te schaffen maar heb geen zin om 40 euro te betalen voor een "another airpocket nightmare"
Heb altijd de optie om volledig naakt te gaan, heb AppleCare+ with Theft and Losses
Flolab bevalt hier prima. Wordt gebruikt in combinatie met een Pitaka militarygrade case.Kuif schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:11:
[...]
[...]
De screenprotector levert vanwege de anti-reflecterende eigenschap een rustig beeld op. Het aanbrengen van de screenprotector gebeurt met een mal. Gewoon het instructiefilmpje stap voor stap doorlopen dan krijg je een perfect resultaat.
Vanwege het edge-to-edge design, zoals zij het noemen, sluit de screenprotector precies aan bij de gebogen randen van mijn iPhone 16 Pro. Een prima combo met de dunne Pitaka case. Daarnaast een levenslange garantie op de screenprotector voor het geval dat er ondanks de hardheid ervan toch een kras op komt.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Ter info: ik vind deze serie ook niet helemaal lekker plakken en kreeg redelijk makkelijk mijn geld via Spigen zelf retour: bij Amazon besteldTHE_BASE schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:31:
Spigen EZ.Fit besteld bij Applehoes, nooit problemen gehad met plakken. Deze keer helaas wel, ik heb het ze uitgelegd, maar ze bleven zeggen dat het aan mijn plakkwaliteit ligt en dat ze er van niemand iets over gehoord hebben. Na lang mekkeren mocht ik het terug sturen en ontving ik vandaag een nieuwe set.
Ze wouden eerst graag fotos zien van niet goed plakkende screen protectors: hoe dan?? en ik kreeg het aankoopbedrag retour.
Mijn hoesje en screenprotector vanaf nu: AppleCare+
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 30-09-2024 13:34 ]
Jij hebt geen last dat hij binnen de randen valt waardoor je een stukje scherm verliest ? ik lees overal dat met de 16 dat juist het probleem is met de Flolab.Claude schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:21:
[...]
Flolab bevalt hier prima. Wordt gebruikt in combinatie met een Pitaka militarygrade case.
De screenprotector levert vanwege de anti-reflecterende eigenschap een rustig beeld op. Het aanbrengen van de screenprotector gebeurt met een mal. Gewoon het instructiefilmpje stap voor stap doorlopen dan krijg je een perfect resultaat.
Vanwege het edge-to-edge design, zoals zij het noemen, sluit de screenprotector precies aan bij de gebogen randen van mijn iPhone 16 Pro. Een prima combo met de dunne Pitaka case. Daarnaast een levenslange garantie op de screenprotector voor het geval dat er ondanks de hardheid ervan toch een kras op komt.
Maak al sinds de 11 Pro gebruik van de Spigen Glas.tR EZ Fit en bevestig deze wanneer m'n iPhone vers uit de doos komt. Gaat altijd in één keer goed. Op de zaak ook al tientallen iPhones voorzien van deze screenprotectors en zitten altijd per-fect.Kuif schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:11:
Heb 3 jaar rondgelopen met de 13 Pro Max zonder protectors (screen & case) en afgelopen vrijdag opgestuurd voor cash-back en hij zag er nog als nieuw uit. Enige "zichtbare schade" (moest wel heel goed kijken) waren twee lichte krasjes op het scherm. Vandaar dat ik nu op de 16 Pro Max een screenprotector wil proberen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier ook echt geen probleem met de spigen voor wat betreft lucht, alles gewoon strak. Moest natuurlijk wel even met dat ding een eentje douwen, maar gewoon strak en zonder bubbeltjes
Gewoon spullen
Iemand hier ervaring met het bestellen van een Nudient case en dan vooral; hoe lang heb je erop moeten wachten?
Ik kreeg op 18 sept. een bevestigingsmail waar ik tot op heden verder niets op gehoord heb. De tracking code uit die mail geeft een error op de site van Deutsche Post dus daar heb ik ook niet veel aan.
Heb ze zelf ook al even gemaild erover maar als hun reactie zo 'vlot' als de levering gaat, gaat het nog wel even duren.
Ik kreeg op 18 sept. een bevestigingsmail waar ik tot op heden verder niets op gehoord heb. De tracking code uit die mail geeft een error op de site van Deutsche Post dus daar heb ik ook niet veel aan.
Heb ze zelf ook al even gemaild erover maar als hun reactie zo 'vlot' als de levering gaat, gaat het nog wel even duren.
Iemand toevallig Spigen Ultra Hybrid T (MagFit + Camera Control) Frost Black gevonden bij een Nederlandse aanbieder?
Ik kan hem nergens vinden namelijk.
Let op de “T”. De andere versie zie ik wel overal.
Ik heb “gelukkig” nog wel even de tijd om hem te bestellen aangezien ik mijn Pro Max vandaag pas besteld heb bij KPN :x
Ik heb “gelukkig” nog wel even de tijd om hem te bestellen aangezien ik mijn Pro Max vandaag pas besteld heb bij KPN :x
[ Voor 14% gewijzigd door WishmasterNL op 30-09-2024 16:45 ]
Last daarvan heb ik niet.Slux schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:05:
[...]
Jij hebt geen last dat hij binnen de randen valt waardoor je een stukje scherm verliest ? ik lees overal dat met de 16 dat juist het probleem is met de Flolab.
Het zwarte randje van de screenprotector is flinterdun. Om dat schermverlies te noemen vind ik overdreven.
Ik ga er van uit dat je als fabrikant nou eenmaal moet zien te voorkomen dat je conflicten krijgt met allerlei cases met diverse dikte van hun beschermrand, respectievelijk schermoverlap.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Voor de Pro wel, maar is goed zoeken iddWishmasterNL schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:41:
Iemand toevallig Spigen Ultra Hybrid T (MagFit + Camera Control) Frost Black gevonden bij een Nederlandse aanbieder?
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0D7B6NMPD?th=1
Had ook elke keer een error met de tracking code. Uiteindelijk in de bus na een dikke week.SuBBaSS schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:46:
Iemand hier ervaring met het bestellen van een Nudient case en dan vooral; hoe lang heb je erop moeten wachten?
Denk dat je gelijk gaat krijgen. Ben er zeer tevreden mee. Tis gewoon een tweede huid voor mijn iPhone. Voelt veel beter aan dan mijn spigen op de iPhone 15pro .Jebus4life schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:19:
[...]
Pitaka maakt echt zo'n mooie hoesjes![]()
(Ook @Ruud0012 ; je gaat er geen spijt van hebben normaal gezien)
Je hebt hem trouwens precies snel binnen?
Ik heb 16 september besteld rechtstreeks bij Pitaka - Daar kon ik enkel voor "Standard Shipping" kiezen van 10-25 () dagen
Zou hem voornamelijk naked gaan gebruiken, Apple care+, maar hij zit er vanaf dag 1 omheen.
17e besteld, en ik kreeg ook een error. Binnen dag reactie op mijn email dat error was verholpen en dat items echt eraan komen.. Dezelfde dag binnen als reactie en dat was op september 24.SuBBaSS schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:46:
Ik teken nergens meer voor
Mooi, welke kleur iPhone komt erin? Kan je nog steeds Magsafe gebruiken?Ruud0012 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:05:
[Afbeelding]
Binnen. Ziet er goed uit. Nou mijn nieuwe iPhone nog…
[ Voor 4% gewijzigd door Drials op 30-09-2024 21:10 ]
Zojuist een Flolab screenprotector geïnstalleerd op m'n 16P. Damn! Is wel erg nice zeg!
Voor et eerst een stof/bubbel vrije installatie, werkt echt goed
En naast de Spigen op m'n 15PM is het echt wel een verschil in weerkaatsing van lamplicht. Side swipe is ook heel vloeiend itt de scherpe spigen.
Morgen overdag checken
Fit is ook heel goed. Past echt perfect in m'n Torras OStand case.
Voor et eerst een stof/bubbel vrije installatie, werkt echt goed

En naast de Spigen op m'n 15PM is het echt wel een verschil in weerkaatsing van lamplicht. Side swipe is ook heel vloeiend itt de scherpe spigen.
Morgen overdag checken
Fit is ook heel goed. Past echt perfect in m'n Torras OStand case.
[ Voor 7% gewijzigd door Sc0tTy op 30-09-2024 20:51 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Vandaag de Spigen ultra Hybrid T ontvangen in clean en frost black. Beide passen erg goed en de camera knop werkt perfect, ook in combinatie met de Spigem screen protector merk ik dat deze veel beter werkt dan de Apple clear case en ook minder glad.
Vind allen de Frost black veel gladder dan de clear dus ik ga die terugsturen. Al met al is dit hoesje een aanrader.
Vind allen de Frost black veel gladder dan de clear dus ik ga die terugsturen. Al met al is dit hoesje een aanrader.
Heb je foto’s?Sir BVR schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:17:
Vandaag de Spigen ultra Hybrid T ontvangen in clean en frost black. Beide passen erg goed en de camera knop werkt perfect, ook in combinatie met de Spigem screen protector merk ik dat deze veel beter werkt dan de Apple clear case en ook minder glad.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Wat was de reden dat je bij Nudient zelf heb besteld? Daar kost de Thin Magsafe 40 piek, terwijl deze bij bijv, appelhoes.nl maar 29 euro kostSuBBaSS schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:46:
Heb de mijne daar zelf besteld gisteren en komt morgen binnen
Laten we het maar een impuls-aankoop noemen. Heb er geen moment aan gedacht om verder te zoeken.paul-s83 schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:42:
[...]
Wat was de reden dat je bij Nudient zelf heb besteld? Daar kost de Thin Magsafe 40 piek, terwijl deze bij bijv, appelhoes.nl maar 29 euro kost![]()
Heb de mijne daar zelf besteld gisteren en komt morgen binnen
Moet ook toegeven dat appelhoest.nl niet het eerste is dat in me opkomt.
Nu wel.
Ga er meteen maar even kijken voor een alternatief. Morgen komt mijn 16 pro binnen en ik verwacht die van nudient niet ook ineens morgen na de radio-stilte van afgelopen week.
Update: heb net een reactie van Nudient ontvangen.
Het spijt ze en of ik even af wil wachten. Als ik na 10 dagen nog niets heb gehoord qua updates moet ik weer aan de bel hangen.
Gelukkig zit er een werkende tracking link bij deze mail. Daarop zie ik dat dat ding al sinds de 24ste in Nederland zou moeten zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door SuBBaSS op 30-09-2024 23:21 ]
Anoniem: 1885112
Ik gebruik al behoorlijk wat generaties deze screenprotectors van Spigen (op bijna al mijn apparaten) en ze zijn echt altijd perfect. Ik denk dat je iets niet goed hebt gedaan.Kuif schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:11:
Anoniem: 1885112
Dit.Rivanov schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:07:
[...]
Maak al sinds de 11 Pro gebruik van de Spigen Glas.tR EZ Fit en bevestig deze wanneer m'n iPhone vers uit de doos komt. Gaat altijd in één keer goed. Op de zaak ook al tientallen iPhones voorzien van deze screenprotectors en zitten altijd per-fect.
Desert Titanium en ja is met Magsafe.Drials schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:32:
[...]
Mooi, welke kleur iPhone komt erin? Kan je nog steeds Magsafe gebruiken?
Er staat letterlijk onder aan het doosje op de foto "magsafe compatibel" ?Drials schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:32:
[...]
Mooi, welke kleur iPhone komt erin? Kan je nog steeds Magsafe gebruiken?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Iemand nog een goede tip voor een prettige leren backcover? Heb voor de 15 Pro nu een backcover van YMW (via Ali). Heeft het een jaar goed gedaan, maar merk wel wat slijtage aan de zijkanten nu.
Heb niet zoveel eisen: leer, magsafe en nieuwe camera knop fatsoenlijk te gebruiken. Kosten zijn niet zo boeiend, of het nu 50 of 60 euro is maakt ook het verschil niet meer.
Wellicht iets van Decoded of Mujjo?
Heb niet zoveel eisen: leer, magsafe en nieuwe camera knop fatsoenlijk te gebruiken. Kosten zijn niet zo boeiend, of het nu 50 of 60 euro is maakt ook het verschil niet meer.
Wellicht iets van Decoded of Mujjo?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Silq Transparant
Filterdun dat wel!
Ryan London zadelbruin:
Cameraknop is zeer onhandig om te gebruiken, maar ga hem niet terugsturen
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Filterdun dat wel!
Ryan London zadelbruin:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Cameraknop is zeer onhandig om te gebruiken, maar ga hem niet terugsturen
[ Voor 42% gewijzigd door RigolleM op 01-10-2024 14:09 ]
Koop gewoon bij appelhoes of bol en stuur die van Nudient tzt als retour naar appelhoes of bol.SuBBaSS schreef op maandag 30 september 2024 @ 23:10:
[...]
Laten we het maar een impuls-aankoop noemen. Heb er geen moment aan gedacht om verder te zoeken.
Moet ook toegeven dat appelhoest.nl niet het eerste is dat in me opkomt.
Nu wel.
Ga er meteen maar even kijken voor een alternatief. Morgen komt mijn 16 pro binnen en ik verwacht die van nudient niet ook ineens morgen na de radio-stilte van afgelopen week.
Update: heb net een reactie van Nudient ontvangen.
Het spijt ze en of ik even af wil wachten. Als ik na 10 dagen nog niets heb gehoord qua updates moet ik weer aan de bel hangen.![]()
Gelukkig zit er een werkende tracking link bij deze mail. Daarop zie ik dat dat ding al sinds de 24ste in Nederland zou moeten zijn.
Hier ook binnen en kan mij volledig aansluiten bij deze recensie. Prima case voor het geld en echt een 1 op 1 kopie. Hooguit is het Apple logo net iets minder mooi gedrukt in het hoesje dan bij een echte (originele 13 leather case als vergelijking gebruikt). Oh en ik vind zwart met een zwarte iPhone wel erg donker haha. Maar blijft waarschijnlijk wel het mooist tijdens gebruik. Mensen andere kleuren besteld? Kan er altijd nog 1 bestellenmprkooij schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:28:
@laredo @Cardwizard
Kwaliteit is prima, de case is geloof ik iet's dikker qua materiaal dan de Finewoven die ik nu om mijn 15 Pro Max heb zitten. De pasvorm is perfect, niet te los en niet te strak. De camerabutton cutout is okay, een klein beetje scherp.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Nvm..
[ Voor 97% gewijzigd door Dennisweb op 01-10-2024 20:58 ]
Niet gezien?Drardollan schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Er staat letterlijk onder aan het doosje op de foto "magsafe compatibel" ?
Iemand nog tips voor een hoesje waar de binnenkant volledig microfiber is? Dus ook de zijkanten.
M’n huidige telefoon (iPhone 11) heeft namelijk allemaal krassen/spikkels op de zijkanten door stof/vuil in het hoesje dat enkel microfiber aan de achterkant van de telefoon heeft.
Apple Silicone hoesjes hebben volgens mij volledige microfiber maar die schijnen veel stof aan te trekken en niet de beste kwaliteit te zijn.
M’n huidige telefoon (iPhone 11) heeft namelijk allemaal krassen/spikkels op de zijkanten door stof/vuil in het hoesje dat enkel microfiber aan de achterkant van de telefoon heeft.
Apple Silicone hoesjes hebben volgens mij volledige microfiber maar die schijnen veel stof aan te trekken en niet de beste kwaliteit te zijn.
Waar heb je deze kunnen bestellen als ik vragen mag?Sir BVR schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:17:
ik heb hem bij amazon besteld, krijg hem zaterdag binnen, ongeveer een week levertijd .Stantana schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:38:
[...]
Waar heb je deze kunnen bestellen als ik vragen mag?
https://www.amazon.nl/dp/...DVG1Q?_encoding=UTF8&th=1
Ik zoek de Pro Max variant, toch bedankt!baco101 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 04:20:
[...]
ik heb hem bij amazon besteld, krijg hem zaterdag binnen, ongeveer een week levertijd .
https://www.amazon.nl/dp/...DVG1Q?_encoding=UTF8&th=1
Ik zoek deze ook! Op Amazon kan ik hem wel vinden bij Spigen zelf maar niet de EU store.Stantana schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:18:
[...]
Ik zoek de Pro Max variant, toch bedankt!
Oftewel, er komt nog bijna $10 bij aan verzendkosten bij en 2-3 weken levertijd.
@Stantana @WishmasterNL Hij is er wel in het wit.Stantana schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:18:
[...]
Ik zoek de Pro Max variant, toch bedankt!
https://amzn.eu/d/6hfnNP8
Ik had hem gezien. Ik zoek hem alleen in het Frost Black.Dennisweb schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:59:
[...]
@Stantana @WishmasterNL Hij is er wel in het wit.
Maar toch bedankt
Waar heb je die kunnen bestellen? Buiten nederland neem ik aan?Ruud0012 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:05:
[Afbeelding]
Hop,hop,hop!
Zoek ook de zwarte, wel bedanktDennisweb schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:59:
[...]
@Stantana @WishmasterNL Hij is er wel in het wit.
Ik was gisteren even (uit nood) naar de Phone House hier in mijn woonplaats gegaan voor een tijdelijke optie.Bram9205 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:51:
Iemand nog tips voor een hoesje waar de binnenkant volledig microfiber is? Dus ook de zijkanten.
Daar hadden ze nog maar weinig spul voor de 16 maar wel een hoesje van Mobile Parts dat weliswaar heel los zit rond de cameraknop, maar wel microfiber voering heeft zoals je vraagt.
:strip_exif()/f/image/PKyheUrTb0huhqpMv3nbxTpe.jpg?f=fotoalbum_medium)
Kostte net geen 17 euro.
Is voor mij maar even tijdelijk (vandaar ook de wat opmerkelijke kleurkeuze) tot mijn Nudient cover verschijnt.
Voor de zekerheid toch maar even wat bescherming aangeschaft, want ik ken mezelf.
Nu ik meer en meer reviews gezien heb op Youtube begin ik toch een beetje te twijfelen.
Ik dacht mijn keuze gemaakt te hebben voor de Spigen Ultra Hybrid T Frost Black.
Echter kom ik ook erg veel de Caudabe Sheath Zwart tegen.
Die laatste is toch ook wel erg mooi zeg!
Verschil zit hem voornamelijk in wel of geen bedekking van de nieuwe cameraknop en een zichtbare MagSafe cirkel op de achterkant.
keuzes, keuzes.....
*Edit* Ik heb toch de Caudabe bestel bij Appelhoes. Ze verwachten hem over 2 weken weer binnen te krijgen. Telefoon heb ik pas afgelopen weekend besteld bij KPN, dus verwacht het hoesje eerder te hebben dan de telefoon.
Voor wie ook wat besteld op Appelhoes, Hier nog 4% kortingscode (alle kleine beetjes helpen)
Ik dacht mijn keuze gemaakt te hebben voor de Spigen Ultra Hybrid T Frost Black.
Echter kom ik ook erg veel de Caudabe Sheath Zwart tegen.
Die laatste is toch ook wel erg mooi zeg!
Verschil zit hem voornamelijk in wel of geen bedekking van de nieuwe cameraknop en een zichtbare MagSafe cirkel op de achterkant.
keuzes, keuzes.....
*Edit* Ik heb toch de Caudabe bestel bij Appelhoes. Ze verwachten hem over 2 weken weer binnen te krijgen. Telefoon heb ik pas afgelopen weekend besteld bij KPN, dus verwacht het hoesje eerder te hebben dan de telefoon.
Voor wie ook wat besteld op Appelhoes, Hier nog 4% kortingscode (alle kleine beetjes helpen)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 20% gewijzigd door WishmasterNL op 02-10-2024 14:05 ]
@WishmasterNL Dat ‘over twee weken krijgen we binnen’, was 2 weken geleden ook al zo. Ik heb een grijze Caudabe Synthesis besteld, bij Caudabe zelf. Deze wordt over een uurtje afgeleverd door DHL. Ik ben razend nieuwsgierig. Het wordt mijn eerste Caudabe.
Verder nog een Mous Clarity 3.0 onderweg. Deze kreeg ik gisteren al binnen. Zag opeens dat ik de versie zonder MagSafe had besteld en binnengekregen. Geretourneerd en de versie met MagSafe onderweg voor vanavond.
Verder nog een Mous Clarity 3.0 onderweg. Deze kreeg ik gisteren al binnen. Zag opeens dat ik de versie zonder MagSafe had besteld en binnengekregen. Geretourneerd en de versie met MagSafe onderweg voor vanavond.
Dankje! Zo te zien is die hier ook te krijgen: https://www.mobiparts.eu/...apple-iphone-16-pro-blackSuBBaSS schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:44:
[...]
Ik was gisteren even (uit nood) naar de Phone House hier in mijn woonplaats gegaan voor een tijdelijke optie.
Daar hadden ze nog maar weinig spul voor de 16 maar wel een hoesje van Mobile Parts dat weliswaar heel los zit rond de cameraknop, maar wel microfiber voering heeft zoals je vraagt.
[Afbeelding]
Kostte net geen 17 euro.
Is voor mij maar even tijdelijk (vandaar ook de wat opmerkelijke kleurkeuze) tot mijn Nudient cover verschijnt.
Voor de zekerheid toch maar even wat bescherming aangeschaft, want ik ken mezelf.
Denk dat ik daar ook voor ga tot ik wat beters/mooiers vind.
Sowieso betere kleurkeuze!Bram9205 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:31:
[...]
Dankje! Zo te zien is die hier ook te krijgen: https://www.mobiparts.eu/...apple-iphone-16-pro-black
Denk dat ik daar ook voor ga tot ik wat beters/mooiers vind.
Bij mij hadden ze alleen deze bordeaux rode en een vieze groene tint waar ik helemaaaal niets mee had. Beiden worden grappig genoeg niet eens als varianten benoemd (tenzij die van mij 'scarlet red' is en die andere me vooral bewijst dat ik kleurenblind ben en "royal grey" vooral 'vaal groen' lijkt.
Ik heb zojuist dezelfde screenprotector geïnstalleerd en bij mij zit die perfect. Netjes op het scherm met wat minimale bubbels die ik er zo uit kon krijgen.Kuif schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:11:
Vreemd dat de ervaring met de screenprotectors van spigen zo wisselend zijn. Ik heb ook al gelezen dat hij scherpe randen zou hebben maar bij mij zijn de randjes helemaal niet scherm. Lijkt bijna alsof er verschillende batches rondgaan die niet helemaal hetzelfde zijn.
Zojuist mijn Caudabe Synthesis in het grijs binnengekregen. Staat erg mooi, samen met de Natural Titanium. Goede grip, de metalen knoppen zijn altijd welkom. Vrij licht en een goede fit.
Al met al heel tevreden.
Al met al heel tevreden.
Pics or it didn’t happenDennisweb schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:37:
Zojuist mijn Caudabe Synthesis in het grijs binnengekregen. Staat erg mooi, samen met de Natural Titanium. Goede grip, de metalen knoppen zijn altijd welkom. Vrij licht en een goede fit.
Al met al heel tevreden.
In heb nog steeds even zwarte sheath ok mijn Xr zitten. Het is dat ik leer fijner vind anders was ik waarschijnlijk ook wel weer voor een Caudabe gegaan.
Gewoon spullen
@Soepie
:strip_exif()/f/image/qcjDV4NqOhOCMwbG3CzrRByT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EzZQkF1p4AdMPDBQ3OP4Rs2M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PfvxBxXAKmtz0Y1WCjpzBSs9.jpg?f=fotoalbum_large)
De Mous Clarity 3.0 met MagSafe kwam ook binnen. Besteld via Amazon. Onder de vingervlekken en krassen. Amazon heeft dus blijkbaar een return gestuurd. Ik heb het ermee opgegeven. @Alekz87
De Mous Limitless 6.0 in Blue en de Caudabe Synthesis it is. Waarbij de Synthesis de daily driver wordt.
:strip_exif()/f/image/qcjDV4NqOhOCMwbG3CzrRByT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EzZQkF1p4AdMPDBQ3OP4Rs2M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PfvxBxXAKmtz0Y1WCjpzBSs9.jpg?f=fotoalbum_large)
De Mous Clarity 3.0 met MagSafe kwam ook binnen. Besteld via Amazon. Onder de vingervlekken en krassen. Amazon heeft dus blijkbaar een return gestuurd. Ik heb het ermee opgegeven. @Alekz87
De Mous Limitless 6.0 in Blue en de Caudabe Synthesis it is. Waarbij de Synthesis de daily driver wordt.
Oeh, die is wel gaaf!
Alleen jammer van dat gedeelte naast het camera eiland (vind ik), maar verder wel heel strak.
Alleen jammer van dat gedeelte naast het camera eiland (vind ik), maar verder wel heel strak.
[ Voor 5% gewijzigd door Soepie op 02-10-2024 19:31 ]
Gewoon spullen
Heeft iemand ervaring met hoesjes van UAG? De UAG pathfinder bevalt me tot nu toe prima, niet de mooiste, maar wel fijn in de hand en goede bescherming. Ik twijfel of ik weer voor dezelfde zal gaan, maar alternatieven zijn ook welkom.
Oost west 127.0.0.1 best
Wauw. Das wel heel slecht zeg. Zou er nu idd ook wel klaar mee zijn. Mooie case die je nu hebt iig! Hoop dat je er veel plezier van hebtDe Mous Clarity 3.0 met MagSafe kwam ook binnen. Besteld via Amazon. Onder de vingervlekken en krassen. Amazon heeft dus blijkbaar een return gestuurd. Ik heb het ermee opgegeven. @Alekz87
Benieuwd naar de drop protectie. Die is voor mij doorslaggevend met een peuter in heus.
[ Voor 11% gewijzigd door Alekz87 op 02-10-2024 21:51 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik ga het niet voor je testenAlekz87 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
Wauw. Das wel heel slecht zeg. Zou er nu idd ook wel klaar mee zijn. Mooie case die je nu hebt iig! Hoop dat je er veel plezier van hebt.
Benieuwd naar de drop protectie. Die is voor mij doorslaggevend met een peuter in heus.
Anders eens de Limitless 6.0 overwegen? Die schijn je van het balkon te kunnen gooien, zonder dat je schade hebt. Weet niet of de Clarity de ideale combi is met een peuter. Toch wel wat recensies gezien van mensen men een kapot toestel. Maar ik ga jouw pret natuurlijk niet bederven. Al hou ik je ook niet tegen als je toch graag een Caudabe had gehad.
Ik heb de Purple besteld, komt begin volgende week binnen als het goed is. Ik zal wel even een foto posten als ik hem heb ontvangen.laredo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:05:
[...]
Hier ook binnen en kan mij volledig aansluiten bij deze recensie. Prima case voor het geld en echt een 1 op 1 kopie. Hooguit is het Apple logo net iets minder mooi gedrukt in het hoesje dan bij een echte (originele 13 leather case als vergelijking gebruikt). Oh en ik vind zwart met een zwarte iPhone wel erg donker haha. Maar blijft waarschijnlijk wel het mooist tijdens gebruik. Mensen andere kleuren besteld? Kan er altijd nog 1 bestellen
Pitaka Duitsland. Met 10% korting. Alle beetjes helpen... Ging best wel snel. Kleine week vanuit Honkong.basset schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:22:
[...]
Waar heb je die kunnen bestellen? Buiten nederland neem ik aan?
Die had ik niet gevonden. THX!Ruud0012 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:56:
[...]
Pitaka Duitsland. Met 10% korting. Alle beetjes helpen... Ging best wel snel. Kleine week vanuit Honkong.
Hop,hop,hop!
Heb je je iPhone inmiddels al binnen? Ik ben wel benieuwd hoe het hoesje er van de voorkant uitziet met de tel erin? Met name de randen ben ik benieuwd naar. Ik gebruik al jaren Pitaka cases maar dan wel altijd de minimalistische variant.Ruud0012 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:05:
[Afbeelding]
Nee, helaas. Levertijd staat nog steeds op 4-6 weken bij Vodafone. Zal vanavone de 15 pro max er even in doen en een foto maken voor het idee...
Ik heb als het goed is een zwarte iPhone 16 Pro kunnen bemachtigen en mijn vriendin gaat deze morgen in Amsterdam ophalen!
Nu ben ik aan het kijken naar hoesjes en mijn oog is gevallen op 3 potentiële cases:
Ik was benieuwd hoe dat voor bovenstaande cases is. Tech21 ga ik van uit dat deze ook weer dezelfde eigenschap heeft als van mijn iPhone 12, hoe is dat voor de Nudient @SuBBaSS en hoe is dat voor de Caudabe @Dennisweb ?
Bedankt voor jullie reacties vast
Nu ben ik aan het kijken naar hoesjes en mijn oog is gevallen op 3 potentiële cases:
- Tech21 EvoClear MagSafe
- Nudient Thin MagSafe Case
- Caudabe Synthesis
Ik was benieuwd hoe dat voor bovenstaande cases is. Tech21 ga ik van uit dat deze ook weer dezelfde eigenschap heeft als van mijn iPhone 12, hoe is dat voor de Nudient @SuBBaSS en hoe is dat voor de Caudabe @Dennisweb ?
Kan ik je helaas (nog) niet vertellen. Heb nog niets in huis (zou op 24-09 al in NL aangekomen zijn) maar moet nog 1 dag wachten voor ik weer contact op kan nemen met ze en het status "lost" krijgt.MusicMaikel schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:16:
Ik heb als het goed is een zwarte iPhone 16 Pro kunnen bemachtigen en mijn vriendin gaat deze morgen in Amsterdam ophalen!
Nu ben ik aan het kijken naar hoesjes en mijn oog is gevallen op 3 potentiële cases:Ik heb op dit moment een iPhone 12 met een Tech21 hoesje waarbij deze net over de iPhone valt. Wanneer ik hem op het scherm op tafel leg leunt deze dus op de hoes in plaats van op het scherm van de iPhone.
- Tech21 EvoClear MagSafe
- Nudient Thin MagSafe Case
- Caudabe Synthesis
Maar ik herinner me hier al wel foto's van andere users gezien te hebben wb. de pasvorm van de Nudient case.
Op hun eigen website vind ik alleen foto's van achterkanten, niets wat jouw vraag beantwoord....
Gevonden.
Oh wacht: @Quakie Die foto is NIET van je Nudient case, wel?
[ Voor 13% gewijzigd door SuBBaSS op 03-10-2024 14:28 ]
Naar mijn weten zit er nagenoeg geen verschil tussen de Clarity 3 en limitless 6. De hoesjes ogen identiek. En hebben dezelfde groene bescherming aan de binnenkant.Dennisweb schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:29:
[...]
Ik ga het niet voor je testen. Maar de Synthesis is een hard case hoes. Niet te bulky, maar wel behoorlijke raised lips rondom het cameragedeelte. Hij zit ook vrij strak om de iPhone, dus ik denk dat ‘ie zeker een goede drop protection heeft.
Anders eens de Limitless 6.0 overwegen? Die schijn je van het balkon te kunnen gooien, zonder dat je schade hebt. Weet niet of de Clarity de ideale combi is met een peuter. Toch wel wat recensies gezien van mensen men een kapot toestel. Maar ik ga jouw pret natuurlijk niet bederven. Al hou ik je ook niet tegen als je toch graag een Caudabe had gehad.
Zoek de verschillen:
/f/image/BC40KViOK2AtymdNW1hzA3Qh.webp?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZSToOvEuEiqi3pG8Cbz4LbNE.webp?f=user_large)
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ah, oké. Van wat ik gelezen had, had de Clarity vorig jaar die groene binnenkant nog niet. Mous gaf overigens aan om bij henzelf te bestellen. Als er dan iets niet goed is, kunnen zij een replacement verzorgen.Alekz87 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:49:
[...]
Naar mijn weten zit er nagenoeg geen verschil tussen de Clarity 3 en limitless 6. De hoesjes ogen identiek. En hebben dezelfde groene bescherming aan de binnenkant.
Zoek de verschillen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wil ik nog wel overwegen. Het hoesje zonder MagSafe (verkeerd besteld), was namelijk wel goed. Dus het kan wel.
@music Bij de Synthesis is de lip van de hoes wel een stuk hoger dan de iPhone. Ook met een screen protector. Als je de iPhone plat op tafel legt, dan leunt deze dus op de hoes, niet op je iPhone.
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisweb op 03-10-2024 15:06 ]
Hehe, mijn Nomad Rugged Case in de kleur desert is eindelijk binnen
(+ de Spigen screenprotector). Nu mijn iPhone 16 Pro Max nog…
@SuBBaSS Die foto erna
Wel zonder iPhone.
@MusicMaikel lastig te zeggen.. ik heb premium screenprotector van Nudient erop zitten. Die is spekglad (iPhone van tafel afgegleden zo glad). Als ik Thin case er om heen doe blijft het glad dus ik ga er vanuit dat screenprotector dus tafel raakt.. Zonder protector vermoed ik rand van case, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
@MusicMaikel lastig te zeggen.. ik heb premium screenprotector van Nudient erop zitten. Die is spekglad (iPhone van tafel afgegleden zo glad). Als ik Thin case er om heen doe blijft het glad dus ik ga er vanuit dat screenprotector dus tafel raakt.. Zonder protector vermoed ik rand van case, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ik teken nergens meer voor
Mijn bestelde Nudient cover lijkt kwijt te zijn geraakt.
Zou op 24-09 al in NL aangekomen moeten zijn maar sindsdien niets meer gehoord.
Contact met hun support gezocht, moest nog een paar dagen wachten ("als er 10 dagen geen update wb. tracking is geweest kun je weer contact met ons opnemen") maar alsnog niets.
Nu is er dan een nieuwe verzonden. Hopen dat dat wat vlotter gaat (maar kan ook bijna niet anders).
Word verder wel goed geholpen en men reageert vrijwel direct op mails. Daarop niets aan te merken.
Zou op 24-09 al in NL aangekomen moeten zijn maar sindsdien niets meer gehoord.
Contact met hun support gezocht, moest nog een paar dagen wachten ("als er 10 dagen geen update wb. tracking is geweest kun je weer contact met ons opnemen") maar alsnog niets.
Nu is er dan een nieuwe verzonden. Hopen dat dat wat vlotter gaat (maar kan ook bijna niet anders).
Word verder wel goed geholpen en men reageert vrijwel direct op mails. Daarop niets aan te merken.
Mijn ervaring met de pitaka dusver is top. Betaal wat meer maar denk niet dat ik nog over ga naar iets anders.Ruud0012 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 06:17:
[Afbeelding]
iPhone 15 Pro Max in de 16 Pro Max case…
Hier ook de Spigen screenprotector die helaas erg ruwe randen heeft (16 Pro). Scheelt denk ik ook wel dat de nieuwe Nudient case aan de onderkant een uitsparing heeft waardoor je dit veel eerder voelt (nodig ivm usb-c tov Lightning?).
Vraag mij af of het zin heeft om een nieuwe aan te vragen of toch voor een ander merk te gaan (welke hebben wel een mooie aflopende rand bijvoorbeeld?). Want weet nou niet of ik net pech heb of dat dit gewoon normaal is bij de nieuwe versie. Beide overigens bij Appelhoes besteld.
Vraag mij af of het zin heeft om een nieuwe aan te vragen of toch voor een ander merk te gaan (welke hebben wel een mooie aflopende rand bijvoorbeeld?). Want weet nou niet of ik net pech heb of dat dit gewoon normaal is bij de nieuwe versie. Beide overigens bij Appelhoes besteld.
Ik heb 3 hoesjes met een normale uitsparing ipv uitgesneden voor de USB-C poort: Spigen Ultra Hybrid MagFit, Silq Transparant en de Ryan London.mussov schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 07:46:
Ik ben inmiddels toch maar weer overgestapt naar een hoesje, een iPhone zonder hoes is mooier maar mij toch wat te kwetsbaar.
Ik heb een Apple siliconen hoes gekocht mede door de knop voor de camera ipv een cut out zoals de meeste hoesjes hebben, bevalt erg goed moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb een Apple siliconen hoes gekocht mede door de knop voor de camera ipv een cut out zoals de meeste hoesjes hebben, bevalt erg goed moet ik eerlijk zeggen.
Twijfel tussen geen hoes en applecare, of een decoded leder hoes of spigen clear..iphone staat nog op levering tussen 16 en 22 okt dus twijfelen kan nog even.
Zijn er meer dames hier met een meer vrouwelijke hoes?
Wat laat je twijfelen tussen de 2?NouraA schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:47:
Twijfel tussen geen hoes en applecare, of een decoded leder hoes of spigen clear..iphone staat nog op levering tussen 16 en 22 okt dus twijfelen kan nog even.
Vorig jaar met m’n 15 Pro voor het eerst caseless gegaan incl. Apple Care. Ik ga nooit meer terug. Nu met m’n 16 Pro ook weer caseless en Apple Care. Toestel voelt zoveel fijner aan zonder case.Cardwizard schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:20:
Ik ben inmiddels toch maar weer overgestapt naar een hoesje, een iPhone zonder hoes is mooier maar mij toch wat te kwetsbaar.
En m’n 15 Pro was na een jaar nog volledig krasloos.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tot nu toe altijd een hoes gehad, want beter goed beschermd. Terwijl ik altijd een voorkeur heb voor een kleur die dan helemaal onzichtbaar verstopt zit.
Vervolgens een telefoon die er als nieuw uitziet voor de nieuwe eigenaar
Wil ik nu zelf genieten van die looks
Of toch een mooie leder hoes, of een eerste keer een doorzichtige
Het moet ook prettig in de hand liggen
Meeste hoesjes zijn allemaal nogal mannelijk, en nee ik zoek geen roze of pastel of aan een ketting om mijn nek
Zijn er toevallig nog mensen met een iPhone 16 Pro en 'mobiq edge to edge' screenprotector van iphone-cases.nl ?
Er zat een gratis 'gewone' screenprotector bij mijn hoesje, of voor €5 extra deze:
https://www.iphone-cases....tector-iphone-16-pro.html
Deze screenprotector heeft echter een dunne zwarte rand, die volgens mij gewoon héél lichtjes over het iPhone scherm zelf komt en deze dus bedekt.
Zal weer een veel te dure Belkin UltraGlass worden dus denk ik ...
Er zat een gratis 'gewone' screenprotector bij mijn hoesje, of voor €5 extra deze:
https://www.iphone-cases....tector-iphone-16-pro.html
Deze screenprotector heeft echter een dunne zwarte rand, die volgens mij gewoon héél lichtjes over het iPhone scherm zelf komt en deze dus bedekt.
Zal weer een veel te dure Belkin UltraGlass worden dus denk ik ...
Ik denk altijd, koop je m voor jezelf of voor een ander voor de doorverkoop?NouraA schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
Tot nu toe altijd een hoes gehad, want beter goed beschermd. Terwijl ik altijd een voorkeur heb voor een kleur die dan helemaal onzichtbaar verstopt zit.
Vervolgens een telefoon die er als nieuw uitziet voor de nieuwe eigenaar
Wil ik nu zelf genieten van die looks
Of toch een mooie leder hoes, of een eerste keer een doorzichtige
Het moet ook prettig in de hand liggen
Meeste hoesjes zijn allemaal nogal mannelijk, en nee ik zoek geen roze of pastel of aan een ketting om mijn nekmaar een beetje chique female
Zelf gebruik ik de iPhone gewoon, is ie kapot, dan schakel ik Apple Care+ in.
Gewoon genieten van je aankoop!
Het is een beetje als de kleren van de keizer, gewoon een heel erg duur hoesje…Rivanov schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:25:
[...]
Vorig jaar met m’n 15 Pro voor het eerst caseless gegaan incl. Apple Care. Ik ga nooit meer terug. Nu met m’n 16 Pro ook weer caseless en Apple Care. Toestel voelt zoveel fijner aan zonder case.
En m’n 15 Pro was na een jaar nog volledig krasloos.
Nadeel van Apple Care vindt ik wel dat je er niks aan hebt met een kras over het scherm. Een screenprotector is dan goedkoper om te vervangen.
Purple inmiddels binnen:laredo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:05:
[...]
Hier ook binnen en kan mij volledig aansluiten bij deze recensie. Prima case voor het geld en echt een 1 op 1 kopie. Hooguit is het Apple logo net iets minder mooi gedrukt in het hoesje dan bij een echte (originele 13 leather case als vergelijking gebruikt). Oh en ik vind zwart met een zwarte iPhone wel erg donker haha. Maar blijft waarschijnlijk wel het mooist tijdens gebruik. Mensen andere kleuren besteld? Kan er altijd nog 1 bestellen
/f/image/3D2HzKDf6ARYk461w6rzJWc9.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben ook behoorlijk verrast, prima case!
Fun fact: er zit zelfs een Magsafe animatie in (lijkt op een portable charger) als ik mijn 15 PM erin doe (16 PM haal ik overmorgen op). De officiele Apple silicon case die ik hier ook heb geeft geen magsafe animatie met de 15PM.
Link?bob-nwk schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:11:
[...]
Purple inmiddels binnen:
[Afbeelding]
Ik ben ook behoorlijk verrast, prima case!
Fun fact: er zit zelfs een Magsafe animatie in (lijkt op een portable charger) als ik mijn 15 PM erin doe (16 PM haal ik overmorgen op). De officiele Apple silicon case die ik hier ook heb geeft geen magsafe animatie met de 15PM.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Hou er van om mijn spullen netjes te houden, en vond het soms zo glad voelen alsof je hem zo laat vallen. Maar voor de nieuwe eigenaar over een tijdje is niet de insteekmv1 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:52:
[...]
Ik denk altijd, koop je m voor jezelf of voor een ander voor de doorverkoop?
Zelf gebruik ik de iPhone gewoon, is ie kapot, dan schakel ik Apple Care+ in.
Gewoon genieten van je aankoop!
Mijn xs ziet er overigens nog wel als nieuw uit 😂 die gaat terug via het apple inruilprogramma
Gewoon bij Amazon.nl. Verzenden duurde iets langer dan normaal maar dat was hetStantana schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:38:
[...]
Waar heb je deze kunnen bestellen als ik vragen mag?
Voor de pro Max ook? (Frost Black variant)Sir BVR schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 07:04:
[...]
Gewoon bij Amazon.nl. Verzenden duurde iets langer dan normaal maar dat was het
Kan hem alleen vinden voor de Pro
[ Voor 3% gewijzigd door Stantana op 07-10-2024 09:42 ]
Nou, @Alekz87. Ik waagde nog één keer de gok met de Clarity 3.0. Besteld bij Mous zelf. Ik kreeg een ongeopende verpakking. Hoesje was netjes ingepakt, geen vingervlekken en geen beschadigingen. Heb dus eindelijk geluk.
Nu van afblijven. Hij zit nu goed. 😁
Vraagje. Zijn de knoppen aan de binnenkant ook metaal of zit er een bescherm laagje overheen zodat het je telefoonknoppen niet krast?Hpsmart schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:05:
Hehe, mijn Nomad Rugged Case in de kleur desert is eindelijk binnen(+ de Spigen screenprotector). Nu mijn iPhone 16 Pro Max nog…
Nee, de knoppen aan de binnenkant zijn niet van metaal. Er zit dus een laagje overheen (ik durf je niet te vertellen wat voor materiaal het is, maar m.i. gaat het niet krassen op je telefoon).CerandoX.nl schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:45:
[...]
Vraagje. Zijn de knoppen aan de binnenkant ook metaal of zit er een bescherm laagje overheen zodat het je telefoonknoppen niet krast?
Tot nu toe erg tevreden. Die cut-out voel ik eigenlijk niet meer. Dus zal deze voorlopig. Minimaal een jaar wel blijven gebruiken.Dennisweb schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:23:
Nou, @Alekz87. Ik waagde nog één keer de gok met de Clarity 3.0. Besteld bij Mous zelf. Ik kreeg een ongeopende verpakking. Hoesje was netjes ingepakt, geen vingervlekken en geen beschadigingen. Heb dus eindelijk geluk.
Hoe bevalt deze case met het Pro model? Ik gebruik deze nu met i.c.m. een iPhone 12.Gwindorian schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:49:
Omdat ik de Iphone ook op de motor wil gebruiken als Navigatie, heb ik bij Quadlock de Iphone 16 Pro Case -Mag editie besteld:
https://www.quadlockcase....es?variant=41184630374482
Ben erg benieuwd, de reviews van de cases, maar ook van de Quadlock mounts (auto, motor, Bureau) zijn in elk geval zeer positief.
Ik heb een Pro Max in bestelling die natuurlijk al een heel stuk groter is, en wellicht te groot wordt met een Quadlock case.
A yawn is a silent scream for coffee.
Ik ben echt ont-zettend tevreden met deze case. Het is robuust, slim ontworpen, knoppen werken prima allemaal, en de camera's zijn goed beschermd.-MVR- schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:53:
[...]
Hoe bevalt deze case met het Pro model? Ik gebruik deze nu met i.c.m. een iPhone 12.
Ik heb een Pro Max in bestelling die natuurlijk al een heel stuk groter is, en wellicht te groot wordt met een Quadlock case.
Ja, de case is vrij "hoog" of "dik" zo je wil, omdat de uitsparing voor de quadlock / mag erbinnen valt. Maar ik vind het eigenlijk juist wel prettig in de hand liggen dat hij wat dikker is.
De randen eromheen zijn bij de Iphone 16 Pro versie minder aanwezig dan die ik bij de Iphone 11 Quadlock case heb. Niet de allerdunste randjes, maar zeker niet storend, en het geeft echt het gevoel dat het allemaal tegen een stootje kan. Het is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik denk niet dat je met deze case het gevoel krijgt dat je telefoon nog een hele slag groter is. (dat had ik wel met de versie 11)
In combinatie met de Quadlock houder op de motor en in de auto is het de beste combi voor mij tot nu toe: ik ben echt fan van de kwaliteit.
Top, dankje! Ik heb alleen de Pro mount voor op de motor, samen met een vibratiedemper.Gwindorian schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:08:
[...]
Ik ben echt ont-zettend tevreden met deze case. Het is robuust, slim ontworpen, knoppen werken prima allemaal, en de camera's zijn goed beschermd.
Ja, de case is vrij "hoog" of "dik" zo je wil, omdat de uitsparing voor de quadlock / mag erbinnen valt. Maar ik vind het eigenlijk juist wel prettig in de hand liggen dat hij wat dikker is.
De randen eromheen zijn bij de Iphone 16 Pro versie minder aanwezig dan die ik bij de Iphone 11 Quadlock case heb. Niet de allerdunste randjes, maar zeker niet storend, en het geeft echt het gevoel dat het allemaal tegen een stootje kan. Het is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik denk niet dat je met deze case het gevoel krijgt dat je telefoon nog een hele slag groter is. (dat had ik wel met de versie 11)
In combinatie met de Quadlock houder op de motor en in de auto is het de beste combi voor mij tot nu toe: ik ben echt fan van de kwaliteit.
Ik ga 'm waarschijnlijk wel aanschaffen
A yawn is a silent scream for coffee.
Ik ben maar gegaan voor een grijze/frosted transparante Torras Case de Guardian MagSafe Case. Ik was bij mijn iphone 13 verbaast over de kwaliteit voor het geld. Of ik de Pitaka nog ga bestellen hang van toekomstig budget af. Hoewel ik net een badkamer heb mogen betalen......Wat maakt dat "beetje" dan nog uit
Hop,hop,hop!